Tak teraz este len budu Audi-ny pravymi sportakmi a uz teraz sa mozeme tesit na pociny ako R4. :-)
PS: Nebol by som vobec proti, keby to malo crty ako AR 8C.
Doufejme jen, že se panu Eggerovi nepodaří to co panu Da Sylvovi u Seatu, aby z Audi neudělal sbírku identických automobilů lišících se pouze velikostí. Jak to dopadlo se Seatem všichni vidíme.
Ano, krásné a unifikované! Mě se to líbí. Současné Audiny jsou perfektní kombinací germanismu a sportu. Jediné co jim chybí je, aby reklamy točila Leni Riefenstahlová, autosalony stavěl Speer a reklamu by mohl dělat Goebbels. >:-[]:-O8-s;-)
reklamy netočí geniální režisérka,autosalony nejsou supermegalomanské...ale tu propagandu (čti PR) má VW zvládlou na jedničku...Pepík by to sám líp nekočíroval >:D >:-[]
Něco se ti nelíbí? Riefenstahl je jedna z největších géniů v historii kinematografie, Speer je velmi rozporuplná osoba, která ale také oplývala mnohými schopnostmi. A Goebbles... no comment. Ale jakou to má všechno souvislost s Audi?
No mě se to právě líbí. Třeba z Rosemeyer koncept přímo "dýchá" předválečné, už hitlerovské Německo, ale zároveň to má i takovou příchuť hořkosti, je to takové "Art Deco", ale s velkou mírou sterility, něco jako Gotham city ve dne. O Leni Riefenstahlové nepochybuji, megalomanství Speera mi spíš lichotí a Goebbels... souhlasím, no comment. Ten příspěvek jsem myslel pozitivně, ale nakonec jsem ho úmyslně zironizoval, protože jsou i tací, kteří by ze mě hned udělali neonacistu. Asi si mě nepochopil úplně správně, mě se Audi, to současné myšleno, líbí. Líbí se mi to, že mají jednotnou tvář, rozumně uzpůsobenou danému modelu.
Dobrý příspěvek :yes: Akorát se mi moc nelíbí, co mi ta jednotná tvář říká, ale já holt nejsem cílový skupina pro Audi >:D P.S. Unifikovaný design individualistické značky...chceš to komentovat?
Škoda, že redakce nenapsala něco víc o tom, za jakýcho okolností opustil Alfu. Neočekávám, že by mu vedení povolilo nějaký výraznější odklon od současnosti, ale přeci jen nějaké změny udělat musí. S de Silvou se zná z Alfy i Seatu, předpokládal bych tedy, že mezi nimi vládně přátelský vztah a že co schválí management, tak s tím Silva problém mít nebude. Neumím si představit Audi namíchané dalším člověkem, co prošel Alfou a Seatem. Současné je namíchané skvěle. Stojí taky za připomenutí, že tímto se stává de Silva i kompetentní v rozhodování o designu Škodovky.
Také bych docela uvítal, kdyby někdy automobilky zkusili spojit síly s architekty. Je to hodně odlišná disciplína, vznik takovýho auta by byl porod, ale stejně mi to přijde jako lákavý, i když asi nereálný experiment.
Ze všech těch *ček co tu jsou (těch masovejch), je IKEA ještě dobrá. A když už nic jinýho, tak není předražená a je tam relativně důstojný prostředí (oproti všem těm E.mobelům, Askům atd.). Takže proč ne, ne zrovna de la IKEA, ale nějaký de la architekt ze skandinávie by mohlo být super.
tolik k teme ze italove delaji nejheci design na svete od kterych by se meli vsichni ucit :) ted vime ze hlavni sef krasne alfy byl suchy, nekreativni germansky designer :-)
Ta globalizacia je fakt podivna vec, nemecke auta by mali robit Nemci, talianske Taliani. Potom to moze dopadnut aj tak, ze na trhu budu superit stroha a nekompromisna alfa a elegantna audina s jemnymi liniami...
Ti dizajneri, konstrukteri, sefovia sa v kuse presuvaju medzi automobilkami, bez ohladu na konkurencne prostredie, ze sa v tom uz ani panboh nevyzna.
No, ještěže tak, jinak by nám dokonce ani nikdo nenamaloval Favorita, žejo >:D Designér není volný umělec, je to "užitý umělec", to znamená, že dělá podle zadání svého klienta. Když má klient promyšlený a jasný názor, co chce dostat, dostane to, i kdyby měl designéra zavřít přes noc v Bertramce (bez Duškový). Tím chci říct: národní duch v autech neplyne primárně z designéra, spíš z představenstva... >:D