Británia je veľmi špecifický trh čo sa nafty týka, tam je to deformované daňami a poplatkami. Preto niektoré automobilky tam ani benzíny neponúkajú a i tie, ktoré majú veľkú ponuku, ako je napr. VW či Škoda so svojimi TSI, tak majú v ponuke len symbolicky jeden-dva benzíny.
Osobne som ešte dízlové TT nevidel.
A není jediný. Někdo by možná řekl, že jsou (více či méně) všechny deformované. :-) Ale pro někoho naftová TT nebo SLK dělají. A UK mi přijde jako sázka na jistotu. Nizozemsko by bylo další na řadě. Že se v ČR moc neprodávají (možná 7 kusů od roku 2007), bude mít zřejmě podobné důvody jako celkem vysoký podíl pohonů všech kol nebo šestiválců.
akoze TTS sa mi strasne paci, ale za polovicnu sumu mozem mat rovnako rychlu Cupru. Ale chapem, ze my, co nemame peniaze, nie sme cielovou skupinou Audi...
Uvažovať primárne s ohľadom na power for money Audi nemôže uspieť a naopak Cupra poráža všetko. Ale prémiové kupé nie je mainstreamový hatchback, takže o nich ako o alternatívach sotvakto bude uvažovať.
Mne sa až nedávno podarilo vidieť nové TT naživo a hoci z fotiek vyzerá, že dizajnovo sa moc nezmenilo a niektorí mu tu vytýkali nedostatok progresu, v reále je ten posun až nečakane viditeľný, auto pôsobí oveľa ostrejšie a dospelejšie, také malé R8.
Cena je... no, Audi, tu nepôjde o "badžetovú kúpu".
...zacinate ma chalani trosku hnevat... ;-\
Ono, vsetko bude asi fajn, pre "normalne jazdenie", lenze pri ostrejsej jazde mozu nastat az neocakavane problemy s brzdami.
Pre tych, co vedia po nemecky:
[odkaz]
Je mi z toho az smutno, ale tu jasne vidno, ze elektronika nemoze zachranit vsetky nedostatky mechaniky... :-!
Proč? 49 tisíc € není nic zvláštního na podobné auto. Jen to máš za německou cenu (nevím, jestli jsou nějaké rozdíly ve výbavě). Zatímco jiná auta skupiny jsou v ČR oproti Německu zvýhodněná.