>:D >:D takže ten co se chodí stříhat víc jak za 90Kč, a ten co se vo sebe stará se chová jako ***... >:D >:D no nic... to pak chápu i názory na auta...
Dej si lehkou rozcvičku, takovej hlavolámek - najdi na tomhle ostříži jednu věc, která není dokonalá, dotažená, premiová. Dávám ti na to tři hodiny. Až budeš po dvou hodinách slzet zoufalstvím, vzdej to. I když, možná bych měl malou radu. Co se týče vztaku k TT je tu jedna věc... opravdu velmi nedokonalá... konto. Tedy nemyslím konto AUDI. Tak s tím něco udělej, dotáhni se taky na premiovýho řízka, a pak si kup tohoto krasavce. P.S. Bude hezčí, než jsi ty, ale tím se netrap. BRAVO AUDI :yes:
Malá, ale naozaj len malá nedokonalosť - chýbajúca ostrá linka strechy z pôvodniny - kupé, ktorá kupéčku dodáva ten správny výraz... ALe to je ako hľadanie nedokonalostí na tvári Penelope Cruz ;-)
Co tomu chyba…? Tak v prvom rade dynamika... a nejaka muznost. Napr. A4 cabrio je v tomto uplne inde. Ale za to moze asi hlavne velkost (teda malost) TT... lenze ked sa pozriem na obdobne velku vybehovu S2000, tak vidim ostry a lahky roadster z ktoreho citit testosteron aj inteligenciu. Ked sa hned na to pozrem na toto, tak vidim skor papucu pre slecinky a hosanov na behanie po znackovych butikoch. Sorry…
Síce kabrio stratilo "špetku" zo svojho športového flairu kupé, stále je však jedným z najkrajších malých roadsterov na trhu.
Ingolstadtskí by však mohli pridať motorizáciu, osobitne mám na mysli 2,0 TFSI - 195 kW z modelu S3, to by len bolo vetra vo vlasoch... >:D
V dnešní době CC tomu chybí pevná skládací střecha. Tou by CC v prodejích překonalo coupé verzi. Interiér je nejhezčí ze všech současných Audi. To ovšem neznamená, že je krásný >:D Zajímalo by mě, jestli pravé noze vadí ten trojúhelníček na středovém panelu, jako tomu bylo dřív. ... Jinak je to pěkně rebadgovanej EOS >:-[]
Audi umí cabria... dokonale. Již jsem tu vícekrát psal, že temně modrá A4 cabrio s ledově chladným, kovově matným rámem předního skla je snad v tomto segmentu jedno z nejpřitažlivějších aut. A TT cabrio jen potvzuje, že to prostě AUDI umí. Člověk pohlédne na karoserii a dokonale ho naplňuje harmonie, oblost, pevnost, utaženost zádi, umocněná ostřejšími zadními světly, vpředu na silnici předek usazený "Porsche" mlhovkami... a ostřížím pohledem. Jo, je to opravdu premiová liga. A co víc... dokonale se zde snoubí technicistnost AUDI s milostí cabria... Sjíždím ty snímky a... hluboce smekám :yes:
A tož starý brachu já tam zas pro změnu vidím až příliš mnoho prvoplánovitě nagelované, vyholené, převoněné elegance (kterážto je ostatně více či méně přítomna v každém současném modelu Audi). Prostě holt nadpis článku byl trefen na jedničku :yes:
Myslím, že tentokrát to nevidíš tak úplně přesně. Samozřejmě, že malé cabrio je balancování na hraně kýče... já ovšem myslím, že tohle TT vybalancovává s přehledem... proto někde nahoře píši o té harmonii technicistního pojetí vizáže s milostí...
Tož sorry, pro mne už je ale za tou hranou, byť tedy ne o moc. Aneb kdybych musel nedejbože náhodou jít někdy na stopa a zastavilo mi tohle auto, tak s díky svezení odmítnu (jak řidičce, tak i řidiči). Ono obecně obzvláště u (nejen) vozidel na hraně, víc než kdy jindy záleží na onom pověstném subjektivním úhlu pohledu.
Ale dyk ja su klidné. Malé cabrio má třeba dobře, ale opravdu dobře zmáknuté Mazda. To je lehkost a elegance anglického gentlemana. A toto já tedy u Audi bohužel nevidím. Vyzkúšaj třeba hentuto metodu: k autu dopasuj hudbu. Já u tohodle Audi slyším nějaké ty Back Street a podobné boys, ještě tak možná Duran Duran, Depeche Mode jsou na něj již příliš "tvrdí".
Tak jsem konečně viděl v provozu nové TT kupé a na silnici mezi dalšími vozy vypadalo opravdu velmi,velmi dobře.Na fotkách vypadá dobře,ale v reálu vypadá opravdu o dost dospěleji a hlavně agresivněji než předchozí model.Troufnu si tvrdit,že vypadá lépe než Boxster.
Audi TT Roadster se mi vzdy moc libil a kdybych nemel spadeno na MINI Cooper S, tak bych o nem urcite premyslel! ;-)
A pro NEinteligentni "muze" zde prispivajici, metrosexual je HETEROSEXUALNI muz, ktery proste ma penize a cas na to, aby se staral o sve telo tak, aby bylo dokonale a vzdy pripraveno pro pripadnou damskou navstevu...
Spinave boty, siroke kalhoty, vytahana mikina a ksiltka nabok zaujme maximalne prdlou pubertacku...
Opravdova zena touzi po muzi, nejlepe takovem, ktery o sebe pecuje a dokaze po sobe treba i uklidit...
Metrosexual samozrejme neni homosexual, to je jasne, ale tohle auto taky neni zadny metrosexual. Tohle auto je homosexual >:D Nebo presneji receno, to auto ne, ale je jasnou volbou tehle hochu. Takze moje rada zni, kdyz si koupis tuhle karu, tak si hlidej pr*el... a kdyz ne, tak se pak nediv >:-[] >:-[] >:-[]
Jen lehce doplním a zpřesním teorii na téma metrosexsuál: je to (snad ještě možná) muž, který má dostatek peněz (přísunem od rodičů, dědictvím, rentiérstvím, atp.) kterému veškerý čas zabere péče o sebe sama, tudíž už nemá čas na nic jiného, tím pádem ani na ty dámské návštěvy ...
mimochodem, co ten vyraz metrosexual ma znamenat? nejak mi to mesto s tou sexulitou nejde dohromady... a jeste bych chtel doplnit, ze muz ktery o sebe pecuje nemusi byt nutne "metrosexual"... Coz treba takovy George Clooney?
Vážení přátelé já se tedy obávám že tohle Audi je nehorší možná kombinace (tedy alespoň pro mne, pro někoho třeba zas možná ne) čili metrosexuál homosexuální. Tudíž fakt nic pro mne, neb ženy mám rád (některé velmi a ony mne taky, snad) a holit si nohy, hrudník ba ani nic jiného nehodlám, obzvláště ne teď před zimou (kdopak ví jaká bude?).
Done, já tak nějak nerozlišuju v tomhle chlapském světě. Možná, že jsem byl vychován k tomu, že chlap má bejt čistej... aniž bych kdy řešil, jestli je to znak metrosexuála, zaměstnance lázní, nebo teplýho bratra. Ta balance, kdy už to u chlapa začíná ujíždět do cukráren... to je přesně ta balance, kterou prostě člověk musí umět vnímat. Tak, jako to vnímá AUDI... Tohle není metrosexuál... už z podstaty.