Diskuse

Alfa Romeo Giulia: První ukázka před středeční premiérou

22.6.2015

Nová Alfa Romeo chce konkurovat luxusním modelům střední třídy, jako je BMW 3 a Cadillac ATS.

 

  • 117 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 22.06.2015  08:08

    Co Fiat chce...

    ...je jedna věc. Co je schopen, je věc druhá... :no:
    • 133 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.06.2015  08:33

      « Re: Co Fiat chce...

      [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

      A tohle Alfa nechce a snad toho neni schopna [odkaz] [odkaz] :-)
      • 25 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 22.06.2015  13:02

        « Re: Re: Co Fiat chce...


        Ano, odkazy na minulost sem davas presne, Alfa ottiz zijen jen minulosti, nebot soucasnost rozhodne moc atraktivni neni:

        [odkaz]
        [odkaz]
        • 30 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.06.2015  13:23

          « Re: Re: Re: Co Fiat chce...

          Že tam byla pauza bez modelu je smutný ale tohle prostě navazuje na 156 a 159
          • 04 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 22.06.2015  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

            No tridne mozna ano, doufam, ze technicky a jizdne to nebude takovy preslap (spis tedy nedoslap), jako ta 159.
            • 00 Reagovat !

              foto Ja-Prvni-123

              Ja Prvni 123 22.06.2015  18:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

              a v čem byla 159 "přešlap"?
              Že jede moc klidně a přesně? Je to prostě jiný auto.
            • 00 Reagovat !

              foto grifith

              grifith 22.06.2015  19:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

              O tom přešlapu se klidně rozepiš .... Proti 156 nastala změna, to určitě, ale že by to bylo k horšímu, to si nemyslím.
              • 12 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 22.06.2015  20:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                Pro vas pro oba: Chapu, ze jako fandove Alfy nechcete slyset, ze je na nejake Alfe neco spatne, no 159 byla tezka, priserne (!!!) nedotaciva, vic, nez etalon nedotacivosti teto tridy Audi A4 s V6 motory, musim rict, ze pro me osobne to byl takovy sok, ze jsem pri prvni jizde auto hned po prvnich par stech metrech vracel s tim, at zkontroluji pneu a geometrii, ze tohle neni urcite mozne... Na klidne pluti po dalnici OK, ale tam, kde 156 i v te nejhorsi konfiguraci (Crosswagon Q4 JTD) jela jiste, presne a radostne a doslova se drzela cesty zuby nehty, se 159 s 2,2 JTS vylozene trapila a 3,2 jsem pak radeji ani nezkousel, dostal jsem se k ni az pozdeji pres zklamaneho majitele.
                • 10 Reagovat !

                  foto grifith

                  grifith 23.06.2015  06:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                  Já se jako i jako fanda značky diskuzi nebráním. To, že modely do faceliftu byly těžké je fakt, že jsou nedotáčivé a méně hravé než původní 156, to ano. Ale že by to byl přešlap? Nemyslím si, prostě jezdí jinak. Technicky to také nebylo špatné.
        • 40 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 22.06.2015  14:43

          « Re: Re: Re: Co Fiat chce...

          Na druhou stranu, tohle je nejslabší partie ještě zdůrazněná širokoúhlou fotkou, jinak je Giulietta hezký auto. Světla na výšku prostě nefungují, ať je to Clio nebo MiTo.
          • 02 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 22.06.2015  15:31

            « Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

            Svetla na vyslu nefunguji, ale chybou je taky vysoky ponton a nizke proskleni na boku vozu... Giulietta je hezka, ale jen z nekterych uhlu a na velkych kolec, jinak je to katastrofa.
            • 30 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 22.06.2015  15:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

              Vysoký ponton má víc aut, třeba Mazda 3 jde podle mě ještě víc do extrému (a jo, taky to obecně moc nemusím). Jako celek se mi ale Giulietta líbí, normálně bych překousl i ty soví oči. Katastrofa to podle mě není ani v základu.
              • 03 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 22.06.2015  17:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...


                Dle meritek AR je to katastrofa, sorry.
                • 10 Reagovat !

                  foto Ja-Prvni-123

                  Ja Prvni 123 23.06.2015  07:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                  >:D

                  Tak to pak jo.. takže být to třeba VW, byl by to malej zázrak.

                  ;-)

                  Pak jo.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 23.06.2015  10:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                    Ne, jen by to nebyla katastrofa. A když už sem taháš VW, Scirocco není zrovna obludka, že.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 23.06.2015  09:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                  Já ti to neberu a dokonce s tebou souhlasím i v těch dvou jednotlivostech - přední světla a vysoký ponton. Jako celek ale přesto beru obě auta (Ma3 i Giuliettu) jako špičku segmentu - v hezké barvě, na velkých kolech... ale to k tomu patří.

                  Já ta měřítka Alfy zase tak nežeru. Třeba oslavovaná Brera je pro mě naprosto disproporční auto, ten přední převis prostě neskousnu... a i když se mi líbí čumák i zadek, tak jako celek to pro mě nefunguje Giulietta je pro mě z těch dvou hezčí auto.
                  • 10 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 23.06.2015  10:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                    Brera by snesla o něco větší rozvor, hlavně potřebovala dietu. Jinak pro mne krásné auto.
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 23.06.2015  10:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                Ano, Mazda jde ještě víc do extrému a o to méně se mi líbí. S Giuliettou až na kukuč nemám problém a i ten kukuč bych přežil, horší to mám s interiérem.
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 23.06.2015  10:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                  Seděl jsi v autě po fl? Mně se to z fotek dost líbilo... a ani s pre-fl jsem neměl vyloženě problém.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 23.06.2015  11:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

                    Jen před FL.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 23.06.2015  10:04

            « Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

            Na Caymanu nebo 458 mi nevadí. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 23.06.2015  10:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

              Dobře, že 458 je výjimka už jsem tu psal víckrát :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 22.06.2015  18:49

          « Re: Re: Re: Co Fiat chce...

          Div se, ale třeba mně se Giulietta líbí.
      • 015 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 22.06.2015  13:59

        « Re: Re: Co Fiat chce...

        Alfa bude zajímavé auto, až bude krásná jako VW a nebude tahat břicho po zemi. >:D
        Výměna komponentů "made by Fiat" za něco japonského, či echt německého by kvalitě jistě také pomohla >:D O výhodách motorů TDI ani nemluvě >:-[]
        • 71 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.06.2015  14:24

          « Re: Re: Re: Co Fiat chce...

          Jj hlavně to TDI [odkaz] aneb tvuj servisák tě bude mít fakt rád >:D
          • 03 Reagovat !

            foto Ada-je-zase-tady

            Ada je zase tady 22.06.2015  22:49

            « Re: Re: Re: Re: Co Fiat chce...

            Tuhle rendlíkovskou legendu o nespolehlivosti motorů jsme tady už diskutovali. Data správná, interpretace nesmyslná. je evidentní, že jsi se zastavil(a) jen u nadpisu a o dalším textu nepřemýšlel(a) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto patrikzx

          patrikzx 23.06.2015  09:44

          « Re: Re: Re: Co Fiat chce...

          echt nemecke >:D obavam sa ze to by alfa otvorila novu dimenziu nespolahlivosti 8-s vid bosh
    • 102 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 22.06.2015  08:49

      « Re: Co Fiat chce...

      Ádo, marně přemýšlím, co se dá na tento tvůj žvást odpovědět a zůstat přitom slušný. No on si každý udělá obrázek o tvém intelektu sám >:D
  • 51 Reagovat !

    foto lamal

    lamal 22.06.2015  08:17

    Džúlia

    Veľká zvedavosť sa vo mne skrýva, ako neAlfák i tak dúfam, že to bude šleha... konečne snáď.

    Verím tomu keď to toľko odkladajú a hľadajú zmyseľ v zadnom náhone + 6 valce, že to nebude žiadna flákačka, to by bol i tak klinček do rakvy a to vedia i sami.

    Teším sa.
  • 71 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 22.06.2015  08:22

    Načasování

    Ve finale je potřeba AR pochválit za načasování. Předběhla A4 a ukáže se v separátním termínu. Ve středu budou všechny oči fanoušků automobilů upřeny na Apeninský poloostrov. Nejdůležitější model pro Alfu a jeden z nejzásadnějších modelů v prémiový střední třídě. Proporce vypadají správně, hmyzí oči nevidím, vypadá to velmi slibně! ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 22.06.2015  09:17

      « Re: Načasování

      Jenom mi přijde, že mezi světly a maskou je zase prázdná plocha plechu. Ale uvidíme ve středu.
      • 70 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.06.2015  09:25

        « Re: Re: Načasování

        Povedenej sedan bych uvítal, D3 potřebuje provětrat peří ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 22.06.2015  16:23

          « Re: Re: Re: Načasování

          Ano, a v dobe, kdy D3 jede na vlne "audinovitosti", pripadne rovnou "dedkovosti", by trocha sportovniho spiritu a erotiky rozhodne neuskodila :-)
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 22.06.2015  17:39

            « Re: Re: Re: Re: Načasování

            Co máš proti dědům a dědkům? :-! AR to bude mít velice těžké. Tento segment vozů, SD RWD se dlouhodobě "smršťuje" a vydělat nějaké rozumné peníze je čím dál tím složitější. Přeji AR vše dobré, ale v dnešní době bude potřebovat víc než štěstí, aby ji to vyšlo. :-!
            • 10 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 22.06.2015  18:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Načasování

              Proti dedkum nic nemam, a AR to bude mit tezke, no je hezke, ze sdili techniku s Maserati, takze si myslim, ze spis nez o znovuzrozeni AR pujde o pomoc s prodejem techniky toho Maserati. A tam uz by se AR vyplatit mohla. A furt lepsi, nez dostat Alfu jako nejaky americky sunt s prelepenym znakem na kapote ala "Lancia 300M" ;-)
    • 13 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 22.06.2015  09:18

      « Re: Načasování

      Nevím nevím s tím načasováním v době, kdy spousta majitelů střední třídy přechází na SUV. Pokud nepřijdou rychle i s kombíkem, tak mám obavu, aby to nedopadlo prodejně stejně jako s Giuliettou.
      • 21 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.06.2015  09:22

        « Re: Re: Načasování

        SUV je [odkaz] přece taky na cestě
        • 20 Reagovat !

          foto RS

          RS 22.06.2015  12:36

          « Re: Re: Re: Načasování

          Akorát tohle není SUV Alfy, ale pěkná stará mula rozřezaný Giulietty. Konkrétně na fotce je už dávno jezdící Jeep Cherokee.

          Mula AR je pod kabátem Fiatu 500L [odkaz]
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.06.2015  12:49

            « Re: Re: Re: Re: Načasování

            Jo to máš asi pravdu. Kouk sem se eště jednou na článek a tam to fakt vydávaj za to nový SUV ale evidentně máš pravdu ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 22.06.2015  09:24

        « Re: Re: Načasování

        Prémiová střední třída sedanů roste, na úkor mainstreamu. Pokud bude auto slušný, není důvod se obávat. Bez SUV samozřejmě zůstat nemůžou, je otázka v jaký fázi vývoje se nachází.
        • 03 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 22.06.2015  09:44

          « Re: Re: Re: Načasování

          Prémiová střední sice roste, ale jde o to, kolik zákázníku střední třídy bude ještě považovat Alfu za prémii. Nabízí se srovnání jen s S60, ikdyž cílí na trochu jinou sortu zákázníků. A podle mě prodeje na úrovni S60 by byly pro klíčový model Alfy málo.
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 22.06.2015  10:08

            « Re: Re: Re: Re: Načasování

            Dá se čekat velký zájem po uvedení... ale v horizontu roku si myslím, že by prodeje na úrovni S60 byly celkem ok.

            S tím řazením do prémie máš pravdu, Alfa to ale má dost ve svých rukou... pokud přijde krásné auto s RWD/AWD a prémiovými motorizacemi, tak ta škatulka nebude tak podstatná.
            • 00 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 22.06.2015  10:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Načasování

              Ano, první rok nebo dva zájem bude, ale co potom? Prodeje samotné S60 nejsou nic moc, u Volva to táhne spíš V60 (kombi ve střední třídě je nutností). Ale narozdíl od Alfy nejsou prodeje ve střední třídě pro Volvo klíčové.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 22.06.2015  11:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Načasování

                Myslel jsem samozřejmě S60+V60, beru to jako jeden model.
        • 00 Reagovat !

          foto vanos

          vanos 22.06.2015  11:52

          « Re: Re: Re: Načasování

          Premiova stredni trida roste, ale diky firemnim prodejum (cca 3/4 vsech prodeju). A firmam nebude moct Alfa vzhledem ke sve nelichotive financni situaci a vyvoji zustatkove hodnoty jejich poslednich modelu nabidnout ani zdaleka takove podminky financovani jako D3. Tzn. ze Alfa bude muset nabidnout lepsi vuz za nizsi prodejni cenu nez konkurence, aby se opravdu stala vaznym hracem v tomto segmentu, coz s ohledem na skutecnost, ze treba v dnes klicove oblasti asistencnich systemu je koncern Fiat pozadu o nekolik generaci, se nezda jako prilis realisticke.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 22.06.2015  14:41

            « Re: Re: Re: Re: Načasování

            I ve firmách vybírají auta lidi. Samozřejmě jsou firmy, které potřebují mít od jedné značky auta pro obchoďáky i městskou dodávku >:-[] , ale taky je dost takových, kde si prostě lidi můžou vybrat.

            Asistenční systémy a zůstatková hodnota - to podle mě není tak zásadní.
            • 00 Reagovat !

              foto vanos

              vanos 23.06.2015  10:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Načasování

              Z mych zkusenosti ti mohu rict, ze nemeckeho obchodaka by si autem bez asistencnich systemu moc nepotesil. A zustatkova hodnota je naprosto klicova pro urceni vyse mesicni splatky pri financovani vozidla.
          • 10 Reagovat !

            foto GeekStar

            GeekStar 22.06.2015  15:11

            « Re: Re: Re: Re: Načasování

            Já myslím, že Julie by se měla cenově pohybovat do tak do 70k nad úrovní Mondea, víc si nemůže dovolit. Aby si jeden z deseti kupců Mondea řekl "sakra, mám to na pět let, připlatím si za Alfu, je krásná".

            Pokud nasadí ceny prémiovek, tak jí trh pošle do kytek, protože všichni samozřejmě Alfě fandí, ale všichni si nakonec koupí BMW.
      • 12 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 22.06.2015  10:15

        « Re: Re: Načasování

        To si celkom trafil, môj sused minulý týždeň vymenil Alfu 159 za Tiguan. A vníma to tak, že si polepšil.
        • 40 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 22.06.2015  10:23

          « Re: Re: Re: Načasování

          No, pokud vyměníš cca 12-ti leté auto za nové (popř. zánovní), tak si skoro vždy polepšíš >:D

          Stačí se jen dívat kolem sebe, kdy podnikatelé i nepodnikatelé nahrazují střední třídu nejrůznějšími SUV, ti movitejší crossovery typu Allroad apod. Střední třídu táhnou u nás především firemní prodeje.
          • 00 Reagovat !

            foto zlysoused

            zlysoused 22.06.2015  10:39

            « Re: Re: Re: Re: Načasování

            Důležité bude, aby AR rychle představila i kombík, protože ten bude mít největší potenciál táhnout prodeje.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.06.2015  10:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Načasování

              V naftě a 4x4 si zapoměl ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto zlysoused

                zlysoused 22.06.2015  11:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Načasování

                No, to taky. ;-) Ale beze srandy, 156 a 159 se taky prodávala především v kombíku. A byly to krásné kombíky.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.06.2015  11:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Načasování

                  Jo souhlasim kombi nemusim ale tyhle mě vůbec neurážely :yes:
        • 08 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 22.06.2015  14:02

          « Re: Re: Re: Načasování

          "vymenil Alfu 159 za Tiguan. A vníma to tak, že si polepšil"

          Však také má pravdu! Máš moudrého souseda. Gratuluji! :yes:
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.06.2015  14:26

            « Re: Re: Re: Načasování

            U tebe si nikdy nejsem jestli to je fakt brutální černej humor >:D
            Nebo ne >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 22.06.2015  18:20

              « Re: Re: Re: Re: Načasování

              Cernej mozna, humor urcite ne >:-[]
            • 03 Reagovat !

              foto Ada-je-zase-tady

              Ada je zase tady 22.06.2015  22:52

              « Re: Re: Re: Re: Načasování

              Daru přemýšlení se ti evidentně nedostává ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto sargis

    sargis 22.06.2015  08:23

    no..

    zda sa, ze tie predpovede o Ghibli profile sa aj naplnili, ale počkajme si na finale :yes:
  • 22 Reagovat !

    foto TeeJay

    TeeJay 22.06.2015  08:27

    Už teď...

    ...to vypadá divně. Bojím se, že alfa tím očekáváním a neustálým připomínáním, jak důležitý je vzhled, nasadila laťku příliš vysoko. Ale pokud cílem té mazaniny bylo tu laťku snížit, proč ne. Zůstávám napjatý. :-)
    • 31 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 22.06.2015  09:14

      « Re: Už teď...

      Divně? Nespletl sis článek [odkaz] >:D
      • 01 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 22.06.2015  09:35

        « Re: Re: Už teď...

        Už teď je vidět snaha o zadní retro sloupek, zatímco předek vypadá na modernu. Ale uvidíme pozítří. ;-)
  • 82 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 22.06.2015  08:39

    AR

    Nikdy neříkej nikdy. Po častých cestách do Itálie jsem si Alfu Romeo oblíbil a někdy nad ní i přemýšlím. Těžko hledat hezčí auta. :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Avanti

    Avanti 22.06.2015  08:40

    na fotke sa skrýva

    na tej fotke je iba toto [odkaz]

    a projekt 949 je označenie SUV Alfy Romeo, ktoré príde budúci rok a taktiež sa už testuje pod mulami.. giulia ostáva 952
    • 00 Reagovat !

      foto chegue

      chegue 22.06.2015  10:14

      « Re: na fotke sa skrýva

      snad maš pravdu.. osobně bych nadšený zrovna nabyl, kdyby realita vychazela zrovna z tohoto návrhu...

    • 00 Reagovat !

      foto 125S

      125S 22.06.2015  13:44

      « Re: na fotke sa skrýva

      Porovnával jsem to foto a je to přesně ono, snad to použili jenom jako ilustrativní foto ;-\

      Těšim se na středu, jenom už začínám mít obavy co nám nakonec ukážou.
    • 00 Reagovat !

      foto chegue

      chegue 23.06.2015  20:09

      « Re: na fotke sa skrýva

      tady ji máme:) a navypadá vůbec zle:))
      [odkaz]

      [odkaz]
  • 31 Reagovat !

    foto vecernicek2

    vecernicek2 22.06.2015  08:47

    Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

    Koukam, jestli to psal Fokt, a ono ne.

    Ta rozmázlá fotka samozřejmě nemá nic společného s Alfou, je to nějaký hnusný render, kde jste nechali oči, páni redaktoři?

    Hlavně byste si ty rendery mohli pamatovat, když už tady každý hnusný amatérský fotošop uveřejňujete v samostatném článku s názvem "Bude příští XY vypadat takto?". Správná odpověď je vždy ne, ale to je na jinou diskusi.
    • 11 Reagovat !

      foto Kolous

      Kolouš 22.06.2015  09:02

      « Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

      čau Gilgite
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.06.2015  09:03

        « Re: Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

        Fakt [odkaz] ? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto vecernicek2

        vecernicek2 22.06.2015  09:07

        « Re: Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

        Co je to Gilgit?
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.06.2015  09:11

          « Re: Re: Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

          Taková pr del světa [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto vecernicek2

            vecernicek2 22.06.2015  09:15

            « Re: Re: Re: Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

            A jó, metropole Baltistánu, měl bych si zopakovat zeměpis :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.06.2015  09:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

              Jo je tam na jednu stranu pěkně [odkaz] ale [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)

              Jak tu seš dlouho že neznáš tak výjímečnýho diskutéra? Vzácně (ne)podařený spojení plusů i minusů v jednom balení >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto vecernicek2

                vecernicek2 22.06.2015  09:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

                No asi bych se měl seznámit, když už mě tu podezřívaj, že jsem on >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.06.2015  09:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..

