Nenájdem a asi ani nie je treba, A4 facelift nepotrebuje. Pri takýchto autách je častokrát oveľa väčší rozdiel medzi jednotlivými výbavami ako medzi pred- a pofaceliftovom modeli. Iný tvar nárazníka, iné svetlá či čierna maska namiesto chrómovej a auto vyzerá úplne inak.
Souhlas, těch kombinací je dnes v prémii tolik, že by člověk musel dvě hodiny studovat starý i nový konfigurátor než by mu došlo co je vlastně nové a co je jenom kombinace, které si nevšiml nebo reálně moc nejezdí. Ve výsledku nejspíše lidé zaznamenají novou grafiku světel a tím to hasne. Nakonec tady asi platí co není pokažené neopravuj.
No jo, když v BMW se musí spokojit v naftě s třílitrem, tak jim nic jiného, než to foukat jak galusku nebude >:D
U Audi na tohle mají...a teď se posaď... čtyřlitrový osmiválec
Sedí se mi dobře = a neuvěřitelný jak sou některý lidi mimo [odkaz] :-)
Jak si tvoje hlava vysvětluje = že takový okrajový výrobci V8 motorů jako JLR, MB a BMW = V8 nafta do osobních aut nepoužívaj? To musíš vysvětlit! >:-[]
takže to naohybáme.... RR není auto, takže se tam nepočítá, tím pádem vyřadíš dieselový motor 4,4 V8 a meleme nesmysly dále.
Víš, že už to není ani směšné, ani k pláči? To už je absolutně nezařaditelné ty tvé žvásty.
Proč proboha furt opakuješ = že vůbec ničemu nerozumíš? :-|
Radši pober fantazii = a začni vymejšlet proč ti v hlavě vyšlo že největší výrobci V8 motorů historie sou podle tvýho mozku mimo a okrajovej výrobce kterej de přesně opačnou cestou.. >:-[]
A můžeš přidat = proč je nafta V8 levnější než V8 benzín = to je docela kuriozita žejo? ;-)
Tak evidentně už nejsou největší výrobci osmiválců, když je přestávají dělat >:D
Ale ty "myšlenkové" (ono to kolem myšlenky ani neprošlo, ale nevím, jak to mám nazvat) pochody, co máš jsou opravdu excelentní, vyloženě se tu tím bavím >:D
vytvoříš si vlastní kategorie aut, motorů a výrobců, jak se ti to hodí a pak to používáš jako argumenty >:D
Rozum = rozum řadí velkej přes 3 tuny těžkej RR = tam kam patří ;-)
Takovej naftovej amatér ménem Martin Vaculík = a to je díky účinnosti sakra velkej fanda dieslů = vidí po srovnání daně reálnej smysl nafty = v autech tak od týhle hmotnosti
Myslíš že se ti znalostma vyrovná? >:-[]
Ale i ten RR je lepší s benzínem 5.0 kompresor 565 koní :yes:
No a stejně jako ten Vaculík = to víceméně viděj ty největší výrobci V8 motorů historie
Furt se ti nepodařilo vymyslet = proč V8 v naftě = viděj jinak než ty :-)
Proč furt dokola píšeš = že nevíš = já vim že ne ;-)
Jak vidim dokonce ani takovej základ = že nejde o minimální hmotnost ale spíš maximální = žejo :-)
RR s dlouhym rozvorem SDV8 má maximální celkovou hmotnost 3340kg
A na tom jak ty sis rozdělil auta = naprosto nezáleží ;-)
Prostě v náklaďáku SUV trucku nebo jak tomu chceš řikat = zatim naftová V8 smysl má. Zatim
V běžnym autě = už delší dobu ne. Proto snad moulo je tam velkovýrobci V8 přestali už před lety dávat. Proto V8TDI přestalo používat Porsche
s tím, že 160KW z 3,0 je málo jsi začal ty a pak s tím, že V8 diesel už nikdo nepoužívá taky ty a najednou ti do RR a LC přijde dobrý, ne-li nejlepší.
Krásně se v tom plácáš >:D >:D >:D
Zajímalo by mě, jestli by se našel byť jeden jediný přispěvatel na Auto.cz s IQ nad 60, který si taky myslí, že Iudex je pako a ty jsi chytrý. Vážně by stačil jediný. Je tu někdo takový?
Viz já 22:24 druhá věta + Karel je sprostej jak je jeho zvykem = vždycky začne a uráží. Asi mu to dělá dobře = by mě zajímalo jestli se i vidíš jako sprostej hulvát
Ne, není. Ani jediný. Je sám sebou. Nenávidí Audi a musí to vždy a za každou cenu dokazovat. Samozřejmě, mezi námi, V8 TDI je opravdu klenot. Po 50 tisících kilometrech to už člověk pozná. Mimochodem, cesta do Chorvatska včetně laškovani s Panamerou a kolonami, ve čtyřech a s plným kufrem: 7,6l.
To si nejsem úplně jistej = dělí je desetiletí nebo kolik ale fakt nevim. Zase trochu vyšší výkon je logickej a bez diskuzí = ale pokud nejsi kari.laz = motor neni jen o výkonu
A zatimco 2.2 HDI kritizuje leda tak Áda a jinak chvály a ódy = tak 2.0 BiTDI viz já 17:13
Takže = fakt si nejsem jistej. Jak se dlouhodobě jezdilo a žilo s 2.2 HDi vim = pan motor
Sakra a já si říkám, proč dávají do Toyoty RAW4 Hybrid 2,5 114Kw. Oni se zapomněli v čase a to celkem hodně, když tebou milovaný VW měl v roce 2005 1,4TSI Twincharger s výkonem až 136KW.
To jen jak nesmyslný je tvůj argument, ale od tebe stejně nikdo nečeká ani náznak něčeho co by mohlo mít logiku, nebo prošlo kolem rozumu.
Jako až takhle mimo? Nojo = tak na to asi neni lék ;-)
Dát si věci do správnej souvislostí = prej nezvládá 80% lidí = tak aspoň = patříš k většině >:-[]
A to sakra netušíš jak se s tou hybridní RAVkou se 197 koníkama jezdí ;-)
Takovej znalec jako ty určitě neocení [odkaz] [odkaz] ani novější generaci pohonu nad kterym ohrnuje nos = si představ že ho někde řaděj mezi nejlepší motory na světě [odkaz]
Takže 3,0 160KW je podle tebe nesmysl a 2,5 114KW je nejlepší motor?
Zkus ten materiál, co bereš, ubrat. Už ti to opravdu začíná nenávratně škodit.
Ale i kdyby Toyota přišla s osmiválcovým dieselem, tak bude stejně nejlepší a obhajobu si najdeš. :no:
Kdyby Toyota či PSA přišla s ho vnem, které by neslo znáček jedné z automobilek, bude to pořád lepší než Audi.... tohle logicky neuargumentuješ, on totiž nejedná logicky, neví co to je ....
U jednoho je podladěný velký motor dobře, u druhého je to špatně.... v čem je rozdíl ? Ve výroboci.. >:D
Zajímavé, jak člověk posedlý rovnítky (samozřejmě absolutně nesmyslně používanými) najednou rovnítko mezi větší motor menší výkone, ale u jiných značek, neuznává. Čemu už má pak člověk na tom světě věřit >:D >:D >:D
Tak to samozřejmě jsou a je jich spousta, ale ty to rozhodně nejsi >:D >:D >:D
Ty ani nevíš, že RR má V8 v dieselu a když to zjistíš, tak ho škrtneš z tvého seznamu osobních automobilů, aby "tvá pravda" platila i nadále >:D >:D >:D
Nikde sem nenapsal = že 2.0 BiTDI 176 kW je špatnej motor = do tý doby = to tam prostě připsal = napsal blbost :-)
I pak sem jen zmínil = no viz já 17:13 ;-)
A i když je to spíš jen evoluce = preferuju současnou generaci R4 atmo benzínu 2,5 hybrid 160-164kW = účinnost 41% a hodnocení mezi 10 nejlepšíma motorama současnosti
Já proti ní taky nic nemám a dokonce považuji to, že tam je větší motor s menším výkonem, než vyhoněná jednadvojka, za plus. To není můj šálek kávy, ale v tomto směru :yes: , ale je sranda sledovat, jak se tetička kroutí >:D
A JLR tedy V8 diesel nemá?
Já fakt měl za to že jo. A vůbec jsem nikde nenašel JLR truck divizi, kde by dle tebe měl být ten SDV8, vidím to jen v osobním autě RR. Máš nějaký odkaz? >:D
Co ty máš a nemáš za to = je viz tahle diskuze = naprosto úplně nepodstatný >:D
Už si vymyslel = proč to ztažení V8TDI z Porsche? :-)
Vim že nic netušíš o SDV8 a jak byl konstruovanej aby zvládal nejtěžší terén = úmyslně zcela jinak než V8TDI = takže vysvětlovat takovýmu Neználkovi že jeho truck bláboly = sou víc než trapný = je asi zbytečná práce ;-)
Jak předběhlo? Přece předběh 2.2 HDI biturbo = o dlouhý roky VW! >:D
A stejně tak biturbo šestiválec = koncevwn přece taky poslední >:-[]
Konkrétně 2.0 BiTDI 176 kW ňák jednoznačně chválený neni. Vtipný že recenzenti většinou doporučujou spíš slabší verzi 140 kW. A eště vtipnější že než 140kW zase radši 110kW >:D >:-[]
No ale nejlepší je atmo benzín 2,5 hybrid 160kW = za chvíli v nový RAV teď v Camry nebo ES = už se na něj těšim :-)
Absolutely correct but stupid. Motor je schválně podladěný a levnější. Přesto bude málokomu v A4 s tímto motorem chybět výkon, a veškeré vlastnosti budou na hony vzdáleny jakémukoliv R4.
Samozřejmě že to co hittman napsal = je stupid. Naprosto bez diskuzí = zapomněl se tak o desetiletí = to je u aut sakra hodně. Proto sem mu to napsal
V6 160kW nebylo zvlášť vzrušující ani před lety když neteta měla Citroen s vyššim výkonem. Dneska je to total ptákovina. 155 kW míval Citroen co měla eště před tim = to je tak 15 let?
Kdy tenhle výkon dává ten atmo benzín hybrid o 2 válce a půl litru menší = nad kterym tu kari.laz ohrnoval nos
Je hezký jak voláš po absurdně nízkym výkonu v absurdně velkym motoru = na dnešní dobu = a kašleš na hmotnost motoru a co to dělá
Volání po V6 160 kW je prostě zhovadilost = ať už z důvodu že moc lidem chybět nebude tak protože takováhle diskuze mohla bejt in před 10 lety = dneska už snad neni ani out ;-)
Stále si nám nenapísal, prečo je podladená V6 zhovadilosť a prečo je R4 s turbomom (alebo turbami) lepšia. Nebude náhodou tá podladená V6 užívateľsky príjemnejšia ako R4 natlačená veľkým turbom?
Nepoužívá se velký turbo = ale 2 turba a variabilní geometrie lopatek
Trochu podladěnej motor = neni zhodvadilost. Třílitr šestiválec 160kW = je dneska zhovadilost [odkaz]
Vůbec je zhovadilost = o tomhle dneska diskutovat
Výkonově ses zapomněl tak o desetiletí = když se musíš v tomhle konkrétnim případě ptát
Těžkej motor před přední nápravou = určitě příjemnější neni ;-)
Chtít do Audi v roce 2018 V6 pro výkon co měl kolega před lety ze sametovýho 4válce v C5 který se už ani nevyrábí = ani auto ani motor = to je slušnej úlet :-)
1.odstavec - áno, ale zober si o kúsok slabšie R4 jednoturbové verzie a to už paráda nie je (väčšinou úplne mŕtvy spodok)
3. stále nič, kultúra chodu a priebeh výkonu bude inde ako u R4
4. odstavec súhlasím, na strane druhej, o koľko je ťažší blok V6, keď marast okolo R4 v podobe chladičov a túrb je rovnaký? Možno bude rozdiel menší ako by sme si predstavovali
5. zamatový R4 je dosť nadsadené tvrdenie, áno sú lepšie a horšie R4 dízle, ale žiaden z nich si to v kultúre chodu nemôže rozdávať s V6
Asi to nepochopíš, ale zober si 140kW R4 a postav proti tomu V6 (zhodou okolnosti z jedného koncernu >:D ) a zaves za tieto autá 1500kg ľahký/ťažký vlek. Potom mi dolez popísať čo bolo lepšie/horšie. Ja som túto kombináciu v oboch prípadoch skúšal ;-)
Moc nechápu tvou argumentaci. Jde o poměřování pindíků Audi a Citroenu, nebo o co? Audi ten třílitr prodává i ve verzi 140 kW [odkaz] Evidentně ne proto, že by stejný výkon neumělo vydolovat z úplně obyčejného 2.0 TDI.
Navíc celé PSA aktuálně končí (kdyžtak mě oprav) na nijak závratných 130 kW z dvoulitru.
A počkej, až zjistíš, že se ten třílitr montuje i do Amaroku a to ve verzi dokonce 120KW.
Já vím, 1,6 Dci od Renaultu by byla lepší podle tvé představy, protože to odpovídá dnešní době, ale asi na to ještě nepřišli, že by jim na to stačila 1,6 a ne téměř dvounásobek.
Ale víme, Amarok není osobák už zcela jistě, protože i RR se řadí dle tvé "tabulky" do kategoria nákladních automobilů
>:D >:D
Jak je vůbec možné, že BMW má z 1,6 dieselu jen 70KW, na to by jim musel zákonitě stačit například 1,3 z Fiatu Panda. Kde udělali v BMW chybu?
Tak podle tebe je 160KW z třílitru špatný, 114 KW z 2,5 je nejlepší na planetě, JLR nemá V8 diesel, ale ten SDV8, co má, tak dle tebe není v osobním autě, ale RR osobní auto je, když je tak zase má něco co V8 TDi nemá a já mám chybu hledat u sebe?
No když "myslíš" (použil jsem toto slovo a ve spojení s tebou je ta samozřejmě naprostá blbost)
>:D >:D >:D
Já vím, že rozrýpu další kopku hnoje, ale já musím >:D
[odkaz]
Dobový srovnávací test slavného 2.2 HDI 150Kw Sakrova kolegy-druhéosobnosti-tetičky >:D A Ošklivého Superbu s o 25kw nižším výkonem >:D Cituji test
"Sice pak ve Škodě není takový klid jako v Citroënu, ale navzdory nižšímu výkonu dokáže držet krok se silnější C5 i za hranicí 200 km/h." Superb test vyhrál.... vím, že bude prskat na neobjektivitu, ale co.. >:D
Neteta měla V6 = Daniel Březina [odkaz] celkem známej člověk [odkaz] před nedávnem prodal svuj C5 2.2 HDI = jeho i to auto zná většina lidí z oboru :-)
Jen vwelkej mimoň = může citovat test škodofky z ACZ = a divit se kdo vyhrál ;-)
>:-[]:yes: prskám smíchy - "Daniel Březina, známý člověk". To už je hodně vážná porucha osobnosti, pokud se v souvislosti s tím trotlem dá mluvit o osobnosti.
Mmch, nechceš dát na kyklopa? ;-)
Vim že ti zpracování info moc nejde = což přej 80% lidí = ale v tý studii nepsali = že k tomu že nechápou = sou drzý jak vopice >:D
Takže pro pomalejš chápající-ho Karla :-)
Je v našem oboru známá osobnost = jezděj na výstavu, zajdem na oběd, dělá s nima rozhovory, zvou ho k sobě atd. Má už slušný mého nejen v česku ale výborný i v zahraničí. Je to v dnešní době člověk kterej dělá asi nejvíc testů na Tys to asi srovnával s nějakou českou televizní hvězdičkou = žejo? >:-[]
Ešte jedno ko z tebou uvedeného testu na tému uskákaná cukavá dvojspojka :-! >:-[] >:-[]
Citujem:
V zájmu úspor ale dochází velmi často k jeho uzamknutí – pevné spojení motoru s hnanými koly znamená menší ztráty a výsledkem je srovnatelná spotřeba paliva se Superbem.
Tím se ale C5 připravuje o výhodu v oblasti komfortu řazení. Ačkoliv by konvenční automat mohl pracovat o řád hladčeji než DSG, v případě tohoto Citroënu tomu tak není
Začínám být z těch diskusních mouder jelen. Na jednu stranu každý druhý vzpomíná na šestiválce v mainstreamu, ale když Audi navzdory zvyklostem podladí V6 a nabídne ho v široké škále modelů místo obligátního dvoulitru, je to špatně, protože...prostě...není dost cool?
A že je ten nový čtyřválec ve všem lepší, máš ověřeno vlastní zkušeností? Nebo jak jsi k tomu došel?
Dneska už nejsme v době V8TDI 165kW ani V6 160kW = viz odkaz sme v době kdy R6 OM656 má 210 a 250kW. Takže nic proti víc válcum = ale doby V8 165kW i V6 160kW = sou prostě dávno pryč. To je celý
Osud miluje černej humor = a tak příznivci značky s motorem před nápravou = volaj po těžšim motoru ;-)
Co radši něco lepšího = moderního a podle všech zdrojů fakt povedenýho [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]
auto samo o sebe vyzera uplne ok... tu facelift za mna ozaj nebol nutny ale ok... chapem... inak s chromovanou maskou sa mi to lubi viacej aj ked paradoxne A3 sa mi viac paci s tmavou maskou v sport pakete aj s tmavym stropom ... asi je to tym ze k vacsej limuzine mi uz takato tmava maska pasuje menej lebo akosi skryva noblesu... a naopak k sikovnejsiemu hatchu moc chromu uz ani neslusi... tu sa hra viac na ine veci .... ale stejne nova A1 a A6 su uz ine kafe... voci tejto A4 uz jasne vidiet dizajnovy posun... a v pripade audi a jeho konzervativnemu stylu je to posun doslova o milu... ale uz hadam aj bolo na case :-)
Kdysi, t.j tak před 15 roky, jsem A4 docela obdivoval. Ale od té doby nám holka povyrostla a dnes se svými 4.72 metry to je už pořádný kus auta. Škoda. Na štěstí je tu teď A3 limo a dokonce i RS.... ;-)
Nekážu to nikomu... přečti si to ještě 10 x a 10 x svou odpověď, protože to co si napsal je nabádání k sebevraždě... začni už přemýšlet, co tady na diskuzích plácáš a jak se chováš k okolí. Ahoj...