Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ADAC: Srovnávací test systémů varujících před neúmyslným vybočením z pruhu

Německý autoklub si posvítil na techniku, která kontroluje řidiče při řízení a dokáže je varovat před hrozícím nebezpečím. Co myslíte, záleží na ceně?
Zpět na článek
24. 8. 2007 08:18
neregistrovaný "MrBob"
24. 8. 2007 08:21
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2007 08:53
neregistrovaný "MrBob"
24. 8. 2007 09:11
neregistrovaný "mamlas"
24. 8. 2007 09:16
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2007 12:08
24. 8. 2007 12:21
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2007 09:02
neregistrovaný "flexo"
24. 8. 2007 13:07
24. 8. 2007 11:31
neregistrovaný "blue.sun"
24. 8. 2007 12:09
25. 8. 2007 22:56
neregistrovaný "laki"
neregistrovaný "MrBob"
24. 8. 2007 08:18
Ako...
.. taký systém funguje na Slovensku kde nám bežne stredové čiary chýbajú? A o čiarach pri krajnici ani nehovoriac ;-\
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2007 08:21
Re: Ako...
Bezne ? S takymi autami sa jazdi po cestach prvej mozno druhej triedy kde su cesty bez ciary len vtedy ked sa dava novy koberec. S Lexusom sa po ceste 5 triedy jazdit nebude. ;-)
neregistrovaný "MrBob"
24. 8. 2007 08:53
Re: Ako...
No neviem kade jazdíš ty ale ja na ceste BA - KE také cesty bez čiar vidím bežne. BTW jazdím Mercedes a nie po cestách 5. triedy
neregistrovaný "mamlas"
24. 8. 2007 09:11
Re: Ako...
Vždyť ony by si ty systémy moc neškrtly, ani na tak, zahraničními turisty, frekventované trase, jako je Praha Komořany - Karlštejn. Na 45 km cesty, tam je maximálně 5 km s nějakými čarami kolem Cukráku. A taky bych rád viděl, co to bude hlásit, až padne sníh na ty naše ,,vždy připravené silničáře". ;-)
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2007 09:16
Re: Ako...
Tiez jazdim BA-KE a ciary chybaju tam kde je novy koberec-co je na viacerych miestach. Ked pojdem najblizsie tak mrknem blizsie ale doteraz som bral tuto cestu ako jednu z lepsie znacenych.
24. 8. 2007 12:08
Re: Ako...
A jazdis severnou alebo juznou trasou? Aj to je rozdiel, nie?
neregistrovaný "Jozki."
24. 8. 2007 12:21
Re: Ako...
Pravda. :-) Jazdim juznou. Koncim par km pred KE ( nedaleko od Moldavy nad Bodvou ). Severom sa podla mna do KE neoplati. Juhom je to kratsie, rychlejsie, menej radarov, ziadne zapchy v okoli Povazskej, Ziliny a Martina.
neregistrovaný "flexo"
24. 8. 2007 09:02
???
"Hodnotila se také snadnost ovládání, schopnost orientovat se na staveništi, kde se původní značení často překrývá s dočasně vytvořenými pruhy ..."
Pokiaľ viem tak na stavenisku (rozostavanej alebo opravovanej ceste) je max povolená rýchlosť max 40-50 km/hod. To by potom fungoval len systém v Lexuse (možno). :*)
Rozbalit vlákno
1
24. 8. 2007 13:07
Re: ???
60-80. Jestli se tím myslí zúžené jízdní pruhy.
neregistrovaný "blue.sun"
24. 8. 2007 11:31
:-O
Nejméně rušivý způsob varování - není to protimluv? Ten systém by přeci měl naopak dost důrazně člověka upozornit, že vyjíždí. V případě mikrospánku je nedůrazné varování vcelku k ničemu, nebo se pletu?
Rozbalit vlákno
2
24. 8. 2007 12:09
Re: :-O
Ano, je to uz dost postavene na hlavu. Ale ked sa nyd tym zamyslis, zrejme tym myslia, aby si sa toho varovanie velmi nezlakol a v reflexe na to neurobil nejaku vaznu chybu....
neregistrovaný "laki"
25. 8. 2007 22:56
Re: :-O
myslia tym, ze system v BMW sa jemne snazi korigovat smer natacanim volantu, takze vlastne system robi to, co ma robit vodic, a vodic to len trochu dotiahne. Ked sedis v tom BMW, citis, ze do riadenia zasahuje elektronika, ale nezasiahne prudko, a zasiahne v semere, ktory je spravny. Naproti tomu nejake vybrovanie sedacky, alebo zvuky a svetla su rusive, pretoze nevies, co to pipa, a napriklad v zmetku si myslis, ze Ti niekto vola, a zacnes hladat mobil. Trochu cierny humor..