Zajímá vás, která auta jsou v provozu nejlevnější? Studie Kelley Blue Book vám dá odpověď. Bohužel zpoza oceánu, ale i tak jsou výsledky přinejmenším zajímavé.
Soul to ma v Europe tazke kedze je tu kaskaj a za dalsie neponuka pohon 4x4 ale ako vidime europa nie je jeho taziskovy trh podobne ako optima aj ked verim ze ta moze prekvapit aj v europe. Kto chce stvorkolku od kie musi volit drahsi sportage, skoda.
V Britaniii sa uz Optima predava od zaciatku februara, som zvedavy na koncorocne tabulky hadam nebude na chvoste v europe :yes:
Tak som zvedavý ako na túto správu zareagujú honiči z vlčihradu. >:-[]
Buď to tu bude plné obhajoby a rečí o tom, ako sú amíci hlúpy alebo tu zostane potupné ticho. Každopádne tu viac ako 400 príspevkov od nich nebude. To by musel byť článok o KIA+Hyundai a nie o KIA+Audi. ;-)
Měl by sis nejdřív přečíst ten článek, pak by ti snad došlo, že ten nadpis je (mírně řečeno) zavádějící. Viz citace z článku: "Mezi !luxusními! výrobci patří prvenství možná trochu překvapivě Audi.", navíc nejde zdaleka jen o pořizovací cenu, ale hlavně o provozní náklady, takže by ses tu spíš mohli ti "honiči z vlkohradu" prsit, než krčit. Je to jako v Blesku, nemůžeš číst jen nadpisy, které mají přílákat lidi, co rádí čtou o problémech/neúspěších druhých, v tomto případě má nadpis přilákat právě zkratkovité antikoncernfans a jak je vidět, u tebe se jim to podařilo skvěle... :-O:*);-)
Jak vidíš i podle reakce zina, tak samotný nadpis dělá značce toho koncernového auta logicky spíš negativní reklamu. I podle toho je jasné, že redakci (Blesku) nejde ani tak o propagaci koncernu, ale spíš o bulvární snahu "prodat to" pokud možno co nejvíce uživatelům...
No čítať by si mal ty, alebo skôr lepšie chápať tomu čo čítaš. To prvenstvo je myslené tak, že spomedzi luxusných značiek je Audi najlacnejšie. Dôvodov môže byť niekoľko: nízka predajnosť, nedôvera u klientely, slabá image, atď, atď... Či je to na prsenie? Neviem.
Každopádne ja proti Audi nič nemám, mne sa tie autá páčia ale očividne Audi nie je vo svete brané tak ako v niektorých štátoch EÚ. Ja osobne by som v tejto cene tiež radšej išiel do niečoho iného (BMW, MB, Lexus, Jaguar, ...). Výnimku by som urobil možno len pri A5.
Hmm, takze napr. Lexus vyhral dalsie tri kategorie a podla tvojej logiky je dovodom, citujem ta:" nízka predajnosť, nedôvera u klientely, slabá image, atď, atď..." Potom nechapem ako moze byt v tvojom vybere medzi BMW,MB, Jaguar,... Chapem dobre tvoju koment?
Pokud jsi ten článek četl, pak máš s chápáním problém naopak ty, viz i reakce ze 14:20 LuckerPedro (nebudu to, co napsal, zbytečně opakovat). Pokud vidíš podobně zásadní souvislost mezi nižšími provozními náklady a mezi tvým: "nízka predajnosť, nedôvera u klientely, slabá image, atď, atď...", pak na tom u nás musí být (po této stránce) třeba MB (v rámci prémie) relativně dost špatně... :*);-)
Ronault bude reagovať pod každým článkom. Preteká sa s white labelom, aby koncom roka mal príspevkov viac. Niekedy píše k veci, inokedy mimo. Stačí dať smajlíka, aj to je príspevok, že ?
Na diskusii je mi divné aj to, že najviac príspevkov je medzi 7.00-15.00. To je doba, kedy je normálny človek v práci. Buď tu prispievajú na úkor zamestnávateľa alebo sú nezamestnaný. Môj názor ...
Jo, já a WL určitě nejvíce přispíváme tou dobou >:D Podívej se pořádně.
A hlavně, co děláme a koho tím okrádáme, to ti může být jedno, to není vůbec tvá starost, stejně jako tě nemusí zajímat naše soukromí. Tvou starostí je v diskuzi řešit auta a nebo se alespoň dobře pobavit. Pokud bys chtěl rozebírat soukromí a radit v osobních věcech, tak si zajdi na zpovědnici.cz.
Já se klidně přiznám, že tím svého zaměstnavatele "okrádám", hlavně na nočních směnách... >:D
Co k tomu víc dodat, snad jen, podle sebe, soudím tebe... ;-) >:-[]
Doteraz "dokazovali", že teda je síce Kia lacná, ale prevádzka je drahá ....
Zvyčajne sú to vyznávači "pseudoservisov", kde im v ich "simply" vozidle urobia všetko 2x lacnejšie ako v značkovom servise ...
To, že v týchto "pseudoservisoch" nemajú problém zvariť z dvoch - troch rozšrotovaných vozidiel jedno "pseudoauto" im nevadí .... ono totiž po havárii už nemôžu zmeniť názor ... už majú iné prolémy ....barle, vozíky .... ak teda nejaké majú ....
Každému odporúčam zabudnúť na "zlaté ručičky" domácich majstrov a nechať auto (hocijakej značky) na profíkov ....
A ak sa to auto nedá opraviť v oficiálnom servise za rozumnú cenu, tak odporúčam kúpiť nové (resp. kúpiť ojazdené), lebo život má vyššiu cenu ako hocijaká (i prémiová) kopa šrotu ...
Ak si si nevšimol, tak "dokazovanie" nevýhodnosti dlhej záruky (čo je hlavne o Kii), lebo je servis "drahý" je tu štandart a opakuje sa pravidelne. A samozrejme je opakom vraj "neuveriteľne lacný" servis u domácich kutilov ...
Prestaň stále s USA. Dušana poznám osobne a je to fajn chlap. S kiou je ako prezentuje spokojný, takže nie je čo riešiť. Niektorí chceli presvedčiť, že vlastne 7-ročná záruka je na škodu, pretože treba chodiť do autorizovaného servisu. Tento článok je odpoveďou. Kia je spolu s audi najlacnejšia značka čo sa týka prevádzky.
Jak můžu přestat s USA, když se v USA drtivá většina konkurence, kterou má na našem trhu, neprodává?
To je jako argumentace, že evropská auta stojí za nic, protože mají v Japonsku nízké prodeje a zase naopak 8-s
Bavím se tady snad objektivně a čekám objektivní reakce a ne utěšené orgastické výkřiky bez špetky rozumu 8-s
Velka debata na vecnu temu, Tak, ako minule. Treba konecne urobit nezavislu anketu. Vysledky zo servisov, tak to je riadne zmutovana informacia o poruchovosti vozidiel.
P.S. Prepacte, este som zabudol, ze monster auto-moto institucie sa musia tiez uzivit. Preto sa snazia predsvedcit svet, ze ich vysledky su tie najobjektivnejsie. Je to obycajna auto-moto mafia!
Keby som mal rátať, koľko ma auto celkovo stojí tak si pravdepodobne budem trhať vlasy. Nikdy som ani nechápal súkromníkov, čo si vedú celkový denníček s nákladmi na auto. Palivo, opravy, poistky, povinné kontroly, diaľničné známky..
načo je to dobré? Iba si človek naženie depresiu ;-)