Giulia byla představena v 06/15. Výroba zahájena 04/16, není to zase až tak neobvyklý. Kolem půl roku to trvá běžně. Takže zase tak ukrutný zpoždění to není.
no popravde sa to nijako nevylucuje s tym co tvrdim ... ale pravdu stejne nemas .. do tej pakarne by nesiel dobrovolne asi nikto :-)
pamatam casy ked alfa bola pojem .... dnes je to uz jedna neflexibilna znacka s nejasnou buducnostou ... to uz radsej ssangyong aj tomu dnes uz verim viacej .. bez srandy :yes:
No, clovek nemusi byt Fortune 500 CEO aby vedel popisat problemy Alfy.
1. Dlhodobe problemy s kvalitou a spolahlivostou - dnes je tu uz na tomto poli priemerny hrac, ale dedicstvo predkov trva.
2. Premiove ceny, vsetko ine middle of the road.
3. Fanusikovska zakladna nestaci na to, aby sa znacka dokazala odputat od imidzu firmy, ktora je vlastne spotrebitelom dielcov Fiatu. Ano, Audi je prachsprosty Volkswagen, ale kompenzuje to sikovny marketing. Alfa nic take nema.
4. Kriza identity. Sme premia, sportovy mainstream? Automobilka ci len znacka? Tu Fiat, tam Ferrari, a ked uz doma nic nemame, a nevieme vyrobit, tak si poziciame od Japoncov, aby sme mohli vyrobit taliansky roadster.
5. Zaplava PR vyhlaseni, z ktorych sa vyklulo velkohube taranie o buducich planoch, ktore nikdy neboli.
6. Slubujeme sportovy zazitok... Ale co z toho, ked Mondeo kombi kazdi lepsie.
Fanusikovia Alfy suhlasit nebudu, ale Alfa je dnes ako komediant, ktory sa snazi zachranit situaciu tak, ze zacne vysvetlovat vtip.
ja sam neviem preco, ale pristihol som sa pri tom, ze nejak im chcem verit a fandim alfam.... je to mozno nejaka zotrvacnost z mladosti.
ano, chapem protiargumenty a vidim tiez tie negativa - ale ja by som bol rad, keby im to fungovalo! :-!
Co to je za příspěvek? Bavíme se tu o AR, nechci se ani ptát na základě čeho jsi usoudil čím se jezdí na Slovensku a odkud čerpáš informaci o prodeji čínských Hyndaiů v SK (předpokládám, že víš o původu H z Jižní Koree).
Všichni jsou tu bojovnívi od kompu, případně telefonu. Ale většina sem chodím diskuzovat o autech, ne řešit to, že dělí lidi podle národnosti.
To si tam dej smajlíků kolik chceš.
Teda já bych řekl že to spíš znamená že s tím osm lidí nesouhlasí ale ty jediný to řešíš, všem ostatním, včetně mě, je to volný, brouku >:D:-! Btw já se radši nechám podat >:D
tento tyzden mam celkom fajn 605 koni, tak ked mas zaujem, mozem ta previest.
A uz roky zijem v Prahe, ale na Slovensko spominam rad, aj ked nie som Slovak...
( a dakujem vsetkym za rozumne reakcie a ak aj sa tu niekedy chytime, tak nech su to nazory na auta a nie na narodnosti!) :-)
Věřím v to, že když 100lidí vidí někoho, kdo něco ničí, sice nesouhlasí, ale je zticha. To neznamená, že se podobný chování musí tolerovat.
Jestli si s ostatními chlapci říkáte brouku, mě z toho vynech. O autech jsi tu zatím nenapsal ani čárku, ale pitomce z první jsi předvedl skvěle. Doufám, že šlo jen o hloupou hru ;-)
Čo k tomu príspevku dodať. Zjavne stav okolo Fiatu či FCA nesleduješ dosť dlho a podrobne. Takže poporiadku. Po čiastočnom spojení s Chryslerom sa nedarilo dlho nájsť spoločnú reč o zdieľaní platforiem, motorov či prevodoviek, čo sú podľa mňa základné kamene pre stavbu auta. Machione videl a vidí veľký potenciál v Maseratti a preto dostalo pri reštarte prednosť. Logický krok ísť do segmentu kde sú proste marže vyššie a návratnosť investícií rýchlejšia. Na Alfu došlo neskôr a po kompletnom ovládnutí Chrysleru a vytvorení FCA sa otvorila cesta k potrebým komponentom. Aj preto došlo k zmene koncepcie pre Giuliu keď sa z pôvodne vyvíjanej a plánovanej predokolky stala zadokolka, ktorá ctí tradície značky. Preto prišlo k takému veľkému posunu. Design samotný nechcem hodnotiť, na to si urobí názor každý sám. Z môjho pohľadu je lepšie odložiť o mesiac produkciu a pustiť do sveta nielen pekné ale aj kvalitné auto, ako to uponáhľať a kopu vecí riešiť dodatočne za chodu. Toto by bol totálny koniec značky. Ako Giulia jazdí netuším a predpokladám že ani ty si v nej ešte nesedel. Novinárske testy sú pekná vec, ale obaja vieme ako krásne ľahko sa dá vyzdvihnúť či naopak zvoziť v nejakom aute to či ono. Kým nevyskúšam sám, k tomuto sa vyjadrovať nebudem. A nie, niesom ortodoxný fanúšik Fiatu či Alfy Romeo.
Suhlasim ze marketing a PR su u Alfy asi najhorsie zo vsetkych automobiliek.
Ako je to u sucasnych modelov so spolahlivostou to neviem tak dobre posudit - mam len jeden kus. Statistiky TUV ukazuju cca priemer. No neviem nakolko vazne ich brat. Giulietta na zhodnej urovni s Octaviou III by bol slusny uspech - - pri typickom zamerani tohto auta.
Je to hlavne dost netypicka znacka - v niektorych veciach kludne konkuruje premii (BMW1, A3), v inych je to podpriemer. Auto ktore slusne jazdi ale ma odflaknuty interier a pod.
Giulia je nádherné auto. To co bylo ve Frankfurtu nemělo konkurenci, ale ani její uhlazenější verze nevypadá zle. Na všech místech se sedělo velice dobře. Auto působilo mohutně a bezpečně. Moc fandím Alfě, aby dál na silnice posílala jedny z nejkrásnějších aut planety. :yes:
Lancia má prodeje skutečně trochu lepší, jenže nutno dodat, že prodává cca 95% v Itálii, Ypsilonka je tam hodně populární a její prodeje stále stoupají.
Alfa má daleko větší potenciál, i přes tu stávající mizérii prodává v EU kolem 50%. Pokud se Giulia povede, prodávat by se měla a Alfa v prodejích Lancii přejede.
no uz v mojom veku nie som v tom stadiu, ako pises, ze: Sup pro ni - ale palce im drzim!
Bude to mat tazke, ale budme radi za kazdy pokus o vstup do toho segmentu a este zadokolka!? Super! :-)
Ja uz menej sledujem situaciu a priznavam, ze este ani fotky som riadne nepreskumal a tak len zavidim, ze uz niekto to videl nazivo.... Je to jedno z mala aut, co ma vlastne az prekvapilo, ze ich vyrobili! :-!
to súhlasím!
a vobec by nebolo zlé, keby sa fiatky vratili na trhy s upesnymi malymi autami ako kedysi - hlavne nech su dostupne pre masy a vydrzia prvy dážd bez korozie. :-!
..ach zas tí odporníci teoretikové za klavesnicí >:D .... alfa mala urobit to a hento a už nad nou lámu palicu a predpovedaju buducnost >:D ... Giulia bude úspech, je to zmena, ktorú mnohí v tomto segmente chcú.. Už len slušné kombi a SUV...
Tak snad se Alfa skutečně začíná probouzet - i když si nelze nevšimnout, že na té fotografii stojí v popředí jen jedno auto a linka za ním je podezřele prázdná!
P.S. Teď záleží hlavně na výsledné kvalitě a samozřejmě taky na cenách. A taky doufám, že ty slibované benzinové dvoulitry s manuálem dorazí co nejdřív!!! :-!