Italsko-americká automobilová skupina Fiat Chrysler Automobiles (FCA) loni téměř zdvojnásobila čistý zisk na 3,5 miliardy eur (zhruba 89 miliard Kč) z 1,8 miliardy eur v předchozím roce.
Nemaju co vyrabat a predavat a pritom zdvojnasobili cisty zisk. Tak to su totalne v p*deli co Barik? :-)
PS: netreba zabudat ze do vyvoja ide nula nula nic ... teda podla istych fundovanych miestnych odbornikov.
když do ničeho neivenstuješ, nemáš žádný náklady. Jednoduchý. A na anbušený RAMce v nějaký lepší výbavě vyděláš samozřejmě víc jak na nějakém MPV či sedanu. Otázka je, co bude až zas stoupne ropa.....jednou z možností je okamžitý krach, pokud v modelovém porfoliu nemáš nic krom suv a trucků >:D
Skvělá zpráva, jen tak dál! Aspoň budou mít peníze na uvedení nového Fiatu Argo v Evropě! :-)
P.S. A ještě tu Giulii 2.0 s manuálem, prosím, prosím a ten Sportwagon by se taky moc hodil! :-O
.....utíkej mi rozepsat jak to všechno brzo krachne, které modely je třeba obnovit, jak Fiat dostal Chrysler zadarmo a co všechno se vyvinulo ještě za Cerebusu..... ;-)
Prostě vykopíruj nějaké blitky z minulých let a jen změň datum..... prostě větu "do 2017 to určitě krachne" uprav na 2020 atd, prostě jako každý rok.... ;-)
Jinak klobouk dolů před FCA a Marchionem, drží se dobře, ačkoliv samozřejmě svoje problémy ten koncern pořád má..... Sergio bude letos patrně končit, myslím že firmu předá slušně rozjetou.... Oproti tomu v jakém stavu to přebíral je to velký zázrak a v Turíně by mu měli postavit sochu..... :-!
Nezdielam tvoj nazor. Ak by to bolo tak, tak neleje peniaze do Alfy, Mase co do Fiatu samotneho. O upravenych Jeepoch pre EU zakaznika by clovek mohol len snivat. Proste je to prilis velka firma aby to slo rychlejsie. :-)
Až stoupne ropa na 130 USD/barel, tak do měsíce krachnou, spolus Fordem, zatímco GM , japonci a korejci maj širokou škálu osobáků v modelové nabídce. A ropa už je skoro 71, dočkejte času >:D
V roce 2017 se prodalo nejméně vozů Chrysler za posledních cca 30 let, Fiaty šly taky dolů, U jeepů a Dodge některé modely taky a celé to drží RAM a logicky vzestup Alfy, které se předtím s modelem 4C prodalo nula nula prd.
A ty všší zisky dělá ta Alfa, některé SUV , pikapy a že do ničeho neinvestují, zejména do rozšíření nabídky modelů.
jsi deme*t. Tipo je za ty prachy lepsi nez kdejaka mr*ka od francouzů nebo z koncernu. Value for money je perfektní, auta jsou dobře udělaná a u nás je máme už 4 jako služebáky. 2 sedany, 2 kombíky. Sedany přes 150000 a nemají jediný problém >:-[] za to mrd*oidní rapid je pořád v servisu a nemá ani 80000 a nikdo s tím nechce jezdit >:-[]
???Jsi spadnul asi z višně ne? Tipo je ve své cenové kategorii super auto. Než začneš mlít takové kraviny, tak se s ním aspoň svez, ty "odborníku". Úplný mainstream Tipo samozřejmě není, ale třeba vůči Peugeotu 301 alisas C-Elysse je to o parník lepší auto! Měl jsem jedno Tipo 1.6 M-Jet půjčené na služební cestu Praha - Vysoké Tatry a zpět a byl jsem z toho auta nadšený - motor jel doslova jak z praku (a byl i velmi kultivovaný a tichý), sotva mi stačily Octávky 2.0 TDI, sedačky i na takové štrece super, podvozek komfortní i na sedmnáctkách (a přitom velmi jistý), řízení i řazení O.K. a navrh velmi elegantní vzhled - byl to sedan. Tipo je prostě taková chudší oktávka, Rapid je ve srovnání s ním mírně lepší jen v kvalitě zpracování interiéru, jinak vůbec v ničem. Že o tom většina Čecháčků neví (a ani je nenapadne o tom uvažovat), je jen jejich ovčí blbost...:-):-):-):yes::yes::yes: