Velmi povedený nástupce, má vše, co pravé Bentley musí mít. Tradiční motor, výborný design, sportovní charakter, dotažené detaily. Za mne dávám :yes: Mému srdci je mnohem bléže než produkce RR.
V tomhle se neshodneme.. možná tak za pár let. Ale staré RR/Bentley jsou prostě majestátnější.
Nevím jestli sleduješ na Discovery pořad Wheeler Dealers on the Road. Tam teď opravovali Bentley Mulsanne Turbo R. Nádhera :yes:
Jinak já vidím již teď velmi zdařilého nástupce, který svým moderním pojetím designu navazuje jak na svého předchůdce, tak určuje nový designový směr značky. Staré bentley je málo osobité a je to víceméně zakulacený RR.
Phantom je best of the best!
Na ten nemá vůbec nic --- a na 24´ chromovaných kolech nic velkolepějšího není. Proti tomu jsou ostatní auta jen jako hračky pro děti. :-!:yes:;-)
Autor ho srovnává s Phantomem, mě však připadá blíž babyRR a ten mi naopak přijde povedenější. Na druhou stranu je tohle kategorie mimo mě. Přesto, když superlux, pak RR.
Jo takhle :-) . Tak až jednou přijde čas, tak v RR na zadním sedadle, k volantu u Maserati nebo Porsche limuzíny a na víkend vzpínajícího se koníka :-)
mam takovy tuseni ze jsi v zivote nejel v limuzine, ty nemaji se sportem spolecnyho nic, no mozna neco: zrychleni po primce, ale ani to si moc neuzijes protoze je to neco jako v letadle.
základ je na 16´´ + manuální klimoška + 8 let záruka :-!
:yes: RR vs. Bentley u mně jednoznačně vyhrává druhý jmenovaný. Souhlas s Jossalitem - konečně přestali dělat zakulacené pseudosportovní RR a začali žít vlastní život :yes:
nemas pochroumanej vkus... ostani jsou jen omameni tim ze je to bourak za velky prachy, v realu se s tim nesvezes o moc lip nez s mercedesem, a to za 6x vetsi cenu