                  Snad radši ne. Ale třeba stačí mrknout do zrcadla jak řikal Kolouš :-)
  • 72 Reagovat !

    foto Postreh

    Postreh 22.06.2015  08:59

    Nadherne auto

    fakt som nan zvedavy, mozne ozivenie na nasich cestach pri tom mnozstve tych krabic od VW s velkym kufrom...
    • 12 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 22.06.2015  10:22

      « Re: Nadherne auto

      No problém je v tom, že tie krabice od VW si kupujú práve bývalí majitelia Alfy (viď môj príspevok z 10:15).
      • 21 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.06.2015  10:29

        « Re: Nadherne auto

        To ale asi nebude úplně typická změna značky žejo ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 22.06.2015  10:54

        « Re: Re: Nadherne auto

        A co im ostava? Ved novej alfy niet. A keby cakali na novu, tak na tej starej by im zhrdzavelo aj logo.
    • 00 Reagovat !

      foto sargis

      sargis 22.06.2015  11:44

      « Re: Nadherne auto

      Problem bude skor v tom, ze kto sa rozhodne kupit si strednu triedu, na Alfu teraz bohuzial nepomysli na poprvy, druhy ani tretikrat....trochu sa bojim tych vyhlaseni ako chcu konkurovat premii...aby to potom nezabili cenou.
      • 10 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.06.2015  12:34

        « Re: Re: Nadherne auto

        Jj konkurence je drsná [odkaz] :-)
        • 10 Reagovat !

          foto sargis

          sargis 22.06.2015  12:55

          « Re: Re: Re: Nadherne auto

          No nechcem byt zlym prorokom ale tipujem Ford R3 vs Alfa V6 predaje 5:1 ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.06.2015  13:24

            « Re: Re: Re: Re: Nadherne auto

            Ford Mondeo vs Alfa možná jo, ten R3 snad ne. Nejprodávanější bude totiž určitě nějaká malá nafta >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 22.06.2015  14:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nadherne auto

              Nemyslím si. Malá nafta se bude slušně prodávat třeba v Holandsku, ale hlavní trhy vezmou klasiku (2.0TDCi).
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.06.2015  14:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nadherne auto

                Jo 2.0 TDCI 110 kW bude asi nejprodávanější
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 23.06.2015  10:37

      « Re: Nadherne auto

      Víš, kolik se jich bude muset prodat, aby je bylo alespoň trochu vidět?
  • 22 Reagovat !

    foto Martinus

    Martinus 22.06.2015  08:59

    Tradičné hodnoty

    Alfa vsádza na zadný pohon, čo je podla mna cool. BMW od neho ustupuje.... Alfa :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 22.06.2015  09:03

      « Re: Tradičné hodnoty

      BMW od RWD ve střední třídě ustupuje?
      • 72 Reagovat !

        foto Kolous

        Kolouš 22.06.2015  09:13

        « Re: Re: Tradičné hodnoty

        víš jak to je... "BMW už není BMW, konečně si ho můžu nekoupit, kdybych na něj měl" >:D
        Dřív i stromy měly delší stín....
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 22.06.2015  09:26

          « Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

          >:-[] :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 22.06.2015  09:39

          « Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

          Trava byla zelensi... trefeno. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.06.2015  09:49

            « Re: Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

            Nojo když ono ale asi fakt bylo líp [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 22.06.2015  10:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

              Ano ano, otrepané protiprúdové klišé Jandafóra, ako BMW ide do kopru, ale pritom Rapid je vhodný na Nurburgring a Superb poráža Civis type R. To je mi fakt referenčný web.
              • 40 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 22.06.2015  10:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

                Autoforum se v jednom bode strasne zlomilo, to protlaceni skodovky tam je az neuveritelne. Ted zaradili Favorit mezi 15 nejdulezitejsich aut historie, vedle Porsche 911, Audi quattro, MB 300 Gullwing a dalsich. M3/M4 je zklamala DCT prevodovka uz od poslechu z videa, ale rapid 1.2tsi je div ne nejlepsi nacini na severni smycku, no a to srovnani superbu s civicem type R taky pobavilo. Z relativne rozumneho vebu se stava strasny odpad, ale kdo chce kam...
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.06.2015  10:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

                  To se děje skoro se všema médiama. Na autoforu vycházej furt docela zajímavý články ale asi srovnali svoje příjmy z reklamy a s těma místníma a zaplakali. Jj drsná realita vítězí :-|
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 22.06.2015  10:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

                Není nad to mít vlastní názor ;-) . Jsem přesvědčenej, že většina těchto odborníků by samosebou sáhla po novým autě místo vychvalovanýho starýho :-)
          • 01 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 23.06.2015  08:03

            « Re: Re: Re: Re: Tradičné hodnoty

            ...dřív i voda byla mokřejší... :-! Já to pamatuju... :-!
    • 02 Reagovat !

      foto Kolous

      Kolouš 22.06.2015  12:25

      « Re: Tradičné hodnoty

      Giulietta a MiTo mají poháněnou zadní nápravu?
      to jsou mi věci....

      Pokud paušalizuješ, tak se vším všudy !
  • 32 Reagovat !

    foto roox

    roox 22.06.2015  10:42

    nástupce 159

    AR 159 SW je jedno z nejhezčích "normálních" aut, co si "(ne)normální" fotřík může koupit... Konkurencí je mu snad jen nová Mazda6, která je prostě úžasná svým přístupem #serunadownsizing a #objemničímnenahradíš (však se taky Mazdě říká japonská Alfa).... svýho času jsem srašně moc chtěl koupit 156 po face, nakonec koupit Mazdu6 a teď, řízením osudu skončil u domácího koncernu (dobrej sňatek z rozumu)... ale kdo chce žít svůj život na plno, ten potřebuje horkokrevnou milenku... takže tajně doufám, že součástí představení bude i nějakej PARÁDNÍ BENZÍNOVEJ MOTOR ;-)

    Takže se těším jak malej kluk a do kalendáře si na středu maluju velkej vykřičník >:D
    • 00 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 22.06.2015  11:18

      « Re: nástupce 159

      ... a určite aj "parádne" ceny. ;-\
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 22.06.2015  11:33

        « Re: nástupce 159

        Úplně nerozumím... kolik by to mělo stát abys byl spokojený?

        Giulietta se dá třeba koupit za hodně zajímavé peníze, ve finále není o moc dražší než Golf.
        • 01 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 22.06.2015  12:27

          « Re: Re: nástupce 159

          Určite menej, ako luxusné, ktorým chcú týmto jediným modelom, že akože konkurovať.
          Lebo, keď na to strihnú sebavedomú cenu, tak ich to môže pochovať hneď na začiatku.
          • 10 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 22.06.2015  13:54

            « Re: Re: Re: nástupce 159

            Konkrétně?

            Promiň, ale zní mi to jako takový to typický hospodský brblání, jak je všechno drahý... pokud se jim auto povede, pak je v pořádku si za něj říct o přiměřený peníze, klidně na úrovni BMW... ono 3er je dneska ve vyspělé Evropě auto pro lepší střední třídu, žádné luxusní zboží.
            • 10 Reagovat !

              foto jam2015

              jam2015 22.06.2015  18:42

              « Re: Re: Re: Re: nástupce 159

              Tak dobre. Nechajme to mága Marchionneho akú vykúzli cenu a čo bude nasledovať.
              Myslím tým v dobrom slova zmysle.
              Nejasný však ostáva jeden dôležitý faktor. Ako to auto obstojí v spoľahlivosti?
              • 11 Reagovat !

                foto grifith

                grifith 22.06.2015  19:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                O spolehlivost bych se na základě kvalit vozidel koncernu Fiat poslední doby vůbec nebál ;-)
                • 11 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 22.06.2015  20:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                  Presne, jedine, ceho bych se jako soukromy majitel bal, je pokles ceny v case.
                  • 00 Reagovat !

                    foto grifith

                    grifith 23.06.2015  06:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                    To máš pravdu, italská produkce klesá na ceně výrazně více než konkurence. I zde bych však viděl posun, Giulietta, 500 (včetně derivátů) si cenu drží slušně. Uvidíme, jak na tom budou další modely.
          • 10 Reagovat !

            foto PlumJelinek

            PlumJelinek 22.06.2015  21:58

            « Re: Re: Re: nástupce 159

            Luxusní značka se podle tebe bere podle toho, jak velký portfolio má? >:D
    • 12 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 22.06.2015  11:48

      « Re: nástupce 159

      Hezká budiž, ale jinak těžkej, neohrabanej krumpl. 156 to byla Alfa, ta se řídila sama, ale trpěla na subtilnost komplikovaného podvozku. U 159 to chtěli zlepšit, výdrž sice lepší, ale jinak nic. Parník se řídí líp. A ve 159 už ani motory. Až nakonec snad 1750 TBi. Jinak nic, nic, nic.
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 22.06.2015  12:05

        « Re: Re: nástupce 159

        Bohužel máš naprostou pravdu, Alfa 159 byl naprostý "úkrok stranou", na tom autě byly strašně vidět cizí geny GM, ze sportovního mrštného sedanu se stal těžkopádný otesánek, navíc ty původní jednotky JTS byly šílené. A ani ten design nepovažuji za nijak úžasný, 156 před faceliftem byla úplně jiná liga! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto gil54

          gil54 22.06.2015  12:17

          « Re: Re: Re: nástupce 159

          Korunu nasadili a 159, podle mě, úplně pohřbili motorem 3,2 V6 z Holdenu. Jako kdyby neexistoval báječnej V6 Busso. :'-(
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.06.2015  12:36

            « Re: Re: Re: Re: nástupce 159

            Jj pokusy o šetření a vůbec všechny dobrý úmysly většinou dopadaj přesně takhle :-|

            Zrovnatak v politice >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto XTad

              XTad 22.06.2015  15:46

              « Re: Re: Re: Re: nástupce 159

              Co bylo na 3.2 spatne? A 159 byla prvni poradne udelana alfa po dlouhy dobe, takze tady bych snahy o setreni moc nevytahoval.
              • 12 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.06.2015  15:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                Podle toho který 3,2 [odkaz]

                A jo 159 byla udělaná poctivě, protože ušetřili na motorech ze spolupráce s GM :no: :-|
                • 10 Reagovat !

                  foto XTad

                  XTad 22.06.2015  18:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                  Tak podle toho clanku je jediny problem dobytek, ktery meni olej podle snimace a ne v rozumnych intervalech dle zdrave uvahy.
                  • 11 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 22.06.2015  18:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                    To taky ale původní italský motory prostě byly lepší než ta kooperace s GM
                    • 10 Reagovat !

                      foto XTad

                      XTad 22.06.2015  19:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                      ...a basta! ;-) Ja myslim, ze tenhle motor k celkove vyklidnenejsi a dospelejsi povaze 159ky celkem sednul. Kazdopadne dnes mezi oturbenymi ctyrvalci by to byl klenot.
        • 10 Reagovat !

          foto patrikzx

          patrikzx 22.06.2015  13:55

          « Re: Re: Re: nástupce 159

          prosim mohli by ste mi povedat nieco viac o jts motoroch? hlavne o 2.2jts dost uvazujem nad brerou s tymto motorom zaujima ma hlavne jeho spolahlivost lebo v recenziach spominaju ze sa moze vytahat retaz a par krat som nasiel neake chybne cidlo no ale je tu aj clanok od isteho d-fensa ktory je moc negativny a pôsobi az moc fanaticky
          dakujem :-)

          pripadne este zvazujem 147gta viem len to co sa da docitat(napravy,olej,rozvody,vodna pumpa)viete o neakchy inych zaludnostiach?
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.06.2015  14:17

            « Re: Re: Re: nástupce 159

            JTS a JTS (GM) je asi jako Quattro a Quattro (haldex) ;-)

            [odkaz]
          • 20 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 22.06.2015  16:16

            « Re: Re: Re: Re: nástupce 159

            Jestli chces Breru, tak nejlip udelas, kdyz ji vezmes s 2,4 JTD. Benzinaky bud nejedou a zerou (2,2), nebo jedou a brutalne zerou (3,2), k tomu jsou od GM, takze spolehlivost je nekde kolem -20 bodu ze 100 moznych.
            Na 147 GTA zapomen, kus, ktery stoji za koupi je jen jeden a ten stoji v tovarnim muzeu, zbytek jsou tak neskutecne dorasovane krapy, ze jen dat ji do standartniho stavu ti zabere rok prace a investice ve vysi noveho vozu. Navic tim ziskas jen auto s brutalne tezkym predkem, neschopne prenest tu naloz od motoru na cestu, takze te cekaji dalsi investice do podvozku, diferaku atd...
            BTW.: Kdyz uz zminujes Breru a 147 GTA v jednom komentu, tak si nedelej iluze - Brera neni zadne sportovnni auto, je to GT coupe, delane na svizen cestovani po kvalitnich sinicich a dalnicich, v zatackache je stejne tezkopadna, jako 159, ze ktere vychazi.
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.06.2015  16:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

              147 GTA s původnim italskym šestiválcem byla ale pecka neskutečná :yes: :-)
              • 00 Reagovat !

                foto patrikzx

                patrikzx 22.06.2015  17:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                no tak dakujem :-| to vypada ze este budem musiet drat ochcafku nejaky cas :-| nie nie ziadne iluzie si nerobim 147gta povazujem za skvost jediny svojho druhu a ako sa zda neopakovatelny bohuzial ;-\ dufal som ze to tak beru aj majitelia ale zrejme nie ;-\ teraz ani neviem ci ma zmysel zhanat megane rs 225 tie asi dostavaju tiez napit...to su dva hot-hece ktore (by) som chcel
                v gtckach so mal vyhliadnutu breru ine auto ma nenapada tak bud pouvazujem nad naftou(mechanik neda dopustit na 2.4jtd) alebo pockam na 1.75tbi :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto jam2015

                  jam2015 22.06.2015  19:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                  Patrik, hlavne by si sa už mal rozhodnúť, či benzín alebo dízel.
                  Ale 2,4 JTD, že akože šporťák, tak sorry. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 22.06.2015  21:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                    Brera NENI sportak, a ten 2,4 diesel k ni pasuje perfektne.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.06.2015  21:21

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                      Jo ;-)

                      154 kW a 400 Nm už v 1500 otáčkách neni ostuda ani dnes :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto mariachi

                        mariachi 22.06.2015  22:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                        Na 1,6 dobry :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 23.06.2015  08:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                          V naftě? ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto mariachi

                            mariachi 23.06.2015  19:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                            V nafte tim tuplem >:D :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto Ja-Prvni-123

                  Ja Prvni 123 22.06.2015  19:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                  Nepropadej panice a hledej 159 s 1.8 v turbu... ano, je jich málo, ale najít se dají.

