BMW a Mini chystají představit rozšířenou řadu modelů s pohonem předních kol a od nich odvozených variant 4x4. Dohromady by tyto vozy měly dělat až 40% všech prodaných BMW.
No som zvedavý kam až BMW zájde, kým sa im to vypomstí, stavanie 2+ tonových limuzín namiesto športových áut im prešlo, nakolko to ludia chceli, uvidíme ako to bude s predným náhonom, ale že by som im držal palce nemôžem povedať.
BMW ma určite dobre preskúmaný trh. Iba tak pre nič za nič by nešlo do nižších segmentov.
Koniec koncov stále tu je 3,5,6,7, špekuluje sa o rade nad 7-er.
Mimochodom, vieš koľko ľudí má tušáka, ktorú nápravu má BMW poháňanú ?
Majitelia snáď všetci... :*) >:D
Môj skromný odhad, že takých minimálne 40 % ľudí vôbec nevie, že sa jedná o zadokolky.
No a týchto ľudí môže BMW smelo osloviť ;-)
Pravda je, že u Audi nikdo nevnímá přední pohon i u velkých aut jako něco, co by jím ubíralo na prémiovosti. Na druhou stranu, zadní pohon je něco, co je s BMW dlouhodobě těsně spjato a je to jedna z věcí, která je od mainstreamu výrazně odlišuje. Je to částečně podobná situace, jako sestup Porsche do masovějších segmentů.
U Audi je to v pořádku, neboť Audi jelo na předku v podstatě odjakživa.
BMW naopak jelo odjakživa na zadku, teď přidali čtyřkolky a jdou na předek, je prostě fakt, že prodávat tak, jako prodávají dnes nestačí, musí inovovat, jinak je čas smete a na atmosférických zadokolkách prostě své portfolio věčně stavět nemůžou.
Za mně je fajn, že i přes masový přechod na všechno vpředu, zachovají zadokolky i na pár dalších let, pořád je možnost volby, pokud má člověk chuť na"něco jiného".
Konečne predný náhon. Zadokolka má katastrofálne adhézne podmienky. Auto použiteľné na leto a sucho. Už som myslel, ze ďalšie BMW nebude. 4x4 nepotrebujem. Koľko ľudí, toľko chutí ... :-)
Já ji mám v garáži 2 dny. Takže pro mě je 2 dny stará. A to se počítá. Vyrobili ji ve státech někdy v červnu. Že ji nepřepravili rychleji, je jejich škoda. Mohli mít peníze na účtu dříve. Tough luck Yankies!
Už tím, že BMW vyrábí auta typu 2 Active Tourer, jde proti tradici daleko víc, nežli předním pohonem. Já to BMW nezazlívám, jelikož mnoho automobilek vstupuje do segmentů, ve kterých neměli své místo v minulosti.
Napíšu čistě svůj názor - podle mně nemá zadní pohon s prémiovostí nic společného. Nepočítám auta jako MX5, kde má zadní pohon opodstatnění kvůli jízdním vlastnostem, ale pro sedan typu BMW 7, Jaguar XJ apod. nemá zadní pohon krom tradice žádný smysl.