Bazar: Fiat Panda, krabička splněných přání
1
/
23
Prohlédnout znovu
Bazar: Fiat Panda, krabička splněných přání
Bazar: Fiat Panda, krabička splněných přání
|
acz
Problikávat nebo dokonce zhasínat by neměl ani přístrojový štít, jinak si pravděpodobně půjdete brzy pro nový. Zazlobit dokáže i autorádio, ani jeho výpadky nepodceňujte.
|
acz
Ergonomicky povedená a nešizená palubní deska patří mezi hlavní výhody malé pandy.
|
acz
Pokud náhodou narazíte na automatickou klimatizaci, přesvědčte se, zda funguje jemná regulace teploty.
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Čalounění dražších verzí (zde Dynamic) paradoxně snese méně než „pytlovina“ základních modelů
|
acz
Některé verze Pandy 4x4 dostaly specifi cký vzhled, na ně budete hůře shánět nárazníky a světlomety. Mají ale elektronicky řízený závěr zadního diferenciálu.
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Levnějším výbavám musela stačit celistvá zadní lavice, vyšší verze mají souměrně dělenou
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Tlakové nádoby CNG si po 10 letech řeknou o drahou výměnu
|
acz
Originální přední spodní rameno nemá samostatně vyměnitelný spodní čep
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Výfuk vydrží o něco méně, než je zvykem, nový stojí dost peněz, ale druhovýroba naštěstí má levné řešení
|
acz
Fiat Panda
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším