Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 prošla kosmetickými úpravami. Najdete tři rozdíly?

Model A4 se dočkal omlazovací procedury, která přináší několik vzhledových úprav. A ruku na srdce, poznat je není vůbec snadné.
Zpět na článek
27. 6. 2018 12:14
27. 6. 2018 12:43
27. 6. 2018 13:58
27. 6. 2018 13:37
27. 6. 2018 14:44
27. 6. 2018 16:10
27. 6. 2018 16:22
27. 6. 2018 16:34
27. 6. 2018 16:46
27. 6. 2018 17:00
28. 6. 2018 12:19
28. 6. 2018 13:06
28. 6. 2018 14:09
28. 6. 2018 15:52
27. 6. 2018 19:05
27. 6. 2018 22:42
27. 6. 2018 22:45
27. 6. 2018 23:03
27. 6. 2018 21:02
28. 6. 2018 10:09
28. 6. 2018 10:45
28. 6. 2018 11:04
27. 6. 2018 16:36
27. 6. 2018 17:01
27. 6. 2018 16:07
27. 6. 2018 16:32
27. 6. 2018 16:35
27. 6. 2018 16:38
27. 6. 2018 16:49
27. 6. 2018 16:52
27. 6. 2018 17:01
27. 6. 2018 17:02
27. 6. 2018 17:23
27. 6. 2018 16:33
27. 6. 2018 16:35
27. 6. 2018 16:36
27. 6. 2018 16:40
28. 6. 2018 10:38
28. 6. 2018 10:35
27. 6. 2018 16:42
27. 6. 2018 17:26
27. 6. 2018 18:02
27. 6. 2018 18:24
27. 6. 2018 19:16
27. 6. 2018 19:39
27. 6. 2018 20:49
27. 6. 2018 21:23
27. 6. 2018 21:38
28. 6. 2018 10:34
28. 6. 2018 12:24
28. 6. 2018 12:43
28. 6. 2018 12:57
28. 6. 2018 14:19
28. 6. 2018 15:39
28. 6. 2018 15:42
28. 6. 2018 14:04
28. 6. 2018 12:55
27. 6. 2018 19:46
27. 6. 2018 19:50
Avatar - iudex
27. 6. 2018 12:14
Nenájdem
Nenájdem a asi ani nie je treba, A4 facelift nepotrebuje. Pri takýchto autách je častokrát oveľa väčší rozdiel medzi jednotlivými výbavami ako medzi pred- a pofaceliftovom modeli. Iný tvar nárazníka, iné svetlá či čierna maska namiesto chrómovej a auto vyzerá úplne inak.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
27. 6. 2018 12:43
Re: Nenájdem
Souhlas, těch kombinací je dnes v prémii tolik, že by člověk musel dvě hodiny studovat starý i nový konfigurátor než by mu došlo co je vlastně nové a co je jenom kombinace, které si nevšiml nebo reálně moc nejezdí. Ve výsledku nejspíše lidé zaznamenají novou grafiku světel a tím to hasne. Nakonec tady asi platí co není pokažené neopravuj.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 6. 2018 12:53
Re: Nenájdem
Z hlavy bych je nedal a ne vždy jsou k lepšímu, ale auto vypadá stále dobře.
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 13:58
Re: Nenájdem
Nebyl výraznější facelift v 2017 ? To mění časteji, než výrobci mobilů.. >:D
Avatar - Hittman
27. 6. 2018 13:37
Bohužel
A4 chybí nebo už možná pouze chyběl V6 TDI o výkonu 160kW, přece jenom R4 140kW a V6 200kW, to je docela díra ....
Rozbalit vlákno
109
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 14:27
Re: Bohužel
V6 160kW? Kolega zrovna nedávno prodal 8 let starej Citroen čtyřválec 150kW nezapomněl ses někde? :-)
Avatar - iudex
27. 6. 2018 14:44
Re: Bohužel
Asi je zbytočné trollovi ako si Ty písať, že ten V6 TDI už pred pár rokmi (v minulej generácii A6) mal aj 240 kW, proste tetičkin Citroen je najlepší.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:03
Re: Bohužel
Je fakt nezbytný = abys byl furt dokola = za totální pako? :-)

Nepochopil si a poplet = vlastně úplně všechno :yes: >:D

1. Neteta = měla před nácti lety V6 = tehdy 180kW

2. Mluvim o kolegově 2.2 HDI [odkaz] autě který nedávno prodal

3. Nepochopil si že je řeč o minimálnim výkonu = 160kW je už desetiletí na 3litr fakt málo

4. Když chceš vytahovat 240kW z 3litru = podívej se o kolik let dřív s biturbem přišlo BMW

5. když chceš vytahovat výkon 3litru = argumentuj 285kW a 800Nm

6. Už to chápeš? :-)

7. A dohledej si = co znamená troll = blbe ;-)

8. Dneska 160kW z šestiválce = je skoro úchylnost = stejně jako tvá reakce :-!

9. Teď už to chápeš = doufám >:-[]
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:10
Re: Bohužel
No jo, když v BMW se musí spokojit v naftě s třílitrem, tak jim nic jiného, než to foukat jak galusku nebude >:D
U Audi na tohle mají...a teď se posaď... čtyřlitrový osmiválec
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:15
Re: Bohužel
Sedí se mi dobře = a neuvěřitelný jak sou některý lidi mimo [odkaz] :-)

Jak si tvoje hlava vysvětluje = že takový okrajový výrobci V8 motorů jako JLR, MB a BMW = V8 nafta do osobních aut nepoužívaj? To musíš vysvětlit! >:-[]
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:22
Re: Bohužel
Viď, ty jsi neskutečně mimo a jsem rád, že to i přiznáš.
Konečně se pohneme z místa, když si začneš uvědomovat svůj duševní stav.

Ale jinak, pokud Range Rover nepovažuješ za osobní auto, tak chápu, že 4,4 SDV8 nebereš v potaz.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:28
Re: Bohužel
Range Rover je super = ale s hmotností přes 3 tuny = fakt neni běžný osobní auto

Nepřekvapuje = že Neználek = to kam patří a nepatří nafta = dodnes neví :-)

Tak vysvětluj hrdino! Proč MB, JLR, BMW = největší výrobci V8 v historii = nepoužívaj V8 nafta >:-[]
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:34
Re: Bohužel
takže to naohybáme.... RR není auto, takže se tam nepočítá, tím pádem vyřadíš dieselový motor 4,4 V8 a meleme nesmysly dále.
Víš, že už to není ani směšné, ani k pláči? To už je absolutně nezařaditelné ty tvé žvásty.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:39
Re: Bohužel
Proč proboha furt opakuješ = že vůbec ničemu nerozumíš? :-|

Radši pober fantazii = a začni vymejšlet proč ti v hlavě vyšlo že největší výrobci V8 motorů historie sou podle tvýho mozku mimo a okrajovej výrobce kterej de přesně opačnou cestou.. >:-[]

A můžeš přidat = proč je nafta V8 levnější než V8 benzín = to je docela kuriozita žejo? ;-)

A uzavři to = proč se ho zbavilo Porsche :-)
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:46
Re: Bohužel
Tak evidentně už nejsou největší výrobci osmiválců, když je přestávají dělat >:D
Ale ty "myšlenkové" (ono to kolem myšlenky ani neprošlo, ale nevím, jak to mám nazvat) pochody, co máš jsou opravdu excelentní, vyloženě se tu tím bavím >:D
vytvoříš si vlastní kategorie aut, motorů a výrobců, jak se ti to hodí a pak to používáš jako argumenty >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:57
Re: Bohužel
Tak evidentně sou = a už se to nezmění :-)

Bavit se je fajn = rozumět a chápat = nebudeš věřit: Eště lepší >:D

Co to je vlastní kategorie? Že to vidim stejně jako ty lidi od JLR, MB a BMW? >:-[]
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 17:00
Re: Bohužel
Takže RR výrobce řadí to kategorie náklaďáků, nebo dokonce nějaký druh traktoru? >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:35
Re: Bohužel
Rozum = rozum řadí velkej přes 3 tuny těžkej RR = tam kam patří ;-)

Takovej naftovej amatér ménem Martin Vaculík = a to je díky účinnosti sakra velkej fanda dieslů = vidí po srovnání daně reálnej smysl nafty = v autech tak od týhle hmotnosti

Myslíš že se ti znalostma vyrovná? >:-[]

Ale i ten RR je lepší s benzínem 5.0 kompresor 565 koní :yes:

No a stejně jako ten Vaculík = to víceméně viděj ty největší výrobci V8 motorů historie
Furt se ti nepodařilo vymyslet = proč V8 v naftě = viděj jinak než ty :-)
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 12:19
Re: Bohužel
Já ti nevím ale RR SDV8 má 2,5 tuny. Tvůj žebříček náklaďáků začíná na 2,5 tuny? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 12:24
Re: Bohužel
Proč furt dokola píšeš = že nevíš = já vim že ne ;-)

Jak vidim dokonce ani takovej základ = že nejde o minimální hmotnost ale spíš maximální = žejo :-)

RR s dlouhym rozvorem SDV8 má maximální celkovou hmotnost 3340kg
A na tom jak ty sis rozdělil auta = naprosto nezáleží ;-)

Prostě v náklaďáku SUV trucku nebo jak tomu chceš řikat = zatim naftová V8 smysl má. Zatim
V běžnym autě = už delší dobu ne. Proto snad moulo je tam velkovýrobci V8 přestali už před lety dávat. Proto V8TDI přestalo používat Porsche

Zkus nevymejšlet další blbiny = díky :-)
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 13:06
Re: Bohužel
Takže V8 TDI v Q7 je ok? Když je to velké SUV? Tam tedy ten motor má své místo?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 13:20
Re: Bohužel
Jo tam někde se to láme [odkaz]

Narozdíl od Toyoty a Range Roveru pokud vim neni tak upravená pro terén = ale jinak.. ;-)

Uvidíme jak a jestli posune realitu smysluplnosti nafty v osobních vozech = srovnání daně. Mě docela štve = že nákupem benzínu sponzoruju naftu
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 14:09
Re: Bohužel
A proč tedy BMW a Hlavně Mercedes pro své největší SUV nemá V8 TDI, když to je tak opodstatnitelné u RR, Toyoty a i Q7?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 15:50
Re: Bohužel
Proč se ptáš? :-|
Diskuzi si začal: Si neskutečně mimo = a teď nevíš? >:D

Já to teda vim :-! ;-)

Bacha abys na sebe zase neprozradil = že nevíš :-)
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 15:52
Re: Bohužel
s tím, že 160KW z 3,0 je málo jsi začal ty a pak s tím, že V8 diesel už nikdo nepoužívá taky ty a najednou ti do RR a LC přijde dobrý, ne-li nejlepší.
Krásně se v tom plácáš >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 16:00
Re: Bohužel
A už ti to došlo? Že ses zapomněl o hodně let = že to je málo? :-)

Jak je to s RR a motoram = sem ti napsal = tos stihnul zapomenout? >:D

Se pak nedivim že v tom máš takovej maglazj >:-[]

Tak víš nevíš? Chceš vysvětlit? ;-)

Už si vymyslel = proč po BMW, MB, Jagu poslali V8 nafta do háje = i u Porsche? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 16:18
Re: Bohužel
No já to vim = ale ty mě celou diskuzi přesvědčuješ že tomu rozumíš líp = takže: Vysvětli mi to

A proč se k tomu MB a BMW přidalo Porsche? :-|

Už se těšim :-)
Avatar - _Karel_
27. 6. 2018 19:05
Re: Bohužel
Zajímalo by mě, jestli by se našel byť jeden jediný přispěvatel na Auto.cz s IQ nad 60, který si taky myslí, že Iudex je pako a ty jsi chytrý. Vážně by stačil jediný. Je tu někdo takový?
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 19:15
Re: Bohužel
Takže ty ne = ty si nemyslíš že Iudex = napsal totální blbost? :-|

Kolik že máš IQ? >:-[]

Fakt myslíš že nikdo? Myslíš že všichni myslej jako Iudex? ;-\

Nebo aspoň = já napsal fakt, Iudex odepsal docela urážlivě = jak to že ho nekáráš? Jak to že máš jiný pravidla pro mě a pro něj? Vysvětlíš?
Avatar - white label
27. 6. 2018 22:21
Re: Bohužel
Hamunafrodit "nečekaně" totálně zatrolloval další diskusi pod Audi ...a všichni jsou zase blbci s nízkým IQ, jenom oni jsou Citroen. 8-s
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 22:24
Re: Bohužel
Netrolluj na mě nějakej Citroen = i když ten motor fakt považu za pan motor

Ne všichni naštěstí nejsou blbci = jen hittman napsal blbost iudex se přidal a kari.laz trochu rozjel :-!

A vim že to víš! ;-)

Za to co lidi píšou = jako třeba teď ty = může vždycky jen ten co tu blbost napíše = jako teď ty
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 22:59
Re: Bohužel
Viz já 22:24 druhá věta + Karel je sprostej jak je jeho zvykem = vždycky začne a uráží. Asi mu to dělá dobře = by mě zajímalo jestli se i vidíš jako sprostej hulvát

No a N.W.A. = to je bez komentáře >:-[]
27. 6. 2018 21:02
Re: Bohužel
Urcite nie je.

V celej nasej slnecnej sustave nikto taky nie je co by mal nizsie IQ ako tento "povolanim syn"..hmm..alebo dcera?

Este stastie ,ze jeho hlupost ho podla prislovia "keby hlupost nadnasala..." vystrelila mimo nasej slnecnej sustavy.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 21:12
Re: Bohužel
Už aby to bylo = keby hlupost nadnasala = byl by tu od tebe klid >:-[]

Alebo dcera = na to už nejsou tabulky :-)

Sorry Karle = nevěřil sem ale sou tu asi lidi s IQ 60 = evidentně sou >:D

Skoro 20% popoulace má IQ pod 80 = netušil sem že maj tak rádi ACZ >:-[]
28. 6. 2018 10:09
Re: Bohužel
Ne, není. Ani jediný. Je sám sebou. Nenávidí Audi a musí to vždy a za každou cenu dokazovat. Samozřejmě, mezi námi, V8 TDI je opravdu klenot. Po 50 tisících kilometrech to už člověk pozná. Mimochodem, cesta do Chorvatska včetně laškovani s Panamerou a kolonami, ve čtyřech a s plným kufrem: 7,6l.
Avatar - _Karel_
28. 6. 2018 10:45
Re: Bohužel
To auto ti závidím! ;-)
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2018 15:44
Re: Bohužel
Tím chceš říct, že čipnutý dvoulitr z Octavie by byl lepší?
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 15:53
Re: Bohužel
Než ten 4válec v C5? Velmi pochybuju >:-[]
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 16:36
Re: Bohužel
Ale nadopovaný dvoulitr z Passátu je lepší....
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:40
Re: Bohužel
Docela záleží na tom = než co >:-[]
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 17:01
Re: Bohužel
Než naftový 4válec v C5 o kterém mluvíš...
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:22
Re: Bohužel
To si nejsem úplně jistej = dělí je desetiletí nebo kolik ale fakt nevim. Zase trochu vyšší výkon je logickej a bez diskuzí = ale pokud nejsi kari.laz = motor neni jen o výkonu

A zatimco 2.2 HDI kritizuje leda tak Áda a jinak chvály a ódy = tak 2.0 BiTDI viz já 17:13

Takže = fakt si nejsem jistej. Jak se dlouhodobě jezdilo a žilo s 2.2 HDi vim = pan motor
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:07
Re: Bohužel
Sakra a já si říkám, proč dávají do Toyoty RAW4 Hybrid 2,5 114Kw. Oni se zapomněli v čase a to celkem hodně, když tebou milovaný VW měl v roce 2005 1,4TSI Twincharger s výkonem až 136KW.
To jen jak nesmyslný je tvůj argument, ale od tebe stejně nikdo nečeká ani náznak něčeho co by mohlo mít logiku, nebo prošlo kolem rozumu.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:25
Re: Bohužel
Jako až takhle mimo? Nojo = tak na to asi neni lék ;-)

Dát si věci do správnej souvislostí = prej nezvládá 80% lidí = tak aspoň = patříš k většině >:-[]

A to sakra netušíš jak se s tou hybridní RAVkou se 197 koníkama jezdí ;-)

Takovej znalec jako ty určitě neocení [odkaz] [odkaz] ani novější generaci pohonu nad kterym ohrnuje nos = si představ že ho někde řaděj mezi nejlepší motory na světě [odkaz]

:-)
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:32
Re: Bohužel
Takže 3,0 160KW je podle tebe nesmysl a 2,5 114KW je nejlepší motor?
Zkus ten materiál, co bereš, ubrat. Už ti to opravdu začíná nenávratně škodit.
Ale i kdyby Toyota přišla s osmiválcovým dieselem, tak bude stejně nejlepší a obhajobu si najdeš.
:no:
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 16:35
Re: Bohužel
Kdyby Toyota či PSA přišla s ho vnem, které by neslo znáček jedné z automobilek, bude to pořád lepší než Audi.... tohle logicky neuargumentuješ, on totiž nejedná logicky, neví co to je ....

U jednoho je podladěný velký motor dobře, u druhého je to špatně.... v čem je rozdíl ? Ve výroboci.. >:D
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:38
Re: Bohužel
Zajímavé, jak člověk posedlý rovnítky (samozřejmě absolutně nesmyslně používanými) najednou rovnítko mezi větší motor menší výkone, ale u jiných značek, neuznává. Čemu už má pak člověk na tom světě věřit >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:46
Re: Bohužel
Rozumu = ale to nikdy nepochopíš = tak se s tim netrap >:D

A smiř se s realitou = že sou na světě lidi který o autech a motorech vědi nesrovnatelně víc než ty. Smířenej? ;-)

A ty řaděj současnou generaci atmo benzínu 2,5 = mezi 10 nejlepších motorů světa >:-[]
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:49
Re: Bohužel
Tak to samozřejmě jsou a je jich spousta, ale ty to rozhodně nejsi >:D >:D >:D
Ty ani nevíš, že RR má V8 v dieselu a když to zjistíš, tak ho škrtneš z tvého seznamu osobních automobilů, aby "tvá pravda" platila i nadále >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:14
Re: Bohužel
To sou mi závěry = jak od kari.laze >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:42
Re: Bohužel
Nemůžeš přece = všechno a všechny posuzovat podle sebe! >:D

Ale mezi výrobcema = sou fakt ku.va velký rozdíly = o tom žádná! ;-)
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:52
Re: Bohužel
3,0 - 160KW - špatně
2,5 - 114KW - dobře
2,0 - 150KW dobře
2,0 - 176KW - špatně

Tak já tomu opravdu už nerozumím >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:54
Re: Bohužel
Teď = ti věřim ;-)

Máš tam tradičně pár blbostí = schválně poznáš kde? :-)
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 17:01
Re: Bohužel
jedinou blbost co vidím má nick Hammunasakra >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:19
Re: Bohužel
Teď = ti taky věřim >:-[]
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 17:02
Re: Bohužel
jen, že C5 byl 2.2 a né dvoulitr... jakou jinou blbost ?
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:19
Re: Bohužel
Výborně = fakt super motor

Nikde sem nenapsal = že 2.0 BiTDI 176 kW je špatnej motor = do tý doby = to tam prostě připsal = napsal blbost :-)

I pak sem jen zmínil = no viz já 17:13 ;-)

A i když je to spíš jen evoluce = preferuju současnou generaci R4 atmo benzínu 2,5 hybrid 160-164kW = účinnost 41% a hodnocení mezi 10 nejlepšíma motorama současnosti
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 17:23
Re: Bohužel
Pro američany možná....:D A je až na 10. místě z 10ti >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:40
Re: Bohužel
Nejsem amík :-)

Tu druhou větu radši nekomentuju [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 16:41
Re: Bohužel
Tys to zase nepochopil! >:D

Ne podle mě! :-)

Nojo Toyota [odkaz] >:-[]
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 16:33
Re: Bohužel
Jako s benzínovou krabicí... s vysokým těžištěm... i za tu spotřebu... však tu byl nedávno její test a moc dobře nedopadla... >:-[]
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:35
Re: Bohužel
A sakra, teď dostaneš vynadáno tak s osmnácti rovnítky a sedmi odkazy na to, jak vlastně nemáš pravdu >:D
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 16:36
Re: Bohužel
No, já Ravku v testu nepotopil, jen konstatuju >:D >:D Ale ano, to bude kvílení >:D
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:40
Re: Bohužel
Já proti ní taky nic nemám a dokonce považuji to, že tam je větší motor s menším výkonem, než vyhoněná jednadvojka, za plus. To není můj šálek kávy, ale v tomto směru :yes: , ale je sranda sledovat, jak se tetička kroutí >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:52
Re: Bohužel
Je v Amsterdamu = je sranda co si Neználci dovedou vymyslet >:-[]

Je supersranda = že svejm výplodum = zřejmě i věřej >:D

Tak už víš = proč Porsche poslalo V8 TDI = tam kam patří? :-)
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 10:38
Re: Bohužel
A JLR tedy V8 diesel nemá?
Já fakt měl za to že jo. A vůbec jsem nikde nenašel JLR truck divizi, kde by dle tebe měl být ten SDV8, vidím to jen v osobním autě RR. Máš nějaký odkaz? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 11:48
Re: Bohužel
Co ty máš a nemáš za to = je viz tahle diskuze = naprosto úplně nepodstatný >:D

Už si vymyslel = proč to ztažení V8TDI z Porsche? :-)

Vim že nic netušíš o SDV8 a jak byl konstruovanej aby zvládal nejtěžší terén = úmyslně zcela jinak než V8TDI = takže vysvětlovat takovýmu Neználkovi že jeho truck bláboly = sou víc než trapný = je asi zbytečná práce ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 18:55
Re: Bohužel
[odkaz] současná generace atmo benzínu 2,5 hybrid má 166 kW

A pro někoho [odkaz] je to sakra povedenej motor :-)

I když samozřejmě pořádnej motor je [odkaz] + [odkaz]

Pro někoho prej spíš naftovej V8 ;-)
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 10:35
Re: Bohužel
A kolik z těch 166KW má na starosti benzín? >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 11:42
Re: Bohužel
To je přesně ono = je to úplně naprosto totálně jedno = třeba to jednou dojde i tobě ;-)
Avatar - kari.laz
27. 6. 2018 16:42
Re: Bohužel
A 2,0 BiTDI 176KW už je dobrý, nebo to zase naopak dobu předběhlo, když to Citroen ještě nenabízí? >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:13
Re: Bohužel
Ty fakt ničemu nerozumíš a nic neznáš :-)

Jak předběhlo? Přece předběh 2.2 HDI biturbo = o dlouhý roky VW! >:D

A stejně tak biturbo šestiválec = koncevwn přece taky poslední >:-[]

Konkrétně 2.0 BiTDI 176 kW ňák jednoznačně chválený neni. Vtipný že recenzenti většinou doporučujou spíš slabší verzi 140 kW. A eště vtipnější že než 140kW zase radši 110kW >:D >:-[]

No ale nejlepší je atmo benzín 2,5 hybrid 160kW = za chvíli v nový RAV teď v Camry nebo ES = už se na něj těšim :-)
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 17:26
Re: Bohužel
Proč tak nemáš rád Audi? Pokaždé pod Audi máš potřebu těchto žvástů...? Proč ?
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 17:43
Re: Bohužel
Proč si napsal co si napsal? Proč? :-|

Co ti na tom přijde žvást = dyť to sou fakta! :-!

Takže vážně = kde tam je něco o Audi a čemu konkrétně z toho řikáš žvást?
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 18:02
Re: Bohužel
Pod skoro každým článkem o Audi máš potřebu lidi přesvědčovat o své pravdě... proč ?
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 18:09
Re: Bohužel
Neumíš odpovědět?

Proč tohle nepíšeš = třebakari.lazovi?

Čemu říkáš má pravda? Tomu samýmu co o příspěvek dřív žvást?
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 18:24
Re: Bohužel
Já položil otázku první, ty si neodpověděl, tak nebudu odpovídat já tobě...
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 18:30
Re: Bohužel
Jasně = jako vždy :-)

Diskutuju kde chci = ty ne? Otázka je spis proč s tim kde já = máš ty problém

Proč tě furt a zase trápí pár faktů co napíšu já = a ne blbosti co napsali ostatní?
Avatar - Ozzman
27. 6. 2018 19:16
Re: Bohužel
Takže neodpovis... :-) Měj se
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 19:19
Re: Bohužel
Nepoznáš ani odpověď? ;-)

Reagoval sem absolutely correct na hittmanův požadavek V6 160kW = ne v roce 2008 ale v roce 2018

Všechno následující sou už jen reakce = na zběsilý blbosti :-)

Takže teď ty :-!

Tomu neutečeš >:-[]
Avatar - _Karel_
27. 6. 2018 19:39
Re: Bohužel
Absolutely correct but stupid. Motor je schválně podladěný a levnější. Přesto bude málokomu v A4 s tímto motorem chybět výkon, a veškeré vlastnosti budou na hony vzdáleny jakémukoliv R4.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 19:48
Re: Bohužel
Samozřejmě že to co hittman napsal = je stupid. Naprosto bez diskuzí = zapomněl se tak o desetiletí = to je u aut sakra hodně. Proto sem mu to napsal

V6 160kW nebylo zvlášť vzrušující ani před lety když neteta měla Citroen s vyššim výkonem. Dneska je to total ptákovina. 155 kW míval Citroen co měla eště před tim = to je tak 15 let?

Kdy tenhle výkon dává ten atmo benzín hybrid o 2 válce a půl litru menší = nad kterym tu kari.laz ohrnoval nos

Je hezký jak voláš po absurdně nízkym výkonu v absurdně velkym motoru = na dnešní dobu = a kašleš na hmotnost motoru a co to dělá

Volání po V6 160 kW je prostě zhovadilost = ať už z důvodu že moc lidem chybět nebude tak protože takováhle diskuze mohla bejt in před 10 lety = dneska už snad neni ani out ;-)
27. 6. 2018 20:49
Re: Bohužel
Stále si nám nenapísal, prečo je podladená V6 zhovadilosť a prečo je R4 s turbomom (alebo turbami) lepšia. Nebude náhodou tá podladená V6 užívateľsky príjemnejšia ako R4 natlačená veľkým turbom?
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 21:05
Re: Bohužel
Nepoužívá se velký turbo = ale 2 turba a variabilní geometrie lopatek

Trochu podladěnej motor = neni zhodvadilost. Třílitr šestiválec 160kW = je dneska zhovadilost [odkaz]

Vůbec je zhovadilost = o tomhle dneska diskutovat

Výkonově ses zapomněl tak o desetiletí = když se musíš v tomhle konkrétnim případě ptát

Těžkej motor před přední nápravou = určitě příjemnější neni ;-)

Chtít do Audi v roce 2018 V6 pro výkon co měl kolega před lety ze sametovýho 4válce v C5 který se už ani nevyrábí = ani auto ani motor = to je slušnej úlet :-)
27. 6. 2018 21:23
Re: Bohužel
1.odstavec - áno, ale zober si o kúsok slabšie R4 jednoturbové verzie a to už paráda nie je (väčšinou úplne mŕtvy spodok)
3. stále nič, kultúra chodu a priebeh výkonu bude inde ako u R4
4. odstavec súhlasím, na strane druhej, o koľko je ťažší blok V6, keď marast okolo R4 v podobe chladičov a túrb je rovnaký? Možno bude rozdiel menší ako by sme si predstavovali
5. zamatový R4 je dosť nadsadené tvrdenie, áno sú lepšie a horšie R4 dízle, ale žiaden z nich si to v kultúre chodu nemôže rozdávať s V6

Asi to nepochopíš, ale zober si 140kW R4 a postav proti tomu V6 (zhodou okolnosti z jedného koncernu >:D ) a zaves za tieto autá 1500kg ľahký/ťažký vlek. Potom mi dolez popísať čo bolo lepšie/horšie. Ja som túto kombináciu v oboch prípadoch skúšal
;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 21:25
Re: Bohužel
Vítej v roce 2018 [odkaz]

Kolik let si byl v komatu? ;-)

ad 5. = skočíme o 11 let nazpět [odkaz]

Samozřejmě nic proti V6 = je to furt jen o výkonovym zaseknutí se kdesi v historii. Viz odkaz na začátku = dneska se to láme někde kolem 200kW
27. 6. 2018 21:38
Re: Bohužel
11 rokov naspäť to mohol byť zamatový dízel. Na pomery R4.
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 21:39
Re: Bohužel
To určitě byl = kolega ho nedávno prodával s dvojkou na začátku na počítadle kilometrů

V8 TDI mívalo 165kW = a V8 je lepší než V6 :-)
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2018 00:17
Re: Bohužel
Moc nechápu tvou argumentaci. Jde o poměřování pindíků Audi a Citroenu, nebo o co? Audi ten třílitr prodává i ve verzi 140 kW [odkaz] Evidentně ne proto, že by stejný výkon neumělo vydolovat z úplně obyčejného 2.0 TDI.

Navíc celé PSA aktuálně končí (kdyžtak mě oprav) na nijak závratných 130 kW z dvoulitru.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 07:41
Re: Bohužel
Boha = co s tim má dělat PSA? Sme v ranku prémie = řadovej tříitr MB podladěnej 210kW plná verze 250kW. To je dnešní realita

Navíc by sis měl taky aktualizuovat data = A7 se prodává jen ve verzi 50 = tj. 3litr 210kW = takže i u Audi sou v pořádku ;-)

To že se v diskuzi na ACZ najdou lidi který zůstali o desetiletí pozadu = je jiná věc. Ty aspoň na rovinu píšeš = že nechápeš
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 10:34
Re: Bohužel
A počkej, až zjistíš, že se ten třílitr montuje i do Amaroku a to ve verzi dokonce 120KW.
Já vím, 1,6 Dci od Renaultu by byla lepší podle tvé představy, protože to odpovídá dnešní době, ale asi na to ještě nepřišli, že by jim na to stačila 1,6 a ne téměř dvounásobek.
Ale víme, Amarok není osobák už zcela jistě, protože i RR se řadí dle tvé "tabulky" do kategoria nákladních automobilů

>:D >:D

Jak je vůbec možné, že BMW má z 1,6 dieselu jen 70KW, na to by jim musel zákonitě stačit například 1,3 z Fiatu Panda. Kde udělali v BMW chybu?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 11:44
Re: Bohužel
Proboha proč furt dokola píšeš = že absolutně nemáš tucha proč se kam dává jakej motor? Je to jasný celou dobu :-)

Nehledej chybu u BMW a ostatních = ty jí hledej jen u sebe >:-[]
Avatar - kari.laz
28. 6. 2018 12:24
Re: Bohužel
Tak podle tebe je 160KW z třílitru špatný, 114 KW z 2,5 je nejlepší na planetě, JLR nemá V8 diesel, ale ten SDV8, co má, tak dle tebe není v osobním autě, ale RR osobní auto je, když je tak zase má něco co V8 TDi nemá a já mám chybu hledat u sebe?
No když "myslíš" (použil jsem toto slovo a ve spojení s tebou je ta samozřejmě naprostá blbost)
>:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 12:35
Re: Bohužel
Moh by ses už probudit = sme v roce 2018 >:D

R6 nafta MB = podladěná verze 210 kW plná 250kW = v týhle realitě žijeme = my ostatní

Benzín R4 2,5 hybrid 160-166kW = jj patří mezi nejlepší motory na planetě = s tim nic nenaděláš :-)

Dokud se vyráběl = patřil mezi ně i 2.2 HDI 150kW = narozdíl třeba od V6 2,7 140kW >:D

Že motáš pátý přes devátý = to na realitě taky nic nemění >:-[]

Vim že nemyslíš = nebo aspoň nevíš neznáš = proto taky tak plácáš ;-)

U Audi nejsou takový mimoni jako ty = proto taky v A7 nabízej minimum V6 210kW = i když ty by ses chtěl vrátit v čase = tak o deset let zpátky? :-)
Avatar - Ozzman
28. 6. 2018 12:43
Re: Bohužel
Já vím, že rozrýpu další kopku hnoje, ale já musím >:D

[odkaz]

Dobový srovnávací test slavného 2.2 HDI 150Kw Sakrova kolegy-druhéosobnosti-tetičky >:D A Ošklivého Superbu s o 25kw nižším výkonem >:D Cituji test

"Sice pak ve Škodě není takový klid jako v Citroënu, ale navzdory nižšímu výkonu dokáže držet krok se silnější C5 i za hranicí 200 km/h." Superb test vyhrál.... vím, že bude prskat na neobjektivitu, ale co.. >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 12:47
Re: Bohužel
Ty si fakt vůl >:D

Neteta měla V6 = Daniel Březina [odkaz] celkem známej člověk [odkaz] před nedávnem prodal svuj C5 2.2 HDI = jeho i to auto zná většina lidí z oboru :-)

Jen vwelkej mimoň = může citovat test škodofky z ACZ = a divit se kdo vyhrál ;-)
Avatar - Ozzman
28. 6. 2018 12:57
Re: Bohužel
Danieli, víme, že jsi to ty >:D Víme, že se potřebuješ pořád zpropagovávat těmi odkazy a chválit se ve 3. osobě >:D

Jsi stejně zaujatý na druhou stranu, jako ACZ... tak komu věřit ? Já radši motoristickému novináři, než trollovi.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 13:23
Re: Bohužel
Ty máš mnohočetnou poruchu osobnosti = že píšeš víme? >:D

Věřim že si tak hloupej = že si myslíš že sem D.B. [odkaz] >:-[]

Věřim že si tak mimo = že radši věříš testu škodofky na ACZ

Eště ve 12:43 si smotal netetu a kolegu = do jedný osoby. Tak jak to vidíš teď? ;-)

I když ti to hlava nebere = neteta fakt měla C5V6 a D.B. fakt měl C52.2HDI :-)

A i když tohle ti hlava asi vůbec nevezme = oba teď maj hybridy >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
28. 6. 2018 14:19
Re: Bohužel
>:-[] :yes: prskám smíchy - "Daniel Březina, známý člověk". To už je hodně vážná porucha osobnosti, pokud se v souvislosti s tím trotlem dá mluvit o osobnosti.
Mmch, nechceš dát na kyklopa? ;-)
Avatar - Ozzman
28. 6. 2018 15:39
Re: Bohužel
Teda kdyby Sakra čistou náhodou nebyl Březina, tak by mi i Březiny bylo líto, jakou ostudu amu tady dělá a jak trapné to celé je >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 15:54
Re: Bohužel
Viz já 15:49 ;-)

Ale trapný = to teda fakt ste = ale vážně věřim že si myslíte to co píšete >:-[]

Hele už si vymyslel jak okecat vlastní blbost? O příspěvek dál byla neteta a D.B. jedna osoba = pak sem byl já D.B. = a teď je ti ho líto? >:D

TAk a) b) nebo c)? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 15:49
Re: Bohužel
Vim že ti zpracování info moc nejde = což přej 80% lidí = ale v tý studii nepsali = že k tomu že nechápou = sou drzý jak vopice >:D

Takže pro pomalejš chápající-ho Karla :-)

Je v našem oboru známá osobnost = jezděj na výstavu, zajdem na oběd, dělá s nima rozhovory, zvou ho k sobě atd. Má už slušný mého nejen v česku ale výborný i v zahraničí. Je to v dnešní době člověk kterej dělá asi nejvíc testů na Tys to asi srovnával s nějakou českou televizní hvězdičkou = žejo? >:-[]

Tak tu zas neznaj = oni ;-)
28. 6. 2018 14:04
Re: Bohužel
Ešte jedno ko z tebou uvedeného testu na tému uskákaná cukavá dvojspojka :-! >:-[] >:-[]
Citujem:
V zájmu úspor ale dochází velmi často k jeho uzamknutí – pevné spojení motoru s hnanými koly znamená menší ztráty a výsledkem je srovnatelná spotřeba paliva se Superbem.
Tím se ale C5 připravuje o výhodu v oblasti komfortu řazení. Ačkoliv by konvenční automat mohl pracovat o řád hladčeji než DSG, v případě tohoto Citroënu tomu tak není
Avatar - Ozzman
28. 6. 2018 12:55
Re: Bohužel
A taky nějak nestíhám, kde je problém? Že Audi nabízí naftové motory v autě střední třídy od 110 kw - 140 kw jako 2.0R4 a od 160-200 kw V6 ?

BMW v jeho přímém konkurentovi (3er) má od naftové
316d 85kw - 320d 140kw R4 a od 330d 190kw - 335d 230kw jako R6

Mercedes v této kategorii je na tom zrovna nejhůře (Cklasse):
C180d 90kw - C250d 143kw jen R4

Kde je u Audi problém ?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 13:25
Re: Bohužel
Neni šance = že se z roku 1,2,3 přesunete třeba do současnosti? Nebo aspoň směrem k současnosti?
;-)
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2018 17:10
Re: Bohužel
Nejsem to já, kdo sem zatáhl Citroen.

