Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT a TTS: Nová generace zhubla 50 kg, stovku zvládne za 4,7 sekundy

Třetí generace sportovního Audi TT se inspiruje u výkonného modelu R8 a přidává podstatně agresivnější tvary.
Zpět na článek
3. 3. 2014 20:55
3. 3. 2014 20:58
3. 3. 2014 21:19
3. 3. 2014 21:33
3. 3. 2014 21:37
3. 3. 2014 21:51
3. 3. 2014 21:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 3. 2014 21:58
3. 3. 2014 22:01
3. 3. 2014 22:02
4. 3. 2014 00:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 3. 2014 01:39
4. 3. 2014 01:43
4. 3. 2014 09:26
4. 3. 2014 09:32
4. 3. 2014 10:29
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2014 12:38
4. 3. 2014 19:20
Avatar - flyboyeda
3. 3. 2014 20:39
KRÁSNÉ AUTÍČKO
:-) :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2014 20:58
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
mne tam nieco chyba.....stale mi to pride take akesi sterilne a suche ;-\ ... audi by sa mohlo viac odviazat a spravit uz nieco co viac zahraje zakaznikom na city a emocie , toto je zase taky nijaky chladny nemecky nudny odvar so 4 kruhmi na maske..... nepochybne to bude spicka po technickej stranke ale ten dizajn je stale akysi sterilny a az moc chladny.... chcelo by to nieco co ma stavu .... nieco ako ukazal stinger alebo ako ma 370Z ... nieco co chyti za srdce.... preboha ved ide o audi nie o daciu.... chlapci v audi akoby stale mali zviazane ruky a predstavivost na bode mrazu... nema to stavu... je to suche ako banan..... to uz aj zakladny leon ST je stavnatejsi ... oproti prvemu TT z 90 tych rokov nenastal emocionalny posun v dizajne ani o milimeter.... skoda.... ine auta spravia kilometrove skoky v krase emociach a dizajne a audi je stale kdesi v zahladene do minulosti
3. 3. 2014 21:01
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Já už teda za svůj život sněd hodně banánů, ale suchej nebyl ani jeden...
3. 3. 2014 21:50
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Sušené banány! >:D
Avatar - white label
3. 3. 2014 22:25
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Na poměry ovoce banán "suchý" je, není sice tak suchý, aby se nedal usušit úplně, ale zkus si z něj udělat 100%ní džus, nepoteče! >:-[]
4. 3. 2014 07:16
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Jak to?
Horstovi Fuchsovi teče!
>:D
Avatar - white label
4. 3. 2014 10:47
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Ale tomu teče úplně všechno... >:-[]
Avatar - Typhoon
3. 3. 2014 21:03
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Těžký nesouhlas, vypadá skvěle a vuůůbec není nudné. Je to takový mazlík pro chlapy hračičky.
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2014 21:12
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
mazlik pro chlapy? tomu nerozumiem.
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 3. 2014 21:28
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
TT je asi takový mazlík pro chlapy jako Mini nebo Beetle >:D Tohle je cílovka hlavně pro ženský, i předchozí generace byly předmětem v drtivé většině ženského zájmu. Správný chlap by se v TT měl spíš stydět...pokud jsi chlap a ne kastrovaná bábovka, tak by tě měl zajímat spíš F-Type nebo Cayman. Hračička a TT? A s čím přesně si bude hrát? S prkeností podvozku? Nedotáčivostí? Bude zanikat díky tuctovému stylingu v davu? Bude si užívat mrtvé řízení, jemž jsou audi proslulá? >:D
4. 3. 2014 09:07
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Podíval ses někdy na ceny zmíněných aut?
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 09:24
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Tyhle sto let staré urban legends, běž se svézt současnou generací TT, nic prkenného ani nedotáčivého v něm není. Už jsem ti to psal několikrát, s nickem petrolhead bys měl o autech něco vědět, plakát féra nad postelí je na diskuse málo. :-!
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 10:30
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Tyhle kecy o plakátech jsou tvým jediným argumentem. Už jsem ti řďkal, že střílíš vedle.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 10:51
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Vedle? Naopak, podle těch blábolů o nedotáčivosti, trefuju střed, TT jsi viděl max. někde na parkovišti. Jasně, že nikdo nemůže projet všechno, pak se ale neprojevuj jako klasický "blb s jasným názorem", když je z toho názoru jasné, že zkušenost s daným autem máš nulovou.
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 11:35
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
TT že není nedotáčivé? Co to meleš?? Když nemáš přehled, tak se k tomu autu nevyjadřuj a už vůbec neosočuj druhé z blábolů. Težko si tu můžeme něco dokazovat ohledně našich zkušeností, tak si alespoň důkladně přečti tento článek: [odkaz]

