Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto roku 2014: Jak hlasovali redaktoři Auto.cz?

Vítěze ankety Auto roku 2014 už známe, je jím Mazda 6. V redakci Auto.cz jsou hned tři porotci a vás jistě zajímá, jak hlasovali.
Zpět na článek
21. 1. 2014 11:53
21. 1. 2014 12:11
21. 1. 2014 12:50
21. 1. 2014 13:15
21. 1. 2014 22:30
22. 1. 2014 08:51
21. 1. 2014 12:22
21. 1. 2014 12:45
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2014 12:39
21. 1. 2014 14:05
21. 1. 2014 14:44
21. 1. 2014 14:10
21. 1. 2014 13:55
21. 1. 2014 14:05
21. 1. 2014 14:07
21. 1. 2014 14:16
21. 1. 2014 14:33
22. 1. 2014 10:46
21. 1. 2014 14:31
21. 1. 2014 14:43
21. 1. 2014 14:45
21. 1. 2014 14:59
21. 1. 2014 17:58
21. 1. 2014 21:32
22. 1. 2014 11:07
21. 1. 2014 15:13
21. 1. 2014 17:59
21. 1. 2014 15:46
21. 1. 2014 15:49
21. 1. 2014 18:08
21. 1. 2014 18:00
21. 1. 2014 17:57
21. 1. 2014 15:18
21. 1. 2014 15:23
21. 1. 2014 18:01
21. 1. 2014 18:10
21. 1. 2014 18:14
21. 1. 2014 20:14
21. 1. 2014 21:00
21. 1. 2014 15:29
21. 1. 2014 15:30
21. 1. 2014 15:46
21. 1. 2014 15:48
21. 1. 2014 16:25
21. 1. 2014 17:04
21. 1. 2014 17:06
21. 1. 2014 17:11
21. 1. 2014 17:51
21. 1. 2014 18:19
21. 1. 2014 18:34
21. 1. 2014 18:57
21. 1. 2014 19:04
21. 1. 2014 19:41
21. 1. 2014 21:31
22. 1. 2014 08:40
22. 1. 2014 09:22
22. 1. 2014 10:08
21. 1. 2014 17:45
21. 1. 2014 18:25
21. 1. 2014 17:06
21. 1. 2014 17:47
21. 1. 2014 17:13
21. 1. 2014 21:25
21. 1. 2014 21:32
21. 1. 2014 21:36
21. 1. 2014 21:39
21. 1. 2014 21:42
21. 1. 2014 21:53
22. 1. 2014 09:23
22. 1. 2014 11:08
21. 1. 2014 15:31
21. 1. 2014 17:26
21. 1. 2014 17:32
21. 1. 2014 17:33
21. 1. 2014 17:34
21. 1. 2014 17:34
21. 1. 2014 17:41
21. 1. 2014 19:43
21. 1. 2014 20:23
21. 1. 2014 20:35
21. 1. 2014 21:01
21. 1. 2014 21:05
21. 1. 2014 21:58
21. 1. 2014 21:29
21. 1. 2014 21:59
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 11:53
Hezky napsáno
Ale : "Octavia představuje jedno z nejlepších kombi na trhu" >:D To tady strhne dost velkou kritiku nemýlím-li se... já si myslím, že je to průměrné kombi v rámci celého trhu... tuto souvislost bych pak viděl v kontextu třídního zařazení, pak souhlasím.

Hodnocení redaktorů je hezky odůvodněno a líbí se mi, že se nebáli zařadit k vrcholu Ftype, i když to není zcela běžný vůz :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
21. 1. 2014 12:12
Re: Hezky napsáno
Takové pěkné RSko... jasně, BMW 3 to není :-) .
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 12:25
Re: Hezky napsáno
Jenže RS je jen specifikací :-) Obecně řečeno je teda OIII kombi jako model prumerny v kontextu celé automobilové produkce :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
23. 1. 2014 11:05
Re: AUTEM ROKŮ JE STÁLE TESLA MODEL S :-)
s cnostnými úžasnými parametry navzdory zabedněncům tupounům a všem zaprodancům tohoto světa oslavil TESLA MODEL S [odkaz] [odkaz] na Silvestra roku 2013 své 25.000 ks NAROZENINY !!

PS: ZAPRODANOST NENÍ CNOST

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
21. 1. 2014 12:30
Re: AUTEM ROKŮ JE STÁLE TESLA MODEL S :-)
Aleš to dobre zdôvodnil: RS TSI je výborné auto a niekde ďalej, ako priemer, ale treba zohľadniť model en bloc, teda aj 63 kW základ s vlečkou či 1,6TDI s 5-st. manuálom.
21. 1. 2014 13:45
Re: AUTEM ROKŮ JE STÁLE TESLA MODEL S :-)
Souhlas. Přesto jsem rád za vyšperkovanou variantu…je pořád super, že můžeš…když chceš :-)
Avatar - Emel
21. 1. 2014 13:54
Re: AUTEM ROKŮ JE STÁLE TESLA MODEL S :-)
Vím jak jsi to myslel, tak spíš navážu... na RS je hezké i to, že už ho moc šperkovat nemusíš. Normálně si umím představit to auto v základu bez jakýchkoli příplatků... ok, ližiny na střechu (pro kombík) nebo čudlíky na volant to asi chce, ale i bez nich si to dokážu představit.
21. 1. 2014 13:58
Re: AUTEM ROKŮ JE STÁLE TESLA MODEL S :-)
Myslel jsem RS i v základu ;-)
Avatar - Emel
21. 1. 2014 13:50
Re: AUTEM ROKŮ JE STÁLE TESLA MODEL S :-)
Souhlasím s vámi oběma. Na druhou stranu - RS nikdy nebylo tak dostupné jako dnes, proto bych mu osobně přikládal větší váhu... není to jen nějaká limitka pro nepodstatné procento zájemců.
Avatar - woody-alien
21. 1. 2014 15:15
Re: AUTEM ROKŮ JE STÁLE TESLA MODEL S :-)
To souhlas, RS dneska není výlučná varianta co se týká ceny. Kolikrát už tu pod testem Octavie zaznělo něco v tom smyslu, že za tuhle cenu už je RS jasná volba. Tím je RS ještě lákavější...
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2014 11:53
skusal som si to naslepo
podla mojej stupnice a trafil som sa takmer dokonale s nazorom Tomasa , f type je skratka sleha :yes:

