Ekonomika
podla mojej stupnice a trafil som sa takmer dokonale s nazorom Tomasa , f type je skratka sleha :yes😒br />
samozrejme gratulacia mazde, este som nestihol ani zagratulovat tak to musim napravit :yes:
samozrejme gratulacia mazde, este som nestihol ani zagratulovat tak to musim napravit :yes:
no v porovnani s octaviou a pezotom 308 to urcite sleha je. dufam, ze si nad tym dlho rozmyslat nemusel... :-!
Vcelku souhlasím. Jsem rád, že je F-Type v první pětce... a zároveň jsem rád, že nevyhrál... na to je to přece jen auto příliš vzdálené silniční realitě u nás.
Zajimave je, ze mu cpali vsichni body a nakonec skocil predposledni.
Myslím, že to podvědomě redaktoři cítili podobně jako já. Prostě... to auto je skvělé, nemělo by zapadnout, ale zároveň... Autem roku v ČR je Jaguar F-Type - to zní přece jen poněkud zvláštně, pokud by si to přečetl třeba někdo v cizině 😄 .
za toho f-typa! Na hlas pro něj jsou potřeba koule v záplavě těch ostatních konzumních kousků. 😉
Mám upřímnou radost, že mohu redakci bez výhrad pochválit. Za zveřejnění své volby, za komentáře k jednotlivým hodnocením, za odvahu veřejně se přihlásit. :yes:
Tuhle míru osobního pohledu a klidně vyhraněného, ale zdůvodněného, když budete přinášet i do testů, bude to jen dobře.
Přeji, aby podobných opravdu novinářských vyjádření bylo více.
Za toto velmi výrazně :yes: :yes:
Tuhle míru osobního pohledu a klidně vyhraněného, ale zdůvodněného, když budete přinášet i do testů, bude to jen dobře.
Přeji, aby podobných opravdu novinářských vyjádření bylo více.
Za toto velmi výrazně :yes: :yes:
Pěkně se to četlo. Jen tak dál, ACZ. :yes: :yes: :yes:
Palec hore redaktorom za triezve, objektívne (resp. pri F-type skôr emocionálne) a vyargumentované hlasovanie. V zásade sa stotožňujem s poradím i väčšinou argumentov pre a proti.
P.S. celkom ma zaujalo, že až dvaja z troch redaktorov označilo dizajn Mercedesu za ázijský. Ja to tu tvrdím už dlhšie, ale bolo mi vysvetlené, že nejestvuje ázijský dizajn a Mercedes ako nemecká značka z princípu takýto dizajn robiť nemôže. 😉
P.S. celkom ma zaujalo, že až dvaja z troch redaktorov označilo dizajn Mercedesu za ázijský. Ja to tu tvrdím už dlhšie, ale bolo mi vysvetlené, že nejestvuje ázijský dizajn a Mercedes ako nemecká značka z princípu takýto dizajn robiť nemôže. 😉
Ja to tvrdim tiez - Mercedes opustil vulgarnu naivitu a zacal robit auta VYRAZNE ovplyvnene azijskym dizajnom.
Posledne Mercedesy su konecne elegantne a zodpovedaju estetickym narokom spojenych so znackou.
Posledne Mercedesy su konecne elegantne a zodpovedaju estetickym narokom spojenych so znackou.
[odkaz] Tohle mi přijde více Asijské, než ty novější modely 😄
To je krásný a elegantní sedan, plně v evropském duchu pouze to trochu kazí asijské světlomety. 😄
No tak tohle se čte vestoje a na závěr se salutuje :yes: Takhle otevřeně jít s pověstnou kůží na garážový trh si mohou dovolit jen ti nejlepší. No dobře, dejme si tedy Redaktora roku.
Tady však musím být nestranný, padni komu padni, kdo jinému garáž kopá ten doskáče nejdále, však to znáš... No, nejde jinak, musím to napsat - vyhrávají všichni. A to za upřímnost, čestnost, otevřenost a odbornost :yes: V tomhle se tu mnozí zdejší diskusní šmoulové, co neumí napsat správně ani dvojité Wé ještě mají dost co učit.
Zbývá tedy otázka roku - Jaký vůz bys koupil ty? Tady teď a hned. Tedy jestli je ti přes pade, jak naznačuje pan šéfredaktor, máš jasno a umíš ocenit daný vůz. Já vím, i těch tvých (krásných) šestnáct ti též velí jednoznačně. A máš recht, zde totiž platí jedna zásada - lepší mazda v hrsti než esko na garážové střeše... A vůbec, bez ohledu na věk, neměli bychom tu vlastně jásat nad tím, že u redakčních profíků tvrdě zabodoval Jaguar?
BRAVO, prostě - BRAVO :yes: :-!
Tady však musím být nestranný, padni komu padni, kdo jinému garáž kopá ten doskáče nejdále, však to znáš... No, nejde jinak, musím to napsat - vyhrávají všichni. A to za upřímnost, čestnost, otevřenost a odbornost :yes: V tomhle se tu mnozí zdejší diskusní šmoulové, co neumí napsat správně ani dvojité Wé ještě mají dost co učit.
Zbývá tedy otázka roku - Jaký vůz bys koupil ty? Tady teď a hned. Tedy jestli je ti přes pade, jak naznačuje pan šéfredaktor, máš jasno a umíš ocenit daný vůz. Já vím, i těch tvých (krásných) šestnáct ti též velí jednoznačně. A máš recht, zde totiž platí jedna zásada - lepší mazda v hrsti než esko na garážové střeše... A vůbec, bez ohledu na věk, neměli bychom tu vlastně jásat nad tím, že u redakčních profíků tvrdě zabodoval Jaguar?
BRAVO, prostě - BRAVO :yes: :-!