''Uskákané, prkenné, nedotáčivé''. Prostě jako každé audi. Plus to jejich umělé řízení.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 12:24
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
>:D >:D Takže Autohit, toť tvá zkušenost. Navíc, mezi audi TT, což je hlavně předokolka se čtyřválcovými motory a TT RS pětiválcovou čtyřkolkou jsou dost zásadní rozdíly. Jedním ze základních poznávacích znamení někoho, kdo se vyzná, je, že nehodnotí model (nemluvě o celé značce) jednou větou na základě jedné verze. 518d je zcela jiné auto než M5, přestože jde stále o BMW5. Pokud píšeš věty, jako je ta poslední, jen se odkopáváš, nulová zkušenost z toho prostě trčí. :no:

Pokud už nutně potřebuješ časopis, zkus něco, kde dokážou srovnat i růz. varianty a jejich zkušenost bude nejspíš větší, než u té pani z autohitu. Třeba Autocar. [odkaz]
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 12:41
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Takže tvrdíš, že Autohit lže? Nepodplatil jsem ho náhodou? >:D Mezi předokolkou a čtyřkolkou je velký a to sice v tom, že předokolka je na tom ve srovnání ještě hůř >:D Když máš s TT takové zkušenosti, tak nám tu komplexně můžeš auto zhodnotit ;-) Můžeš se do toho dát.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 12:49
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Asertivním podsouváním, něčeho, co nikde nepíšu, si nijak nepomůžeš.

Dnes je řeč o TT, a ty prostě nevíš...o.k., pak stačí jen nevydávat "jasná stanoviska" a já si tě nebudu všímat, pokud tu ale budeš vydávat "jasné názory" na něco, s čím nemáš absolutně žádnou zkušenost, budu na tebe jako na blba ukazovat. To je celé. ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 12:55
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
A ty pochop, že tím, že neukážeš svůj přehled o autě, o kterém podle tvých reakcí víš hodně a máš i praktickou zkušenost, působíš poté jako vůl korunovaný ;-) Každý, kdo přispívá do diskuze ti těžko může ověřitelně dokázat zkušenosti. Ty podle všeho tvrdíš opak, tak začni s prezentací a začni vyvracet obecná fakta a poznatky redaktorů. Zatím se tu jen ošíváš behaviorálními připomínkami a úhybnými manévry.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 13:03
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
"S prkeností podvozku? Nedotáčivostí?"

''Uskákané, prkenné, nedotáčivé''. Prostě jako každé audi."

Tvoje věty... dokaž!

Pokud jde o TT, mluvím o TT, tys dal odkaz na jeden test TT RS. To není to samé... snažil jsem se ti rozdíl vysvětlit na příkladu bmw5, u petrolheada pro mně nepochopitelné, že nerozumíš rozdílu. Co se testů v časopisech týká, můžeš začít třeba s vyvracením toho, co píšou o TT v tom Autocaru.

Tím, že si dáš nick Petrolhead, ze sebe petrolheada neuděláš. Tím, bych tuto nudnou debatu za sebe uzavřel. :-!
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 13:17
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Takže jsi tlučhuba, právě jsi mi to potvrdil :-) Plno keců o zkušenostech s TT, ale sám jsi s autem do styku nepřišel. Jen couvej dál do rohu a uzavírej diskuze, to ti jde nejlépe.
5. 3. 2014 10:24
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Autohit!! >:D >:D >:D

Tak tos mně dostal, fakt, příště ještě linkní ábíčko, smíchy brečím >:D >:D :yes:
4. 3. 2014 10:41
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Tím spíš, když zvolíš magnetic ride.
4. 3. 2014 12:08
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Copak F-Type, ale třeba Huayra, ne? Nebo LaFerrari! Kam se na ně to TT hrabe..
Vždy si rád přečtu názor od odborníka, díky.
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 12:57
Re: KRÁSNÉ AUTÍČKO
Diskutujeme zde v rámci třídy sportovních vozů, ne o špičkových supersportech ;-) LaFerrari, Huayra a třeba i One-77 jsou mistrovská supersportovní díla, ale teď jsme v jiné kategorii.
Avatar - wakantanka
4. 3. 2014 09:38
Re: Nájdi 5 rozdielov
Nevedieť, že je to nová generácia tak si poviem : áááá TT po lifitngu >:D

Je mi jasné, že prekonať čaro a charizmu prvej generácie je ťažké ak nie nemožné a nezávidím designerom v Audi ich prácu. Musia vyhovieť mnohým protichodným požiadavkám, na jednej strane má byť nový ale aj prebrať veľa zo starého. Potom to dopadne asi nejako takto, alebo ako s Golfom od V. generácie vyššie. Očividne ale existuje klientela, ktorej tento evolučný prístup vyhovuje, navyše podporený skvelou technikou. Menej zainteresovaná verejnosť ale mnoho rozdielov neuvidí, snáď nové farby a iné svetlá, čo mi u novej generácie príde trochu málo. Otázka je, čo by to urobilo s predajmi, ak by nová generácia bola úplne iná ako tá predchádzajúca? Obávam sa, že niečo by sa predalo ale ani zďaleka nie toľko ako tejto.
Avatar - Ivorry
3. 3. 2014 21:09
Re: Nájdi 5 rozdielov
Na každém šprochu, pravdy trochu. Tohle uznám, ale jinak s tebou nemůžu zcela souhlasit. Sám jsem spíše odpůrce Audi, jelikož je to pro mě příliš masová značka, ale TT, v současné chvíli již předchozí generace, jsem parkoval týden v garáži. Když jsem od něj přebíral klíčky, tak jsem si taky říkal, že je to přeci jen Audi, sterilní, nudné. A ještě bylo ve stříbrné metalíze, což už snad nemohlo být horší. Když jsem po týdnu vracek klíče od 2.0 TFSi s DSG, tak jsem k tomu připojoval dotaz, jestli ho opravdu nechce prodat, že bych si ho hned nechal!

Takže, ten design je skutečně takový sterilní, ostrý, ale neřekl bych o tom autě, že je nudné. Když ho vidíš ve zpětném zrcátku, díky jeho ostrým tvarům mu vždy uhneš do pravého pruhu a necháš jej raději projet. TT není 370Z! A za mě, díky bohu! Nabízí něco jiného! Když budu mladý šílenec, který si chce hodně zablbnout a připadat si, že mám pořádný sporťák, pořídím si 370Z. Pokud si chci zablbnout, ale občas také vyjet do společnosti, na schůzku, beru všemi deseti TT a to sám nevěřím tomu, že to říkám ;-)

