Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia: První ukázka před středeční premiérou

Nová Alfa Romeo chce konkurovat luxusním modelům střední třídy, jako je BMW 3 a Cadillac ATS.
Zpět na článek
22. 6. 2015 08:17
22. 6. 2015 08:22
22. 6. 2015 12:36
22. 6. 2015 10:08
22. 6. 2015 11:35
22. 6. 2015 14:41
22. 6. 2015 08:23
22. 6. 2015 08:27
22. 6. 2015 09:35
22. 6. 2015 08:39
22. 6. 2015 13:08
22. 6. 2015 17:47
22. 6. 2015 18:20
22. 6. 2015 19:05
22. 6. 2015 08:59
22. 6. 2015 14:33
23. 6. 2015 10:37
22. 6. 2015 10:42
22. 6. 2015 11:33
22. 6. 2015 13:54
22. 6. 2015 15:46
22. 6. 2015 18:27
22. 6. 2015 19:19
22. 6. 2015 19:37
22. 6. 2015 20:26
22. 6. 2015 20:44
22. 6. 2015 21:28
22. 6. 2015 20:51
22. 6. 2015 12:23
23. 6. 2015 07:01
23. 6. 2015 09:20
22. 6. 2015 14:34
22. 6. 2015 18:16
Avatar - Ada je zase tady
22. 6. 2015 08:08
Co Fiat chce...
...je jedna věc. Co je schopen, je věc druhá... :no:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 08:33
Re: Co Fiat chce...
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

A tohle Alfa nechce a snad toho neni schopna [odkaz] [odkaz] :-)
22. 6. 2015 13:02
Re: Co Fiat chce...
Ano, odkazy na minulost sem davas presne, Alfa ottiz zijen jen minulosti, nebot soucasnost rozhodne moc atraktivni neni:

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 13:23
Re: Co Fiat chce...
Že tam byla pauza bez modelu je smutný ale tohle prostě navazuje na 156 a 159
22. 6. 2015 15:32
Re: Co Fiat chce...
No tridne mozna ano, doufam, ze technicky a jizdne to nebude takovy preslap (spis tedy nedoslap), jako ta 159.
Avatar - Ja Prvni 123
22. 6. 2015 18:51
Re: Co Fiat chce...
a v čem byla 159 "přešlap"?
Že jede moc klidně a přesně? Je to prostě jiný auto.
Avatar - grifith
22. 6. 2015 19:10
Re: Co Fiat chce...
O tom přešlapu se klidně rozepiš .... Proti 156 nastala změna, to určitě, ale že by to bylo k horšímu, to si nemyslím.
22. 6. 2015 20:13
Re: Co Fiat chce...
Pro vas pro oba: Chapu, ze jako fandove Alfy nechcete slyset, ze je na nejake Alfe neco spatne, no 159 byla tezka, priserne (!!!) nedotaciva, vic, nez etalon nedotacivosti teto tridy Audi A4 s V6 motory, musim rict, ze pro me osobne to byl takovy sok, ze jsem pri prvni jizde auto hned po prvnich par stech metrech vracel s tim, at zkontroluji pneu a geometrii, ze tohle neni urcite mozne... Na klidne pluti po dalnici OK, ale tam, kde 156 i v te nejhorsi konfiguraci (Crosswagon Q4 JTD) jela jiste, presne a radostne a doslova se drzela cesty zuby nehty, se 159 s 2,2 JTS vylozene trapila a 3,2 jsem pak radeji ani nezkousel, dostal jsem se k ni az pozdeji pres zklamaneho majitele.
Avatar - grifith
23. 6. 2015 06:48
Re: Co Fiat chce...
Já se jako i jako fanda značky diskuzi nebráním. To, že modely do faceliftu byly těžké je fakt, že jsou nedotáčivé a méně hravé než původní 156, to ano. Ale že by to byl přešlap? Nemyslím si, prostě jezdí jinak. Technicky to také nebylo špatné.
Avatar - Emel
22. 6. 2015 14:43
Re: Co Fiat chce...
Na druhou stranu, tohle je nejslabší partie ještě zdůrazněná širokoúhlou fotkou, jinak je Giulietta hezký auto. Světla na výšku prostě nefungují, ať je to Clio nebo MiTo.
22. 6. 2015 15:31
Re: Co Fiat chce...
Svetla na vyslu nefunguji, ale chybou je taky vysoky ponton a nizke proskleni na boku vozu... Giulietta je hezka, ale jen z nekterych uhlu a na velkych kolec, jinak je to katastrofa.
Avatar - Emel
22. 6. 2015 15:52
Re: Co Fiat chce...
Vysoký ponton má víc aut, třeba Mazda 3 jde podle mě ještě víc do extrému (a jo, taky to obecně moc nemusím). Jako celek se mi ale Giulietta líbí, normálně bych překousl i ty soví oči. Katastrofa to podle mě není ani v základu.
22. 6. 2015 17:58
Re: Co Fiat chce...
Dle meritek AR je to katastrofa, sorry.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 6. 2015 07:45
Re: Co Fiat chce...
>:D

Tak to pak jo.. takže být to třeba VW, byl by to malej zázrak.

;-)

Pak jo.
23. 6. 2015 10:07
Re: Co Fiat chce...
Ne, jen by to nebyla katastrofa. A když už sem taháš VW, Scirocco není zrovna obludka, že.
Avatar - Emel
23. 6. 2015 09:11
Re: Co Fiat chce...
Já ti to neberu a dokonce s tebou souhlasím i v těch dvou jednotlivostech - přední světla a vysoký ponton. Jako celek ale přesto beru obě auta (Ma3 i Giuliettu) jako špičku segmentu - v hezké barvě, na velkých kolech... ale to k tomu patří.

