Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
4
Nenájdem a asi ani nie je treba, A4 facelift nepotrebuje. Pri takýchto autách je častokrát oveľa väčší rozdiel medzi jednotlivými výbavami ako medzi pred- a pofaceliftovom modeli. Iný tvar nárazníka, iné svetlá či čierna maska namiesto chrómovej a auto vyzerá úplne inak.
Ham.
3
Souhlas, těch kombinací je dnes v prémii tolik, že by člověk musel dvě hodiny studovat starý i nový konfigurátor než by mu došlo co je vlastně nové a co je jenom kombinace, které si nevšiml nebo reálně moc nejezdí. Ve výsledku nejspíše lidé zaznamenají novou grafiku světel a tím to hasne. Nakonec tady asi platí co není pokažené neopravuj.
Pekelná Micinka
4
Z hlavy bych je nedal a ne vždy jsou k lepšímu, ale auto vypadá stále dobře.
Ozzman
3
Nebyl výraznější facelift v 2017 ? To mění časteji, než výrobci mobilů.. >😁
Hittman
A4 chybí nebo už možná pouze chyběl V6 TDI o výkonu 160kW, přece jenom R4 140kW a V6 200kW, to je docela díra ....
V6 160kW? Kolega zrovna nedávno prodal 8 let starej Citroen čtyřválec 150kW nezapomněl ses někde? 😄
Asi je zbytočné trollovi ako si Ty písať, že ten V6 TDI už pred pár rokmi (v minulej generácii A6) mal aj 240 kW, proste tetičkin Citroen je najlepší.
Je fakt nezbytný = abys byl furt dokola = za totální pako? 😄
Nepochopil si a poplet = vlastně úplně všechno :yes: >😁
1. Neteta = měla před nácti lety V6 = tehdy 180kW
2. Mluvim o kolegově 2.2 HDI [odkaz] autě který nedávno prodal
3. Nepochopil si že je řeč o minimálnim výkonu = 160kW je už desetiletí na 3litr fakt málo
4. Když chceš vytahovat 240kW z 3litru = podívej se o kolik let dřív s biturbem přišlo BMW
5. když chceš vytahovat výkon 3litru = argumentuj 285kW a 800Nm
6. Už to chápeš? 😄
7. A dohledej si = co znamená troll = blbe 😉
8. Dneska 160kW z šestiválce = je skoro úchylnost = stejně jako tvá reakce :-!
9. Teď už to chápeš = doufám >😒]
Nepochopil si a poplet = vlastně úplně všechno :yes: >😁
1. Neteta = měla před nácti lety V6 = tehdy 180kW
2. Mluvim o kolegově 2.2 HDI [odkaz] autě který nedávno prodal
3. Nepochopil si že je řeč o minimálnim výkonu = 160kW je už desetiletí na 3litr fakt málo
4. Když chceš vytahovat 240kW z 3litru = podívej se o kolik let dřív s biturbem přišlo BMW
5. když chceš vytahovat výkon 3litru = argumentuj 285kW a 800Nm
6. Už to chápeš? 😄
7. A dohledej si = co znamená troll = blbe 😉
8. Dneska 160kW z šestiválce = je skoro úchylnost = stejně jako tvá reakce :-!
9. Teď už to chápeš = doufám >😒]
No jo, když v BMW se musí spokojit v naftě s třílitrem, tak jim nic jiného, než to foukat jak galusku nebude >😁
U Audi na tohle mají...a teď se posaď... čtyřlitrový osmiválec
U Audi na tohle mají...a teď se posaď... čtyřlitrový osmiválec
Sedí se mi dobře = a neuvěřitelný jak sou některý lidi mimo [odkaz] 😄
Jak si tvoje hlava vysvětluje = že takový okrajový výrobci V8 motorů jako JLR, MB a BMW = V8 nafta do osobních aut nepoužívaj? To musíš vysvětlit! >😒]
Jak si tvoje hlava vysvětluje = že takový okrajový výrobci V8 motorů jako JLR, MB a BMW = V8 nafta do osobních aut nepoužívaj? To musíš vysvětlit! >😒]
Viď, ty jsi neskutečně mimo a jsem rád, že to i přiznáš.
Konečně se pohneme z místa, když si začneš uvědomovat svůj duševní stav.
Ale jinak, pokud Range Rover nepovažuješ za osobní auto, tak chápu, že 4,4 SDV8 nebereš v potaz.
Konečně se pohneme z místa, když si začneš uvědomovat svůj duševní stav.
Ale jinak, pokud Range Rover nepovažuješ za osobní auto, tak chápu, že 4,4 SDV8 nebereš v potaz.
Range Rover je super = ale s hmotností přes 3 tuny = fakt neni běžný osobní auto
Nepřekvapuje = že Neználek = to kam patří a nepatří nafta = dodnes neví 😄
Tak vysvětluj hrdino! Proč MB, JLR, BMW = největší výrobci V8 v historii = nepoužívaj V8 nafta >😒]
Nepřekvapuje = že Neználek = to kam patří a nepatří nafta = dodnes neví 😄
Tak vysvětluj hrdino! Proč MB, JLR, BMW = největší výrobci V8 v historii = nepoužívaj V8 nafta >😒]
takže to naohybáme.... RR není auto, takže se tam nepočítá, tím pádem vyřadíš dieselový motor 4,4 V8 a meleme nesmysly dále.
Víš, že už to není ani směšné, ani k pláči? To už je absolutně nezařaditelné ty tvé žvásty.
Víš, že už to není ani směšné, ani k pláči? To už je absolutně nezařaditelné ty tvé žvásty.
Proč proboha furt opakuješ = že vůbec ničemu nerozumíš? 😐
Radši pober fantazii = a začni vymejšlet proč ti v hlavě vyšlo že největší výrobci V8 motorů historie sou podle tvýho mozku mimo a okrajovej výrobce kterej de přesně opačnou cestou.. >😒]
A můžeš přidat = proč je nafta V8 levnější než V8 benzín = to je docela kuriozita žejo? 😉
A uzavři to = proč se ho zbavilo Porsche 😄
Radši pober fantazii = a začni vymejšlet proč ti v hlavě vyšlo že největší výrobci V8 motorů historie sou podle tvýho mozku mimo a okrajovej výrobce kterej de přesně opačnou cestou.. >😒]
A můžeš přidat = proč je nafta V8 levnější než V8 benzín = to je docela kuriozita žejo? 😉
A uzavři to = proč se ho zbavilo Porsche 😄
Tak evidentně už nejsou největší výrobci osmiválců, když je přestávají dělat >😁
Ale ty "myšlenkové" (ono to kolem myšlenky ani neprošlo, ale nevím, jak to mám nazvat) pochody, co máš jsou opravdu excelentní, vyloženě se tu tím bavím >😁
vytvoříš si vlastní kategorie aut, motorů a výrobců, jak se ti to hodí a pak to používáš jako argumenty >😁
Ale ty "myšlenkové" (ono to kolem myšlenky ani neprošlo, ale nevím, jak to mám nazvat) pochody, co máš jsou opravdu excelentní, vyloženě se tu tím bavím >😁
vytvoříš si vlastní kategorie aut, motorů a výrobců, jak se ti to hodí a pak to používáš jako argumenty >😁
Tak evidentně sou = a už se to nezmění 😄
Bavit se je fajn = rozumět a chápat = nebudeš věřit: Eště lepší >😁
Co to je vlastní kategorie? Že to vidim stejně jako ty lidi od JLR, MB a BMW? >😒]
Bavit se je fajn = rozumět a chápat = nebudeš věřit: Eště lepší >😁
Co to je vlastní kategorie? Že to vidim stejně jako ty lidi od JLR, MB a BMW? >😒]
Takže RR výrobce řadí to kategorie náklaďáků, nebo dokonce nějaký druh traktoru? >😁
Rozum = rozum řadí velkej přes 3 tuny těžkej RR = tam kam patří 😉
Takovej naftovej amatér ménem Martin Vaculík = a to je díky účinnosti sakra velkej fanda dieslů = vidí po srovnání daně reálnej smysl nafty = v autech tak od týhle hmotnosti
Myslíš že se ti znalostma vyrovná? >😒]
Ale i ten RR je lepší s benzínem 5.0 kompresor 565 koní :yes😒br />
No a stejně jako ten Vaculík = to víceméně viděj ty největší výrobci V8 motorů historie
Furt se ti nepodařilo vymyslet = proč V8 v naftě = viděj jinak než ty 😄
Takovej naftovej amatér ménem Martin Vaculík = a to je díky účinnosti sakra velkej fanda dieslů = vidí po srovnání daně reálnej smysl nafty = v autech tak od týhle hmotnosti
Myslíš že se ti znalostma vyrovná? >😒]
Ale i ten RR je lepší s benzínem 5.0 kompresor 565 koní :yes😒br />
No a stejně jako ten Vaculík = to víceméně viděj ty největší výrobci V8 motorů historie
Furt se ti nepodařilo vymyslet = proč V8 v naftě = viděj jinak než ty 😄
Já ti nevím ale RR SDV8 má 2,5 tuny. Tvůj žebříček náklaďáků začíná na 2,5 tuny? >😁
Proč furt dokola píšeš = že nevíš = já vim že ne 😉
Jak vidim dokonce ani takovej základ = že nejde o minimální hmotnost ale spíš maximální = žejo 😄
RR s dlouhym rozvorem SDV8 má maximální celkovou hmotnost 3340kg
A na tom jak ty sis rozdělil auta = naprosto nezáleží 😉
Prostě v náklaďáku SUV trucku nebo jak tomu chceš řikat = zatim naftová V8 smysl má. Zatim
V běžnym autě = už delší dobu ne. Proto snad moulo je tam velkovýrobci V8 přestali už před lety dávat. Proto V8TDI přestalo používat Porsche
Zkus nevymejšlet další blbiny = díky 😄
Jak vidim dokonce ani takovej základ = že nejde o minimální hmotnost ale spíš maximální = žejo 😄
RR s dlouhym rozvorem SDV8 má maximální celkovou hmotnost 3340kg
A na tom jak ty sis rozdělil auta = naprosto nezáleží 😉
Prostě v náklaďáku SUV trucku nebo jak tomu chceš řikat = zatim naftová V8 smysl má. Zatim
V běžnym autě = už delší dobu ne. Proto snad moulo je tam velkovýrobci V8 přestali už před lety dávat. Proto V8TDI přestalo používat Porsche
Zkus nevymejšlet další blbiny = díky 😄
Takže V8 TDI v Q7 je ok? Když je to velké SUV? Tam tedy ten motor má své místo?
Jo tam někde se to láme [odkaz]
Narozdíl od Toyoty a Range Roveru pokud vim neni tak upravená pro terén = ale jinak.. 😉
Uvidíme jak a jestli posune realitu smysluplnosti nafty v osobních vozech = srovnání daně. Mě docela štve = že nákupem benzínu sponzoruju naftu
Narozdíl od Toyoty a Range Roveru pokud vim neni tak upravená pro terén = ale jinak.. 😉
Uvidíme jak a jestli posune realitu smysluplnosti nafty v osobních vozech = srovnání daně. Mě docela štve = že nákupem benzínu sponzoruju naftu
A proč tedy BMW a Hlavně Mercedes pro své největší SUV nemá V8 TDI, když to je tak opodstatnitelné u RR, Toyoty a i Q7?
Proč se ptáš? 😐
Diskuzi si začal: Si neskutečně mimo = a teď nevíš? >😁
Já to teda vim :-! 😉
Bacha abys na sebe zase neprozradil = že nevíš 😄
Diskuzi si začal: Si neskutečně mimo = a teď nevíš? >😁
Já to teda vim :-! 😉
Bacha abys na sebe zase neprozradil = že nevíš 😄
s tím, že 160KW z 3,0 je málo jsi začal ty a pak s tím, že V8 diesel už nikdo nepoužívá taky ty a najednou ti do RR a LC přijde dobrý, ne-li nejlepší.
Krásně se v tom plácáš >😁 >😁 >😁
Krásně se v tom plácáš >😁 >😁 >😁
A už ti to došlo? Že ses zapomněl o hodně let = že to je málo? 😄
Jak je to s RR a motoram = sem ti napsal = tos stihnul zapomenout? >😁
Se pak nedivim že v tom máš takovej maglazj >😒]
Tak víš nevíš? Chceš vysvětlit? 😉
Už si vymyslel = proč po BMW, MB, Jagu poslali V8 nafta do háje = i u Porsche? 😄
Jak je to s RR a motoram = sem ti napsal = tos stihnul zapomenout? >😁
Se pak nedivim že v tom máš takovej maglazj >😒]
Tak víš nevíš? Chceš vysvětlit? 😉
Už si vymyslel = proč po BMW, MB, Jagu poslali V8 nafta do háje = i u Porsche? 😄
No já to vim = ale ty mě celou diskuzi přesvědčuješ že tomu rozumíš líp = takže: Vysvětli mi to
A proč se k tomu MB a BMW přidalo Porsche? 😐
Už se těšim 😄
A proč se k tomu MB a BMW přidalo Porsche? 😐
Už se těšim 😄
Zajímalo by mě, jestli by se našel byť jeden jediný přispěvatel na Auto.cz s IQ nad 60, který si taky myslí, že Iudex je pako a ty jsi chytrý. Vážně by stačil jediný. Je tu někdo takový?