samozrejme gratulacia mazde, este som nestihol ani zagratulovat tak to musim napravit :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Atlis
21. 1. 2014 12:14
Re: skusal som si to naslepo
no v porovnani s octaviou a pezotom 308 to urcite sleha je. dufam, ze si nad tym dlho rozmyslat nemusel... :-!
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2014 12:44
Re: skusal som si to naslepo
ono to je sleha v porovnani s takmer hocijakym autom kamarade, f type je proste dokonalost :yes:

dizajnova nirvana :yes:
21. 1. 2014 13:46
Re: skusal som si to naslepo
Tak dokonalost ne, dole o tom píše Dinar…z čistě řidičskýho hlediska je to ale velmi blízko.
Avatar - Emel
21. 1. 2014 12:11
Pěkné
Vcelku souhlasím. Jsem rád, že je F-Type v první pětce... a zároveň jsem rád, že nevyhrál... na to je to přece jen auto příliš vzdálené silniční realitě u nás.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Choochoo
21. 1. 2014 12:50
Re: Pěkné
Zajimave je, ze mu cpali vsichni body a nakonec skocil predposledni.
Avatar - Emel
21. 1. 2014 13:15
Re: Pěkné
Myslím, že to podvědomě redaktoři cítili podobně jako já. Prostě... to auto je skvělé, nemělo by zapadnout, ale zároveň... Autem roku v ČR je Jaguar F-Type - to zní přece jen poněkud zvláštně, pokud by si to přečetl třeba někdo v cizině :-) .
Avatar - Choochoo
21. 1. 2014 22:30
Re: Pěkné
Jasny, ale ty rikas ze by to bylo divne, takze bys mu ty body nakonec nedal. Zato zdejsi odbornici ho davali na prvni misto snad jako jediny ;-)
Avatar - Emel
22. 1. 2014 08:51
Re: Pěkné
Body bych mu určitě dal, ale osobně bych ho nedal na první pozici.
Avatar - Dinar
21. 1. 2014 12:22
Palce nahoru
za toho f-typa! Na hlas pro něj jsou potřeba koule v záplavě těch ostatních konzumních kousků. ;-)
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2014 12:30
A pak, že to nejde
Mám upřímnou radost, že mohu redakci bez výhrad pochválit. Za zveřejnění své volby, za komentáře k jednotlivým hodnocením, za odvahu veřejně se přihlásit. :yes:
Tuhle míru osobního pohledu a klidně vyhraněného, ale zdůvodněného, když budete přinášet i do testů, bude to jen dobře.
Přeji, aby podobných opravdu novinářských vyjádření bylo více.
Za toto velmi výrazně :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
21. 1. 2014 12:41
Re: A pak, že to nejde
:yes:
Avatar - Dinar
21. 1. 2014 12:43
Re: A pak, že to nejde
Ano. ;-) :yes:
21. 1. 2014 12:49
Re: A pak, že to nejde
:yes: Musím říct, že mě jednotlivý volby redaktorů příjemně překvapily! ;-)
Avatar - boost.
21. 1. 2014 14:32
Re: A pak, že to nejde
Pěkně se to četlo. Jen tak dál, ACZ. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 14:38
Re: A pak, že to nejde
Nepropadej bezhlavě naději >:D
21. 1. 2014 14:43
Re: A pak, že to nejde
…víš tyhle jiskřičky potěší :-)
Avatar - woody-alien
21. 1. 2014 14:57
Re: A pak, že to nejde
"Slibuji dnes přede všemi, jako jiskra jasná, chci žít pro svou krásnou zemi, aby byla šťastná" >:D >:D Tys mi dal... ;-)
Avatar - boost.
21. 1. 2014 14:53
Re: A pak, že to nejde
To víš, že ne. Jen se je snažím namotivovat k lepší práci. >:-[]
Avatar - woody-alien
21. 1. 2014 15:23
Re: A pak, že to nejde
Tak, páni redaktoři, ústy pana figurky Vám tady byla dána ještě jedna šance. Jak s ní naložíte je na Vás. Běda, jak začnete zase "přemotorovávat"... ;-) >:-[]

Oceňuji zveřejnění Vaší volby i její zdůvodnění. :yes:
Avatar - iudex
21. 1. 2014 12:35
Triezvo a objektívne
Palec hore redaktorom za triezve, objektívne (resp. pri F-type skôr emocionálne) a vyargumentované hlasovanie. V zásade sa stotožňujem s poradím i väčšinou argumentov pre a proti.
P.S. celkom ma zaujalo, že až dvaja z troch redaktorov označilo dizajn Mercedesu za ázijský. Ja to tu tvrdím už dlhšie, ale bolo mi vysvetlené, že nejestvuje ázijský dizajn a Mercedes ako nemecká značka z princípu takýto dizajn robiť nemôže. ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 1. 2014 12:45
Re: Triezvo a objektívne
Ja to tvrdim tiez - Mercedes opustil vulgarnu naivitu a zacal robit auta VYRAZNE ovplyvnene azijskym dizajnom.

Posledne Mercedesy su konecne elegantne a zodpovedaju estetickym narokom spojenych so znackou.
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 12:49
Re: Triezvo a objektívne
[odkaz] Tohle mi přijde více Asijské, než ty novější modely :-)
Avatar - Ham.
21. 1. 2014 13:02
Re: Triezvo a objektívne
To je krásný a elegantní sedan, plně v evropském duchu pouze to trochu kazí asijské světlomety. :-)
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 13:08
Re: Triezvo a objektívne
Však jo :-) A nový Sklasse je na tom obdobně, jen lehce asijské světlomety a přijdou mi méně asijské než u tohoto :-)
Avatar - Ham.
21. 1. 2014 14:00
Re: Triezvo a objektívne
Podle mě nové Mercedesy mají komplet asijský vzhled, ten odkaz co jsi dal, měl z rejže jenom ty lampy. :-)
Avatar - boost.
21. 1. 2014 14:31
Re: Triezvo a objektívne
V tom pŕípadě je na tom 911 996 stejně... Osobně řadím W220 na druhé místo za W221, co se týče vzhledu. :-)
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 14:35
Re: Triezvo a objektívne
S W221 souhlasím, to je pro mě zatím taky TOP a na druhém místě mam potom W140 společně s W222
21. 1. 2014 12:39
REDAKTOR ROKU
No tak tohle se čte vestoje a na závěr se salutuje :yes: Takhle otevřeně jít s pověstnou kůží na garážový trh si mohou dovolit jen ti nejlepší. No dobře, dejme si tedy Redaktora roku.

