Loni představili QV a letos už dojde i na normální verzi? Tak to by se mohla dostat do prodeje ještě před r. 2020. >:-[] Za chvíli bude moct Sergio nové Alfy místo v Ženevě představovat rovnou ve Stuttgartu a majitelé je budou přihlašovat na veteránské značky. >:D
Počkej až tu bude srovnávák Guilia vs. ........ Italka roznese konkurenci na kopytech. Snad bude podvozek alespoň tak dobrý jako u XE, které ale motorově ztrácí. Bohužel v Evropě to prokoučuje kvůli nemožnosti koupit kombi. :-(
Tak to bych zrovna neřekl. Ne každý, kdo by měl zájem o kombi, touží po SUV, zvlášť u automobilky jako Alfa. A kombíky v této třídě si na nezájem zákazníků stěžovat nemohou...
To je super, ze uz vis, jak Alfa vsechny roznese, ale koho tim vlastne myslis?
Jestli je pravda, ze Giulia vychazi z Ghibli, tak to zatim nerozneslo nikoho ani jizdne, ani prodejne, a Giulia bude muset byt levnejsi, tudiz orezanejsi a pochybuji, ze by jizdne trumfla trojku po faceliftu, natoz XE.
A jeste mi vysvetli, kde XE ztraci motorove, kdyz motory Alfy jeste nebyly ani oficialne oznameny...
Ghibli je jízdně fantastický, ovšem v jiných faktorech ztrácí. Giulia je dost lehká, alespoň ve verzi QV, takže si nejsem úplně jistý, kolik z Ghibli v ní zůstalo.
V Evropě bude důležitý jaký bude dvoulitrový ropák, tam se odehrávají prodeje ;-)
Aspon zes tam napsal to "doufam", to uz zni lip. Ja taky doufam, ze Alfa pojede aspon tu nejblizsi konkurenci, no moc nadeji tomu nedavam, projekt neveda zadny petrolhead, ale ucetni-likvidator, podle toho bude vysledek vypadat 8-s
Na F30 nejsou RFT nijak velký téma. Bez nich samosebou lepší, ale jízda jako taková problém není. Problém byl v necitlivým řízení, to poměrně slušně eliminoval FL.
že není kam namontovat značku, tak se vše o půl roku zdrží. Stejně tím odkládáním mám spíše pocit, že to bude ušité narychlo, namísto dokonalého odladění.
Já vím, že je to celé komedie, ale když už třeba možná přece jen určitě asi v Ženevě ukážou běžnou verzi, tak jí už dopředu podkopávají nohy, bez šestiválců se premiové konkurenci stavět nemůže.
Alfa usilovně pracuje na revolučním motoru, který bude založen na principu náhodných výbuchů. Podle Serjožy Makaronu jde vše přesně podle plánu 3. pětiletky >:D
Řeknu to tak, pokud chci V6 naftu, tak koupím Mnichov nebo Ingolstad. Nebudu ze sebe dělat pokusného králíka. Celé to neseriózní představovaní znamená, že něco nefunguje jak má a bude toho víc.
Včera se na mně ghibli, počítám že dýzlové, na D1 nalepilo, při akceleraci jsem mu nestačil ani zamávat, vím, je to větší auto, ale zas o tolik víc než 330d neváží, a rozdíl byl, jako kdybych ujížděl nějaké 320d.
Psal jsem to webpajovi, který ví, že moje auto je poladěné, takže jsem to nezmiňoval. Ale mrknul jsem na web mase, a je to jasnější, 202kW, 570Nm a váha 1835 kg proti 220kW, 630Nm a váze 1630 kg mého auta. Je to prostě o třídu větší a o dost těžší auto se slabším motorem. Ale co se pamatuju, tak už při projížďce s dýzlovým ghibli se mi ten motor moc nelíbil, určitě nebude stíhat ani 530d. ;-)