Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 4C dorazí do Ameriky s hezčími světlomety a nadváhou

Alfa Romeo 4C pro nás není vozem, který bychom osobně neznali. V USA však totéž říci nemohou.
Zpět na článek
18. 6. 2014 16:08
18. 6. 2014 16:24
18. 6. 2014 18:03
18. 6. 2014 22:06
19. 6. 2014 06:13
19. 6. 2014 08:07
20. 6. 2014 19:10
18. 6. 2014 16:08
ajéééééje
Ten Marchionne je ale zloděj, chtít za takovéto auto 1,4 mil. dolarů...

Ne jasné.. přepsat se může každý, ale Vám se mi to zrovna odpouštět moc nechce... >:-[] , (to srovnání s Caymanem tak jak jste ho zase podali nevyznívá úplně košér)...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Enthusiastic.driver
19. 6. 2014 08:44
Re: ajéééééje
A co na něm není košér?
19. 6. 2014 09:13
Re: ajéééééje
Jak je to srovnání napsané...

Působí to, jako by bylo výrazně horší jízdně byť je dražší... a při tom to tak není... I když přibere nějaké to kilo, tak furt je to váhově někde jinde než to Porsche (už z principu)...

Mimoto... ono většina aut s americkými předpisy nějaké to kilo nabere..., jen se to tak nerozmatlává...

A ještě jedna poznámka... Sem si jistý, že za pár korun Mopar bude nabízet zvýšení výkonu, neb těch 25 kW ztráty na Cayman opravdu není tak zásadních a nedosažitelných...
18. 6. 2014 16:24
Světla
"zatímco v Evropě byl dosud automobil dostupný s nehezkými karbonovými kryty předních světlometů, v USA přišel rovnou s konvenčním vzhledem"

To, že se autorovi článku nelíbí neznamená, že jsou nehezká. Po "letech" jsem zvykl a nyní mi přijdou originální a zajímavá... i když je pravdou, že při prvním shlédnutím jsem byl také na rozpacích.

Zvednou palec je třeba za interiér. Obšitý kůží, či co to je za materiál, vypadá mnohem sportovněji a hlavně hodnotněji :yes:
Rozbalit vlákno
5
18. 6. 2014 18:03
Re: Světla
Upřímně nevím, jestli 4C ty konveční světla pomůžou ;-) Vertikální umístění světel se mi celkově moc nelíbí a to ani na Giuliette, MiTu a ani na 4C (jedno jaká světla). Tím nechci říci, že je to nedej bože špatné auto, jen že se mi tenhle designový jazyk alfy moc nelíbí...

Naopak designový styl přední části Brery, případně 159 se mi moooc líbil :yes:
Avatar - twistedTSD
18. 6. 2014 22:06
Re: Světla
Souhlas...159 je nářez. Pomalu 10 let od uvedení, ale vypadá úchvatně a dokáze vzbudit emoce. :yes: Tohle Italové umí...když chtějí.
19. 6. 2014 06:13
Re: Světla
Bezesporu! Souhlas :yes:
Avatar - skejpa
19. 6. 2014 08:07
Re: Světla
Mě se nezačali líbit nikdy. To auto tím úplně zabili. Teď vypadá asi tak o 300% líp.
20. 6. 2014 19:10
Re: Světla
Svetla 4C bylo tema mnoha diskusi a nazoru. Evropska svetla jsou dnes jiz akceptovana, ba co vic, kdo ma o 4C zajem v US je chce a nechce ty nove "hezke plastacky". Jinak zmena neni designersky kompromis, po kterem by nekteri volali, ale duvod je prostsi: v USA nemohou byt svetla jen diodova, jako je tomu u EU verze, takze proto ta zmena.
18. 6. 2014 18:12
155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
... to je 16% nárust! Vím, jaký to je, když do svý MX-5 naložím 100kg kamaráda. To auto hned nejede, o moc hůř zatáčí, hůř brzdí, prostě rozdíl obrovskej. Vždycky se těším, až vystoupí...

Ale je to krásný auto a krásná koncepce - malej lehoučkej sporťák se zadním náhonem. I když v tuhle chvíli nejsem potenciální kupec, jsem Alfě vděčnej za jeho existenci. I když s ním nejezdím, hned je na tomhle politicky korektním světě o něco líp.. :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
18. 6. 2014 18:41
Re: 155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
Súhlas. Ak auto, ktorého základná idea je ultranízka hmotnosť (a preto si vystačí aj s malým štvorvalcom) zrazu priberie 155 kíl, tak je celá jeho filozofia v háji a je to v princípe už iné auto. 8-s
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2014 20:16
Re: 155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
suhlas ... ten narast hmotnosti je v zhladom na filozofiu auta doslova drtivy
18. 6. 2014 20:35
Re: 155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
tak to to srovnávat nelze, 155kg je sice dost, ale v porovnání s MX5 má mnohem větší výkon a ten nárůst váhy je rozložen jiným způsobem, než když si do něho sedne posádka, tak že hlavní rozdíl bude v dynamice, ale nemusí být nějaký zásadní. Navíc amíkům to je asi úplně jedno a je jednodušší přidat na váze, než drahými technologiemi se snažit váhu zachovat. Pokud se najde nějaký amík, který s tím bude chtít jezdit rychleji, než jsou jejich přísné rychlostní limity a bude mu sloužit na okruhu, určitě si najde způsob jak ji znovu odhlehčit... klasický americký sporťák má 2,2tuny a 6litrový osmiválec >:D a polovina američanů co vlastní BMW si myslí, že má přední náhon >:D
Avatar - Lonestarstate
19. 6. 2014 02:06
Re: 155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
Alfa dostala výztuže navíc, aby splnila přísnější bezpečnostní normy. Takže páteř navíc. Ovšem podle Čechů je to samozřejmě nadváha (tuk) >:D :no: A v diskusi se hned objeví fundovaní odborníci na "amíky". Kdybyste radši vysvětlili, proč evropská auta nesplňují americké bezpečnostní předpisy. Vždyť jsou přece pro ten "náročný evropský trh" >:-[] :no:
19. 6. 2014 06:16
Re: 155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
Je to otázka způsobu testování. Nepopírám, že IIHS je daleko tvrdší a tvrdit obecně, že evropská auta nesplňují je hodně nadnesený. Problémy má s touto testovací normou spousta značek... Myslím, že se stačí podívat na videa.
19. 6. 2014 08:25
Re: 155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
v Americe = srážka s osobním vozem srážce s malým náklaďákem >:D
20. 6. 2014 19:04
Re: 155kg navíc pro takový auto je v principu zničující...
No así to tak nebude. ;-)
[odkaz]