Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
1
/
16
Prohlédnout znovu
Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
|
acz
Informací je na displeji drobným písmem napsáno hodně a za jízdy není snadné se rychle zorientovat
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Rovná, vyšší řídítka jsou hlavní výhodou proti nepohodlným supersportům. Menu nabízí bezpočet nastavení palubní elektroniky, chce to menší školení a zvyk.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Působí robustně, ve skutečnosti je ale tuňák docela malý. Spolujezdec si moc pohodlí neužije.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Motory už jsme viděli hezčí, ale to je tak jediná piha vidlicového čtyřválce. To, jak jede, nelze slovy popsat.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany