Diskuse

Audi A4 prošla kosmetickými úpravami. Najdete tři rozdíly?

27.6.2018

Model A4 se dočkal omlazovací procedury, která přináší několik vzhledových úprav. A ruku na srdce, poznat je není vůbec snadné.

 

  • 40 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 27.06.  12:14

    Nenájdem

    Nenájdem a asi ani nie je treba, A4 facelift nepotrebuje. Pri takýchto autách je častokrát oveľa väčší rozdiel medzi jednotlivými výbavami ako medzi pred- a pofaceliftovom modeli. Iný tvar nárazníka, iné svetlá či čierna maska namiesto chrómovej a auto vyzerá úplne inak.
    • 30 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 27.06.  12:43

      « Re: Nenájdem

      Souhlas, těch kombinací je dnes v prémii tolik, že by člověk musel dvě hodiny studovat starý i nový konfigurátor než by mu došlo co je vlastně nové a co je jenom kombinace, které si nevšiml nebo reálně moc nejezdí. Ve výsledku nejspíše lidé zaznamenají novou grafiku světel a tím to hasne. Nakonec tady asi platí co není pokažené neopravuj.
    • 40 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 27.06.  12:53

      « Nenájdem

      Z hlavy bych je nedal a ne vždy jsou k lepšímu, ale auto vypadá stále dobře.
    • 30 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 27.06.  13:58

      « Re: Nenájdem

      Nebyl výraznější facelift v 2017 ? To mění časteji, než výrobci mobilů.. >:D
  • 80 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 27.06.  13:37

    Bohužel

    A4 chybí nebo už možná pouze chyběl V6 TDI o výkonu 160kW, přece jenom R4 140kW a V6 200kW, to je docela díra ....
    • 012 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.06.  14:27

      « Re: Bohužel

      V6 160kW? Kolega zrovna nedávno prodal 8 let starej Citroen čtyřválec 150kW nezapomněl ses někde? :-)
      • 120 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 27.06.  14:44

        « Re: Re: Bohužel

        Asi je zbytočné trollovi ako si Ty písať, že ten V6 TDI už pred pár rokmi (v minulej generácii A6) mal aj 240 kW, proste tetičkin Citroen je najlepší.
        • 010 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.06.  16:03

          « Re: Re: Re: Bohužel

          Je fakt nezbytný = abys byl furt dokola = za totální pako? :-)

          Nepochopil si a poplet = vlastně úplně všechno :yes: >:D

          1. Neteta = měla před nácti lety V6 = tehdy 180kW

          2. Mluvim o kolegově 2.2 HDI [odkaz] autě který nedávno prodal

          3. Nepochopil si že je řeč o minimálnim výkonu = 160kW je už desetiletí na 3litr fakt málo

          4. Když chceš vytahovat 240kW z 3litru = podívej se o kolik let dřív s biturbem přišlo BMW

          5. když chceš vytahovat výkon 3litru = argumentuj 285kW a 800Nm

          6. Už to chápeš? :-)

          7. A dohledej si = co znamená troll = blbe ;-)

          8. Dneska 160kW z šestiválce = je skoro úchylnost = stejně jako tvá reakce :-!

          9. Teď už to chápeš = doufám >:-[]
          • 70 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 27.06.  16:10

            « Re: Re: Re: Re: Bohužel

            No jo, když v BMW se musí spokojit v naftě s třílitrem, tak jim nic jiného, než to foukat jak galusku nebude >:D
            U Audi na tohle mají...a teď se posaď... čtyřlitrový osmiválec
            • 09 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.06.  16:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Sedí se mi dobře = a neuvěřitelný jak sou některý lidi mimo [odkaz] :-)

              Jak si tvoje hlava vysvětluje = že takový okrajový výrobci V8 motorů jako JLR, MB a BMW = V8 nafta do osobních aut nepoužívaj? To musíš vysvětlit! >:-[]
              • 70 Reagovat !

                foto kari-laz

                kari.laz 27.06.  16:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                Viď, ty jsi neskutečně mimo a jsem rád, že to i přiznáš.
                Konečně se pohneme z místa, když si začneš uvědomovat svůj duševní stav.

                Ale jinak, pokud Range Rover nepovažuješ za osobní auto, tak chápu, že 4,4 SDV8 nebereš v potaz.

                • 010 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.06.  16:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                  Range Rover je super = ale s hmotností přes 3 tuny = fakt neni běžný osobní auto

                  Nepřekvapuje = že Neználek = to kam patří a nepatří nafta = dodnes neví :-)

                  Tak vysvětluj hrdino! Proč MB, JLR, BMW = největší výrobci V8 v historii = nepoužívaj V8 nafta >:-[]
                  • 70 Reagovat !

                    foto kari-laz

                    kari.laz 27.06.  16:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                    takže to naohybáme.... RR není auto, takže se tam nepočítá, tím pádem vyřadíš dieselový motor 4,4 V8 a meleme nesmysly dále.
                    Víš, že už to není ani směšné, ani k pláči? To už je absolutně nezařaditelné ty tvé žvásty.
                    • 09 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.06.  16:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      Proč proboha furt opakuješ = že vůbec ničemu nerozumíš? :-|

                      Radši pober fantazii = a začni vymejšlet proč ti v hlavě vyšlo že největší výrobci V8 motorů historie sou podle tvýho mozku mimo a okrajovej výrobce kterej de přesně opačnou cestou.. >:-[]

                      A můžeš přidat = proč je nafta V8 levnější než V8 benzín = to je docela kuriozita žejo? ;-)

                      A uzavři to = proč se ho zbavilo Porsche :-)
                      • 70 Reagovat !

                        foto kari-laz

                        kari.laz 27.06.  16:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                        Tak evidentně už nejsou největší výrobci osmiválců, když je přestávají dělat >:D
                        Ale ty "myšlenkové" (ono to kolem myšlenky ani neprošlo, ale nevím, jak to mám nazvat) pochody, co máš jsou opravdu excelentní, vyloženě se tu tím bavím >:D
                        vytvoříš si vlastní kategorie aut, motorů a výrobců, jak se ti to hodí a pak to používáš jako argumenty >:D
                        • 09 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 27.06.  16:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                          Tak evidentně sou = a už se to nezmění :-)

                          Bavit se je fajn = rozumět a chápat = nebudeš věřit: Eště lepší >:D

                          Co to je vlastní kategorie? Že to vidim stejně jako ty lidi od JLR, MB a BMW? >:-[]
                          • 70 Reagovat !

                            foto kari-laz

                            kari.laz 27.06.  17:00

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                            Takže RR výrobce řadí to kategorie náklaďáků, nebo dokonce nějaký druh traktoru? >:D
                            • 010 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 27.06.  17:35

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                              Rozum = rozum řadí velkej přes 3 tuny těžkej RR = tam kam patří ;-)

                              Takovej naftovej amatér ménem Martin Vaculík = a to je díky účinnosti sakra velkej fanda dieslů = vidí po srovnání daně reálnej smysl nafty = v autech tak od týhle hmotnosti

                              Myslíš že se ti znalostma vyrovná? >:-[]

                              Ale i ten RR je lepší s benzínem 5.0 kompresor 565 koní :yes:

                              No a stejně jako ten Vaculík = to víceméně viděj ty největší výrobci V8 motorů historie
                              Furt se ti nepodařilo vymyslet = proč V8 v naftě = viděj jinak než ty :-)
                              • 50 Reagovat !

                                foto kari-laz

                                kari.laz 28.06.  12:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                Já ti nevím ale RR SDV8 má 2,5 tuny. Tvůj žebříček náklaďáků začíná na 2,5 tuny? >:D
                                • 08 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 28.06.  12:24

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                  Proč furt dokola píšeš = že nevíš = já vim že ne ;-)

                                  Jak vidim dokonce ani takovej základ = že nejde o minimální hmotnost ale spíš maximální = žejo :-)

                                  RR s dlouhym rozvorem SDV8 má maximální celkovou hmotnost 3340kg
                                  A na tom jak ty sis rozdělil auta = naprosto nezáleží ;-)

                                  Prostě v náklaďáku SUV trucku nebo jak tomu chceš řikat = zatim naftová V8 smysl má. Zatim
                                  V běžnym autě = už delší dobu ne. Proto snad moulo je tam velkovýrobci V8 přestali už před lety dávat. Proto V8TDI přestalo používat Porsche

                                  Zkus nevymejšlet další blbiny = díky :-)

                                  • 60 Reagovat !

                                    foto kari-laz

                                    kari.laz 28.06.  13:06

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                    Takže V8 TDI v Q7 je ok? Když je to velké SUV? Tam tedy ten motor má své místo?
                                    • 06 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 28.06.  13:20

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                      Jo tam někde se to láme [odkaz]

                                      Narozdíl od Toyoty a Range Roveru pokud vim neni tak upravená pro terén = ale jinak.. ;-)

                                      Uvidíme jak a jestli posune realitu smysluplnosti nafty v osobních vozech = srovnání daně. Mě docela štve = že nákupem benzínu sponzoruju naftu
                                      • 60 Reagovat !

                                        foto kari-laz

                                        kari.laz 28.06.  14:09

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                        A proč tedy BMW a Hlavně Mercedes pro své největší SUV nemá V8 TDI, když to je tak opodstatnitelné u RR, Toyoty a i Q7?
                                        • 06 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 28.06.  15:50

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                          Proč se ptáš? :-|
                                          Diskuzi si začal: Si neskutečně mimo = a teď nevíš? >:D

                                          Já to teda vim :-! ;-)

                                          Bacha abys na sebe zase neprozradil = že nevíš :-)
                                          • 60 Reagovat !

                                            foto kari-laz

                                            kari.laz 28.06.  15:52

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                            s tím, že 160KW z 3,0 je málo jsi začal ty a pak s tím, že V8 diesel už nikdo nepoužívá taky ty a najednou ti do RR a LC přijde dobrý, ne-li nejlepší.
                                            Krásně se v tom plácáš >:D >:D >:D
                                            • 07 Reagovat !

                                              foto Hammunasakra

                                              Hammunasakra 28.06.  16:00

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                              A už ti to došlo? Že ses zapomněl o hodně let = že to je málo? :-)

                                              Jak je to s RR a motoram = sem ti napsal = tos stihnul zapomenout? >:D

                                              Se pak nedivim že v tom máš takovej maglazj >:-[]

                                              Tak víš nevíš? Chceš vysvětlit? ;-)

                                              Už si vymyslel = proč po BMW, MB, Jagu poslali V8 nafta do háje = i u Porsche? :-)

                                        • 06 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 28.06.  16:18

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                          No já to vim = ale ty mě celou diskuzi přesvědčuješ že tomu rozumíš líp = takže: Vysvětli mi to

                                          A proč se k tomu MB a BMW přidalo Porsche? :-|

                                          Už se těšim :-)
          • 140 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 27.06.  19:05

            « Re: Re: Re: Re: Bohužel

            Zajímalo by mě, jestli by se našel byť jeden jediný přispěvatel na Auto.cz s IQ nad 60, který si taky myslí, že Iudex je pako a ty jsi chytrý. Vážně by stačil jediný. Je tu někdo takový?
            • 015 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.06.  19:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Takže ty ne = ty si nemyslíš že Iudex = napsal totální blbost? :-|

              Kolik že máš IQ? >:-[]

              Fakt myslíš že nikdo? Myslíš že všichni myslej jako Iudex? ;-\

              Nebo aspoň = já napsal fakt, Iudex odepsal docela urážlivě = jak to že ho nekáráš? Jak to že máš jiný pravidla pro mě a pro něj? Vysvětlíš?
              • 130 Reagovat !

                foto white-label

                white label 27.06.  22:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                Hamunafrodit "nečekaně" totálně zatrolloval další diskusi pod Audi ...a všichni jsou zase blbci s nízkým IQ, jenom oni jsou Citroen. 8-s
                • 011 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.06.  22:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                  Netrolluj na mě nějakej Citroen = i když ten motor fakt považu za pan motor

                  Ne všichni naštěstí nejsou blbci = jen hittman napsal blbost iudex se přidal a kari.laz trochu rozjel :-!

                  A vim že to víš! ;-)

                  Za to co lidi píšou = jako třeba teď ty = může vždycky jen ten co tu blbost napíše = jako teď ty
                  • 120 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 27.06.  22:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                    • 110 Reagovat !

                      foto N-W-A-

                      N.W.A. 27.06.  22:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      :yes:
                    • 011 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.06.  22:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      Viz já 22:24 druhá věta + Karel je sprostej jak je jeho zvykem = vždycky začne a uráží. Asi mu to dělá dobře = by mě zajímalo jestli se i vidíš jako sprostej hulvát

                      No a N.W.A. = to je bez komentáře >:-[]
                    • 90 Reagovat !

                      foto Hovnohlav

                      Hovnohlav 27.06.  23:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      :yes:
            • 110 Reagovat !

              foto N-W-A-

              N.W.A. 27.06.  21:02

              « Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Urcite nie je.

              V celej nasej slnecnej sustave nikto taky nie je co by mal nizsie IQ ako tento "povolanim syn"..hmm..alebo dcera?

              Este stastie ,ze jeho hlupost ho podla prislovia "keby hlupost nadnasala..." vystrelila mimo nasej slnecnej sustavy.

              [odkaz]
              • 010 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 27.06.  21:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                Už aby to bylo = keby hlupost nadnasala = byl by tu od tebe klid >:-[]

                Alebo dcera = na to už nejsou tabulky :-)

                Sorry Karle = nevěřil sem ale sou tu asi lidi s IQ 60 = evidentně sou >:D

                Skoro 20% popoulace má IQ pod 80 = netušil sem že maj tak rádi ACZ >:-[]
            • 70 Reagovat !

              foto stealth01

              stealth01 28.06.  10:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Ne, není. Ani jediný. Je sám sebou. Nenávidí Audi a musí to vždy a za každou cenu dokazovat. Samozřejmě, mezi námi, V8 TDI je opravdu klenot. Po 50 tisících kilometrech to už člověk pozná. Mimochodem, cesta do Chorvatska včetně laškovani s Panamerou a kolonami, ve čtyřech a s plným kufrem: 7,6l.
      • 100 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 27.06.  15:44

        « Re: Re: Bohužel

        Tím chceš říct, že čipnutý dvoulitr z Octavie by byl lepší?
        • 09 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.06.  15:53

          « Re: Re: Bohužel

          Než ten 4válec v C5? Velmi pochybuju >:-[]
          • 80 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.06.  16:36

            « Re: Re: Re: Bohužel

            Ale nadopovaný dvoulitr z Passátu je lepší....
            • 09 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.06.  16:40

              « Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Docela záleží na tom = než co >:-[]
              • 70 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.06.  17:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                Než naftový 4válec v C5 o kterém mluvíš...
                • 010 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.06.  17:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                  To si nejsem úplně jistej = dělí je desetiletí nebo kolik ale fakt nevim. Zase trochu vyšší výkon je logickej a bez diskuzí = ale pokud nejsi kari.laz = motor neni jen o výkonu

                  A zatimco 2.2 HDI kritizuje leda tak Áda a jinak chvály a ódy = tak 2.0 BiTDI viz já 17:13

                  Takže = fakt si nejsem jistej. Jak se dlouhodobě jezdilo a žilo s 2.2 HDi vim = pan motor
      • 90 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 27.06.  16:07

        « Re: Re: Bohužel

        Sakra a já si říkám, proč dávají do Toyoty RAW4 Hybrid 2,5 114Kw. Oni se zapomněli v čase a to celkem hodně, když tebou milovaný VW měl v roce 2005 1,4TSI Twincharger s výkonem až 136KW.
        To jen jak nesmyslný je tvůj argument, ale od tebe stejně nikdo nečeká ani náznak něčeho co by mohlo mít logiku, nebo prošlo kolem rozumu.
        • 010 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.06.  16:25

          « Re: Re: Re: Bohužel

          Jako až takhle mimo? Nojo = tak na to asi neni lék ;-)

          Dát si věci do správnej souvislostí = prej nezvládá 80% lidí = tak aspoň = patříš k většině >:-[]

          A to sakra netušíš jak se s tou hybridní RAVkou se 197 koníkama jezdí ;-)

          Takovej znalec jako ty určitě neocení [odkaz] [odkaz] ani novější generaci pohonu nad kterym ohrnuje nos = si představ že ho někde řaděj mezi nejlepší motory na světě [odkaz]

          :-)
          • 70 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 27.06.  16:32

            « Re: Re: Re: Re: Bohužel

            Takže 3,0 160KW je podle tebe nesmysl a 2,5 114KW je nejlepší motor?
            Zkus ten materiál, co bereš, ubrat. Už ti to opravdu začíná nenávratně škodit.
            Ale i kdyby Toyota přišla s osmiválcovým dieselem, tak bude stejně nejlepší a obhajobu si najdeš.
            :no:
            • 80 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 27.06.  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Kdyby Toyota či PSA přišla s ho vnem, které by neslo znáček jedné z automobilek, bude to pořád lepší než Audi.... tohle logicky neuargumentuješ, on totiž nejedná logicky, neví co to je ....

              U jednoho je podladěný velký motor dobře, u druhého je to špatně.... v čem je rozdíl ? Ve výroboci.. >:D
              • 60 Reagovat !

                foto kari-laz

                kari.laz 27.06.  16:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                Zajímavé, jak člověk posedlý rovnítky (samozřejmě absolutně nesmyslně používanými) najednou rovnítko mezi větší motor menší výkone, ale u jiných značek, neuznává. Čemu už má pak člověk na tom světě věřit >:D >:D >:D
                • 09 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.06.  16:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                  Rozumu = ale to nikdy nepochopíš = tak se s tim netrap >:D

                  A smiř se s realitou = že sou na světě lidi který o autech a motorech vědi nesrovnatelně víc než ty. Smířenej? ;-)

                  A ty řaděj současnou generaci atmo benzínu 2,5 = mezi 10 nejlepších motorů světa >:-[]
                  • 70 Reagovat !

                    foto kari-laz

                    kari.laz 27.06.  16:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                    Tak to samozřejmě jsou a je jich spousta, ale ty to rozhodně nejsi >:D >:D >:D
                    Ty ani nevíš, že RR má V8 v dieselu a když to zjistíš, tak ho škrtneš z tvého seznamu osobních automobilů, aby "tvá pravda" platila i nadále >:D >:D >:D
                    • 09 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.06.  17:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      To sou mi závěry = jak od kari.laze >:-[]
              • 08 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 27.06.  16:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                Nemůžeš přece = všechno a všechny posuzovat podle sebe! >:D

                Ale mezi výrobcema = sou fakt ku.va velký rozdíly = o tom žádná! ;-)
                • 50 Reagovat !

                  foto kari-laz

                  kari.laz 27.06.  16:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                  3,0 - 160KW - špatně
                  2,5 - 114KW - dobře
                  2,0 - 150KW dobře
                  2,0 - 176KW - špatně

                  Tak já tomu opravdu už nerozumím >:D >:D >:D
                  • 09 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 27.06.  16:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                    Teď = ti věřim ;-)

                    Máš tam tradičně pár blbostí = schválně poznáš kde? :-)
                    • 50 Reagovat !

                      foto kari-laz

                      kari.laz 27.06.  17:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      jedinou blbost co vidím má nick Hammunasakra >:D >:D >:D
                      • 09 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 27.06.  17:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                        Teď = ti taky věřim >:-[]
                    • 50 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 27.06.  17:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      jen, že C5 byl 2.2 a né dvoulitr... jakou jinou blbost ?
                      • 09 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 27.06.  17:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                        Výborně = fakt super motor

                        Nikde sem nenapsal = že 2.0 BiTDI 176 kW je špatnej motor = do tý doby = to tam prostě připsal = napsal blbost :-)

                        I pak sem jen zmínil = no viz já 17:13 ;-)

                        A i když je to spíš jen evoluce = preferuju současnou generaci R4 atmo benzínu 2,5 hybrid 160-164kW = účinnost 41% a hodnocení mezi 10 nejlepšíma motorama současnosti
                        • 50 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 27.06.  17:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                          Pro američany možná....:D A je až na 10. místě z 10ti >:D
                          • 19 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 27.06.  17:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                            Nejsem amík :-)

                            Tu druhou větu radši nekomentuju [odkaz] ;-)
            • 09 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.06.  16:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Tys to zase nepochopil! >:D

              Ne podle mě! :-)

              Nojo Toyota [odkaz] >:-[]
          • 80 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.06.  16:33

            « Re: Re: Re: Re: Bohužel

            Jako s benzínovou krabicí... s vysokým těžištěm... i za tu spotřebu... však tu byl nedávno její test a moc dobře nedopadla... >:-[]
            • 50 Reagovat !

              foto kari-laz

              kari.laz 27.06.  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              A sakra, teď dostaneš vynadáno tak s osmnácti rovnítky a sedmi odkazy na to, jak vlastně nemáš pravdu >:D
              • 50 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.06.  16:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                No, já Ravku v testu nepotopil, jen konstatuju >:D >:D Ale ano, to bude kvílení >:D
                • 50 Reagovat !

                  foto kari-laz

                  kari.laz 27.06.  16:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                  Já proti ní taky nic nemám a dokonce považuji to, že tam je větší motor s menším výkonem, než vyhoněná jednadvojka, za plus. To není můj šálek kávy, ale v tomto směru :yes: , ale je sranda sledovat, jak se tetička kroutí >:D
                  • 09 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 27.06.  17:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                    Je v Amsterdamu = je sranda co si Neználci dovedou vymyslet >:-[]

                    Je supersranda = že svejm výplodum = zřejmě i věřej >:D

                    Tak už víš = proč Porsche poslalo V8 TDI = tam kam patří? :-)
                    • 60 Reagovat !

                      foto kari-laz

                      kari.laz 28.06.  10:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      A JLR tedy V8 diesel nemá?
                      Já fakt měl za to že jo. A vůbec jsem nikde nenašel JLR truck divizi, kde by dle tebe měl být ten SDV8, vidím to jen v osobním autě RR. Máš nějaký odkaz? >:D
                      • 07 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 28.06.  11:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                        Co ty máš a nemáš za to = je viz tahle diskuze = naprosto úplně nepodstatný >:D

                        Už si vymyslel = proč to ztažení V8TDI z Porsche? :-)

                        Vim že nic netušíš o SDV8 a jak byl konstruovanej aby zvládal nejtěžší terén = úmyslně zcela jinak než V8TDI = takže vysvětlovat takovýmu Neználkovi že jeho truck bláboly = sou víc než trapný = je asi zbytečná práce ;-)
        • 18 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.06.  18:55

          « Re: Re: Re: Bohužel

          [odkaz] současná generace atmo benzínu 2,5 hybrid má 166 kW

          A pro někoho [odkaz] je to sakra povedenej motor :-)

          I když samozřejmě pořádnej motor je [odkaz] + [odkaz]

          Pro někoho prej spíš naftovej V8 ;-)
          • 60 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 28.06.  10:35

            « Re: Re: Re: Re: Bohužel

            A kolik z těch 166KW má na starosti benzín? >:D
            • 07 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.06.  11:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              To je přesně ono = je to úplně naprosto totálně jedno = třeba to jednou dojde i tobě ;-)
      • 70 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 27.06.  16:42

        « Re: Re: Bohužel

        A 2,0 BiTDI 176KW už je dobrý, nebo to zase naopak dobu předběhlo, když to Citroen ještě nenabízí? >:D
        • 09 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.06.  17:13

          « Re: Re: Re: Bohužel

          Ty fakt ničemu nerozumíš a nic neznáš :-)

          Jak předběhlo? Přece předběh 2.2 HDI biturbo = o dlouhý roky VW! >:D

          A stejně tak biturbo šestiválec = koncevwn přece taky poslední >:-[]

          Konkrétně 2.0 BiTDI 176 kW ňák jednoznačně chválený neni. Vtipný že recenzenti většinou doporučujou spíš slabší verzi 140 kW. A eště vtipnější že než 140kW zase radši 110kW >:D >:-[]

          No ale nejlepší je atmo benzín 2,5 hybrid 160kW = za chvíli v nový RAV teď v Camry nebo ES = už se na něj těšim :-)
          • 60 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.06.  17:26

            « Re: Re: Re: Re: Bohužel

            Proč tak nemáš rád Audi? Pokaždé pod Audi máš potřebu těchto žvástů...? Proč ?
            • 08 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.06.  17:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

              Proč si napsal co si napsal? Proč? :-|

              Co ti na tom přijde žvást = dyť to sou fakta! :-!