                  A s tímhle motorem je to Alfa.
                  • 10 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 22.06.2015  20:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                    Jo, to je nejlepsi volba.
                    • 00 Reagovat !

                      foto patrikzx

                      patrikzx 23.06.2015  09:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                      tiez som toho nazoru ze tbi bude najlepsia volba ....len na to teraz nie su financie a uvidim kedy budu preto som sa zaujimal iba o jts tak velmo pekne dakujem ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 22.06.2015  18:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                Zvukove a zatahem kazdopadne, jizdne pak podprumer, klidne s ni zametl dobre rizeny Golf V GTI. Ale pokud jde ridici (stejne jako mne) o pocit z rizeni trakare s atomovym reaktorem vpredu a pistalami z varhan vzadu - pak je 147 GTA dodnes neprekonana :yes:
                • 10 Reagovat !

                  foto XTad

                  XTad 22.06.2015  19:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                  Zamete Golf GTI... To bych chtel videt. Jizda v zatackach s nim bude mozna prijemnejsi a jistejsi, ale rychlosti budou podobne (pokud se toho clovek nebude bat) a alfa naskok nazene na rovinkach.
                  • 12 Reagovat !

                    foto mariachi

                    mariachi 22.06.2015  20:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                    Zamete, sundej si Alfacke bryle a ver tomu. Sam jsem koukal, jak "obycejnych" 200 koni dava 3,2 V6, na rovinkach nedokazala nahnat ztratu ze zatacke. Duvodem byla hlavne absence samosvoru, nevim, jestli to znas na Vitkove-Podhradi, ale ten rozdil tam ve vraceckach byl az neskutecny. Na okruhu by to mozna bylo vyrovnanejsi, ale na GTA bych si tehdy nevsadil.
                    • 10 Reagovat !

                      foto XTad

                      XTad 22.06.2015  20:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                      Ja zadne alfacke bryle nemam, ale vliv jizdnich vlastnosti na rychlost se hodne precenuje. Pokud vim, tak petkovy golf taky zadny samosvor nema. Tu silnici neznam, ale vinu bych svadel spis na ridice. Jinak co to znamena neskutecny rozdil? Alfa v padesati letela po cumaku, zatimco golf to snesl osmdesatkou?
                      • 02 Reagovat !

                        foto mariachi

                        mariachi 22.06.2015  20:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                        Vracecka = zatacka, ktera se zataci o skoro 360 stupnu. A takovou jedes na maximalne dvojku, a ano - AR 147GTA jela po cumaku pryc a navic s plynem bylo treba dlouho cekat. G V GTI nemel samosvor, ale dalo se to s nim projet podstatne rychleji, obe auta tam jel stejny ridic, zavodnik a majitel te 147 GTA, pochybuji, ze by chvalil Golfa jen tak do vetru.
                        Ty si ver, cemu chces, ale 147 GTA nebyla v zatackach zadny zazrak, spis prave naopak, a cim mensi polomer zatacky, nebo rovnou utazeni, tim vic se ta neschopnost projevovala.
                        • 00 Reagovat !

                          foto XTad

                          XTad 22.06.2015  20:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                          Tak to je kruhac, ne? ;-) V takovych rychlostech jsou stezejni gumy. Jsem ochotny uverit tomu, ze u alfy musis davat vetsi bacha na plyn, ale i kdyz u golfa muzes slapnout driv, tak alfa je silnejsi. Ono auty s horsimi jizdnimi vlastnostmi se ty zatacky projizdeji hure (i zavodnikum) ale je to spis o pudu sebezachovy, nez ze by to neslo. Pises, ze golf jel podstatne rychleji, ale pochybuji, ze by uprostred zatacky byly nejake meritelne rozdily a to by musela byt sakra utazena trat, abys to, co ztratis pri najezdu a vyjezdu nenahnal motorem.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 22.06.2015  20:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                            U tý Alfy je to trochu jinak. Na kvalitnim povrchu je skvostá trochu problémy má na tankodromu. I přesto to je hodně hodně mimořádný auto a charakterem všechno přebíjí
                            • 00 Reagovat !

                              foto mariachi

                              mariachi 22.06.2015  21:10

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                              "Skvostná" a "trochu problemy" - tos opravdu hodne vylepsil situaci >:D
                              Charkter to auto opravdu ma, o tom se hadat nikdy nebudu.
                              • 10 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 22.06.2015  21:13

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                                Vtipný :yes:
                                Tak teď si přečti to jak je popsaná v odkazu a pokud s ní máš fakt zkušenost tak řekni že to neni přesně tak ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto mariachi

                                  mariachi 22.06.2015  21:29

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                                  O skvostnem chovani tam neni ani slovo, a trochu problemy popsali jako "vicemene kapitulaci", ale popsali to v podstate presne. Zminili tam i brzdy, aj jsem mel tu cest s prvni generaci a musim rict, ze brzdilo to tedy hodne spatne, na vine byly opravdu kotouce, no majitel je rychle vymenil za nejake zavodni (mozna Alcon), pak uz to slo.
                          • 00 Reagovat !

                            foto mariachi

                            mariachi 22.06.2015  20:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                            Jak pisu - je mi fuk, cemu jsi, nebo nejsi ochotny uverit, ja jsem to zazil na vlastni kuzi, klidne si ta dve auta sezen a over si to, nebo si dal mej svoje domnenky...
                            Anebo si na youtube najdi Top gear s AR 147, tam to taky probirali, mimochodem na TG trati je AR 147 GTA o dve sekundy pomalejsi, nez Golf V GTI, ale Stig je jiste bridil, kterej to auto proste nepochopil, vid?
                            • 00 Reagovat !

                              foto XTad

                              XTad 22.06.2015  21:28

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                              Podivam se na to. Jinak je skoda, ze s takovouhle zkusenosti neprinasis nic, krome "neskutecnehy rozdil" a "podstatne rychleji". Jasne, nic mi dokazovat nemusis, ale kdyz uz to zminujes, tak je dobre to mit alespon trochu podlozene (treba pribliznou rychlost, nebo o kolik delek auta ten golf ujizdel atd.) protoze si myslim, ze nejsem sam, koho to zajima.
                              • 00 Reagovat !

