Minule jsme tady měli ojetá otevřená auta do 200.000 korun. Pokud tuto hranici zvýšíte o sto tisíc korun, můžete mít kromě otevřeného nebe nad hlavou také opravdu výkonná sportovní auta. Která to jsou?
No tak...
Jde o to, co je to za TT a za Z4.
Znám obě dobře. Z4 je lepší a stylovější auto.
Ale v základu se proti některým TT nechytá.
Ale spoustě lidí se bude líp řídit TT, protože ne každej skousne sedět na zadních kolech a mít před sebou megahaubnu.
V TT se cejtěj víc jak v každým obyč autě, se kterejma (A3,Golf,Oc) má skoro všechno společný a tudíž se dobře servisuje.
Oboje má svý pro a proti.
Stejně tak SLK, který autor vosalámoval.
Jo, to ze sedadlama je blábol.
A to pekelnej!
"Zklamáním je však interiér, kdy přední sedadla svým provedením zdaleka neodpovídají kategorii tohoto vozu."
No, pane redaktore, hlavně, že ta ZADNÍ sedadla v Z4 jsou OK!
Děkujeme za rozumy, pane Dusile.
350Z nebude mít o nic větší provozní náklady než ta Z4, spojka za 30 fakt neee :-)
A taky bych neřekl, že bude nejsportovnější, obzvlášť roadster je tlustá velryba.
Jinak vzhledem k cenám konkurence začíná být zajímavou (ale finančně rizikovou) volbou Boxster
JJ, boxtera ale musíš opravdu dobře vybírat.
Radši starší, ale v lepším stavu.
Hele, ten Hnisan bude na servis dražší než ta Z4. Myslím, že i než Boxter.
S cenama dílů na JPN to není fáma.
Neberu aftermarket.
Jezdit s 350Z do autorizaku je nonsens, originální díly přes ty správné prodejce nejsou až na výjimky nikterak drahé a aftermarket se dá sehnat ve špičkové kvalitě. Boxster umí odsát z prasátka pri troše smůly 200 jen to hvízdne, to je úplně mimo sféru BMW i Nissanu.