Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 5: Nová generace se oficiálně představuje (+videa)

Sedmá generace pětkové řady z Mnichova nastupuje s evolučním designem a novou technikou.
Zpět na článek
13. 10. 2016 10:07
13. 10. 2016 10:39
13. 10. 2016 10:45
13. 10. 2016 10:55
13. 10. 2016 11:18
13. 10. 2016 12:39
13. 10. 2016 13:11
13. 10. 2016 15:44
14. 10. 2016 09:48
13. 10. 2016 11:22
13. 10. 2016 12:40
13. 10. 2016 13:30
13. 10. 2016 13:41
13. 10. 2016 10:42
14. 10. 2016 01:00
13. 10. 2016 10:44
13. 10. 2016 12:42
13. 10. 2016 11:11
13. 10. 2016 11:42
13. 10. 2016 12:07
13. 10. 2016 12:41
13. 10. 2016 13:38
13. 10. 2016 16:14
14. 10. 2016 08:22
13. 10. 2016 11:28
13. 10. 2016 11:50
13. 10. 2016 12:03
13. 10. 2016 13:00
13. 10. 2016 13:09
13. 10. 2016 15:51
13. 10. 2016 16:23
13. 10. 2016 16:35
13. 10. 2016 19:17
14. 10. 2016 04:09
Avatar - Machýrek
13. 10. 2016 09:51
a kde je to kolecko?
Parada. Na me funguje uplne ze vsech stran. Bez vyhrad. Vnitrek rovnez. Akorat to vypada, ze chybi kolecko stelovani teploty z vydechu ventilace ve stredu palubky. Jsem totiz notoricky stelovac tepla/zimy v kabine a tahle vecicka mi to u BMW vzdycky hodne ulehcovala. Uz se tesim na svezeni. A taky jsem hodne zvedavy o kolik pridali mista v zadu, coz byl hlavni duvod, proc jsem presel ke konkurenci, casteji ted jezdime ve 4 a to v F10 moc neslo.
Rozbalit vlákno
26
13. 10. 2016 09:59
Re: a kde je to kolecko?
Opravdu myslíš štelování teploty ? Ne jen regulaci množství vzduchu z výdechu ? Pak jsou ta kolečka pod každým výdechem uprostřed, naležato.
Avatar - Machýrek
13. 10. 2016 10:09
Re: a kde je to kolecko?
Podivej se na fotky vnitrku treba F10, je tam jeste jedno kolecko, treti, uprostred, mezi
vydechama, jsou na nem modry a cerveny tecky, tak to mam na mysli, je (nebo spis byla) to bezna vec u vsech BMW, konkurence to nema a protoze se jedna o zdanlivou malickost, kdo nema s BMW zkusenost, vetsinou o tom ani nevi.
13. 10. 2016 10:16
Re: a kde je to kolecko?
Aha. Já jsem zamrznul s E60 a ta to taky nemá. Proto jsem se do toho namontoval. Teď jsem si našel tu F10 a fakt to tam je, tak sorry. :-)
Avatar - Machýrek
13. 10. 2016 10:20
Re: a kde je to kolecko?
Aha ja myslel ze E60 to ma taky, takze taky sorry ;-)
13. 10. 2016 10:27
Re: a kde je to kolecko?
Nemá, jen vzadu. ;-)
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 10:37
Re: a kde je to kolecko?
Ano, u E60 nepochopitelně zmizelo, přitom E90 ho měla, do pětky se vrátilo s F10 a teď je zase pryč... :'-(
13. 10. 2016 11:23
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
jj
co s tím [odkaz] SOUDRUZI :-) kde se stala chyba [odkaz] ? ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D :yes:
13. 10. 2016 11:35
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Už zase ?

(Dnes jenom 4 patra smajlíků, nějak nám vadneš.)
13. 10. 2016 12:01
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
jj
hochu, to je tím stářím a poločasem rozpadu [odkaz] a vzdalováním se od slunce s čím dál menší energijí, neboj taky ti zvadne anebo vyschne ;-) >:D
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2016 15:49
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Tak ono taky od doby vynálezu automatické klimy to kolečko nedává smysl, že >:-[]
Avatar - Machýrek
13. 10. 2016 16:06
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
To vis, ze nedava vseznalku. Na, tady mas karamelu. :yes:
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2016 19:39
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
tak mi vysvětli, proč bych měl kroutit s nastavováním teploty u automatické klimy...?!

