Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A7 Sportback: Oficiální fotografie a technická data

Audi A7 Sportback se představilo při pondělní slavnostní premiéře v Mnichově. V úterý 27. a ve středu 28. července probíhá oficiální prezentace také v Praze. České ceny začínají na 1,33 milionu Kč.
Zpět na článek
27. 7. 2010 12:15
neregistrovaný "Kajfik"
23. 8. 2010 18:16
neregistrovaný "Kajfik"
24. 8. 2010 15:16
neregistrovaný "Kajfik"
24. 8. 2010 22:09
neregistrovaný "Kajfik"
27. 7. 2010 07:39
27. 7. 2010 09:20
neregistrovaný "dejwi-dek"
27. 7. 2010 08:22
27. 7. 2010 08:24
27. 7. 2010 08:35
27. 7. 2010 09:10
27. 7. 2010 09:41
Avatar - mustafa
27. 7. 2010 07:38
Bez osmiválce?
Já myslel, že to je premiovka a ono tam je 3,0 TDI 150kw?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
27. 7. 2010 07:50
Re: Bez osmiválce?
nestaci ti? co tam chces mat 500 koni? na co? magori na cestach jazdia na x6, audi je slusna znacka >:D
Avatar - !GAS!
27. 7. 2010 08:32
Re: Bez osmiválce?
Pohoda... 3.0 TDi má podle tabulky 180kW, 150 vidím jen u verze s Multitronicem = bezestupňovou převodovkou. ;-)
Avatar - iudex
27. 7. 2010 08:50
Re: Bez osmiválce?
Poznás nejaké Audi, ktoré má v ponuke len 4 motory?
Neboj, ono prídu urcite i benzíny V8 (4,2) a vo verzii S7 (mozno i RS7) aj nieco extra výkonné (biturbo?).
Avatar - positivemind
27. 7. 2010 09:40
Re: Bez osmiválce?
A nebo ta božská atmosféra z RS5 >:D
neregistrovaný "Kajfik"
27. 7. 2010 12:15
Re: Bez osmiválce?
znám takové co má v nabídce dva... R8... >:D
Avatar - white label
27. 7. 2010 17:59
Re: Bez osmiválce?
A co třeba R8 GT, to je přece jen poněkud odlišná motorizace... :-O ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
23. 8. 2010 18:16
Re: Bez osmiválce?
Bavme se o tom coi je v ceniku... Tam jsou dva... Ke zminovanym ctyrem se stejne nedostanes, leda bys jej natrel namodro a povazoval za novy motor...
:no:
Avatar - white label
23. 8. 2010 18:20
Re: Bez osmiválce?
K jakým zmiňovaným čtyřem? R8 GT prostě existuje a ceník je jen kus papíru... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
24. 8. 2010 15:16
Re: Bez osmiválce?
Předřečník vykřikoval něco o tom, že neexistuje Audi s nabidkou jen 4 motoru... Ja vtipne poznamenal ze R8 ma v nabidce jen dva... At se podivam na tvuj prispevek z kterekoliv strany, postrada smysl a je jen vykrikem do tmy. Zaprve se ohanis motorem ktery neni v oficialnim prodeji v CR a za druhe stejne nepopira tezi ze audi ma model do ktereho nabizi pouze ctyri nebo mene moznych motorizaci...

Nevim co na tom neni jasneho, a muzes se treba stavet na hlavu ale tuhle prkotinu neobkecas... Ale ja vim ty se musis zastat koncernu i za cenu, ze budes jen tepat prazdne a absurdni vety... A to dokonce i u tak bezvyznamnych temat jako je tohle...

Kus papiru je i tvuj odaci list, tak si s nim bez vysusit boty a nemel tady nesmysly s pozlatkem relevantnosti...
Avatar - Krispos
24. 8. 2010 15:38
Re: Bez osmiválce?
Nesmíš brát české ceníky jako střed vesmíru :-) Ale ikdyby měla R8 pouze jeden motor, furt to bude výborná kára, na kterou 99% zdejších teoretiků nemá >:D
neregistrovaný "Kajfik"
24. 8. 2010 22:09
Re: Bez osmiválce?
To nepopiram a o to absurdnejsi je Labelovo hadani o jeden hypoteticky motor navic...

Dokud zijeme v CR jsou pro me relevantni ceske ceniky a ceska nabidka... Pokud jina automobilka neco nenabizi pro Evropu nebo CR take se ji to casto vytyka. Takze po mesici at si jezdi co chce, me zajima co se oficialne k nam importuje...
Avatar - white label
24. 8. 2010 22:33
Re: Bez osmiválce?
Kajfíku, proboha... "nežer" to tady tak, zdejší diskuse opravdu nejsou středem vesmíru..., zkus trochu nadhledu, když už jsi tak vtipný...
Ty jsi (podle sebe vtipně) poznamenal, že R8 má v nabídce "pouze" dva motory (což je samozřejmě na SS dost i tak) a já jsem zase (podle tebe zřejmě naopak nevtipně) jen poznamenal, že existuje i verze R8 GT (žádný český ceník jsem u toho neřešil, taky nevidím žádný důvod proč) ..., čímž to mohlo klidně skončit...
Tvoje dotčené plky o českém ceníku a "koncernové" žvásty mě opravdu nezajímají, ty si šetři na jiné diskuse, kterých je tu už tak až moc... ;-)

P.S. Mimochodem, když na tom tak bazíruješ, praticky všechny nové modely a motorizace Audi jdou nejprve na německý trh a až později k nám a není to běžná praxe jen u Audi..., jak píše i Krispos, český trh opravdu není středem Světa, ani Evropy a dovézt si dneska auto třeba z Německa není žádný problém, můžeš si pro něj (už několik let) klidně zajet i s českýma RZ "v ruce!...
Avatar - 3_diamanty
27. 7. 2010 07:39
po A5
druhe pekne audi, neparne cisla im sedia :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2010 07:49
Teda panove...
odpustte mi ten pubertalni vyraz, ale tohle neni brko, tohle je ku*wa brko! Jeste ted me tu krisi. Tohle je podle me automobilova dokonalost! Monoxicht nemam rad, audi se mu uz vsim stejnym hnusi, ale toto...nemam slov, nadhera...ten zadek je proste do-ko-na-ly!
Abych jen nechvalil, otevirani kufru je jak vrata na uhli, ale vzhledem ke stavbe je to logicke. A predek, no, smeska A8, R8, no proste audi :-)
A cena docela dobra, ja myslim, ze jich velmi rychle uvidime velmi hooodne
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dejwi-dek"
27. 7. 2010 09:20
Re: Teda panove...
Naprosto souhlasím
Avatar - twistedTSD
27. 7. 2010 08:22
co dodat...
nádhera :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2010 08:24
moc hezke
Zadni cast se opravdu povedla, dokonala! Konecne neco co se mezi Audi vycniva z rad svou eleganci a proporcema.

Interier je super, jen mi tam porad neco nepasuje, jenze nevim co, mozna to bude prilis vysoka radici paka, kdo vi. Jinak super.

Uz se tesim na novou A6.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
27. 7. 2010 08:36
Re: moc hezke
Tak se mi to líbí. 100 lidí, 100 chutí.
Avatar - Johny.Rico
27. 7. 2010 08:25
Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zezadu.
... a to mi nikdo nevyymluví. Interier a xicht klasika špica, ale to, co je zezadu... včera to dobře popsal jeden pán, ehm, uživatel na autowebu.

Doufám, že nesprasí novou řadu od BMW, plánovaného konkurenta. Ten totiž vypadá skvěle.

Škoda no, PP a A7, ošklivá káčátka.
Rozbalit vlákno
8
27. 7. 2010 08:30
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Taky mam rad pohadky, jenze nakonec osklive kacatko to nanda vsem na rovne care. ;-)
Avatar - Johny.Rico
27. 7. 2010 08:39
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Tak za ty prachy... co chceš. Za design se prostě platí (AM Rapide).
Avatar - positivemind
27. 7. 2010 08:39
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Záď je na tomhle voze to nejzajímavější - ostatní věci jsou tuctovka. Ale ta záď! To je teprve něco! :yes:

Osobně jsem čekal tu V8 s 277KW, ale čert ji vem, máme tady kompresorovej benál.
Avatar - Johny.Rico
27. 7. 2010 08:41
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Mě zase nevadí ten předek, ale ten zadek, na to si zvyknout nemohu. Jistě, naživo ten pohled bude trochu jiný, jen tohle prostě nedávám.

Ohledně té V8 - určitě tam přijde. Půjde to do Ameriky, na Blízký Východ, musí to tam dát.
Avatar - radolaco
27. 7. 2010 08:40
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Vzdy som bol velky fanda aut Coupe. Ale halvne dvoj, resp. trojdverovych. Nemozem si pomoct, ale takisto ako sa mi nepaci zadok na A5 Sportback, tak sa mi aj nepaci zadok na tejto A7 Sportback. Pritom klasicku trojdverovu A5 povazujem za jedno z najkrajsich seriovych (a relativne dostupnych) aut. Jednoducho mi na tych A5 a A7 Sportbackoch chyba kusok kufra pred koncom zadnej casti karoserie. Toto prevedenie so splyvajucou zadnou castou az uplne do konca mi pride nejake strasne staromodne, take podivne. Za jedine pekne 5 dverove Coupe povazujem Aston Martin Rapid. Pravda, to je trosku mimo dostupnosti...Ale osobne by som radsej zobral A4 ako A5 Sportback. A inak to konkurencne BMW k A7 vyzera slubne (lebo ma kusok kufru! :-) )
Avatar - Johny.Rico
27. 7. 2010 08:46
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Kdyby prodloužili kufr, tak je to A8. Proto ten kufr "skopali" do menší velikosti, je takový natlačený, umáčknutý, jak krabice - harmoniku mi to připomíná (a teď se omlouvám všem, které to urazí ;-) ). Štve mě to, mohlo to být pěkné auto. Ale jak jsem řekl - naživo tu bude jinak. Mě když se něco nelíbí na fotkách, tak ani ve skutečnosti. A7 koncept se mi nepáčil, zato nový řada BMW ano. Doufám, že to BMW nezprzní, jak má posl. dobou ve zvyku s novými modely.

Ano, A5 je hezká, moc.
Avatar - iudex
27. 7. 2010 08:53
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Tvoj názor bude jasne mensinový. Ja v tom dokonale elegantnom zadku vidím flair Aston Martinu. :-)
Avatar - Johny.Rico
27. 7. 2010 10:35
Re: Jsem rád, že jsem se nespletl včera. Je to odporné - zez
Nejspíš bude. Nevadí mi to, aspoň pro mě bude Aston pořád skvost :-)
Avatar - ryman
27. 7. 2010 08:35
Zadní partie
nesou stopy inspirace u Š110R a gardečka :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - radolaco
27. 7. 2010 08:52
Re: Zadní partie
presne...a to je to co sa mi nepaci...pred 30 rokmi to bolo fajn, ale teraz eee :no:
27. 7. 2010 11:11
Re: Zadní partie
>:-[] >:-[] >:-[] proto folcek koupil šáde... byly jsme na tom lip a vykradaji nas doted, skopcaci! >:D >:D
27. 7. 2010 08:51
"douche factor"
To co se designerum podarilo vyrezat z krivek a vektoru, to je sila. Nehoraznej narez, malem jsem nekolikrat odpadl se zastavou dechu. Tohle prekonat bude asi globalni problem >:-[] . Davam (docasnou) 1*.... Cas ale ukaze, jak vysokej bude mit tohle auto "douche factor" >:D Zatim to bohuzel vypada, ze minimalne srovnatelnej jako X6...;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:08
Audi Panamera alebo Audi Rapide?
Často sa tu skloňuje zadná časť A7. Tak sa na tento zadok pozrime bližšie. :-)
Lepšie než tisíc slov vyjadrí skutočnosť jeden obrázok. Takže k čomu má zadok A7 bližšie: [odkaz]
k Aston Martin Rapide: [odkaz]
alebo k Panamere?: [odkaz]
Ja myslím, že kto nemá šedý zákal, odpovie si sám.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - radolaco
27. 7. 2010 09:20
Re: Audi Panamera alebo Audi Rapide?
ved prave, ze k Panamere...a to nem dobre...Aston to je ukazka vkusneho dizajnu a citu pre detail...to Audi aj s Panamerou su take podivnosti
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:38
Re: Audi Panamera alebo Audi Rapide?
Odcitujem z dojmov redakcie auto.cz: Velký Sportback sice má na délku téměř pět metrů, ale proti zavalitě působící a-osmičce působí jeho atletická silueta ve skutečnosti lehce. Dokladem toho, že nejde o samozřejmou vlastnost velkých liftbacků, je podobně dlouhá a vysoká Panamera.
Takze nie som sám, kto jasne odlisuje elegantnú stíhlost A7 od...no, nazvime to slusne disproporcnosti Panamery. ;-)
Avatar - radolaco
27. 7. 2010 10:54
Re: Audi Panamera alebo Audi Rapide?
ok...ale tak ako je elegantnú stihla A7 od Panamery, tak je este viac elegantnú stihly Rapide od A7...ale uznavam, ze Rapide je skor 5 dverove kupe zo sportaka a A7 zo sedanu (A6)...a takisto cena Rapide a A7 je "trosku" inde :-)
27. 7. 2010 09:21
Re: Audi Panamera alebo Audi Rapide?
Podoba tu urcite je, celkove je ovsem Rapide (i kdyby jen ciste designove) uplne "jina liga" - bocni profil, dynamicke predni lampy.. A7 na me zatim podle fotek pusobi minimalne nesourode, asi jako jeji vyse posazeny konkurent 5GT.
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:35
Re: Audi Panamera alebo Audi Rapide?
Samozrejme ze je Rapide iná liga: výkonmi, cenovo i imidzovo. Kazdopádne istá aristokratická elegancia i v A7 je a s disproporcným mastodontom 5GT sa nedá dat do jednej vety.
27. 7. 2010 09:10
za mě - ne
Ne, ten zadek se mi nelibi. Zbytek klasicke Audi, takze ve me vyvolalo emoci asi jako splachnuti po ranni toalete :-) Ale verim ze si kupce najde, preju ji to.
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2010 09:41
SEDMÁ VELMOC
Zcela přirozený, harmonický vůz. Čistý, křišťálový silniční klenot z vyšší střední. Dokonale zvládnuté všechny křivky. Cé sloupek, zadní okno a zadní boční... celá komposice je bez kazu. Styl z těch nejpřitažlivějších. Autu není co vytknout.

Cena se drží velmi silně na uzdě, počitej s příhozem cca 150-200 na extras a stále jsi pod bájnou hranicí jedna a půl.

Fantastická je kabina, přístrojovka dostala velmi elegantní šmrnc, jemně posouvá kokpit do sfér umělecko-prémiových, jednoznačná trefa.

Zadní pohled odhaluje potenci vozu, lehounká střecha a silné, vytažené boky, další trefa.

Osobně mě neinspirují hadi ledek ve světlech, jsem dokonce zásadně proti, avšak jako celek je to jednoznačný silniční skvost pro ty správné eurojezdce.

Dávám deset z deseti možných.

P.S. Vyšší střední se začíná zahušťovat, co?

BRAVOOOO :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:45
Re: SEDMÁ VELMOC
Ak toto radíme do beznej strednej triedy, kde je referencia 5er s hodnotením 10/10, tak A7 musí dostat 11/10. :-)
Inak vo vsetkom súhlas.
Avatar - radolaco
27. 7. 2010 10:19
Re: SEDMÁ VELMOC
"Zcela přirozený, harmonický vůz, dokonale zvládnuté všechny křivky"

Sorry, ale to sa da povedat urcite len o jednom podobnom aute - Aston Martin Rapide.
A7 je podla mna silno neharmonicky. Ovela harmonickejsi mi pride A5 ci A4. Alebo aj nova Jetta. Ale jo, vysada A7 bude cena...na Astona ma malokto, na A7 uz dost ludi.
27. 7. 2010 11:13
Re: SEDMÁ VELMOC
Ano je to skvost :yes: Srovnání zdejších neználků A7 s AM Rapide mne jako fandu OOOO jistě potěší, ale je mimo mísu. Tím srovnáváním chtějí poukázat na nedostatky A7, ale dělají přesný opak :-) Mimochodem, u Audi by jistě dokázali udělat stejný (lepší) design, ale do zadání u velkosériového výrobce vyšší střední vstupují jiné faktory než názory webových čtenářů a snaha vyrovnat se AM. A7 je u mne v pořadí... :yes:
27. 7. 2010 15:17
Re: SEDMÁ VELMOC
Vyssich strednich to souhlasim.

Kdo potom navrhoval A2 zelinar z Hamburku? Totalni blamaz a pruser po vsech strankach!

Nikdo neni dokonaly! nove A4 je poctatne skaredejsi nez ta predchozi. Ale to je vec nazoru,ze!

A7 super!
27. 7. 2010 11:27
Re: SEDMÁ VELMOC
10/10? Kolik bys dal teda pětce? 12? 13? ;-)
27. 7. 2010 11:50
taková oktávka
...mnoho povyku pro nic. Prej čtyřdvéřové kupé... Už dávno před Mercedesem CLS tady jedno jezdilo a sice naše oktávka, předběhla svou dobu, akorát nikoho nenapadlo říkat jí kupé >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
27. 7. 2010 12:08
Re: taková oktávka
No nazvať Oktávku kupé by žiadalo inak kvalitný matroš. >:D
Inak máš pravdu, niekto bystrý vymyslel tento názov a teraz sa ním chcú zastrešiť pomaly všetky liftbacky. Avšak keď už túto hru pripustíme, A7 je po Rapide najvydarenejším zástupcom "segmentu".
27. 7. 2010 12:16
Re: taková oktávka
jasný, je to nadsázka, jinak pěkná kára samozřejmě... :-)