Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
RS
"zatímco v Evropě byl dosud automobil dostupný s nehezkými karbonovými kryty předních světlometů, v USA přišel rovnou s konvenčním vzhledem"
To, že se autorovi článku nelíbí neznamená, že jsou nehezká. Po "letech" jsem zvykl a nyní mi přijdou originální a zajímavá... i když je pravdou, že při prvním shlédnutím jsem byl také na rozpacích.
Zvednou palec je třeba za interiér. Obšitý kůží, či co to je za materiál, vypadá mnohem sportovněji a hlavně hodnotněji :yes:
To, že se autorovi článku nelíbí neznamená, že jsou nehezká. Po "letech" jsem zvykl a nyní mi přijdou originální a zajímavá... i když je pravdou, že při prvním shlédnutím jsem byl také na rozpacích.
Zvednou palec je třeba za interiér. Obšitý kůží, či co to je za materiál, vypadá mnohem sportovněji a hlavně hodnotněji :yes:
Upřímně nevím, jestli 4C ty konveční světla pomůžou 😉 Vertikální umístění světel se mi celkově moc nelíbí a to ani na Giuliette, MiTu a ani na 4C (jedno jaká světla). Tím nechci říci, že je to nedej bože špatné auto, jen že se mi tenhle designový jazyk alfy moc nelíbí...
Naopak designový styl přední části Brery, případně 159 se mi moooc líbil :yes:
Naopak designový styl přední části Brery, případně 159 se mi moooc líbil :yes:
Svetla 4C bylo tema mnoha diskusi a nazoru. Evropska svetla jsou dnes jiz akceptovana, ba co vic, kdo ma o 4C zajem v US je chce a nechce ty nove "hezke plastacky". Jinak zmena neni designersky kompromis, po kterem by nekteri volali, ale duvod je prostsi: v USA nemohou byt svetla jen diodova, jako je tomu u EU verze, takze proto ta zmena.
Radek STI
... to je 16% nárust! Vím, jaký to je, když do svý MX-5 naložím 100kg kamaráda. To auto hned nejede, o moc hůř zatáčí, hůř brzdí, prostě rozdíl obrovskej. Vždycky se těším, až vystoupí...
Ale je to krásný auto a krásná koncepce - malej lehoučkej sporťák se zadním náhonem. I když v tuhle chvíli nejsem potenciální kupec, jsem Alfě vděčnej za jeho existenci. I když s ním nejezdím, hned je na tomhle politicky korektním světě o něco líp.. 😄
Ale je to krásný auto a krásná koncepce - malej lehoučkej sporťák se zadním náhonem. I když v tuhle chvíli nejsem potenciální kupec, jsem Alfě vděčnej za jeho existenci. I když s ním nejezdím, hned je na tomhle politicky korektním světě o něco líp.. 😄
Súhlas. Ak auto, ktorého základná idea je ultranízka hmotnosť (a preto si vystačí aj s malým štvorvalcom) zrazu priberie 155 kíl, tak je celá jeho filozofia v háji a je to v princípe už iné auto. 8-s
tak to to srovnávat nelze, 155kg je sice dost, ale v porovnání s MX5 má mnohem větší výkon a ten nárůst váhy je rozložen jiným způsobem, než když si do něho sedne posádka, tak že hlavní rozdíl bude v dynamice, ale nemusí být nějaký zásadní. Navíc amíkům to je asi úplně jedno a je jednodušší přidat na váze, než drahými technologiemi se snažit váhu zachovat. Pokud se najde nějaký amík, který s tím bude chtít jezdit rychleji, než jsou jejich přísné rychlostní limity a bude mu sloužit na okruhu, určitě si najde způsob jak ji znovu odhlehčit... klasický americký sporťák má 2,2tuny a 6litrový osmiválec >😁 a polovina američanů co vlastní BMW si myslí, že má přední náhon >😁
Alfa dostala výztuže navíc, aby splnila přísnější bezpečnostní normy. Takže páteř navíc. Ovšem podle Čechů je to samozřejmě nadváha (tuk) >😁 :no: A v diskusi se hned objeví fundovaní odborníci na "amíky". Kdybyste radši vysvětlili, proč evropská auta nesplňují americké bezpečnostní předpisy. Vždyť jsou přece pro ten "náročný evropský trh" >😒] :no:
Je to otázka způsobu testování. Nepopírám, že IIHS je daleko tvrdší a tvrdit obecně, že evropská auta nesplňují je hodně nadnesený. Problémy má s touto testovací normou spousta značek... Myslím, že se stačí podívat na videa.
Ne jasné.. přepsat se může každý, ale Vám se mi to zrovna odpouštět moc nechce... >😒] , (to srovnání s Caymanem tak jak jste ho zase podali nevyznívá úplně košér)...
Působí to, jako by bylo výrazně horší jízdně byť je dražší... a při tom to tak není... I když přibere nějaké to kilo, tak furt je to váhově někde jinde než to Porsche (už z principu)...
Mimoto... ono většina aut s americkými předpisy nějaké to kilo nabere..., jen se to tak nerozmatlává...
A ještě jedna poznámka... Sem si jistý, že za pár korun Mopar bude nabízet zvýšení výkonu, neb těch 25 kW ztráty na Cayman opravdu není tak zásadních a nedosažitelných...