Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6L: více místa pro Číňany

Čína už dávno není zemí, kde se produkty pouze vyrábí. Dnes se v Číně produkty rovněž výborně prodávají. Audi svým čínským zákazníkům vyrobilo dokonce speciální verzi A6.
Zpět na článek
11. 4. 2005 09:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 10:13
neregistrovaný "Vowi"
11. 4. 2005 10:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 10:42
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 11:30
neregistrovaný "Vowi"
11. 4. 2005 11:38
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 11:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:00
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:03
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:09
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:07
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:13
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 13:48
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:19
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 13:42
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 14:55
neregistrovaný "anonym"
11. 4. 2005 16:21
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 19:24
neregistrovaný "Ace2"
11. 4. 2005 19:59
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 21:30
neregistrovaný "Ace2"
12. 4. 2005 07:00
neregistrovaný "Jura z Brna"
12. 4. 2005 08:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 11:50
neregistrovaný "Vowi"
12. 4. 2005 08:57
neregistrovaný "Ace2"
12. 4. 2005 13:06
neregistrovaný "Jura z Brna"
12. 4. 2005 13:29
neregistrovaný "Ace2"
12. 4. 2005 16:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 00:41
neregistrovaný "pepa"
12. 4. 2005 08:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 16:22
neregistrovaný "dmx"
11. 4. 2005 19:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2005 09:31
neregistrovaný "Johny"
21. 8. 2006 00:31
neregistrovaný "rosta"
11. 4. 2005 18:52
neregistrovaný "Vowi"
11. 4. 2005 22:21
neregistrovaný "colin chapman"
12. 4. 2005 11:36
neregistrovaný "Vowi"
12. 4. 2005 16:26
neregistrovaný "colin chapman"
12. 4. 2005 18:16
neregistrovaný "Vowi"
11. 4. 2005 11:54
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 11:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 11:57
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:00
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:11
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 13:47
neregistrovaný "ciello"
13. 4. 2005 09:25
neregistrovaný "Johny"
13. 4. 2005 11:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 19:52
neregistrovaný "audi"
12. 4. 2005 00:42
neregistrovaný "pepa"
12. 4. 2005 18:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 18:56
neregistrovaný "audi"
12. 4. 2005 19:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2005 19:56
neregistrovaný "audi"
11. 4. 2005 14:00
neregistrovaný "Jenda"
11. 4. 2005 19:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 00:50
neregistrovaný "pepa"
12. 4. 2005 08:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 13:48
neregistrovaný "Enzo"
12. 4. 2005 15:57
neregistrovaný "dmx"
12. 4. 2005 17:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 18:53
neregistrovaný "dmx"
13. 4. 2005 11:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2005 13:22
neregistrovaný "dmx"
13. 4. 2005 22:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 17:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 19:01
neregistrovaný "audi"
18. 4. 2005 14:44
neregistrovaný "Johny"
11. 4. 2005 17:35
neregistrovaný "Peťa"
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 09:20
Na Buick nemají
Buick má v Číně rekordní nárůst (aspoň někde se mu daří ). Teď vypustili Buick Royaum. Taková předělávka australského Holdenu a podle mě vážně zdařilá. Audi, třes se . [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Rozbalit vlákno
56
neregistrovaný "Vowi"
11. 4. 2005 10:13
Re: Na Buick nemají
tak na Ameriku nemá nikdo co se týče prostoru a hlavně sportřeby...ale místa na zadních sedadlech mají dost na to že jsou puritání a Evropa žije sexem a auta mají malé sedačky..hmm..zajimavé..A co tak Chevrolet Camaro..tomu řikám brm brm a nebo Ford Thunderbird ale ten starý tak ze 60. až 70 let..tomu říkám amerika a Buick je taky supr...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 10:26
Re: Na Buick nemají
Puritáni i liberálové jsou jak v Evropě tak Americe. Do Ameriky jich ale hodně muselo utéct (těch puritánů) kvůli evropské netoleranci. Jinak sex v evropském autě...to by bylo sado maso Spotřebu měli v USA závratnou do 1974 a 79. Od osmdesátých let je ale dost sražená. Možná by ses divil....při pouhém srovnání výkon/spotřeba moc za Evropou nezaostávají. Ono totiž objem motoru nemá se spotřebou moc společnýho a poměr objem/výkon je úplně naprd. Právě naopak. Když je výkon jen z objemu, auto má krásný zvuk a mnohem dýl vydrží.
