Na říjnovém autosalonu v Paříži sice budou chybět některé velké automobilky, francouzské značky ale domácího prostředí pro odhalení novinek rády využijí.
Vždyť je to ještě šílenější a extravagantnější, než co vyrábí v dnešní době. O interiéru ani nemluvím, tam je otázkou i ergonomie a uživatelská přívětivost...
Základní linie auta je dokonalá, detaily nejsou ani trochu směšné, ale naopak dynamické. Kola správně lichý počet segmentů. Interiér je ufo, ten se nepočítá. Současná prémie by vedle takového auta vypadala jako bazar. JJ, uvědomuju si, že je to jen studie.
Základní linie s useknutou zádí působí nedodělaně. Celé to navíc vzhledem k mase nad zadním kolem padá na zadek. Mám obecně francouzské vozy rád, ale tohle je krok hodně zpět od všeho, čím by měly být.
Celé auto pak trpí na typický nešvar dnešní doby, naprostý nesoulad mezi přídí a zádí.
Je to len štúdia, ktorej cieľom je testovať verejnosť, skúšať nové tvary a hlavne šokovať na autosalónoch, aby sa o danej značke hovorilo. Myslím si osobne, že nakoniec v sérii z tejto štúdie bude Peugeot 508 combi ala Citroen, čo zas na druhej strane by nemuselo vo výsledku byť vôbec zlé.
Jejda, jsem tak slepý, že už nepoznám ani studii, asi...
Ne, prostě z ní mám takový pocit. Ty ne? Předek ostře řezaný, dynamický. Záď oteklá, obtloustlá...
Peugeot z toho určitě nebude, vždyť to vůbec nezapadá do stylu představené 508...