Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi v Ženevě 2012: Nová A3 a facelift A4

Březen a s ním ženevský autosalon jsou ještě daleko. Dvě hlavní novinky u Audi jsou jasně ale už teď.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2011 10:26
koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
ak nove audi A3 ma mat 2595mm razvor tak to nebude opat ziadna slava a opat bude koncern VW na chvoste v priestrannosti v tejto triede :no:

mitsubishi lancer, mazda 3, kia ceed, hyundai i30, peugeot 308, citroen C4, renault megane, fiat bravo, honda civic...... a kopec dalsich maju uz teraz vacsi razvor ;-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - petrumr
23. 10. 2011 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
23. 10. 2011 11:43
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
kupujuci nechcu mat velky razvor? Sa pozri aky razvor ma nove bmw radu 1 a aky ponukne nove audi A3, tam je doslova priepast a Audi a cely koncern VW bude opat mat najmensi priesor v kabine kedze konkurenti su uz teraz razvorom uplne inde ;-)

ale ja len konstatujem, netvrdim ze to budu zle auta ;-)
Avatar - Ham.
23. 10. 2011 14:29
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Kupující chtějí mít velký podélný prostor v autě a jenom rozvor není cesta protože na druhé straně se ztrácí obratnost menšího auta. Musí se to prostě umět.

rozvor Focusu 2648, míry vpředu 930-1150, vzadu 570-820
Golf 2578, 920-1150, 620-870
Julinka 2634, 900-1110, 605-830
1er, 2690, 930-1150, 570-820

Ten s nejmenším rozvorem je vítěz, ostatním nakládá okolo 5 čísel což se už pozná. A přitom všem má zdaleka nejmenší poloměr otáčení 10,7 m, třeba Focus má o metr delší.
Takže o A3 neměj obavy, náskok se může leda ještě zvětšit protože A3 a Golf jsou velmi příbuzné vozy. Btw. stará A3 je podélně prostornější než nová 1er což je samozřejmě daň podélnému uspořádání 1er.
Avatar - Blue Sun
23. 10. 2011 14:54
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Délka rozvoru má třeba také vliv na prostornost v oblasti pedálů nebo na tvarování prostoru zadních sedadel, zavazadlového prostoru a dalších věcí... Podélný prostor není vše (jezevčík od Škody mluví za vše).
Avatar - Ham.
23. 10. 2011 15:10
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Nikde netvrdím, že podélný prostor je vše, jenom říkám, že natáhnout rozvor umí kde kdo (např. sup toho podélného prostoru dosahuje právě velkým rozvorem a na poměry střední třídy je to v podélném směru už docela kláda s kterou je "radost" zajíždět do některých podzemních garáží) ale rozumně využít prostor to je oč tu běží.
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2011 17:34
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Superb má rozvor 276 cm (což NEní špatné), ale oproti C5 či Mondeo je to ... rsp. superb je dnes PRŮMĚRem střední třídy (a úplnou náhodou VÍM, že i s vozem střední třídy s VĚTŠÍM rozvorem se jak do "všech" podzemních garáží zajíždí "no problem" - a "jde to" dokonce i u nás do "spodní" garáže (a to je co říct ;-)
PS: Já "hlasuji" (vždy) pro co NEJ-(delší) rozvor :-)
PPS: To co nazýváte "rozumným" využitím prostoru je DOST závislé na uložení motoru a pohonu a dnes na to máte i programy (využití obestavěného prostoru), nícméně ZÁKLADem VŽDY bude přece jen a pouze ten ROZVOR (není-liž pravda? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 17:37
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Vaši spodní garáž neznám. Vyprávěj mi o ni! >:-[]
Avatar - petrumr
23. 10. 2011 18:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
23. 10. 2011 18:40
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Nemyslím si, že čím delší rozvor tím lépe a zdá se, že ani úspěšní výrobci nevidí nutnost nějakých rekordů v rozvoru, stačí se podívat na C, A4 nebo 3er a nikdo nemá potřebu trumfnout třeba to Mondeo a to dokonce ani u nových generací (3er dorovnala starou A4, C nebo IS mají skoro rozvor některých low-endů v nižší střední). Prostě kdo chce větší prostor tak si vezme vyšší třídu s rozumným nárůstem rozměrů ve všech směrech. Pouze výrobci, kteří nad střední třídou nic nemají tak se snaží zaujmout max. nafukováním modelů, to je případ Mondea ale i Supa nebo zmíněné C5. A v nižší střední je situace podobná.
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2011 23:46
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
??? "3er dorovnala starou A4"??? CO to píšete?? 8-s
Současná A4 oproti svému předchůdci celkem ZÁSADNĚ prodloužila právě rozvor (o 16 cm?). Naproti tomu BMW 3 jen mírně "poladilo" a srovnalo rozvor s CITROËNem C5 (což se dá čekat i u nového MB C), tedy "jedním z těch výrobců, kteří nad střední třídou nic nemají, tak se snaží zaujmout max. nafukováním modelů" - abych vás citovala..
(pro jistotu ZOPAKUJI to PODSTATNÉ, rozvor vozů BMW 3 a Citroën C5 a audi A4 je ZCELA stejný!!!! ;-)
PS: Mimochodem, dokonce i v česku si zítra (je pondělí) můžete dojít objednat jeden Citroën C6 :-)
PPS: No a nějaký ten následník na (jízdně velmi příjemné) platformě se u PEUGEOTu bude jmenovat 608 (psalo se tu/zde o něm .. tenhle týden) a verze od Citroën se bude jmenovat (možná) DS9 ;-)
PPPS: Lexus IS (F :-) ) je (moc) fajn, jeho menší rozvor 2,73 cm vychází z dob jeho vzniku (kdy byl ještě soupeřem audi A4 B7, kterou rozvorem /nemýlím-li se/ PŘEKONÁVAL ...po nástupu nového LEXUSu CT 200h, poté co nyní prochází obměnou řada GS jistě dojde i na donedávna nejmenšího zástupce rodiny..
... prostě jeho menší rozvor je dán "dobou narození", příští model bude URČITĚ (o něco) větší.. :-)
Ve svém minulém příspěvku popisujete rozvor SUPERBu jako "velký na poměry střední třídy" (2,76 m) a Lexus IS (2,73 m) jako "skoro rozvor low-endů nižší střední" - VÍTE že mluvíte o rozdílu 3 cm?!?!?
OOOOpravdu by jste měl přestat nosit ty oooo brýle - věřte mi, PROSPĚJE vám to! ;-)
Tentokrát jste ve svém příspěvku měl pár věcí vysloveně CHYBNÝCH - na to jsem "musela" upozornit, sorry :-|
Avatar - Ham.
24. 10. 2011 00:01
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
A4 2808, nová 3er 2810 tak nevím kdo potřebuje brýle. A když říkám, že nová 3er dorovnala starou A4 tak snad říkám totéž, tedy, že rozvor je stejný. Rozvor IS mi nevadí a nijak jej nenapadám, naopak drží se střední třídy a nic zbytečně nepřefukují.
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2011 03:03
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Tak pokud SOUČASNÉ a4 říkáte "stará", tak to ano :-)
CITUJI (vás): "C nebo IS mají rozvor ... nižší střední" ;-)
PS: A na pár dalších "chybiček" (současné BMW 3, Citroën C5 či audi A4 mají STEJNÝ rozvor - byť jste jej komentoval/vnímáte, zdá se mi, "trochu jinak") jste NEreagoval (beru to jako SOUHLAS..
Avatar - Ham.
24. 10. 2011 08:40
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
No a mám snad 4 roky vyráběnému modelu říkat nový?
Necituješ ale vynecháváš slovíčka, zde například "skoro" a "low-endů" u kterých pak popisuji, že natahahují rozvor přes běžné hranice třídy a proč to dělají.
Avatar - Hammunasakra
24. 10. 2011 13:08
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Nový mu říkat NEtřeba, ale označení "stará A4" budí(lo) dojem, že mluvíte o minulé generaci, toť vše..
SOUHLASím s tím "proč to dělají", NEsouhlas (i s tím skoro) - neb tak jako "jinak" vnímáte STEJNÝ rozvor C5, A4, 3er; zrovnatak (evidentně) "jinak" vnímáte STEJNÝ rozvor superbu a C-Klasse (o jednom píšete "právě velkým rozvorem na poměry třídy" (Superb); o druhém "IS a C mají rozvor některých low-endů nižší střední" - Mercedes C-Klasse a Škoda Superb přitom stojí na IDENTICKÉM rozvoru.. :-|
PS: Jinými slovy, vaše slova o "nataženém" rozvoru dnes asi platí (do jisté míry) jen o FORDu Mondeo
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2011 13:27
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Opravdu? >:-[]
Avatar - Blue Sun
23. 10. 2011 13:42
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Samozřejmě... všichni audisté mají tak prudké sjezdy do garáží, že vlastně potřebují co nejkratší rozvor. Ty už jsi v té snaze obhájit nedostatky svých oblíbených značek opravdu extrémní...
23. 10. 2011 14:02
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Souhlasim, jeho argumentace je opravdu mimo >:D
Avatar - petrumr
23. 10. 2011 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 14:46
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Tenhle má taky větší rozvor [odkaz]
Avatar - Ham.
23. 10. 2011 15:43
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Tak na tuhle pekelnou Micinku se nová A3 s rozvorem vyloženě nechytá >:D
Na tuhle zase bude ztrácet v lineárním zátahu od spodních otáček:
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
23. 10. 2011 17:25
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Nafta patří do kamen, nebo kamna do auta? Nevím, tak nějak jsem to slyšel. Ada tu zase neni a určitě by se mu v tom blbě sedělo, nehledě na palubku s kelímky, ale ten diesel by ho nemohl nechat chladným. Každopádně parádní kára. :yes:
23. 10. 2011 15:50
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
A má s tím VW snad nějaký problém v prodejních číslech?
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2011 22:43
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Ptáte se jako fanda do prodejních čísel nebo do aut? ;-)
23. 10. 2011 16:51
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Problém je v tom, že rozvor a prostornost nejsou jedna a ta samá věc. Třeba Golf IV a jeho deriváty (Octavia I, Toledo II) měly větší rozvor než Golf III (Vento, Toledo I), ale místa v interiéru bylo znatelně méně. Taktéž třeba Passat B5/B6 měl větší rozvor než B3/B4, ale místa bylo méně.
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2011 23:54
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
To opravdu není (takové uložení motoru "udělá divy" ;-)
ALE - rozvor je "dobrá" věc a čím VÍCE tím LÉPE (by se snad dalo "zjednodušit" :-)
Avatar - jurashek
23. 10. 2011 21:26
Re: koncern VW akosi razvorom v tejto triede zaostava
Sportback a Sedan délka (4,44 Meter) rozvor 2.630 Millimeter.
Takže tak..