Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1: 100.000 vyrobených exemplářů

Dokončení výroby stotisícového Audi A1 přihlížel v Bruselu i belgický král Albert II.
Zpět na článek
24. 6. 2011 09:41
24. 6. 2011 09:50
24. 6. 2011 10:09
24. 6. 2011 10:14
24. 6. 2011 10:35
24. 6. 2011 13:25
24. 6. 2011 10:28
24. 6. 2011 10:35
24. 6. 2011 11:26
24. 6. 2011 12:35
24. 6. 2011 11:42
24. 6. 2011 09:41
A prodeje?
Zajímalo by mne, kolik jich za ten rok stačili udat.
Já nedávno tipoval, že roční prodej na hranici 85 tis ks dle mého odhadu stropem tohoto modelu.
Pokud vezmu v potaz fakt, že se po šourůmech nebude potulovat 10-15 tis kusů, tak se z Ájedničky stává docela prodejní bestseller. A to i přes to, že ji tady mnozí hanlivě označují za překabátěné polo či dokonce předraženou fabii.
Rozbalit vlákno
10
24. 6. 2011 09:50
Re: A prodeje?
Čoeče Pepíku, já bych tipoval, že se jich po těch "šourůmech" těch prosklených palácech, bude potulovat asi víc než 10 - 15 000. Já bych to spíše viděl, na takových 40 tis. na ulicích a zbytek někde na skladech...

P.S. To auto nikdo nechce... >:-[]
24. 6. 2011 09:53
Re: A prodeje?
Nikdo ho nechce a tak ho vyrábí. Tohle je určitě logika německého koncernu. >:D
Člověče, těch šourůmu po světě zase tolik není, aby se jich tam potulovaly desítky tisíc.
A že ty auta nepotkáváš u nás? No samozřejmě, již při představení jsem psal, že toto není typický model pro trhy východní Evropy. ;-)
Avatar - jazva
24. 6. 2011 10:09
Re: A prodeje?
V pondelok som jedno(prvý krát) videl. Malo viedenskú značku.... >:D
24. 6. 2011 10:11
Re: A prodeje?
Ve Vídni jich jezdí poměrně dost. Naposled jsem měl pocit, že víc, než třeba pětistovek.
Avatar - jazva
24. 6. 2011 10:14
Re: A prodeje?
Už som tam dlhšie nebol. Asi budem musieť zobrať drahú polovičku zodrať kartu a ja si zase pozriem nejaké pekné autá. Nie že by sa mi teda A1 páčila, >:D ale snáď tam budú aj iné...
24. 6. 2011 10:32
Re: A prodeje?
Kolik jezdí v centru Astonů, tak to je fakt neuvěřitelné. Člověk si pomalu vykroutí krk. ;-)
Avatar - jazva
24. 6. 2011 10:35
Re: A prodeje?
Astony ja môžem! Jeden dokonca dosť pravideľne stretám na D1... :-)
Avatar - kari.laz
24. 6. 2011 10:13
Re: A prodeje?
Sice nevím, jaké měli výhledy, ale i tak mi ty čísla přijdou poměrně dobrá, respektive ne tak špatná. Předpokládám, že je nikde neskladují v nadpřiměřeném množství. Cenou je to auto dost vysoké, ale zdá se nám to spíše tady. Na západ od nás to vnímají určitě jinak. Takže mi to přijde jako dobrý výsledek :yes:
24. 6. 2011 13:25
Re: A prodeje?
Skladují... teda pokud se za posledních pár týdnů něco závratného nestalo...
Avatar - kari.laz
24. 6. 2011 14:15
Re: A prodeje?
Skladují se převážně všechny auta. Neříkám, že je všechny prodali.
24. 6. 2011 10:28
hmmm
tento otras ze kupilo 100.000 ludi? sorry ale na rozpravky neverim. Bud ich ma v Nemecku kazdy druhy, alebo odrbavaju. Co sa pohybujem v SK/CZ tak som za posledny stvrtrok videl dve.
Rozbalit vlákno
3
24. 6. 2011 10:35
Re: hmmm
Snad nevěříš, že A1 je auto pro průměrného Slováka (nebo Čecha)? >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 11:26
Re: hmmm
V clanku rikaji, ze jich 100 tisic vyrobili, ne ze jich tolik i prodali.
Viz.: [odkaz]

Pokud se nic vyrazne nezmenilo, tak se jich prodalo cca 60 tisic, zbytek se vali v skladech a u prodejcu.
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2011 12:35
Re: hmmm
NEjsem si jistá co znamená "odbavaju", ale VELMI PRAVDĚPODOBNĚ jich 100.000 prodáno opravdu NEní ;-)
PS: A jestli "odrbavac" slovensky znamená "zaměstnanec marketingového odboru koncernu vw" tak děkuji za rozšíření slovní zásoby (je to výstižné a ještě kratší :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 6. 2011 11:19
Dobré
ale na Mini to stále nestačí. Vůbec v ničem
Rozbalit vlákno
2
24. 6. 2011 11:42
Re: Dobré
Otázka je, jestli by stačit mělo. Páč kdyby jo, tak by tady mnozí asi lezli ze zoufalství po stěnách. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2011 12:31
Re: Dobré
A1 nestačí (v benzínu) ani na Citroën DS3 (jak dle britských, tak už dokonce i podle německých testů :yes: :-)
PS: Tedy krom CENOVKY, tam je je její "vítězství" NEzpochybnitelné ;-)
24. 6. 2011 13:24
Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
vzhledem k tomu, že jak Kari, tak Pepík se tady dost často ohrazují (chybí mi ještě WL), že se toho německého koncernu ne a ne a nezastávají...

Ano, dnešní diskuze zejména pod tímto článekm to jen "potvrzuje", zejména jejich nezaujatost (diskuzní). Není to myslím ani tři měsíce (chápu, krátká paměť), kdy tady byl uvedený článek převzatý z německých médií! o tom, jak samotní dealeři si stěžují, že jim A1 stojí na skladě a že je automobilka nutí tato auta odebírat i za cenu neadekvátní podpory ze strany automobilky s cílem honby dosáhnout "prodaných" kvót. Dokonce dealeři sesmolili i něco ve stylu otevřeného dopisu, kde žádají automobilku v podstatě o jediné... o zlevnění prodejní ceny A1, neboť individuální bonusy z marží prodejců na podporu prodeje nestačily. Každý si ten článek tady může najít sám...

V kontextu tohoto mě oslava vyrobeného 100 000 ks přijde úsměvná a je to spíše STÁTNÍ marketingová záležitost, než skutečný úspěch tohoto vozu (na poměry koncernu a segmentu, kde toto auto působí). Každý rozumný člověk ví, že toto auto je NEÚSPĚCH a konkurenti ve třídě prodávají min. stejné počty - MITO, MINI, DC3 (ne-li lepší), delší dobu i s poměrně velkou nevýhodou, že nejsou doma na Německém (největším) trhu.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2011 13:55
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Katikus na ten článek na vedlejším vláknu dal dokonce odkaz.. :-)
PS:Jméno Audi má sice pro mnoho lidí až "mimořádný zvuk", ale ani ten ne zjevně NE zcela zastřel realitu VELMi drahého malého vozu A1, který není přímo špatný, ale počtem modelů a variací se zavedenému Mini opravdu NEmůže rozvnat (je to takový NEpoměr že to vlastně ani nejde srovnávat) a to že A1 opakovaně ve srovnávacích testech porazil (až) o 1/4 milionu levnější Citroën DS3 prodejním číslům asi také "nepřispěje" ;-)
PPS: Na druhou stranu tyto "oblbovací" taktiky FUNGUJí - pár lidí si v diskuzích postěžuje, ale "DAVu" v hlavách zůstane jen ta základní info (že se): "Za rok Audi vyrobilo 100.000 ks A1"
Pěkný víkend :-)
24. 6. 2011 14:55
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Já bych byl s podobnými soudy opatrnější. A1 se prodalo poměrně dost, a označovat i o pár desítek tisíc menší prodej (než je její výroba), jako "NEÚSPĚCH", je trošku na hlavičku.
Podívej se k italům, kolik se ročně prodá Brava, Delty apod. A pak se v této spojitosti vyjádřit právě na téma "neúspěchu", kde to bude dozajista aktuálnější, než v případě A1, ale tam ty použiješ tvé otřepané fráze o tom, jak už příštéí roku bude všechno jinak... a ono to bude zase stejně - blbě.
Ostatně už i tvá opatrná věta, "konkurenti ve třídě prodávají min. stejné počty " si jakoby hledá zadní vrátka z tvých dřívějších proklamací, které se již nyní ukazují jako mylné. ;-)
Avatar - lada.m
24. 6. 2011 15:44
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Tak třeba to tvoje nepochybně milované Mito se neprodává ani z poloviny tak dobře.Stačí se podívat na měsíční prodeje... >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:49
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Myslis mesicni prodeje, v CR? Ty jsou opravdu stezejni... 8-s :no:
24. 6. 2011 15:55
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
A které jsou ty pravé? Německé? Italské?
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:13
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
No, jelikoz tady diskutujeme pod clankem, ktery pojednava o celkove produkci (ani ne prodejich), tak jiste sam prijdes na to, ktere cislo v poctech prodanych kusu je z pohledu automobilky to nejdulezitejsi...
24. 6. 2011 16:20
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
No výborně, takže bys ho sem mohl postnout, co říkáš? :-!
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:31
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Rekni si o nej lade.m, ta sem taha Mito.
24. 6. 2011 16:33
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Ne, já o něj říkám tobě.

Lada.m se vyjádřil k trhu ČR a tam jsou ty čísla známé.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:41
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Coz bylo zcela evidentne spatne - prave proto jsem ho napovedou navedl na spravnou cestu a cekam, ze to zkusi znovu, a tentokrate pokud mozno spravne...
24. 6. 2011 16:49
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Jo, a co je správně, to si stanovil ty (a pro jistotu si to nikomu neřekl).
Začínáš být opět vtipný. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:54
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Kdepak ja! Tak to proste uz na tom svete chodi. Nebo me snad chces presvedcovat o tom, ze prodeje v CR jsou pro automobilku dulezitejsi, nez prodeje celkove? V tvem pripade by mne to ani moc neprekvapilo...
24. 6. 2011 16:57
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Opět tě nasměruju, lada.m hodnotil český trh. K němu se vyjádřil a tys tam začal tahat něco, o čem nemáš ani tucha (aktuální prodejní čísla - ne ty půl roku staré).
Udivuje mne, jak jsi zadubený a pořád si meleš tu svou.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 17:01
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Viz 16:13. A take puvodni wolffuv prispevek.
A pak, ze kdo je tady zadubeny... 8-s
lada.m, stejne jako ty, reagoval od veci, v tom je cela pointa.
24. 6. 2011 17:06
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
S wolffem si podejte ruce, ten taky píše o svých dojemech, přáních a vlhkých snech, které mu obvykle - nevychází. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 17:08
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
A opet od veci...
24. 6. 2011 17:09
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Ano, několikrát jsem tě tu vyzýval, DEJ SEM AKTUÁLNÍ PRODEJNÍ ČÍSLA.
Nedals, nemáš, neumíš, nevíš. Prostě jednoduchý Katikakus. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 17:18
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
11:26, uz ti to dal znova a znova dokola vysvetlovat neminim.
24. 6. 2011 17:20
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Podívej se, ty tu nic nevysvětluješ, ty se tu snažíš zamaskovat svou neznalost. ;-)
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 18:12
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Jasne smudlo, to je jasne kazdemu, kdo si to tu projde...
24. 6. 2011 18:14
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Jo, každej ví, co si zač. >:D

Odvolávat se na ostatní, nemáš náhodou problém s vlastní osobností? Dle počtu sebeomluvných a soběvysvětlujících příspěvků, bych to tak i viděl. >:D

PS: Hodinka cesty z práce? To sis ale pěkně šlápnul. A hned na diskuzi. >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 19:08
Re: Já jen aby to nezapadlo pro příští diskuze
Co hulis? Zrejme slusnej matros... >:D
24. 6. 2011 14:14
SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Odvážně a až "ledoborecky" si razí ájednička cestu Evropou. Na německých silnicích je její výskyt samozřejmě četnější než zde, avšak umírněný prodejní náběh obecně není dán nekvalitou či nepovedeností modelu samotného, na to si dali u AUDI moc záležet. V této třídě jde především o to, že A1 musí prorazit bariéru mainstreamu novým třídním (prémiovým) světem. MINI je přeci jen třídní solitér, DS3 a MiTo jsou zcela okrajovou záležitostí a tak nezbývá, než poskytnout audině dostatek času na to, aby svět subkompaktních vozů oživilo AUDI prémiovým šmrncem.

Jak známo platí přímá úměra mezi velikostí vozidel a ochotou budoucích majitelů za ně utrácet. Ájednička však není auto vyrobené na jednu sezónu, její příchod byl dokonale načasován. Euro-úředničtí-machři v Bruselu svět aut tlačí do menších tříd tak razantně, že nebude dlouho trvat a subkompakty budou vnímány jako zásadní vůz nikoliv jen pro singlisty. Tedy čas hraje ve prospěch ájedničky.

Zatím to na jemnocitnou cenovou úpravu nevypadá, ale nebránil bych se tomu. Čelem k masám. Vždyť nakonec, mít v garáži poloviční ášestku možná není vůbec k zahození. Pořád lepší než mít polovičního Freemonta... ;-)
Rozbalit vlákno
45
24. 6. 2011 14:25
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Tys mi tady vážně chyběl... kašpar tvého kalibru tady MUSÍ být... To nikdo jiný neumí...
Štěstím v neštěstí je, že ty tvoje ságy, každý dočte, ale jen do konce prvního odstavce... >:D >:D

P.S. Jak Mita, tak Mini a DS3 se PRODÁ víc...
24. 6. 2011 14:43
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Naštěstí mám věrného čtenáře v tobě a vsadím se, že ti ten poloviční freemont vehnal slzy do vočí, ty brepto... >:D

P.S. doplň si čísla, taková slepota snad není důstojná ani slepejše tvého kalibru - [odkaz]
24. 6. 2011 15:02
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Aha, takže sem dáme čísla z českého trhu, přičemž téměř v jedné větě (možná ne přímo ty) italský označíme NEZAPUPEK SVĚTA... Bravo KLAUNE !!!! :yes:

Ale ano.. V Německu se asi A1 prodá víc než Mita..., bohužel jinde tomu tak není, mimotoho tady byly i čísla z jiných trhů...
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:11
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Ty tady pomerujes uspesnost na zaklade celkove produkce (ne, opravdu se nejedna o prodane vozy) jednoho modelu a skutecnych prodeju jineho modelu na malem ceskem trhu?

Nebo si chtel rict neco jineho a pouze ses nesikovne vyjadril?
24. 6. 2011 15:19
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Zopakuj přes víkend abecedu a čísla. To co jsem svým příspěvkem řekl nepotřebuje pro středně vyvinutého jedince komentář, to jen ty v tom příznačně a umanutě hledáš skryté proudy nepomeřitelnosti.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:21
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Zkus to objasnit, zatim je to blabol nad blabol - tradicne.
24. 6. 2011 15:29
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Lépe to neumím, snaž se v úvaze povyskočit na úroveň toho příspěvku, určitě ho pochopíš.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:33
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Tak nizko se mi lezt nechce... Proto te zadam o objasneni.
24. 6. 2011 15:38
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Nikoliv nízko, ty musíš právě na špičky, nahoru, vstaň a hodně vytáhni krk z trička.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:41
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Seriozne, dost zertovani - jaks to myslel...
24. 6. 2011 15:50
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Seriózně, myslel jsem to tak, jak jsem to... napsal.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:01
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
:-( o to hur...
Avatar - N6600
24. 6. 2011 14:54
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Len aby sa ten "ladoborec" nakoniec nezmenil na "Titanic". Ako A2 :-)
24. 6. 2011 15:10
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
:-) Jde to zvolna, ale čas hraje opravdu pro A1.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:15
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
"Současný šéf ingolstadtské automobilky Rupert Stadler na začátku října 2010 řekl: Do konce tohoto měsíce vyrobíme a prodáme auto s pořadovým číslem 50.000.
V listopadu už své předpoklady mírnil:Ještě letos dodáme 30-40 tisíc kusů.
A v lednu 2011 hrdě prohlásil: Prodejní cíl pro uplynulý rok, tedy 25-30 tisíc vozů, byl splněn!"

Zatim to vypada, ze cas hraje proti A1. Tech 40-50 tis. kusu, ktere se vali nekde v skladech vyznamnym zpusobem nabouravaji rentabilitu tohoto modelu.
24. 6. 2011 15:27
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Zde platí především jediné - logická trpělivost. Ten model se musí ve třídě zabydlet. Jde o první klasickou prémiovku ve třídě, vytváří se nový třídní svět. Čísla jako taková jsou i tak ohromující a s odkazem na jisté konkurenční pole (i když v pravém slova smyslu o konkurenci nejde) jsou zcela regulerní. Jak píši nahoře, vše nyní hraje do karet ájedničce. Asi také vnímáš, co si o potenci této třídy myslí u BMW (MINI), ta rostoucí modelová četnost je důkazem toho, že tato třída má perspektivu. Brzy přijde malinký bavorák, možná i Mercedes... na DS3 si ani nevzpomeneš.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:38
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Tvou miru klidu zajiste nesdili ingolstadsti - Skutecne prodeje na polovine odhadu znamenaji jedine - obrovsky pr*ser pro vsechny zucastnene. Od manazeru, pres pracovniky ve vyrobe, subdodavatele, az po prodejce. Malovani situace naruzovo neni na miste, je potreba rychle konat.

Kdyby za mnou prisel obchodak s tim, ze prodeje jsou polovicni, ale cas hraje pro nas, tak dalsi slovo, ktere by z mych ust slysel by bylo "sbohem".
24. 6. 2011 15:47
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
:-) Díváš se na to jako na bojovku :-) Naštěstí za tebou nikdo nepřijde, koneckonců jistě ani nemá kam, takže to můžeme s klidem nechat na AUDI. Nestav na marketingových proklamacích. Možná, že i ty sám jsi schopen odhadnout zda ty prodané desetitisíce nového modelu ve třídě jsou úspěchem či ne. Úspěch to jednoznačně je, a jakékoli spekulace o hrozícím debaklu jsou zcela mimo. To víš, přesvědčit veřejnost o tom, že ve vyšší střední třídě má A6 náskok díky technice je snažší než ve třídě subkompakt, ausgerechnet s novým modelem, ale neměj obavu, že právě s tímhle AUDI nepočítal.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:56
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Chtelo by to alespon zakladni povedomi o realite ve vyrobe, planovani, subdodavatelskych vztazich atd. Ono to totiz nefunguje tak, ze si jednoho dne reknes - vyrobime 50 000 v nejblizsich trech mesicich a za mesic to oceses na polovinu - subdodavatele vetsinou dodavaji pro vice vyrobcu a planuji si vyrobu na zaklade poptavky - ty si rezervujes cas na jejich vyrobnich linkach. Kdyz jim zrusis polovinu vyroby, tak te priste poslou do zadele. Nebo budes muset naplanovanou vyrobu odebrat, coz je opet pr*ser. Ne tohle, neni handrkovani na anonymni internetove diskusi - to je realny tvrdy business, kde se zadne ohledy neberou.

PS: Ne, za mnou nastesti snad nikdo takovy neprijde - tohle se snazime eliminovat uz pri vyberu zamestnancu a takoveho troubu lze odhalit velice rychle.
24. 6. 2011 16:01
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Koukám, že už u AUDI rušíš i výrobu... >:D Buď klidný a střádej. Budeš připraven.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:05
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Zatim, jak se zda, nikdo vyrobu nerusi, ale pokud se neco vyrazne nezmeni, je jen otazkou casu, kdy k tomu dojde. Hromadit auta na skladech nejde donekonecna, vime?
24. 6. 2011 15:39
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Mě by teda zajímalo, kde máš ty prodejní cifry. Zatím tady jakože něco uvádíš, ale pravdu se pokoušíš jen odtušovat. Reálné čísla nemáš?
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:42
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Cti celou diskusi, vsechno tam mas...
24. 6. 2011 15:45
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Reálné aktuální prodejní čísla tam nejsou. Odkud čerpáš?
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:46
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Viz predchozi prispevek...
24. 6. 2011 15:49
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Promiň, ale máme tu konec června, tedy půl roku pryč.
Takže se ptám logicky na aktuální situaci, ne na to, co bylo před půl rokem, to vím.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 15:58
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Vse co potrebujes vedet bylo receno, staci pozorne cist - jeste ti napovim - 11:26.
24. 6. 2011 16:02
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Hele, nevím jestli si děláš srandu, nebo si opravdu natvrdlý, já se tě ptal, jestli máš aktuální prodejní čísla, a ty mi dáš odkaz na článek, který prodejně shrnuje minulý rok 2010.

Takže se tě znovu a jasně ptám, máš prodejní čísla k dnešnímu datu?
PS: Píše se rok 2011, konec června.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:09
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Mas nejake zasadni informace ohledne zmeny v prodejich?
24. 6. 2011 16:15
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Chlapče, já se už prvním příspěvkem s titulkem "A prodeje" ptal na to, jestli tu náhodou někdo nemá reálné aktuální čísla.

Ty tu zatím fabuluješ na půlrok staré téma. Takže díky, nepřekvapils.

PS: Příště rovnou napiš - Nemám.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:24
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Vzdyt o tom pisu od prvniho prispevku v 11:26, mlho. Umis cist? Dokazes napsane i pochopit? Evidentne ne!

Co asi muze znamenat veta: "Pokud se nic vyrazne nezmenilo, tak se jich prodalo cca 60 tisic, zbytek se vali v skladech a u prodejcu."?

No jenom to, ze pokud se prodeje vyvijeji tak, jako na zacatku roku a nedoslo k nejake zasadni zmene - napr. dobrocinna objednavka 20tisic kusu pro neprizpusobive obcany v Moste - tak je s pravdepodobnosti blizici se jistote na skladech a u prodejcu uvedene mnozstvi vyrobenych a neprodanych A1.
Nic vic a nic min nikde netvrdim. Capiche?
24. 6. 2011 16:30
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Pohádkáři, mě nezajímá tvůj odhad, zajímá mne realita. Což je asi pro tebe natolik složité rozeznat, že tu dále tapetuješ svejma pohádkama celou diskuzi.

Rok 2011 je prodejně naprosto odlišný od roku 2010. Už jen tento fakt naznačuje, že ty prodeje asi stejné nebudou. Druhá věc je ta, že to ví i u Audi a vyhlásili další svalnatý cíl s cifrou prodejů 120 tis ks/rok.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:39
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Jojo, svalnate cile meli i v pocatcich vyroby - 50 000 kusu, z kterych o tri mesice pozdeji byla polovina.

Tvuj problem tkvi v tom, ze nejsi schopen udrzet kontext. Od zacatku pisu o odhadech na zaklade dostupnych informaci. To ze nejsi schopen to pobrat je jenom tvuj problem.

O pohadkari bych na tvem miste pomlcel - tech tvych "85 tis. prodanych kusu a prodejni bestseller" je opravdu k popukani, ale kousl jsem si do jazyka a nereagoval na ten blabol. Jeste jednou - mas nejake zasadni informace ohledne zmeny v prodejich?

Pokud, ne, nelze nez vychazet ze znamych skutecnosti - viz vyse...
24. 6. 2011 16:44
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Jo, ty tady pořád píšeš jen o dojmech, odhadech, přáních, pohádkách...

Leč ty nikoho nezajímají. Protože mají tak daleko k realitě, že kdyby tomu tak nebylo, tak je VW dávno v bankrotu, Audi neumí zatáčet, korejci neumí udělat vůbec auto a BMW dělá pořád lehké sportovní auta...

Takže jak se říká, když nemáš nic konkrétního k věci, mlč a šoupej nohama. :-!

PS: Já jsem se opět utvrdil v tom, že na tebe nemá smysl reagovat, neb je tě lepší nechat dál snít svůj malý sen...
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:49
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Nemas, jak jinak.
Ja vychazim ze znamych skutecnosti, a od zacatku na to upozornuji. Dokonce jsem te nekolikrat pozadal, abys uvedl konkretni fakta, pokud je mas, ktera by vyvratila mou domnenku. Krome nicnerikajiciho blabolu o tom, ze je rok 2011 jiny nez 2010 jsi neuvedl zhola nic.

Cucas tady hausnumera z palce a infantilne kopes kolem sebe nozickama.
24. 6. 2011 16:54
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Jo, fakta, drž se toho, zkus je respektovat, pracuj s nimi.

ALe ty tvoje "fakta" co používáš, jsou půl roku (!) staré.

Tady lze snad jen říci známý citát - Nic není staršího než včerejší noviny...

PS: možná by ses mohl optat nějakého dodavatele, kolik má letos oproti loňsku zakázek. Když už ti nestačí zdejsí články o plánovaných prodejích různých výrobců na rok 2011. Tvá neznalost tě neomlouvá.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 16:57
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Viz predchozi prispevek...
24. 6. 2011 16:58
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Viz úplně první příspěvek v této diskuzi.

Seš opět, tentokráte jen o půl roku, pozadu. :-!
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 17:04
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Alespon nejsem zcela mimo, jako ty v tom uplne prvnim prispevku...
24. 6. 2011 17:08
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Ano, o tom, že jsem zcela mimo, sis rozhodl - ty! Důkazy nula, ale hlavně máš ze sebe dobrej pocit.

Dneska bavíš, to se ti musí nechat. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 17:19
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
To si pis, ze se bavim...
24. 6. 2011 17:20
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
To je dobře, páč ve skutečnosti musíš bejt dobrý éro. >:D
24. 6. 2011 21:43
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
Celoevropská čísla nemám, ale v Německu se za 1-5/2001 prodalo 11.140 kusů Audi A1:
[odkaz]

Pro zajímavost, Alfa prodala za stejnou dobu na (celkově oproti Německu zhruba dvoutřetinovém) italském trhu 10.197 kusů MiTa.
[odkaz]
...a v Německu dalších 1.103 ks.

Kolik se prodalo Audi A1 v Itálii bohužel nezjistíme, Italové uvádí vždy jen prvních 10 v kategorii a tam A1 není...
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2011 15:48
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
:yes: :-)
25. 6. 2011 13:37
Re: SUBKOMPAKTNÍ PRÉMIE
DS3 a MiTo sú okrajovou záležitosťou? Na toto je dobrý V-Penicilín aspoň 500g. DS3 a MiTo sú tak pre ich automobilky ako aj v danej triede trhovým bestsellerom a čo je najdôležitejšie, oprávnene. Ich kvality totiž spočívajú v technike a nie v štyroch marketingových kolečkách na prednej kapote. Rešpekt pred AUDI, ale v prípade A1 šliapli do pekného *.
24. 6. 2011 20:25
Předpokládám, že to skončí jako A2 ...
... tedy tiché ukončení výroby.
Rozbalit vlákno
0