Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8: Manuální převodovku a vidlicový osmiválec zákazníci nechtěli

Nový supersport od Audi má výhradně dvouspojkovou převodovku a vidlicový desetiválec ve dvou výkonových verzích. Proč? O manuál a V8 nebyl zájem...
Zpět na článek
10. 3. 2015 16:12
10. 3. 2015 17:39
10. 3. 2015 18:21
10. 3. 2015 19:26
10. 3. 2015 19:41
10. 3. 2015 20:01
10. 3. 2015 21:07
10. 3. 2015 23:17
10. 3. 2015 20:36
11. 3. 2015 07:45
10. 3. 2015 16:12
Manual
"Ke sportovnímu autu přece patří tři pedály."

Ktokolvek toto tvrdi by si mal pretocit kalendar o 20 rokov dopredu...
Rozbalit vlákno
9
10. 3. 2015 17:39
Re: Manual
A ten, kdo tvrdi, ze do sportovniho auta patri spalovaci motor si ho ma pretocit o tricet? A co ten, kdo tvrdi, ze auto se da povazovat za sportovni nacini?
Jinak nejsem nejakym zatvrzelym odpurcem automatu v supersportech, ale hazeni manualu do stareho zeleza se mi protivi.
Avatar - white label
10. 3. 2015 18:21
Re: Manual
Když už, tak snad přetočit kalendář dozadu...

Dokud byl u R8 v nabídce k manuálu R-tronic, byl manuál jasně lepší volbou, a je to vidět i na cenách ojetin, kdy si verze s R-tronicem drží cenu podstatně hůř, než verze s manuálem.
Po příchodu S-tronicu se ovšem karta obrátila...
10. 3. 2015 19:26
Re: Manual
Já bych to opravil. Do sportovniho auta 3 pedály ano (Mazdy např. MX-5), ale do "supersportovniho" již ne (superrychlé supersporty jako R8). Souhlas?
10. 3. 2015 19:41
Re: Manual
Co takhle nechat zakazniky vybrat?
Avatar - white label
10. 3. 2015 20:01
Re: Manual
To je nejlepší řešení, pro zákazníky.., ale nejdřív to musí zaplatit výrobce a jemu pak případné dostatečně vysoké prodeje obou verzí převodovek.
10. 3. 2015 21:07
Re: Manual
Nacpat do auta manual snad nebude takovy problem...
Avatar - white label
10. 3. 2015 23:17
Re: Manual
Dělat dvě verze převodovek, nebo jen jednu, může být v konečném důsledku ekonomicky sakra rozdíl, tím spíš při objemu prodejů sportovních vozů typu R8.
10. 3. 2015 20:36
Re: Manual
sak zakaznik na vyber ma, nemusi si R8 kupovat kdys se mu nelibi jakou ma techniku ;-)
Avatar - Blue Sun
11. 3. 2015 07:45
Re: Manual
Zákazníci si vybrali a tohle je výsledek. ;-)
Stačí se podívat tady do diskusí kolem koncernových vozů - vždyť i tady všichni tlačí kombinaci TSI+DSG...
Avatar - MichalSVK
10. 3. 2015 16:53
Manual a osemvalec nechceli...
ale diesel chcú určite všetci... 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2015 10:56
Re: Manual a osemvalec nechceli...
Myslíš v R8? To bude spíš ukázka možností technologie s vazbou na LeMans.
10. 3. 2015 18:46
PR zvášty, aby utišili kritiku
Minulé generace se násobně víc prodalo V8 než V10 a velká část z nich ( dokonce i u V10) byla s manuálem, takže toto prohlášení nepramení z reality.

Jasný příklad je u 911 GT3, kdy jsou prodeje o dost nižší než u předchozí 997 právě kvůli manuálu.

Audi R8 nikdy nebylo auto na top okruhové časy a proto je absence manuálu velká chyba.

Bohužel tímto Porche 911 opět nemá žádného konkurenta, protože například dosavadní R8 s automatem a V8 stála o něco méně než 911 Carrera 4s s PDK.

Pokud u R8 bude jen V10 a automat, tak už nebude stát od 2,8mil, ale spíš od 4mil+ a to je revír, kde se dají koupit vozu zvučnějších jmen.

Mě R8 dávala největší smysl právě jako V8 a ideálně s manuálem. Dokonce je to jediná alternativa o které uvažuji k 997 Carreře.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2015 19:00
Re: PR zvášty, aby utišili kritiku
Bohuzial, z velkej casti suhlasim. :-!
Sice sa tych V10 predalo naozaj o dost viac, ale nie o tolko, aby V8 nedavala znysel.
Len si to proste s tym vyskrtnutim V8 a manualu-celkovo, dost zjednodusili. :-!
Neprajem im nic zle, ale bol by som rad, keby casom pochodpili a uznali, ze takto prisli o slusne % potencialnych zakaznikov. V8 FSi totiz musi byt Euro6 kompatibilna, inac by od Septembra tohoto roku museli "zarezat" aj RS4 a RS5. Manual maju - jeho homologizacia k danemu modelu by predsa nevysla na nenormalne peniaze.
A ako pises, drviva mensina zakaznikov zobere niekedy svoju R8 na okruh. Ale to plati aj o zakaznikoch slabsich P 911-ok, takze zase marketingova chyba !

Zacinaju ma ti chalani trochu stvat... 8-s
10. 3. 2015 19:31
Re: PR zvášty, aby utišili kritiku
R8 byla poslední varianta s tou klapací manuální pákou v kolejničkách ala Ferrari, když ještě Ferrari dělalo manualy ;-) Ten pocit a mechanické klapnutí je výborné. Myslím, že i proto je to solidní alternativa a argument pro ojeté 1. generace R8ky... Teď jsem se díval na mobile.de a je tam v nabídce cca 600 R8 a v pomeru 500 : 100 pro automat, ale i to neni zanedbatelny pocet manualu (112 kusu v nabidce nyni...)
10. 3. 2015 20:05
Re: PR zvášty, aby utišili kritiku
Před lety jsem na R8 s manuálem koukal a řada z nich byla podle fotek s R tronikem. Prodejci mají někdy zvláštní smysl pro humor. :-)
11. 3. 2015 11:07
Re: PR zvášty, aby utišili kritiku
No ono se těch manuálů prodalo skoro 40% , ale ve směs je majitelé hned neprodávají a svým způsobem teď porostou jen na ceně. Naproti tomu R-tronic je jízdně strašně nepříjemný a je jasné, že se toho zbavují.
Měl jsem možnost R8 několikrát projet a ta otevřená kulisa manuálního řazení je prostě skvělá a v dnešní nabídce to chybí.
Avatar - Mireon
10. 3. 2015 20:12
Re: PR zvášty, aby utišili kritiku
No vypadá to že GT3 už je vyprodaná protože už se nedá objednat. Tak nevím čím byla limitovaná jestli nějakým počtem kusů nebo nechtěli souběžně prodávat RS? Fakt nevím nepřijde mi že by se prodávala nějak dlouho :-(