Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo Giulia se začíná sériově vyrábět. Konečně!

48 komentářů

vecernicek2
Dneska Giulia, za 12 měsíců Alfa Model 3 a pak už jen samá pozitiva a sociální jistoty.
ericn
tak jestli to bude u Alfy jako Giulia, tak je to několikrát 12 měsíců >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale kdeze. Platformu,motory,prevodovky a infotainment maju. Teraz to budu buchat zaradom. 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Slavte a tři dny se radujte... Nebo ne?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
snad do konca roka sa dostane aj k realnym k zanaznikom... samozrejme s bozou pomocou .... bez nej to nevidim 😉

to tempo je skratka uzasne... predavat rok stare auto ako nove ... docela senzi finta :yes:
webpaja
Giulia byla představena v 06/15. Výroba zahájena 04/16, není to zase až tak neobvyklý. Kolem půl roku to trvá běžně. Takže zase tak ukrutný zpoždění to není.

Btw...když vyrábím, tak chci i prodávat ne? 😉
Avatar - speedfred
speedfred
pobavili,ale snáď to nebude až tak zlé a nejak sa im tie predaje+výroba rozhýbe.
Sú už niekde CZ/SK cenníky ?
Dixik2
Auta by měli být u prodejců v květnu 2016 a zároveň i ceníky.
Avatar - fOE
fOE
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
takmer rok po predstaveni sa konecne giulia zacala vyrabat... to je neskutocne tempo...

PS: asi tusim ze preco je alfa dnes uz takych s.rackach akych je
Avatar - wakantanka
wakantanka
Keby si to tusil, uz davno by si sedel v manazmente Alfy. 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no popravde sa to nijako nevylucuje s tym co tvrdim ... ale pravdu stejne nemas .. do tej pakarne by nesiel dobrovolne asi nikto 😄

pamatam casy ked alfa bola pojem .... dnes je to uz jedna neflexibilna znacka s nejasnou buducnostou ... to uz radsej ssangyong aj tomu dnes uz verim viacej .. bez srandy :yes:
Avatar - pelikoš
pelikoš
občas si přečtu nějaký tvůj příspěvek a valná většina je jich jako tento-plácáš jen abys plácal
No, clovek nemusi byt Fortune 500 CEO aby vedel popisat problemy Alfy.

1. Dlhodobe problemy s kvalitou a spolahlivostou - dnes je tu uz na tomto poli priemerny hrac, ale dedicstvo predkov trva.
2. Premiove ceny, vsetko ine middle of the road.
3. Fanusikovska zakladna nestaci na to, aby sa znacka dokazala odputat od imidzu firmy, ktora je vlastne spotrebitelom dielcov Fiatu. Ano, Audi je prachsprosty Volkswagen, ale kompenzuje to sikovny marketing. Alfa nic take nema.
4. Kriza identity. Sme premia, sportovy mainstream? Automobilka ci len znacka? Tu Fiat, tam Ferrari, a ked uz doma nic nemame, a nevieme vyrobit, tak si poziciame od Japoncov, aby sme mohli vyrobit taliansky roadster.
5. Zaplava PR vyhlaseni, z ktorych sa vyklulo velkohube taranie o buducich planoch, ktore nikdy neboli.
6. Slubujeme sportovy zazitok... Ale co z toho, ked Mondeo kombi kazdi lepsie.

Fanusikovia Alfy suhlasit nebudu, ale Alfa je dnes ako komediant, ktory sa snazi zachranit situaciu tak, ze zacne vysvetlovat vtip.
Avatar - maxi!
maxi!
ja sam neviem preco, ale pristihol som sa pri tom, ze nejak im chcem verit a fandim alfam.... je to mozno nejaka zotrvacnost z mladosti.
ano, chapem protiargumenty a vidim tiez tie negativa - ale ja by som bol rad, keby im to fungovalo! :-!
Bechman
No joo Slovensko se ozvalo.... tam se jezdí jen v čínskejch "hjundajích" 8-s 8-s >😒]
webpaja
Co to je za příspěvek? Bavíme se tu o AR, nechci se ani ptát na základě čeho jsi usoudil čím se jezdí na Slovensku a odkud čerpáš informaci o prodeji čínských Hyndaiů v SK (předpokládám, že víš o původu H z Jižní Koree).
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Prečo robíš Čechom hanbu?
figurka
Píše k autům. Ty první příspěvek a hloupě, uboze a zbytečně upně mimo.
webpaja
První a poslední...uvedl se tak, že si změní nick, jestli má alespoň trochu sebereflexe.
Bechman
>😁 >😁 Samej mravokárce tady.... :-!
webpaja
Proti omezenosti tohoto typu je potřeba bojovat.
Bechman
:yes: :yes: >😁 >😁 A jéjej zase jeden "bojovník" od kompu 8-s 8-s Hele bojuj, já tě rád podpořím svým lajkem 😉 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
webpaja
Všichni jsou tu bojovnívi od kompu, případně telefonu. Ale většina sem chodím diskuzovat o autech, ne řešit to, že dělí lidi podle národnosti.
To si tam dej smajlíků kolik chceš.
Bechman
No hele zatím to tady nejvíc řešíš ty... 😉
webpaja
Máš 8 :no: a ode mě žádnej, tak hádej fešáku 😉
Bechman
Teda já bych řekl že to spíš znamená že s tím osm lidí nesouhlasí ale ty jediný to řešíš, všem ostatním, včetně mě, je to volný, brouku >😁 :-! Btw já se radši nechám podat >😁
Avatar - maxi!
maxi!
tento tyzden mam celkom fajn 605 koni, tak ked mas zaujem, mozem ta previest.
A uz roky zijem v Prahe, ale na Slovensko spominam rad, aj ked nie som Slovak...
( a dakujem vsetkym za rozumne reakcie a ak aj sa tu niekedy chytime, tak nech su to nazory na auta a nie na narodnosti!) 😄
Avatar - maxi!
maxi!
ha - po rokoch na tunajsom Fore som si pridal aj moju prvu ( !!! ) fotku z historie, aby bolo jasno, ze nie len tie cinske Hyundaje.... :-!
webpaja
Věřím v to, že když 100lidí vidí někoho, kdo něco ničí, sice nesouhlasí, ale je zticha. To neznamená, že se podobný chování musí tolerovat.

Jestli si s ostatními chlapci říkáte brouku, mě z toho vynech. O autech jsi tu zatím nenapsal ani čárku, ale pitomce z první jsi předvedl skvěle. Doufám, že šlo jen o hloupou hru 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Čo k tomu príspevku dodať. Zjavne stav okolo Fiatu či FCA nesleduješ dosť dlho a podrobne. Takže poporiadku. Po čiastočnom spojení s Chryslerom sa nedarilo dlho nájsť spoločnú reč o zdieľaní platforiem, motorov či prevodoviek, čo sú podľa mňa základné kamene pre stavbu auta. Machione videl a vidí veľký potenciál v Maseratti a preto dostalo pri reštarte prednosť. Logický krok ísť do segmentu kde sú proste marže vyššie a návratnosť investícií rýchlejšia. Na Alfu došlo neskôr a po kompletnom ovládnutí Chrysleru a vytvorení FCA sa otvorila cesta k potrebým komponentom. Aj preto došlo k zmene koncepcie pre Giuliu keď sa z pôvodne vyvíjanej a plánovanej predokolky stala zadokolka, ktorá ctí tradície značky. Preto prišlo k takému veľkému posunu. Design samotný nechcem hodnotiť, na to si urobí názor každý sám. Z môjho pohľadu je lepšie odložiť o mesiac produkciu a pustiť do sveta nielen pekné ale aj kvalitné auto, ako to uponáhľať a kopu vecí riešiť dodatočne za chodu. Toto by bol totálny koniec značky. Ako Giulia jazdí netuším a predpokladám že ani ty si v nej ešte nesedel. Novinárske testy sú pekná vec, ale obaja vieme ako krásne ľahko sa dá vyzdvihnúť či naopak zvoziť v nejakom aute to či ono. Kým nevyskúšam sám, k tomuto sa vyjadrovať nebudem. A nie, niesom ortodoxný fanúšik Fiatu či Alfy Romeo.
Davam ti plus, pretoze vsetko co pises, je pravda.

Akurat to nic nemeni na zaveroch, ktore som zhrnul v mojom prispevku.
halleck
Suhlasim ze marketing a PR su u Alfy asi najhorsie zo vsetkych automobiliek.
Ako je to u sucasnych modelov so spolahlivostou to neviem tak dobre posudit - mam len jeden kus. Statistiky TUV ukazuju cca priemer. No neviem nakolko vazne ich brat. Giulietta na zhodnej urovni s Octaviou III by bol slusny uspech - - pri typickom zamerani tohto auta.
Je to hlavne dost netypicka znacka - v niektorych veciach kludne konkuruje premii (BMW1, A3), v inych je to podpriemer. Auto ktore slusne jazdi ale ma odflaknuty interier a pod.
Nicco
K cemu je sportovni znacka, klasicka koncepce, dynamicky dizajn kdyz tam je motor ze zemedelske techniky, navic prekracuje emise NOx nejmin 6x
Avatar - Stejsn
Stejsn
Pokud se tohle auto nebude prodávat, čeká Alfu Romeo osud Lancie.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Giulia je nádherné auto. To co bylo ve Frankfurtu nemělo konkurenci, ale ani její uhlazenější verze nevypadá zle. Na všech místech se sedělo velice dobře. Auto působilo mohutně a bezpečně. Moc fandím Alfě, aby dál na silnice posílala jedny z nejkrásnějších aut planety. :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
:yes:
halleck
Takze bol aj nejaky slusny priestor vzadu?
Prave to Alfa nejaku dobu vobec nemala....
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Opravdu byl. Do sedadla člověk doslova zapadl. Nevím jaká sedadla budou mít civilnější Giulie, ale místo na nohy bude stejný 😉
Avatar - sendador
sendador
Lancia má prodeje skutečně trochu lepší, jenže nutno dodat, že prodává cca 95% v Itálii, Ypsilonka je tam hodně populární a její prodeje stále stoupají.
Alfa má daleko větší potenciál, i přes tu stávající mizérii prodává v EU kolem 50%. Pokud se Giulia povede, prodávat by se měla a Alfa v prodejích Lancii přejede.
maXX_CZ
Plati to tedy obecne, ale prvni kusy z vyroby bych nechtel ani zadarmo 😄
Preji uspesne betatestovani vsem nedockavcum.
Jinak tomuto modelu fandim.
Avatar - maxi!
maxi!
no uz v mojom veku nie som v tom stadiu, ako pises, ze: Sup pro ni - ale palce im drzim!

Bude to mat tazke, ale budme radi za kazdy pokus o vstup do toho segmentu a este zadokolka!? Super!
😄
Ja uz menej sledujem situaciu a priznavam, ze este ani fotky som riadne nepreskumal a tak len zavidim, ze uz niekto to videl nazivo.... Je to jedno z mala aut, co ma vlastne az prekvapilo, ze ich vyrobili!
:-!
halleck
Ja mam prave Giuliettu vyrobenu cca 06/2010. Teda zaciatok produkcie. Nemam pocit ze by to bolo nejak strasne.
Problemy sa vychytali v zaruke 😄
holden_holden
ze fiata nevypraskaj z ameriky s takovou slavou jako folcvagn
Avatar - maxi!
maxi!
to súhlasím!
a vobec by nebolo zlé, keby sa fiatky vratili na trhy s upesnymi malymi autami ako kedysi - hlavne nech su dostupne pre masy a vydrzia prvy dážd bez korozie. :-!
695
..ach zas tí odporníci teoretikové za klavesnicí >😁 .... alfa mala urobit to a hento a už nad nou lámu palicu a predpovedaju buducnost >😁 ... Giulia bude úspech, je to zmena, ktorú mnohí v tomto segmente chcú.. Už len slušné kombi a SUV...
Arese
Tak snad se Alfa skutečně začíná probouzet - i když si nelze nevšimnout, že na té fotografii stojí v popředí jen jedno auto a linka za ním je podezřele prázdná!
P.S. Teď záleží hlavně na výsledné kvalitě a samozřejmě taky na cenách. A taky doufám, že ty slibované benzinové dvoulitry s manuálem dorazí co nejdřív!!! :-!
ericn
Jj, tak ta fotka vypadá jak Potěmkinova vesnice - za Guilií není nic, jen prázdno 😉