Technicky velice vyspělý automobil. Za jedinečný považuju nápad využít výhody sportovního "diferenciálu" SH-AWD k rekuperaci elektrické energie při zatáčení ještě zkombinovaný se systémemem řízení zadních kol ( viz konec videa ).
Bravo Honda :yes:
technika je nářez, zejména podvozek - samostatně řízené každé kolo i v zadu a zároveň distribuce točivého momentu od SH-AWD. Otázkou je, zdali se chytne design.
Opravdu to vypadá na naprosto skvělý podvozek. Ale možná nebudu sám, komu je smutno za nepřekonatelnou estetikou "předposledního" Legendu (poslední generace před faceliftem). Ten vůz měl uchvacující exteriér i interiér...
Co jineho take ocekavat od spickoveho vyrobce ;-) Design Acury se mi zacina libit cim dal vice, treba ILX je rovnez nadhera
Jen cekam na neci vyron, ze to nema turbo >:D:no:;-)
To není úplně přesné. Řízení zadní kol bude mít jen předokolka, zatímco SH-AWD bude mít zase jen torque vectoring. Zkombinovat to nedává smysl, to by bylo jako mít na kole dvoje řidítka.
Ale jinak souhlasím, rekuperace v každé zatáčce, projížděné i pod plným plynem, to je prostě geniální jak z hlediska dobíjení, tak jízdních vlastností a dnes to nikdo jiný nedokáže.
Ono to v článku nezaznělo, ale i předokolkové PAWS bude unikát - dneska už natáčí zadní kola kdekdo (BMW, Lexus, Renault), ale synchronizovaně. Jak ukazuje závěr videa, u RLX bude každé kolo řízeno nezávisle, což posune jízdní chování zase trošku dál.
RLX bude famózní stroj, snad nebudou s Legendem v Evropě moc dlouho otálet. :yes:
Kingu, když už se tu probírá technika - kdysi v typu Prelude dávala Honda za příplatek něco, co se jmenovalo ATTS (Active Torque Transfer System) - pokud si to už po té době nepletu. V další generaci to už ale nebylo, nevíš, jestli na tom dál nějak pracovali?
V té době testéři popisovali šok, když je auto pod plynem "vtáhlo" do zatáčky bez jakéhokoliv náznaku nedotáčivosti...