Vše je o lidech a lidé si naštěstí mohou zvolit to, co jde k nim a jejich životnímu stylu lépe...
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2014 21:23
Re: Nájdi 5 rozdielov
dik za nazor.... ;-)

s tou 370 Z som to nemyslel ako konkurenta co sa tyka jazdnych vlastnosti pre TT... vieme ze obe auta su predsa trosku inde, mne slo len o to dat nejaky priklad ake sportove modely ma konkurencia a aky ma konkurencia dizajn tychto sportovych modelov aby si audi mohlo vziat priklad.... po pravde asi kazde sportove auto ci uz od nissana alebo vezmeme subaru BRZ alebo ja neviem SLK mercedes tak asi kazde z nich ma dizajnom navrch voci audi.... proste ponukne viac emocii viac akejsi charizmy a viac dobrodruzstva pre oci ..... audi sa stale drzi ako kliest svojho technokatickeho dizajnu co nevravim ze nie je prakticke riesenie ale nepotesi tak oko podla mna ako mercedes alebo bmw pripadne par dalsich auticiek od konkuencie ......

ja si na prve TT velmi dobre pamatam... zlate roky mladiii ked som odoberal automobil revue a listoval v nom ako v biblii a cital o TT a jeho krasnom a na tu dobu jedinecnom 1,8T 165 kw ... uz som pisal skor ze na svoju dobu bolo prve TT skutocne zaujimave lenze to sme mali staru A4 ku, nemali sme tu ziadne SUV od audi a A8 bola hlinikova hranata skatula..... proste TT vyzeralo na svoju dobu aj na pomery audi fakt cool.... dodnes ich jazdi dost tych 1,8T v roznych vykonoch 110 132 aj 165 kw... boli to fajn auta ale cas pokrocil a mne pride ze je to stale akesi rovnake pricom konkurencia je uz emocionalne trosku dalej
3. 3. 2014 22:02
Re: Nájdi 5 rozdielov
Ano, vsechny ty tebou jmenovane "konkurencni" modely mozna volavaji emoce. Otazkou je jake. U mne totiz hlubsi pozorovani techto silne disproporcnich aut nema zrovna blahodarne ucinky na obsah meho zaludku.
4. 3. 2014 09:26
Re: Nájdi 5 rozdielov
Mhm, moje.auto.cz: VW Beatle, Mini, Mercedes... ani se nedivím, že se ti líbí TT ;-\
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 3. 2014 21:21
Re: Nájdi 5 rozdielov
Odkdy krása znamená utilitární, sterilní a nevyváženou koncernovou nudu? To auto je stejně svěží asi jako móda z NDR...tuctové a absolutně bez nápadu. Podívej se na Jaguar F-Type, Alfu 4C, Porsche Cayman, Lotus Exige S...to jsou krásné (Jaguar s Alfou jsou dokonce nádherné) sporťáky, které mají jiskru a jsou od tradičních značek. Ne od chladných korporátních 4 kruhů.
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2014 21:36
Re: Nájdi 5 rozdielov
je to tak... ked chces emocie... treba zajst inde a hlavne co najdalej od nemecka :yes:
Avatar - Ivorry
3. 3. 2014 23:19
Re: Nájdi 5 rozdielov
Pánové, v těchto názorech se s vámi klidně shodnu. Mně se nové TT líbí, dokáži si ho velmi živě představit ve své garáži, ale auto o emocích, které hned vyplavou na povrch, jakmile se na něj podíváte to skutečně není. Jenže, je to Audi. A Audi přesně o tohle jde a dělá to podle mě správně, prodejní čísla mluví za vše... Souhlasím také s názorem, že 1. generace TT byla auto velmi zajímavé, neřekl bych emocionální, ale bylo to něco nového, zajímavého, nadčasového. Pak už je to více sterilní, ale tím to je prostě AUDI. A pokud chce kupec něco emocionálního, ať jde prostě jinam, může, třeba právě pro F-Type, pro které bych šel taky, sám jezdím Jaguarem a vím proč ;-)
3. 3. 2014 20:55
střecha..
pěkné,ale tak nějak se mi tam nezamlouvá ta střecha. Udělal bych ji tak nějak "hranatější" aby víc seděla k celému vozu.
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2014 20:58
Poprvé...
...co se mi tohle auto líbí v červené.
Dokonce bych řekl, že pro tyhle ostře řezané tvary je červená "must have" barva.

Bravo, Audi :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
3. 3. 2014 21:19
Re: Poprvé...
jj, ten čelní pohled vypadá vymakaně.
Avatar - peV
3. 3. 2014 21:33
Re: Poprvé...
Pokud jde o exterier, na první generaci se podle mě nechytá. Vnitřek je super.
3. 3. 2014 21:37
Re: Poprvé...
To se myslím dá hodnotit až s odstupem let, na první kouknutí podle fotek mi ten předek sedí pěkně, myslím že nová R8 bude zpředu vypadat velmi podobně.
Avatar - peV
3. 3. 2014 21:51
Re: Poprvé...
ale jo, nechci odsuzovat podle první fotky, ale zatím mi to přijde nějaký zbytečně agresivní a skoro bych se bál, že se o tu kapotu pořežu :-) uvidíme naživo.
Avatar - Typhoon
3. 3. 2014 21:01
...Mezigeneračně proto Audi TT zhublo 50 kg...
Já jsem mezigeneračně ztloustl o 14 kg... ;-\
Rozbalit vlákno
3
3. 3. 2014 21:02
Re: ...Mezigeneračně proto Audi TT zhublo 50 kg...
>:D :yes:
Avatar - Ham.
3. 3. 2014 21:18
Re: ...Mezigeneračně proto Audi TT zhublo 50 kg...
:yes:
pořád je to 36 kg v mínusu, holt se automobilky musí víc snažit.
>:D
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 09:25
Re: ...Mezigeneračně proto Audi TT zhublo 50 kg...
>:D :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
3. 3. 2014 21:34
TT
Důkaz, že sportovní auto nemusí vypadat jako agresivní prase. TT je unikát :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2014 21:58
Re: TT
f type tiez nie je agresivne vyzerajuce auto a pozri sa na to aku davku emocii vyvola,,, bezneho cloveka davka emocii a charizmy vyzarujuca z F type zavali ako lavina.... kdez to v pripade TT nevidno ani fliacik snehu .... tu nejde o to obvinovat konkurenciu za agresivitu ... ani SLK nie je agresivne a podla mna ani porsche.... TTcku chybaju emocie a charizma ... je to stale take nijake ...
Avatar - Petrolhead_CZ
3. 3. 2014 22:01
Re: TT
Ano, co se týče sportovních aut tak opravdu je unikátně nudné...
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2014 22:02
Re: TT
ja myslim ze niektorym to proste nevysvetlime.... sme na inej vlnovej dlzke co sa tyka dizajnu

ale samozrejme auto je to super.... uspesne bude, drzim TT palce :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
4. 3. 2014 00:09
Re: TT
Pro mě je TT něco jako funkcionalistická budova. Na první pohled se nám může zdát nudná, ale když se zamyslíme nad všemi kontexty, které se k ní pojí, může se nám stát, že budeme lapat po dechu, jak se nám taková stavba zalíbí... u TT zažívám něco podobného, hlavně u prvního modelu.
Avatar - white label
4. 3. 2014 01:39
Re: TT
Ovšem mezi nudou kýčem bývá často nebezpečně tenká hranice..., takže nebýt nudný, tzv. za každou cenu, končívá často neslavně.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2014 23:01
TIIIT
Naživo to asi, snad, bude lepší, jinak totiž, a nemám to ve zvyku, musím konsttatovat, že to je nuda.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
4. 3. 2014 01:43
Re: TIIIT
Když pominu ten odstín modré, který novému TTéčku opticky vyloženě ubližuje, pak mi to přijde znatelně lepší, než u TIIT.
Avatar - Pekelná Micinka
4. 3. 2014 14:31
Re: TIIIT
Ano, to si vystihl dobře. Modrá tomu opravdu ubližuje, červená sedí daleko lépe. Uvidím naživo. Svým způsobem mi přijde, že se ten tvar TT vyčerpal hned s první generací a že to je jen aplikování aktuálních směrů designu na originální ideu. To vzásadě platí pro mnoho, možná většinu aut, ale u TT mi to přijde moc očividné a vadí mi to.
Avatar - iudex
4. 3. 2014 09:26
Dynamika
Z dizajnu nového TT tiež nie som úplne odvarený, ten bočný profil je taký uhladene jednoduchý, chcelo by to nejakú agresívnejšiu linku či hranu; na druhej strane mám skúsenosť, že tie drobné detaily koncernových áut (typicky dizajnovo premakané svetlomety s LED) v reále fungujú a auto naživo robia oveľa atraktívnejším. A interiér je jedna veľká paráda, za ten by sa nemusel hanbiť ani taliansky superšport s niekoľkonásobnou cenovkou.
Tiež tu trochu zanikla neskutočná dynamika TT, veď s dvoljitrovým štvorvalcom sa dostáva na dostrel R8 s osemvalcom 4,2; 4,7s na stovku je dynamika, ktorú pár rokov dozadu mali len superšporty. Som presvedčený, že mnohí z tunajších papierových odsudzovačov "sterilného Audi" by po zvezení s TTS trošku zmenili názor. ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2014 09:32
AUDI TESTOSTERON
Mistrovská, vypilovaná a dopilovaná karoserie. Designová ikona. V červené dravec roku.
Dnes velmi zřetelně za styl, za časovou kotvu, za originalitu a za krásu - BRAVO TT :yes: :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 10:22
Re: AUDI TESTOSTERON
Designová ikona a dravec roku? Spíš vtip roku, stejně jako tvé tvrzení.
4. 3. 2014 10:42
Re: AUDI TESTOSTERON
Ty budeš mít voči asi jako toperův nádherný emocionální stinger, když tohle nevidíš: [odkaz]
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 11:49
Re: AUDI TESTOSTERON
Profil je standardní, co jako? V téhle třídě naprosto tuctový a ničím nevybočuje z řady. Zadek je typická koncernová kopírka posledních audi a předek je téměř ošklivý.
4. 3. 2014 12:29
Re: AUDI TESTOSTERON
Já bych třeba řekl, že profil je krásný. Vyvážený, robustní a vizuálně lehký. Dále je pro tuto řadu charakteristický. Zadek bude nezaměnitelný, to se neboj. No a když je předek téměř ošklivý, snad ani raději nechci vědět, co je pro tebe hezké.
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 12:37
Re: AUDI TESTOSTERON
Vzhled je subjektivní jako vždy, ale ty si očividně obhajuješ díky své zaslepenosti designovou strnulost a fádnost typickou pro koncern. Není tam ta nenucenost krásného designu, takhle to vypadá jako stavebnice z koncernových dílů.
4. 3. 2014 12:51
Re: AUDI TESTOSTERON
To víš, ne každý je tak designově osvícen jako ty. A teď vážně, zaslepenost spíš pozoruju v tobě: "Je to koncern, tutíž to je strnulé a fádní. Musí být, vždyť je to koncern." Já třeba nemám problém s dizajnem jiných vozů a výrobců a naopak některé koncernové produkty se mi spíš nelíbí. Moje další auto bude Toyota, tak jako to současné. Ale říct tady o tom TT, že je strnulé, fádní, to snad nemůže člověk, co se na věc kouká objetivně, myslet vážně. Navíc něco ti prozradím, vzhled není subjektivní, ten je velice objektivní, subjektivní může být leda vkus. No a líbí-li se ti Stinger a TT ne, tak tím je vše vysvětleno a už nemusíš vůbec nic psát.
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 13:04
Re: AUDI TESTOSTERON
Jsi očividně úplně zmatený :-) Kde píšu, že se mi líbí Stinger?? A proč se mi musí líbit TT?? To mi vysvětli...očividně koncernová ovečka, která nesnese, že se auto z jejich produkce prostě někomu nelíbí.

A vzhled JE subjektivní záležitost, jen může obecně převažovat na určitý design názor ať už pozitivní nebo negativní. Ale nikdy na něj nebude platit objektivní měřítko.
4. 3. 2014 13:12
Re: AUDI TESTOSTERON
Vzhled je jasně popsatelný (barvy, proporce, tvary), tudíž, dle tebe, zcela subjektivní >:D teď nevím, jestli nechápeš rozdíl subjektivní/objektiní, nebo jen prostě nechápeš. No a jsem koncernová ovečka, proto mám Toyotu (a budu mít) >:D To jsem rád, že když já jsem zmatený, že alespoň ty v tom máš jasno :-!

A líbit se ti TT samozřejmě nemusí. Zní ale zcela jinak, když napíšeš, že se ti TT nelíbí ve srovnání: je to strohé, fádní, bez nápadu, typický nudný koncern. Vnímáš ten rozdíl?
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 13:20
Re: AUDI TESTOSTERON
Vzhled je POPSATELNÝ objektivně, ale jeho VNÍMÁNÍ (o kterém se bavíme) je subjektivní. Viz. to, že tobě se TT líbí a mě ne. Jednoduché jako facka.
4. 3. 2014 13:28
Re: AUDI TESTOSTERON
Dostáváme se pomalu k jádru pudla. Vzhled je objektivní, vnímaní vzhledu je subjektinví. Můžeme vnímání vzhledu nazvat vkusem? Doufám, že se shodneme na tom, že ano. Beru, že se ti TT nelíbí. Neberu, že je to strohé, fádní, trapný diskont koncernových dílů.
5. 3. 2014 10:16
Re: AUDI TESTOSTERON
Ono se mu TT nelíbí, neboť je to Audi, kdyby s přesně stejným autem přišla Alfa Romeo, byl by to designový zázrak století.
Divím se ti, žes to přetlačování s pozérem, jež se pozná už podle avataru, vydržel tak dlouho :-)
5. 3. 2014 12:03
Re: AUDI TESTOSTERON
Třeba to ještě neskončilo :-)
Avatar - PERNO
4. 3. 2014 19:18
Re: AUDI TESTOSTERON
ja som tiež asi koncernová ovečka ale bohate mi stačí že sa autá Audi páčia mne a aj ženám ;) Sám som vlastníkom :P A ver mi že toto sa bude "verejnosti" páčiť minimálne tak ako doterajšie audiny. Aby sa páčili tebe tak to naozaj nepotrebujeme >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
4. 3. 2014 20:37
Re: AUDI TESTOSTERON
Alespoň je vidět, že masy nemají vkus ani cit na kvalitu, viz. Audi, VW, Škoda, atd. Každý si vybírá auto podle svých nároků a davy se očividně spokojí s shitovými nespolehlivými sterilními krabicemi.
5. 3. 2014 07:46
Re: AUDI TESTOSTERON
A v čem by ten dav ovcí měl jezdit, aby měl ten správný vkus a cit na kvalitu, aby jezdil neshitovými spolehlivými a krásnými vozy?
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 12:33
Re: AUDI TESTOSTERON
Zkus definovat tuto třídu, konkurenčními modely.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 09:32
Vypadá to jako...
Audi TT, no to je překvapení. Evoluce unikátního designu první generace pokračuje, v této třetí si zaslouží jen potlesk. Čekat, že TT bude vypadat jako Nissan může jen skutečně prostý "petrolhead", řeči o nudě jsou už jen... nudné.
A interier? Sjíždím v galeriích fotky vnitřku nové M4, moc se na svezení s ní těším, ale při pohledu do interieru TT musím konstatovat jediné, na tohle nikdo z relevantní konkurence nemá, to je prostě designový a kvalitativní majstrštyk. :yes:
Rozbalit vlákno
7
4. 3. 2014 10:38
Re: Vypadá to jako...
Copak nechápeš, co se nám tady snaží Toper vysvětlit? Aby to byl majstrštyk, musí to chytnout za srdce, musí to mít něco ojedinělé, nejaký nápad, musí to mít světla naopak (jako krasavec >:D stinger) nebo asi čtveraté kola...
Avatar - iudex
4. 3. 2014 10:41
Re: Vypadá to jako...
Súhlas s tým interiérom: je to dokonalé, ja by som dokonca tvrdil, že nielen nik z relevantnej konkurencie na to nemá, ale aj viaceré o ligu vyššie športiaky sa musia krčiť v kúte.
Exteriér je presne ako hovoríš očakávane evolučný, nejaká dramatická zmena sa nedala čakať, stále si ale myslím, že by to chcelo ešte niečo viac.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 11:01
Re: Vypadá to jako...
Možná ano, těžko říct ale co, podívej na caymana, mezigeneračně dopilovačka, a navíc základ je pořád v designu původní carrery. 370Z došla z pěkné 350Z do zkrčence, a co tam máme dál? C4? Pěkné autíčko, ale designem taky sporťák ze šedesátek, navíc nehezký předek aktuálních alf, a navazovat zatím nemá na co... dál nevím, roadstery jako F-type bych sem netahal, jak píšu dole pajovi, TT vypadá jako TT s ničím se splést nedá, což je z pohledu cílovky žádoucí, řekl bych.
4. 3. 2014 10:47
Re: Vypadá to jako...
Souhlasím s Iudexem, interiér je vymazlenej, tam se pozná leader kategorie. Zvenku mi kromě optiky světel chybí nějaká finesa, něco co víc přitáhne. Evoluce fajn, jasnej odkaz taky, ale boční profil by něco snesl navíc.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 10:55
Re: Vypadá to jako...
Je to audi, takže ryze technicistní a finesu dělají, jak sám Iudex zmiňuje, detaily tvořené optikou, tohle audi umí. Cayman má na pohled větší koule, TT je takovej elegán, ale se sebejistým postojem. Mě přijde správné, že se drží původních tvarů, těch sporťáků s designovým odkazem na šedesátá léta je dost u jiných značek. ;-)
4. 3. 2014 11:03
Re: Vypadá to jako...
Beru typickej design Audi, jen jsem předpokládal nějakou drobnůstku z konceptu Quattro, nebo důraznější konkávní linku jako u bězných verzí.
Avatar - Dinar
4. 3. 2014 12:32
Re: Vypadá to jako...
To by Quattru lezli do zelí, bude to sice jiná cenová liga, ale dělat z TT designem nějakého predátora ani nemá smysl, predátor musí mít motor na délku, více válců, pořádný dif., pak si zaslouží design roehrlova speciálu. ;-) :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 3. 2014 10:29
Degeneracia slachtica?
Prve TT malo nadcasovy dizajn. Ano, siel na ukor bezpecnosti.... ale bolo to uzasne.

Ale opakovat skoro dve dekady miniaturne variace na tu istu temu.... to uz nie je ani evolucia, len nahodna mutacia genov.

VW ci Audi naozaj uz roky neprisli s nicim novym - dizajnovo sa motaju v kruhu, ktory je jednou velkou slepou ulickou.

VAG trpi tym, cim slachticke rody - parenie v ramci rodov a postupna degeneracia.

Ale to je tak, ked sa z auta stane komodita, o ktorej v prvom rade rozhoduje vybor financnych a skladovych manazerov.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2014 18:53
Re: Degeneracia slachtica?
A proč by měli s každou generací přicházet s revolucí a kompletně překopávat vzhled? Já na tom nic špatného nevidím. Konce konců, jsou tu takoví, kteří se podobné taktiky úspěšně drží desítky let... :-!
Avatar - PERNO
4. 3. 2014 19:21
Re: Degeneracia slachtica?
ani Carrera 911 nebola nikdy "prekopaná" a myslíš že je to neúspešné auto?
4. 3. 2014 12:38
Konecne
Konecne nevyzera ako gay car.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PERNO
4. 3. 2014 19:20
Fuuuu
krásne auto ale uchvátil ma prevratný interier, krrrásny volant a minimalizmus! verim ze to bude takto pokracovat aj v dalsich modeloch značky :-)
Rozbalit vlákno
0