Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Aston Martin Vantage je tu. S motorem Mercedesu a elektronickým diferenciálem

20 komentářů

Ondris
Nelíbí, neoslovuje mě to. Chybí tomu identita, kdyby na Vantage někdo nalepil znáček Toyoty nebo Hyundaie, ani bych nezapochyboval. Technika asi v cajku, ale k tomu se musí vyjádřit povolanější.
Avatar - AntonioKekelli
AntonioKekelli
Na tom něco je, vypadá to trochu uniformně a některé prvky až "asijsky", na druhou stranu , je třeba uznat že jsem nečekal že si troufnou na takovou změnu v designu. Ale jak říkám, byl bych raději kdyby ta změna proběhla trochu v jiné podobě.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas. To je první Aston, který se mi moc nelíbí. Ani nejde o ten biturbo motor, ale designově. Interiér je lepší, tak trochu kopírovali MB AMG GT.
Avatar - Anonym
Anonym
souhlas, po stránce designu už to není ono...
Avatar - fOE
fOE
Hned na uvo😜 nelibi, a ani nevim proc, ale kdyz mi na titulni fotku padnul zrak poprve, mozek rekl "dalsi verze mazdy mx-5".... ALE
Ale velke uznani tomu vypustit neco takto jine, neco misty az takto futuristicke. Zvlast od britske znacky, znacky sbirajici ruzna "cool oceneni". Je fajn ze ikdyz se AM motal v jednom designu vic nez 10 let, tak ze ted nasli koule z toho designoveho kruhu vystoupit, a narozdil od Bentley, ktere podobnou prilezitost promarnilo s Bentaygou promarnilo, se posunuli dal.
webpaja
To dělají ta menší hlavní světla, silueta tam je a mě se naopak moc líbí. Naživo pak třeba DB11 vypadá stejně skvěle jako zní! 😉
Avatar - fOE
fOE
Jop, svetla.

Me se predesly Vantage libil o poznani vic. Kdyz se necham u prirovnani inspirovat technikou, kterou to ted nove bude mit, tak kdyz se divam na
[odkaz]
a pak kouknu na darce
[odkaz]
nemuzu si pomoct, ale davam designove prednost Mercedesu, jak zvenci, tak uvnitr. To bych jeste pred nedavnem (u minule generace) povazoval za kacirskou myslenku.
A to radeji nelinkuju F-Type coupe, to je z meho pohledu pro aston Waterloo. 😄
Ale tak dam tomu cas (nez vyplnim objednavku >😁 ) a necham to ulezet, ne kazdy design chytne za srdce hned, treba novemu Vantage na chut teprve prijdu a sve bycharske srdce zasvetim nakonec prave jemu. 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
:yes:
jakolev3
presne to ma napadlo,keď som prvý krát videl obrázok...spredu mazda mx-5 a zozadu faceliftovany jaguar f-type.

auto je to pekné, ale už to nieje aston 😄
webpaja
...tak můj první příspěvek někdo smazal. Proto se ptám podruhé, co je elektrický samosvor?
comper
Basnik mal zrejme na mysli elektronicky samosvor 😉
kalousek
Taky by mě to zajímalo, ale obávám se že autor článku to vědět nebude
Avatar - fOE
fOE
O elektrickem samosvoru se tu informovalo u i30N, u BMW M3/M4... cert aby vedel co za kouzla a cary se za tim skryva. >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Zeby to bolo el.riadene pribrzdovanie vnut.kolesa? Neviem. Tipujem. 😄
Avatar - fOE
fOE
To neni elektricky samosvor, ale pri nejlepsi vuli elektronicke udelatko se snahou samosvor suplovat (a brzdy ku!vici, dodejme). Coz v pripade obou aut co jsem vypsal neplatilo. Tam jde o poctivy mechanicky samosvor jen na zaklade vystupu ruznych senzoru s elektronikou rizenou mirou svornosti.
Tady popis toho v eM bavoracich [odkaz]

Jestli redakce pod pojmem "elektrický samosvor" mysli to prvni nebo to druhe netusim, v obou pripadech to ale redakce nazyva blbe a lidi jen mate. Ikdyz, do Zeny a zivot i takovy terminus technikus zjevne plne postaci, tak treba jen ACZ drzi svou nastavenou latku uz i tady. 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Elektronicky riadeny diff je podla mna to co maju Mka. Elektronicky diff mi pripada ako ak prezeniem vyspelejsia kontrola trakcie s pribrzdovanim do zakrut. 😄 ale ako vravis do Zena a zivot staci. 😄
Avatar - fOE
fOE
"The engine is backed up by a carbon-fiber driveshaft that sends power through a rear mid-mounted ZF-sourced eight-speed automatic and culminates in Aston Martin’s brand-new electronically controlled differential (E-Diff), which offers a 2.93:1 final drive ratio."

A z jineho zdroje...
"...this is the first Aston to feature a new e-diff that trumps a purely mechanical LSD, Aston says, by going from fully open to 100 per cent locked in a just a few milliseconds."
kalousek
Jo tím je to asi jasné. Jako by to nemohlo být už v článku
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Konečně nevypadá malý Aston jako vyprané a sražené DB9. Interiér je taky posun vpřed, vyšší modely F-Type mají zaděláno na problém. Silueta je i podobná, zadní světla zase trochu připomínají jednoduchou eleganci současných modelů Porsche. Za mě :yes: :yes:
norday
Exteriér za mě super. Taková kombinace Vulcanu a toho Bond prototypu. Zato interiér je podle mě fail roku. Ani nevím co k tomu říct. Dýchá z toho láce a nevkus.