Tady však musím být nestranný, padni komu padni, kdo jinému garáž kopá ten doskáče nejdále, však to znáš... No, nejde jinak, musím to napsat - vyhrávají všichni. A to za upřímnost, čestnost, otevřenost a odbornost :yes: V tomhle se tu mnozí zdejší diskusní šmoulové, co neumí napsat správně ani dvojité Wé ještě mají dost co učit.

Zbývá tedy otázka roku - Jaký vůz bys koupil ty? Tady teď a hned. Tedy jestli je ti přes pade, jak naznačuje pan šéfredaktor, máš jasno a umíš ocenit daný vůz. Já vím, i těch tvých (krásných) šestnáct ti též velí jednoznačně. A máš recht, zde totiž platí jedna zásada - lepší mazda v hrsti než esko na garážové střeše... A vůbec, bez ohledu na věk, neměli bychom tu vlastně jásat nad tím, že u redakčních profíků tvrdě zabodoval Jaguar?

BRAVO, prostě - BRAVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
82
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 12:43
Re: REDAKTOR ROKU
Vždyť jásáme >:D

Bych byl koupil Eftájp >:D
Avatar - Dinar
21. 1. 2014 12:50
Re: REDAKTOR ROKU
Je to fantastické auto, za posledních deset let se mi žádná sport/show kára tak nelíbila z hlediska řidičského a stylového zároveň, F-type je takový nařvaný krasavec a přitom atlet, super! Jenže když bys měl otevřít portmonku začne ti hlodat, není přece jen, v intencích třídy a při srovnání s konkurencí, moc drahý? Proč nemá žádný ale vůbec žádný kufr? >:D ;-)

P.S. Jsem moc zvědav na kupé, to by mohlo některé prostorové věci řešit, a pak už je třeba jen dočkat cenového zjemnocitění. ;-)
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 12:55
Re: REDAKTOR ROKU
O ceně nediskutuju, je to drahé... Nicméně třeba Jaguary klesají na ceně rychleji, než obdobné Ferrari, Lamba a podobně.. na nové nemám a určitě jentak mít nebudu, ale jako ojetý by už mohl dávat smysl i finančně, pokud nebude extrémě kazový :-)
Stačí se podívat, za kolik se dnes dá sehnat dle mě parádní první XKR supercharger :-) To je zatím má cenová a i tak si s tím autem můžeš ještě užít dost srandy:)
21. 1. 2014 13:43
Re: REDAKTOR ROKU
Co prostor, ale dalších hulvátskejch 50 koní >:-[]

Jasně, bál jsem se, že se mi do kufru nevejde ani cestovní kufřík… Naštěstí vešel ;-)
21. 1. 2014 14:05
Re: REDAKTOR ROKU
:-) Ten cenový jemnocit by zde byl velmi na místě.
21. 1. 2014 14:42
Re: REDAKTOR ROKU
Myslím, že na něj dojde…až zmizí efekt prvních dvou let. Nicméně jdou na to šikovně. Nezbavují se prvotního zisku a nepředkládají hned lacézní nabídku. To je investice do budoucna. ;-)
21. 1. 2014 14:45
Re: REDAKTOR ROKU
Horší pro kupce ;-) …zvlášť pro ty co chtějí novinku.
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 17:25
Re: REDAKTOR ROKU
No to proto se Ti za posledních 10 let žádná kára tak nelíbila, protože jsi bezhlavě zakoukán do Vrtulek >:D ;-)
21. 1. 2014 12:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 13:53
Re: REDAKTOR ROKU
Asi už jen ze zvyku…jinak si to neumím vysvětlit.
21. 1. 2014 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 1. 2014 14:59
Re: REDAKTOR ROKU
Gilgite, ty jsi jediný ze zdejších diskutérů, kterého bych skutečně chtěl poznat a reálně dostat šanci si tě ze všech stran prohlédnout a vyfotografovat.
Protože takového vola potkat, to se jen tak nestává...
21. 1. 2014 15:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 15:24
Re: REDAKTOR ROKU
Je trochu komické, jak tady Stefiče vyzýváš k věcné reakci. Připomenu ti tvou věcnou reakci: Nesmysly, nesmysly, nesmysly......
21. 1. 2014 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 1. 2014 15:35
Re: REDAKTOR ROKU
ty jsi celý komický. Tvoje reakce jsou komické. Buď jen palcuješ nahoru nebo dolu, nebo vyplodíš větu do 20 znaků a to většinou totálně mimo mísu...

A na poznámce " Nesmysly, nesmysly, nesmysly......" toho věru k nepochopení mnoho není. Zase tak nás tady nepodceňuj >:D
21. 1. 2014 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 12:18
Re: REDAKTOR ROKU
Tak se rozepiš, proč to byl nesmysl, nesmysl, nesmysl...
Avatar - Stefič
21. 1. 2014 15:32
Re: REDAKTOR ROKU
přesně to mě napadlo >:D
21. 1. 2014 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
21. 1. 2014 15:46
Re: REDAKTOR ROKU
co naplat gilgite. Točíme diskusi kolem komentáře "nesmysly, nesmysly, nesmysly...". Přemýšlím co věcného bych k tomu napsal, ale ať dělám co dělám, nevím... Prostě nevím. Tvá myšlenka je natolik geniální (nebo spíš genitální), že prostě komentář nemám
21. 1. 2014 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 17:31
Re: REDAKTOR ROKU
:-DDDDDDDDDD a je tady pověstný, dnes již legendární, gilgitův pidimozek >:D ....btw. taky mi přijdou oslavné ody na redaktory mírně zábavné. Ale zase žádná oda tu neeskalovala do té míry, aby byla odsoudění hodná.....

Vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant redaktores..... gaudeamus igitur, juvenes dum sumus.... vita nostra brevis est, brevi finietur..... :-) ;-)
21. 1. 2014 15:02
Re: REDAKTOR ROKU
Ve světle v poslední době kritických (i ode mě) reakcí na styl psaní to odvaha v zásadě je. Kdeže jsou právě v týhle volbě nějaký tendenční preference?

Myslím, že GTI to popsal trefně a na jeho poměry až neobvykle přímo a neironicky. Což může některý zmást.
21. 1. 2014 15:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 15:12
Re: REDAKTOR ROKU
Přečti si mě ještě jednou prosím :-)
21. 1. 2014 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 15:22
Re: REDAKTOR ROKU
Fakt ty poslední věty nejdou? Nic není jen bílý a černý…a je tu mezi náma jeden, co i z šedivý dokáže pro chápajícího vykouzlit duhu…jen to správně uchopit ;-)
21. 1. 2014 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 15:49
Re: REDAKTOR ROKU
Oukej, já si třeba obzory rozšiřuju rád ;-)
21. 1. 2014 16:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 15:06
Re: REDAKTOR ROKU
V kontextu zdejšího webu, článků a testů které zde vycházejí je toto vysoko nad současnou úrovní. Zrovna ty, který tady (mám pocit) kritizuje cokoliv už jen z principu, by jsi měl tančit oslavné tance jako první.
21. 1. 2014 15:11
Re: REDAKTOR ROKU
Si vopisoval? >:-[]
22. 1. 2014 08:48
Re: REDAKTOR ROKU
Tak občas si z lenosti pomohu a někoho "vykradu" >:D >:D
21. 1. 2014 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 17:54
Re: REDAKTOR ROKU
Gilgite, to, že někdo napíše něco, čemu ty nerozumíš, neumíš rozumět nebo jen nechceš rozumět, tak to definitivně nemusí znamenat, že to je špatně, nebo ano?
21. 1. 2014 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 18:14
Re: REDAKTOR ROKU
>:D >:D >:D ach jo >:D
22. 1. 2014 08:53
Re: REDAKTOR ROKU
Úroveň zvládnutých přijímaček na střední. To víš, to už je člověk někdo. >:D >:D
22. 1. 2014 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 08:51
Re: REDAKTOR ROKU
Očividně jsem tě pochopil dobře. A o to víc nevidím nejměnší důvod kritizovat GTIho příspěvek, když chválí redaktory za něco co se pohybuje vysoko nad současnou úrovní webu, kde působí.
Jak jinak chceš ovlivňovat kvalitu zdejšího webu ? Pouze kritizováním, které předvádíš ? Naopak, pokud si o něčem myslíme, že je to tak "správně" je důležité to redaktorům také sdělit.
22. 1. 2014 09:10
Re: REDAKTOR ROKU
Souhlas, jde právě o jasnej feedback klientský základny (a právě i pozitivní), pak redakce začne trochu vnímat i občasnou kritiku.
22. 1. 2014 09:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
21. 1. 2014 14:57
Re: REDAKTOR ROKU
Tenhle příspěvek ano. Ty snad ne? Co je na něm (příspěvku) tak špatného?
21. 1. 2014 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 15:04
Re: REDAKTOR ROKU
Konkrétně tento příspěvek ano. Obecně také ano.
21. 1. 2014 15:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 16:12
Re: REDAKTOR ROKU
Dalo by se to tedy napsat asi následovně.

Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo.
21. 1. 2014 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 16:39
Re: REDAKTOR ROKU
Reaguješ na mne ty chudáku? :-!
21. 1. 2014 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 17:30
Re: REDAKTOR ROKU
Jdi si nadávat svý matce, když tě nezvládla vychovat. Tady na to není nikdo zvědavý - ubožáku. :-!
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 17:56
Re: REDAKTOR ROKU
.... tohle sem netahej. Urážet rodinu.... už nemáš aspoň ale kam klesnout.... tohle sem opravdu nepatří....!!!!!
21. 1. 2014 17:58
Re: REDAKTOR ROKU
Přečti si to ještě jednou Jiříku, já jeho rodinu neurážím, opravdu ne. :-!
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 18:10
Re: REDAKTOR ROKU
Josalito, ono vůbec mamku zmínit..... pojdme se hádat, bouchat ojnicema o stůl, házet ložiska do výloh, ale tuhle břitkou břitvu do rukou neberme.... hm? On je G občas opravdu na pár facek a sám jsem to zažil, ale ....
21. 1. 2014 18:15
Re: REDAKTOR ROKU
Když si tohle dovoluje v diskuzi a opravdu není schopen sebereflexe, tak ať si to zkusí doma. Myslím, že bude tak rychle usazený, že mu to konečně docvakne.

Já tu jeho rodině nenadával, tak mne tu neosočuj z něčeho, co jsem tu neudělal. A veř, že kdybych chtěl, tak to rovnou napíšu. :-!
21. 1. 2014 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 18:00
Re: REDAKTOR ROKU
Jde vidět, že to tvůj mozeček opět nepobral. :-!
21. 1. 2014 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 18:58
Re: REDAKTOR ROKU
A ty možná pochopíš, že nadávat tu bezdůvodně cizím lidem je za hranicemi slušného chování stejně, jako se chovat hovadsky ke svým rodičům. Takže se zamysli hlavně nad sebou samým, jestli by ti toto doma někdo toleroval. Odpade. :-!
21. 1. 2014 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 19:15
Re: REDAKTOR ROKU
Přestaň si tu hrát na moralistu. Nepochopil jsi sdělení, tak tu primitivně kopeš kolem sebe s chováním řeznickýho psa. Odpade. :-!

A kdo koho první urazil, to vím velmi přesně. Byl jsi to ty. A já ti to nezapomenu. Ostatně, toto ti nepíšu poprvé. Ty se totiž slušně chovat k cizím lidem neumíš. Ví to tady každý, ví to celá redakce, ale tobě to ještě nedošlo. :-!
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 20:46
Re: REDAKTOR ROKU
v čem jsi lepší? ...zameť si před vlastním prahem atd.... :-! :no: :no: už chápeš?
21. 1. 2014 20:54
Re: REDAKTOR ROKU
Ty se podívej v prvé řadě na sebe. Křivě jsi mne tady obvinil a ještě máš drzost, mi tu o nečem kázat. Ty by ses mi měl v prvé řadě omluvit! :-!
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 21:10
Re: REDAKTOR ROKU
Promiň, omlouvám se ti. A jako důkaz, že mi nejsi jedno, vzhledem k tomu, že ve svém okolí mám pár výborných lékařů - kamarádů, tak ti můžu jednoho velmi renomovaného, doporučit. Je to specialista v oboru psychiatrie. Anebo bys raději gynekologa? Obé je možné..... :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 18:11
Re: REDAKTOR ROKU
Nebo neznámého vojína třeba >:D ;-)
Avatar - Iv8
21. 1. 2014 13:55
Re: REDAKTOR ROKU
Ono by snad mělo být (skoro 25 let po revoluci) normální říci svůj názor a případně si jej i obhájit. Přesto nebo právě proto redaktorům palc nahoru za odvahu. :yes:
Avatar - boost.
21. 1. 2014 14:29
Re: REDAKTOR ROKU
Aneb když se chce, tak to jde. :yes:
21. 1. 2014 14:33
Re: REDAKTOR ROKU
Přesně :yes:
22. 1. 2014 10:46
Re: REDAKTOR ROKU
No zatím co ty ho umíš napsat. Co je to za slovní spojení “dvojité Wé”? Nemá to být: … napsat W? Ty jsi mi ale češtinář. Snažíš se tady machrovat slohovým cvičením a pak napíšeš Mazda s malým m. No a to esko … už jen zbývá aby jsi namísto x, psal iks >:D

:no:
22. 1. 2014 11:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 12:55
pánové, klobouk dolů
Souhlasím s názorem pánů redaktorů ohledně pořadí (tzn. Dilema srdce vs. Realita, tedy Fko vs. Mazda 6 a poté s menším odstupem OIII - zaslouží si to a prohra se silnou dvojkou, tedy v rámci preferencí pánů z ACZ, je prohrou důstojnou.) Já osobně preferuji onu realitu, tedy M6, auto, které si úspěšný člověk, žijící v této zemi, může reálně dovolit. Třešinkou na dortu budiž použitá technika, která jde proti proudu a mě osobně je tento směr velice sympatický. M6 není bez chyb, ale titul si rozhodně zaslouží. Naopak Fko, to je srdcovka. Naprosto chápu, proč má ve zdejších diskuzích tolik zastánců. Každému, kdo má jen trochu rád auta, se musí při setkání s touto šelmou rozbušit srdce. Jaguaru rozhodně palec nahoru.
A co se týče zdůvodnění, musím jen zopakovat - klobok dolů, pánové! Jasně vyprofilované nazory, jasné zdůvodnění své volby. Prosím, moc prosím, aby se takto jasná hodnocení objevovala stále častěji v testech. Pak by mohlo ACZ být opět naprostá špička. Jak ukazuje tento článek, potenciál zde je.

BRAVO!

Ps.: A teď jsem si přečetl nový test OIII 2.0Tdi, což mě velmi, velmi rychle vrátilo zpátky na zem. Neděkuji, pane Mičko, neděkuji. Ach jo...
Rozbalit vlákno
3
21. 1. 2014 13:53
Re: pánové, klobouk dolů
Jo, srdce by aj mna tahalo k F-type, lenze pohlad do penazenky ma nelutostne otaca k autosalonu Mazdy. A vlastne mozem byt este rad, ze ma neposiela do troch Aciek...
21. 1. 2014 14:06
Re: pánové, klobouk dolů
:yes:

Bohužel, ta Áčka jsou stále realitou pro mnoho lidí. My, pro které jsou realitou showroomy, bychom měli být hodně rádi.
Avatar - woody-alien
21. 1. 2014 15:08
Re: pánové, klobouk dolů
Být si vědom svojí reality má i výhody. Např. po tobě nepůjde exekutor. ;-) Ale ten tah srdce je opravdu někdy krutej. >:-[]
Avatar - vabis
21. 1. 2014 14:31
za mě takto
1) Mazda
2-3) w222
2-3) Jag
4) O III
5) Pažout

... za mě pořadí asi takto. Nejbližsí z redaktorů mi byly +- asi názory pana Vaverky. Jinak je zajímavé slyšet ty názory, pravdu kolik lidí, tolik chutí. A teď věřte nějakému testu >:D . PS: nechápu pana Kovaříka, že se S-ko ocení až kolem padesátky. Možná až kolem padesátky na něj většina lidí má, nicméně věřte že ocenit jde už od mládí ;-)
Rozbalit vlákno
2
21. 1. 2014 14:40
Re: za mě takto
…od mládí…co by na to řekl padesátník, ty nezdvořáku :-)
Avatar - woody-alien
21. 1. 2014 15:06
Re: za mě takto
Chlapi si to tolik neberou.... ;-)
Avatar - Aladeen
21. 1. 2014 14:43
GTI
Hlavne dýchaj zhlboka >:D

Inak gratulácia Mazde :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 14:45
Mazda 6
Je tomu pár minut a stál jsem na krojzungu mezi dvěma M6. Šedá a červená..... to jsou děla pánové! Teď zklamu flameisty. ne, neřeknu: "narozdíl od ....vky" .... tedy pokud bychom je chtěli srovnávat tak ten boj je nerovný. Stejně tak, jako boj M6 s S.

Mazda ----- Boží! .... co jí vytknout? Nic. :-)

Bravo Mazda!