Takže ty ne = ty si nemyslíš že Iudex = napsal totální blbost? 😐
Kolik že máš IQ? >😒]
Fakt myslíš že nikdo? Myslíš že všichni myslej jako Iudex? ;-\
Nebo aspoň = já napsal fakt, Iudex odepsal docela urážlivě = jak to že ho nekáráš? Jak to že máš jiný pravidla pro mě a pro něj? Vysvětlíš?
Kolik že máš IQ? >😒]
Fakt myslíš že nikdo? Myslíš že všichni myslej jako Iudex? ;-\
Nebo aspoň = já napsal fakt, Iudex odepsal docela urážlivě = jak to že ho nekáráš? Jak to že máš jiný pravidla pro mě a pro něj? Vysvětlíš?
Hamunafrodit "nečekaně" totálně zatrolloval další diskusi pod Audi ...a všichni jsou zase blbci s nízkým IQ, jenom oni jsou Citroen. 8-s
Netrolluj na mě nějakej Citroen = i když ten motor fakt považu za pan motor
Ne všichni naštěstí nejsou blbci = jen hittman napsal blbost iudex se přidal a kari.laz trochu rozjel :-!
A vim že to víš! 😉
Za to co lidi píšou = jako třeba teď ty = může vždycky jen ten co tu blbost napíše = jako teď ty
Ne všichni naštěstí nejsou blbci = jen hittman napsal blbost iudex se přidal a kari.laz trochu rozjel :-!
A vim že to víš! 😉
Za to co lidi píšou = jako třeba teď ty = může vždycky jen ten co tu blbost napíše = jako teď ty
Urcite nie je.
V celej nasej slnecnej sustave nikto taky nie je co by mal nizsie IQ ako tento "povolanim syn"..hmm..alebo dcera?
Este stastie ,ze jeho hlupost ho podla prislovia "keby hlupost nadnasala..." vystrelila mimo nasej slnecnej sustavy.
[odkaz]
V celej nasej slnecnej sustave nikto taky nie je co by mal nizsie IQ ako tento "povolanim syn"..hmm..alebo dcera?
Este stastie ,ze jeho hlupost ho podla prislovia "keby hlupost nadnasala..." vystrelila mimo nasej slnecnej sustavy.
[odkaz]
Už aby to bylo = keby hlupost nadnasala = byl by tu od tebe klid >😒]
Alebo dcera = na to už nejsou tabulky 😄
Sorry Karle = nevěřil sem ale sou tu asi lidi s IQ 60 = evidentně sou >😁
Skoro 20% popoulace má IQ pod 80 = netušil sem že maj tak rádi ACZ >😒]
Alebo dcera = na to už nejsou tabulky 😄
Sorry Karle = nevěřil sem ale sou tu asi lidi s IQ 60 = evidentně sou >😁
Skoro 20% popoulace má IQ pod 80 = netušil sem že maj tak rádi ACZ >😒]
Ne, není. Ani jediný. Je sám sebou. Nenávidí Audi a musí to vždy a za každou cenu dokazovat. Samozřejmě, mezi námi, V8 TDI je opravdu klenot. Po 50 tisících kilometrech to už člověk pozná. Mimochodem, cesta do Chorvatska včetně laškovani s Panamerou a kolonami, ve čtyřech a s plným kufrem: 7,6l.
Tím chceš říct, že čipnutý dvoulitr z Octavie by byl lepší?
Než ten 4válec v C5? Velmi pochybuju >😒]
Ale nadopovaný dvoulitr z Passátu je lepší....
Docela záleží na tom = než co >😒]
Než naftový 4válec v C5 o kterém mluvíš...
To si nejsem úplně jistej = dělí je desetiletí nebo kolik ale fakt nevim. Zase trochu vyšší výkon je logickej a bez diskuzí = ale pokud nejsi kari.laz = motor neni jen o výkonu
A zatimco 2.2 HDI kritizuje leda tak Áda a jinak chvály a ódy = tak 2.0 BiTDI viz já 17:13
Takže = fakt si nejsem jistej. Jak se dlouhodobě jezdilo a žilo s 2.2 HDi vim = pan motor
A zatimco 2.2 HDI kritizuje leda tak Áda a jinak chvály a ódy = tak 2.0 BiTDI viz já 17:13
Takže = fakt si nejsem jistej. Jak se dlouhodobě jezdilo a žilo s 2.2 HDi vim = pan motor
Sakra a já si říkám, proč dávají do Toyoty RAW4 Hybrid 2,5 114Kw. Oni se zapomněli v čase a to celkem hodně, když tebou milovaný VW měl v roce 2005 1,4TSI Twincharger s výkonem až 136KW.
To jen jak nesmyslný je tvůj argument, ale od tebe stejně nikdo nečeká ani náznak něčeho co by mohlo mít logiku, nebo prošlo kolem rozumu.
To jen jak nesmyslný je tvůj argument, ale od tebe stejně nikdo nečeká ani náznak něčeho co by mohlo mít logiku, nebo prošlo kolem rozumu.
Jako až takhle mimo? Nojo = tak na to asi neni lék 😉
Dát si věci do správnej souvislostí = prej nezvládá 80% lidí = tak aspoň = patříš k většině >😒]
A to sakra netušíš jak se s tou hybridní RAVkou se 197 koníkama jezdí 😉
Takovej znalec jako ty určitě neocení [odkaz] [odkaz] ani novější generaci pohonu nad kterym ohrnuje nos = si představ že ho někde řaděj mezi nejlepší motory na světě [odkaz]
😄
Dát si věci do správnej souvislostí = prej nezvládá 80% lidí = tak aspoň = patříš k většině >😒]
A to sakra netušíš jak se s tou hybridní RAVkou se 197 koníkama jezdí 😉
Takovej znalec jako ty určitě neocení [odkaz] [odkaz] ani novější generaci pohonu nad kterym ohrnuje nos = si představ že ho někde řaděj mezi nejlepší motory na světě [odkaz]
😄
Takže 3,0 160KW je podle tebe nesmysl a 2,5 114KW je nejlepší motor?
Zkus ten materiál, co bereš, ubrat. Už ti to opravdu začíná nenávratně škodit.
Ale i kdyby Toyota přišla s osmiválcovým dieselem, tak bude stejně nejlepší a obhajobu si najdeš.
:no:
Zkus ten materiál, co bereš, ubrat. Už ti to opravdu začíná nenávratně škodit.