Já ta měřítka Alfy zase tak nežeru. Třeba oslavovaná Brera je pro mě naprosto disproporční auto, ten přední převis prostě neskousnu... a i když se mi líbí čumák i zadek, tak jako celek to pro mě nefunguje Giulietta je pro mě z těch dvou hezčí auto.
23. 6. 2015 10:11
Re: Co Fiat chce...
Brera by snesla o něco větší rozvor, hlavně potřebovala dietu. Jinak pro mne krásné auto.
23. 6. 2015 10:10
Re: Co Fiat chce...
Ano, Mazda jde ještě víc do extrému a o to méně se mi líbí. S Giuliettou až na kukuč nemám problém a i ten kukuč bych přežil, horší to mám s interiérem.
Avatar - Emel
23. 6. 2015 10:50
Re: Co Fiat chce...
Seděl jsi v autě po fl? Mně se to z fotek dost líbilo... a ani s pre-fl jsem neměl vyloženě problém.
23. 6. 2015 11:35
Re: Co Fiat chce...
Jen před FL.
23. 6. 2015 10:04
Re: Co Fiat chce...
Na Caymanu nebo 458 mi nevadí. ;-)
Avatar - Emel
23. 6. 2015 10:06
Re: Co Fiat chce...
Dobře, že 458 je výjimka už jsem tu psal víckrát :-)
Avatar - Ja Prvni 123
22. 6. 2015 18:49
Re: Co Fiat chce...
Div se, ale třeba mně se Giulietta líbí.
Avatar - Ada je zase tady
22. 6. 2015 13:59
Re: Co Fiat chce...
Alfa bude zajímavé auto, až bude krásná jako VW a nebude tahat břicho po zemi. >:D
Výměna komponentů "made by Fiat" za něco japonského, či echt německého by kvalitě jistě také pomohla >:D O výhodách motorů TDI ani nemluvě >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:24
Re: Co Fiat chce...
Jj hlavně to TDI [odkaz] aneb tvuj servisák tě bude mít fakt rád >:D
Avatar - Ada je zase tady
22. 6. 2015 22:49
Re: Co Fiat chce...
Tuhle rendlíkovskou legendu o nespolehlivosti motorů jsme tady už diskutovali. Data správná, interpretace nesmyslná. je evidentní, že jsi se zastavil(a) jen u nadpisu a o dalším textu nepřemýšlel(a) ;-)
23. 6. 2015 09:44
Re: Co Fiat chce...
echt nemecke >:D obavam sa ze to by alfa otvorila novu dimenziu nespolahlivosti 8-s vid bosh
22. 6. 2015 08:49
Re: Co Fiat chce...
Ádo, marně přemýšlím, co se dá na tento tvůj žvást odpovědět a zůstat přitom slušný. No on si každý udělá obrázek o tvém intelektu sám >:D
Avatar - pelikoš
22. 6. 2015 16:27
Re: Co Fiat chce...
zmrzlou opratí přez hubu... >:-[] :-!
Avatar - Ada je zase tady
22. 6. 2015 22:50
Re: Co Fiat chce...
Pravda se ukáže. Tu nezastavíš! :-)
Avatar - lamal
22. 6. 2015 08:17
Džúlia
Veľká zvedavosť sa vo mne skrýva, ako neAlfák i tak dúfam, že to bude šleha... konečne snáď.

Verím tomu keď to toľko odkladajú a hľadajú zmyseľ v zadnom náhone + 6 valce, že to nebude žiadna flákačka, to by bol i tak klinček do rakvy a to vedia i sami.

Teším sa.
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2015 08:22
Načasování
Ve finale je potřeba AR pochválit za načasování. Předběhla A4 a ukáže se v separátním termínu. Ve středu budou všechny oči fanoušků automobilů upřeny na Apeninský poloostrov. Nejdůležitější model pro Alfu a jeden z nejzásadnějších modelů v prémiový střední třídě. Proporce vypadají správně, hmyzí oči nevidím, vypadá to velmi slibně! ;-)
Rozbalit vlákno
28
22. 6. 2015 09:17
Re: Načasování
Jenom mi přijde, že mezi světly a maskou je zase prázdná plocha plechu. Ale uvidíme ve středu.
22. 6. 2015 09:25
Re: Načasování
Povedenej sedan bych uvítal, D3 potřebuje provětrat peří ;-)
22. 6. 2015 16:23
Re: Načasování
Ano, a v dobe, kdy D3 jede na vlne "audinovitosti", pripadne rovnou "dedkovosti", by trocha sportovniho spiritu a erotiky rozhodne neuskodila :-)
Avatar - praděda7
22. 6. 2015 17:39
Re: Načasování
Co máš proti dědům a dědkům? :-! AR to bude mít velice těžké. Tento segment vozů, SD RWD se dlouhodobě "smršťuje" a vydělat nějaké rozumné peníze je čím dál tím složitější. Přeji AR vše dobré, ale v dnešní době bude potřebovat víc než štěstí, aby ji to vyšlo. :-!
22. 6. 2015 18:01
Re: Načasování
Proti dedkum nic nemam, a AR to bude mit tezke, no je hezke, ze sdili techniku s Maserati, takze si myslim, ze spis nez o znovuzrozeni AR pujde o pomoc s prodejem techniky toho Maserati. A tam uz by se AR vyplatit mohla. A furt lepsi, nez dostat Alfu jako nejaky americky sunt s prelepenym znakem na kapote ala "Lancia 300M" ;-)
22. 6. 2015 09:18
Re: Načasování
Nevím nevím s tím načasováním v době, kdy spousta majitelů střední třídy přechází na SUV. Pokud nepřijdou rychle i s kombíkem, tak mám obavu, aby to nedopadlo prodejně stejně jako s Giuliettou.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 09:22
Re: Načasování
SUV je [odkaz] přece taky na cestě
22. 6. 2015 12:36
Re: Načasování
Akorát tohle není SUV Alfy, ale pěkná stará mula rozřezaný Giulietty. Konkrétně na fotce je už dávno jezdící Jeep Cherokee.

Mula AR je pod kabátem Fiatu 500L [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:49
Re: Načasování
Jo to máš asi pravdu. Kouk sem se eště jednou na článek a tam to fakt vydávaj za to nový SUV ale evidentně máš pravdu ;-)
22. 6. 2015 09:24
Re: Načasování
Prémiová střední třída sedanů roste, na úkor mainstreamu. Pokud bude auto slušný, není důvod se obávat. Bez SUV samozřejmě zůstat nemůžou, je otázka v jaký fázi vývoje se nachází.
22. 6. 2015 09:44
Re: Načasování
Prémiová střední sice roste, ale jde o to, kolik zákázníku střední třídy bude ještě považovat Alfu za prémii. Nabízí se srovnání jen s S60, ikdyž cílí na trochu jinou sortu zákázníků. A podle mě prodeje na úrovni S60 by byly pro klíčový model Alfy málo.
Avatar - Emel
22. 6. 2015 10:08
Re: Načasování
Dá se čekat velký zájem po uvedení... ale v horizontu roku si myslím, že by prodeje na úrovni S60 byly celkem ok.

S tím řazením do prémie máš pravdu, Alfa to ale má dost ve svých rukou... pokud přijde krásné auto s RWD/AWD a prémiovými motorizacemi, tak ta škatulka nebude tak podstatná.
22. 6. 2015 10:15
Re: Načasování
Ano, první rok nebo dva zájem bude, ale co potom? Prodeje samotné S60 nejsou nic moc, u Volva to táhne spíš V60 (kombi ve střední třídě je nutností). Ale narozdíl od Alfy nejsou prodeje ve střední třídě pro Volvo klíčové.
Avatar - Emel
22. 6. 2015 11:35
Re: Načasování
Myslel jsem samozřejmě S60+V60, beru to jako jeden model.
22. 6. 2015 11:52
Re: Načasování
Premiova stredni trida roste, ale diky firemnim prodejum (cca 3/4 vsech prodeju). A firmam nebude moct Alfa vzhledem ke sve nelichotive financni situaci a vyvoji zustatkove hodnoty jejich poslednich modelu nabidnout ani zdaleka takove podminky financovani jako D3. Tzn. ze Alfa bude muset nabidnout lepsi vuz za nizsi prodejni cenu nez konkurence, aby se opravdu stala vaznym hracem v tomto segmentu, coz s ohledem na skutecnost, ze treba v dnes klicove oblasti asistencnich systemu je koncern Fiat pozadu o nekolik generaci, se nezda jako prilis realisticke.
Avatar - Emel
22. 6. 2015 14:41
Re: Načasování
I ve firmách vybírají auta lidi. Samozřejmě jsou firmy, které potřebují mít od jedné značky auta pro obchoďáky i městskou dodávku >:-[] , ale taky je dost takových, kde si prostě lidi můžou vybrat.

Asistenční systémy a zůstatková hodnota - to podle mě není tak zásadní.
23. 6. 2015 10:36
Re: Načasování
Z mych zkusenosti ti mohu rict, ze nemeckeho obchodaka by si autem bez asistencnich systemu moc nepotesil. A zustatkova hodnota je naprosto klicova pro urceni vyse mesicni splatky pri financovani vozidla.
22. 6. 2015 15:11
Re: Načasování
Já myslím, že Julie by se měla cenově pohybovat do tak do 70k nad úrovní Mondea, víc si nemůže dovolit. Aby si jeden z deseti kupců Mondea řekl "sakra, mám to na pět let, připlatím si za Alfu, je krásná".

Pokud nasadí ceny prémiovek, tak jí trh pošle do kytek, protože všichni samozřejmě Alfě fandí, ale všichni si nakonec koupí BMW.
Avatar - iudex
22. 6. 2015 10:15
Re: Načasování
To si celkom trafil, môj sused minulý týždeň vymenil Alfu 159 za Tiguan. A vníma to tak, že si polepšil.
22. 6. 2015 10:23
Re: Načasování
No, pokud vyměníš cca 12-ti leté auto za nové (popř. zánovní), tak si skoro vždy polepšíš >:D

Stačí se jen dívat kolem sebe, kdy podnikatelé i nepodnikatelé nahrazují střední třídu nejrůznějšími SUV, ti movitejší crossovery typu Allroad apod. Střední třídu táhnou u nás především firemní prodeje.
22. 6. 2015 10:39
Re: Načasování
Důležité bude, aby AR rychle představila i kombík, protože ten bude mít největší potenciál táhnout prodeje.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 10:59
Re: Načasování
V naftě a 4x4 si zapoměl ;-)
22. 6. 2015 11:03
Re: Načasování
No, to taky. ;-) Ale beze srandy, 156 a 159 se taky prodávala především v kombíku. A byly to krásné kombíky.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:09
Re: Načasování
Jo souhlasim kombi nemusim ale tyhle mě vůbec neurážely :yes:
Avatar - Ada je zase tady
22. 6. 2015 14:02
Re: Načasování
"vymenil Alfu 159 za Tiguan. A vníma to tak, že si polepšil"

Však také má pravdu! Máš moudrého souseda. Gratuluji! :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:26
Re: Načasování
U tebe si nikdy nejsem jestli to je fakt brutální černej humor >:D
Nebo ne >:-[]
22. 6. 2015 18:20
Re: Načasování
Cernej mozna, humor urcite ne >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
22. 6. 2015 22:52
Re: Načasování
Daru přemýšlení se ti evidentně nedostává ;-)
Avatar - sargis
22. 6. 2015 08:23
no..
zda sa, ze tie predpovede o Ghibli profile sa aj naplnili, ale počkajme si na finale :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
22. 6. 2015 08:27
Už teď...
...to vypadá divně. Bojím se, že alfa tím očekáváním a neustálým připomínáním, jak důležitý je vzhled, nasadila laťku příliš vysoko. Ale pokud cílem té mazaniny bylo tu laťku snížit, proč ne. Zůstávám napjatý. :-)
Rozbalit vlákno
2
22. 6. 2015 09:14
Re: Už teď...
Divně? Nespletl sis článek [odkaz] >:D
Avatar - TeeJay
22. 6. 2015 09:35
Re: Už teď...
Už teď je vidět snaha o zadní retro sloupek, zatímco předek vypadá na modernu. Ale uvidíme pozítří. ;-)
Avatar - Dylan McKay
22. 6. 2015 08:39
AR
Nikdy neříkej nikdy. Po častých cestách do Itálie jsem si Alfu Romeo oblíbil a někdy nad ní i přemýšlím. Těžko hledat hezčí auta. :yes:
Rozbalit vlákno
4
22. 6. 2015 13:08
Re: AR
Prosim tebe...vis kolik to bude zrat? >:D
Avatar - boost.
22. 6. 2015 19:05
Re: AR
911 jeste jezdíš? :-)
Avatar - Avanti
22. 6. 2015 08:40
na fotke sa skrýva
na tej fotke je iba toto [odkaz]

a projekt 949 je označenie SUV Alfy Romeo, ktoré príde budúci rok a taktiež sa už testuje pod mulami.. giulia ostáva 952
Rozbalit vlákno
3
22. 6. 2015 10:14
Re: na fotke sa skrýva
snad maš pravdu.. osobně bych nadšený zrovna nabyl, kdyby realita vychazela zrovna z tohoto návrhu...
Avatar - 125S
22. 6. 2015 13:44
Re: na fotke sa skrýva
Porovnával jsem to foto a je to přesně ono, snad to použili jenom jako ilustrativní foto ;-\

Těšim se na středu, jenom už začínám mít obavy co nám nakonec ukážou.
23. 6. 2015 20:09
Re: na fotke sa skrýva
tady ji máme:) a navypadá vůbec zle:))
[odkaz]

[odkaz]
22. 6. 2015 08:47
Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
Koukam, jestli to psal Fokt, a ono ne.

Ta rozmázlá fotka samozřejmě nemá nic společného s Alfou, je to nějaký hnusný render, kde jste nechali oči, páni redaktoři?

Hlavně byste si ty rendery mohli pamatovat, když už tady každý hnusný amatérský fotošop uveřejňujete v samostatném článku s názvem "Bude příští XY vypadat takto?". Správná odpověď je vždy ne, ale to je na jinou diskusi.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Kolouš
22. 6. 2015 09:02
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
čau Gilgite
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 09:03
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
Fakt [odkaz] ? ;-)
22. 6. 2015 09:07
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
Co je to Gilgit?
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 09:11
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
Taková pr del světa [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
22. 6. 2015 09:15
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
A jó, metropole Baltistánu, měl bych si zopakovat zeměpis :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 09:17
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
Jo je tam na jednu stranu pěkně [odkaz] ale [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)

Jak tu seš dlouho že neznáš tak výjímečnýho diskutéra? Vzácně (ne)podařený spojení plusů i minusů v jednom balení >:-[]
22. 6. 2015 09:44
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
No asi bych se měl seznámit, když už mě tu podezřívaj, že jsem on >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 09:46
Re: Trošku přitlačit na lepší novinařinu, pánové..
Snad radši ne. Ale třeba stačí mrknout do zrcadla jak řikal Kolouš :-)
22. 6. 2015 08:59
Nadherne auto
fakt som nan zvedavy, mozne ozivenie na nasich cestach pri tom mnozstve tych krabic od VW s velkym kufrom...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
22. 6. 2015 10:22
Re: Nadherne auto
No problém je v tom, že tie krabice od VW si kupujú práve bývalí majitelia Alfy (viď môj príspevok z 10:15).
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 10:29
Re: Nadherne auto
To ale asi nebude úplně typická změna značky žejo ;-)
22. 6. 2015 10:54
Re: Nadherne auto
A co im ostava? Ved novej alfy niet. A keby cakali na novu, tak na tej starej by im zhrdzavelo aj logo.
Avatar - sargis
22. 6. 2015 11:44
Re: Nadherne auto
Problem bude skor v tom, ze kto sa rozhodne kupit si strednu triedu, na Alfu teraz bohuzial nepomysli na poprvy, druhy ani tretikrat....trochu sa bojim tych vyhlaseni ako chcu konkurovat premii...aby to potom nezabili cenou.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:34
Re: Nadherne auto
Jj konkurence je drsná [odkaz] :-)
Avatar - sargis
22. 6. 2015 12:55
Re: Nadherne auto
No nechcem byt zlym prorokom ale tipujem Ford R3 vs Alfa V6 predaje 5:1 ;-\
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 13:24
Re: Nadherne auto
Ford Mondeo vs Alfa možná jo, ten R3 snad ne. Nejprodávanější bude totiž určitě nějaká malá nafta >:-[]
Avatar - Emel
22. 6. 2015 14:33
Re: Nadherne auto
Nemyslím si. Malá nafta se bude slušně prodávat třeba v Holandsku, ale hlavní trhy vezmou klasiku (2.0TDCi).
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:41
Re: Nadherne auto
Jo 2.0 TDCI 110 kW bude asi nejprodávanější
23. 6. 2015 10:37
Re: Nadherne auto
Víš, kolik se jich bude muset prodat, aby je bylo alespoň trochu vidět?
22. 6. 2015 08:59
Tradičné hodnoty
Alfa vsádza na zadný pohon, čo je podla mna cool. BMW od neho ustupuje.... Alfa :yes:
Rozbalit vlákno
11
22. 6. 2015 09:03
Re: Tradičné hodnoty
BMW od RWD ve střední třídě ustupuje?
Avatar - Kolouš
22. 6. 2015 09:13
Re: Tradičné hodnoty
víš jak to je... "BMW už není BMW, konečně si ho můžu nekoupit, kdybych na něj měl" >:D
Dřív i stromy měly delší stín....
22. 6. 2015 09:26
Re: Tradičné hodnoty
>:-[] :yes:
Avatar - fOE
22. 6. 2015 09:39
Re: Tradičné hodnoty
Trava byla zelensi... trefeno. :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 09:49
Re: Tradičné hodnoty
Nojo když ono ale asi fakt bylo líp [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - iudex
22. 6. 2015 10:20
Re: Tradičné hodnoty
Ano ano, otrepané protiprúdové klišé Jandafóra, ako BMW ide do kopru, ale pritom Rapid je vhodný na Nurburgring a Superb poráža Civis type R. To je mi fakt referenčný web.
Avatar - fOE
22. 6. 2015 10:40
Re: Tradičné hodnoty
Autoforum se v jednom bode strasne zlomilo, to protlaceni skodovky tam je az neuveritelne. Ted zaradili Favorit mezi 15 nejdulezitejsich aut historie, vedle Porsche 911, Audi quattro, MB 300 Gullwing a dalsich. M3/M4 je zklamala DCT prevodovka uz od poslechu z videa, ale rapid 1.2tsi je div ne nejlepsi nacini na severni smycku, no a to srovnani superbu s civicem type R taky pobavilo. Z relativne rozumneho vebu se stava strasny odpad, ale kdo chce kam...
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 10:59
Re: Tradičné hodnoty
To se děje skoro se všema médiama. Na autoforu vycházej furt docela zajímavý články ale asi srovnali svoje příjmy z reklamy a s těma místníma a zaplakali. Jj drsná realita vítězí :-|
22. 6. 2015 10:40
Re: Tradičné hodnoty
Není nad to mít vlastní názor ;-) . Jsem přesvědčenej, že většina těchto odborníků by samosebou sáhla po novým autě místo vychvalovanýho starýho :-)
Avatar - praděda7
23. 6. 2015 08:03
Re: Tradičné hodnoty
...dřív i voda byla mokřejší... :-! Já to pamatuju... :-!
Avatar - Kolouš
22. 6. 2015 12:25
Re: Tradičné hodnoty
Giulietta a MiTo mají poháněnou zadní nápravu?
to jsou mi věci....

Pokud paušalizuješ, tak se vším všudy !
Avatar - roox
22. 6. 2015 10:42
nástupce 159
AR 159 SW je jedno z nejhezčích "normálních" aut, co si "(ne)normální" fotřík může koupit... Konkurencí je mu snad jen nová Mazda6, která je prostě úžasná svým přístupem #serunadownsizing a #objemničímnenahradíš (však se taky Mazdě říká japonská Alfa).... svýho času jsem srašně moc chtěl koupit 156 po face, nakonec koupit Mazdu6 a teď, řízením osudu skončil u domácího koncernu (dobrej sňatek z rozumu)... ale kdo chce žít svůj život na plno, ten potřebuje horkokrevnou milenku... takže tajně doufám, že součástí představení bude i nějakej PARÁDNÍ BENZÍNOVEJ MOTOR ;-)

Takže se těším jak malej kluk a do kalendáře si na středu maluju velkej vykřičník >:D
Rozbalit vlákno
58
22. 6. 2015 11:18
Re: nástupce 159
... a určite aj "parádne" ceny. ;-\
Avatar - Emel
22. 6. 2015 11:33
Re: nástupce 159
Úplně nerozumím... kolik by to mělo stát abys byl spokojený?

Giulietta se dá třeba koupit za hodně zajímavé peníze, ve finále není o moc dražší než Golf.
22. 6. 2015 12:27
Re: nástupce 159
Určite menej, ako luxusné, ktorým chcú týmto jediným modelom, že akože konkurovať.
Lebo, keď na to strihnú sebavedomú cenu, tak ich to môže pochovať hneď na začiatku.
Avatar - Emel
22. 6. 2015 13:54
Re: nástupce 159
Konkrétně?

Promiň, ale zní mi to jako takový to typický hospodský brblání, jak je všechno drahý... pokud se jim auto povede, pak je v pořádku si za něj říct o přiměřený peníze, klidně na úrovni BMW... ono 3er je dneska ve vyspělé Evropě auto pro lepší střední třídu, žádné luxusní zboží.
22. 6. 2015 18:42
Re: nástupce 159
Tak dobre. Nechajme to mága Marchionneho akú vykúzli cenu a čo bude nasledovať.
Myslím tým v dobrom slova zmysle.
Nejasný však ostáva jeden dôležitý faktor. Ako to auto obstojí v spoľahlivosti?
Avatar - grifith
22. 6. 2015 19:16
Re: nástupce 159
O spolehlivost bych se na základě kvalit vozidel koncernu Fiat poslední doby vůbec nebál ;-)
22. 6. 2015 20:16
Re: nástupce 159
Presne, jedine, ceho bych se jako soukromy majitel bal, je pokles ceny v case.
Avatar - grifith
23. 6. 2015 06:55
Re: nástupce 159
To máš pravdu, italská produkce klesá na ceně výrazně více než konkurence. I zde bych však viděl posun, Giulietta, 500 (včetně derivátů) si cenu drží slušně. Uvidíme, jak na tom budou další modely.
Avatar - PlumJelinek
22. 6. 2015 21:58
Re: nástupce 159
Luxusní značka se podle tebe bere podle toho, jak velký portfolio má? >:D
22. 6. 2015 11:48
Re: nástupce 159
Hezká budiž, ale jinak těžkej, neohrabanej krumpl. 156 to byla Alfa, ta se řídila sama, ale trpěla na subtilnost komplikovaného podvozku. U 159 to chtěli zlepšit, výdrž sice lepší, ale jinak nic. Parník se řídí líp. A ve 159 už ani motory. Až nakonec snad 1750 TBi. Jinak nic, nic, nic.
22. 6. 2015 12:05
Re: nástupce 159
Bohužel máš naprostou pravdu, Alfa 159 byl naprostý "úkrok stranou", na tom autě byly strašně vidět cizí geny GM, ze sportovního mrštného sedanu se stal těžkopádný otesánek, navíc ty původní jednotky JTS byly šílené. A ani ten design nepovažuji za nijak úžasný, 156 před faceliftem byla úplně jiná liga! :-!
22. 6. 2015 12:17
Re: nástupce 159
Korunu nasadili a 159, podle mě, úplně pohřbili motorem 3,2 V6 z Holdenu. Jako kdyby neexistoval báječnej V6 Busso. :'-(
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:36
Re: nástupce 159
Jj pokusy o šetření a vůbec všechny dobrý úmysly většinou dopadaj přesně takhle :-|

Zrovnatak v politice >:-[]
22. 6. 2015 15:46
Re: nástupce 159
Co bylo na 3.2 spatne? A 159 byla prvni poradne udelana alfa po dlouhy dobe, takze tady bych snahy o setreni moc nevytahoval.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 15:57
Re: nástupce 159
Podle toho který 3,2 [odkaz]

A jo 159 byla udělaná poctivě, protože ušetřili na motorech ze spolupráce s GM :no: :-|
22. 6. 2015 18:27
Re: nástupce 159
Tak podle toho clanku je jediny problem dobytek, ktery meni olej podle snimace a ne v rozumnych intervalech dle zdrave uvahy.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 18:30
Re: nástupce 159
To taky ale původní italský motory prostě byly lepší než ta kooperace s GM
22. 6. 2015 19:19
Re: nástupce 159
...a basta! ;-) Ja myslim, ze tenhle motor k celkove vyklidnenejsi a dospelejsi povaze 159ky celkem sednul. Kazdopadne dnes mezi oturbenymi ctyrvalci by to byl klenot.
22. 6. 2015 13:55
Re: nástupce 159
prosim mohli by ste mi povedat nieco viac o jts motoroch? hlavne o 2.2jts dost uvazujem nad brerou s tymto motorom zaujima ma hlavne jeho spolahlivost lebo v recenziach spominaju ze sa moze vytahat retaz a par krat som nasiel neake chybne cidlo no ale je tu aj clanok od isteho d-fensa ktory je moc negativny a pôsobi az moc fanaticky
dakujem :-)

pripadne este zvazujem 147gta viem len to co sa da docitat(napravy,olej,rozvody,vodna pumpa)viete o neakchy inych zaludnostiach?
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:17
Re: nástupce 159
JTS a JTS (GM) je asi jako Quattro a Quattro (haldex) ;-)