              Takže vážně = kde tam je něco o Audi a čemu konkrétně z toho řikáš žvást?
              • 60 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.06.  18:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                Pod skoro každým článkem o Audi máš potřebu lidi přesvědčovat o své pravdě... proč ?
                • 09 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.06.  18:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                  Neumíš odpovědět?

                  Proč tohle nepíšeš = třebakari.lazovi?

                  Čemu říkáš má pravda? Tomu samýmu co o příspěvek dřív žvást?
                  • 60 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 27.06.  18:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                    Já položil otázku první, ty si neodpověděl, tak nebudu odpovídat já tobě...
                    • 09 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.06.  18:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                      Jasně = jako vždy :-)

                      Diskutuju kde chci = ty ne? Otázka je spis proč s tim kde já = máš ty problém

                      Proč tě furt a zase trápí pár faktů co napíšu já = a ne blbosti co napsali ostatní?

                      • 70 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 27.06.  19:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                        Takže neodpovis... :-) Měj se
                        • 09 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 27.06.  19:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                          Nepoznáš ani odpověď? ;-)

                          Reagoval sem absolutely correct na hittmanův požadavek V6 160kW = ne v roce 2008 ale v roce 2018

                          Všechno následující sou už jen reakce = na zběsilý blbosti :-)

                          Takže teď ty :-!

                          Tomu neutečeš >:-[]
                          • 90 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 27.06.  19:39

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                            Absolutely correct but stupid. Motor je schválně podladěný a levnější. Přesto bude málokomu v A4 s tímto motorem chybět výkon, a veškeré vlastnosti budou na hony vzdáleny jakémukoliv R4.
                            • 09 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 27.06.  19:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                              Samozřejmě že to co hittman napsal = je stupid. Naprosto bez diskuzí = zapomněl se tak o desetiletí = to je u aut sakra hodně. Proto sem mu to napsal

                              V6 160kW nebylo zvlášť vzrušující ani před lety když neteta měla Citroen s vyššim výkonem. Dneska je to total ptákovina. 155 kW míval Citroen co měla eště před tim = to je tak 15 let?

                              Kdy tenhle výkon dává ten atmo benzín hybrid o 2 válce a půl litru menší = nad kterym tu kari.laz ohrnoval nos

                              Je hezký jak voláš po absurdně nízkym výkonu v absurdně velkym motoru = na dnešní dobu = a kašleš na hmotnost motoru a co to dělá

                              Volání po V6 160 kW je prostě zhovadilost = ať už z důvodu že moc lidem chybět nebude tak protože takováhle diskuze mohla bejt in před 10 lety = dneska už snad neni ani out ;-)
                              • 80 Reagovat !

                                foto kyklop

                                kyklop 27.06.  20:49

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                Stále si nám nenapísal, prečo je podladená V6 zhovadilosť a prečo je R4 s turbomom (alebo turbami) lepšia. Nebude náhodou tá podladená V6 užívateľsky príjemnejšia ako R4 natlačená veľkým turbom?
                                • 09 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 27.06.  21:05

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                  Nepoužívá se velký turbo = ale 2 turba a variabilní geometrie lopatek

                                  Trochu podladěnej motor = neni zhodvadilost. Třílitr šestiválec 160kW = je dneska zhovadilost [odkaz]

                                  Vůbec je zhovadilost = o tomhle dneska diskutovat

                                  Výkonově ses zapomněl tak o desetiletí = když se musíš v tomhle konkrétnim případě ptát

                                  Těžkej motor před přední nápravou = určitě příjemnější neni ;-)

                                  Chtít do Audi v roce 2018 V6 pro výkon co měl kolega před lety ze sametovýho 4válce v C5 který se už ani nevyrábí = ani auto ani motor = to je slušnej úlet :-)
                                  • 80 Reagovat !

                                    foto kyklop

                                    kyklop 27.06.  21:23

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                    1.odstavec - áno, ale zober si o kúsok slabšie R4 jednoturbové verzie a to už paráda nie je (väčšinou úplne mŕtvy spodok)
                                    3. stále nič, kultúra chodu a priebeh výkonu bude inde ako u R4
                                    4. odstavec súhlasím, na strane druhej, o koľko je ťažší blok V6, keď marast okolo R4 v podobe chladičov a túrb je rovnaký? Možno bude rozdiel menší ako by sme si predstavovali
                                    5. zamatový R4 je dosť nadsadené tvrdenie, áno sú lepšie a horšie R4 dízle, ale žiaden z nich si to v kultúre chodu nemôže rozdávať s V6

                                    Asi to nepochopíš, ale zober si 140kW R4 a postav proti tomu V6 (zhodou okolnosti z jedného koncernu >:D ) a zaves za tieto autá 1500kg ľahký/ťažký vlek. Potom mi dolez popísať čo bolo lepšie/horšie. Ja som túto kombináciu v oboch prípadoch skúšal
                                    ;-)
                                    • 09 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 27.06.  21:25

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                      Vítej v roce 2018 [odkaz]

                                      Kolik let si byl v komatu? ;-)

                                      ad 5. = skočíme o 11 let nazpět [odkaz]

                                      Samozřejmě nic proti V6 = je to furt jen o výkonovym zaseknutí se kdesi v historii. Viz odkaz na začátku = dneska se to láme někde kolem 200kW
                                      • 80 Reagovat !

                                        foto kyklop

                                        kyklop 27.06.  21:38

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                        11 rokov naspäť to mohol byť zamatový dízel. Na pomery R4.
                                        • 010 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 27.06.  21:39

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                          To určitě byl = kolega ho nedávno prodával s dvojkou na začátku na počítadle kilometrů

                                          V8 TDI mívalo 165kW = a V8 je lepší než V6 :-)
                              • 70 Reagovat !

                                foto twistedTSD

                                twistedTSD 28.06.  00:17

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                Moc nechápu tvou argumentaci. Jde o poměřování pindíků Audi a Citroenu, nebo o co? Audi ten třílitr prodává i ve verzi 140 kW [odkaz] Evidentně ne proto, že by stejný výkon neumělo vydolovat z úplně obyčejného 2.0 TDI.

                                Navíc celé PSA aktuálně končí (kdyžtak mě oprav) na nijak závratných 130 kW z dvoulitru.
                                • 010 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 28.06.  07:41

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                  Boha = co s tim má dělat PSA? Sme v ranku prémie = řadovej tříitr MB podladěnej 210kW plná verze 250kW. To je dnešní realita

                                  Navíc by sis měl taky aktualizuovat data = A7 se prodává jen ve verzi 50 = tj. 3litr 210kW = takže i u Audi sou v pořádku ;-)

                                  To že se v diskuzi na ACZ najdou lidi který zůstali o desetiletí pozadu = je jiná věc. Ty aspoň na rovinu píšeš = že nechápeš
                                  • 70 Reagovat !

                                    foto kari-laz

                                    kari.laz 28.06.  10:34

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                    A počkej, až zjistíš, že se ten třílitr montuje i do Amaroku a to ve verzi dokonce 120KW.
                                    Já vím, 1,6 Dci od Renaultu by byla lepší podle tvé představy, protože to odpovídá dnešní době, ale asi na to ještě nepřišli, že by jim na to stačila 1,6 a ne téměř dvounásobek.
                                    Ale víme, Amarok není osobák už zcela jistě, protože i RR se řadí dle tvé "tabulky" do kategoria nákladních automobilů

                                    >:D >:D

                                    Jak je vůbec možné, že BMW má z 1,6 dieselu jen 70KW, na to by jim musel zákonitě stačit například 1,3 z Fiatu Panda. Kde udělali v BMW chybu?
                                    • 06 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 28.06.  11:44

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                      Proboha proč furt dokola píšeš = že absolutně nemáš tucha proč se kam dává jakej motor? Je to jasný celou dobu :-)

                                      Nehledej chybu u BMW a ostatních = ty jí hledej jen u sebe >:-[]
                                      • 60 Reagovat !

                                        foto kari-laz

                                        kari.laz 28.06.  12:24

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                        Tak podle tebe je 160KW z třílitru špatný, 114 KW z 2,5 je nejlepší na planetě, JLR nemá V8 diesel, ale ten SDV8, co má, tak dle tebe není v osobním autě, ale RR osobní auto je, když je tak zase má něco co V8 TDi nemá a já mám chybu hledat u sebe?
                                        No když "myslíš" (použil jsem toto slovo a ve spojení s tebou je ta samozřejmě naprostá blbost)
                                        >:D >:D >:D
                                        • 07 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 28.06.  12:35

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                          Moh by ses už probudit = sme v roce 2018 >:D

                                          R6 nafta MB = podladěná verze 210 kW plná 250kW = v týhle realitě žijeme = my ostatní

                                          Benzín R4 2,5 hybrid 160-166kW = jj patří mezi nejlepší motory na planetě = s tim nic nenaděláš :-)

                                          Dokud se vyráběl = patřil mezi ně i 2.2 HDI 150kW = narozdíl třeba od V6 2,7 140kW >:D

                                          Že motáš pátý přes devátý = to na realitě taky nic nemění >:-[]

                                          Vim že nemyslíš = nebo aspoň nevíš neznáš = proto taky tak plácáš ;-)

                                          U Audi nejsou takový mimoni jako ty = proto taky v A7 nabízej minimum V6 210kW = i když ty by ses chtěl vrátit v čase = tak o deset let zpátky? :-)
                                        • 60 Reagovat !

                                          foto Ozzman

                                          Ozzman 28.06.  12:43

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                          Já vím, že rozrýpu další kopku hnoje, ale já musím >:D

                                          [odkaz]

                                          Dobový srovnávací test slavného 2.2 HDI 150Kw Sakrova kolegy-druhéosobnosti-tetičky >:D A Ošklivého Superbu s o 25kw nižším výkonem >:D Cituji test

                                          "Sice pak ve Škodě není takový klid jako v Citroënu, ale navzdory nižšímu výkonu dokáže držet krok se silnější C5 i za hranicí 200 km/h." Superb test vyhrál.... vím, že bude prskat na neobjektivitu, ale co.. >:D
                                          • 07 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 28.06.  12:47

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                            Ty si fakt vůl >:D

                                            Neteta měla V6 = Daniel Březina [odkaz] celkem známej člověk [odkaz] před nedávnem prodal svuj C5 2.2 HDI = jeho i to auto zná většina lidí z oboru :-)

                                            Jen vwelkej mimoň = může citovat test škodofky z ACZ = a divit se kdo vyhrál ;-)
                                            • 70 Reagovat !

                                              foto Ozzman

                                              Ozzman 28.06.  12:57

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                              Danieli, víme, že jsi to ty >:D Víme, že se potřebuješ pořád zpropagovávat těmi odkazy a chválit se ve 3. osobě >:D

                                              Jsi stejně zaujatý na druhou stranu, jako ACZ... tak komu věřit ? Já radši motoristickému novináři, než trollovi.
                                              • 07 Reagovat !

                                                foto Hammunasakra

                                                Hammunasakra 28.06.  13:23

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                                Ty máš mnohočetnou poruchu osobnosti = že píšeš víme? >:D

                                                Věřim že si tak hloupej = že si myslíš že sem D.B. [odkaz] >:-[]

                                                Věřim že si tak mimo = že radši věříš testu škodofky na ACZ

                                                Eště ve 12:43 si smotal netetu a kolegu = do jedný osoby. Tak jak to vidíš teď? ;-)

                                                I když ti to hlava nebere = neteta fakt měla C5V6 a D.B. fakt měl C52.2HDI :-)

                                                A i když tohle ti hlava asi vůbec nevezme = oba teď maj hybridy >:D >:-[]
                                              • 90 Reagovat !

                                                foto -Karel-

                                                _Karel_ 28.06.  14:19

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                                >:-[] :yes: prskám smíchy - "Daniel Březina, známý člověk". To už je hodně vážná porucha osobnosti, pokud se v souvislosti s tím trotlem dá mluvit o osobnosti.
                                                Mmch, nechceš dát na kyklopa? ;-)
                                                • 70 Reagovat !

                                                  foto Ozzman

                                                  Ozzman 28.06.  15:39

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                                  Teda kdyby Sakra čistou náhodou nebyl Březina, tak by mi i Březiny bylo líto, jakou ostudu amu tady dělá a jak trapné to celé je >:D
                                                  • 60 Reagovat !

                                                    foto -Karel-

                                                    _Karel_ 28.06.  15:42

                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                                    >:-[]
                                                  • 07 Reagovat !

                                                    foto Hammunasakra

                                                    Hammunasakra 28.06.  15:54

                                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                                    Viz já 15:49 ;-)

                                                    Ale trapný = to teda fakt ste = ale vážně věřim že si myslíte to co píšete >:-[]

                                                    Hele už si vymyslel jak okecat vlastní blbost? O příspěvek dál byla neteta a D.B. jedna osoba = pak sem byl já D.B. = a teď je ti ho líto? >:D

                                                    TAk a) b) nebo c)? >:-[]
                                                • 07 Reagovat !

                                                  foto Hammunasakra

                                                  Hammunasakra 28.06.  15:49

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                                  Vim že ti zpracování info moc nejde = což přej 80% lidí = ale v tý studii nepsali = že k tomu že nechápou = sou drzý jak vopice >:D

                                                  Takže pro pomalejš chápající-ho Karla :-)

                                                  Je v našem oboru známá osobnost = jezděj na výstavu, zajdem na oběd, dělá s nima rozhovory, zvou ho k sobě atd. Má už slušný mého nejen v česku ale výborný i v zahraničí. Je to v dnešní době člověk kterej dělá asi nejvíc testů na Tys to asi srovnával s nějakou českou televizní hvězdičkou = žejo? >:-[]

                                                  Tak tu zas neznaj = oni ;-)
                                          • 60 Reagovat !

                                            foto kyklop

                                            kyklop 28.06.  14:04

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                            Ešte jedno ko z tebou uvedeného testu na tému uskákaná cukavá dvojspojka :-! >:-[] >:-[]
                                            Citujem:
                                            V zájmu úspor ale dochází velmi často k jeho uzamknutí – pevné spojení motoru s hnanými koly znamená menší ztráty a výsledkem je srovnatelná spotřeba paliva se Superbem.
                                            Tím se ale C5 připravuje o výhodu v oblasti komfortu řazení. Ačkoliv by konvenční automat mohl pracovat o řád hladčeji než DSG, v případě tohoto Citroënu tomu tak není
                                        • 70 Reagovat !

                                          foto Ozzman

                                          Ozzman 28.06.  12:55

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                          A taky nějak nestíhám, kde je problém? Že Audi nabízí naftové motory v autě střední třídy od 110 kw - 140 kw jako 2.0R4 a od 160-200 kw V6 ?

                                          BMW v jeho přímém konkurentovi (3er) má od naftové
                                          316d 85kw - 320d 140kw R4 a od 330d 190kw - 335d 230kw jako R6

                                          Mercedes v této kategorii je na tom zrovna nejhůře (Cklasse):
                                          C180d 90kw - C250d 143kw jen R4

                                          Kde je u Audi problém ?
                                          • 07 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 28.06.  13:25

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                            Neni šance = že se z roku 1,2,3 přesunete třeba do současnosti? Nebo aspoň směrem k současnosti?
                                            ;-)
                                  • 60 Reagovat !

                                    foto twistedTSD

                                    twistedTSD 28.06.  17:10

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                    Nejsem to já, kdo sem zatáhl Citroen.

                                    U M-B C vidím jako vrchol 143 kW čtyřválec .V čem je lepší než V6?
                                    • 06 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 28.06.  17:45

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                      Ten 2.2 HDI byl příklad = a ne přeměřování pindíků jak si to pochopil ty
                                      Příklad že už před desetiletim byl na tyhle výkony slušnej R4

                                      Výkon prostě v průběhu let roste = to by ses moh vrátit k V8TDI 165 kW

                                      [odkaz] je lepší asi skoro ve všem [odkaz] + [odkaz]

                                      Furt seš o desetiletí pozadu = to se ti tam tak líbilo nebo co tě tam zpátky tak táhne
                                      • 20 Reagovat !

                                        foto twistedTSD

                                        twistedTSD 28.06.  23:42

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                        Začínám být z těch diskusních mouder jelen. Na jednu stranu každý druhý vzpomíná na šestiválce v mainstreamu, ale když Audi navzdory zvyklostem podladí V6 a nabídne ho v široké škále modelů místo obligátního dvoulitru, je to špatně, protože...prostě...není dost cool?

                                        A že je ten nový čtyřválec ve všem lepší, máš ověřeno vlastní zkušeností? Nebo jak jsi k tomu došel?
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 29.06.  06:54

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bohužel

                                          Jelene vysvětlení je tady [odkaz] :-)

                                          Dneska už nejsme v době V8TDI 165kW ani V6 160kW = viz odkaz sme v době kdy R6 OM656 má 210 a 250kW. Takže nic proti víc válcum = ale doby V8 165kW i V6 160kW = sou prostě dávno pryč. To je celý

                                          Osud miluje černej humor = a tak příznivci značky s motorem před nápravou = volaj po těžšim motoru ;-)

                                          Co radši něco lepšího = moderního a podle všech zdrojů fakt povedenýho [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]

                                          R6 = mi přijde hodně cool :yes:
  • 60 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 27.06.  15:28

    facelift lebo sa musi

    auto samo o sebe vyzera uplne ok... tu facelift za mna ozaj nebol nutny ale ok... chapem... inak s chromovanou maskou sa mi to lubi viacej aj ked paradoxne A3 sa mi viac paci s tmavou maskou v sport pakete aj s tmavym stropom ... asi je to tym ze k vacsej limuzine mi uz takato tmava maska pasuje menej lebo akosi skryva noblesu... a naopak k sikovnejsiemu hatchu moc chromu uz ani neslusi... tu sa hra viac na ine veci .... ale stejne nova A1 a A6 su uz ine kafe... voci tejto A4 uz jasne vidiet dizajnovy posun... a v pripade audi a jeho konzervativnemu stylu je to posun doslova o milu... ale uz hadam aj bolo na case :-)
  • 40 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 27.06.  19:46

    A4

    Kdysi, t.j tak před 15 roky, jsem A4 docela obdivoval. Ale od té doby nám holka povyrostla a dnes se svými 4.72 metry to je už pořádný kus auta. Škoda. Na štěstí je tu teď A3 limo a dokonce i RS.... ;-)
    • 013 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.06.  19:50

      « Re: A4

      Budu věřit zkušenějšim = A4 nebyla před 15 lety k obdivování = řidičtější prej bylo Audi 80

      A4 před nácti lety = se 3er fakt rovnat nemohlo
  • 110 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 27.06.  22:13

    Hamuna dnes klasicky

    kvalty v hlavě úplně na přeskáčku.
    • 09 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.06.  22:19

      « Re: Hamuna dnes klasicky

      Nesmíš furt posuzovat ostatní podle sebe = většina lidí v hlavě naštěstí kvalty nemá. Cuká ti tam jako DSG? Tak to je fakt blbý :-)

      Mě to řadí plynulejš než HDM = jak správně píšou v testu v poslednim Automobilu = e-cvt je holt e-cvt >:-[]
      • 40 Reagovat !

        foto Hittman

        Hittman 27.06.  23:15

        « Re: Re: Hamuna dnes klasicky

        Nebylo 2,2Hdi biturbo pouze se 120kw a verze 150 kW měla jedno turbo?
        • 06 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.06.  07:57

          « Re: Re: Re: Hamuna dnes klasicky

          Jj starší 125kW sekvenční přeplňování 150kW jedno s proměnnou geometrií lopatek

    • 110 Reagovat !

      foto N-W-A-

      N.W.A. 27.06.  22:37

      « Re: Hamuna dnes klasicky

      John Lennon a Japonsko mali Joko Ono..my zas na ACZ mame Huma Ono-dusevne jednoducheho obojpohlavneho tvora Hermanasakra-hracka prirody [odkaz]
      • 80 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 27.06.  23:18

        « Re: Re: Hamuna dnes klasicky

        >:D Idem si radsej naliat nejaku dobrotu dnes je to tu >:D
      • 70 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 28.06.  08:24

        « Re: Re: Hamuna dnes klasicky

        >:-[] :yes: Jsem zvědavej, kdo se radši nechá zastřelit, než ho poslouchat...
        • 08 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.06.  08:25

          « Re: Re: Re: Hamuna dnes klasicky

          Nemachruj a di příkladem >:D >:-[]
          • 70 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 28.06.  08:38

            « Re: Re: Re: Re: Hamuna dnes klasicky

            Nabádáš mne k sebevraždě?
            • 07 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.06.  08:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hamuna dnes klasicky

              Nabádám tě = abys to co kážeš jiným = aplikoval na sobě :-!

              Už se těšim >:-[]
              • 60 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 28.06.  08:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hamuna dnes klasicky

                Nekážu to nikomu... přečti si to ještě 10 x a 10 x svou odpověď, protože to co si napsal je nabádání k sebevraždě... začni už přemýšlet, co tady na diskuzích plácáš a jak se chováš k okolí. Ahoj...
                • 06 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 28.06.  09:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hamuna dnes klasicky

                  Tenhle taky nebyl špatnej [odkaz] :-)

                  Zrovna v týhle diskuzi je fakt neskutečně plácání = snažil sem se vysvětlovat a psát fakta = ale plácalové na ně moc nedbali
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

O spořivou královnu se pokoušejí mdloby: Za Meghan platí miliony ročně!

O spořivou královnu se pokoušejí mdloby: Za Meghan…

Tak tohle se královně Alžbětě II. (92) líbit nebude! Svému vnukovi Harrymu (34) sice svatbu s Meghan (37)…

Deadpool se vrací: Podívejte se na trailer vánoční verze dvojky pro děti

Deadpool se vrací: Podívejte se na trailer vánoční…

Komiksový vtipálek Deadpool se vrátí na filmová plátna dřív, než si fanoušci mysleli. V prosinci bude po…

 

iSport.cz

Slavia posiluje! Přijde Ševčík. Stoch prodlouží smlouvu, Souček zůstává

Slavia posiluje! Přijde Ševčík. Stoch prodlouží…

Fotbalový středopolař Petr Ševčík v zimě zamíří z Liberce do Slavie. Podle předsedy představenstva Pražanů…

Česko – Slovensko 1:0. Cenné vítězství zařídil krásným gólem Schick

Česko – Slovensko 1:0. Cenné vítězství zařídil…

Léčba Jaroslavem Šilhavým úspěšně pokračuje dál! Čeští fotbalisté v rámci Ligy národů porazili v Edenu Slovensko…

 

Reflex.cz

Toulky po Maroku, perle Maghrebu: Jak se bydlí v hlíně

Toulky po Maroku, perle Maghrebu: Jak se bydlí v hlíně

Kasby. Ty zvláštní zubaté marocké stavby mně byly stále něčím povědomé. Jako bych se někam vracela. K tomu muži…

Vladimír Mertlík: Babiš a Okamura na Národní aneb Plíživé oslavy kontrarevoluce

Vladimír Mertlík: Babiš a Okamura na Národní aneb…

Skončily oslavy sametové revoluce, největšího svátku země. I když jak pro koho! Loňských oslav se neúčastnil…