Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bertone Pandion: Pocta Alfě Romeo ke stoletému výročí

Bertone se vrací po dvou letech do Ženevy. Tentokrát známé návrhářské studio přichystalo dárek Alfě Romeo k jejím stoletým narozeninám – koncept Pandion.
Zpět na článek
4. 3. 2010 10:17
4. 3. 2010 13:38
4. 3. 2010 15:28
4. 3. 2010 10:17
TO JE ONO
takto ma vyzerat alfa pre chlapov! boží pohlad :yes: okate krasky chlapi nesedlaju...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2010 12:32
Re: TO JE ONO
Tohle fakt není ono. Prvoplánovitá ostrost a rádobyagresivita přídě neladí se zbytkem auta. Tmavá vlna oken na boku vytváří docela těžkopádný dojem a střeva z 8C to nezachrání.
4. 3. 2010 12:37
Re: TO JE ONO
moj nazor je opačný. myslim že studio Bertone vie o tom viac ako ty, okrem toho videl si ho už live? že spuštaš takú kritiku.
4. 3. 2010 12:56
Re: TO JE ONO
Klid, je to jenom studie, i když povedená - jako studie.
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2010 13:12
Re: TO JE ONO
Můj názor a tvůj názor nejsou zákony. Kritizovat klidně můžu, protože slavné jméno neznamená, že se mi výtvor musí líbit. A na rovinu říkám, že nelíbí.
A jestli takhle má vypadat chlapský design, radši nechci být chlap.
4. 3. 2010 13:44
Re: TO JE ONO
ja tvoj nazor rešpektujem, len by som počkal s ostrou kritikou.
5. 3. 2010 07:53
Re: TO JE ONO
Ten predok ma až tak neirituje, považujem ho za celkom vydarený. Ak je niečo na tom aute nepatričné, je to drsňácka zadná časť, akoby to vzali z nejakej druhotriednej počítačovej hry.
4. 3. 2010 13:38
Re: TO JE ONO
Já teda radši okatou, než s prasečími očičky, ale tohle je vážně paráda! Zachovají se špageťáci alespoň tak jako u konceptu Brery?
A nejdůležitější je, zda-li bude něco z konceptu aplikovatelné na Giulii, která má být příští, nebo přespříští rok...
Nedokážu si představit sedan střední třídy s obličejem MiTa.
4. 3. 2010 13:49
Re: TO JE ONO
giulia by mala pokračovat v nastolenom style. nemali by jej napuchnut oči. myslim že k mitu, ako ku hravemu autu pasuju okále dokonale. giulia a výš, musia vyzerat dospelo :-)
4. 3. 2010 15:28
studie k ničemu
designéři si logicky můžou hrát jak chtějí, o tom žádná.
Ale aby studie nebyly úplně k ničemu, měly by respektovat základní zákonitosti, v tomto případě jim křídla měly přistřihnout normy na výšku stropu v garážích a parkovacích domech - z toho auta se totiž nedá vylézt. A pokud jsou dveře očividně nosná myšlenka, je to jenom ztráta času.
Rozbalit vlákno
3
5. 3. 2010 00:03
Re: studie k ničemu
Pokud se designeri nechaji svazat nesmyslnymi opatrenimi, tak to muzou rovnou zabalit. Cely automobilovy svet (krome tebe) se vzdy tesi, co noveho v Italii zase predstavi. A zkus se na chvili zasnit a predstav si garaz ktera ma na vysku 4 metry. Co garaz, dravec miluje otevrene nebe, kde muze roztahnout sva kridla...
5. 3. 2010 07:38
Re: studie k ničemu
Jediný účel a opodstatnenie tých dverí je v tom, aby bili do očí a pritahli zraky okoloidúcich. Žiadna skúška či demonštrácia technického riešenia, prakticky je to nezmysel a som si istý, že ten istý názor majú aj tvorcovia. Navyše to auto je len socha, pocta značke, nijaký predobraz série, takže tvoja kritika je neopodstatnená.
Že tie dvere vidíš ako nosnú myšlienku, mi je ľúto, skús sa, Medvěde, nad tým autom trochu viac zamyslieť.
Avatar - delphino
5. 3. 2010 08:11
Re: studie k ničemu
ano ty dveře jsou praktický asi jako kudla v zádech, ale zbytek auta je perfektní podle mě... samozřejmě při pokusu dostat to do výroby by první věc co by zmizela tak ty dveře.. i když stačilo by je jen zkrátit, protože nemusí zasahovat až k předním kolům...