Rád si přečtu testy užitkových aut, ale chraň nás bože před panem Černým a jeho zaujetým pohledem na svět.
Opět jsem si přečetl, že je super, že se nemusím starat o záruku. Jinde by jsem se možná dohadoval o uznání ale u VW žádné dohadování nehrozí, tam mě prostě pošlou do pr... . Takže jasný bod pro VW 8-s8-s8-s (alespoň dle logiky zdejším autorů)
Dále je určitě obrovskou výhodou osazený motor, který při nájezdu 70k km ročně a pouze 5st převodovce musel běhat po dálnicích někde v horním spektru otáček a tak mu vlastně nic nebude >:D >:D .
Ony všechny testy koncernových aut při té vší snaze o vynesení superlativů i tam, kde v podstatě žádné nejsou potom ve finále vyjdou jako taková veselá groteska... Ale aspoň se člověk pobaví...
Takto si test (spíše text) přečteš a víš, že vlastně lepšího auta není a všechno co by se jinde zdálo býti jasnou nevýhodou, je tady Chevrolet (pardon velké plus)...
Není co dodat... >:-[]
Moje malá poznámka... Dodávka s ložnou plochou pod 2 m a s tak nízkou nosností má omezené využití i v městském provozu (tam nejde naložit ani rozloženou běžnou postel)...
SDI bolo peko, po pridaní plynu sa zdvihol v kabíne hluk, ale rýchlosť len málokedy >:-[] >:-[] . Na druhú stranu sme fajnový, zabúdame, že atmo nafťáky boli v dodávkach ako transporter, jumper, ducato ešte nedávno
Zvuková odezva na přidání plynu se mi na tom 2.0 SDI líbila, člověk měl pocit spojení s autem :-)
Oproti 1.6 TDI přece jen jednu výhodu měl - táhl úplně od volnoběhu (zatímco 1.6 TDI má pod 1500 rpm stádium klinické smrti). Jako uživatel benzínového motoru jsem si na něj rychle zvykl.
Já taky. Línější auto aby člověk pohledal, ale zase na druhou stranu je to lepší motorizace než tahle 1,6 TDI. Nehrozí tam totiž žádné drahé opravy. Jezdí to sice prachmizerně, ale najezdí to bez problémů půl milionu km aniž do toho majitel bude muset sypat hrůzu peněz za vstřiky, turbo, DPF apod.
Ale tak ony všechny tyhle dodávky jsou an to stejně u těchto aut rozhodují podle mne právě jiné záležitosti, než to co tady popisuje autor.. Je to právě o tom nákladovém prostoru, nosnosti a výdrží...a jisté blbuvzdornosti...
No nevím, spíš bych to viděl na rozvážku než dálnice. 131 000 / 24 je cca 5500 km měsíčně, což dělá při 21 pracovních dnech na měsíc cca 260 km denně. To jde i na okreskach nahrkat za pár hodin, a dokonce i po městě. Vzhledem k tomu, že je ze všech tří pedálů nejvíc (a docela solidně) ošlapaná spojka, bych to viděl na lokální rozvoz po okreskách. A když dálnice, tak to asi dostávalo pěknou sadu s neustálým podřazováním. Na město bych to neviděl, to by víc brzdil. :-) Je to samozřejmě jen můj názor.
Redaktor neví co mluví, ty řeči o záruce a důkazním břemenu při servisování v neautorizovaném servisu. Neautorizovaný servis si vyberu tak, aby se mi postaral i o záruční opravy a ztráta záruky je jen jeho problém. Nejspíš nepůjdu k "Frantovi", který na to nemá ani servisní plán.