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 10:42
Re: Na Buick nemají
..svatá pravda.. (teda s tím objemem..) a je jen málo motorů s objemem pod 2.5 co vyfrží hodne a má i slušnej výkon.. (třeba i s turbem..).. No a co se týká sado maso... hmm... nevím čeče, ale malej nejsem a jde to...
neregistrovaný "Vowi"
11. 4. 2005 11:30
Re: Na Buick nemají
no jo,auto se nemusí vytáčet ale na rozjezdu a ve svižnosti daji Ameriku Evropani krásně..teda pokud to není uprava..jenomže díky těm amarickým idiotum jsme letos nahnaní,bo ropa na trhu stoupne až 100 USD za beler a to jen díky jim..díky te podělané válce v Iráku...Amici si myslí, že spasí celý svět..ale ted zpět k autum...sex v evropském autě, by byl fakt problém..ale zkus parkovat s 5 - 6 metrovou amerikou ve městě..
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 11:38
Re: Na Buick nemají
Nesouhlasim s tim, ze objem/vykon je uplně naprd. 7.0L a 4.0L se stejnym vykonem, kroutakem jinyma otackma->vaha, to je to oc tu bezi, dovedes si predstavit opravdu sportovni auto s takovym monstrem (7.0L)? Ja ne. Pravda je, ze asi diky nizsim otackam dyl vydrzi. Ale poměr objem/výkon neni naprd.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 11:50
Re: Na Buick nemají
Dovedu si představit sportovní auto s 6,0. Corvette. A je to moc krásná představa. Tu váhu motoru v jejím případě kompenzuje karoserie z lehkých slitin a plastů. Stejně výkonné Ferrari s motorem 4,3 žere o mnoho litříků víc.
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:00
Re: Na Buick nemají
Bavime se o motoru, karoserie je vec jina. Corvette neni sportovni auto. Tohle je nekonecna debata. Kolik ktery auto zere je irelevantni, zalezi na zupusobu jizdy, s imprezou se da jet za 10 i za 25 litru...
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:03
Re: Na Buick nemají
F 430 stojí 5 milionov, corvetta je z cenou niekde inde, a spotreba u ferrari je vedlajšia
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:09
Re: Na Buick nemají
O ferrari jsem nezacal ja... Rikam, ze vykon/objem neni nicnerikajici.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:05
Re: Na Buick nemají
Jojo. Nekonečná debata. Corvette je teda náklaďák? Když projede Nürburgring stejně rychle jako Porsche?
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:07
Re: Na Buick nemají
Zakladni Corvette to stejne rychle neprojede.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:10
Re: Na Buick nemají
Ty už mě neštvi Základní C6: čas na Nordschleife,Nürburgring: 7,56 minuty. Stejně jako Porsche 911 GT3.
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:13
Re: Na Buick nemají
GT3 má menší výkon
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:31
Re: Na Buick nemají
To je chyba toho Porsche I tak stojí asi dvakrát tolik...
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 13:48
Re: Na Buick nemají
no porsche GT3 nie je možné porovnávat s Corvetou ako to robíš ty
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 12:19
Re: Na Buick nemají
Corvette je muscle car, ne sportovni auto at zajede na Nürburgringu jaky chce cas. Nordschleife->nejade se tam furt v takove klopene zatacce bez toho aby bylo potreba drzet volant?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:36
Re: Na Buick nemají
To je pro mě novinka. Muscle cary nejsou sportovní auta? Klopená neklopená...dělá se snad v klopený porscheti špatně a proto je to nefér?
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 13:42
Re: Na Buick nemají
možná se mu dělá špatně z te Corvetty....
neregistrovaný "anonym"
11. 4. 2005 14:55
Re: Na Buick nemají
ježiš marja.... Corvette je jasný sportovní auto a nyní již více méně supersportovní (500 koní snad stačí) k tomu Corvette používá velmi pokrokové konstrukční technologie podvozku a stavby karoserie, které bych ohodnotil jako to nejlepší co se v automobilovém průmyslu vyrábí (magnetoreonické odpružení, sendvičová konstrukce podvozku, odhlehčená balsovým dřevem, průhledový HUD displej, výhradně kompozitové šasi). Corvette je sportovní vůz stejné kategorie jako je kupříkladu to Porsche (ne-li více), to že je Corvette podstatně levnější (2 mil Kč včetně daně v ČR) snad není mínus ne. Ke všemu zkuste si někde dohledat jaké přetížení G v zatáčce jaké dokáže Corvette ustát. Tuším, že to bylo někde u 1.2G a to je skutečně výsledek supersportovního vozu. K tomu všemu zrychlení kolem 4vteřin a vy stále budete plácat že Corvette není sportovní... Holt někdo umí a umí to za dobré prachy a někdo to umí taky, ale prodává to jako imidžovku za drsný peníze, čímž zdravím nejziskovější automobilku na světě automobilku Porsche (prý až 40% zisk z jednoho vyrobeného kusu) Tak co se divíte, Corvette se bude co nevidět prodávat oficiálně v autosalonu Cadillac v obci Žebrák (vedle dálnice mezi Prahou a Plzní) a pak něco říkejte. Osobně bych si radši pořídil Corvette protože je zkrátka lepší, hezčí, levnější a to jak v pořizovací ceně tak i servisní a obecně použitelnější než Porsche, i tu spotřebu má Corvette zanedbatelnou (asi 9.5 litru na 100 při cestovní rychlosti)
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 16:21
Re: Na Buick nemají
Magnetoreonické odpružení, sendvičová konstrukce podvozku, odhlehčená balsovým dřevem, průhledový HUD displej, výhradně kompozitové šasi->tak snad to odpruzeni, ze dreva se dela Morgan Aero uz "par" let, sendvicova kosnt. podvozku->melo starsi MB A. Pruhledovy HUD-> .Neni to tak super jak to z tveho prispevku plyne. Zrychleni pod 4s->no aby ne s takovym vykonem. O co tu jde? Pomer objem/vykon ->neni nedulezity!!!!!!! Kdo udela sedmilitrovy a ctyrlitrovy motor se stejnymi parametry (nejen vykon a kroutak, ale i vaha a rozmery) tak pak jo.
neregistrovaný "Ace2"
11. 4. 2005 19:24
Re: Na Buick nemají
No a Porsche nemá ani jedno z toho. Jo má stopky u prostřed palubky... (Corvette je má tedy digitální a narozdíl od Porsche ve standardu) Se smiřte s tím, že Corvette je pokročilá škola sportovních vozů a Porsche je maximálně tak rovný konkurent. Mimochodem k tomu řízení... Corvette má revoluční magnetický posilovač řízení, který kromě degresivního účinku umí reagovat i na sílu přetížení v zatáčkách... nehrajte si tady na odborníky dle časopisů. Corvette je hi-tech sportovní vůz se vším co k tomu patří a vše ja sportovním zažitkům podřízeno a to za realistickou cenu. To že je Porsche 2x dražší neznamená, že je 2x lepší, nebo že je vůbec nějak lepší.
neregistrovaný "Jura z Brna"
11. 4. 2005 19:59
Re: Na Buick nemají
Corvette ma mnoho veci....a horsi motor nez porsche.
neregistrovaný "Ace2"
11. 4. 2005 21:30
Re: Na Buick nemají
a jako je v horší v čem ?
neregistrovaný "Jura z Brna"
12. 4. 2005 07:00
Re: Na Buick nemají
Corvette Z06: 373kW, 657Nm, 0-100 4s, 7.0L. 911 GT3: 280kW, 385Nm, 3,6L 0-100 4,5s. Pomer vykon/objem-> Corvette Z09: 53,285. 911 GT3: 77,77. Rozumime si? Jestli zas nejakej chytrak zacne psat, ze je to nanic>neodepisuju.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 08:02
Re: Na Buick nemají
Je to na úplný nic Leda na to, že ti motor po 100 000 odejde do věčných lovišť.
neregistrovaný "Vowi"
12. 4. 2005 11:50
Re: Na Buick nemají
chcu vidět za jakou dobu ujedeš s Porsche GT3 100 000km a navíc Porsche GT3 si kupují jen fajnmanchři...ale Corvet je více, bo je její řízení lehčí než u Porsche..
neregistrovaný "Ace2"
12. 4. 2005 08:57
Re: Na Buick nemají
A mohl bych se zeptat k čemu je tomu Porscheti litrový výkon jako dobrý ? Vyšší spotřeba při menším objemu - první problém, vyšší emise při menším objemu - druhý problém, a samozřejmě minimální výkon o proti Corvette - třetí problém, tak k čemu je mi 77 koní z litru, když to má jenom negativa... To jako že, Porsche dojede jako druhé a pyšný řidič to bude naopak brát jako výhodu, protože má vyšší výkon z litru ? ha ha no tak to se obávám, že o tom to není. Je to vždy o výkonu, výkon z litru je dobrý do reklamní brožurky, ale z technologického hlediska nemá žádné výhody, jen nadměrně vysoké konstručkní nároky, které se projevují v ceně, životnosti, spotřebě a vyšších emisích...
neregistrovaný "Jura z Brna"
12. 4. 2005 13:06
Re: Na Buick nemají
Uvadel vykony jsem v kW, to zaprve, zadruhe Porsche GT3 plni Euro IV ktera zacne platit v r 2006, co plni Corvette nevim a ani me to nezajima->jde o srovnani. Kolik vazi motor corvette a porsche? Nevim, ale corvette je urcite tezsi, jestli to vis, mohl bys nas osvezit nejakym faktem.
neregistrovaný "Ace2"
12. 4. 2005 13:29
Re: Na Buick nemají
no to je snad nějaký problém, že větší motor bude těžší Tedy jestli to zcela dobře chápu, tak nejideálnější motor by pak muselo být být něco jako 0.8 I3 z Matizu neb je to jistě jeden z nejlehčích motorů, ale stále si o něm netroufám tbrdit, že je to motor sportovní. Naopak obrovské V12 z Lamborghini či Ferrari zase za sportovní označím mile rád. Prostě sportovní auto je o výkonu a jizdních parametrech a ne co váží kde jaká komponenta. A ono narovinu systém Porsche kdy je všechno posazeno za zadní nápravu je z konskučního principu dost nesmyslné a taky když se tohoho nesmyslu drženého jen z tradice může Porsche zbavit tak to taky tak udělá a kromě 911 to už nikam nedává. Ono totiž jízdní vlastnosti kladiva hozeného pozadu nejsou zrovna ideální sporovní záležitostí...
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 16:49
Re: Na Buick nemají
"jízdní vlastnosti kladiva hozeného pozadu"
neregistrovaný "pepa"
12. 4. 2005 00:41
Re: Na Buick nemají
porsche ma uplne jine zpracovani materialu, poradne motory, obrovskou vydr - v USA i zapadni EU je na 1 miste a to je uspech, na 50 konove corolle nebo nejakem chrobaku se nema co pokazit.
Velka cast lidi popisuje auta jen z obrazku ti co snimi jezdi vi proc daji prednost ferrari nebo porsche staci se podivat na TopGear jak je ozpevuji byvali jezdci F1
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 08:11
Re: Na Buick nemají
Tyhle kecy o tom, že malá auta bez výbavy se míň porouchávají, protože se na nich nemůže nic rozbít a najedou méně kilometrů ročně jsou totálně mimo mísu!!! Japonské levné automobily vedou TUV jen proto, že TUV nehodnotí luxusní japonské atd. Je prokázáno, že ze všech tříd vozů mají zdaleka nejmenší poruchovost drahé luxusní limuzíny v plné palbě a s ročně mnoha najetýma km. Dává se do nich totiž všechno mnohem kvalitnější. Ale je pravda, že, co se kvality týče, jsou na tom sporťák od Porsche z německé produkce nejlépe. Míň poruchová německá značka prostě neexituje. Jenže počkejte, až J.D.Power začne započítávat i ten přepláštěný Touareg. To půjde průměrek hezky k ledu
neregistrovaný "dmx"
11. 4. 2005 16:22
Re: Na Buick nemají
tak si ju kup, ale uvedom si jednu vec. Sportovost nieje len o sile a zrychleni ale aj o zatackach, o tom ako sa auto ovlada, sprava, o spatnej vazbe atd.. a aj ked niesom fanusik Porsche, musim uznat ze v tom je porsche velmi velmi vynimocne a mozno najlepsie zo seriovych aut. Corvette je o brutalnej sile, zrychleni, ale nie o presnosti, z takom zziti sa s vozidlom
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 19:22
Re: Na Buick nemají
Krásně a pravdivě řečeno.
neregistrovaný "Johny"
13. 4. 2005 09:31
Re: Na Buick nemají
Omyl, Corvette je sportove auto. Muscle cars? Definica Muscle caar je v principe lacnejsi automobil s vykonom a nejakou sportovostou. Typicky muscle car je napriklad Pontiac Firebird.Taktiez Ford Mustang. Corvette je sportovy automobil. Jeho konkurentmi su sportove a sportovo-luxusne auta ako Porsche 911, Mercedes SL a BMW 6. A ja nemam pocit ze 67000EUR(Cabrio) je tak malo.; Na druhej strane POrsche 911 Coupe stoji cca. 80000. Pouvazujte nad tym
neregistrovaný "rosta"
21. 8. 2006 00:31
Re: Na Buick nemají
no tak ty si dobre mimo nordschleife je najobtiaznejsi automobilovy okruh na svete!!!
neregistrovaný "Vowi"
11. 4. 2005 18:52
Re: Na Buick nemají
když si někdo kupuje Ferrari tak ho spotřeba vůbec ale vůbec nežere...takový člověk ho má jako imaginovku aby se mohl předvádět a ne aby se díval na palivovou nádrž..jo a někdo tady napsal že F430 stojí 5 melounu..stojí 4 a něco..
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 22:21
Re: Na Buick nemají
4 a neco je 5 , nie ka6d7 si kupuje ferrari kvôli imidžu
neregistrovaný "Vowi"
12. 4. 2005 11:36
Re: Na Buick nemají
tak cena je ted druhořadá..ale tak mi pověz proč si někdo kupuje Ferrari..no přece aby mohl ukázat že má prachy..
neregistrovaný "colin chapman"
12. 4. 2005 16:26
Re: Na Buick nemají
urcite nie kazdy, kupuju si ho kvoli tomu ako vyzera, ako ide, aky ma zvuk, a historicky odkaz znacky
neregistrovaný "Vowi"
12. 4. 2005 18:16
Re: Na Buick nemají
tak jako jsou vyjímky..šak ano jaké to auto je,a proto aby jim dělal image.....na historii moc lidi co znám nehledí...když se řekne že někdo má Ferrari tak to je určitě člověk, který je bud sběratel a milovník a nebo ten co má prachy a neví co s nimi a chce se předvést..
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 11:54
Re: Na Buick nemají
veru tak, je rozdiel dostat s 5,0 litru 160 koní alebo 300, tých 300 koní sa nadre menej ako 160, ameické motory sú poddimenzované ...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 11:56
Re: Na Buick nemají
Jaký současný americký motor o objemu 5,0 má 160 koní??? Já ti to povím, žádný.
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 11:57
Re: Na Buick nemají
myslel som to obrazne, no ale pár rokov dozadu ...
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:00
Re: Na Buick nemají
BTW 320-hp Vortec 8100 V8
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 12:07
Re: Na Buick nemají
Zaprvý se jedná o motor do trucku. Tam je hlavní krouťák a prostě to nemůžeš srovnávat s osobákama. Zadruhý to není 5,0 se 160 koňma
neregistrovaný "colin chapman"
11. 4. 2005 12:11
Re: Na Buick nemají
myslel som to obrazne, stačí pozriet autá z 90 rokov produkovane v amerike a nájdeš plno príkladov, napr. Ford Mustang 2,3 s 88 konami
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 13:47
Re: Na Buick nemají
..ale stejně mi přijde, že honba za koňskýma silama je Evropská liga... teda ve vztahu k co nejrychlejšímu autu... takovej paradox.. malá nebezpečná auta s kupou koní na úzkých klikatých a nebezpečných silnicich v Evropě a oproti tomu velká pohodlná a i pevná auta na širokých a rovnějších silnicích v ameru...
neregistrovaný "Johny"
13. 4. 2005 09:25
Re: Na Buick nemají
Sex v EU auto? hardcore sado-maso, ale vies ty co v Ocatvii Combi by sa to dalo ked sklopis zadne sedacky. Inak pravda pohodlie a priestor je velmi americka vec. V eu to zacina byt az extremny luxus. Uz aj kolko-tolko lacne velke auta miznu(Opel Omega, Nissan Maxima...)je to skoda. Mimochodom neviem kto pisal o spotrebe US aut, ale ocakavam ze sa LSS k tomu vyjadri...
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2005 11:58
Re: Na Buick nemají
Jo. Evropa prostě velká a zároveň levná auta nechce. Nechápu proč. Velká drahá a malá levná vyrábí každý. V USA se navíc vyrábějí velká levná (která tu pak někteří chytráci porovnávají s evropskýma luxusníma a chvástají se jak má Evropa navrch) a v EU se navíc vyrábějí malá drahá. Co konkrétně k té spotřebě si myslel? Už se tu v té spleti příspěvků moc neorientuju a ke spotřebě jsem se vyjadřoval mnohokrát. Fanatičtí zastánci evropských aut byli z titěrné spotřeby třeba takové Corvette přímo na prášky a nechtěli mi uznat ani data z německých autokatalogů.
neregistrovaný "audi"
11. 4. 2005 19:52
Re: Na Buick nemají
na to zabudni
neregistrovaný "pepa"
12. 4. 2005 00:42
Re: Na Buick nemají
buick je jina cenova kategorie jak audi
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 18:48
Re: Na Buick nemají
Buick Royaum stojí v základní výbavě 418 000 Yuanů. Audi A6 v základu 328 000 Yuanů.
neregistrovaný "audi"
12. 4. 2005 18:56
Re: Na Buick nemají
o US autá sa veľmi nezaujímam ale celkom rád sa od teba nechám poučiť: Buick Royaum - motory, výbava, cena, atď...
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 19:15
Re: Buick Royaum
Buick Royaum se prodává jen v Číně a jedná se o modifikaci australského Holdenu Caprice/Statesman. Má motory 2,8 (za 418 000 Yuanů) a 3,6 V6 (za 468 000 Yuanů). Bohužel výkony a výbavy neznám. Neumím čínsky a jinde toho moc není Fotogalerie: [odkaz]
neregistrovaný "audi"
13. 4. 2005 19:56
Re: Buick Royaum
dik
neregistrovaný "Jenda"
11. 4. 2005 14:00
bez titulku
Na co potrebujou 160centimetrovy Cinani kralovsky dlouhej kocar?? A bavit se o americkych sportovnich motorech nema cenu neexistuji
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 4. 2005 19:25
Re: bez titulku
Asi proto dostali Evropani na zadek tolikrát na vlastním písečku jako je LeMans: Shelby Cobra, Ford GT, Dodge Viper (ten dvakrát za sebou první i druhé místo...). A to dokonce s nesportovníma motora jak tvrdíš ty. To nechci vidět, jak by to dopadlo, kdyby začali stavět sportovní motory/auta.