Vždyť jásáme >😁
Bych byl koupil Eftájp >😁
Bych byl koupil Eftájp >😁
Je to fantastické auto, za posledních deset let se mi žádná sport/show kára tak nelíbila z hlediska řidičského a stylového zároveň, F-type je takový nařvaný krasavec a přitom atlet, super! Jenže když bys měl otevřít portmonku začne ti hlodat, není přece jen, v intencích třídy a při srovnání s konkurencí, moc drahý? Proč nemá žádný ale vůbec žádný kufr? >😁 😉
P.S. Jsem moc zvědav na kupé, to by mohlo některé prostorové věci řešit, a pak už je třeba jen dočkat cenového zjemnocitění. 😉
P.S. Jsem moc zvědav na kupé, to by mohlo některé prostorové věci řešit, a pak už je třeba jen dočkat cenového zjemnocitění. 😉
O ceně nediskutuju, je to drahé... Nicméně třeba Jaguary klesají na ceně rychleji, než obdobné Ferrari, Lamba a podobně.. na nové nemám a určitě jentak mít nebudu, ale jako ojetý by už mohl dávat smysl i finančně, pokud nebude extrémě kazový 😄
Stačí se podívat, za kolik se dnes dá sehnat dle mě parádní první XKR supercharger 😄 To je zatím má cenová a i tak si s tím autem můžeš ještě užít dost srandy😊
Stačí se podívat, za kolik se dnes dá sehnat dle mě parádní první XKR supercharger 😄 To je zatím má cenová a i tak si s tím autem můžeš ještě užít dost srandy😊
Co prostor, ale dalších hulvátskejch 50 koní >😒]
Jasně, bál jsem se, že se mi do kufru nevejde ani cestovní kufřík… Naštěstí vešel 😉
Jasně, bál jsem se, že se mi do kufru nevejde ani cestovní kufřík… Naštěstí vešel 😉
😄 Ten cenový jemnocit by zde byl velmi na místě.
Gilgit
Nesmysly, nesmysly, nesmysly......
Proč ?
Asi už jen ze zvyku…jinak si to neumím vysvětlit.
Gilgit
Pokud tvoje slova "Asi už jen ze zvyku…jinak si to neumím vysvětlit" jsou reakcí na muj príspevek, tak mám následující otázku: povazujes to, co GTI píse, za normální? Já ne. Ani co se týce zpusobu podání, ani co se týce tématu samotného.
Cestí motoristictí novinári zvolili auto roku a tri redaktori zde zduvodnili svoji volbu. No a co? To je nejaký duvod psát o tom jako o hrdinství. Psát o "tech nejlepsích", "redaktorech roku" atd.?
Rozhodne není.
Cestí motoristictí novinári zvolili auto roku a tri redaktori zde zduvodnili svoji volbu. No a co? To je nejaký duvod psát o tom jako o hrdinství. Psát o "tech nejlepsích", "redaktorech roku" atd.?
Rozhodne není.
Gilgite, ty jsi jediný ze zdejších diskutérů, kterého bych skutečně chtěl poznat a reálně dostat šanci si tě ze všech stran prohlédnout a vyfotografovat.
Protože takového vola potkat, to se jen tak nestává...
Protože takového vola potkat, to se jen tak nestává...
Gilgit
Vidís, a já jsem si myslel, ze tam, kde se ty bezne pohybujes, tech volu musí být plno.
Jinak dokázes napsat vecnou reakci na to co jsem napsal já, nebo ti na to tvuj pidimozek opet nestací?
Jinak dokázes napsat vecnou reakci na to co jsem napsal já, nebo ti na to tvuj pidimozek opet nestací?
Je trochu komické, jak tady Stefiče vyzýváš k věcné reakci. Připomenu ti tvou věcnou reakci: Nesmysly, nesmysly, nesmysly......
Gilgit
Klidne pripomínej.
Kdyz vidím nesmysl a napísu ze je to nesmysl, je to vecná reakce. Nevidím, ze bych o GTIm napsal, ze "takového vola potkat, to se jen tak nestává..." (copyright: Stefic). Ty to tady vidís?
Poté, co moje poznámka nebyla pochopena, tak jsem ji rozvedl a zduvodnil.
Stefic to muze udelat stejne.
Jeste neco, co ti pripadá "trochu komické"?
Kdyz vidím nesmysl a napísu ze je to nesmysl, je to vecná reakce. Nevidím, ze bych o GTIm napsal, ze "takového vola potkat, to se jen tak nestává..." (copyright: Stefic). Ty to tady vidís?
Poté, co moje poznámka nebyla pochopena, tak jsem ji rozvedl a zduvodnil.
Stefic to muze udelat stejne.
Jeste neco, co ti pripadá "trochu komické"?
ty jsi celý komický. Tvoje reakce jsou komické. Buď jen palcuješ nahoru nebo dolu, nebo vyplodíš větu do 20 znaků a to většinou totálně mimo mísu...
A na poznámce " Nesmysly, nesmysly, nesmysly......" toho věru k nepochopení mnoho není. Zase tak nás tady nepodceňuj >😁
A na poznámce " Nesmysly, nesmysly, nesmysly......" toho věru k nepochopení mnoho není. Zase tak nás tady nepodceňuj >😁
Gilgit
Co tady písi je moje vec.
A tebe se podcenit nedá. Níz to totiz jiz nejde.
A tebe se podcenit nedá. Níz to totiz jiz nejde.
přesně to mě napadlo >😁
Gilgit
To, ze te neco napadlo je dobre. Zdá se, ze se funkce myslení jeste alespon sporadicky objevuje.
Ovsem k veci opet, a to jiz tradicne, nic.
Ovsem k veci opet, a to jiz tradicne, nic.
co naplat gilgite. Točíme diskusi kolem komentáře "nesmysly, nesmysly, nesmysly...". Přemýšlím co věcného bych k tomu napsal, ale ať dělám co dělám, nevím... Prostě nevím. Tvá myšlenka je natolik geniální (nebo spíš genitální), že prostě komentář nemám
Gilgit
Vzhledem k tomu, ze tvuj genitální rozum ti zrejme neumoznuje pochopit základní souvislosti ani se posunout o nekolik príspevku, speciálne pro tebe zde jeste jednou uvádím bl´zsí vysvetlení slov "nesmysly, nesmysly, nesmysly"😒br />
"Cestí motoristictí novinári zvolili auto roku a tri redaktori zde zduvodnili svoji volbu. No a co? To je nejaký duvod psát o tom jako o hrdinství. Psát o "tech nejlepsích", "redaktorech roku" atd.?
Zverejnování toho, jak jednotliví novinári hlasovali, je zcela normální jak v mezinárodních volbách typu Evropské COTY, tak v mnoha národních volbách.
Zverejnení hlasování jednotlivých porotců v prvním a druhém kole, včetně jejich zdůvodnění, je jedním z pravidel volby Auto roku 2014 v Ceské Republice.
Takze já v tom rozhodne nic zvlástního nevidím."
Ted uz ti nic nebrání napsat k tomu vecný komentár. Tedy, témer nic, jediným limitem muze být tvoje inteligence.
"Cestí motoristictí novinári zvolili auto roku a tri redaktori zde zduvodnili svoji volbu. No a co? To je nejaký duvod psát o tom jako o hrdinství. Psát o "tech nejlepsích", "redaktorech roku" atd.?
Zverejnování toho, jak jednotliví novinári hlasovali, je zcela normální jak v mezinárodních volbách typu Evropské COTY, tak v mnoha národních volbách.
Zverejnení hlasování jednotlivých porotců v prvním a druhém kole, včetně jejich zdůvodnění, je jedním z pravidel volby Auto roku 2014 v Ceské Republice.
Takze já v tom rozhodne nic zvlástního nevidím."
Ted uz ti nic nebrání napsat k tomu vecný komentár. Tedy, témer nic, jediným limitem muze být tvoje inteligence.
😁DDDDDDDDD a je tady pověstný, dnes již legendární, gilgitův pidimozek >😁 ....btw. taky mi přijdou oslavné ody na redaktory mírně zábavné. Ale zase žádná oda tu neeskalovala do té míry, aby byla odsoudění hodná.....
Vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant redaktores..... gaudeamus igitur, juvenes dum sumus.... vita nostra brevis est, brevi finietur..... 😄 😉
Vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant redaktores..... gaudeamus igitur, juvenes dum sumus.... vita nostra brevis est, brevi finietur..... 😄 😉
Ve světle v poslední době kritických (i ode mě) reakcí na styl psaní to odvaha v zásadě je. Kdeže jsou právě v týhle volbě nějaký tendenční preference?
Myslím, že GTI to popsal trefně a na jeho poměry až neobvykle přímo a neironicky. Což může některý zmást.
Myslím, že GTI to popsal trefně a na jeho poměry až neobvykle přímo a neironicky. Což může některý zmást.
Gilgit
Zverejnování toho, jak jednotliví novinári hlasovali, je zcela normální jak v mezinárodních volbách typu Evropské COTY, tak v mnoha národních volbách.
Zverejnení hlasování jednotlivých porotců v prvním a druhém kole, včetně jejich zdůvodnění, je jedním z pravidel volby Auto roku 2014 v Ceské Republice.
Takze já v tom rozhodne nic zvlástního nevidím.
Zverejnení hlasování jednotlivých porotců v prvním a druhém kole, včetně jejich zdůvodnění, je jedním z pravidel volby Auto roku 2014 v Ceské Republice.
Takze já v tom rozhodne nic zvlástního nevidím.
Přečti si mě ještě jednou prosím 😄
Gilgit
Slovem "nesmysly" nehodnotím zduvodnení volby auta roku redaktory Auto.cz, ale to co píse GTI.
Fakt ty poslední věty nejdou? Nic není jen bílý a černý…a je tu mezi náma jeden, co i z šedivý dokáže pro chápajícího vykouzlit duhu…jen to správně uchopit 😉
Gilgit
Jestli tím myslís, ze GTI je ten, co i z sedivý dokáze pro chápajícího vykouzlit duhu, tak je to tvuj problém.
Já takovou duhu nepotrebuju.
Já takovou duhu nepotrebuju.
V kontextu zdejšího webu, článků a testů které zde vycházejí je toto vysoko nad současnou úrovní. Zrovna ty, který tady (mám pocit) kritizuje cokoliv už jen z principu, by jsi měl tančit oslavné tance jako první.
Si vopisoval? >😒]
Gilgit
Souhlas. V tomto prípade jsme se nepochopili nebo jsem to spatne napsal. Slovem "nesmysly" nehodnotím zduvodnení volby auta roku redaktory Auto.cz, ale to co píse GTI.
Jinak sám píses, ze toto zduvodnení je vysoko nad soucasnou úrovní Auto.cz. Takze je smutné, ze kdyz tito tri pánové písí neco, co je primárne urceno pro web www. autoroku.cz, tak se snazí psát korektne, a pri psaní pro vlastní médium tato kritéria nepouzívají.
A ujistuji te, ze nekritizuji cokoliv uz jen z principu. Jsem jen jeden z mála, který si zde dovolí jasne vyjádrit podlozené hodnocení tohto webu.
Jinak sám píses, ze toto zduvodnení je vysoko nad soucasnou úrovní Auto.cz. Takze je smutné, ze kdyz tito tri pánové písí neco, co je primárne urceno pro web www. autoroku.cz, tak se snazí psát korektne, a pri psaní pro vlastní médium tato kritéria nepouzívají.
A ujistuji te, ze nekritizuji cokoliv uz jen z principu. Jsem jen jeden z mála, který si zde dovolí jasne vyjádrit podlozené hodnocení tohto webu.
Gilgite, to, že někdo napíše něco, čemu ty nerozumíš, neumíš rozumět nebo jen nechceš rozumět, tak to definitivně nemusí znamenat, že to je špatně, nebo ano?
Očividně jsem tě pochopil dobře. A o to víc nevidím nejměnší důvod kritizovat GTIho příspěvek, když chválí redaktory za něco co se pohybuje vysoko nad současnou úrovní webu, kde působí.
Jak jinak chceš ovlivňovat kvalitu zdejšího webu ? Pouze kritizováním, které předvádíš ? Naopak, pokud si o něčem myslíme, že je to tak "správně" je důležité to redaktorům také sdělit.
Jak jinak chceš ovlivňovat kvalitu zdejšího webu ? Pouze kritizováním, které předvádíš ? Naopak, pokud si o něčem myslíme, že je to tak "správně" je důležité to redaktorům také sdělit.
Souhlas, jde právě o jasnej feedback klientský základny (a právě i pozitivní), pak redakce začne trochu vnímat i občasnou kritiku.
Gilgit
Mozná más pravdu a já se mýlím, na rozdíl od vetsiny místních diskutéru to klidne priznám.
Ale pri úrovni tvých hlásek typu "Úroveň zvládnutých přijímaček na střední. To víš, to už je člověk někdo" nemá dalsí komunikace smysl, i kdyz ty se zrejme cítís jako férový diskutér na úrovni.
Ale pri úrovni tvých hlásek typu "Úroveň zvládnutých přijímaček na střední. To víš, to už je člověk někdo" nemá dalsí komunikace smysl, i kdyz ty se zrejme cítís jako férový diskutér na úrovni.
Gilgit
Povazujes to, co GTI píse, za normální?
Tenhle příspěvek ano. Ty snad ne? Co je na něm (příspěvku) tak špatného?
Gilgit
Viz moje odpoved nicku webpaja.
Konkrétně tento příspěvek ano. Obecně také ano.
Gilgit
Já ani tento príspevek, ani obecne. Ale názory se samozrejme mohou lisit.
Kazdopádne zverejnení zduvodnení volby auta roku je zcela normální zálezitost (viz moje reakce nahore) a ne nejaké hrdinství hodné adorace.
Kazdopádne zverejnení zduvodnení volby auta roku je zcela normální zálezitost (viz moje reakce nahore) a ne nejaké hrdinství hodné adorace.
Dalo by se to tedy napsat asi následovně.
Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo.
Všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo.
Gilgit
Más neco k veci, Jelito? Nebo opet nejsi schopno vecné reakce?
Reaguješ na mne ty chudáku? :-!
Gilgit
Prihlouplé jelito neschopné sformulovat vlastní myslenku. Bez se hádat s temi nicky, se kterými se obvykle hádás, a neotravuj.
Jdi si nadávat svý matce, když tě nezvládla vychovat. Tady na to není nikdo zvědavý - ubožáku. :-!
.... tohle sem netahej. Urážet rodinu.... už nemáš aspoň ale kam klesnout.... tohle sem opravdu nepatří....!!!!!
Přečti si to ještě jednou Jiříku, já jeho rodinu neurážím, opravdu ne. :-!
Josalito, ono vůbec mamku zmínit..... pojdme se hádat, bouchat ojnicema o stůl, házet ložiska do výloh, ale tuhle břitkou břitvu do rukou neberme.... hm? On je G občas opravdu na pár facek a sám jsem to zažil, ale ....
Když si tohle dovoluje v diskuzi a opravdu není schopen sebereflexe, tak ať si to zkusí doma. Myslím, že bude tak rychle usazený, že mu to konečně docvakne.
Já tu jeho rodině nenadával, tak mne tu neosočuj z něčeho, co jsem tu neudělal. A veř, že kdybych chtěl, tak to rovnou napíšu. :-!
Já tu jeho rodině nenadával, tak mne tu neosočuj z něčeho, co jsem tu neudělal. A veř, že kdybych chtěl, tak to rovnou napíšu. :-!
Gilgit
Vidís, já bych zase rekl ze takový Jossalito je obcas na pár facek.
Gilgit
Díky za reakci, ne kvuli mne. Ale zatahovat matku nebo otce nekoho do urázek, to je silná káva. Nejen, ze je to nesmysl, ale ti lidi mohou být nemocní nebo treba uz nezijí.
V porovnání s tím je podle mne mnou pouzívaný pidimozek docela elegantní.
V porovnání s tím je podle mne mnou pouzívaný pidimozek docela elegantní.
Gilgit
Ze mne tady nadávás, co je mi celkem jedno, u tebe je to normální. Ale zahrnout do tech nadávek matku nebo otce neznámého nicku, to delá jen ten nejvetsí diskusní odpad, mezi který ses práve slavnostne zaradil.
Jde vidět, že to tvůj mozeček opět nepobral. :-!
Gilgit
Jeste jednou: Clovek, který v diskusi zatahuje do svých urázek jakýmkoliv zpusobem matky nebo otce jiných nicku, je tím nejhorsím lidským odpadem. Mozná to jednou pochopís.
A ty možná pochopíš, že nadávat tu bezdůvodně cizím lidem je za hranicemi slušného chování stejně, jako se chovat hovadsky ke svým rodičům. Takže se zamysli hlavně nad sebou samým, jestli by ti toto doma někdo toleroval. Odpade. :-!
Gilgit
Nez ukoncím diskusi s lidským odpadem, který stále jeste nechápe, ze zminovat rodiče kohokoliv v podobných urázlivých diskusích je pokles na tu nejnizsí úroven, tak si uvedom, ze první urázka prisla od tebe a já jsem jenom reagoval. Vís prece, ze normálne na tvoje slinty v diskusích nereaguji.
Přestaň si tu hrát na moralistu. Nepochopil jsi sdělení, tak tu primitivně kopeš kolem sebe s chováním řeznickýho psa. Odpade. :-!
A kdo koho první urazil, to vím velmi přesně. Byl jsi to ty. A já ti to nezapomenu. Ostatně, toto ti nepíšu poprvé. Ty se totiž slušně chovat k cizím lidem neumíš. Ví to tady každý, ví to celá redakce, ale tobě to ještě nedošlo. :-!
A kdo koho první urazil, to vím velmi přesně. Byl jsi to ty. A já ti to nezapomenu. Ostatně, toto ti nepíšu poprvé. Ty se totiž slušně chovat k cizím lidem neumíš. Ví to tady každý, ví to celá redakce, ale tobě to ještě nedošlo. :-!
v čem jsi lepší? ...zameť si před vlastním prahem atd.... :-! :no: :no: už chápeš?
Ty se podívej v prvé řadě na sebe. Křivě jsi mne tady obvinil a ještě máš drzost, mi tu o nečem kázat. Ty by ses mi měl v prvé řadě omluvit! :-!
Ono by snad mělo být (skoro 25 let po revoluci) normální říci svůj názor a případně si jej i obhájit. Přesto nebo právě proto redaktorům palc nahoru za odvahu. :yes:
Souhlasím s názorem pánů redaktorů ohledně pořadí (tzn. Dilema srdce vs. Realita, tedy Fko vs. Mazda 6 a poté s menším odstupem OIII - zaslouží si to a prohra se silnou dvojkou, tedy v rámci preferencí pánů z ACZ, je prohrou důstojnou.) Já osobně preferuji onu realitu, tedy M6, auto, které si úspěšný člověk, žijící v této zemi, může reálně dovolit. Třešinkou na dortu budiž použitá technika, která jde proti proudu a mě osobně je tento směr velice sympatický. M6 není bez chyb, ale titul si rozhodně zaslouží. Naopak Fko, to je srdcovka. Naprosto chápu, proč má ve zdejších diskuzích tolik zastánců. Každému, kdo má jen trochu rád auta, se musí při setkání s touto šelmou rozbušit srdce. Jaguaru rozhodně palec nahoru.
A co se týče zdůvodnění, musím jen zopakovat - klobok dolů, pánové! Jasně vyprofilované nazory, jasné zdůvodnění své volby. Prosím, moc prosím, aby se takto jasná hodnocení objevovala stále častěji v testech. Pak by mohlo ACZ být opět naprostá špička. Jak ukazuje tento článek, potenciál zde je.
BRAVO!
Ps.: A teď jsem si přečetl nový test OIII 2.0Tdi, což mě velmi, velmi rychle vrátilo zpátky na zem. Neděkuji, pane Mičko, neděkuji. Ach jo...
A co se týče zdůvodnění, musím jen zopakovat - klobok dolů, pánové! Jasně vyprofilované nazory, jasné zdůvodnění své volby. Prosím, moc prosím, aby se takto jasná hodnocení objevovala stále častěji v testech. Pak by mohlo ACZ být opět naprostá špička. Jak ukazuje tento článek, potenciál zde je.
BRAVO!
Ps.: A teď jsem si přečetl nový test OIII 2.0Tdi, což mě velmi, velmi rychle vrátilo zpátky na zem. Neděkuji, pane Mičko, neděkuji. Ach jo...
Jo, srdce by aj mna tahalo k F-type, lenze pohlad do penazenky ma nelutostne otaca k autosalonu Mazdy. A vlastne mozem byt este rad, ze ma neposiela do troch Aciek...
1) Mazda
2-3) w222
2-3) Jag
4) O III
5) Pažout
... za mě pořadí asi takto. Nejbližsí z redaktorů mi byly +- asi názory pana Vaverky. Jinak je zajímavé slyšet ty názory, pravdu kolik lidí, tolik chutí. A teď věřte nějakému testu >😁 . PS: nechápu pana Kovaříka, že se S-ko ocení až kolem padesátky. Možná až kolem padesátky na něj většina lidí má, nicméně věřte že ocenit jde už od mládí 😉
2-3) w222
2-3) Jag
4) O III
5) Pažout
... za mě pořadí asi takto. Nejbližsí z redaktorů mi byly +- asi názory pana Vaverky. Jinak je zajímavé slyšet ty názory, pravdu kolik lidí, tolik chutí. A teď věřte nějakému testu >😁 . PS: nechápu pana Kovaříka, že se S-ko ocení až kolem padesátky. Možná až kolem padesátky na něj většina lidí má, nicméně věřte že ocenit jde už od mládí 😉
Je tomu pár minut a stál jsem na krojzungu mezi dvěma M6. Šedá a červená..... to jsou děla pánové! Teď zklamu flameisty. ne, neřeknu: "narozdíl od ....vky" .... tedy pokud bychom je chtěli srovnávat tak ten boj je nerovný. Stejně tak, jako boj M6 s S.
Mazda ----- Boží! .... co jí vytknout? Nic. 😄
Bravo Mazda!
Mazda
Peugeot
F
S
O3
Mazda ----- Boží! .... co jí vytknout? Nic. 😄
Bravo Mazda!
Mazda
Peugeot
F
S
O3
…ty jsi jak pan Majer z pohádky… Napíšeš něco o Magdě, někdo zacinká zvonečkem a je z tebe avatarovej pes >😒]
Nedělal bych z teoretickýho souboje OIII vs M6 nějakou vědu. Jsou motorizace, který se můžou překrývat a tím to hasne. 😉
Nedělal bych z teoretickýho souboje OIII vs M6 nějakou vědu. Jsou motorizace, který se můžou překrývat a tím to hasne. 😉
1. Hyundai Pony......a pak dlouho nic. >😁
Ty mu to vždy pripomenieš. Ale čo, sám si za to môže... kočkolap Pony. >😒]
Pan Mička nehlasoval proč? To ho ani redakce ACZ nepovažuje za redaktora? Nebo byl omezený počet hlasujicích? 😄
Dobře. První místo taktně přeskočím. protože nemám chuť se zbytečně hádat. Zajímavé je to však i níže. Když už mám vůbec tu odvahu a drzost proti Octavii a 308čce postavit šlechtu německých dálnic a britskou serpentínovou břitvu, tak musím alespoň vysvětlit, proč je stavím pod český(/německý) mainstream. Bohužel se to myslím redaktorům moc nedaří. Upřímně - ani se jim nedivím. Takhle hloupé srovnání snad ani není možné replikovat. Proč vůbec pořádat auto roku, když se ve finální skupině ocitne supermainstream, budgetovým francouský šrot a ryba fugu a proti nim královna silnic a král okresek? Lze to vůbec srovnávat?
Redaktoři museli mít s rozhodováním problémy. Celý smysl ankety Auto roku je nejistý, pokud se vám v užší kvalifikaci sejde takhle různorodá skupina. Bylo by možná pro příště lepší, kdyby se auta porovnávala separátně v kategoriích. V čem vidět vítězství Mazdy a prohru Medíka mi není jasné...
Redaktoři museli mít s rozhodováním problémy. Celý smysl ankety Auto roku je nejistý, pokud se vám v užší kvalifikaci sejde takhle různorodá skupina. Bylo by možná pro příště lepší, kdyby se auta porovnávala separátně v kategoriích. V čem vidět vítězství Mazdy a prohru Medíka mi není jasné...
To jsou zvláštní úvahy. Nikdo přece netvrdí, že první místo Ma6 znamená rozdrcení Ska. Stejně tak jsem si nevšiml, že by někdo porovnával Fko s 308 a vyvozoval z toho nějaké závěry pro pořadí. I ze slovního hodnocení je jasně patrné, že každý jen trochu rozumnější redaktor hodnotí každé auto v kontextu své třídy a hodnotí jak moc nebo málo dané auto ve své třídě, v daném roce, překonalo nebo nepřekonalo své soupeře. Své soupeře ve své třídě/kategorii. Takže já si to překládám zhruba tak, když si vezmu hodnocení Aleše Jungmanna, že hodnotí přínos Ma6 do střední třídy velmi vysoko, přínos Fka mezi sportovními vozy vysoko, přínos OIII v nižší střední tak nějak průměrně, 308 do nižší střední třídy podprůměrně (i když uznává, že pro samotné PSA je to skok), no a Skládu považuje za minimální posun v oblasti luxusních limuzín. Samozřejmě, že jde o individuální vnímání každého jednoho redaktora se kterým můžeš souhlasit (já bych se asi nejvíce z těch tří klonil právě k tomuto hodnocení AJ) nebo nesouhlasit.
To je tak trochu problém. Zamíchat kartami ve střední třídě je podstatně snazší, než to samé udělat u roadsterů a sportovních vozů, kde už jsou některé modely hodně pevně zakotvené a potvrzují to i svými výkony. Tvoje vysvětlení, (že Mazda byla vysoce přínosná pro svou třídu) přijímám - vyplývá to z článku - ale připadá mi malinko nefér. Je to ale jen můj soukromý názor.
Osobně prostě vidím problém v té cenové ale i účelové oblasti. Sešly se vozy, které se téměř nedají porovnat jak svým zaměření, tak svojí cenou. Pak jsou jednotlivé závěry komise dost diskutabilní. Kdyby se, jak píši výše, vypsaly kategorie separátně, tak by to podle mého dávalo větší smysl.
Mám podezření, že M6 vyhrála prostě proto, že od ní nikdo příliš vysokou kvalitu nečekal a všichni tak byli příjemně překvapeni. To chápu, ale postavit ji proto nad vozy, od kterých se kvality očekávaly, je prostě podle mého malinko kontroverzní. Je to můj názor.
Osobně prostě vidím problém v té cenové ale i účelové oblasti. Sešly se vozy, které se téměř nedají porovnat jak svým zaměření, tak svojí cenou. Pak jsou jednotlivé závěry komise dost diskutabilní. Kdyby se, jak píši výše, vypsaly kategorie separátně, tak by to podle mého dávalo větší smysl.
Mám podezření, že M6 vyhrála prostě proto, že od ní nikdo příliš vysokou kvalitu nečekal a všichni tak byli příjemně překvapeni. To chápu, ale postavit ji proto nad vozy, od kterých se kvality očekávaly, je prostě podle mého malinko kontroverzní. Je to můj názor.
Motor roku je jednou pětilitrová V10, protože v oblasti silných motorů byla v tom roce největším pokrokem a jiný rok vyhraje podměrečný tříválec, protože mezi rachitiky je king. A zamíchat kartami může být stejně složité ve střední třídě (obrovská konkurence daná počtem konkurentů) jako mezi sportovními auty kde si to dosud rozdávalo Porsche s Porsche. 😄
petrumr
ani jedno auto není hodno koupit, ale anketa je dobrá. :-!
Ano. Kdo by chtěl F-Type nebo S-Klasse. Jsou to auta pro zoufalce...
Jsem tak strašně zoufalej, že bych si tedy jeden F-Type moc rád vzal >😁
petrumr
tak si ho kup, nebo nějaký ale? Malá garáž?
Koupil jsem Mondeo a už nemám v garáži místo 😢
petrumr
a jsme u jádra věci, mondeo udělá lepší službu jak jaguár.
Petře, můj jmenovče, opravdu nechápu, jak můžeš tyhle diskuze vůbec vést. Jsi v pořádku? Ano, je to o penězích, ale Mondeo rozhodně lepší službu než třeba XJ nebo XF neudělá. F-Type je nesrovnatelný. Takové auto je samozřejmě "druhé do rodiny" a řešit u něj nějakou užitelnost a "jakou udělá službu" je naprosto a totálně mimo. Pokud to řešíš, tak nemáš na F-Type ne finančně, ale duševně.
petrumr
to říkáš ty a pár jedinců s tebou bude souhlasit, nebo závidíš, že jsem neodpověděl na tvůj příspěvek? Tomu se říká diskuze a bránit v názoru je neslučitelné k demokracii. Proč nejdeš agitovat k autosalonům, proč lidi jdou kupovat jiný auto než jaguara? Proč je nepřesvědčíš. Jestli se ti zdá, že píši v množném čísle, tak možná ano, ale nepíši za celou vlast.
Lidé kupují jiná auta než Jaguar buď protože na něj nemají, nebo protože jim více sedí sportovní styl BMW, elegance Audi nebo luxus MB (a podobných značek). Těch, co si i s plnými účty peněz řeknou "hmm, ale to Mondeo je asi lepší" sice asi pár bude (protože pár je od všeho), ale nebudou tvořit ani třetinu vlastníků těchto vozů. Pravděpodobně se bude jednat o lidi, které auta nezajímají a tak nemají důvod si připlácet za víc než je standard. Že bych takové lidi čekal na auto.cz, říci nemůžu...
Když si koupíš auto, na které máš, tak je to naprosto v pořádku (jak jinak), ale neznamená to, že tam venku v prodejnách luxusních značek nemají auta lepší. Než si nalhávat, že o nic nepřicházím, bych si měl natvrdo říci, že přicházím. Je to stejné jako s těmi kecy o tom, že Ferrari v Česku neužiješ. Už jsem viděl bezpočet lidí, jak své vozy této značky "neužívají" a mohu říci, že bych se k tomu neužívání docela rád přidal. Nežij tedy v představě, že nevlastnictvím Jaguáru F-Type nebo Mercedesu S o nic nepřicházíš. Přicházíš. Je to normální, ale rozdíl mezi lidmi je v tom, jestli si to přiznají. Vůbec zmínit Mondeo ve stejné větě jako libovolný aktuální model Jaguáru je svatokrádež.
Netahej do toho svobodu slova. Ty tady v podstatě říkáš, že 1+1 se rovná 17. To prostě musím zasáhnout. Je to zcela odlišné od případu, kdy se tu budeme hádat o tom, které ze SROVNATELNÝCH aut je lepší (třeba Passat vs. Mondeo). Tam už to docela klidně může být věc názoru a představ.
Když si koupíš auto, na které máš, tak je to naprosto v pořádku (jak jinak), ale neznamená to, že tam venku v prodejnách luxusních značek nemají auta lepší. Než si nalhávat, že o nic nepřicházím, bych si měl natvrdo říci, že přicházím. Je to stejné jako s těmi kecy o tom, že Ferrari v Česku neužiješ. Už jsem viděl bezpočet lidí, jak své vozy této značky "neužívají" a mohu říci, že bych se k tomu neužívání docela rád přidal. Nežij tedy v představě, že nevlastnictvím Jaguáru F-Type nebo Mercedesu S o nic nepřicházíš. Přicházíš. Je to normální, ale rozdíl mezi lidmi je v tom, jestli si to přiznají. Vůbec zmínit Mondeo ve stejné větě jako libovolný aktuální model Jaguáru je svatokrádež.
Netahej do toho svobodu slova. Ty tady v podstatě říkáš, že 1+1 se rovná 17. To prostě musím zasáhnout. Je to zcela odlišné od případu, kdy se tu budeme hádat o tom, které ze SROVNATELNÝCH aut je lepší (třeba Passat vs. Mondeo). Tam už to docela klidně může být věc názoru a představ.
petrumr
mně nepřesvědčíš, do kauflandu nejezdím a jaguar a indický vlastník mně nezajímá. Velká ztráta hodnoty mluví za vše a stojím si za to, že žádný oceněný auto není hodno koupit.
No, kdo do Jaguaru cpe peníze v principu není tak podstatné. Pokud má automobilka team kvalitních vývojářů a designérů, tak to všechno může platit třeba Al-Kaida a auta budou pořád dělat dobrá.
S tím Kauflandem jsem to nepochopil. Nechme to. Jsme diametrálně odlišní.
S tím Kauflandem jsem to nepochopil. Nechme to. Jsme diametrálně odlišní.
petrumr
čínský a indický auta se prodávají u kauflandu, jak tos nemohl pochopit :-! Mně je fakty jedno jakej máš názor na jaguára, ale sportovní auto s elektronickou ruční brzdou >😁 To nebudu zkoumat, jestli jsou tam lanovody, nebo přímo motory na třmenách.Vnitřek s držadlem alá SUV, jenom automatická převodovka. Prostě auto jen pro boháče.Hlavně, že tam nezapomněli dát ty zlatě nabarvený umělý hmoty alá hračky made in čína.
petrumr
šak to píšu, kdo by to chtěl, někdo to koupí, ale masovka to nebude. I na tu mazdu lidi už kašlou, nebot předcházející je zklamala.
nepoznám jediného človeka, ani som na žiadnom fore o ňom nečítal, koho by mazda sklamala. Kto má mazdu, tak nejaký smiešny problém s hrdzavým blatníkom, opraviteľný za pár korún, jej odpustí. moja mazda má momentálne 350.000 km. jazdí ako nová. žiadna závada. chcel by som si kúpiť túto novú krásavicu, ale nemám dôvod, keď stará ide a dol pol mega natočí určite v pohode.
petrumr
Možná nejsou, ale sedany u nás moc v oblibě nejsou, když každý druhý je chatař.
Když čtu tvoje příspěvky, je mi tě líto… A absolutně nechápu proč sem chodíš.
Když čtu takové příspěvky, je mi líto i těch, kteří je čtou...
Tady je jen pouze jedno (racionální) řešení, ignorace podobně ignorantských příspěvků/reakcí.
Tady je jen pouze jedno (racionální) řešení, ignorace podobně ignorantských příspěvků/reakcí.
Nečetl jsem ani všechno, to je hodně zlý… Měl jsem takhle zaprděně negativistickýho podřízenýho v první práci. Děsný.
nebude to s cenou u Mazdy 6 tím, že kombi má délku i rozvor kratší než sedan 😉
petrumr
Tím to není, jiná platforma atd. Vaverka dal bod, že cena je stejná, třeba focus to někdy taky měl, že za stejný peníze byl HB, sedan, kombi. Ten bod dal za to, že zákazníci nemusí počítat koruny a místo toho budou vybírat verzi.
kombi je určite drahšie ako sedan, ale mazda proste zvolila takú stratégiu. však cena piatych dverí je podstatne vyššia než cena dekla na sedane, kde dokonca ani zo spodu nie je žiadny tapacír. tam pár cm plechu na dĺžku nehrá rolu cenovo. sedan má rovnaký podvozok, len pár cm plechu viac na kufri.
Moc nechápu, že v anketě nejspíš spousta novinářů volila za vítěze O3. Vůbec nic proti ní nemám (málem jsem do ní šel) , ale opravdu si nemyslím, že by přinesla něco novátorského, aby si zasloužila vítězství.
Při posuzování jednotlivých kandidátů se hodnotí především tato hlediska: celková konstrukce a design, komfort, bezpečnost, hospodárnost, ovladatelnost, jízdní vlastnosti a chování na vozovce, výkon, funkčnost, plnění ekologických norem, cena, přičemž jedním z kritérií umožňující porovnání vozidel nejrůznějších tříd a kategorií je value for money - hodnota získaná za vynaložené peníze.
Inovace tedy hlavním kritériem nejsou.
Inovace tedy hlavním kritériem nejsou.
Tím spíš neplatilo na tvou poslední větu.
petrumr
Každý novinář má body a ty body uděluje tomu autu. Nevím co ti není jasný a třeba to tvoje novátorství- nemá octávka nový motor TSi?
Jo, to má.Protože neumí vyrobit spolehlivý řetěz, má nový rozvodový řemen. Že má každý novinář body a ty uděluje, mi jasný je. Co mi jasný není, že blb co jezdí fábií tvrdí, že z finalistů auta roku není radno žádný koupit.
petrumr
blbečku, víš, že ten motor je na druhou stranu sklopený, že hlava má více ventilů, že jenom je stejný označení? Píše se né fabií, ale tříhrnkem, htp atd. Víme, že jsi nováček, ale kdyby tě někdo třískal hned, tak bys uměl diskutovat.
Kolik má ventilů, hrnku?
petrumr
jestli se bavíme o nové octavce a 1,2 TSi tak 4 ventily na válec a 4 válce, jedna hlava.
Bože chlapče ,přestaň se ztrapňovat, fakt, ve tvým vlastním zájmu.To je inovace, že úúúž konečně má 16 ventilů? No, počin hodný motoru roku. Proboha, proč se s tebou bavím.
Dejme si na připomenutí diskusní šálek😒br />
"...TŘETÍ HOUSLE
Ano ano, tak jde čas. Člověka to až bolí, avšak je potřeba se designové pravdě podívat zpříma do vočí. ..."
"...Zde jde o jinou věc, zde jde o to, zda nový model mazdy je natolik průlomový, či alespoň třídu posouvající, že stojí za bližší interes. Design je velké zklamání (u rozhodování při koupi je to zásadní věc), a když se pokusím přes to přenést, pak ano, nepochybně je to auto, které těží ze své novosti a z dobré techniky. V komplexu to však není referenční model, na to mu schází především širší paleta možnosti individuálního sestavení a samozřejmě velmi velmi nízká image. ..."
"...ASIJSKÁ ČASTUŠKA
Jak, že MOŽNÁ nebudeme souhlasit? Samozřejmě, že nebudeme souhlasit. Právě, že (blatníkové) nateklé obliny a "look" opravdu z (hodně) staré školy. S tímhle pak dokonale koresponduje oblouznění, které prožívá jistá diskusní vrstva. Schválně se podívej, kdo na diskusi předvádí adorační kejkle... ..."
Zdroj: Květnatá diskuse zde na ACZ
Závěr? Autem roku je podle některých oldschool bez image, jehož design je hodný leda tak srovnání s albertem a jehož technické kvality končí na první straně katalogu >😁 >😒] :-!
"...TŘETÍ HOUSLE
Ano ano, tak jde čas. Člověka to až bolí, avšak je potřeba se designové pravdě podívat zpříma do vočí. ..."
"...Zde jde o jinou věc, zde jde o to, zda nový model mazdy je natolik průlomový, či alespoň třídu posouvající, že stojí za bližší interes. Design je velké zklamání (u rozhodování při koupi je to zásadní věc), a když se pokusím přes to přenést, pak ano, nepochybně je to auto, které těží ze své novosti a z dobré techniky. V komplexu to však není referenční model, na to mu schází především širší paleta možnosti individuálního sestavení a samozřejmě velmi velmi nízká image. ..."
"...ASIJSKÁ ČASTUŠKA
Jak, že MOŽNÁ nebudeme souhlasit? Samozřejmě, že nebudeme souhlasit. Právě, že (blatníkové) nateklé obliny a "look" opravdu z (hodně) staré školy. S tímhle pak dokonale koresponduje oblouznění, které prožívá jistá diskusní vrstva. Schválně se podívej, kdo na diskusi předvádí adorační kejkle... ..."
Zdroj: Květnatá diskuse zde na ACZ
Závěr? Autem roku je podle některých oldschool bez image, jehož design je hodný leda tak srovnání s albertem a jehož technické kvality končí na první straně katalogu >😁 >😒] :-!
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
to však není zdaleka vše😒br />
"...VÝBORNÁ ZPRÁVA
Mazdisté mohou jásat, je to výborná zpráva, nová Mazda šest dokonale pobila... šestiletou lagunu, výběhové Mondeo a... hyundai i40... Tomu se říká garážový majstštyk. Ale nebuďme přespříliš kritičtí, šestka není autem, které bude lámat prodejní rekordy, na to nemá dostatek komplexní přitažlivosti, je proto nutné být k ní velkorysý. Leda v plakátech, tam bych to možná i viděl na absolutního krále. ..."
BRAVO, zvítězil nám plakátový král bez komplexní přitažlivosti :yes: >😒]
"...VÝBORNÁ ZPRÁVA
Mazdisté mohou jásat, je to výborná zpráva, nová Mazda šest dokonale pobila... šestiletou lagunu, výběhové Mondeo a... hyundai i40... Tomu se říká garážový majstštyk. Ale nebuďme přespříliš kritičtí, šestka není autem, které bude lámat prodejní rekordy, na to nemá dostatek komplexní přitažlivosti, je proto nutné být k ní velkorysý. Leda v plakátech, tam bych to možná i viděl na absolutního krále. ..."
BRAVO, zvítězil nám plakátový král bez komplexní přitažlivosti :yes: >😒]
Že vím, jaké auto bude mít redakce k dlouhodobému testu >😁 😉 ?
A teď vážně - hlasy opravdu sedly, a to vč. zdůvodnění. Snad jen zdůvodnění herr kommandanta Kovaříka a jeho 5 bodů pro Octavii působí suše jak dehydrovaná potravina v potravinovém pytlíku ...
("V prvním kole jsem octavii nevolil, ale když se dostala mezi finálovou pětici, nemám problém uznat její kvality, proto pomyslné třetí místo.")
Redakci uděluji 25 bodů následovně😒br /> Kovařík 8b.
Vaverka 9b.
Jungmann 8b.
A teď vážně - hlasy opravdu sedly, a to vč. zdůvodnění. Snad jen zdůvodnění herr kommandanta Kovaříka a jeho 5 bodů pro Octavii působí suše jak dehydrovaná potravina v potravinovém pytlíku ...
("V prvním kole jsem octavii nevolil, ale když se dostala mezi finálovou pětici, nemám problém uznat její kvality, proto pomyslné třetí místo.")
Redakci uděluji 25 bodů následovně😒br /> Kovařík 8b.
Vaverka 9b.
Jungmann 8b.
Hodnocení redaktorů je hezky odůvodněno a líbí se mi, že se nebáli zařadit k vrcholu Ftype, i když to není zcela běžný vůz :yes:
PS: ZAPRODANOST NENÍ CNOST
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: