Acura/Honda NSX oficiálně potvrdila, že nejdražší japonský automobil na americkém trhu letos skončí. Automobilka počítá s revolučním nástupcem, ale více odmítá prozradit.
Lonestarstate ty seš nějak moc založenej na ty ameriky a vše co se U.S.A týče.Zajímalo by mě čím jezdíš?Já ameriky moc nemusím, amíci za 100 let vyrobili podle mě jen 20 aut, který jsou bezva a ty ostatní jsou nic moc.
Jo, moje založení jsi odhadnul dobře. Jinak není ale pravda to "vše co se USA týče". Možná znáš málo amerik a proto uznáváš jen 20. Teda i to mi přijde na průměrnýho Evropana hodně. Vlastní auto zatím nemám, což mi nepřijde jako tragédie, vzhledem k tomu, že je mi 20. Čím jezdím teď, si nechám pro sebe (i když je to relativně nové velké auto), protože tu mám špatné zkušenosti s tím, když na sebe člověk prozradí příliš. Ostatně až budu motorizovaný, plánuju to tu i tak skrývat, podobně jako to chytře udělal GTI. Je tu příliš mnoho multimiliardářů se všema typama německých aut v garáži. ps: Prozraď mi alespoň některá z té tvé dvacítky. Očekám, že jmenuješ určitě nějaká supervýkonná. Já teda uznávám hlavně velké limuzíny a v tomhle směru nemá Evropa moc co nabídnout, pokud nevykradu banku a nekoupím si R-R nebo Bentley.
nuže tady jsou, jenom pro pořádek autama se zabývám dlouho obvzláště starými.Tyhle jsem vybíral už dlouho , rozhodující pro mě byl desigen, historie, konstrukce motoru a podvozku.
Top 20 US cars:Buick Riviera 1971
Ford Mustang Fastback 1967
Mercury Cougar 1968
Ford T
Ford A
Chevrolet Camaro 1967
Chevrolet Camaro 1972
Plymouth Barracuda 1970
Oldsmobile 4-4-2
Studebacker Avanti
Cadilac STS
Ford Mustang 2005
Nash-Healey
Dodge Chalenger 1970
Duesenberg (všechny modely)
Electric Detroit
Hudson Super Six
Lincol Continental
Chevrolet Corvette Sting Ray kupé
Dodge Charger R/T
Tak co na to říkáš?Je tam hodně aut z přelomu 60 a 70 let, ale ameriky 50 let mě moc neberou.80 a 90 léta jsou americkou tragédií.Musím uznat jako evropan, že Muscle Cars a Pony Cars mě nenechávaj chladným a koho asi né , že jo?Snad si tak za tři možná čtyři roky koupím Buick Riviera 1971.A co Australský auta ty tě berou?Krom toho, že maj volant na špatný straně to jsou ameriky.Co takovej Ford Falcon XB coupé?
Z australských se mi líbí nejvíc nejnovější verze Holdenu Caprice/Statesman. V Číně ho prodávají jako Buick Royaum. Jo a nezapomeň, že designově byly 80. a počátek 90.let tragédií celosvětovou. Pokles prodejů domácích značek v USA způsobily spíš hlavně ropné krize a následný nástup malých japonských aut. Nikoliv snad pokles kvality. Já tak obsáhlý seznam nikdy nesestavoval, takže snad toho moc nevynechám: Mustang první a současná generace, Cadillac DeVille (každej), každý současný Cadillac, Lincoln Town Car (čím novější tím lepší), Lincoln Continental ze začátku 70.let, Buicky LeSabre a Park Avenue okolo roku 2000 (hlavně designově), Oldsmobile Aurora (obě poslední generace), Buick Riviera (všechny) a další a další. Jo a na tu Rivieru bych se pak rád přijel podívat.
za sebe bych pridal Ford Ranchero Brougham (co jsem videl, tak se v letech 64-77 vzhledove moc nemenil; je "Brougham" jenom oznaceni vybavy/motorizace?) a Ford Thunderbird SuperCoupe (89-97 - vsechny pekny)
Hm, diskuse trochu mimo ne? Některý výše jmenovaný ameriky mě rozhoně chladným nenechávají, ale tady bych spíš zatlačil slzu za končící NSX. Je to jedno z posledních sportovních aut bez tech vsech elektronických pí..ovin... a nutno dodat, že naprosto skvěle ovladatelných, vždyť na jeho vývoji se ještě podílel legendární Ayrton Senna!!!
a ten prohlasil ze auto se neda ridit nekde jsem cetl jeho slavnou vetu ze se auto v zatackach lame, potom se honda snazila zmenit podvozek ale i tak to zustal prumerny sportak nezajimavy pro narocne evropany nebo araby. ferarri a porsche je o necem jinem a to nejen designem
Co to meleš za nesmysly? Pokud vím, tak Senna pěl na NSX samou chválu, jen s drobnými výhradami k řízení, což sice mohlo být i proto, že se na jeho vývoji sám podílel, ale vzhledem k tomu, že se NSX nesčetněkrát utkalo i se zmíněnými Ferrari a Porsche v testech a byla hodnocena téměř shodně s německou značku (několikrát vyhrála 911, několikrát NSX). Teda pochopitelně pokud vynecháme testy v německých časopisech. Takže pokud je NSX průměrný sporťák, tak Porsche 911 taky...
Jsem se do té věty kapku zamotal - Senna asi nekecal, když to potvrdily i srovnávací testy, nehledě na ocenění předními světovými magazíny. Nebo že by Honda kvůli průměrnému sporťáku všechny podpatila?
Tys asi spadl z hodně velké výšky na hlavu co????? NSX me jeden z nejlepších podvozků na světě!!!!! Nevím, kdes slyšel tu památnou větu jak jí říkáš, možná to řekl před tím než to dostal do ruky.
Nároční Evropani a Arabové, dobrý spolek. Tenhle Arab je ale očividně nenáročný, že: [odkaz] Toho jsem našel za deset vteřin v googlu, takže jich asi bude mnohem víc.
Zajímalo by mě jak dlouho by jsi v takové autě bez těch elektrobnických pí.ovin jezdil. Jestli nejsi závodník tak odhaduju že do prvního deště. Je fajn mít možnost si zapnout trěba kontrolu trakce nebo protiprokluz. Mimochodem, dost to šetří gumy.
Videoreportaz z autoshow v Chicagu 2006... pul hodinove video z autoshow v Chicagu skoncene pred 14 dny muzete zhlednout zdarma na www.eurotv.us mimo jine nove camaro ford super chief, dodge chalenger aj