Ale i kdyby Toyota přišla s osmiválcovým dieselem, tak bude stejně nejlepší a obhajobu si najdeš.
:no:
Kdyby Toyota či PSA přišla s ho vnem, které by neslo znáček jedné z automobilek, bude to pořád lepší než Audi.... tohle logicky neuargumentuješ, on totiž nejedná logicky, neví co to je ....
U jednoho je podladěný velký motor dobře, u druhého je to špatně.... v čem je rozdíl ? Ve výroboci.. >😁
U jednoho je podladěný velký motor dobře, u druhého je to špatně.... v čem je rozdíl ? Ve výroboci.. >😁
Zajímavé, jak člověk posedlý rovnítky (samozřejmě absolutně nesmyslně používanými) najednou rovnítko mezi větší motor menší výkone, ale u jiných značek, neuznává. Čemu už má pak člověk na tom světě věřit >😁 >😁 >😁
Rozumu = ale to nikdy nepochopíš = tak se s tim netrap >😁
A smiř se s realitou = že sou na světě lidi který o autech a motorech vědi nesrovnatelně víc než ty. Smířenej? 😉
A ty řaděj současnou generaci atmo benzínu 2,5 = mezi 10 nejlepších motorů světa >😒]
A smiř se s realitou = že sou na světě lidi který o autech a motorech vědi nesrovnatelně víc než ty. Smířenej? 😉
A ty řaděj současnou generaci atmo benzínu 2,5 = mezi 10 nejlepších motorů světa >😒]
Nemůžeš přece = všechno a všechny posuzovat podle sebe! >😁
Ale mezi výrobcema = sou fakt ku.va velký rozdíly = o tom žádná! 😉
Ale mezi výrobcema = sou fakt ku.va velký rozdíly = o tom žádná! 😉
3,0 - 160KW - špatně
2,5 - 114KW - dobře
2,0 - 150KW dobře
2,0 - 176KW - špatně
Tak já tomu opravdu už nerozumím >😁 >😁 >😁
2,5 - 114KW - dobře
2,0 - 150KW dobře
2,0 - 176KW - špatně
Tak já tomu opravdu už nerozumím >😁 >😁 >😁
Teď = ti věřim 😉
Máš tam tradičně pár blbostí = schválně poznáš kde? 😄
Máš tam tradičně pár blbostí = schválně poznáš kde? 😄
jedinou blbost co vidím má nick Hammunasakra >😁 >😁 >😁
jen, že C5 byl 2.2 a né dvoulitr... jakou jinou blbost ?
Výborně = fakt super motor
Nikde sem nenapsal = že 2.0 BiTDI 176 kW je špatnej motor = do tý doby = to tam prostě připsal = napsal blbost 😄
I pak sem jen zmínil = no viz já 17:13 😉
A i když je to spíš jen evoluce = preferuju současnou generaci R4 atmo benzínu 2,5 hybrid 160-164kW = účinnost 41% a hodnocení mezi 10 nejlepšíma motorama současnosti
Nikde sem nenapsal = že 2.0 BiTDI 176 kW je špatnej motor = do tý doby = to tam prostě připsal = napsal blbost 😄
I pak sem jen zmínil = no viz já 17:13 😉
A i když je to spíš jen evoluce = preferuju současnou generaci R4 atmo benzínu 2,5 hybrid 160-164kW = účinnost 41% a hodnocení mezi 10 nejlepšíma motorama současnosti
Jako s benzínovou krabicí... s vysokým těžištěm... i za tu spotřebu... však tu byl nedávno její test a moc dobře nedopadla... >😒]
A sakra, teď dostaneš vynadáno tak s osmnácti rovnítky a sedmi odkazy na to, jak vlastně nemáš pravdu >😁
No, já Ravku v testu nepotopil, jen konstatuju >😁 >😁 Ale ano, to bude kvílení >😁
Já proti ní taky nic nemám a dokonce považuji to, že tam je větší motor s menším výkonem, než vyhoněná jednadvojka, za plus. To není můj šálek kávy, ale v tomto směru :yes: , ale je sranda sledovat, jak se tetička kroutí >😁
Je v Amsterdamu = je sranda co si Neználci dovedou vymyslet >😒]
Je supersranda = že svejm výplodum = zřejmě i věřej >😁
Tak už víš = proč Porsche poslalo V8 TDI = tam kam patří? 😄
Je supersranda = že svejm výplodum = zřejmě i věřej >😁
Tak už víš = proč Porsche poslalo V8 TDI = tam kam patří? 😄
A JLR tedy V8 diesel nemá?
Já fakt měl za to že jo. A vůbec jsem nikde nenašel JLR truck divizi, kde by dle tebe měl být ten SDV8, vidím to jen v osobním autě RR. Máš nějaký odkaz? >😁
Já fakt měl za to že jo. A vůbec jsem nikde nenašel JLR truck divizi, kde by dle tebe měl být ten SDV8, vidím to jen v osobním autě RR. Máš nějaký odkaz? >😁
Co ty máš a nemáš za to = je viz tahle diskuze = naprosto úplně nepodstatný >😁
Už si vymyslel = proč to ztažení V8TDI z Porsche? 😄
Vim že nic netušíš o SDV8 a jak byl konstruovanej aby zvládal nejtěžší terén = úmyslně zcela jinak než V8TDI = takže vysvětlovat takovýmu Neználkovi že jeho truck bláboly = sou víc než trapný = je asi zbytečná práce 😉
Už si vymyslel = proč to ztažení V8TDI z Porsche? 😄
Vim že nic netušíš o SDV8 a jak byl konstruovanej aby zvládal nejtěžší terén = úmyslně zcela jinak než V8TDI = takže vysvětlovat takovýmu Neználkovi že jeho truck bláboly = sou víc než trapný = je asi zbytečná práce 😉
[odkaz] současná generace atmo benzínu 2,5 hybrid má 166 kW
A pro někoho [odkaz] je to sakra povedenej motor 😄
I když samozřejmě pořádnej motor je [odkaz] + [odkaz]
Pro někoho prej spíš naftovej V8 😉
A pro někoho [odkaz] je to sakra povedenej motor 😄
I když samozřejmě pořádnej motor je [odkaz] + [odkaz]
Pro někoho prej spíš naftovej V8 😉
A 2,0 BiTDI 176KW už je dobrý, nebo to zase naopak dobu předběhlo, když to Citroen ještě nenabízí? >😁
Ty fakt ničemu nerozumíš a nic neznáš 😄
Jak předběhlo? Přece předběh 2.2 HDI biturbo = o dlouhý roky VW! >😁
A stejně tak biturbo šestiválec = koncevwn přece taky poslední >😒]
Konkrétně 2.0 BiTDI 176 kW ňák jednoznačně chválený neni. Vtipný že recenzenti většinou doporučujou spíš slabší verzi 140 kW. A eště vtipnější že než 140kW zase radši 110kW >😁 >😒]
No ale nejlepší je atmo benzín 2,5 hybrid 160kW = za chvíli v nový RAV teď v Camry nebo ES = už se na něj těšim 😄
Jak předběhlo? Přece předběh 2.2 HDI biturbo = o dlouhý roky VW! >😁
A stejně tak biturbo šestiválec = koncevwn přece taky poslední >😒]
Konkrétně 2.0 BiTDI 176 kW ňák jednoznačně chválený neni. Vtipný že recenzenti většinou doporučujou spíš slabší verzi 140 kW. A eště vtipnější že než 140kW zase radši 110kW >😁 >😒]
No ale nejlepší je atmo benzín 2,5 hybrid 160kW = za chvíli v nový RAV teď v Camry nebo ES = už se na něj těšim 😄
Proč tak nemáš rád Audi? Pokaždé pod Audi máš potřebu těchto žvástů...? Proč ?
Proč si napsal co si napsal? Proč? 😐
Co ti na tom přijde žvást = dyť to sou fakta! :-!
Takže vážně = kde tam je něco o Audi a čemu konkrétně z toho řikáš žvást?
Co ti na tom přijde žvást = dyť to sou fakta! :-!
Takže vážně = kde tam je něco o Audi a čemu konkrétně z toho řikáš žvást?
Pod skoro každým článkem o Audi máš potřebu lidi přesvědčovat o své pravdě... proč ?
Neumíš odpovědět?
Proč tohle nepíšeš = třebakari.lazovi?
Čemu říkáš má pravda? Tomu samýmu co o příspěvek dřív žvást?
Proč tohle nepíšeš = třebakari.lazovi?
Čemu říkáš má pravda? Tomu samýmu co o příspěvek dřív žvást?
Já položil otázku první, ty si neodpověděl, tak nebudu odpovídat já tobě...
Jasně = jako vždy 😄
Diskutuju kde chci = ty ne? Otázka je spis proč s tim kde já = máš ty problém
Proč tě furt a zase trápí pár faktů co napíšu já = a ne blbosti co napsali ostatní?
Diskutuju kde chci = ty ne? Otázka je spis proč s tim kde já = máš ty problém
Proč tě furt a zase trápí pár faktů co napíšu já = a ne blbosti co napsali ostatní?
Takže neodpovis... 😄 Měj se
Nepoznáš ani odpověď? 😉
Reagoval sem absolutely correct na hittmanův požadavek V6 160kW = ne v roce 2008 ale v roce 2018
Všechno následující sou už jen reakce = na zběsilý blbosti 😄
Takže teď ty :-!
Tomu neutečeš >😒]
Reagoval sem absolutely correct na hittmanův požadavek V6 160kW = ne v roce 2008 ale v roce 2018
Všechno následující sou už jen reakce = na zběsilý blbosti 😄
Takže teď ty :-!
Tomu neutečeš >😒]
Absolutely correct but stupid. Motor je schválně podladěný a levnější. Přesto bude málokomu v A4 s tímto motorem chybět výkon, a veškeré vlastnosti budou na hony vzdáleny jakémukoliv R4.
Samozřejmě že to co hittman napsal = je stupid. Naprosto bez diskuzí = zapomněl se tak o desetiletí = to je u aut sakra hodně. Proto sem mu to napsal
V6 160kW nebylo zvlášť vzrušující ani před lety když neteta měla Citroen s vyššim výkonem. Dneska je to total ptákovina. 155 kW míval Citroen co měla eště před tim = to je tak 15 let?
Kdy tenhle výkon dává ten atmo benzín hybrid o 2 válce a půl litru menší = nad kterym tu kari.laz ohrnoval nos
Je hezký jak voláš po absurdně nízkym výkonu v absurdně velkym motoru = na dnešní dobu = a kašleš na hmotnost motoru a co to dělá
Volání po V6 160 kW je prostě zhovadilost = ať už z důvodu že moc lidem chybět nebude tak protože takováhle diskuze mohla bejt in před 10 lety = dneska už snad neni ani out 😉
V6 160kW nebylo zvlášť vzrušující ani před lety když neteta měla Citroen s vyššim výkonem. Dneska je to total ptákovina. 155 kW míval Citroen co měla eště před tim = to je tak 15 let?
Kdy tenhle výkon dává ten atmo benzín hybrid o 2 válce a půl litru menší = nad kterym tu kari.laz ohrnoval nos
Je hezký jak voláš po absurdně nízkym výkonu v absurdně velkym motoru = na dnešní dobu = a kašleš na hmotnost motoru a co to dělá
Volání po V6 160 kW je prostě zhovadilost = ať už z důvodu že moc lidem chybět nebude tak protože takováhle diskuze mohla bejt in před 10 lety = dneska už snad neni ani out 😉
Stále si nám nenapísal, prečo je podladená V6 zhovadilosť a prečo je R4 s turbomom (alebo turbami) lepšia. Nebude náhodou tá podladená V6 užívateľsky príjemnejšia ako R4 natlačená veľkým turbom?
Nepoužívá se velký turbo = ale 2 turba a variabilní geometrie lopatek
Trochu podladěnej motor = neni zhodvadilost. Třílitr šestiválec 160kW = je dneska zhovadilost [odkaz]
Vůbec je zhovadilost = o tomhle dneska diskutovat
Výkonově ses zapomněl tak o desetiletí = když se musíš v tomhle konkrétnim případě ptát
Těžkej motor před přední nápravou = určitě příjemnější neni 😉
Chtít do Audi v roce 2018 V6 pro výkon co měl kolega před lety ze sametovýho 4válce v C5 který se už ani nevyrábí = ani auto ani motor = to je slušnej úlet 😄
Trochu podladěnej motor = neni zhodvadilost. Třílitr šestiválec 160kW = je dneska zhovadilost [odkaz]
Vůbec je zhovadilost = o tomhle dneska diskutovat
Výkonově ses zapomněl tak o desetiletí = když se musíš v tomhle konkrétnim případě ptát
Těžkej motor před přední nápravou = určitě příjemnější neni 😉
Chtít do Audi v roce 2018 V6 pro výkon co měl kolega před lety ze sametovýho 4válce v C5 který se už ani nevyrábí = ani auto ani motor = to je slušnej úlet 😄
1.odstavec - áno, ale zober si o kúsok slabšie R4 jednoturbové verzie a to už paráda nie je (väčšinou úplne mŕtvy spodok)
3. stále nič, kultúra chodu a priebeh výkonu bude inde ako u R4
4. odstavec súhlasím, na strane druhej, o koľko je ťažší blok V6, keď marast okolo R4 v podobe chladičov a túrb je rovnaký? Možno bude rozdiel menší ako by sme si predstavovali
5. zamatový R4 je dosť nadsadené tvrdenie, áno sú lepšie a horšie R4 dízle, ale žiaden z nich si to v kultúre chodu nemôže rozdávať s V6
Asi to nepochopíš, ale zober si 140kW R4 a postav proti tomu V6 (zhodou okolnosti z jedného koncernu >😁 ) a zaves za tieto autá 1500kg ľahký/ťažký vlek. Potom mi dolez popísať čo bolo lepšie/horšie. Ja som túto kombináciu v oboch prípadoch skúšal
😉
3. stále nič, kultúra chodu a priebeh výkonu bude inde ako u R4
4. odstavec súhlasím, na strane druhej, o koľko je ťažší blok V6, keď marast okolo R4 v podobe chladičov a túrb je rovnaký? Možno bude rozdiel menší ako by sme si predstavovali
5. zamatový R4 je dosť nadsadené tvrdenie, áno sú lepšie a horšie R4 dízle, ale žiaden z nich si to v kultúre chodu nemôže rozdávať s V6
Asi to nepochopíš, ale zober si 140kW R4 a postav proti tomu V6 (zhodou okolnosti z jedného koncernu >😁 ) a zaves za tieto autá 1500kg ľahký/ťažký vlek. Potom mi dolez popísať čo bolo lepšie/horšie. Ja som túto kombináciu v oboch prípadoch skúšal
😉
Vítej v roce 2018 [odkaz]
Kolik let si byl v komatu? 😉
ad 5. = skočíme o 11 let nazpět [odkaz]
Samozřejmě nic proti V6 = je to furt jen o výkonovym zaseknutí se kdesi v historii. Viz odkaz na začátku = dneska se to láme někde kolem 200kW
Kolik let si byl v komatu? 😉
ad 5. = skočíme o 11 let nazpět [odkaz]
Samozřejmě nic proti V6 = je to furt jen o výkonovym zaseknutí se kdesi v historii. Viz odkaz na začátku = dneska se to láme někde kolem 200kW
Moc nechápu tvou argumentaci. Jde o poměřování pindíků Audi a Citroenu, nebo o co? Audi ten třílitr prodává i ve verzi 140 kW [odkaz] Evidentně ne proto, že by stejný výkon neumělo vydolovat z úplně obyčejného 2.0 TDI.
Navíc celé PSA aktuálně končí (kdyžtak mě oprav) na nijak závratných 130 kW z dvoulitru.
Navíc celé PSA aktuálně končí (kdyžtak mě oprav) na nijak závratných 130 kW z dvoulitru.
Boha = co s tim má dělat PSA? Sme v ranku prémie = řadovej tříitr MB podladěnej 210kW plná verze 250kW. To je dnešní realita
Navíc by sis měl taky aktualizuovat data = A7 se prodává jen ve verzi 50 = tj. 3litr 210kW = takže i u Audi sou v pořádku 😉
To že se v diskuzi na ACZ najdou lidi který zůstali o desetiletí pozadu = je jiná věc. Ty aspoň na rovinu píšeš = že nechápeš
Navíc by sis měl taky aktualizuovat data = A7 se prodává jen ve verzi 50 = tj. 3litr 210kW = takže i u Audi sou v pořádku 😉
To že se v diskuzi na ACZ najdou lidi který zůstali o desetiletí pozadu = je jiná věc. Ty aspoň na rovinu píšeš = že nechápeš
A počkej, až zjistíš, že se ten třílitr montuje i do Amaroku a to ve verzi dokonce 120KW.
Já vím, 1,6 Dci od Renaultu by byla lepší podle tvé představy, protože to odpovídá dnešní době, ale asi na to ještě nepřišli, že by jim na to stačila 1,6 a ne téměř dvounásobek.
Ale víme, Amarok není osobák už zcela jistě, protože i RR se řadí dle tvé "tabulky" do kategoria nákladních automobilů
>😁 >😁
Jak je vůbec možné, že BMW má z 1,6 dieselu jen 70KW, na to by jim musel zákonitě stačit například 1,3 z Fiatu Panda. Kde udělali v BMW chybu?
Já vím, 1,6 Dci od Renaultu by byla lepší podle tvé představy, protože to odpovídá dnešní době, ale asi na to ještě nepřišli, že by jim na to stačila 1,6 a ne téměř dvounásobek.
Ale víme, Amarok není osobák už zcela jistě, protože i RR se řadí dle tvé "tabulky" do kategoria nákladních automobilů
>😁 >😁
Jak je vůbec možné, že BMW má z 1,6 dieselu jen 70KW, na to by jim musel zákonitě stačit například 1,3 z Fiatu Panda. Kde udělali v BMW chybu?
Proboha proč furt dokola píšeš = že absolutně nemáš tucha proč se kam dává jakej motor? Je to jasný celou dobu 😄
Nehledej chybu u BMW a ostatních = ty jí hledej jen u sebe >😒]
Nehledej chybu u BMW a ostatních = ty jí hledej jen u sebe >😒]
Tak podle tebe je 160KW z třílitru špatný, 114 KW z 2,5 je nejlepší na planetě, JLR nemá V8 diesel, ale ten SDV8, co má, tak dle tebe není v osobním autě, ale RR osobní auto je, když je tak zase má něco co V8 TDi nemá a já mám chybu hledat u sebe?
No když "myslíš" (použil jsem toto slovo a ve spojení s tebou je ta samozřejmě naprostá blbost)
>😁 >😁 >😁
No když "myslíš" (použil jsem toto slovo a ve spojení s tebou je ta samozřejmě naprostá blbost)
>😁 >😁 >😁
Moh by ses už probudit = sme v roce 2018 >😁
R6 nafta MB = podladěná verze 210 kW plná 250kW = v týhle realitě žijeme = my ostatní
Benzín R4 2,5 hybrid 160-166kW = jj patří mezi nejlepší motory na planetě = s tim nic nenaděláš 😄
Dokud se vyráběl = patřil mezi ně i 2.2 HDI 150kW = narozdíl třeba od V6 2,7 140kW >😁
Že motáš pátý přes devátý = to na realitě taky nic nemění >😒]
Vim že nemyslíš = nebo aspoň nevíš neznáš = proto taky tak plácáš 😉
U Audi nejsou takový mimoni jako ty = proto taky v A7 nabízej minimum V6 210kW = i když ty by ses chtěl vrátit v čase = tak o deset let zpátky? 😄
R6 nafta MB = podladěná verze 210 kW plná 250kW = v týhle realitě žijeme = my ostatní
Benzín R4 2,5 hybrid 160-166kW = jj patří mezi nejlepší motory na planetě = s tim nic nenaděláš 😄
Dokud se vyráběl = patřil mezi ně i 2.2 HDI 150kW = narozdíl třeba od V6 2,7 140kW >😁
Že motáš pátý přes devátý = to na realitě taky nic nemění >😒]
Vim že nemyslíš = nebo aspoň nevíš neznáš = proto taky tak plácáš 😉
U Audi nejsou takový mimoni jako ty = proto taky v A7 nabízej minimum V6 210kW = i když ty by ses chtěl vrátit v čase = tak o deset let zpátky? 😄
Já vím, že rozrýpu další kopku hnoje, ale já musím >😁
[odkaz]
Dobový srovnávací test slavného 2.2 HDI 150Kw Sakrova kolegy-druhéosobnosti-tetičky >😁 A Ošklivého Superbu s o 25kw nižším výkonem >😁 Cituji test
"Sice pak ve Škodě není takový klid jako v Citroënu, ale navzdory nižšímu výkonu dokáže držet krok se silnější C5 i za hranicí 200 km/h." Superb test vyhrál.... vím, že bude prskat na neobjektivitu, ale co.. >😁
[odkaz]
Dobový srovnávací test slavného 2.2 HDI 150Kw Sakrova kolegy-druhéosobnosti-tetičky >😁 A Ošklivého Superbu s o 25kw nižším výkonem >😁 Cituji test
"Sice pak ve Škodě není takový klid jako v Citroënu, ale navzdory nižšímu výkonu dokáže držet krok se silnější C5 i za hranicí 200 km/h." Superb test vyhrál.... vím, že bude prskat na neobjektivitu, ale co.. >😁
Ty si fakt vůl >😁
Neteta měla V6 = Daniel Březina [odkaz] celkem známej člověk [odkaz] před nedávnem prodal svuj C5 2.2 HDI = jeho i to auto zná většina lidí z oboru 😄
Jen vwelkej mimoň = může citovat test škodofky z ACZ = a divit se kdo vyhrál 😉
Neteta měla V6 = Daniel Březina [odkaz] celkem známej člověk [odkaz] před nedávnem prodal svuj C5 2.2 HDI = jeho i to auto zná většina lidí z oboru 😄
Jen vwelkej mimoň = může citovat test škodofky z ACZ = a divit se kdo vyhrál 😉
Danieli, víme, že jsi to ty >😁 Víme, že se potřebuješ pořád zpropagovávat těmi odkazy a chválit se ve 3. osobě >😁
Jsi stejně zaujatý na druhou stranu, jako ACZ... tak komu věřit ? Já radši motoristickému novináři, než trollovi.
Jsi stejně zaujatý na druhou stranu, jako ACZ... tak komu věřit ? Já radši motoristickému novináři, než trollovi.
Ty máš mnohočetnou poruchu osobnosti = že píšeš víme? >😁
Věřim že si tak hloupej = že si myslíš že sem D.B. [odkaz] >😒]
Věřim že si tak mimo = že radši věříš testu škodofky na ACZ
Eště ve 12:43 si smotal netetu a kolegu = do jedný osoby. Tak jak to vidíš teď? 😉
I když ti to hlava nebere = neteta fakt měla C5V6 a D.B. fakt měl C52.2HDI 😄
A i když tohle ti hlava asi vůbec nevezme = oba teď maj hybridy >😁 >😒]
Věřim že si tak hloupej = že si myslíš že sem D.B. [odkaz] >😒]
Věřim že si tak mimo = že radši věříš testu škodofky na ACZ
Eště ve 12:43 si smotal netetu a kolegu = do jedný osoby. Tak jak to vidíš teď? 😉
I když ti to hlava nebere = neteta fakt měla C5V6 a D.B. fakt měl C52.2HDI 😄
A i když tohle ti hlava asi vůbec nevezme = oba teď maj hybridy >😁 >😒]
>😒] :yes: prskám smíchy - "Daniel Březina, známý člověk". To už je hodně vážná porucha osobnosti, pokud se v souvislosti s tím trotlem dá mluvit o osobnosti.
Mmch, nechceš dát na kyklopa? 😉
Mmch, nechceš dát na kyklopa? 😉
Teda kdyby Sakra čistou náhodou nebyl Březina, tak by mi i Březiny bylo líto, jakou ostudu amu tady dělá a jak trapné to celé je >😁
Vim že ti zpracování info moc nejde = což přej 80% lidí = ale v tý studii nepsali = že k tomu že nechápou = sou drzý jak vopice >😁
Takže pro pomalejš chápající-ho Karla 😄
Je v našem oboru známá osobnost = jezděj na výstavu, zajdem na oběd, dělá s nima rozhovory, zvou ho k sobě atd. Má už slušný mého nejen v česku ale výborný i v zahraničí. Je to v dnešní době člověk kterej dělá asi nejvíc testů na Tys to asi srovnával s nějakou českou televizní hvězdičkou = žejo? >😒]
Tak tu zas neznaj = oni 😉
Takže pro pomalejš chápající-ho Karla 😄
Je v našem oboru známá osobnost = jezděj na výstavu, zajdem na oběd, dělá s nima rozhovory, zvou ho k sobě atd. Má už slušný mého nejen v česku ale výborný i v zahraničí. Je to v dnešní době člověk kterej dělá asi nejvíc testů na Tys to asi srovnával s nějakou českou televizní hvězdičkou = žejo? >😒]
Tak tu zas neznaj = oni 😉
Ešte jedno ko z tebou uvedeného testu na tému uskákaná cukavá dvojspojka :-! >😒] >😒]
Citujem😒br /> V zájmu úspor ale dochází velmi často k jeho uzamknutí – pevné spojení motoru s hnanými koly znamená menší ztráty a výsledkem je srovnatelná spotřeba paliva se Superbem.
Tím se ale C5 připravuje o výhodu v oblasti komfortu řazení. Ačkoliv by konvenční automat mohl pracovat o řád hladčeji než DSG, v případě tohoto Citroënu tomu tak není
Citujem😒br /> V zájmu úspor ale dochází velmi často k jeho uzamknutí – pevné spojení motoru s hnanými koly znamená menší ztráty a výsledkem je srovnatelná spotřeba paliva se Superbem.
Tím se ale C5 připravuje o výhodu v oblasti komfortu řazení. Ačkoliv by konvenční automat mohl pracovat o řád hladčeji než DSG, v případě tohoto Citroënu tomu tak není
A taky nějak nestíhám, kde je problém? Že Audi nabízí naftové motory v autě střední třídy od 110 kw - 140 kw jako 2.0R4 a od 160-200 kw V6 ?
BMW v jeho přímém konkurentovi (3er) má od naftové
316d 85kw - 320d 140kw R4 a od 330d 190kw - 335d 230kw jako R6
Mercedes v této kategorii je na tom zrovna nejhůře (Cklasse)😒br /> C180d 90kw - C250d 143kw jen R4
Kde je u Audi problém ?
BMW v jeho přímém konkurentovi (3er) má od naftové
316d 85kw - 320d 140kw R4 a od 330d 190kw - 335d 230kw jako R6
Mercedes v této kategorii je na tom zrovna nejhůře (Cklasse)😒br /> C180d 90kw - C250d 143kw jen R4
Kde je u Audi problém ?
Neni šance = že se z roku 1,2,3 přesunete třeba do současnosti? Nebo aspoň směrem k současnosti?
😉
😉
Nejsem to já, kdo sem zatáhl Citroen.
U M-B C vidím jako vrchol 143 kW čtyřválec .V čem je lepší než V6?
U M-B C vidím jako vrchol 143 kW čtyřválec .V čem je lepší než V6?
Ten 2.2 HDI byl příklad = a ne přeměřování pindíků jak si to pochopil ty
Příklad že už před desetiletim byl na tyhle výkony slušnej R4
Výkon prostě v průběhu let roste = to by ses moh vrátit k V8TDI 165 kW
[odkaz] je lepší asi skoro ve všem [odkaz] + [odkaz]
Furt seš o desetiletí pozadu = to se ti tam tak líbilo nebo co tě tam zpátky tak táhne
Příklad že už před desetiletim byl na tyhle výkony slušnej R4
Výkon prostě v průběhu let roste = to by ses moh vrátit k V8TDI 165 kW
[odkaz] je lepší asi skoro ve všem [odkaz] + [odkaz]
Furt seš o desetiletí pozadu = to se ti tam tak líbilo nebo co tě tam zpátky tak táhne
Začínám být z těch diskusních mouder jelen. Na jednu stranu každý druhý vzpomíná na šestiválce v mainstreamu, ale když Audi navzdory zvyklostem podladí V6 a nabídne ho v široké škále modelů místo obligátního dvoulitru, je to špatně, protože...prostě...není dost cool?
A že je ten nový čtyřválec ve všem lepší, máš ověřeno vlastní zkušeností? Nebo jak jsi k tomu došel?
A že je ten nový čtyřválec ve všem lepší, máš ověřeno vlastní zkušeností? Nebo jak jsi k tomu došel?
Jelene vysvětlení je tady [odkaz] 😄
Dneska už nejsme v době V8TDI 165kW ani V6 160kW = viz odkaz sme v době kdy R6 OM656 má 210 a 250kW. Takže nic proti víc válcum = ale doby V8 165kW i V6 160kW = sou prostě dávno pryč. To je celý
Osud miluje černej humor = a tak příznivci značky s motorem před nápravou = volaj po těžšim motoru 😉
Co radši něco lepšího = moderního a podle všech zdrojů fakt povedenýho [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]
R6 = mi přijde hodně cool :yes:
Dneska už nejsme v době V8TDI 165kW ani V6 160kW = viz odkaz sme v době kdy R6 OM656 má 210 a 250kW. Takže nic proti víc válcum = ale doby V8 165kW i V6 160kW = sou prostě dávno pryč. To je celý
Osud miluje černej humor = a tak příznivci značky s motorem před nápravou = volaj po těžšim motoru 😉
Co radši něco lepšího = moderního a podle všech zdrojů fakt povedenýho [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]
R6 = mi přijde hodně cool :yes:
3_diamanty
auto samo o sebe vyzera uplne ok... tu facelift za mna ozaj nebol nutny ale ok... chapem... inak s chromovanou maskou sa mi to lubi viacej aj ked paradoxne A3 sa mi viac paci s tmavou maskou v sport pakete aj s tmavym stropom ... asi je to tym ze k vacsej limuzine mi uz takato tmava maska pasuje menej lebo akosi skryva noblesu... a naopak k sikovnejsiemu hatchu moc chromu uz ani neslusi... tu sa hra viac na ine veci .... ale stejne nova A1 a A6 su uz ine kafe... voci tejto A4 uz jasne vidiet dizajnovy posun... a v pripade audi a jeho konzervativnemu stylu je to posun doslova o milu... ale uz hadam aj bolo na case 😄
praděda7
Kdysi, t.j tak před 15 roky, jsem A4 docela obdivoval. Ale od té doby nám holka povyrostla a dnes se svými 4.72 metry to je už pořádný kus auta. Škoda. Na štěstí je tu teď A3 limo a dokonce i RS.... 😉
Budu věřit zkušenějšim = A4 nebyla před 15 lety k obdivování = řidičtější prej bylo Audi 80
A4 před nácti lety = se 3er fakt rovnat nemohlo
A4 před nácti lety = se 3er fakt rovnat nemohlo
KANKUNEN
kvalty v hlavě úplně na přeskáčku.
Nesmíš furt posuzovat ostatní podle sebe = většina lidí v hlavě naštěstí kvalty nemá. Cuká ti tam jako DSG? Tak to je fakt blbý 😄
Mě to řadí plynulejš než HDM = jak správně píšou v testu v poslednim Automobilu = e-cvt je holt e-cvt >😒]
Mě to řadí plynulejš než HDM = jak správně píšou v testu v poslednim Automobilu = e-cvt je holt e-cvt >😒]
John Lennon a Japonsko mali Joko Ono..my zas na ACZ mame Huma Ono-dusevne jednoducheho obojpohlavneho tvora Hermanasakra-hracka prirody [odkaz]
>😒] :yes: Jsem zvědavej, kdo se radši nechá zastřelit, než ho poslouchat...
Nemachruj a di příkladem >😁 >😒]
Nabádáš mne k sebevraždě?
Nabádám tě = abys to co kážeš jiným = aplikoval na sobě :-!
Už se těšim >😒]
Už se těšim >😒]
Nekážu to nikomu... přečti si to ještě 10 x a 10 x svou odpověď, protože to co si napsal je nabádání k sebevraždě... začni už přemýšlet, co tady na diskuzích plácáš a jak se chováš k okolí. Ahoj...
Tenhle taky nebyl špatnej [odkaz] 😄
Zrovna v týhle diskuzi je fakt neskutečně plácání = snažil sem se vysvětlovat a psát fakta = ale plácalové na ně moc nedbali
Zrovna v týhle diskuzi je fakt neskutečně plácání = snažil sem se vysvětlovat a psát fakta = ale plácalové na ně moc nedbali