neregistrovaný "pepa"
12. 4. 2005 00:50
Re: bez titulku
a kdo se tenkrat tech zavodu zucastnil, renault ? Technicky rozdil mezi US a EU autami je podobny jako mezi F1 a Card, i kdyz se v poslednich letech americane hodne zlepsili a brzy zacnou svoje auta prodavat jak oni rikaji na "prenarocnych" trzich v nemecku.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 08:05
Re: bez titulku
To spíš Evropani se mohou přetrhnout, aby mohli prodávat i v USA. A nabízí tam bohatší základní výbavu a delší záruku než ve vlastních zemích. Tak vypadá náročnější trh!!!
neregistrovaný "Enzo"
12. 4. 2005 13:48
Re: bez titulku
V tom máš pravdu, ale na druhou stranu je videt chut am. znacek prodavat i v evrope. Protoze na domaci pude dostavaj od japoncu naprd... Je tu videt snaha se prizpusobit evropskym pozadavkum viz Caddy BTS s dieslem od produkce Fiatu...
neregistrovaný "dmx"
12. 4. 2005 15:57
Re: bez titulku
jasne je ze americke auto kt sa ma predavat v EU musi podstupit ovela viac uprav ako EU auto vyvazane do USA. Ved sa to neda porovnat narocnost v EU - europania chcu poriadny podvozok s ktorym sa nemusia bat ist 160 km/h, dobre brzdy, hospodarnost, vyuzitie priestoru, a v neposlednom rade kvalitne posobiaci interier. Lonestarstate teraz tu zacni hovorit co z toho ma caddy, ci lincoln a co viper, ale jedno americke auto ktore splna vsetky tieto poziadavky za rozumnu cenu najdes len tazke. Nehovoriac o tom ze neponukaju auta vhodne pre vacsinu europanov - male hatchbacky
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 17:00
Re: bez titulku
Tyhle protiamerické bláboly jsou nejsměšnější právě v dnešní zglobalizované době. Jeden příklad za všechny: Chevrolet Cobalt=Opel Astra. Všechno to jsou globální platformy, kdy americké verze využívají naprosto shodnou techniku jako jejich evropské klony. Je pravda, že v USA není zvykem cpát do těhlech malých aut všechnu tu luxusní výbavu. Tam totiž, kdo má prachy, koupí pořádnej křižník. Takže Cobalt narozdíl od Astry nemá v nabídce mnoho technických vymožeností (jenže ty jsou v EU stejně za příplatek) a má i chudějc vypadající interiér. Podvozek není horší, motor není horší, využití protoru není horší,...
neregistrovaný "dmx"
12. 4. 2005 18:53
Re: bez titulku
Cobalt je skor vynimka ako pravidlo. A je to trochu OT lebo modely kt maju spolocnu platformu velmi pchat do EU nebudu, ide tu o prave americke auta nie? A aj ked cobalt je platforma astra to vobec nic neznamena. Platformu moze mat spolocnu aj SUV a hothatch a kazde sa sprava uplne inak, to sned chapes.

a k interierom - dobre vies ze aj luxusne ameriky sa kvalitou nevyrovnaju europskej strednej triede! A asi ani kompaktom. Preco si tak velmi zaujaty? Ved keby si videl vedla seba Golf a dajme tomu niaky CHevy Malibu alebo Expedition dobre vieme kto bude mat kvalitnejsi interier.

USA auta su diametralne odlisne od EU v tom,ze su v EU prekticky nepouzitelne - myslim ich velke sedany, SUV, pickupy a musclecary. Europa potrebuje nieco ine. Naopak EU auta ako BMW, Audi, MB, VW nemaju problem s predajom v USA a samy americania povazuju Europske auto za nieco viac ako ich vlastne. Pre nich to je nieco extra - ako cela europa
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2005 11:52
Re: bez titulku
"dobre vies ze aj luxusne ameriky sa kvalitou nevyrovnaju europskej strednej triede!" No comment. Očividně nevíš, o čem mluvíš. A Cobalt není žádná výjimka. Malá auta vyráběná a prodávaná v USA jsou prakticky všechna jen deriváty modelů prodávaných v Evropě. Ford Focus, Chevrolet Aveo/Kalos, Chevy Malibu a Pontiac G6 jsou zase to samé, co Opel Vectra a Saab 9-3 v EU. A že pro Američany je Evropa něco lepšího než USA. Fakt fobrej fór. Tak proč neemigrujou? Mohutný odliv mozků se spíš odehrává neustále opačným směrem.
neregistrovaný "dmx"
13. 4. 2005 13:22
Re: bez titulku
precitaj si co som pisal, hovoril som o klasickych velkych amerikach ktore sa predavaju najviac a nie o malych. Inak EU je pre Ameriku nieco co ma historiu a vacsina do EU ide ak moze, je to tak ako aj u nas plno ludi sniva ist do USA... Nehovorim ze zit lebo je to velmi iny sposob zivota a ja by som za nic nemenil. A takisto asi ani im by sa nezvykalo dobre.. su proste ini a potrebuju aj ine auta. Ale nevidim zmysel tahat ich velke obludy do europy, ked europske automobilky vyrabaju auta ovela vhodnejsie do europy - a naopak americke automobilky robia lepsie auta pre ameriku ako europske.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 4. 2005 22:00
Re: bez titulku
Ja reagoval na tohle: "ale jedno americke auto ktore splna vsetky tieto poziadavky za rozumnu cenu najdes len tazke. Nehovoriac o tom ze neponukaju auta vhodne pre vacsinu europanov - male hatchbacky"
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 4. 2005 17:04
Re: bez titulku
Jasně, že mají snahu. To nezpochybňuju. ps: je to BLS a podle mě se moc neuchytí, i když bych si to přál. Bude to v testech všech propagandistických německých magazínů neohrabaná žíznivá amerika. A Evropani jsou tak ovlivnitelní...
neregistrovaný "audi"
12. 4. 2005 19:01
Re: bez titulku
Ovlpyvniteľní ? A čím ? Nemeckými propagandastickými magazínmi ? Ver že nie všetci...
neregistrovaný "Johny"
18. 4. 2005 14:44
Re: bez titulku
Ovplyvnitelni? Az neuveritelne. US automobilky sa presuvaju k exportu lebo trh je v USA preplneni + v pripade krizy portebuju sa o nieco uchytit aby nedopadly ako po ropnej krize. Ak si porovname cenovo podobne auta tak US auta maju rovnaku a niekedy aj lepsiu kvalitu a vacsinou ponukaju viac, leo pri rovnakej ponuke maju nizsiu cenu, napr. Cadillac STS vs. BMW 545, Chrysler Voyager vs. VW Sharan alebo pocuvajte toto(na toto som prisiel sam) Ford Mustang Cobra vs. BMW M6. V casopisoch ako auto-motor-und-sport vyhravaju tak suverenne a neobjektivne VW a Mercedesy vsetko ze sa to uz neda citat. Ak chcete vediet ja citam zasadne rakusky Auto Revue, nejake lacnejsie ceske a slovenske casopisy a popripade nieco US. Je tam menej reklamy a biednejsie informacie ale aspon to neni naplnene sra*kami
neregistrovaný "Peťa"
11. 4. 2005 17:35
bez titulku
A jak se to bude jmenovat v Evropě? Čínský passat=superb, nechtějí to podstrčit škodovce jako nástupce superbu?
Rozbalit vlákno
0