[odkaz]
22. 6. 2015 16:16
Re: nástupce 159
Jestli chces Breru, tak nejlip udelas, kdyz ji vezmes s 2,4 JTD. Benzinaky bud nejedou a zerou (2,2), nebo jedou a brutalne zerou (3,2), k tomu jsou od GM, takze spolehlivost je nekde kolem -20 bodu ze 100 moznych.
Na 147 GTA zapomen, kus, ktery stoji za koupi je jen jeden a ten stoji v tovarnim muzeu, zbytek jsou tak neskutecne dorasovane krapy, ze jen dat ji do standartniho stavu ti zabere rok prace a investice ve vysi noveho vozu. Navic tim ziskas jen auto s brutalne tezkym predkem, neschopne prenest tu naloz od motoru na cestu, takze te cekaji dalsi investice do podvozku, diferaku atd...
BTW.: Kdyz uz zminujes Breru a 147 GTA v jednom komentu, tak si nedelej iluze - Brera neni zadne sportovnni auto, je to GT coupe, delane na svizen cestovani po kvalitnich sinicich a dalnicich, v zatackache je stejne tezkopadna, jako 159, ze ktere vychazi.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 16:37
Re: nástupce 159
147 GTA s původnim italskym šestiválcem byla ale pecka neskutečná :yes: :-)
22. 6. 2015 17:25
Re: nástupce 159
no tak dakujem :-| to vypada ze este budem musiet drat ochcafku nejaky cas :-| nie nie ziadne iluzie si nerobim 147gta povazujem za skvost jediny svojho druhu a ako sa zda neopakovatelny bohuzial ;-\ dufal som ze to tak beru aj majitelia ale zrejme nie ;-\ teraz ani neviem ci ma zmysel zhanat megane rs 225 tie asi dostavaju tiez napit...to su dva hot-hece ktore (by) som chcel
v gtckach so mal vyhliadnutu breru ine auto ma nenapada tak bud pouvazujem nad naftou(mechanik neda dopustit na 2.4jtd) alebo pockam na 1.75tbi :-)
22. 6. 2015 19:00
Re: nástupce 159
Patrik, hlavne by si sa už mal rozhodnúť, či benzín alebo dízel.
Ale 2,4 JTD, že akože šporťák, tak sorry. ;-)
22. 6. 2015 21:18
Re: nástupce 159
Brera NENI sportak, a ten 2,4 diesel k ni pasuje perfektne.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 21:21
Re: nástupce 159
Jo ;-)

154 kW a 400 Nm už v 1500 otáčkách neni ostuda ani dnes :yes:
22. 6. 2015 22:27
Re: nástupce 159
Na 1,6 dobry :yes:
23. 6. 2015 19:48
Re: nástupce 159
V nafte tim tuplem >:D :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
22. 6. 2015 19:06
Re: nástupce 159
Nepropadej panice a hledej 159 s 1.8 v turbu... ano, je jich málo, ale najít se dají.

A s tímhle motorem je to Alfa.
22. 6. 2015 20:30
Re: nástupce 159
Jo, to je nejlepsi volba.
23. 6. 2015 09:49
Re: nástupce 159
tiez som toho nazoru ze tbi bude najlepsia volba ....len na to teraz nie su financie a uvidim kedy budu preto som sa zaujimal iba o jts tak velmo pekne dakujem ;-)
22. 6. 2015 18:23
Re: nástupce 159
Zvukove a zatahem kazdopadne, jizdne pak podprumer, klidne s ni zametl dobre rizeny Golf V GTI. Ale pokud jde ridici (stejne jako mne) o pocit z rizeni trakare s atomovym reaktorem vpredu a pistalami z varhan vzadu - pak je 147 GTA dodnes neprekonana :yes:
22. 6. 2015 19:37
Re: nástupce 159
Zamete Golf GTI... To bych chtel videt. Jizda v zatackach s nim bude mozna prijemnejsi a jistejsi, ale rychlosti budou podobne (pokud se toho clovek nebude bat) a alfa naskok nazene na rovinkach.
22. 6. 2015 20:22
Re: nástupce 159
Zamete, sundej si Alfacke bryle a ver tomu. Sam jsem koukal, jak "obycejnych" 200 koni dava 3,2 V6, na rovinkach nedokazala nahnat ztratu ze zatacke. Duvodem byla hlavne absence samosvoru, nevim, jestli to znas na Vitkove-Podhradi, ale ten rozdil tam ve vraceckach byl az neskutecny. Na okruhu by to mozna bylo vyrovnanejsi, ale na GTA bych si tehdy nevsadil.
22. 6. 2015 20:26
Re: nástupce 159
Ja zadne alfacke bryle nemam, ale vliv jizdnich vlastnosti na rychlost se hodne precenuje. Pokud vim, tak petkovy golf taky zadny samosvor nema. Tu silnici neznam, ale vinu bych svadel spis na ridice. Jinak co to znamena neskutecny rozdil? Alfa v padesati letela po cumaku, zatimco golf to snesl osmdesatkou?
22. 6. 2015 20:33
Re: nástupce 159
Vracecka = zatacka, ktera se zataci o skoro 360 stupnu. A takovou jedes na maximalne dvojku, a ano - AR 147GTA jela po cumaku pryc a navic s plynem bylo treba dlouho cekat. G V GTI nemel samosvor, ale dalo se to s nim projet podstatne rychleji, obe auta tam jel stejny ridic, zavodnik a majitel te 147 GTA, pochybuji, ze by chvalil Golfa jen tak do vetru.
Ty si ver, cemu chces, ale 147 GTA nebyla v zatackach zadny zazrak, spis prave naopak, a cim mensi polomer zatacky, nebo rovnou utazeni, tim vic se ta neschopnost projevovala.
22. 6. 2015 20:44
Re: nástupce 159
Tak to je kruhac, ne? ;-) V takovych rychlostech jsou stezejni gumy. Jsem ochotny uverit tomu, ze u alfy musis davat vetsi bacha na plyn, ale i kdyz u golfa muzes slapnout driv, tak alfa je silnejsi. Ono auty s horsimi jizdnimi vlastnostmi se ty zatacky projizdeji hure (i zavodnikum) ale je to spis o pudu sebezachovy, nez ze by to neslo. Pises, ze golf jel podstatne rychleji, ale pochybuji, ze by uprostred zatacky byly nejake meritelne rozdily a to by musela byt sakra utazena trat, abys to, co ztratis pri najezdu a vyjezdu nenahnal motorem.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 20:48
Re: nástupce 159
U tý Alfy je to trochu jinak. Na kvalitnim povrchu je skvostá trochu problémy má na tankodromu. I přesto to je hodně hodně mimořádný auto a charakterem všechno přebíjí
22. 6. 2015 21:10
Re: nástupce 159
"Skvostná" a "trochu problemy" - tos opravdu hodne vylepsil situaci >:D
Charkter to auto opravdu ma, o tom se hadat nikdy nebudu.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 21:13
Re: nástupce 159
Vtipný :yes:
Tak teď si přečti to jak je popsaná v odkazu a pokud s ní máš fakt zkušenost tak řekni že to neni přesně tak ;-)
22. 6. 2015 21:29
Re: nástupce 159
O skvostnem chovani tam neni ani slovo, a trochu problemy popsali jako "vicemene kapitulaci", ale popsali to v podstate presne. Zminili tam i brzdy, aj jsem mel tu cest s prvni generaci a musim rict, ze brzdilo to tedy hodne spatne, na vine byly opravdu kotouce, no majitel je rychle vymenil za nejake zavodni (mozna Alcon), pak uz to slo.
22. 6. 2015 20:58
Re: nástupce 159
Jak pisu - je mi fuk, cemu jsi, nebo nejsi ochotny uverit, ja jsem to zazil na vlastni kuzi, klidne si ta dve auta sezen a over si to, nebo si dal mej svoje domnenky...
Anebo si na youtube najdi Top gear s AR 147, tam to taky probirali, mimochodem na TG trati je AR 147 GTA o dve sekundy pomalejsi, nez Golf V GTI, ale Stig je jiste bridil, kterej to auto proste nepochopil, vid?
22. 6. 2015 21:28
Re: nástupce 159
Podivam se na to. Jinak je skoda, ze s takovouhle zkusenosti neprinasis nic, krome "neskutecnehy rozdil" a "podstatne rychleji". Jasne, nic mi dokazovat nemusis, ale kdyz uz to zminujes, tak je dobre to mit alespon trochu podlozene (treba pribliznou rychlost, nebo o kolik delek auta ten golf ujizdel atd.) protoze si myslim, ze nejsem sam, koho to zajima.
22. 6. 2015 21:33
Re: nástupce 159
Byly to tehdy amaterske zavody do vrchu ve Vitkove - Podhradi, ale psal se rok 2007, sorry, takovou pamet nemam, proto jsem ti uvedl cas na TG tracku jako meritko.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 20:45
Re: nástupce 159
Tady je to popsaný dost přesně a správně [odkaz]
22. 6. 2015 17:41
Re: nástupce 159
Já bych i za cenu nižších výkonů snad doporučil raději 1.9 JTDm.
Dva čtyřce, když jí neproháníš, zaroste egr ventil a celé sací potrubí sajrajtem z výfuku i až tak, že přestane jezdit. Když jí proháníš, sice nezaroste, ale určitě dřív nebo později přijdeš o řidičák. Ale dokud ho ještě budeš mít stejně se vysokými teplotami zkroutí výfukové paroží tak, že zpřetrhá štefty, kterými je přišroubované do bloku motoru. Čím výkonnější verze, tím dřív. Příjemně se potom odvrtávají. Také mám pocit, že častěji resp. dříve odchází u 2.4 dvouhmotový setrvačník.

Ten Holden 3.2 opravdu brutálně žere, ale zas až tak moc nejede.

Z GTA raději 156 než 147. Pěkná ale asi také jen v tom muzeu. ;-) Motor ještě od Alfy.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 17:50
Re: nástupce 159
A nebo můžeš pravidelně používat aditivum [odkaz] ;-)

Servis 4válce 1,9 fakt vyjde levnějš a v něčem běžnym je to dobrej motor. Tobě ale jde evidentně o něco jinýho a od toho je benzín nebo aspoň ten pětiválec 2,4
22. 6. 2015 18:24
Re: nástupce 159
Ano, GTA radeji 156 a co se tyka Brery, tak si nejak nejsem jisty, jestli se delala s 1,9 JTD.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 18:28
Re: nástupce 159
Ne tam už se dávalo 2,0 JTD 125 kW
22. 6. 2015 20:51
Re: nástupce 159
Ten dvoulitr je už taková předsmrtná křeč. Těch skončilo víc v lisu než v prodeji. Možná kvalitní a ekonomická, ale dost nedůstojná motorizace do Brery.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 21:11
Re: nástupce 159
Jasně když nafta tak tam patří 2,4 JTD 154 kW což tehdy byla docela důstojná naftová motorizace. Ostatně i dnes :-)
22. 6. 2015 19:40
Re: nástupce 159
Dobře tedy, 2.0 JTDm - 1956 ccm, prostě čtyřválec.
22. 6. 2015 18:22
Re: nástupce 159
Mám doma tři alfy - 147,156 a 159. Ve 159 mám motor 2.2 JTS a rozhodně to není taková tragédie, jak všichni píší a píší to vždycky ti, kteří tím autem ani nikdy nejeli. :-) Váha je na 159/Breře opravdu hodně znát, ale není to tak, že by tomu motor 2.2 nestačil. U motoru se vyskytuje občas akorát problém s vytahaným rozvodovým řetězem, ale povětšinou je už origo řetěz vyměněn za modifikovaný a méně problémový. Spotřeba se v průměru pohybuje kolem 10L/100km. Ovšem pokud chceš auto jen na víkendy, tak bych volil 156 nebo 147 GTA. Motor 3,2 Busso je pecka a hlavně už moc nebudou padat na ceně.
Avatar - Dzakobo
22. 6. 2015 22:16
Re: nástupce 159
Nějak se tu zapomíná na Alfu GT 3,2, to je to nejlepší, co se dá koupit - stylové kupé se super V6.
22. 6. 2015 12:07
Re: nástupce 159
Bohužel máš naprostou pravdu, Alfa 159 byl naprostý "úkrok stranou", na tom autě byly strašně vidět cizí geny GM. A ani ten design nepovažuji za nijak úžsaný, 156 před faceliftem byla úplně jiná liga! :-!
22. 6. 2015 16:42
Re: nástupce 159
156 je pre mna este stale jeden s najkrajsich sedanov vobec. Za svoj dizajn sa nemusi hanbit ani po 18-tich rokoch!
22. 6. 2015 12:23
nástupce
Tak se už několik let těším, ale mám z toho čím dál větší strach, co všechno nestihli dodělat na sto procent .....Nevěřím, že bude vše připraveno. Myslím, že málokteré auto bude podrobeno takovému "šťouralství", jako Alfa. Když jsem slyšel velkohubé ambice, že bude lepší jak 3D ....to už je nebetyčná výzva. Lepší nebude, ale snad se co nejvíce přiblíží a dá- li Bůh, tak vyrovná, možná bude mít větší šmrnc. A i když bude hodně dobrá /a přeji to /, bude to běh na několik generací....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
22. 6. 2015 19:09
Re: nástupce
Proč by nemohla být lepší?
Nezapomeň, jak moc se "D3" pokazila...
;-)
23. 6. 2015 07:01
Re: nástupce
JJ, když jsem zkoušel F30, tak mě zarazilo jak má špatný R6, jak fantasticky nefunguje, jak se krásně nevodí, jak v ní vše není po ruce, jak není sofistikovaná... To jsou novinářský bláboly.
Mainstream má co dělat, aby D3 doháněl ob generaci. Pokaždý když se představí novej Passat s mottem, jak dohnal prémii (čtu to o něm už od B5 generace) mě zaráží, kam na podobný nesmysly novináři chodí a jak jsou schopni papouškovat PR stories všem, kdo jim naslouchají.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 6. 2015 07:54
Re: nástupce
:-)
Trojový BMW bude vždycky lepší, než Passat... o tom vůbec není pochyb.
Jediný, co říkám je, že nevidím žádný důvod, proč by Alfa nemohla do této skupiny patřit. Protože není německá?

Jezdil jsem aktivně 75, se dvěma motory - jednu s 2.0TS a druhou v provedení Milano s 2.5 V6 .. s blokací diferenciálu... a můžu odpřísáhnout zcela nade vší pochybnost, že to bylo zpoza volantu lepší auto, než dobové BMW...

O "Milánu" ani nemluvě, to bylo prostě na úrovni milování... dala se roztočit plynem kolem své osy, ale osa otáčení byla někde mezi předníma sedačkama.

Ano, měla skvrnu na kráse v podobě trhajících se hardyspojek. Na druhou stranu jedna stála 800,- Kč... takže jsem je měl pořád v kufru.
;-)

Jo, já vím - byl jsem tehdy mladej. Ale to jsem byl i za volantem toho BMW...

Takže ještě jednou: jediným obsahem mého prohlášení bylo, že nevidím důvod, proč by nová Alfa nemohla být regulérním konkurentem "D3".
Avatar - Emel
23. 6. 2015 09:20
Re: nástupce
Mohla by. Ale má před sebou velký úkol, protože konkurence to svoje postupně cizeluje nepřetržitě už pár generací, takže mají zmáknuté nejen ty důležité věci, ale i detaily.
22. 6. 2015 14:34
pekné
takze gulia bude tento rok, konecne.
Priorita c.1 su USA, Cina a ine mimoeuropske trhy. Tam je sedan hlavna forma karoserie plus SUV ako dopravnik.

Kombi je viacmenej iba pre EU a preto uplne logicky by malo prijst na rad az ako druhe...

Podstatnejsie ako celkovy predaj je, aby spravne naplanovali vyrobu - t.j. aby vytazili kapacity, nie ze dopadnu ako Quoros. Osobne sa na to auto celkom tesim, kedze bude neopozerane a podla mna lacnejsie ako premia a lepsi pomer cena/hodnota a mozno bude aj soferskejsie, predsa len, ani bmw uz nie je to prave orechove, zroka na rok masovejsie, maksie atd.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petr164
22. 6. 2015 18:16
Bude to bomba!
Mít Maserati jako testbed a prosadit si vlastní výrazně autonomní klon, na to chvástání nestačí. Svět se mění a tahle Alfa ukáže, kolik reálného potenciálu je v těch, kdo ji připravují. Zatímco výrobci donedávna ještě vyrábějící modely s koncepcí radosti obklopující aktivního řidiče pomalu ustupují směrem k vše zabíjejícímu superkomfortu, tady se zadělává na reinkarnaci zdravého jádra vozu se sportovním srdcem nikoli marketingově, ale také faktickým jízdním projevem. Rozhodně budu ten, kdo se záhy přesvědčí, zda nejde o předsmrtné křeče celého dosavadního západního průmyslu v důsledku finanční sebevraždy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
22. 6. 2015 19:12
Re: Bude to bomba!
" výrobci donedávna ještě vyrábějící modely s koncepcí radosti obklopující aktivního řidiče pomalu ustupují směrem k vše zabíjejícímu superkomfortu"...?

Kteří?

Co jsel já jel, tak jsou pseudosporty, sice s výkonnými motory, ale zcela nepohopdlné podle vzoru "jestli to drncá, tak je to sportovní", bez ambicí na skutečně dobré jízdní vlastnosti - a ten výkon je spoután všeobjímající klece elektroniky...

Takže shořelá pojistka = auto nejede.
22. 6. 2015 19:24
Re: Bude to bomba!
Presne ako píšeš. Naj parametre sú už CO2, LED, uhlopriečka, konektivita, ...
Nič proti VW, ale slogan "Das Auto" dostáva vzorovo po fraku.
Avatar - Emel
23. 6. 2015 09:17
Re: Bude to bomba!
Co se VW týče, bereš to moc z hlediska petrolheada. Smyslem auta není (a nikdy nebylo) primárně poskytovat zábavu řidiči.
22. 6. 2015 20:55
Bude to prusvih
A to rikam jako clovek, kteremu se alfy libily a ma je docela rad (nicmene nikdy jsem zadnou nevlastnil).
Je to strasne prehypovane, tzn. zcela jasne to nedosahne kyzeneho "wow" efektu ani kdyby to bylo sebelepsi. Zachranit to mohou motory (tady vidim sanci), zpracovani a vzhled (no... to spis ne) a cena (to - bohuzel - urcite ne).
Nemyslim si, ze by tobyl propadak, ale stejne tak jako u jinych - pro me neuveritelne vysponovanych a ve vysledku nudnych - predstavovacek typu superb se rekne. Hm, ok, takhle nejak jsem to cekal, nic uzasnyho a "pojede" se dal.
Kez by prisli s necim specialnim, ale dost pochybuji, bude to "jen" solidni, tak jako konkurence + tradicne za moc penez.
Rozbalit vlákno
2
23. 6. 2015 07:05
Re: Bude to prusvih
Za moc peněz... Nechápu ty plačky. AR se vzpamatovala a přichází s RWD. Pokud bude podvozek naladěnej alespoň z půlky jako Ghibli, pak mu dokáže konkurovat maximálně F30 nebo XE.
Uvidíme jak se poperou s vnitřním uspořádáním a výbavou. O jízdní vlastnosti bych se bál až v poslední řadě.
Avatar - praděda7
23. 6. 2015 08:10
Re: Bude to prusvih
Taktak. Doba bohužel "nenahrává" sportovně "smýšlejícím" vozům... :-!
23. 6. 2015 21:16
Vypadá luxusně
[odkaz]

Jeste jsem zvedavy na predek, ale zzatim :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 6. 2015 22:46
Re: Vypadá luxusně
.....a verze QV bude mít 510 koní.