U M-B C vidím jako vrchol 143 kW čtyřválec .V čem je lepší než V6?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 17:45
Re: Bohužel
Ten 2.2 HDI byl příklad = a ne přeměřování pindíků jak si to pochopil ty
Příklad že už před desetiletim byl na tyhle výkony slušnej R4

Výkon prostě v průběhu let roste = to by ses moh vrátit k V8TDI 165 kW

[odkaz] je lepší asi skoro ve všem [odkaz] + [odkaz]

Furt seš o desetiletí pozadu = to se ti tam tak líbilo nebo co tě tam zpátky tak táhne
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2018 23:42
Re: Bohužel
Začínám být z těch diskusních mouder jelen. Na jednu stranu každý druhý vzpomíná na šestiválce v mainstreamu, ale když Audi navzdory zvyklostem podladí V6 a nabídne ho v široké škále modelů místo obligátního dvoulitru, je to špatně, protože...prostě...není dost cool?

A že je ten nový čtyřválec ve všem lepší, máš ověřeno vlastní zkušeností? Nebo jak jsi k tomu došel?
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2018 06:54
Re: Bohužel
Jelene vysvětlení je tady [odkaz] :-)

Dneska už nejsme v době V8TDI 165kW ani V6 160kW = viz odkaz sme v době kdy R6 OM656 má 210 a 250kW. Takže nic proti víc válcum = ale doby V8 165kW i V6 160kW = sou prostě dávno pryč. To je celý

Osud miluje černej humor = a tak příznivci značky s motorem před nápravou = volaj po těžšim motoru ;-)

Co radši něco lepšího = moderního a podle všech zdrojů fakt povedenýho [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]

R6 = mi přijde hodně cool :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2018 15:28
facelift lebo sa musi
auto samo o sebe vyzera uplne ok... tu facelift za mna ozaj nebol nutny ale ok... chapem... inak s chromovanou maskou sa mi to lubi viacej aj ked paradoxne A3 sa mi viac paci s tmavou maskou v sport pakete aj s tmavym stropom ... asi je to tym ze k vacsej limuzine mi uz takato tmava maska pasuje menej lebo akosi skryva noblesu... a naopak k sikovnejsiemu hatchu moc chromu uz ani neslusi... tu sa hra viac na ine veci .... ale stejne nova A1 a A6 su uz ine kafe... voci tejto A4 uz jasne vidiet dizajnovy posun... a v pripade audi a jeho konzervativnemu stylu je to posun doslova o milu... ale uz hadam aj bolo na case :-)
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2018 19:46
A4
Kdysi, t.j tak před 15 roky, jsem A4 docela obdivoval. Ale od té doby nám holka povyrostla a dnes se svými 4.72 metry to je už pořádný kus auta. Škoda. Na štěstí je tu teď A3 limo a dokonce i RS.... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 19:50
Re: A4
Budu věřit zkušenějšim = A4 nebyla před 15 lety k obdivování = řidičtější prej bylo Audi 80

A4 před nácti lety = se 3er fakt rovnat nemohlo
Avatar - KANKUNEN
27. 6. 2018 22:13
Hamuna dnes klasicky
kvalty v hlavě úplně na přeskáčku.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
27. 6. 2018 22:19
Re: Hamuna dnes klasicky
Nesmíš furt posuzovat ostatní podle sebe = většina lidí v hlavě naštěstí kvalty nemá. Cuká ti tam jako DSG? Tak to je fakt blbý :-)

Mě to řadí plynulejš než HDM = jak správně píšou v testu v poslednim Automobilu = e-cvt je holt e-cvt >:-[]
Avatar - Hittman
27. 6. 2018 23:15
Re: Hamuna dnes klasicky
Nebylo 2,2Hdi biturbo pouze se 120kw a verze 150 kW měla jedno turbo?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 07:57
Re: Hamuna dnes klasicky
Jj starší 125kW sekvenční přeplňování 150kW jedno s proměnnou geometrií lopatek
27. 6. 2018 22:37
Re: Hamuna dnes klasicky
John Lennon a Japonsko mali Joko Ono..my zas na ACZ mame Huma Ono-dusevne jednoducheho obojpohlavneho tvora Hermanasakra-hracka prirody [odkaz]
Avatar - Londonbridge
27. 6. 2018 23:18
Re: Hamuna dnes klasicky
>:D Idem si radsej naliat nejaku dobrotu dnes je to tu >:D
Avatar - Ozzman
28. 6. 2018 08:24
Re: Hamuna dnes klasicky
>:-[] :yes: Jsem zvědavej, kdo se radši nechá zastřelit, než ho poslouchat...
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 08:25
Re: Hamuna dnes klasicky
Nemachruj a di příkladem >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 6. 2018 08:38
Re: Hamuna dnes klasicky
Nabádáš mne k sebevraždě?
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 08:44
Re: Hamuna dnes klasicky
Nabádám tě = abys to co kážeš jiným = aplikoval na sobě :-!

Už se těšim >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 6. 2018 08:57
Re: Hamuna dnes klasicky
Nekážu to nikomu... přečti si to ještě 10 x a 10 x svou odpověď, protože to co si napsal je nabádání k sebevraždě... začni už přemýšlet, co tady na diskuzích plácáš a jak se chováš k okolí. Ahoj...
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2018 09:03
Re: Hamuna dnes klasicky
Tenhle taky nebyl špatnej [odkaz] :-)

Zrovna v týhle diskuzi je fakt neskutečně plácání = snažil sem se vysvětlovat a psát fakta = ale plácalové na ně moc nedbali

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku