Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia GTA bude mít 500 koní!

Sportovní sedan Giulia GTA vznikne s cílem rozcupovat emtrojkové BMW i C 63 AMG. Klíčem k tomu bude dvakrát přeplňovaný třílitrový V6.
Zpět na článek
15. 8. 2014 10:07
15. 8. 2014 10:14
15. 8. 2014 17:40
15. 8. 2014 12:22
15. 8. 2014 14:10
15. 8. 2014 16:15
15. 8. 2014 18:28
15. 8. 2014 19:41
15. 8. 2014 19:50
16. 8. 2014 12:59
Avatar - grifith
15. 8. 2014 10:07
ZÁKLAD
Myslím, že základem všeho bude již konečně uvedení tohoto modelu do výroby. Tlachání nad případnými sportovními variacemi mi přijde zcestné. Bohužel je Alfa poslední době pouze plná slibů, přání a skic, ale skutečný svět ji až tak nezajímá... 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - šmoula nešika
15. 8. 2014 10:14
GTA
Těch spekulací od AutoExpressu kolem Alfy u bylo... Hlavní je představit normální model. Určitě se do roka a do dne GTA nedočkáme. Ale dostat z auta dvojnásobný výkon jak u 156 GTA a nezvýšit přitom proti vykuchanému předchůdci hmotnost (tím samozřejmě stále myslím 156), to by byla husťárna a nehorázný pálič pneumatik. >:D
Rozbalit vlákno
1
15. 8. 2014 17:40
Re: GTA
Jo, také si myslím, že by bylo fajn nejdřív postavit portfolio na nohy a pak řešit "specialitky " ;-)
Avatar - jozephko
15. 8. 2014 11:21
Tak už Alfu konečne kúpil VW?
Tak už Alfu konečne kúpil VW? >:D Lebo iba tak si viem predstaviť, že bude mať 500 koní...
Rozbalit vlákno
5
15. 8. 2014 11:26
Re: Tak už Alfu konečne kúpil VW?
To ještě ne,ale 2% Fiatu už vlastní Číňani.

[odkaz]
15. 8. 2014 11:30
Re: Tak už Alfu konečne kúpil VW?
Tož to sem klidný, že jenom dvě procenta a zbytek mají hlavně Indi (potažmo Ratan Tata)... A jestli pak víme, kdo a kolik procent má ve VW? Ti jsou totiž z dnešního pohledu ještě horší než ti Číňani... Prostě pokud je nějaká firma na burzu a obchoduje, tak holt nemůže primárně určit komu a kam své akcie prodá. Úkolem majitelů firem je jen to, aby majorita pokud to jen trochu jde zůstala v rozumných rukách.
15. 8. 2014 11:54
Re: Tak už Alfu konečne kúpil VW?
No on se jeden jednatel jednoho Fiatu posmíval,že Volvo mají Číňani a teď už mají i podíl ve Fiatu.

na procenta ti to neřeknu,ale je to:

Piech,Porsche,Dolní Sasko a Katar. :-!
15. 8. 2014 13:53
Re: Tak už Alfu konečne kúpil VW?
Tak on je rozdíl mít 2% a 100%...
Ano Katar sem měl namysli. To taky není žádné terno...
15. 8. 2014 14:00
Re: Tak už Alfu konečne kúpil VW?
Pokud se nepletu, tak VW vlastní kromě rodiny Porsche a Piech zejména odboráři a to já teda raději ty Číňany...
Avatar - simon_sez
15. 8. 2014 12:22
seriozne
konecne sa mozu nespokojni diskuteri presunut z clanku o maske chladica na nieco seriozne...

co mi tam chyba je nejaka zmienka o Nordschleife >:-[]
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2014 14:10
Blbost
Alfa a magor ve svetru ohlašují nové modely a restart asi 5 let. Zatím nebylo nic.

Autozeitung píše, že Agnelli/Elkann klan už nemá o Fiat, Lancii a Alfu zájem. Možná to nechají vyhnít. Klan si chce nechat jen Maserati a Ferrari, zbytek buď prodají (Chrysler), nebo zavřou (Fiat). VW sice zájem měl, po detailnějším seznámení se se situací dal ruce pryč

Navíc: vývoj by musel být v pokročilé fázi....kde jsou prototypy? Alespoň muly? Nikde, protože neexistují a existovat nebudou. Bohužel.

Takže......tohle jsou jen kouřový clony, nic jako Giulia a Giulia GTA nevznikne. Ani Alfetta. Ani SUV. Značka vyhnije stejně, jako Lancia, podle mě dojede MiTo, Giulia a nazdar bazar.

Nicméně: výše popsaná Giulia by se mi náramně líbila, škoda jen, že zůstane jen na papíře.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Egi
15. 8. 2014 14:44
Tak zatím čtu poslední dva roky jen sliby co bude
ale výsledek zatím žádný. Přijde mi to jak vytahování se detí na pískovišti, kdo má doma větší hračku.
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2014 15:07
Zpátky do minulosti
Malý flashback z roku 2007:

Alfa Romeo is seriously considering giving a hard time to the biggest German manufacturers. A V8 powered 159 GTA is currently under testings and will be unveiled next year at the Geneva Motor Show. When it will go on sale in early 2009 it will compete with the BMW M3, Audi RS4 and Mercedes C63 AMG.
But how will Alfa-Romeo build a 400 hp car, as until now they didn’t had this kind of powertrain? It is very easy actually: with a little help from Maserati-Ferrari.

Asi chyba v Matrixu. Jako Mulder a Scully, "chci uvěřit", ale dokud neuvidím, sorry.
Rozbalit vlákno
2
15. 8. 2014 15:43
Re: Zpátky do minulosti
Jo, to bylo úsměvné i vzhledem k tomu, že 159 má motor napříč. Ne že by V8 nešlo tak uložit.
15. 8. 2014 15:54
Re: Zpátky do minulosti
Jinde psali o 3.5 V6 Twin-Turbo, tomu jsem už celkem věřil - z toho Holdenu by 300 kubíků navíc vyrazit šlo a přidat turba problém není...
Avatar - Deathstar
15. 8. 2014 16:15
Budoucnost
Až si někdy říkám, zda by Alfa neměla dojet živ. cyklus MitA a Giuletty a v klidu se odebrat do automobilového nebe ještě bez úplné ostudy..

Je to velká škoda, ale vždyť tyhle "zaručené zprávy", "zadkokolky", "prémie" a "konkurence pro BMW", vždyť už je to k pláči
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fe
15. 8. 2014 18:28
podarí
Podarí sa to a Giulia príde a bude to opäť kolosálne umelecké dielo na kolesách :yes:

Nie som na práškoch, iba tomu verím! ;-) See you in Geneva 2015!
Rozbalit vlákno
3
15. 8. 2014 19:41
Re: podarí
No, a spousta lidí věří na zelený mužíčky v létajících talířích :-)

Nicméně, pokud by se stal zázrak, jásal bych!!
Avatar - Fe
15. 8. 2014 19:50
Re: podarí
Možno ty veriš na zelených mužíčkov. Ja verím na Giuliu a nové Alfy. :-!
16. 8. 2014 12:59
Re: podarí
Tak to jsi tady asi tak vzácný jako lední medvěd na Sahaře.
15. 8. 2014 22:28
A nebylo by lepší
.. nejdřív udělat třeba Giuliettu GTA?
Lidi co si kupujou BMW M3, Audi RS4, M-B C63 AMG jsou snobi, těm Ital nikdy nebude dost dobrej pokud se nejedná o Ferrari, Lambo nebo aspoň Maserati, ne kvůli technice ale protože imič!
Od zákazníka co chce hot hatch se dá čekat že si chce někdy i pořádně zajezdit a Giulietta má k tomu předpoklady, vždyť ti špageťáci pořád musejí mít know-how k tomu, aby z ní udělali H-H který se všemi těmi Megany, Golfy, Focusy, Leony R, RS, GTI, ST, Cupra apod. vytře podlahu.
Rozbalit vlákno
2
16. 8. 2014 13:01
Re: A nebylo by lepší
Giulietta QV (tedy ne GTA) už nějaký ten pátek jezdí a mezi HH se dá řadit k půměru co se jízdních schopností týká. A její prodeje - stejně jako prodeje řady Giulietta celkově - dávají, či spíše nedávají, důvod k výrobě ještě extrémnějšího HB na její platformě.
17. 8. 2014 23:04
Re: A nebylo by lepší
O Giuliettě QV samozřejmě vím (i o tom že model pro rok 2014 má být rychlejší), ale proč by nemohla existovat i verze GTA? Však Golf má taky nejen GTI ale i R (R32 i předchozích generací), Focus byl nejen ST ale i RS, současná generace má jen ST ale údajně se připravuje RS. Renaultsport má několik verzí Mégane RS, Oktávka RS je sice úplně něco jinýho ale taky má 2 verze (jak říkám nezapadá mezi ně ale je to taky nižší střední). Seat má 2 verze Leona Cupry, atd. atd. V nižší střední je mezi hot hatchi přeereskováno, prostě vrcholných verzí hot hatchů je dost, tak když chce Alfa zaútočit, proč ne radši na ně? Snad u Alfy nezapoměli, jak naladit podvozek předohrabu tak, aby byl lepší než konkurence?
Taky mi moc neštymuje ta jejich zdráhavost dát jim opravdovej, mechanickej samosvor. Když mohly mít Viscodrive v sérii předohrabavý turbobenzínový Fiaty Coupé či Lancie, nebo Torsena či Quaife (nevim jakej je v tom rozdíl, asi výrobce, oboje dle nákresů vypadá jako šnekový diff) Alfy 147 a GT "Q2" (což byly ropáky !!!!) proč ho nemohly mít v sérii i 147 GTA, 156 GTA, V6kový GTVčka a proč ho konečně nemá třeba i ta Julča se zeleným čtyřlístkem, která místo toho má elektronickou napodobeninu (WTF - když už i VW přišel na to že to nefunguje), nebo proč se teda neprodává aspoň verze GTA co by ho měla.