Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Až 40% prodaných BMW bude postaveno na platformě pro pohon předních kol

BMW a Mini chystají představit rozšířenou řadu modelů s pohonem předních kol a od nich odvozených variant 4x4. Dohromady by tyto vozy měly dělat až 40% všech prodaných BMW.
Zpět na článek
1. 8. 2014 10:09
1. 8. 2014 10:36
1. 8. 2014 20:36
1. 8. 2014 20:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 8. 2014 10:09
Zadních kol
"Pro vozy divize Motorsport je vyhrazen pouze pohon předních či všech kol,“ říká.
Rozbalit vlákno
2
1. 8. 2014 10:11
Re: Zadních kol
Omlouvám se, už se mi z těch předokolek zamotala hlava.

Díky za upozornění, opraveno.
Avatar - Spartan
1. 8. 2014 10:36
BMW
No som zvedavý kam až BMW zájde, kým sa im to vypomstí, stavanie 2+ tonových limuzín namiesto športových áut im prešlo, nakolko to ludia chceli, uvidíme ako to bude s predným náhonom, ale že by som im držal palce nemôžem povedať.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HitmanPB
1. 8. 2014 20:36
Re: BMW
A prečo by sa im to malo vypomstiť ?

BMW ma určite dobre preskúmaný trh. Iba tak pre nič za nič by nešlo do nižších segmentov.
Koniec koncov stále tu je 3,5,6,7, špekuluje sa o rade nad 7-er.

Mimochodom, vieš koľko ľudí má tušáka, ktorú nápravu má BMW poháňanú ?
Majitelia snáď všetci... :*) >:D

Môj skromný odhad, že takých minimálne 40 % ľudí vôbec nevie, že sa jedná o zadokolky.
No a týchto ľudí môže BMW smelo osloviť ;-)
1. 8. 2014 10:49
Přední pohon u BMW
Pravda je, že u Audi nikdo nevnímá přední pohon i u velkých aut jako něco, co by jím ubíralo na prémiovosti. Na druhou stranu, zadní pohon je něco, co je s BMW dlouhodobě těsně spjato a je to jedna z věcí, která je od mainstreamu výrazně odlišuje. Je to částečně podobná situace, jako sestup Porsche do masovějších segmentů.
Rozbalit vlákno
7
1. 8. 2014 11:07
Re: Přední pohon u BMW
U Audi je to v pořádku, neboť Audi jelo na předku v podstatě odjakživa.
BMW naopak jelo odjakživa na zadku, teď přidali čtyřkolky a jdou na předek, je prostě fakt, že prodávat tak, jako prodávají dnes nestačí, musí inovovat, jinak je čas smete a na atmosférických zadokolkách prostě své portfolio věčně stavět nemůžou.
Za mně je fajn, že i přes masový přechod na všechno vpředu, zachovají zadokolky i na pár dalších let, pořád je možnost volby, pokud má člověk chuť na"něco jiného".
1. 8. 2014 11:24
Re: Přední pohon u BMW
Jiná cesta asi není, když se prémie rozhodla celkově sestoupit do těchto segmentů.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2014 11:43
Re: Přední pohon u BMW
Je to zajímavé. Prostě ústup od tradic, chápu že nutný aby přežili ekonomicky no.

Tak krom BMW ty zadokolky pořád dělá i Mercedes, Jaguar, Cadillac či Chrysler a Dodge.
1. 8. 2014 12:31
Re: Přední pohon u BMW
Ještě by se něco našlo: Chevrolet, Lexus, Infiniti...
Avatar - Barrichello
1. 8. 2014 12:37
Re: Přední pohon u BMW
jj, Chevrolet SS, Maserati a pár dalších modelů (sportáky nepočítám)
Avatar - escorpion
2. 8. 2014 10:53
Re: Přední pohon u BMW
Konečne predný náhon. Zadokolka má katastrofálne adhézne podmienky. Auto použiteľné na leto a sucho. Už som myslel, ze ďalšie BMW nebude. 4x4 nepotrebujem. Koľko ľudí, toľko chutí ... :-)
Avatar - praděda7
1. 8. 2014 16:04
Mě je to fuk
Já mám doma 2 dny starou F15 X5 xDrive40d a jsem happy......... :-!
Rozbalit vlákno
3
1. 8. 2014 18:52
Re: Mě je to fuk
To věřím, gratuluju.
Avatar - petrumr
1. 8. 2014 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
1. 8. 2014 20:17
Re: Mě je to fuk
Já ji mám v garáži 2 dny. Takže pro mě je 2 dny stará. A to se počítá. Vyrobili ji ve státech někdy v červnu. Že ji nepřepravili rychleji, je jejich škoda. Mohli mít peníze na účtu dříve. Tough luck Yankies!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 8. 2014 20:55
Majitelom BMW je to jedno
Vacsina vlastnikov 1-series si mysli, ze ich auto ma predny nahon.
(test nech si vygoogluje kazdy sam...)

Okrem toho, pre 99% vodicov je predny nahon za akychkolvek podmienok vo drvivej vacsine jazdnych situacii lepsim riesenim.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VL4D
1. 8. 2014 22:15
Tradice, prémiovost..
Už tím, že BMW vyrábí auta typu 2 Active Tourer, jde proti tradici daleko víc, nežli předním pohonem. Já to BMW nezazlívám, jelikož mnoho automobilek vstupuje do segmentů, ve kterých neměli své místo v minulosti.

Napíšu čistě svůj názor - podle mně nemá zadní pohon s prémiovostí nic společného. Nepočítám auta jako MX5, kde má zadní pohon opodstatnění kvůli jízdním vlastnostem, ale pro sedan typu BMW 7, Jaguar XJ apod. nemá zadní pohon krom tradice žádný smysl.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
2. 8. 2014 21:36
- 40 % Image BMW
:-)
Rozbalit vlákno
0