Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Guilia: Běžné verze se představí v Ženevě

Alfa nás zatím masíruje pouze sportovní top verzí sedanu Giulia, už příští týden ale spatříme poprvé i klasické, masové verze italského vozu.
Zpět na článek
23. 2. 2016 22:26
23. 2. 2016 22:34
24. 2. 2016 00:24
24. 2. 2016 08:10
24. 2. 2016 12:03
24. 2. 2016 14:22
24. 2. 2016 18:18
24. 2. 2016 07:58
24. 2. 2016 08:09
24. 2. 2016 08:14
24. 2. 2016 08:19
24. 2. 2016 08:26
Avatar - Dzakobo
23. 2. 2016 22:11
Tak jsme všichni natěšení
Představení je tu rychleji, než jsme čekali, bravo Alfa. :yes:

Ideální motor bude 250 - turbodíra snesitelná, výkon slušný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
23. 2. 2016 22:26
No né...
Loni představili QV a letos už dojde i na normální verzi? Tak to by se mohla dostat do prodeje ještě před r. 2020. >:-[] Za chvíli bude moct Sergio nové Alfy místo v Ženevě představovat rovnou ve Stuttgartu a majitelé je budou přihlašovat na veteránské značky. >:D
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dzakobo
23. 2. 2016 22:34
Re: No né...
Počkej až tu bude srovnávák Guilia vs. ........ Italka roznese konkurenci na kopytech. Snad bude podvozek alespoň tak dobrý jako u XE, které ale motorově ztrácí. Bohužel v Evropě to prokoučuje kvůli nemožnosti koupit kombi. :-(
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2016 23:09
Re: No né...
Co bude s kombíkem? Myslím, že se o něm původně taky mluvilo, ne?
24. 2. 2016 00:24
Re: No né...
"No tak určitě!" Alfa mluví o ledasčem, ale horší už je to s těmi činy... :-O
24. 2. 2016 08:10
Re: No né...
Pokud AR přispěchá s SUV, pak kombi nemá pomalu smysl vyvíjet.
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2016 10:30
Re: No né...
Tak to bych zrovna neřekl. Ne každý, kdo by měl zájem o kombi, touží po SUV, zvlášť u automobilky jako Alfa. A kombíky v této třídě si na nezájem zákazníků stěžovat nemohou...
24. 2. 2016 12:03
Re: No né...
Ano máš pravdu. Myslíš že bude tato strategie aplikována i na Xf? ;-)
24. 2. 2016 14:22
Re: No né...
Řekl bych že ano, zítra na F-Pace se zeptám, ty jsi už byl?
24. 2. 2016 18:18
Re: No né...
Mám pozvání na 2.3. ale nevím jestli mě to vyjde.
24. 2. 2016 07:58
Re: No né...
To je super, ze uz vis, jak Alfa vsechny roznese, ale koho tim vlastne myslis?
Jestli je pravda, ze Giulia vychazi z Ghibli, tak to zatim nerozneslo nikoho ani jizdne, ani prodejne, a Giulia bude muset byt levnejsi, tudiz orezanejsi a pochybuji, ze by jizdne trumfla trojku po faceliftu, natoz XE.
A jeste mi vysvetli, kde XE ztraci motorove, kdyz motory Alfy jeste nebyly ani oficialne oznameny...
24. 2. 2016 08:09
Re: No né...
Ghibli je jízdně fantastický, ovšem v jiných faktorech ztrácí. Giulia je dost lehká, alespoň ve verzi QV, takže si nejsem úplně jistý, kolik z Ghibli v ní zůstalo.
V Evropě bude důležitý jaký bude dvoulitrový ropák, tam se odehrávají prodeje ;-)
Avatar - Dzakobo
24. 2. 2016 08:14
Re: No né...
Trojku s runflaty (i když dobrými) pojede, doufám, s prstem v nose. >:D
24. 2. 2016 08:19
Re: No né...
Aspon zes tam napsal to "doufam", to uz zni lip. Ja taky doufam, ze Alfa pojede aspon tu nejblizsi konkurenci, no moc nadeji tomu nedavam, projekt neveda zadny petrolhead, ale ucetni-likvidator, podle toho bude vysledek vypadat 8-s
24. 2. 2016 08:26
Re: No né...
Na F30 nejsou RFT nijak velký téma. Bez nich samosebou lepší, ale jízda jako taková problém není. Problém byl v necitlivým řízení, to poměrně slušně eliminoval FL.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2016 08:37
Re: No né...
Výroba začně do nazimy a prodej do konce roku. bohužel nebylo ohlášeno do konce kterého >:D >:D >:D
23. 2. 2016 22:41
Alfa Romeo Guilia
Redakce, opravte to jméno v nadpisu!

P.S.

To je snad první auto, které ještě není v prodeji a už je to rovnou Youngtimer ... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2016 06:16
Já to tak moc rychle nevidím, až v Miláně zjistí,
že není kam namontovat značku, tak se vše o půl roku zdrží. Stejně tím odkládáním mám spíše pocit, že to bude ušité narychlo, namísto dokonalého odladění.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 07:31
Do psích jaskyň,
kde jsou šestiválce?? 8-s
Rozbalit vlákno
22
Avatar - dewill
24. 2. 2016 07:37
Re: Do psích jaskyň,
nebudou, budou jen jednoválce, tří-, pěti- a sedmiválce :-)

ale vzhledem k tomu, že je to imaginární auto, tak si můžeme dosadit libovolný imaginární motor:)
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 07:42
Re: Do psích jaskyň,
Já vím, že je to celé komedie, ale když už třeba možná přece jen určitě asi v Ženevě ukážou běžnou verzi, tak jí už dopředu podkopávají nohy, bez šestiválců se premiové konkurenci stavět nemůže.
24. 2. 2016 07:59
Re: Do psích jaskyň,
Clanek je od Fokta, jak v nem muzes verit cemukoliv, krome fotek?
24. 2. 2016 08:06
Re: Do psích jaskyň,
FCA toho zatím moc nepustilo, už to, že se za 3 neděle spouští výroba je velký novum.
24. 2. 2016 08:17
Re: Do psích jaskyň,
Neboj, to stihnou tak cca 3x pomenit.
24. 2. 2016 08:25
Re: Do psích jaskyň,
;-) doufám, že už ne
24. 2. 2016 08:31
Re: Do psích jaskyň,
No nic, jedem do Zenevy, ne?
24. 2. 2016 08:46
Re: Do psích jaskyň,
Tu nedám, kámo ;-)
Avatar - Barrichello
24. 2. 2016 08:38
Re: Do psích jaskyň,
Alfa usilovně pracuje na revolučním motoru, který bude založen na principu náhodných výbuchů. Podle Serjožy Makaronu jde vše přesně podle plánu 3. pětiletky >:D
24. 2. 2016 09:27
Re: Do psích jaskyň,
To už vymyslelo Trabuko
24. 2. 2016 08:05
Re: Do psích jaskyň,
Jediný šestihrnek bude zatím ve verzi QV. Předpokládám nasazení V6 nafty z Maserati, ale informací je málo.
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 08:26
Re: Do psích jaskyň,
To právě nechápu, proč tam není nějaká nízkotlaká verze toho v6 z QV, plus ten dýzl samozřejmě.
24. 2. 2016 08:29
Re: Do psích jaskyň,
Předpokládám i V6 s výkonem 350+. S V6 naftou by si pak Giu opravdu dávala XE s prstem v nose.
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2016 09:06
Re: Do psích jaskyň,
Řeknu to tak, pokud chci V6 naftu, tak koupím Mnichov nebo Ingolstad. Nebudu ze sebe dělat pokusného králíka. Celé to neseriózní představovaní znamená, že něco nefunguje jak má a bude toho víc.
24. 2. 2016 09:15
Re: Do psích jaskyň,
Jsem prost předsudků, žádný špatný zvěsti o V6 v Ghibli nejdou. Ten motor sice nejede tak, jak bych od parametrů čekal, ale pořád je slušný.
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2016 09:30
Re: Do psích jaskyň,
Nemám na mysli jen spolehlivost motoru, ale funkčnost celku. Třeba předek 156ky vrzal jak staré schody.
24. 2. 2016 09:36
Re: Do psích jaskyň,
Právě na Ghibli bylo vidět, že ital nemusí vrzat už po sjetí z linky. Jsem optimista i kvůli návratu AR k RWD ;-)
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 10:46
Re: Do psích jaskyň,
Včera se na mně ghibli, počítám že dýzlové, na D1 nalepilo, při akceleraci jsem mu nestačil ani zamávat, vím, je to větší auto, ale zas o tolik víc než 330d neváží, a rozdíl byl, jako kdybych ujížděl nějaké 320d.
24. 2. 2016 12:12
Re: Do psích jaskyň,
Čím si to vysvětlit? Parametry obou aut nejsou příliš odlišné? :-)
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 12:19
Re: Do psích jaskyň,
Psal jsem to webpajovi, který ví, že moje auto je poladěné, takže jsem to nezmiňoval. Ale mrknul jsem na web mase, a je to jasnější, 202kW, 570Nm a váha 1835 kg proti 220kW, 630Nm a váze 1630 kg mého auta. Je to prostě o třídu větší a o dost těžší auto se slabším motorem. Ale co se pamatuju, tak už při projížďce s dýzlovým ghibli se mi ten motor moc nelíbil, určitě nebude stíhat ani 530d. ;-)
24. 2. 2016 14:21
Re: Do psích jaskyň,
Jede to jako 240HP V6 v XF ;-)
Avatar - praděda7
24. 2. 2016 15:08
Re: Do psích jaskyň,
....v Holdenu..... ;-)