Nelíbí, neoslovuje mě to. Chybí tomu identita, kdyby na Vantage někdo nalepil znáček Toyoty nebo Hyundaie, ani bych nezapochyboval. Technika asi v cajku, ale k tomu se musí vyjádřit povolanější.
Na tom něco je, vypadá to trochu uniformně a některé prvky až "asijsky", na druhou stranu , je třeba uznat že jsem nečekal že si troufnou na takovou změnu v designu. Ale jak říkám, byl bych raději kdyby ta změna proběhla trochu v jiné podobě.
Hned na uvod: nelibi, a ani nevim proc, ale kdyz mi na titulni fotku padnul zrak poprve, mozek rekl "dalsi verze mazdy mx-5".... ALE
Ale velke uznani tomu vypustit neco takto jine, neco misty az takto futuristicke. Zvlast od britske znacky, znacky sbirajici ruzna "cool oceneni". Je fajn ze ikdyz se AM motal v jednom designu vic nez 10 let, tak ze ted nasli koule z toho designoveho kruhu vystoupit, a narozdil od Bentley, ktere podobnou prilezitost promarnilo s Bentaygou promarnilo, se posunuli dal.
Me se predesly Vantage libil o poznani vic. Kdyz se necham u prirovnani inspirovat technikou, kterou to ted nove bude mit, tak kdyz se divam na
[odkaz]
a pak kouknu na darce
[odkaz]
nemuzu si pomoct, ale davam designove prednost Mercedesu, jak zvenci, tak uvnitr. To bych jeste pred nedavnem (u minule generace) povazoval za kacirskou myslenku.
A to radeji nelinkuju F-Type coupe, to je z meho pohledu pro aston Waterloo. :-)
Ale tak dam tomu cas (nez vyplnim objednavku >:D ) a necham to ulezet, ne kazdy design chytne za srdce hned, treba novemu Vantage na chut teprve prijdu a sve bycharske srdce zasvetim nakonec prave jemu. ;-)
To neni elektricky samosvor, ale pri nejlepsi vuli elektronicke udelatko se snahou samosvor suplovat (a brzdy ku!vici, dodejme). Coz v pripade obou aut co jsem vypsal neplatilo. Tam jde o poctivy mechanicky samosvor jen na zaklade vystupu ruznych senzoru s elektronikou rizenou mirou svornosti.
Tady popis toho v eM bavoracich [odkaz]
Jestli redakce pod pojmem "elektrický samosvor" mysli to prvni nebo to druhe netusim, v obou pripadech to ale redakce nazyva blbe a lidi jen mate. Ikdyz, do Zeny a zivot i takovy terminus technikus zjevne plne postaci, tak treba jen ACZ drzi svou nastavenou latku uz i tady. :-)
Elektronicky riadeny diff je podla mna to co maju Mka. Elektronicky diff mi pripada ako ak prezeniem vyspelejsia kontrola trakcie s pribrzdovanim do zakrut. :-) ale ako vravis do Zena a zivot staci. :-)
"The engine is backed up by a carbon-fiber driveshaft that sends power through a rear mid-mounted ZF-sourced eight-speed automatic and culminates in Aston Martin’s brand-new electronically controlled differential (E-Diff), which offers a 2.93:1 final drive ratio."
A z jineho zdroje...
"...this is the first Aston to feature a new e-diff that trumps a purely mechanical LSD, Aston says, by going from fully open to 100 per cent locked in a just a few milliseconds."
Konečně nevypadá malý Aston jako vyprané a sražené DB9. Interiér je taky posun vpřed, vyšší modely F-Type mají zaděláno na problém. Silueta je i podobná, zadní světla zase trochu připomínají jednoduchou eleganci současných modelů Porsche. Za mě :yes::yes:
Exteriér za mě super. Taková kombinace Vulcanu a toho Bond prototypu. Zato interiér je podle mě fail roku. Ani nevím co k tomu říct. Dýchá z toho láce a nevkus.