AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
4
/
13
Prohlédnout znovu
AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
AdBlue: Dobrá věc, nebo další trest pro řidiče?
|
acz
Nové vozy mají plnicí hrdlo zásoby AdBlue obvykle zvenku, tedy s technologií SCR se u nich počítalo už při přípravě raznic (mají větší otvory v nárazníku).
|
acz
Do starších aut se plní otvorem na samotném modulu, tedy nejčastěji pod podlahou zavazadelníku.
|
acz
Láhev se speciálním bajonetem bohužel nestačí jedna – vozidlo pak nepozná, že jste vůbec nějaké AdBlue doplnili. Daleko prodávanější budou kanystry: pěti, deseti i dvacetilitrové.
|
acz
Až spotřeba AdBlue vzroste, budou v servisech převažovat 200 l barely
|
acz
Kdo si chce plnit doma, udělá nejlépe s pětilitrovými kanystry a speciální propojovací hadicí (stojí necelých 200 Kč). Desetilitrový už je pro leckoho moc těžký při manipulaci.
|
acz
U speciálních stojanů s AdBlue zatím zastavovaly zejména nákladní vozy.
|
acz
My jsme však Škodu Superb naplnili zcela bez problémů – do standardizovaného hrdla se pistole vejde.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
|
acz
Ač nám vůz hlásil, že doplníme maximálně 4,25 l, vešlo se nám v pohodě 6,81 (a ani to nevyteklo).
|
acz
Abarth
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid