Novinky
pěkné,ale tak nějak se mi tam nezamlouvá ta střecha. Udělal bych ji tak nějak "hranatější" aby víc seděla k celému vozu.
...co se mi tohle auto líbí v červené.
Dokonce bych řekl, že pro tyhle ostře řezané tvary je červená "must have" barva.
Bravo, Audi :yes:
Dokonce bych řekl, že pro tyhle ostře řezané tvary je červená "must have" barva.
Bravo, Audi :yes:
jj, ten čelní pohled vypadá vymakaně.
Pokud jde o exterier, na první generaci se podle mě nechytá. Vnitřek je super.
To se myslím dá hodnotit až s odstupem let, na první kouknutí podle fotek mi ten předek sedí pěkně, myslím že nová R8 bude zpředu vypadat velmi podobně.
Já jsem mezigeneračně ztloustl o 14 kg... ;-\
Důkaz, že sportovní auto nemusí vypadat jako agresivní prase. TT je unikát 😄
f type tiez nie je agresivne vyzerajuce auto a pozri sa na to aku davku emocii vyvola,,, bezneho cloveka davka emocii a charizmy vyzarujuca z F type zavali ako lavina.... kdez to v pripade TT nevidno ani fliacik snehu .... tu nejde o to obvinovat konkurenciu za agresivitu ... ani SLK nie je agresivne a podla mna ani porsche.... TTcku chybaju emocie a charizma ... je to stale take nijake ...
Ano, co se týče sportovních aut tak opravdu je unikátně nudné...
ja myslim ze niektorym to proste nevysvetlime.... sme na inej vlnovej dlzke co sa tyka dizajnu
ale samozrejme auto je to super.... uspesne bude, drzim TT palce :yes:
ale samozrejme auto je to super.... uspesne bude, drzim TT palce :yes:
Pro mě je TT něco jako funkcionalistická budova. Na první pohled se nám může zdát nudná, ale když se zamyslíme nad všemi kontexty, které se k ní pojí, může se nám stát, že budeme lapat po dechu, jak se nám taková stavba zalíbí... u TT zažívám něco podobného, hlavně u prvního modelu.
Naživo to asi, snad, bude lepší, jinak totiž, a nemám to ve zvyku, musím konsttatovat, že to je nuda.
Když pominu ten odstín modré, který novému TTéčku opticky vyloženě ubližuje, pak mi to přijde znatelně lepší, než u TIIT.
Ano, to si vystihl dobře. Modrá tomu opravdu ubližuje, červená sedí daleko lépe. Uvidím naživo. Svým způsobem mi přijde, že se ten tvar TT vyčerpal hned s první generací a že to je jen aplikování aktuálních směrů designu na originální ideu. To vzásadě platí pro mnoho, možná většinu aut, ale u TT mi to přijde moc očividné a vadí mi to.
Z dizajnu nového TT tiež nie som úplne odvarený, ten bočný profil je taký uhladene jednoduchý, chcelo by to nejakú agresívnejšiu linku či hranu; na druhej strane mám skúsenosť, že tie drobné detaily koncernových áut (typicky dizajnovo premakané svetlomety s LED) v reále fungujú a auto naživo robia oveľa atraktívnejším. A interiér je jedna veľká paráda, za ten by sa nemusel hanbiť ani taliansky superšport s niekoľkonásobnou cenovkou.
Tiež tu trochu zanikla neskutočná dynamika TT, veď s dvoljitrovým štvorvalcom sa dostáva na dostrel R8 s osemvalcom 4,2; 4,7s na stovku je dynamika, ktorú pár rokov dozadu mali len superšporty. Som presvedčený, že mnohí z tunajších papierových odsudzovačov "sterilného Audi" by po zvezení s TTS trošku zmenili názor. 😉
Tiež tu trochu zanikla neskutočná dynamika TT, veď s dvoljitrovým štvorvalcom sa dostáva na dostrel R8 s osemvalcom 4,2; 4,7s na stovku je dynamika, ktorú pár rokov dozadu mali len superšporty. Som presvedčený, že mnohí z tunajších papierových odsudzovačov "sterilného Audi" by po zvezení s TTS trošku zmenili názor. 😉
Mistrovská, vypilovaná a dopilovaná karoserie. Designová ikona. V červené dravec roku.
Dnes velmi zřetelně za styl, za časovou kotvu, za originalitu a za krásu - BRAVO TT :yes: :-!
Dnes velmi zřetelně za styl, za časovou kotvu, za originalitu a za krásu - BRAVO TT :yes: :-!
Designová ikona a dravec roku? Spíš vtip roku, stejně jako tvé tvrzení.
Ty budeš mít voči asi jako toperův nádherný emocionální stinger, když tohle nevidíš: [odkaz]
Profil je standardní, co jako? V téhle třídě naprosto tuctový a ničím nevybočuje z řady. Zadek je typická koncernová kopírka posledních audi a předek je téměř ošklivý.
Já bych třeba řekl, že profil je krásný. Vyvážený, robustní a vizuálně lehký. Dále je pro tuto řadu charakteristický. Zadek bude nezaměnitelný, to se neboj. No a když je předek téměř ošklivý, snad ani raději nechci vědět, co je pro tebe hezké.
Vzhled je subjektivní jako vždy, ale ty si očividně obhajuješ díky své zaslepenosti designovou strnulost a fádnost typickou pro koncern. Není tam ta nenucenost krásného designu, takhle to vypadá jako stavebnice z koncernových dílů.
To víš, ne každý je tak designově osvícen jako ty. A teď vážně, zaslepenost spíš pozoruju v tobě: "Je to koncern, tutíž to je strnulé a fádní. Musí být, vždyť je to koncern." Já třeba nemám problém s dizajnem jiných vozů a výrobců a naopak některé koncernové produkty se mi spíš nelíbí. Moje další auto bude Toyota, tak jako to současné. Ale říct tady o tom TT, že je strnulé, fádní, to snad nemůže člověk, co se na věc kouká objetivně, myslet vážně. Navíc něco ti prozradím, vzhled není subjektivní, ten je velice objektivní, subjektivní může být leda vkus. No a líbí-li se ti Stinger a TT ne, tak tím je vše vysvětleno a už nemusíš vůbec nic psát.
Jsi očividně úplně zmatený 😄 Kde píšu, že se mi líbí Stinger?? A proč se mi musí líbit TT?? To mi vysvětli...očividně koncernová ovečka, která nesnese, že se auto z jejich produkce prostě někomu nelíbí.
A vzhled JE subjektivní záležitost, jen může obecně převažovat na určitý design názor ať už pozitivní nebo negativní. Ale nikdy na něj nebude platit objektivní měřítko.
A vzhled JE subjektivní záležitost, jen může obecně převažovat na určitý design názor ať už pozitivní nebo negativní. Ale nikdy na něj nebude platit objektivní měřítko.
Vzhled je jasně popsatelný (barvy, proporce, tvary), tudíž, dle tebe, zcela subjektivní >😁 teď nevím, jestli nechápeš rozdíl subjektivní/objektiní, nebo jen prostě nechápeš. No a jsem koncernová ovečka, proto mám Toyotu (a budu mít) >😁 To jsem rád, že když já jsem zmatený, že alespoň ty v tom máš jasno :-!
A líbit se ti TT samozřejmě nemusí. Zní ale zcela jinak, když napíšeš, že se ti TT nelíbí ve srovnání: je to strohé, fádní, bez nápadu, typický nudný koncern. Vnímáš ten rozdíl?
A líbit se ti TT samozřejmě nemusí. Zní ale zcela jinak, když napíšeš, že se ti TT nelíbí ve srovnání: je to strohé, fádní, bez nápadu, typický nudný koncern. Vnímáš ten rozdíl?
Vzhled je POPSATELNÝ objektivně, ale jeho VNÍMÁNÍ (o kterém se bavíme) je subjektivní. Viz. to, že tobě se TT líbí a mě ne. Jednoduché jako facka.
Dostáváme se pomalu k jádru pudla. Vzhled je objektivní, vnímaní vzhledu je subjektinví. Můžeme vnímání vzhledu nazvat vkusem? Doufám, že se shodneme na tom, že ano. Beru, že se ti TT nelíbí. Neberu, že je to strohé, fádní, trapný diskont koncernových dílů.
ja som tiež asi koncernová ovečka ale bohate mi stačí že sa autá Audi páčia mne a aj ženám 😉 Sám som vlastníkom 😜 A ver mi že toto sa bude "verejnosti" páčiť minimálne tak ako doterajšie audiny. Aby sa páčili tebe tak to naozaj nepotrebujeme >😁
Alespoň je vidět, že masy nemají vkus ani cit na kvalitu, viz. Audi, VW, Škoda, atd. Každý si vybírá auto podle svých nároků a davy se očividně spokojí s shitovými nespolehlivými sterilními krabicemi.
Audi TT, no to je překvapení. Evoluce unikátního designu první generace pokračuje, v této třetí si zaslouží jen potlesk. Čekat, že TT bude vypadat jako Nissan může jen skutečně prostý "petrolhead", řeči o nudě jsou už jen... nudné.
A interier? Sjíždím v galeriích fotky vnitřku nové M4, moc se na svezení s ní těším, ale při pohledu do interieru TT musím konstatovat jediné, na tohle nikdo z relevantní konkurence nemá, to je prostě designový a kvalitativní majstrštyk. :yes:
A interier? Sjíždím v galeriích fotky vnitřku nové M4, moc se na svezení s ní těším, ale při pohledu do interieru TT musím konstatovat jediné, na tohle nikdo z relevantní konkurence nemá, to je prostě designový a kvalitativní majstrštyk. :yes:
Copak nechápeš, co se nám tady snaží Toper vysvětlit? Aby to byl majstrštyk, musí to chytnout za srdce, musí to mít něco ojedinělé, nejaký nápad, musí to mít světla naopak (jako krasavec >😁 stinger) nebo asi čtveraté kola...
Súhlas s tým interiérom: je to dokonalé, ja by som dokonca tvrdil, že nielen nik z relevantnej konkurencie na to nemá, ale aj viaceré o ligu vyššie športiaky sa musia krčiť v kúte.
Exteriér je presne ako hovoríš očakávane evolučný, nejaká dramatická zmena sa nedala čakať, stále si ale myslím, že by to chcelo ešte niečo viac.
Exteriér je presne ako hovoríš očakávane evolučný, nejaká dramatická zmena sa nedala čakať, stále si ale myslím, že by to chcelo ešte niečo viac.
Možná ano, těžko říct ale co, podívej na caymana, mezigeneračně dopilovačka, a navíc základ je pořád v designu původní carrery. 370Z došla z pěkné 350Z do zkrčence, a co tam máme dál? C4? Pěkné autíčko, ale designem taky sporťák ze šedesátek, navíc nehezký předek aktuálních alf, a navazovat zatím nemá na co... dál nevím, roadstery jako F-type bych sem netahal, jak píšu dole pajovi, TT vypadá jako TT s ničím se splést nedá, což je z pohledu cílovky žádoucí, řekl bych.
Souhlasím s Iudexem, interiér je vymazlenej, tam se pozná leader kategorie. Zvenku mi kromě optiky světel chybí nějaká finesa, něco co víc přitáhne. Evoluce fajn, jasnej odkaz taky, ale boční profil by něco snesl navíc.
Je to audi, takže ryze technicistní a finesu dělají, jak sám Iudex zmiňuje, detaily tvořené optikou, tohle audi umí. Cayman má na pohled větší koule, TT je takovej elegán, ale se sebejistým postojem. Mě přijde správné, že se drží původních tvarů, těch sporťáků s designovým odkazem na šedesátá léta je dost u jiných značek. 😉
Beru typickej design Audi, jen jsem předpokládal nějakou drobnůstku z konceptu Quattro, nebo důraznější konkávní linku jako u bězných verzí.
Prve TT malo nadcasovy dizajn. Ano, siel na ukor bezpecnosti.... ale bolo to uzasne.
Ale opakovat skoro dve dekady miniaturne variace na tu istu temu.... to uz nie je ani evolucia, len nahodna mutacia genov.
VW ci Audi naozaj uz roky neprisli s nicim novym - dizajnovo sa motaju v kruhu, ktory je jednou velkou slepou ulickou.
VAG trpi tym, cim slachticke rody - parenie v ramci rodov a postupna degeneracia.
Ale to je tak, ked sa z auta stane komodita, o ktorej v prvom rade rozhoduje vybor financnych a skladovych manazerov.
Ale opakovat skoro dve dekady miniaturne variace na tu istu temu.... to uz nie je ani evolucia, len nahodna mutacia genov.
VW ci Audi naozaj uz roky neprisli s nicim novym - dizajnovo sa motaju v kruhu, ktory je jednou velkou slepou ulickou.
VAG trpi tym, cim slachticke rody - parenie v ramci rodov a postupna degeneracia.
Ale to je tak, ked sa z auta stane komodita, o ktorej v prvom rade rozhoduje vybor financnych a skladovych manazerov.
krásne auto ale uchvátil ma prevratný interier, krrrásny volant a minimalizmus! verim ze to bude takto pokracovat aj v dalsich modeloch značky 😄
Horstovi Fuchsovi teče!
>😁
''Uskákané, prkenné, nedotáčivé''. Prostě jako každé audi. Plus to jejich umělé řízení.
Pokud už nutně potřebuješ časopis, zkus něco, kde dokážou srovnat i růz. varianty a jejich zkušenost bude nejspíš větší, než u té pani z autohitu. Třeba Autocar. [odkaz]
Dnes je řeč o TT, a ty prostě nevíš...o.k., pak stačí jen nevydávat "jasná stanoviska" a já si tě nebudu všímat, pokud tu ale budeš vydávat "jasné názory" na něco, s čím nemáš absolutně žádnou zkušenost, budu na tebe jako na blba ukazovat. To je celé. 😉
''Uskákané, prkenné, nedotáčivé''. Prostě jako každé audi."
Tvoje věty... dokaž!
Pokud jde o TT, mluvím o TT, tys dal odkaz na jeden test TT RS. To není to samé... snažil jsem se ti rozdíl vysvětlit na příkladu bmw5, u petrolheada pro mně nepochopitelné, že nerozumíš rozdílu. Co se testů v časopisech týká, můžeš začít třeba s vyvracením toho, co píšou o TT v tom Autocaru.
Tím, že si dáš nick Petrolhead, ze sebe petrolheada neuděláš. Tím, bych tuto nudnou debatu za sebe uzavřel. :-!
Tak tos mně dostal, fakt, příště ještě linkní ábíčko, smíchy brečím >😁 >😁 :yes:
Vždy si rád přečtu názor od odborníka, díky.
Je mi jasné, že prekonať čaro a charizmu prvej generácie je ťažké ak nie nemožné a nezávidím designerom v Audi ich prácu. Musia vyhovieť mnohým protichodným požiadavkám, na jednej strane má byť nový ale aj prebrať veľa zo starého. Potom to dopadne asi nejako takto, alebo ako s Golfom od V. generácie vyššie. Očividne ale existuje klientela, ktorej tento evolučný prístup vyhovuje, navyše podporený skvelou technikou. Menej zainteresovaná verejnosť ale mnoho rozdielov neuvidí, snáď nové farby a iné svetlá, čo mi u novej generácie príde trochu málo. Otázka je, čo by to urobilo s predajmi, ak by nová generácia bola úplne iná ako tá predchádzajúca? Obávam sa, že niečo by sa predalo ale ani zďaleka nie toľko ako tejto.
Takže, ten design je skutečně takový sterilní, ostrý, ale neřekl bych o tom autě, že je nudné. Když ho vidíš ve zpětném zrcátku, díky jeho ostrým tvarům mu vždy uhneš do pravého pruhu a necháš jej raději projet. TT není 370Z! A za mě, díky bohu! Nabízí něco jiného! Když budu mladý šílenec, který si chce hodně zablbnout a připadat si, že mám pořádný sporťák, pořídím si 370Z. Pokud si chci zablbnout, ale občas také vyjet do společnosti, na schůzku, beru všemi deseti TT a to sám nevěřím tomu, že to říkám 😉
Vše je o lidech a lidé si naštěstí mohou zvolit to, co jde k nim a jejich životnímu stylu lépe...
s tou 370 Z som to nemyslel ako konkurenta co sa tyka jazdnych vlastnosti pre TT... vieme ze obe auta su predsa trosku inde, mne slo len o to dat nejaky priklad ake sportove modely ma konkurencia a aky ma konkurencia dizajn tychto sportovych modelov aby si audi mohlo vziat priklad.... po pravde asi kazde sportove auto ci uz od nissana alebo vezmeme subaru BRZ alebo ja neviem SLK mercedes tak asi kazde z nich ma dizajnom navrch voci audi.... proste ponukne viac emocii viac akejsi charizmy a viac dobrodruzstva pre oci ..... audi sa stale drzi ako kliest svojho technokatickeho dizajnu co nevravim ze nie je prakticke riesenie ale nepotesi tak oko podla mna ako mercedes alebo bmw pripadne par dalsich auticiek od konkuencie ......
ja si na prve TT velmi dobre pamatam... zlate roky mladiii ked som odoberal automobil revue a listoval v nom ako v biblii a cital o TT a jeho krasnom a na tu dobu jedinecnom 1,8T 165 kw ... uz som pisal skor ze na svoju dobu bolo prve TT skutocne zaujimave lenze to sme mali staru A4 ku, nemali sme tu ziadne SUV od audi a A8 bola hlinikova hranata skatula..... proste TT vyzeralo na svoju dobu aj na pomery audi fakt cool.... dodnes ich jazdi dost tych 1,8T v roznych vykonoch 110 132 aj 165 kw... boli to fajn auta ale cas pokrocil a mne pride ze je to stale akesi rovnake pricom konkurencia je uz emocionalne trosku dalej