Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi má nového šéfdesignera, příchází z Alfy Romeo

Od 1. května bude nejvyšším šéfem designu automobilky Audi nový muž - Wolfgang Josef Egger.
Zpět na článek
19. 2. 2007 13:18
neregistrovaný "PP"
19. 2. 2007 13:18
neregistrovaný "MK"
19. 2. 2007 13:22
neregistrovaný "Odborník"
19. 2. 2007 23:32
neregistrovaný "sepo"
19. 2. 2007 13:44
neregistrovaný "Drsoň"
19. 2. 2007 14:06
neregistrovaný "MrBob"
19. 2. 2007 14:29
anonym
19. 2. 2007 14:53
neregistrovaný "Odborník"
19. 2. 2007 15:49
anonym
19. 2. 2007 23:33
neregistrovaný "sepo"
20. 2. 2007 11:30
anonym
19. 2. 2007 15:14
neregistrovaný "Ciello"
19. 2. 2007 15:50
anonym
19. 2. 2007 21:57
anonym
19. 2. 2007 23:35
neregistrovaný "sepo"
20. 2. 2007 15:20
neregistrovaný "patrik"
19. 2. 2007 15:52
anonym
19. 2. 2007 21:58
anonym
19. 2. 2007 23:36
neregistrovaný "sepo"
19. 2. 2007 16:11
neregistrovaný "Ciello"
19. 2. 2007 21:00
neregistrovaný "xml"
20. 2. 2007 15:23
neregistrovaný "patrik"
19. 2. 2007 21:51
neregistrovaný "janek"
20. 2. 2007 08:07
anonym
20. 2. 2007 15:35
neregistrovaný "patrik"
neregistrovaný "PP"
19. 2. 2007 13:18
Uspechy
Ano,
uspechy v Seate prevedieme na cely koncern >:D
Bravo VW!
;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MK"
19. 2. 2007 13:18
Audi
Tak teraz este len budu Audi-ny pravymi sportakmi a uz teraz sa mozeme tesit na pociny ako R4. :-)
PS: Nebol by som vobec proti, keby to malo crty ako AR 8C.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Odborník"
19. 2. 2007 13:22
.
Ještě přidat italskou FIAT-kvalitu a možná budou audiny konečně za něco stát. FIAT ruleš!!! :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo"
19. 2. 2007 23:32
Re: .
8-s
neregistrovaný "Drsoň"
19. 2. 2007 13:44
Že by konečně
v Audi začali produkovat AUTA a ne jen impotentní nádná nic neříkající (byť kvalitní) jezdítka...? >:-[] proč ne...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
19. 2. 2007 14:03
Nebezpečí ?
Doufejme jen, že se panu Eggerovi nepodaří to co panu Da Sylvovi u Seatu, aby z Audi neudělal sbírku identických automobilů lišících se pouze velikostí. Jak to dopadlo se Seatem všichni vidíme.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "MrBob"
19. 2. 2007 14:06
Re: Nebezpečí ?
no mne tak AUDI pripadá už v súčasnosti. Keď je nejaké za tebou tak v spätnom zrkadle nezistíš aké to je ;-)
anonym
19. 2. 2007 14:29
Re: Nebezpečí ?
Presne tak, design Audi je nudný, i to nové TTčko strašně "otupili"...
neregistrovaný "Odborník"
19. 2. 2007 14:53
Re: Nebezpečí ?
To neni pravda! Kdyby neexistoval FIAT a bavorák, bylo by audi hned po mazdě nejlepší!
anonym
19. 2. 2007 15:49
Re: Nebezpečí ?
každopádně...na fiata nemá
neregistrovaný "sepo"
19. 2. 2007 23:33
Re: Nebezpečí ?
co to tu .. safra ..melete ... :-)
anonym
20. 2. 2007 11:30
Re: Nebezpečí ?
>:-[]
Avatar - pepavasa
20. 2. 2007 09:53
Re: Nebezpečí ?
Ovšem všichni jsou v zástupu za Alfou Romeo.
neregistrovaný "Ciello"
19. 2. 2007 15:14
Re: Nebezpečí ?
no tak... já teda poznám rozdíl, jestli to je TT nebo Q7.. ale nevím jak vy... >:-[] >:-[]
anonym
19. 2. 2007 15:50
Re: Nebezpečí ?
od A2 po A8...jeden jak druhý ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2007 17:05
Re: Nebezpečí ?
Ano, krásné a unifikované! Mě se to líbí. Současné Audiny jsou perfektní kombinací germanismu a sportu. Jediné co jim chybí je, aby reklamy točila Leni Riefenstahlová, autosalony stavěl Speer a reklamu by mohl dělat Goebbels. >:-[] :-O 8-s ;-)
anonym
19. 2. 2007 21:57
Re: Nebezpečí ?
reklamy netočí geniální režisérka,autosalony nejsou supermegalomanské...ale tu propagandu (čti PR) má VW zvládlou na jedničku...Pepík by to sám líp nekočíroval >:D >:-[]
Avatar - Ricardo
19. 2. 2007 22:16
Re: Nebezpečí ?
Něco se ti nelíbí? Riefenstahl je jedna z největších géniů v historii kinematografie, Speer je velmi rozporuplná osoba, která ale také oplývala mnohými schopnostmi. A Goebbles... no comment. Ale jakou to má všechno souvislost s Audi?
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2007 22:27
Re: Nebezpečí ?
No mě se to právě líbí. Třeba z Rosemeyer koncept přímo "dýchá" předválečné, už hitlerovské Německo, ale zároveň to má i takovou příchuť hořkosti, je to takové "Art Deco", ale s velkou mírou sterility, něco jako Gotham city ve dne. O Leni Riefenstahlové nepochybuji, megalomanství Speera mi spíš lichotí a Goebbels... souhlasím, no comment. Ten příspěvek jsem myslel pozitivně, ale nakonec jsem ho úmyslně zironizoval, protože jsou i tací, kteří by ze mě hned udělali neonacistu. Asi si mě nepochopil úplně správně, mě se Audi, to současné myšleno, líbí. Líbí se mi to, že mají jednotnou tvář, rozumně uzpůsobenou danému modelu.
neregistrovaný "sepo"
19. 2. 2007 23:35
Re: Nebezpečí ?
heil .... >:D >:D .. ale ne .. pocuopil som .. zaujimava uvaha ... :yes:
neregistrovaný "patrik"
20. 2. 2007 15:20
Re: Nebezpečí ?
Dobrý příspěvek :yes: Akorát se mi moc nelíbí, co mi ta jednotná tvář říká, ale já holt nejsem cílový skupina pro Audi >:D P.S. Unifikovaný design individualistické značky...chceš to komentovat?
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2007 15:03
Zásadní změna
Škoda, že redakce nenapsala něco víc o tom, za jakýcho okolností opustil Alfu. Neočekávám, že by mu vedení povolilo nějaký výraznější odklon od současnosti, ale přeci jen nějaké změny udělat musí. S de Silvou se zná z Alfy i Seatu, předpokládal bych tedy, že mezi nimi vládně přátelský vztah a že co schválí management, tak s tím Silva problém mít nebude. Neumím si představit Audi namíchané dalším člověkem, co prošel Alfou a Seatem. Současné je namíchané skvěle. Stojí taky za připomenutí, že tímto se stává de Silva i kompetentní v rozhodování o designu Škodovky.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2007 15:12
Re: Zásadní změna
Také bych docela uvítal, kdyby někdy automobilky zkusili spojit síly s architekty. Je to hodně odlišná disciplína, vznik takovýho auta by byl porod, ale stejně mi to přijde jako lákavý, i když asi nereálný experiment.
anonym
19. 2. 2007 15:52
Re: Zásadní změna
koukám, že ty si v diskuzi vystačíš >:D ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2007 16:57
Re: Zásadní změna
No jo no, to víš, nejsem odborník, tak si musím povídat sám.. :-) :-( >:D
anonym
19. 2. 2007 21:58
Re: Zásadní změna
>:-[] ;-)
neregistrovaný "sepo"
19. 2. 2007 23:36
Re: Zásadní změna
;-)
19. 2. 2007 16:03
Re: Zásadní změna
>:D :yes:
neregistrovaný "Ciello"
19. 2. 2007 16:11
Re: Zásadní změna
>:D :yes: to je asi jakoby jsi chemika pozval do kuchyně prvotřídní restaurace... >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2007 16:59
Re: Zásadní změna
To zas ne, myslím, že tohle má k sobě přeci jen blíže... No, kolikrát by ses divil, co všechno pojíš... ;-) 8-s >:D
neregistrovaný "xml"
19. 2. 2007 21:00
Re: Zásadní změna
Audi de la IKEA style ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2007 21:40
Re: Zásadní změna
Ze všech těch *ček co tu jsou (těch masovejch), je IKEA ještě dobrá. A když už nic jinýho, tak není předražená a je tam relativně důstojný prostředí (oproti všem těm E.mobelům, Askům atd.). Takže proč ne, ne zrovna de la IKEA, ale nějaký de la architekt ze skandinávie by mohlo být super.
neregistrovaný "patrik"
20. 2. 2007 15:23
Re: Zásadní změna
Drž to téma: architekt, ne nějaký sekač sériového nábytku. Frank Gehry, ne šmudlové, co staví milionářské vesničky u Říčan. O tom to je. :yes:
neregistrovaný "janek"
19. 2. 2007 21:51
alfa italsky desin
tolik k teme ze italove delaji nejheci design na svete od kterych by se meli vsichni ucit :) ted vime ze hlavni sef krasne alfy byl suchy, nekreativni germansky designer :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2007 08:07
Globalizacia
Ta globalizacia je fakt podivna vec, nemecke auta by mali robit Nemci, talianske Taliani. Potom to moze dopadnut aj tak, ze na trhu budu superit stroha a nekompromisna alfa a elegantna audina s jemnymi liniami...
Ti dizajneri, konstrukteri, sefovia sa v kuse presuvaju medzi automobilkami, bez ohladu na konkurencne prostredie, ze sa v tom uz ani panboh nevyzna.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "patrik"
20. 2. 2007 15:35
Re: Globalizacia
No, ještěže tak, jinak by nám dokonce ani nikdo nenamaloval Favorita, žejo >:D Designér není volný umělec, je to "užitý umělec", to znamená, že dělá podle zadání svého klienta. Když má klient promyšlený a jasný názor, co chce dostat, dostane to, i kdyby měl designéra zavřít přes noc v Bertramce (bez Duškový). Tím chci říct: národní duch v autech neplyne primárně z designéra, spíš z představenstva... >:D