Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi: nové zkratky TDI e a TFSI e sází na ekologii

Audi představí modely TDI e a TFSI e, o kterých tvrdí, že při zachování vysokých výkonů dosáhnou nižších emisí.
Zpět na článek
13. 2. 2007 14:19
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 14:22
neregistrovaný "Ciello"
13. 2. 2007 14:34
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 14:36
neregistrovaný "Ciello"
13. 2. 2007 14:45
neregistrovaný "mida"
13. 2. 2007 15:12
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 15:44
neregistrovaný "mida"
13. 2. 2007 15:52
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 15:13
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 14:43
anonym
13. 2. 2007 15:10
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 23:07
anonym
15. 2. 2007 01:05
neregistrovaný "RS6"
13. 2. 2007 14:40
neregistrovaný "Hombre"
13. 2. 2007 14:47
neregistrovaný "audi"
13. 2. 2007 15:23
anonym
13. 2. 2007 19:56
neregistrovaný "Galant"
17. 2. 2007 20:56
neregistrovaný "MichoCZ"
13. 2. 2007 16:50
anonym
13. 2. 2007 14:52
anonym
13. 2. 2007 16:41
neregistrovaný "Honza"
13. 2. 2007 19:37
neregistrovaný "nexus6"
13. 2. 2007 14:51
neregistrovaný "mida"
13. 2. 2007 15:23
anonym
13. 2. 2007 15:41
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 15:49
anonym
13. 2. 2007 15:55
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 15:58
anonym
13. 2. 2007 16:02
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 16:02
neregistrovaný "Hombre"
13. 2. 2007 16:06
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 16:36
neregistrovaný "Mino"
13. 2. 2007 17:21
neregistrovaný "Juan Pervez"
13. 2. 2007 17:50
anonym
13. 2. 2007 20:03
neregistrovaný "WOLF"
13. 2. 2007 20:10
neregistrovaný "Galant"
13. 2. 2007 20:24
anonym
14. 2. 2007 22:08
neregistrovaný "dave"
13. 2. 2007 21:04
neregistrovaný "Q7"
13. 2. 2007 21:07
neregistrovaný "Q7"
13. 2. 2007 21:22
anonym
14. 2. 2007 09:31
anonym
13. 2. 2007 22:41
neregistrovaný "Imprezista"
14. 2. 2007 08:11
neregistrovaný "blue.sun"
15. 2. 2007 21:29
neregistrovaný "SchYZo"
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 14:19
A je to tu
Speciální kurz od výrobce na ekorally. Sakra,ale co když budu řadit trochu jinak.A budou k tomu dodávat i zimáky s nízkym odporem.Ani nechci domyslet,jak to tady bude vypadat za 20 let.Mám takovou obavu,že jízda pro radost se krapet prodraží.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Ciello"
13. 2. 2007 14:22
Re: A je to tu
;-\ stačí se podívat před 10 - 15 lety.. mohl jsi téměř cokoliv, všude kouřit, chodit kudy se ti zachtělo.. (nemyslím jen v CZ ale obecně v Evropě..) :-(
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 14:34
Re: A je to tu
Nevim jestli se tomu mám smát,nebo brečet. To je jak takové malé nenápadné postupné posilování policejního státu Evropa. Ekologie se určitě řešit musí,ale to paušální nařízení 130 a všichni se třeba po..... se mi moc nezamlouvá. Ekodan dle spotřeby vozidla a nebo dle změřených emisí na STK. Sakra já si rád zaplatim,abych se svez. ;-\ :'-(
neregistrovaný "Ciello"
13. 2. 2007 14:36
Re: A je to tu
však neboj.. budeš tak platit aby si jse vůbec svez, že se ti o tom bude i zdát... >:-[]
neregistrovaný "mida"
13. 2. 2007 14:45
Re: A je to tu
já ale nechi čuchat tvoje "vození se jinak, než ostatní" :-!
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 15:12
Re: A je to tu
Tak nejdřív něco udělej s nákladní dopravou a potom se budem bavit o mojem vození se jinak.
neregistrovaný "mida"
13. 2. 2007 15:44
Re: A je to tu
proč POTOM alibisto? Začni u sebe a pak ukazuj na ostatní. Nákladní doprava je klasická alibistická schovávačka, ale pokud si nebudeš moct v sobotu koupit v hypáči hajzlpapír, protože se za přispění i tvýho řvaní, omezila nákladní doprava, budeš zase řvát. PS s náklaďákem, kromě řidičáku, nemám nic společnýho a taky mě (někdy) se*ou ;-)
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 15:52
Re: A je to tu
Víš,ty píšeš,že nechceš čuchat moje ježdění jinak.Beru.Taky nahoře píšu,že než plošne 130mg/km,tak radši eko dan dle auta,kterym jezdíš.Kdo se chce svézt,at si zaplatí.Ale pokud se takové omezení zavede jen u osobní dopravy a nebude se řešit i nákladní doprava,tak nějáká moje projíždka nic nevytrhe.Chápu,že by to vedlo ke zdražení služeb a zboží,ale pokud se chceme bavit o životním prostředí,tak o všech znečištujících elementech.Ano,je hezké začít u sebe,ale opravdu by se mi nechtělo platit ekodat ze spotreby auta a zárověn potkávat starý kouřící krámy u kterejch by se to neřešilo.
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 15:13
Re: A je to tu
Bohužel. Pak se pozná opravdovej nadšenec od rádoby závodníka v rádoby sportáku.
anonym
13. 2. 2007 14:43
Re: A je to tu
jen dotaz...oni to auto prodají s nějakou udávanou spotřebou, kterou dosáhli jejich jezdci na ekorallye...ale ve zkutečném provozu to budou řídit lidé, kteří se tak nízko nikdy nedostanou - čili vlk se nažere (130g) a koza zůstane celá ?
neregistrovaný "Donald"
13. 2. 2007 15:10
Re: A je to tu
To je to,co na tom moc nechápu.
anonym
13. 2. 2007 23:07
Re: A je to tu
To mas jako s kazdym nemeckym autem. Kupujes si marketingove kecy. Realita je uplne jinde. :no: Kdyz jim to blbci zakznici zerou... >:D
neregistrovaný "RS6"
15. 2. 2007 01:05
Re: A je to tu
vem si prášky a běž apát >:D
neregistrovaný "Hombre"
13. 2. 2007 14:40
Už se to začíná projevovat
Holt je to tak, že jsou automobilky, který Tě začnou učit nově řadit, jezdit pomalu a šetřit plyn a pak jsou automobilky, kterým neujel vlak a dávno do ekologie a budoucnosti masivně investují.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "audi"
13. 2. 2007 14:47
Re: Už se to začíná projevovat
To co chce zavést AUDI u e-modelů BMW nabízí již teď u inivované řady 1.....třeba zabrazení vhodné rychlosti, 6 rychlostí, přímý vstřik, velmi nízkou zpotřebu u nových benzínových motorů, zhasínání motoru na červené, odpojování alternátoru při vysokém zatížení motoru, atd. Stačí si přečíst..... Audi už nemá náskok díky technice!!!!
anonym
13. 2. 2007 15:23
Re: Už se to začíná projevovat
Pokud jde o přímý vstřik, ten začlo audi nabízet dříve. Zhasínání motoru na červené mi nepřijde moc úsporné.
Jinak si porovnej spotřebu u srovnatelných vozů Audi a BMW, zjistíš že Audi má nižší spotřebu.
neregistrovaný "Galant"
13. 2. 2007 19:56
Re: Už se to začíná projevovat
tak to jsi zřejmě nečetl o nové generaci motorů pro BMW1 : 2.0d 130kW 4.9l, 2.0i 105kW 5.9l!!2.0i 125kW 6.4l !!! Kde je AUDI ????
neregistrovaný "MichoCZ"
17. 2. 2007 20:56
Re: Už se to začíná projevovat
Audi je daleko dal... Kdyz mi nekdo vysvetli jak vkladat obrazky nebo odkazy tak sem hodim jak se jezdi s Audi A8 4.0 TDI za 7,5l:D
anonym
13. 2. 2007 16:50
Re: Už se to začíná projevovat
Audi nikdy nic takovýho nemělo. Jen kecy.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2007 14:43
Tohle bude moje s....
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
anonym
13. 2. 2007 14:52
Re: Tohle bude moje s....
co je to za firmu? Vypadá to na asii...že by smrt pro evropské automobilky? PS:jestli ne, mělo by to být označeno OT >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
13. 2. 2007 15:13
Re: Tohle bude moje s....
Ty jeden škarohlíde, je to OT. ;-) >:D
neregistrovaný "Honza"
13. 2. 2007 16:41
Re: Tohle bude moje s....
To jsou taxiky v Singapuru, sou fakt hezke :-)
neregistrovaný "nexus6"
13. 2. 2007 19:37
Re: Tohle bude moje s....
Ano ano, je to presne tak. A nejen taxiky - veskera verejna doprava - SMRT (neboli Singapore Mass Rapid Transport) je takove tamni CSAD, nebo spis DPP ;-)
neregistrovaný "mida"
13. 2. 2007 14:51
"E"
Před několika desítkami let už VW koncern toto písmeno používal. Značil tím svou produkci, která byla zaměřena tehdy na ekonomiku provozu. Označením "5E" se honosily vozy, které měli 5st. převodovku a lehčí stálý převod, což mělo v konečném důsledku na svědomí nižší spotřebu paliva.
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 2. 2007 15:23
"E"
Pokud jde o přímý vstřik, ten začlo audi nabízet dříve. Zhasínání motoru na červené mi nepřijde moc úsporné.
Jinak si porovnej spotřebu u srovnatelných vozů Audi a BMW, zjistíš že Audi má nižší spotřebu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 15:41
"Globálne otepľovanie"...
...to je pojem, z ktorého vychádzajú všetci novodobí mudrci a politici. Pritom je to len hypotéza a vôbec nie je dokázané, že prechodné oteplenie je spôsobené človekom. Pozrite si, čo je to Oregonská petícia. Téoria glob. otepľovania je názor niekoľkých, zďaleka nie všetkých špičkových vedcov. Ale keď človek počúva médiá a všetkých tých ekológov a lobistov, nadobúda niekdey pocit, že za chvíľu sa tento pojem a boj proti nemu dostane aj do ústavy(ak to preženiem)...Ja nie som za to, aby po svete chodili čmudiace vraky. Ale treba rozlišovať miektoré veci a neveriť bezhlavo všetkému, čo človek počuje. Totalita a diktát byrokratov tu už predsa raz boli.
Rozbalit vlákno
8
anonym
13. 2. 2007 15:49
Re: "Globálne otepľovanie"...
teď se vědci na světovém kongresu shodli, že za to může s největší pravděpodobností člověk (není to tak dávno - 14 dní?)
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 15:55
Re: "Globálne otepľovanie"...
veď práve, že s najväčšou ravdepodobnosťou-ale potvrdené to nie je. Niektorí vedci hovoria o novej dobe ľadovej, ktorej predchádza prechodné oteplenie...fakt stojí za to prečítať si Oregonskú petíciu.
anonym
13. 2. 2007 15:58
Re: "Globálne otepľovanie"...
ano, ale já beru tu "největší pravděpodobnost" jako řekněme 99:1 , nechávají si zadní vrátka, to se normálně dělá (i když jsou i studie proti, ale těch pro je podstatně víc)
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 16:02
Re: "Globálne otepľovanie"...
asi to neháme radšej tak ;-)Proste vedci v tom nemajú celkom jasno(teda na 100 percent), zato politici už áno, a to mi vadí.
neregistrovaný "Hombre"
13. 2. 2007 16:02
Re: "Globálne otepľovanie"...
Jenomže čekat až se to potvrdí může být pro lidstvo likvidační. Když máme potenciál, prostředky a technologie emise snížit, tak je (podle mého názoru) potřeba se vydat cestou snižování emisí....
neregistrovaný "vlado"
13. 2. 2007 16:06
Re: "Globálne otepľovanie"...
dobre, ale čo z toho, keď tie autá spotrebujú 1,5 násobok toho, čo zožrali pred desiatimi rokmi.Hmotnosť treba znižovať, to je hlavný kameň úrazu.
neregistrovaný "Mino"
13. 2. 2007 16:36
Re: "Globálne otepľovanie"...
Spravne. Namiesto stale vacsich a tazsich aut, sa treba snazit stlacat hmotnost smerom dole. Niektori budu argumentovat bezpecnostou, ale v dnesnej dobe sa da za pomoci modernych materialov skonstruovat bezpecne a pomerne lahke vozidlo. A argument ceny ? Ta by tiez klesla, keby sa tieto materialy zacali vyuzivat vo vacsich meradlach. Aspon mne pripada absurdne, aby male auticko, co nema ani 4m na dlzku vazilo pomaly 1,2 - 1,3 tony. Jasne, ze potom aj spotreba takeho auticka bude pomerne vysoka. Nehovoriac, ze male motory potom nevladzu auto utiahnut a dynamika jazdy je v kybli. Pred rokmi stacilo na relativne smrncovne zvezenie aj nejakych 75 koni. Dnes je to zaklad bez nejakych narokov na dynamiku.
13. 2. 2007 17:49
Re: "Globálne otepľovanie"...
Jo, rozumnej nazor. S tim tezknutim aut je to problem, o kterym vsichni vi, a nikdo to neresi. A to je jadro problemu. Narust hmotnosti je enormni, prvni generace fiesty vazila snad pod 700kg, soucasna ma pres tunu. To je 50%! Ja mam taunuse kombika, coz neni maly auto, ale vazi 1.100kg, tj asi jako soucasna fiesta. Hrozny nepomer. A argument z bezpecnosti je fakt mimo, technologie a umeni ridit tento problem myslim resi. Ja chci auto pultunovy, cely z laminatu, motorem 1.0 50k a budu spokojenej :)
neregistrovaný "Juan Pervez"
13. 2. 2007 17:21
Hezke... ale malo
Nejake snizovani emisi u aut asi smysl ma. Ze na to Cina a spol se*ou co se da delat nekde se zacit musi. Proc ale EU tak tezce bojuje proti autodoprave a nezamete si nejdriv pred vlastnim prahem. Autovyrobci jsou z velke casti soukrome subjekty ale co treba energetika?? tam delame humusu az nad hlavu a stat s tim nedela skoro nic. Nejvice me rozesmal Bursik ktery rekl ze je treba zakaza topeni uhlym v domacnostech, dale rekl ze je potreba zvetsit pocet uhelnych elektraren, co je to proboha za nesmysl?! Je mu jasne ze alternativni zdroje zde v CR problem nevyresi ale mame prece jadro(ktere zadne CO2 neprodukuje)- skladiste JO at udelaj klidne me zabarakem je me to jedno(a jeste dostanu zaplaceno).
Proc se soukrome spolecnosti musi honit za ekologicnosti?? zakaznikum se to libi a pak odebyraj. Statni firmy na to muzou sr*t protoze maj zakazniky jiste a navic na to nemaj prachy. Prachy nemaj protoze co se nacpe jenom do dozorci rady je nehoraznost nemluve o dividendach atd... koncim uz tu pisu o politice a to je tady off topic..
EKOLOGII ANO, ALE V CELEM PRUMYSLU, SLUZBACH A KOPLEXNE.
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 2. 2007 17:50
Blbá EU
Tak kedisi si majitelia audi platili za kurzy rychlej na okruhoch a teraz kurz šetrenia??? :o) Kedsi kúpim audi S4 tak ani za boha na ňom pomaly jazdiť nebudem!!! Nech si nemci zrušia elektrárne na uhlie...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "WOLF"
13. 2. 2007 20:03
PASSAT
s nasim starym passatem r.v.96 tdi 90ps na plnou nadrz 1300km... bez problemu... auticko ma 380 000 najeto... bez chybicky... vzpominam na nej v nejlepsim a s povzdechem konstatuji ze uz se dneska takova kvalitni auta proste nevyrabi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Galant"
13. 2. 2007 20:10
Re: PASSAT
souhlas, staré dobré rotační čerpadlo ještě VW nepřekonal..i když 81kW bylo lepší ;-)
anonym
13. 2. 2007 20:24
Tragedie a likvidace vyrobcu aut
Tragedie, likvidace vyrobcu aut, nezamestnanost, stehovani vyroby na vychod, zdrazeni aut o statisice a jine podobne temne vize, ktere podle automobilove lobby mastanou, pokud prijmeme limit 130g na emise CO2. A nekteri tomu i uverili a uprimne se vydesili. Realita - jiz tyden po tomto humbuku maji automobilky reseni spocivajici v nicotnych upravach stavajicich modelu. Nejhorsi smrt je z vyplaseni.
Rozbalit vlákno
2
anonym
14. 2. 2007 19:34
Re: Tragedie a likvidace vyrobcu aut
>:D :yes:
neregistrovaný "dave"
14. 2. 2007 22:08
Re: Tragedie a likvidace vyrobcu aut
naprosta pravda. Staci jenom se trochu zamyslet a i TDI je najednou ekologický:)
neregistrovaný "Q7"
13. 2. 2007 21:04
poučení z minulosti , naděje do budoucnosti
... tak nakonec je dobře, že se přeci jen najdou technologie , které ochrání jak životní prostředí tak pocit z jízdy. Myslím, že pár takových novinek ještě někde spí , v trezoru té či oné automobilky . Vždyť co je lepšího než marketing založený na postupných trumfech a lákání klienta na nové a nové vychytávky.Taky nevěřím, že tak strategický a významný obor, jakou výroba automobilů je, nevěděl o připravovaných změnách ze strany EU. Vždyť lobbing mezi politiky, patří k obchodu stejně jako poptávka a nabídka . No a pokud výrobci aut ukážou hned své limity, úředníci je budou chtít opět posouvat .Takže strategie postupného pokroku, je spíše snahou o připravenost na další zpřísnění předpisů .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Q7"
13. 2. 2007 21:07
finta s indikátorem
.. no a ten indikátor na řazení. Tak tenhle už měly třeby Hondy Civic v roce 1992. Ten model se prodával v USA , měl motor 1,5 s proměnným časováním ventilů. Kamarád ho vlastnil a byl to opravdu zapalovač.Spotřeba z říše snů. Malá zelená šipka indikovala kdy řadit nahoru . Takže asi taky nic nového......
Rozbalit vlákno
2
anonym
13. 2. 2007 21:22
Re: finta s indikátorem
...něco jako v NFS? >:D
anonym
14. 2. 2007 09:31
Re: finta s indikátorem
Indikator na razeni ma dnes prakticky kazde nove auto. Rika se mu otackomer. To, ze ho 99% ridicu neumi pouzivat je jina vec. :-!
neregistrovaný "Ivan"
13. 2. 2007 21:41
"při zachování velkých výkonů dosáhnou požadovaného emisního
Není mi to jasné - 77kW je velký výkon?
Proč nejsou u motoru "TFSI e s výkonem 125 kW" uvedeny emise oxidu uhličitého??
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 2. 2007 19:39
Re: "při zachování velkých výkonů dosáhnou požadovaného emis
Emise CO2 nejsou u motoru "TFSI e s výkonem 125 kW" uvedeny, protoze.. ee.. e.. ee (Hlavne nepriznat, ze to s nima neni zadna slava ) :-)
neregistrovaný "Imprezista"
13. 2. 2007 22:41
Nove technologie
Ach boze, plosny limit na CO2 je uz vrchol... Dufam, ze vsetky auta budu musiet chodit na emisne kontorly a kto sa do 130tky nezmesti (a to ci uz ma valcov 3 alebo 12) nedostane emisnu nalepku a bude moct svoje auto vyhodit... A potom si budeme moct opat zahrat futbal na rusnej mestskej krizovatke, na ktorej okrem trolejbusov nebude jazit nic...

A ak chceme znizit mnozstvo CO2, tak zacnime u lietadiel... Tie nemaju ziadnu lambda sondu ani nic podobne... ani katalyzator... takze ja by som sa aj tam pozrel na mieste panov z EU a rovno zrusil lietadla.. teda, ak (NE)uvazujem ako oni...

Celkom slusne taktiez odpisali ekologicky zazrak zvany juzna amerika, kde vacsina aut jazdi na ekologicky metanol/etanol... jeho horenim vznika akurat voda a CO2... Ciste vykonne biopalivo ale u nas sa uz nechyti... skoda...

Preco nepodporia nejake danove ulavy pre ekomotory? Nie som politik ani ekonom, takze odpovede davajte vy... Zase si to odskacu vyrobcovia, ktori budu musiet kupovat patenty na nove technologie (naproklad Millerov cyklus) a rapidne zavadzat downsizing a plnenie...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "blue.sun"
14. 2. 2007 08:11
Re: Nove technologie
Downsizing a přeplňování nejsou vůbec špatné věci. Bohužel, ne všem v Evropě to dochází. Snad jediný problém všech současných vozidel je neskutečný nárůst rozměrů, hmotnosti a tedy i potřebného výkonu motoru. Ruku v ruce s tím jde i spotřeba paliva.
neregistrovaný "SchYZo"
15. 2. 2007 21:29
...
na ich mieste by som venoval viac prostriedkov vyzkumu vodikovych motorov...pretoze o 30-40 rokov aj tak ropa uz nebude...
Rozbalit vlákno
0