                                foto mariachi

                                mariachi 22.06.2015  21:33

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                                Byly to tehdy amaterske zavody do vrchu ve Vitkove - Podhradi, ale psal se rok 2007, sorry, takovou pamet nemam, proto jsem ti uvedl cas na TG tracku jako meritko.
                        • 10 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 22.06.2015  20:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                          Tady je to popsaný dost přesně a správně [odkaz]
            • 01 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 22.06.2015  17:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

              Já bych i za cenu nižších výkonů snad doporučil raději 1.9 JTDm.
              Dva čtyřce, když jí neproháníš, zaroste egr ventil a celé sací potrubí sajrajtem z výfuku i až tak, že přestane jezdit. Když jí proháníš, sice nezaroste, ale určitě dřív nebo později přijdeš o řidičák. Ale dokud ho ještě budeš mít stejně se vysokými teplotami zkroutí výfukové paroží tak, že zpřetrhá štefty, kterými je přišroubované do bloku motoru. Čím výkonnější verze, tím dřív. Příjemně se potom odvrtávají. Také mám pocit, že častěji resp. dříve odchází u 2.4 dvouhmotový setrvačník.

              Ten Holden 3.2 opravdu brutálně žere, ale zas až tak moc nejede.

              Z GTA raději 156 než 147. Pěkná ale asi také jen v tom muzeu. ;-) Motor ještě od Alfy.

              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.06.2015  17:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                A nebo můžeš pravidelně používat aditivum [odkaz] ;-)

                Servis 4válce 1,9 fakt vyjde levnějš a v něčem běžnym je to dobrej motor. Tobě ale jde evidentně o něco jinýho a od toho je benzín nebo aspoň ten pětiválec 2,4
              • 00 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 22.06.2015  18:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                Ano, GTA radeji 156 a co se tyka Brery, tak si nejak nejsem jisty, jestli se delala s 1,9 JTD.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.06.2015  18:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                  Ne tam už se dávalo 2,0 JTD 125 kW
                  • 00 Reagovat !

                    foto RS

                    RS 22.06.2015  20:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                    Ten dvoulitr je už taková předsmrtná křeč. Těch skončilo víc v lisu než v prodeji. Možná kvalitní a ekonomická, ale dost nedůstojná motorizace do Brery.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.06.2015  21:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                      Jasně když nafta tak tam patří 2,4 JTD 154 kW což tehdy byla docela důstojná naftová motorizace. Ostatně i dnes :-)
                • 01 Reagovat !

                  foto gil54

                  gil54 22.06.2015  19:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

                  Dobře tedy, 2.0 JTDm - 1956 ccm, prostě čtyřválec.
          • 10 Reagovat !

            foto 73-vojta

            73.vojta 22.06.2015  18:22

            « Re: Re: Re: Re: nástupce 159

            Mám doma tři alfy - 147,156 a 159. Ve 159 mám motor 2.2 JTS a rozhodně to není taková tragédie, jak všichni píší a píší to vždycky ti, kteří tím autem ani nikdy nejeli. :-) Váha je na 159/Breře opravdu hodně znát, ale není to tak, že by tomu motor 2.2 nestačil. U motoru se vyskytuje občas akorát problém s vytahaným rozvodovým řetězem, ale povětšinou je už origo řetěz vyměněn za modifikovaný a méně problémový. Spotřeba se v průměru pohybuje kolem 10L/100km. Ovšem pokud chceš auto jen na víkendy, tak bych volil 156 nebo 147 GTA. Motor 3,2 Busso je pecka a hlavně už moc nebudou padat na ceně.
            • 10 Reagovat !

              foto Dzakobo

              Dzakobo 22.06.2015  22:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: nástupce 159

              Nějak se tu zapomíná na Alfu GT 3,2, to je to nejlepší, co se dá koupit - stylové kupé se super V6.
      • 01 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 22.06.2015  12:07

        « Re: Re: nástupce 159

        Bohužel máš naprostou pravdu, Alfa 159 byl naprostý "úkrok stranou", na tom autě byly strašně vidět cizí geny GM. A ani ten design nepovažuji za nijak úžsaný, 156 před faceliftem byla úplně jiná liga! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Martinus

          Martinus 22.06.2015  16:42

          « Re: Re: Re: nástupce 159

          156 je pre mna este stale jeden s najkrajsich sedanov vobec. Za svoj dizajn sa nemusi hanbit ani po 18-tich rokoch!
  • 00 Reagovat !

    foto stone60

    stone60 22.06.2015  12:23

    nástupce

    Tak se už několik let těším, ale mám z toho čím dál větší strach, co všechno nestihli dodělat na sto procent .....Nevěřím, že bude vše připraveno. Myslím, že málokteré auto bude podrobeno takovému "šťouralství", jako Alfa. Když jsem slyšel velkohubé ambice, že bude lepší jak 3D ....to už je nebetyčná výzva. Lepší nebude, ale snad se co nejvíce přiblíží a dá- li Bůh, tak vyrovná, možná bude mít větší šmrnc. A i když bude hodně dobrá /a přeji to /, bude to běh na několik generací....
    • 10 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 22.06.2015  19:09

      « Re: nástupce

      Proč by nemohla být lepší?
      Nezapomeň, jak moc se "D3" pokazila...
      ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 23.06.2015  07:01

        « Re: Re: nástupce

        JJ, když jsem zkoušel F30, tak mě zarazilo jak má špatný R6, jak fantasticky nefunguje, jak se krásně nevodí, jak v ní vše není po ruce, jak není sofistikovaná... To jsou novinářský bláboly.
        Mainstream má co dělat, aby D3 doháněl ob generaci. Pokaždý když se představí novej Passat s mottem, jak dohnal prémii (čtu to o něm už od B5 generace) mě zaráží, kam na podobný nesmysly novináři chodí a jak jsou schopni papouškovat PR stories všem, kdo jim naslouchají.
        • 10 Reagovat !

          foto Ja-Prvni-123

          Ja Prvni 123 23.06.2015  07:54

          « Re: Re: Re: nástupce

          :-)
          Trojový BMW bude vždycky lepší, než Passat... o tom vůbec není pochyb.
          Jediný, co říkám je, že nevidím žádný důvod, proč by Alfa nemohla do této skupiny patřit. Protože není německá?

          Jezdil jsem aktivně 75, se dvěma motory - jednu s 2.0TS a druhou v provedení Milano s 2.5 V6 .. s blokací diferenciálu... a můžu odpřísáhnout zcela nade vší pochybnost, že to bylo zpoza volantu lepší auto, než dobové BMW...

          O "Milánu" ani nemluvě, to bylo prostě na úrovni milování... dala se roztočit plynem kolem své osy, ale osa otáčení byla někde mezi předníma sedačkama.

          Ano, měla skvrnu na kráse v podobě trhajících se hardyspojek. Na druhou stranu jedna stála 800,- Kč... takže jsem je měl pořád v kufru.
          ;-)

          Jo, já vím - byl jsem tehdy mladej. Ale to jsem byl i za volantem toho BMW...

          Takže ještě jednou: jediným obsahem mého prohlášení bylo, že nevidím důvod, proč by nová Alfa nemohla být regulérním konkurentem "D3".
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 23.06.2015  09:20

        « Re: Re: nástupce

        Mohla by. Ale má před sebou velký úkol, protože konkurence to svoje postupně cizeluje nepřetržitě už pár generací, takže mají zmáknuté nejen ty důležité věci, ale i detaily.
  • 10 Reagovat !

    foto cudzinec11

    cudzinec11 22.06.2015  14:34

    pekné

    takze gulia bude tento rok, konecne.
    Priorita c.1 su USA, Cina a ine mimoeuropske trhy. Tam je sedan hlavna forma karoserie plus SUV ako dopravnik.

    Kombi je viacmenej iba pre EU a preto uplne logicky by malo prijst na rad az ako druhe...

    Podstatnejsie ako celkovy predaj je, aby spravne naplanovali vyrobu - t.j. aby vytazili kapacity, nie ze dopadnu ako Quoros. Osobne sa na to auto celkom tesim, kedze bude neopozerane a podla mna lacnejsie ako premia a lepsi pomer cena/hodnota a mozno bude aj soferskejsie, predsa len, ani bmw uz nie je to prave orechove, zroka na rok masovejsie, maksie atd.
  • 20 Reagovat !

    foto petr164

    petr164 22.06.2015  18:16

    Bude to bomba!

    Mít Maserati jako testbed a prosadit si vlastní výrazně autonomní klon, na to chvástání nestačí. Svět se mění a tahle Alfa ukáže, kolik reálného potenciálu je v těch, kdo ji připravují. Zatímco výrobci donedávna ještě vyrábějící modely s koncepcí radosti obklopující aktivního řidiče pomalu ustupují směrem k vše zabíjejícímu superkomfortu, tady se zadělává na reinkarnaci zdravého jádra vozu se sportovním srdcem nikoli marketingově, ale také faktickým jízdním projevem. Rozhodně budu ten, kdo se záhy přesvědčí, zda nejde o předsmrtné křeče celého dosavadního západního průmyslu v důsledku finanční sebevraždy.
    • 10 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 22.06.2015  19:12

      « Re: Bude to bomba!

      " výrobci donedávna ještě vyrábějící modely s koncepcí radosti obklopující aktivního řidiče pomalu ustupují směrem k vše zabíjejícímu superkomfortu"...?

      Kteří?

      Co jsel já jel, tak jsou pseudosporty, sice s výkonnými motory, ale zcela nepohopdlné podle vzoru "jestli to drncá, tak je to sportovní", bez ambicí na skutečně dobré jízdní vlastnosti - a ten výkon je spoután všeobjímající klece elektroniky...

      Takže shořelá pojistka = auto nejede.
    • 10 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 22.06.2015  19:24

      « Re: Bude to bomba!

      Presne ako píšeš. Naj parametre sú už CO2, LED, uhlopriečka, konektivita, ...
      Nič proti VW, ale slogan "Das Auto" dostáva vzorovo po fraku.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 23.06.2015  09:17

        « Re: Bude to bomba!

        Co se VW týče, bereš to moc z hlediska petrolheada. Smyslem auta není (a nikdy nebylo) primárně poskytovat zábavu řidiči.
  • 00 Reagovat !

    foto maXX-CZ

    maXX_CZ 22.06.2015  20:55

    Bude to prusvih

    A to rikam jako clovek, kteremu se alfy libily a ma je docela rad (nicmene nikdy jsem zadnou nevlastnil).
    Je to strasne prehypovane, tzn. zcela jasne to nedosahne kyzeneho "wow" efektu ani kdyby to bylo sebelepsi. Zachranit to mohou motory (tady vidim sanci), zpracovani a vzhled (no... to spis ne) a cena (to - bohuzel - urcite ne).
    Nemyslim si, ze by tobyl propadak, ale stejne tak jako u jinych - pro me neuveritelne vysponovanych a ve vysledku nudnych - predstavovacek typu superb se rekne. Hm, ok, takhle nejak jsem to cekal, nic uzasnyho a "pojede" se dal.
    Kez by prisli s necim specialnim, ale dost pochybuji, bude to "jen" solidni, tak jako konkurence + tradicne za moc penez.
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.06.2015  07:05

      « Re: Bude to prusvih

      Za moc peněz... Nechápu ty plačky. AR se vzpamatovala a přichází s RWD. Pokud bude podvozek naladěnej alespoň z půlky jako Ghibli, pak mu dokáže konkurovat maximálně F30 nebo XE.
      Uvidíme jak se poperou s vnitřním uspořádáním a výbavou. O jízdní vlastnosti bych se bál až v poslední řadě.
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 23.06.2015  08:10

      « Re: Bude to prusvih

      Taktak. Doba bohužel "nenahrává" sportovně "smýšlejícím" vozům... :-!
  • 10 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 23.06.2015  21:16

    Vypadá luxusně

    [odkaz]

    Jeste jsem zvedavy na predek, ale zzatim :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kdojekdo

      kdojekdo 23.06.2015  22:46

      « Re: Vypadá luxusně

      .....a verze QV bude mít 510 koní.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zámek Hluboká má novou prohlídkovou trasu: Ukáže sbírku schwarzenberského stříbra i tapety z krav!

Zámek Hluboká má novou prohlídkovou trasu: Ukáže…

Hostinské komnaty, pokoje pro personál a unikátní sbírka schwarzenberského stříbra. To všechno jsou novinky,…

Adrianek měl žít jeden den, už je tu 18 měsíců. Rodině ale chybí peníze na léčbu

Adrianek měl žít jeden den, už je tu 18 měsíců.…

Malý Adrianek (1,5 roku) spolu s maminkou (29) bojuje, aby se mohl vůbec kdy postavit na nožičky. Jeho zdravotní…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Pavlenka má další nulu, Bayern se dotáhl na Borussii

SESTŘIHY: Pavlenka má další nulu, Bayern se dotáhl…

Fotbalisté Bayernu Mnichov zvítězili gólem Tolissa v devátém kole německé ligy v Hamburku 1:0 a z druhého místa…

Plíšková vlétla do Turnaje mistryň, Venus Williamsovou jasně přehrála

Plíšková vlétla do Turnaje mistryň, Venus…

Česká tenistka Karolína Plíšková vstoupila do Turnaje mistryň v Singapuru jasným vítězstvím nad Venus…

 

Reflex.cz

Zeman pověří Babiše sestavením vlády. Chválil i Okamuru a Bartoše

Zeman pověří Babiše sestavením vlády. Chválil i…

Babišovo ANO ovládlo Česko, sněmovní volby vyhrálo ve všech krajích. Co na to Miloš Zeman? Pochválil šéfa ANO…

Karibská krize: Před 55 lety se svět ocitl na pokraji jaderné apokalypsy

Karibská krize: Před 55 lety se svět ocitl na…

Koncem padesátých let minulého století se první tajemník ústředního výboru Komunistické strany Sovětského svazu…