Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

podvozek
del42sa
| 5. 4. 2012 09:56
Technicky velice vyspělý automobil. Za jedinečný považuju nápad využít výhody sportovního "diferenciálu" SH-AWD k rekuperaci elektrické energie při zatáčení ještě zkombinovaný se systémemem řízení zadních kol ( viz konec videa ).
Bravo Honda :yes:
podvozek
Jirik_H
| 5. 4. 2012 10:27
technika je nářez, zejména podvozek - samostatně řízené každé kolo i v zadu a zároveň distribuce točivého momentu od SH-AWD. Otázkou je, zdali se chytne design.
Avatar - Bubáq
podvozek
Bubáq
| 5. 4. 2012 13:40
Opravdu to vypadá na naprosto skvělý podvozek. Ale možná nebudu sám, komu je smutno za nepřekonatelnou estetikou "předposledního" Legendu (poslední generace před faceliftem). Ten vůz měl uchvacující exteriér i interiér...
Avatar - Choochoo
podvozek
Choochoo
| 5. 4. 2012 14:58
Co jineho take ocekavat od spickoveho vyrobce ;-) Design Acury se mi zacina libit cim dal vice, treba ILX je rovnez nadhera
Jen cekam na neci vyron, ze to nema turbo >:D :no: ;-)
Avatar - King
podvozek
King
| 5. 4. 2012 16:25
To není úplně přesné. Řízení zadní kol bude mít jen předokolka, zatímco SH-AWD bude mít zase jen torque vectoring. Zkombinovat to nedává smysl, to by bylo jako mít na kole dvoje řidítka.

Ale jinak souhlasím, rekuperace v každé zatáčce, projížděné i pod plným plynem, to je prostě geniální jak z hlediska dobíjení, tak jízdních vlastností a dnes to nikdo jiný nedokáže.

Ono to v článku nezaznělo, ale i předokolkové PAWS bude unikát - dneska už natáčí zadní kola kdekdo (BMW, Lexus, Renault), ale synchronizovaně. Jak ukazuje závěr videa, u RLX bude každé kolo řízeno nezávisle, což posune jízdní chování zase trošku dál.

RLX bude famózní stroj, snad nebudou s Legendem v Evropě moc dlouho otálet. :yes:
podvozek
MariAchi
| 14. 10. 2012 19:11
Kingu, když už se tu probírá technika - kdysi v typu Prelude dávala Honda za příplatek něco, co se jmenovalo ATTS (Active Torque Transfer System) - pokud si to už po té době nepletu. V další generaci to už ale nebylo, nevíš, jestli na tom dál nějak pracovali?
V té době testéři popisovali šok, když je auto pod plynem "vtáhlo" do zatáčky bez jakéhokoliv náznaku nedotáčivosti...