Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A3: Exkluzivní první dojmy a podrobné představení (autosalonové video)

V předpremiéře nám Audi předvedlo novou generaci kompaktní řady A3.
Zpět na článek
5. 3. 2012 21:13
5. 3. 2012 21:28
5. 3. 2012 21:53
5. 3. 2012 22:18
5. 3. 2012 22:41
5. 3. 2012 22:59
5. 3. 2012 22:14
5. 3. 2012 22:50
5. 3. 2012 23:13
5. 3. 2012 21:44
5. 3. 2012 23:08
5. 3. 2012 22:13
5. 3. 2012 22:31
5. 3. 2012 23:06
5. 3. 2012 23:14
6. 3. 2012 09:18
6. 3. 2012 00:01
6. 3. 2012 00:24
6. 3. 2012 09:05
6. 3. 2012 10:11
13. 3. 2012 10:09
13. 3. 2012 08:41
2. 5. 2012 22:08
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 21:13
Elitní klub
je kompletní
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 21:24
Re: Elitní klub
suhlas, medak konecne pochopil ze v tejto triede to chce nieco ine ako sendvicove krabice a zobral to konecne rovno od podlahy a podla mna je uz jasnym kralom :yes:

inak aby sme boli kompletni tak k elite patri aj nove volvo V40 a alfa romeo giulietta :yes:

medak

:yes:

inak ked sme uz pritom audi ma nesklamalo, dlzka a vyska novej audiny je zhodna so starou krabicou, cakal hadam niekto zmenu? Razvor zvacsili o 23mm na 2601mm co nie je ziadna vyhra, typicke audi :yes: nuda uz len ked sa kuknem
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 21:28
Re: Elitní klub
Alfa může tak maximálně hrabat trávník před klubem a Čínošvéd by snad mohl dostat nějakou funkci v recepci.
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 21:36
Re: Elitní klub
no pre mna za mna moze zase audi sluzit ako billboard a ziva reklama na autoservis koncernu vw ;-) a na kapotu mu mozeme dat vybratu prevodovku a nalepit sipku smer servis 4km >:D

volvo je rozhodne lepsie ako audi o tom niet pochyb, alfa je tiez v pohode a patri medz ispicku
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 21:53
Re: Elitní klub
Volvo do prémie nepatří a Alfa má problém udržet se na slušné pozici v mainstreamu. Takže recepce a trávník. Klub není jen o vzhledu, ale o vychování, vzdělání, schopnostech duševních i fyzických, tradici, však víš.
5. 3. 2012 22:12
Re: Elitní klub
Ano tradice...Audi si tu tradici v premii teprve buduje ;-) takze ja pred klub audi rozhodne ne...pokud to neni klub duchodcu
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 22:18
Re: Elitní klub
Důchodci mají nejraději současné Ačko tak jim ho neber.
Avatar - theolli
5. 3. 2012 23:53
Re: Elitní klub
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - 4hill
5. 3. 2012 21:56
Re: Elitní klub
Komiku..V40 může konkurovat tak možná Mercedes..Ty dvě zbylé ohavnosti si nalep v garáži na zed. :-!
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 22:41
Re: Elitní klub
Může? No když může tak může, ale šéfové MB dnes při premiéře zdůraznili, že nové Ačko je primárně zaměřeno na mladé zákazníky mezi 30-40 lety a chce převzít část zákazníků BMW a Audi. Doslovná citace:
The car will be a key model for Mercedes in its bid to retake the luxury-car lead from BMW, as well as fight off tougher competition from Audi.
O Volvu nějak nemluvili.
7. 3. 2012 10:25
Re: Elitní klub
Nove Volvo bude rovnako ako C30 skor exotom na ceste ako nejakym vaznym konkurentom nemeckej trojke. Keby som si mal vybrat, urcite nekupim premiovu nizsiu triedu, ale ked uz, tak urcite vyberam v d3, technologicky su to auta na spici, kym sa ostatne znacky dotiahnu, nemci budu opat inde...
Avatar - Blue Sun
5. 3. 2012 21:47
Re: Elitní klub
Jsem rád, že novou A3 nenatahovali do délky, navíc zvládli ubrat 80 kilo na hmotnosti. Za to má Audi :yes: . Designově to proti aktuální generaci není žádný posun, ale to jsem ani nečekal.
5. 3. 2012 22:59
Re: Elitní klub
Po pravdě, A3 ze všeho nejvíc potřebovala osvěžení palubních systémů a toho se jí dostalo (bezkonkurenčně nejstarší MMI v nabídce již dlouho přesluhovalo). Lehce osvěžili i interiér - více méně to samé, ale nové. Takže jsem spokojený. Příjemné překvapení je nasazení LED světlometů.
Avatar - pumpkin
5. 3. 2012 22:08
Re: Elitní klub
Výborne. Elita bude teda starnúť skoro súčasne. Uvidíme kto najrýchlejšie dožije...
Nová A-čko pôsobí na mňa trochu francúzsky... Keď už je teraz tá spolupráca, mohol by byť dáky derivát od Renaultu. :-)
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 22:14
Re: Elitní klub
Dá se předpokládat, že nějaký maloobjemový diesel i benzín ze spolupráce s Renaultem se v Ačku objeví, což není ničemu na škodu, naopak.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 22:19
Re: Elitní klub
Tipoval bych to na 1,2 TCe, už je mimochodem v ceníku Meganu a Renault si ho cení celkem vysoko. Zůstaly ale "obě" "jedna šestky", i když původně měly zůstat jen pro Generation. Díval jsem se na FR ceník a tam opravdu nejsou, naopak tam mají krom našeho ceníku i verzi GT, která se u nás rozloučila asi definitivně. Je to velká škoda ;-\
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 22:50
Re: Elitní klub
Psalo se, že Renault dodá speciálně pro Ačko 140 CGI (1,2 l, 80 kW), 160 CGI (1,4 l, 100 kW) a turbodiesel 160 CDI (1,6 l, 90 kW), pokud to tedy ještě platí a asi to nebude hned od počátku ale až po náběhu výroby.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 23:04
Re: Elitní klub
Jsou to zvláštní data, přiznám se, že o nich nevím, ale 1,2 TCe má 85 kW v Renaultu, překvapuje mne, že by v MB volili o pár kw slabší naladění. Taky jsem zvědavý na tu 1,4, to bude asi nějaká novinka, protože Renault z nabídky Meganu stáhnul 1,4 TCe a to pokud se nepletu i Scénicu, takže podle té hodnoty 100 kW očekávám změnu 1,4 TCe ve stylu 1,2TCe, čili komplet nový motor s přímým vstřikováním a trochu to prozrazuje i označení CGI u MB. No uvidíme.
Avatar - Ham.
5. 3. 2012 23:13
Re: Elitní klub
ta informace byla i zde na auto.cz
[odkaz]
Podle mě na nových motorech vyšívají a určitě to budou přímovstřiky.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 23:30
Re: Elitní klub
Na ten článek jsem zapomněl ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 21:39
jeste vetsi nuda nez jsme doufali
sakra opat som dufal ze nove audi podrastie apson o par mm a ze sa nieco aspon nieco zmeni a ono zase nic >:D uz 15 rokov ta ista krabica a nuda , gratulujem, razvor ma najmensi v triede a ak ten isty razvor dostane golf aj octavka tak dovidenia mozu to rovno zabalit, konkurencia je uz dnes uplne inde ;-)

pri tomto pohlade ani pan boh nevie ci je to A3ka alebo A4ka alebo A1tka , proste typicke audi:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2012 21:44
TŘI ÁČKA
Lehká obava z článku, aby snad nedej bože kabina nové átrojky nepřipomínala někomu kabinu logana, se rozplynula už při čtení nadpisu, ano, to je ten příznačně trefný, společensky žádoucí a diskusně očekávaný nadpis, ostatně dejme si ho ještě jednou všichni a jistě radostně, cituji: " A3 - exklusivní první dojmy..." Ano ano, realita obsažená ve třech prémiových slovech. To víš, o prémii se nedá psát slovníkem křupana.

No a máme to, čistoskvoucí linie, čistoskvoucí tvary, před praním si prosím vyhrnout rukávy, tohle není žádná fiflena, tohle je poctivá kompaktní prémie, v podstatě jedno ze tří čtyř nejlepších aut na světě dané kategorie.

Pohled uklidní, co? Je to dokonale padnoucí kvádro, akorát ho musíš umět nosit, to víš, tři lampasy i na slipech z tebe prémiového krále okresu neudělají...

Tak jak odhadujeme diamantový kompaktní svět příštích pěti let? Osobně to vidím tak, že BMW bude lapat po dechu. Jako jedničku bych tipoval Mercedes, dvojku trojku a trojku jedničku... sakra, kdo se v tom má vyznat?

Nakonec... aby se nesmál čtvrtej v řadě? Jistě, V40.

BRAVOOOO :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
5. 3. 2012 21:47
Re: TŘI ÁČKA
tak tentokrat suhlas, medak je jasna jednicka :yes:

za nim by som bral volvo a az za nim je dvojica nudne audi A3 a tupe BMW1 ktore sa na medaka s volvom nechytaju ;-)
7. 3. 2012 10:11
Re: TŘI ÁČKA
Musím souhlasit, že meďák mě šokoval. Áčko vypadá skvěle neli úžasně, to jsem opravdu nečekal. Jako Volvista je pro mě jasná volba V40 T5 ;-) . Audi je prostě jen " nudná " preciznost a kvalita, ale jak tu někdo napsal i takový kabát se může umět nosit elegantně.
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 22:23
Re: TŘI ÁČKA
:yes: Mám-li soudit jen exteriér, tak ačkoliv mě design Audi vždy nechával klidným, tak D3 musím seřadit takto: A, A3, 1-er a to je A před A3 jen o chloupeček, který se "oholí" při pohledu do interiéru a z mého chladného Ingolstadtského známého je jaksi premiant se vším všudy
Avatar - CHerokee
6. 3. 2012 08:19
Re: TŘI ÁČKA
Seřadil bych to stejně... MB A, Audi A3, BMW, a Volvo
7. 3. 2012 10:29
Re: TŘI ÁČKA
Podobne, doteraz som nejak mensie modely MB neregistroval, teraz mi pride A najkrajsie z trojce.
6. 3. 2012 08:45
Re: TŘI ÁČKA
Dneska palec vsemu, tvemu prispevku, zasmal jsem se (dvojku trojku, lampasy...) ale hlavne nove A3 - nejsem zastance unifikace audi, nicmene ikdyz ma A3 spolecny predek a vlastne i zadek s A6, u A6 mi to prijde nedospela, u A3 naopak dotazene do dokonalosti. Sklanim se, A3 je kral, ostatni se budou koukat z povzdali, mozna Volvo se odvazi prijit pokecat, ani 1er ani Acko na to moc mit nebudou.
Avatar - twistedTSD
5. 3. 2012 22:12
Nepřeplácané, čisté, povedené
Antikoncernisté mě možná ukamenují, ale tohle mi vzhledem sedí mnohem, mnohem víc než M-B A, natož BMW 1. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
5. 3. 2012 22:13
Ok
Ale jo, prostě Audi... akorát se nemůžu rozhodnout, jestli je to dobře nebo špatně. Oproti A1 nebo A5 působí A3 dost obyčejně, laik zřejmě sotva odliší novou generaci od té předchozí... a deset módů blikání LED diod (jako u vánočních řetězů z Tesca) to asi nezachrání.

Na druhou stranu, proč nutně vymýšlet něco nového? Nová bude technika a pár detailů pro autofily se taky najde. Takže nakonec, po chvíli přemýšlení :yes: .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 22:31
PremiTriAnt
"Tri, tri, tri!" Ano, tak nějak budou fanouškové a hlavně fanynky Audi, kterých je u nás opravdu nemálo, vzdychat při pohledu na A3. A já, ačkoliv nejsem velký Audinář, musím trochu tlumeně přidávat i to své "Tri, tri, tri!".

Už v předešlé generaci byl Sportback dobře vyladěné auto, hlavně to pomezí kombi a hatchback zachovávalo kompaktnost a design při slušné užitné hodnotě. Pokud vše zůstane při starém a použije Audi základ, který vidím na fotkách, tak máme pro mne rozhodně nejpěknější auto z celého portfolia Audi. A pokud jsem v minulé generaci trochu "proklínal" interiér, kterému směre konkuroval Golf a to hlavně po ergonomické stránce, tak tady smekám klobou.
Konečně je navigace a display tam, kde má být, čili nahoře a ne u kolen :yes: Žádné tlusté středové panely, ale horizontálné palubní deska a ovládání MMI pěkně po ruce :yes:
Přemýšlelo se prakticky, kéž by každý výrobce měl prostor vyhrazený přímo pro reflexní vesty, výstražný trojúhelník... konec nerudovské otázky "Kam s ním?" :yes:
K tomu pestrá motorová nabídka, prémiové konfigurace a materiály.

Co tomu chybí? Mít na to ;-) V tomhle bych se klidně unudil k smrti, jak zlí a prostí jazykové tvrdí :yes:

PS: A zde je eurodrzek pan Vaverka za volantem A3 :no: >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
4
5. 3. 2012 23:06
Re: PremiTriAnt
:yes: A za tu poslední větu ještě jeden ;-) :yes:

Edit: Poslední myslím tu před PS.
5. 3. 2012 23:14
Re: PremiTriAnt
Termín eurodrzek bych prosil užívat s velkým citem... ;-) :-)
Avatar - Ronault.
5. 3. 2012 23:29
Re: PremiTriAnt
No tak já chtěl panovi redaktorovi zalichotit, uznejme, že mu to v interiéru A3 sluší, ale zase komu by neslušelo ;-)
Avatar - Emel
6. 3. 2012 09:18
Re: PremiTriAnt
Vezmu to trošku z jiné strany. Pokud bych s napětím čekal na novou A3, asi bych nyní listoval seznamem skladovek pro předchozí generaci. Žádná vizuální nadstavba proti předchozí generaci tu není a ceny začínající čtyřkou za slušně vybavené nové auto s 1.4TSI asi s novou generací skončí.

Jediným argumentem může být interiér. Předchozí generace už místy působila zastarale... ale z té nové úplně nadšený nejsem.
Avatar - deliqent4
6. 3. 2012 00:01
Nuda
čekal bych větší odvaz a místo toho je tu jen facelift, ale u Audi vlastně nic nového všechny teď vypadají zepředu úplně stejně. to co se hanilo na BMW je teď u Audi. Technika určitě špičková ale za ty peníze být špičková musí !!! Mě osobně na tomto autě nic neláká ani vzhled ani koncernová technika. Dal bych Přednost BMW, MB i Volvu nebo Alfě Romeo, Když si člověk vezme jak jsou v jednotlivých segmentech BMW Audi a Mercedes vyrovnané, tak už rozhoduje prostě jen vizuální dojem a možná i důvěra a jistota za opravdovou kvalitu a Mercedes s BMW ji má určitě o něco větší. :yes: samozřejmě se najde spousta z vás kteří semnou nebudou souhlasit, protože Audi popřípadě VW jsou vaše oblíbené značky, takovým můžu vzkázat jenom polibte mi prde-l, protože tohle je můj názor >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - theolli
6. 3. 2012 00:24
Re: Nuda
Ták,tak jen s tou chválou techniky a spolehlivosti to v případě VW nepřeháněj,nic není tak horké jak se zdá! Jinak souhlas!
Avatar - theolli
6. 3. 2012 00:21
No,žádné překvapení.
Kouknu z předu,z boku,ze zadu překvapení se nekoná tak kouknu co bude pod kapotou tak tam taky nic tak možná něco v interieru a to je vše??
To je premie,nová prémie? Nebo jen facelit?? Proč je to prémie? To mi nejde do hlavy,o prémiové spolehlivosti se značce může zdát (ne že by na tom byla až tak moc špatně ale umí to neprémiový líp a výrazně líp) ,s historii na tom jsou taky líp jiné značky.............hm............tak čím je to prémiové??
Kouknu li na dnešní nové Ceed tak je vidět pokrok,skok dopředu ale tady ? Nic................jen ty čtyři kruhy a "prémiový Kovbojové" co sedí na *!
V Audi v Thionville zase bude hrát LED show a čekat že se na to někdo chytí.............jak dlouho mu ta pícha asi vydrží až zjistí že jezdí neprémiově často do servisu ?
;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
6
Avatar - deliqent4
6. 3. 2012 09:40
Re: No,žádné překvapení.
Přesně, když si vezmu jak radykálně se změnila řada 1 u BMW tak tohle je jen facelift. To že to má novou techniku no a ? BMW, Mercedes, Volvo ji má taky takže celkově zklamání. Audiny se mi začali donedávna docela líbit ale stím jak sdružili ten vzhled čumáků a i zadků u některých modelů je opravdu potom problém rozeznat co je co. Já bych kupříkladu dneska do AUDI nešel. Ten kdo má na A8 musí zkousnout to že A4ka A6ka vypadají skoro stejně ba co víc A5ka je ještě hezčí. no každopádně bych měl problém i já poznat ze předu A3 až A8. Prostě by to chtělo nějakou revoluci. Já chápu to že proč by se mělo zpravovat něco co není pokažené ale aspoň u těch vyšších modelů se mohli víc odvázat.
Avatar - twistedTSD
6. 3. 2012 12:38
Re: No,žádné překvapení.
Mno, BMW 1 nesporně navazuje na minulou generaci, přesto máš pravdu, snažili o co nejradikálnější změnu. Jenže to je ten problém - v mých očích je výsledek příšerný. Tupý výraz, neslaná a nemastná záď, zkrátka design nehodný BMW....Co se týče podobnosti, A3 mi přijde velmi podobná s A4 a A5, s A6 a A8 ale tolik ne. A to je dobře...Mám spíš občas problém rozeznat zezadu A6 a A8, ale to už jsem někde jinde...
Avatar - white label
6. 3. 2012 12:44
Re: No,žádné překvapení.
Mně zase přišel design 1.generace 1er 5dv. hb, tak "hrozný", že jsem přivítal každou jednu designovou změnu u jeho 2.generace...
Avatar - deliqent4
6. 3. 2012 13:45
Re: No,žádné překvapení.
máš pravdu A6 a A8 jsou si velmi podobné a zepředu je to skoro stejné u A5 A6 a A8 rozdíl je v šířce podle toho poznám A8 a pak až z profilu. Bavoráky rozeznám dobře i když řada 7 a 5 jsou si taky velice podobné. A řada 1 to je věc názoru někomu se hodně líbí a někomu zase vůbec. Mě osobně chvilku trvá než si třeba zvyknu u nových BMW ale nakonec se stejně zamiluju :-) novinky od BMW jako 1 3 a 6 se mi ze začátku nějak extra nelíbili ale pak se mi to začlo zamlouvat čím dál víc no a když je člověk vidí na vlastní oči není co řešit >:D U AUDI mě to trochu mrzí protože nýnější vzhled jsem viděl už na Autosalonech v roce 2005 a moc se toho až na diody nezměnilo. Neříkám ať to vypadá jak Hiundai všude samý prolis ale trošku víc odvázanosti by neuškodilo hlavně víc odlyšit své modely a bylo by to fajn.
13. 3. 2012 10:04
Re: No,žádné překvapení.
Ale o tom Audi je. Když se podíváš na dnešní koncepty, tak jejich jazyk budou využívat zase příští generace modelů. Audi si tak vždy testuje, jestli se nový jazyk bude líbit, a během let do uvedení produkčních modelů ho ladí.

Třeba na předchozí jedničku od BMW jsem si nezvykl za celou dobu výroby. V posledním roce jsem se k tomu možná už blížil, ale pořád nezvykl. Nejdál jsem byl u kupé/ kabrioletu, kde se člověk pral jen s předkem, profil a zadek byl jiný, hezčí. Nejhorší vztah jsem měl ke třídveřáku - všechny hrůzy pětidveřové verze, ale s ještě horším profilem. Po faceliftu jsem se alespoň sžil s interiérem. Myslím si, že auto má vyvolávat emoce jízdou. A to BMW umí. Vzhled by měl být spíš o kráse, harmonii, ne o šoku (to přenechám "tunerům"). Je škoda, že to dnes na trhu prakticky nenajdeš.
Avatar - gld
6. 3. 2012 10:20
Re: No,žádné překvapení.
žiadne prekvapenie? Ja som v šoku. Tá dizajnová moderna a neskutočná odvaha návrhárov. Ako toto mohlo prejsť do sériovej výroby?? Šok šok šok.
Avatar - salamoon
6. 3. 2012 01:37
Vypiplana dokonalost
nesuhlasim s nudou,nesuhlasim so sedou. nova a3 je pre mna vypiplana dokonalost :yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 09:05
audi a3
průměr ve své třídě
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 09:36
Chválím Audi...
...za tento počin! Chválím Audi za nadčasový exteriér a hlavně povedený a dle fotek špičkově zpracovaný interiér. Chválím ho i za udržení rozměrů na smysluplné úrovni a snížení hmotnosti. Právě v hmotnosti bude mít velký náskok především před BMW, které se v posledních letech zřeklo své prapůvodní filozofie radosti z jízdy. V neposlední řadě chválím nové motory. Pokud budou ještě povedenější,než současná genrace 1,2TSI,1,4TSI a 1,8TSI (chcete li TFSI),pak nezbývá,než se těšit...

Současná generace A3 je již více jak tři roky beznadějně nekonkurenceschopná. Od uvedení Golfu VI, který je co do kvality materiálů i zpracování o krok dál,než současná A3 nemohlo Audi v této třídě nabídnout žádné trumfy. Nyní se ale situace mění...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
6. 3. 2012 10:11
Spád
U Audi plati čim menši model tim je to designově horši. Nejhuř je tedy na tom A1. Ale A3 na tom neni o moc lip. Exterier mě vubec nezaujal a interier to je jednim slovem hruza. Takže pokud bych měl volit dle vzhledu tak jak exterierem tak interierem jednoznačně BMW 1.
Rozbalit vlákno
1
13. 3. 2012 10:09
Re: Spád
A jak do tvé teorie zapadá A5?
Avatar - Machýrek
6. 3. 2012 10:35
Stastni lide majitele Audin
Taky vas irituje, kdyz se z vaseho vozu aktualni generace stane generace minus jedna?
Prijde mi, ze u Audi nejsou mezigeneracni rozdily tak markantni - zejmena v designu.
Majitele prave koncici generace by meli byt v tomto ohledu v klidu, malokdo si vsimne, ze maji minus jednicku ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2012 10:59
Palubní deska
Tak nevím, je to pořád ta sice trochu sterilní, ale krásná linie mohutné karosérie, kterou jsem měl vždy na A3 tolik rád...
To mě tedy rozhodně neznérvóznilo tolik jako pohled do interiéru, kde je jak je v článku napsano použita pouze horizontální linie palubní desky. Já si nějak nomohu pomoci, ale mě se to nelíbí a čekal bych takové řešení výhradně nanejvýš u A1, vždyť A3 už má mít nárok být dospělejší. Přijde mi to jako první psací stůl pro děti, který tvoří jen vrchní fortelná deska avšak bez jediného šuplíčku pod ním...
Kvalita zpracování bude špičková, o tom není pochyb, ale mě to přijde až zbytečně moc zjednodušené řešení na prémii. Nehledě na ty, alespoň dle fotek, nevzhledné a masivní výdechy.

Proč tam ten středový panel zkrátka chybí, když ho Audi tak skvěle umí... :o(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
6. 3. 2012 14:57
Nič nové v Nemecku
Nemôžem si pomôcť, ale okrem nových svetlometov a volantu tam nič nové nevidím... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 08:41
V této třídě
je to tak, že BMW 1 a pak až všichni ostatní. A to kvůli koncepci, ano vím, že podle průzkumu x procent zákazníků BMW 1 netuší a bla bla, ovšem faktem zůstává, že 1er je tímto výjimečný a pro autofanouška znamená, že nemusí ani v cenové relaci kolem šestiset rezignovat na praktičnost a kupovat nějaké korejské kupé, poněvadž i v základním modelu BMW dostane auto, se kterým při troše snahy dokáže pohodit zadkem v nějaké navlhlé vracečce. A přiznejme si, že o to tu tak nějak jde (myslím v této třídě a myslím na diskutery auto.cz), chceme praktické auto za ještě neastronomickou cenu, které bude alespoň trochu umět obdarovat řidiče. Takže 1er je King, a kdo tohle neuzná ať ho v noci chodí strašit vyplašené hjondéé olihně. :-)

Dívám-li se na dva akt. nové premiové počiny ve třídě, pak ve vztahu k MB jsem mírně opatrný, počkám si jak bude vypadat non sport verze na šestnáckách. Co se A3 týká, pak mu rozhodně patří pochvala za to, že drží pochodeň designové střídmosti, je to taková definice hatchbacku a premiovosti zárověň, tj. jednoduchost a čistota základních tvarů s důrazem na detail, jakkoliv se mi může osobně zdát 1er i áčko zajímavější, faktem je, že oba budou potřebovat správnou barvu a kola, audi bude fungovat univerzálněji. Kde ovšem audi kraluje, to je interier, vnitřky áčka (po vzoru sls) nebo 1er oplývají stylem, jsou to reprezentanti svých značek v každém ohledu, ovšem podrobnější pohled do interieru A3 ukazuje, kdo tohle umí nejlépe. Je to prostě dokonalé, jak z hlediska designu, moderní, jednoduché, svěží, prostorné tak z hlediska ergonomie, lépe rozvržené umístění ovladačů nemá z konkurentů nikdo. Srovnejte s áčkem, na první pohled docela podobný styl, ale umístění ovladačů klimatizace i ostatních přepínačů je lepší u A3, zasouvací display proti naroubovanému ipadu áčka... Osobní sympatie stranou, v této třídě by moje volba byla vždy jasná, viz. první odstavec, ale interier A3 je momentálně třídním dotekem absolutna. ;-)
Rozbalit vlákno
0
2. 5. 2012 19:11
Všechno bych A3 odpustil, až na...
Všechno bych A3 odpustil (konzervativní design, méně místa pro nohy zadních cestujících než u předchozí generace), ale POVINNOU elektrickou parkovací brzdu nikdy!!!! Jakým právem ji svým zákazníkům vnucuje? Je to dražší, je to těžší, je to hlučné, je to pomalé a řidiči vzali ten skvělý pocit, když vezme za kvalitní kůží čalouněné madlo páky a skrz ní pak cítí tu mechaničnost, s jakým jde přes ozubení - právě koncernové mechanické P brzdy vždy fungovali perfektně - Audi, toto se ti opravdu nepovedlo. Opravdu mě nezajímá, že kvůli tomu proklatému tlačítku se tam možná vejde o jeden držák kelímku s nápoji navíc. Možná se to někomu může zdát malicherné, ale kvůli tomuto "detailu" to u mě A3 prohrála. Dávám přednost BMW 1 (samozřejmě i kvůli zadnímu pohonu).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VL4D
2. 5. 2012 22:08
Všechno stejný
Když jsem novou A3 uviděl poprvé, myslel jsem si, že se dívám na A1 ;-\ Nelíbí se mi, že to všechno dělaj tak nějak stejně, vůbec se mi to nelíbí hlavně jako fandovi značky Audi... poslední Audi co se mi líbilo bylo A4 B7, nebo A6 C6 dokud tam nevtloukli ta dlouhá zadní světla která tomu autu vůbec nejdou. Jinak ani nevím, snad nová A7 je v pohodě kvůli tomu zajímavému tvaru karoserie - kupé, čtyři dveře... nebo Q7 snad jenom proto, že vypadá stále stejně... jinak všechno to samé...
Rozbalit vlákno
0