Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kelley Blue Book: Nejlevnějšími značkami v USA jsou Kia a Audi

Zajímá vás, která auta jsou v provozu nejlevnější? Studie Kelley Blue Book vám dá odpověď. Bohužel zpoza oceánu, ale i tak jsou výsledky přinejmenším zajímavé.
Zpět na článek
12. 2. 2012 02:27
12. 2. 2012 02:35
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2012 09:46
je zname ze Soulu
sa v USA dari a takisto Kii Optime :yes:

Soul to ma v Europe tazke kedze je tu kaskaj a za dalsie neponuka pohon 4x4 ale ako vidime europa nie je jeho taziskovy trh podobne ako optima aj ked verim ze ta moze prekvapit aj v europe. Kto chce stvorkolku od kie musi volit drahsi sportage, skoda.

V Britaniii sa uz Optima predava od zaciatku februara, som zvedavy na koncorocne tabulky hadam nebude na chvoste v europe
:yes:
Rozbalit vlákno
6
11. 2. 2012 10:18
Re: je zname ze Soulu
Soul to ma v Europe tazke kedze se nikomu ta skatule nepaci....
11. 2. 2012 10:25
Re: je zname ze Soulu
Presne, vzdyt to je otresne auto! Uz sem v tom i jel a je to proste podivna krabice...
Avatar - 4hill
11. 2. 2012 11:06
Re: je zname ze Soulu
Tak mě se jako jedna z mála tahle Kia líbí..žádný rozteklý tvary,jednoduchej a účelovej design.S pěti hvězdama od NCAP..Každýho věc.
11. 2. 2012 10:56
Re: je zname ze Soulu
Nemáš celosvětové prodeje Soulu ? Třeba v kontextu ostatních modelů zjistíme, že to nemá těžké jen v evropě.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2012 11:05
Re: je zname ze Soulu
nemam ale vseci vieme ze soul predava celosvetovo lepsie ako napr ceed, ktory je mimo europy neznamy. Skusim daco najst
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2012 11:12
Re: je zname ze Soulu
nasiel som nieco o predaji modelov kia v USA:

tam nizsie na tej stranke je tabulka aj porovnanie s predoslym rokom, prehladne podla poctu predanych modelov kie v usa za dane obdobie:

[odkaz]

je to len taka nazorna ukaza

;-)

vidime z tabulky ze forte a optima tam slapu neskutocne no samozrejem soul je este lepsi so sorentom, velmi slubne sa minuly rok rozbiehal aj sportage
11. 2. 2012 11:08
Ajajajajáááááj...
Tak som zvedavý ako na túto správu zareagujú honiči z vlčihradu. >:-[]

Buď to tu bude plné obhajoby a rečí o tom, ako sú amíci hlúpy alebo tu zostane potupné ticho. Každopádne tu viac ako 400 príspevkov od nich nebude. To by musel byť článok o KIA+Hyundai a nie o KIA+Audi. ;-)
Rozbalit vlákno
24
Avatar - white label
11. 2. 2012 11:44
Re: Ajajajajáááááj...
Měl by sis nejdřív přečíst ten článek, pak by ti snad došlo, že ten nadpis je (mírně řečeno) zavádějící. Viz citace z článku: "Mezi !luxusními! výrobci patří prvenství možná trochu překvapivě Audi.", navíc nejde zdaleka jen o pořizovací cenu, ale hlavně o provozní náklady, takže by ses tu spíš mohli ti "honiči z vlkohradu" prsit, než krčit. Je to jako v Blesku, nemůžeš číst jen nadpisy, které mají přílákat lidi, co rádí čtou o problémech/neúspěších druhých, v tomto případě má nadpis přilákat právě zkratkovité antikoncernfans a jak je vidět, u tebe se jim to podařilo skvěle... :-O :*) ;-)
11. 2. 2012 11:51
Re: Ajajajajáááááj...
Tak koncernové auto se musí zmínit, i když v té tabulce je hodně aut s nižšími náklady.
Avatar - white label
11. 2. 2012 12:00
Re: Ajajajajáááááj...
Jak vidíš i podle reakce zina, tak samotný nadpis dělá značce toho koncernového auta logicky spíš negativní reklamu. I podle toho je jasné, že redakci (Blesku) nejde ani tak o propagaci koncernu, ale spíš o bulvární snahu "prodat to" pokud možno co nejvíce uživatelům...
11. 2. 2012 11:52
Re: Ajajajajáááááj...
:yes:
12. 2. 2012 00:49
Re: Ajajajajáááááj...
No čítať by si mal ty, alebo skôr lepšie chápať tomu čo čítaš. To prvenstvo je myslené tak, že spomedzi luxusných značiek je Audi najlacnejšie. Dôvodov môže byť niekoľko: nízka predajnosť, nedôvera u klientely, slabá image, atď, atď... Či je to na prsenie? Neviem.

Každopádne ja proti Audi nič nemám, mne sa tie autá páčia ale očividne Audi nie je vo svete brané tak ako v niektorých štátoch EÚ. Ja osobne by som v tejto cene tiež radšej išiel do niečoho iného (BMW, MB, Lexus, Jaguar, ...). Výnimku by som urobil možno len pri A5.
12. 2. 2012 14:20
Re: Ajajajajáááááj...
Hmm, takze napr. Lexus vyhral dalsie tri kategorie a podla tvojej logiky je dovodom, citujem ta:" nízka predajnosť, nedôvera u klientely, slabá image, atď, atď..." Potom nechapem ako moze byt v tvojom vybere medzi BMW,MB, Jaguar,... Chapem dobre tvoju koment?
Avatar - white label
12. 2. 2012 17:26
Re: Ajajajajáááááj...
Pokud jsi ten článek četl, pak máš s chápáním problém naopak ty, viz i reakce ze 14:20 LuckerPedro (nebudu to, co napsal, zbytečně opakovat). Pokud vidíš podobně zásadní souvislost mezi nižšími provozními náklady a mezi tvým: "nízka predajnosť, nedôvera u klientely, slabá image, atď, atď...", pak na tom u nás musí být (po této stránce) třeba MB (v rámci prémie) relativně dost špatně... :*) ;-)
Avatar - Ronault.
11. 2. 2012 15:43
Re: Ajajajajáááááj...
Při vší úctě...

Co chtěl autor svým příspěvkem říct? Potřeboval jen někde dát rádoby vtipný pojem "honiči z vlčihradu" nebo ani nečetl článek?
12. 2. 2012 00:42
Re: Ajajajajáááááj...
Nepáči? Nereaguj. Tak jednoduché...

PS: Ak vidím počet tvojich príspevkov v diskusiách a väčšina z nich samý nezmysel... Nechcel by si mi radšej písať seminárky alebo dizertačku? ;-)
Avatar - escorpion
12. 2. 2012 11:09
Re: Ajajajajáááááj...
Ronault bude reagovať pod každým článkom. Preteká sa s white labelom, aby koncom roka mal príspevkov viac. Niekedy píše k veci, inokedy mimo. Stačí dať smajlíka, aj to je príspevok, že ?
Avatar - Ronault.
12. 2. 2012 14:55
Re: Ajajajajáááááj...
Jj, dali jsme si white labelem soudružský závazek, že udělám sto milion tisíc tři příspěvky tento rok..

Kam na ty paranoidní nápady prosím tě chodíš? 8-s
Avatar - escorpion
12. 2. 2012 18:01
Re: Ajajajajáááááj...
Na diskusii je mi divné aj to, že najviac príspevkov je medzi 7.00-15.00. To je doba, kedy je normálny človek v práci. Buď tu prispievajú na úkor zamestnávateľa alebo sú nezamestnaný. Môj názor ...
Avatar - Ronault.
12. 2. 2012 18:08
Re: Ajajajajáááááj...
Jo, já a WL určitě nejvíce přispíváme tou dobou >:D Podívej se pořádně.

A hlavně, co děláme a koho tím okrádáme, to ti může být jedno, to není vůbec tvá starost, stejně jako tě nemusí zajímat naše soukromí. Tvou starostí je v diskuzi řešit auta a nebo se alespoň dobře pobavit. Pokud bys chtěl rozebírat soukromí a radit v osobních věcech, tak si zajdi na zpovědnici.cz.
Avatar - white label
12. 2. 2012 18:40
Re: Ajajajajáááááj...
Já se klidně přiznám, že tím svého zaměstnavatele "okrádám", hlavně na nočních směnách... >:D
Co k tomu víc dodat, snad jen, podle sebe, soudím tebe... ;-) >:-[]
Avatar - T613
12. 2. 2012 18:47
Re: Ajajajajáááááj...
fuj, styďte se! Hanba Vám!
Avatar - white label
12. 2. 2012 20:26
Re: Ajajajajáááááj...
:-O :*)

P.S. 20.11.2011 jsme to otevřeli a ty furt nikde, přitom to máš skoro "za rohem"... ;-)
Avatar - Ronault.
12. 2. 2012 21:37
Re: Ajajajajáááááj...
Stydím se, však oni mi to spočtou 8-s :*)
Avatar - Ronault.
12. 2. 2012 21:38
Re: Ajajajajáááááj...
Já se pro změnu přiznát, že v době mé denní směny pravidelně spím >:D
Avatar - white label
12. 2. 2012 22:44
Re: Ajajajajáááááj...
Ale tak to už je opravdu vrchol, to si nedovolím ani já, a to už je co říct! >:-[]

P.S. Šetři si příspěvky na hlavní šichtu 7-15hod. ;-)
13. 2. 2012 00:29
Re: Ajajajajáááááj...
Taky většinu hlavní šichty prospím. >:-[] Chodívám spát v 5 a vstávám ve 12. ;-)
Avatar - white label
13. 2. 2012 01:58
Re: Ajajajajáááááj...
Já chodím spát tak okolo druhé a vstávám kolem osmé... :-)
Avatar - Ronault.
13. 2. 2012 04:42
Re: Ajajajajáááááj...
Tak ti pomalu přeju dobrou noc >:-[] Já půjdu tak za hoďku a dneska vstávám už v 11 8-s Bída...
11. 2. 2012 14:39
Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
Doteraz "dokazovali", že teda je síce Kia lacná, ale prevádzka je drahá ....

Zvyčajne sú to vyznávači "pseudoservisov", kde im v ich "simply" vozidle urobia všetko 2x lacnejšie ako v značkovom servise ...

To, že v týchto "pseudoservisoch" nemajú problém zvariť z dvoch - troch rozšrotovaných vozidiel jedno "pseudoauto" im nevadí .... ono totiž po havárii už nemôžu zmeniť názor ... už majú iné prolémy ....barle, vozíky .... ak teda nejaké majú ....

Každému odporúčam zabudnúť na "zlaté ručičky" domácich majstrov a nechať auto (hocijakej značky) na profíkov ....

A ak sa to auto nedá opraviť v oficiálnom servise za rozumnú cenu, tak odporúčam kúpiť nové (resp. kúpiť ojazdené), lebo život má vyššiu cenu ako hocijaká (i prémiová) kopa šrotu ...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
11. 2. 2012 15:40
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
A jaký má ten tvůj výplod vztah k tomu článku?

Potřeboval sis jen ulevit? Na to je lepší záchod než internetová diskuze.
11. 2. 2012 17:16
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
Ak si si nevšimol, tak "dokazovanie" nevýhodnosti dlhej záruky (čo je hlavne o Kii), lebo je servis "drahý" je tu štandart a opakuje sa pravidelne. A samozrejme je opakom vraj "neuveriteľne lacný" servis u domácich kutilov ...
Avatar - Ronault.
11. 2. 2012 21:44
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
No to je všechno krásné, ale ještě jednou:¨Co to má společného s tímhle článkem o USA?

A to už po tobě ani nechci vysvětlení té Audi bez dvacetileté záruky.
Avatar - escorpion
12. 2. 2012 11:14
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
Prestaň stále s USA. Dušana poznám osobne a je to fajn chlap. S kiou je ako prezentuje spokojný, takže nie je čo riešiť. Niektorí chceli presvedčiť, že vlastne 7-ročná záruka je na škodu, pretože treba chodiť do autorizovaného servisu. Tento článok je odpoveďou. Kia je spolu s audi najlacnejšia značka čo sa týka prevádzky.
Avatar - Ronault.
12. 2. 2012 14:58
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
Jak můžu přestat s USA, když se v USA drtivá většina konkurence, kterou má na našem trhu, neprodává?
To je jako argumentace, že evropská auta stojí za nic, protože mají v Japonsku nízké prodeje a zase naopak 8-s
Bavím se tady snad objektivně a čekám objektivní reakce a ne utěšené orgastické výkřiky bez špetky rozumu 8-s
12. 2. 2012 17:53
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
Nemluvě o diametrálně odlišných cenách. Pro Evropana maximálně zajímavé, ale rozhodně ne směrodatné.
Avatar - Ronault.
12. 2. 2012 18:09
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
Tak nějak. Jiné ceny aut, jiné ceny paliva!!!, jiné spektrum prodávaných motorizací, jiné záruky, jiné ceny servisu, jiný přístup klientely...
12. 2. 2012 18:43
Re: Ďaľšia rana pre "kórejcobijcov" ...
Přesně.
12. 2. 2012 02:27
Uz klasika!
Velka debata na vecnu temu, Tak, ako minule. Treba konecne urobit nezavislu anketu. Vysledky zo servisov, tak to je riadne zmutovana informacia o poruchovosti vozidiel.
Rozbalit vlákno
1
12. 2. 2012 02:35
Re: Uz klasika!
P.S. Prepacte, este som zabudol, ze monster auto-moto institucie sa musia tiez uzivit. Preto sa snazia predsvedcit svet, ze ich vysledky su tie najobjektivnejsie. Je to obycajna auto-moto mafia!
Avatar - gld
12. 2. 2012 15:29
Peníze peňeži a peniaze
Keby som mal rátať, koľko ma auto celkovo stojí tak si pravdepodobne budem trhať vlasy. Nikdy som ani nechápal súkromníkov, čo si vedú celkový denníček s nákladmi na auto. Palivo, opravy, poistky, povinné kontroly, diaľničné známky..

načo je to dobré? Iba si človek naženie depresiu ;-)
Rozbalit vlákno
0