Mazda
Peugeot
F
S
O3
Rozbalit vlákno
12
21. 1. 2014 14:59
Re: Mazda 6
…ty jsi jak pan Majer z pohádky… Napíšeš něco o Magdě, někdo zacinká zvonečkem a je z tebe avatarovej pes >:-[]

Nedělal bych z teoretickýho souboje OIII vs M6 nějakou vědu. Jsou motorizace, který se můžou překrývat a tím to hasne. ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 17:58
Re: Mazda 6
...ale vždyť přesně to, co na základě toho, co píšu a ty si následně myslíš, tak já napsal... něčemu nerozumíš? :-) ještě jednou si to počti ;-)
21. 1. 2014 21:32
Re: Mazda 6
čtu to furt dokola a nemůžu se nabažit >:-[]
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2014 11:07
Re: Mazda 6
To je žrádlo, co? >:D >:D
Avatar - woody-alien
21. 1. 2014 15:03
Re: Mazda 6
1. Hyundai Pony......a pak dlouho nic. >:D
21. 1. 2014 15:13
Re: Mazda 6
>:-[] :yes: vrauuuuuuuum
Avatar - iudex
21. 1. 2014 15:46
Re: Mazda 6
Ty mu to vždy pripomenieš. Ale čo, sám si za to môže... kočkolap Pony. >:-[]
21. 1. 2014 15:49
Re: Mazda 6
…to byla nejlepší story večera :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 18:08
Re: Mazda 6
Hele, stopaři taky byla celkem fajn poslouchanda >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 18:00
Re: Mazda 6
Jsem tam měl ku.ndolap a ani o tom nevěděl >:D joooo to byly časy... to ještě Hyundai byl Hyundaiem a ne Jondéééééééééééééém...... prach cest a prééérií :-( :'-( >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 17:57
Re: Mazda 6
Ano, měním výsledky:
Poník
M6
Peu
..... a pak už je to jedno... >:D
21. 1. 2014 15:18
dotaz
Pan Mička nehlasoval proč? To ho ani redakce ACZ nepovažuje za redaktora? Nebo byl omezený počet hlasujicích? :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 1. 2014 15:23
RYBA ROKU
Dobře. První místo taktně přeskočím. protože nemám chuť se zbytečně hádat. Zajímavé je to však i níže. Když už mám vůbec tu odvahu a drzost proti Octavii a 308čce postavit šlechtu německých dálnic a britskou serpentínovou břitvu, tak musím alespoň vysvětlit, proč je stavím pod český(/německý) mainstream. Bohužel se to myslím redaktorům moc nedaří. Upřímně - ani se jim nedivím. Takhle hloupé srovnání snad ani není možné replikovat. Proč vůbec pořádat auto roku, když se ve finální skupině ocitne supermainstream, budgetovým francouský šrot a ryba fugu a proti nim královna silnic a král okresek? Lze to vůbec srovnávat?

Redaktoři museli mít s rozhodováním problémy. Celý smysl ankety Auto roku je nejistý, pokud se vám v užší kvalifikaci sejde takhle různorodá skupina. Bylo by možná pro příště lepší, kdyby se auta porovnávala separátně v kategoriích. V čem vidět vítězství Mazdy a prohru Medíka mi není jasné...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 18:01
Re: RYBA ROKU
Mít tvůj svět, tak si ty prášky vyrábím dobrovolně sám..... :no:
21. 1. 2014 18:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
21. 1. 2014 18:14
Re: RYBA ROKU
To jsou zvláštní úvahy. Nikdo přece netvrdí, že první místo Ma6 znamená rozdrcení Ska. Stejně tak jsem si nevšiml, že by někdo porovnával Fko s 308 a vyvozoval z toho nějaké závěry pro pořadí. I ze slovního hodnocení je jasně patrné, že každý jen trochu rozumnější redaktor hodnotí každé auto v kontextu své třídy a hodnotí jak moc nebo málo dané auto ve své třídě, v daném roce, překonalo nebo nepřekonalo své soupeře. Své soupeře ve své třídě/kategorii. Takže já si to překládám zhruba tak, když si vezmu hodnocení Aleše Jungmanna, že hodnotí přínos Ma6 do střední třídy velmi vysoko, přínos Fka mezi sportovními vozy vysoko, přínos OIII v nižší střední tak nějak průměrně, 308 do nižší střední třídy podprůměrně (i když uznává, že pro samotné PSA je to skok), no a Skládu považuje za minimální posun v oblasti luxusních limuzín. Samozřejmě, že jde o individuální vnímání každého jednoho redaktora se kterým můžeš souhlasit (já bych se asi nejvíce z těch tří klonil právě k tomuto hodnocení AJ) nebo nesouhlasit.
21. 1. 2014 19:13
Re: RYBA ROKU
To je tak trochu problém. Zamíchat kartami ve střední třídě je podstatně snazší, než to samé udělat u roadsterů a sportovních vozů, kde už jsou některé modely hodně pevně zakotvené a potvrzují to i svými výkony. Tvoje vysvětlení, (že Mazda byla vysoce přínosná pro svou třídu) přijímám - vyplývá to z článku - ale připadá mi malinko nefér. Je to ale jen můj soukromý názor.

Osobně prostě vidím problém v té cenové ale i účelové oblasti. Sešly se vozy, které se téměř nedají porovnat jak svým zaměření, tak svojí cenou. Pak jsou jednotlivé závěry komise dost diskutabilní. Kdyby se, jak píši výše, vypsaly kategorie separátně, tak by to podle mého dávalo větší smysl.

Mám podezření, že M6 vyhrála prostě proto, že od ní nikdo příliš vysokou kvalitu nečekal a všichni tak byli příjemně překvapeni. To chápu, ale postavit ji proto nad vozy, od kterých se kvality očekávaly, je prostě podle mého malinko kontroverzní. Je to můj názor.
Avatar - Ham.
21. 1. 2014 20:14
Re: RYBA ROKU
Motor roku je jednou pětilitrová V10, protože v oblasti silných motorů byla v tom roce největším pokrokem a jiný rok vyhraje podměrečný tříválec, protože mezi rachitiky je king. A zamíchat kartami může být stejně složité ve střední třídě (obrovská konkurence daná počtem konkurentů) jako mezi sportovními auty kde si to dosud rozdávalo Porsche s Porsche. :-)
Avatar - Emel
21. 1. 2014 21:00
Re: RYBA ROKU
To podezření je liché. V anketě hlasují novináři, tedy lidé, co o autech něco vědí. Už předchozí šestka byla špičkově jezdící auto. To už je větším "překvapením" kvalita 308...
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 15:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
30
21. 1. 2014 15:30
Re: ok
Že by jai nebyl hoden ty? :-)
21. 1. 2014 15:46
Re: ok
Ano. Kdo by chtěl F-Type nebo S-Klasse. Jsou to auta pro zoufalce...
Avatar - Midlosek
21. 1. 2014 16:25
Re: ok
Jsem tak strašně zoufalej, že bych si tedy jeden F-Type moc rád vzal >:D
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Midlosek
21. 1. 2014 17:06
Re: ok
Koupil jsem Mondeo a už nemám v garáži místo :'-(
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 17:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 17:51
Re: ok
Petře, můj jmenovče, opravdu nechápu, jak můžeš tyhle diskuze vůbec vést. Jsi v pořádku? Ano, je to o penězích, ale Mondeo rozhodně lepší službu než třeba XJ nebo XF neudělá. F-Type je nesrovnatelný. Takové auto je samozřejmě "druhé do rodiny" a řešit u něj nějakou užitelnost a "jakou udělá službu" je naprosto a totálně mimo. Pokud to řešíš, tak nemáš na F-Type ne finančně, ale duševně.
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 18:34
Re: ok
Lidé kupují jiná auta než Jaguar buď protože na něj nemají, nebo protože jim více sedí sportovní styl BMW, elegance Audi nebo luxus MB (a podobných značek). Těch, co si i s plnými účty peněz řeknou "hmm, ale to Mondeo je asi lepší" sice asi pár bude (protože pár je od všeho), ale nebudou tvořit ani třetinu vlastníků těchto vozů. Pravděpodobně se bude jednat o lidi, které auta nezajímají a tak nemají důvod si připlácet za víc než je standard. Že bych takové lidi čekal na auto.cz, říci nemůžu...

Když si koupíš auto, na které máš, tak je to naprosto v pořádku (jak jinak), ale neznamená to, že tam venku v prodejnách luxusních značek nemají auta lepší. Než si nalhávat, že o nic nepřicházím, bych si měl natvrdo říci, že přicházím. Je to stejné jako s těmi kecy o tom, že Ferrari v Česku neužiješ. Už jsem viděl bezpočet lidí, jak své vozy této značky "neužívají" a mohu říci, že bych se k tomu neužívání docela rád přidal. Nežij tedy v představě, že nevlastnictvím Jaguáru F-Type nebo Mercedesu S o nic nepřicházíš. Přicházíš. Je to normální, ale rozdíl mezi lidmi je v tom, jestli si to přiznají. Vůbec zmínit Mondeo ve stejné větě jako libovolný aktuální model Jaguáru je svatokrádež.

Netahej do toho svobodu slova. Ty tady v podstatě říkáš, že 1+1 se rovná 17. To prostě musím zasáhnout. Je to zcela odlišné od případu, kdy se tu budeme hádat o tom, které ze SROVNATELNÝCH aut je lepší (třeba Passat vs. Mondeo). Tam už to docela klidně může být věc názoru a představ.
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 19:04
Re: ok
No, kdo do Jaguaru cpe peníze v principu není tak podstatné. Pokud má automobilka team kvalitních vývojářů a designérů, tak to všechno může platit třeba Al-Kaida a auta budou pořád dělat dobrá.

S tím Kauflandem jsem to nepochopil. Nechme to. Jsme diametrálně odlišní.
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 21:31
Re: ok
U kauflandu se prodává jmelí znalče. K čemu je petrumre u zadokolky na silnici mechanická ručka???
Avatar - Emel
22. 1. 2014 08:40
Re: ok
Já bych věděl... >:-[]
Avatar - Emel
22. 1. 2014 10:08
Re: ok
Proč já ne? Zase nějaká diskriminace majitelů japonských vozů? Počkej, domluvím se s Choochoo...
Avatar - woody-alien
21. 1. 2014 17:45
Re: ok
Ale musíš uznat, že u Fordů jsou féroví a dali F-Typu aspoň šanci. Proč myslíš, že jim tak trvalo dodání Mondea.... a ještě při předání se jistě ošívali : A pane, nerozmyslíte si to ještě ? >:D ;-)
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 17:47
Re: ok
nepoznám jediného človeka, ani som na žiadnom fore o ňom nečítal, koho by mazda sklamala. Kto má mazdu, tak nejaký smiešny problém s hrdzavým blatníkom, opraviteľný za pár korún, jej odpustí. moja mazda má momentálne 350.000 km. jazdí ako nová. žiadna závada. chcel by som si kúpiť túto novú krásavicu, ale nemám dôvod, keď stará ide a dol pol mega natočí určite v pohode.
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 21:25
Re: ok
Když čtu tvoje příspěvky, je mi tě líto… A absolutně nechápu proč sem chodíš.
Avatar - white label
21. 1. 2014 21:32
Re: ok
Když čtu takové příspěvky, je mi líto i těch, kteří je čtou...
Tady je jen pouze jedno (racionální) řešení, ignorace podobně ignorantských příspěvků/reakcí.
21. 1. 2014 21:36
Re: ok
Nečetl jsem ani všechno, to je hodně zlý… Měl jsem takhle zaprděně negativistickýho podřízenýho v první práci. Děsný.
Avatar - white label
21. 1. 2014 21:39
Re: ok
Co naděláš, občanku a volební právo má stejně jako všichni... ;-)
21. 1. 2014 21:42
Re: ok
A zřejmě i řidičák ;-) …asi se pojedu v pátek podívat na kus dobrýho kafe.
Avatar - white label
21. 1. 2014 21:53
Re: ok
Případně i řidičák.

V pátek..., sám?
22. 1. 2014 09:23
Re: ok
Zkusím se domluvit s Ponycowboyem ;-)
Avatar - Midlosek
21. 1. 2014 15:31
Pane Vaverko,
nebude to s cenou u Mazdy 6 tím, že kombi má délku i rozvor kratší než sedan ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2014 17:49
Re: Pane Vaverko,
kombi je určite drahšie ako sedan, ale mazda proste zvolila takú stratégiu. však cena piatych dverí je podstatne vyššia než cena dekla na sedane, kde dokonca ani zo spodu nie je žiadny tapacír. tam pár cm plechu na dĺžku nehrá rolu cenovo. sedan má rovnaký podvozok, len pár cm plechu viac na kufri.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2014 17:26
proč O3?
Moc nechápu, že v anketě nejspíš spousta novinářů volila za vítěze O3. Vůbec nic proti ní nemám (málem jsem do ní šel) , ale opravdu si nemyslím, že by přinesla něco novátorského, aby si zasloužila vítězství.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
21. 1. 2014 17:32
Re: proč O3?
Při posuzování jednotlivých kandidátů se hodnotí především tato hlediska: celková konstrukce a design, komfort, bezpečnost, hospodárnost, ovladatelnost, jízdní vlastnosti a chování na vozovce, výkon, funkčnost, plnění ekologických norem, cena, přičemž jedním z kritérií umožňující porovnání vozidel nejrůznějších tříd a kategorií je value for money - hodnota získaná za vynaložené peníze.
Inovace tedy hlavním kritériem nejsou.
Avatar - Emel
21. 1. 2014 17:34
Re: proč O3?
Tak teď už ti nerozumím.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2014 17:34
Re: proč O3?
Tím spíš neplatilo na tvou poslední větu.
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2014 19:43
Re: proč O3?
Jo, to má.Protože neumí vyrobit spolehlivý řetěz, má nový rozvodový řemen. Že má každý novinář body a ty uděluje, mi jasný je. Co mi jasný není, že blb co jezdí fábií tvrdí, že z finalistů auta roku není radno žádný koupit.
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2014 20:35
Re: proč O3?
Kolik má ventilů, hrnku?
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
21. 1. 2014 21:05
Re: proč O3?
Bože chlapče ,přestaň se ztrapňovat, fakt, ve tvým vlastním zájmu.To je inovace, že úúúž konečně má 16 ventilů? No, počin hodný motoru roku. Proboha, proč se s tebou bavím.
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2014 21:58
Re: proč O3?
Jste, takze podle tebe v podstate 1.2 TSI prineslo do koncernu pokrok v pdobe 4-valcoveho usporadani misto drivejsich 3 valcu, ze... No neni nad to ve 21. stoleti objevit Ameriku >:-[] 8-s
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2014 21:59
Re: proč O3?
Nemusis nutne cely objem zavazadelniku vyplnovat vlastnimi diskusnimi zvratky 8-s :no:
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2014 18:45
DISKUSNÍ REKAP
Dejme si na připomenutí diskusní šálek:

"...TŘETÍ HOUSLE
Ano ano, tak jde čas. Člověka to až bolí, avšak je potřeba se designové pravdě podívat zpříma do vočí. ..."

"...Zde jde o jinou věc, zde jde o to, zda nový model mazdy je natolik průlomový, či alespoň třídu posouvající, že stojí za bližší interes. Design je velké zklamání (u rozhodování při koupi je to zásadní věc), a když se pokusím přes to přenést, pak ano, nepochybně je to auto, které těží ze své novosti a z dobré techniky. V komplexu to však není referenční model, na to mu schází především širší paleta možnosti individuálního sestavení a samozřejmě velmi velmi nízká image. ..."

"...ASIJSKÁ ČASTUŠKA
Jak, že MOŽNÁ nebudeme souhlasit? Samozřejmě, že nebudeme souhlasit. Právě, že (blatníkové) nateklé obliny a "look" opravdu z (hodně) staré školy. S tímhle pak dokonale koresponduje oblouznění, které prožívá jistá diskusní vrstva. Schválně se podívej, kdo na diskusi předvádí adorační kejkle... ..."

Zdroj: Květnatá diskuse zde na ACZ

Závěr? Autem roku je podle některých oldschool bez image, jehož design je hodný leda tak srovnání s albertem a jehož technické kvality končí na první straně katalogu >:D >:-[] :-!
Rozbalit vlákno
4
21. 1. 2014 18:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2014 19:00
Re: DISKUSNÍ REKAP
to však není zdaleka vše:

"...VÝBORNÁ ZPRÁVA
Mazdisté mohou jásat, je to výborná zpráva, nová Mazda šest dokonale pobila... šestiletou lagunu, výběhové Mondeo a... hyundai i40... Tomu se říká garážový majstštyk. Ale nebuďme přespříliš kritičtí, šestka není autem, které bude lámat prodejní rekordy, na to nemá dostatek komplexní přitažlivosti, je proto nutné být k ní velkorysý. Leda v plakátech, tam bych to možná i viděl na absolutního krále. ..."

BRAVO, zvítězil nám plakátový král bez komplexní přitažlivosti :yes: >:-[]
21. 1. 2014 19:41
Re: DISKUSNÍ REKAP
také mne napadlo, že čím lepší umístění v tomto žebříčku, tím bude nižší počet prodaných kusů ... to jsou mi paradoxy :-)
21. 1. 2014 20:34
Re: DISKUSNÍ REKAP
Protože jsou Češi "trubky" a nejsou Rohypnolové, proto radši kupují Passaty, výběhová Mondea nebo i40 (levného korejského bratra M6) :-)
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2014 19:28
Dlouhodobý test
Že vím, jaké auto bude mít redakce k dlouhodobému testu >:D ;-) ?

A teď vážně - hlasy opravdu sedly, a to vč. zdůvodnění. Snad jen zdůvodnění herr kommandanta Kovaříka a jeho 5 bodů pro Octavii působí suše jak dehydrovaná potravina v potravinovém pytlíku ...

("V prvním kole jsem octavii nevolil, ale když se dostala mezi finálovou pětici, nemám problém uznat její kvality, proto pomyslné třetí místo.")

Redakci uděluji 25 bodů následovně:
Kovařík 8b.
Vaverka 9b.
Jungmann 8b.
Rozbalit vlákno
0