Jasně, teorii jste objasnili níž. A prakticky? Nikdy jsem u automatiké klimy neměl pocit, že bych musel něco extra regulovat.
Avatar - lyon667
14. 10. 2016 00:36
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Když chceš vítr ve vlasech o jiné teplotě, než ten na haksny. Jedním čudlíkem, k dodání ihned. Kdo nevyzkoušel, nepochopí...
14. 10. 2016 00:50
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Říká se tomu chladná hlava, nohy v teple. V noci k nezaplacení.
13. 10. 2016 10:31
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Dobrý postřeh s tím místem vzadu. Doufám, že se zvětšilo, ale 7mm zvětšení rozvoru zas tak velkou naději nedává. Dost mi tohle u BMW (ale i někt. dalších automobilek) vadí. Koupíte si auto za 2 miliony, ale vzadu si sednou jen děti a už od 14 let si začínají stěžovat. A to to má skoro 5 m na délku, což by mělo být dost. Něco je špatně.
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 10:34
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
>:D Napadlo mě přesně to samé, jedna z nejlepších vychytávek ventilace, která existuje, přitom primitivní, mám to kolečko moc rád, škoda ho. ;-)
Avatar - boost.
13. 10. 2016 11:17
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Přidávám se. U jedničky sakra chybí. :-)
Avatar - Sysoj Psojič
13. 10. 2016 10:43
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Tohle mají často BMW nastavitelné přes iDrive v menu Klimatizace. Tam to jde štelovat, ale fakt je, že je to takové zdlouhavé...
Avatar - sargis
13. 10. 2016 12:19
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Naco vlastne sluzi to kolecko? Nikdy som to nevedel...myslel som si, ze ked ma BMW automaticku klimatizaciu, tak je to na...co vlastne???
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 12:40
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Můžeš jím, nezávisle na nastavené teplotě, pustit z těch dvou prostředních průduchů buď studenější nebo naopak teplejší vzduch, než jde z ostatních průduchů podle nastavené teploty na ovl. panelu klimy. Stačí otočit na jednu nebo druhou stranu, pokud je kolečko uprostřed, leze z toho nastavená teplota. Je to praktické v mnoha situacích. ;-)
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2016 19:41
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
v mnoha situacích... třeba?
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 22:00
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Budeš muset jít ocvrkávat nohavici někomu jinému, xindle, s tebou se nemám o čem bavit. :-!
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2016 23:34
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Dík že jsi dodržel svoji standartní diskusní úroveň. Věcnost nula, jen bezduché urážky. No, pro někoho, komu v žilách koluje totalitní krev, typické, že >:-[] 8-s :no:
Avatar - Machýrek
13. 10. 2016 13:07
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Koleckem automatiku prechytracic.
Avatar - Googlit
13. 10. 2016 13:18
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
Chápu, znám jednoho člověka co to má taky tak - všechno vyplé a puštěné do toho středu. Někdy mám až podezření že si tak ráno dosušuje vlasy, eventuelně (protože je to motorkář) že mu chybí čelní nápor vzduchu a možná by uvítal kdyby ty výdechy přidávaly na průtoku vzduchu spolu s rychlostí. No a k tomu je rychlé a hlavně nezávislé ovládání teploty vzduchu na automatice naprostá nutnost!

Já třeba nevím jestli v tom "jedu sám" ale první co v jakémkoliv autě udělám je že ty střední výdechy úplně vypnu. Nevyhovuje mi nic jiného než vzduch na okno nebo na nohy nebo kombinace, ale asi to bude mou výškou kde mi ten proud vzduchu co vane přes okno akorát tak dráždí mé poslední zbytky vlasů na hlavě >:-[] Takové kolečko mi osobně tedy nejen že chybět nebude, ale navíc pro mě uvolnilo místo pro důležitější prvky ovládání. Výše zmíněnému "motorkáři" však jistě chybět bude.
14. 10. 2016 10:17
Re: přepálený BMW nemá na TESLA
V první řadě nemám rád, když na mne vyloženě fouká (na nohy je mi to jedno, ale na tělo a hlavu ne). Výdechy uprostřed klidně nechám být, pokud je necítím, respektive foukají jen jemně. Možnost upravit si teplotu v různých místech své zóny však marná není, například si v zimě pustit teplejší na nohy. Není marné ani to, že pro to nemusíš lézt do nastavení klimatizace v palubním systému, kde se normálně tyhle pokročilejší volby schovávají.
13. 10. 2016 10:05
Jako v předchozí generaci,
hned zkraje jsem měl problém rozeznat pětku a sedmičku a až časem se mi to podařilo. U mně dobrý. Kdo čekat, že z pětky bude třeba hatchback, aby byla nějaká změna, musí být zklamán:)
Rozbalit vlákno
2
13. 10. 2016 10:33
Re: Jako v předchozí generaci,
A rozezná vůbec ještě někdo nové BMW od předchozích generací? A nebo různé řady mezi sebou?
Tím nechci říct, že třeba u Mercedesu je to jiné.
Avatar - fOE
13. 10. 2016 10:52
Re: Jako v předchozí generaci,
Kdysi to bylo jine? :-)
[odkaz]
Avatar - fOE
13. 10. 2016 10:07
Full LED v zakladu
Na pochvalu. :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - boost.
13. 10. 2016 11:11
Re: Full LED v zakladu
Full LED v základu, ale blinkry LED nejsou. [odkaz]
Avatar - fOE
13. 10. 2016 11:33
Re: Full LED v zakladu
LOL, tak beru zpet. Ze tam nacpou zarovicku, tomu se mi nechtelo verit. >:D
Nemela nahodou uz F10 LED blinkr vzdy a vsude?
Avatar - boost.
13. 10. 2016 12:10
Re: Full LED v zakladu
Pre-LCI xenon - LED blinkry všade
LCI xenon - vpředu klasické žárovičky blinkru
LCI full LED - LED blinkry všade
Avatar - fOE
13. 10. 2016 12:43
Re: Full LED v zakladu
Pockat, to mi chces rict ze u F10 vazne s LCI zhorsili predni svetla tak ze do nich dali zarovicku, ikdyz v predFL byli vsude LED? Vim ze menili s LCI umistneni blinkru z klasickeho po stranach na linku nad celym svetlem, ale ze poFL delali i zarovickovou verzi me uplne obeslo. :-O
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 12:51
Re: Full LED v zakladu
Je to tak, preface xenon měl led blinkry, vypadají jako komůrky v úle, poface tam má klasickou žárovku. Poface dostala f10 jako option full led světla, ta mají blinkr jako led proužek na horní hraně světel. ;-)
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 12:41
Re: Full LED v zakladu
Taky jsem si toho všimnul. >:D Prostě příplatek za adaptiv bude nutnost.
13. 10. 2016 10:14
Drobná chyba v textu článku
cx = 22 ... drobná chyba se vloudila.
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2016 10:39
Ach jo,
"Steptronic se strategií řazení ovlivňovanou navigačními údaji" - to už nemá s řízením auta nic společného...
Rozbalit vlákno
11
13. 10. 2016 10:45
Re: Ach jo,
Snad chceš, aby samočinná převodovka řadila co nejlépe a pokud možno tě nijak neotravovala, ne? Pokud se má přiblížit tomu, jak to dělá člověk, musí umět plánovat dopředu. Ty také nezařadíš nahoru 50 metrů před stoupáním, když si myslíš, že to ten vyšší stupeň neutáhne. Nebo před zatáčkou, když víš, že budeš muset zpomalovat. Na trhu je to minimálně 6 let (pomalu končící A6-A8 to mají od uvedení na trh, stejně tak propojení se světlomety).
13. 10. 2016 10:55
Re: Ach jo,
Určitě máš pravdu, já to spíš myslel tak, že je to další krok k autonomnímu řízení, kam všechny automobilky neomylně směřují a že se mi to vůbec nelíbí. Jasně, je to logické - na koních se taky už běžně nejezdí, tak proč by se mělo v autě řadit. Pokrok nezastavíš, za chvíli se nebude ani točit volantem, protože v autě žádný nebude. Nikomu to ale vadit nebude, protože se bude řešit nová úroveň propojení auta s mobilním telefonem. :no:
13. 10. 2016 11:18
Re: Ach jo,
V téhle třídě jsou zkrátka samočinné převodovky standard. A ve chvíli, kdy mě neotravuje a prostě funguje, mi manuál nijak nechybí. Pozorování převodovky, jak je dobrá, mi přineslo i radost. Protože to není jednoduché a je vidět, jak si na tom dali záležet. To je něco, co dokáži ocenit.

Mimo sportovních aut budu o manuální uvažovat asi jen u levnějších aut, kde je nabídka kolikrát nic moc (pokud je například motor relativně slabý, neumím si moc dobře představit, že bych si připlatil za převodovku, která ho ještě víc otupí).
13. 10. 2016 12:39
Re: Ach jo,
Ale určitě vidíš, že u automatického řazení to nekončí. Řekl bych, že automatické řízení je opravdu blíže, než si mnoho lidí myslí. Osobně tipuju, že přespříští generace S-Klasse už v některých zemích bude mít povolení pro autonomní jízdu.
A až se to stane, tak začne odpočítávání...
13. 10. 2016 13:11
Re: Ach jo,
A jak jsem v minulosti napsal, jsou situace, kdy bych to ocenil. Například při parkování ve městě, kdybych si mohl vystoupit před cílem a mohl nechat hledání místa na autu. Nebo bych nemusel řešit, že si dám k jídlu víno. Krásná je možnost volby. Takže pokud to auto budu moci stále řídit a bude o co stát, tedy ho bude radost řídit, tak proč ne. Myslím si, že pokud tahle možnost zmizí, tak to bude díky zákonodárcům, poptávka tu totiž vždy bude.
Avatar - praděda7
13. 10. 2016 15:44
Re: Ach jo,
...vystoupíš před cílem a necháš hledání místa na autu..............to jo, ale jak potom najdeš auto... >:D
14. 10. 2016 09:48
Re: Ach jo,
Proč bych ho hledal? Ještě u stolu vytáhnu telefon, zadám mu, kdy a kde má na mne čekat a je to. Problém je jiný... po dvouhodinovém obědě bys také mohl zjistit, že autu došel benzín, nebo že stojí na druhém konci města. :-) Problém zjištění, kde auto stojí, byl vyřešen (do jisté míry - v podzemních garážích to nefungovalo) před více než deseti lety a dnes ti to umí ukázat aplikace od automobilky.
13. 10. 2016 11:22
Re: Ach jo,
zbytočne sa vzrušuješ, naša generácia si to poctivo odkrúti volantom a tá budúca už o volant aj tak nestojí. Ty potrebuješ volant a máš ho, nextící potrebujú dispej a budú ho mať. Čo nás do toho, na čom budú jazdiť fejsbúkáči, tí si nebudú vyberať medzi bávom a medveďom, ale medzi icarom a windowscarom. Je to v pohode.
13. 10. 2016 12:40
Re: Ach jo,
Rád bych sdílel tvůj optimismus, že za 20 let ještě půjde koupit auto, které půjde normálně řídit! ;-)
Avatar - speedfred
13. 10. 2016 13:30
Re: Ach jo,
snáď nás ešte nechajú šoférovať za 20-30 rokov :-|
13. 10. 2016 13:41
Re: Ach jo,
jasné, že nechajú, to sú len také marketingovo politické bláboly. A keď ich zakážu predávať, treba kúpiť posledné kusy a starať sa o ne lepšie jak o manželku.
Avatar - TeeJay
13. 10. 2016 10:42
Zírám
No né, zase jednou hezká pětka? :-)

Jinak oceňuji, že u BMW ví, co je dobrý design, hrana v rohu zadního nárazníku z Accordu a stejný přechod kapes v předním nárazníku do blatníku Civic X :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
14. 10. 2016 01:00
Re: Zírám
To víš, každá špičková značka se dnes designově inspiruje u těch nejlepších v tomto ohledu..., samozřejmě mám také na mysli především Hondu a Toyotu. >:D >:-[]
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 10:44
U mně dobrý,
jen ty "luxury paket" verze na mně moc nefungují, stejně jako u sedmičky, čím míň chromu tím ta auta vypadají lépe, třeba rámeček mlhovek v chromu mi esteticky zcela bortí přední část, je to čajna jak prase.
Takže exterier bude chtít střídmost při práci s konfigurátorem, nejlépe základ nebo sport paket, anebo přitopit za mpaket, který vypadá líp než u F10, opravdová bída je ale nabídka barev. Interier je naprosto dle mého gusta, v podstatě v jakémkoliv zobrazeném provedení se mi líbí, velmi. Celkově má ode mně pětka za 1- . :yes:

P.S. Pro ty, co stále "pochybovali" o motorech, tříválec v pětce není, naopak osmiválec mimo M5 ano, na jednom z obrázků v galerii je celkem jasně vidět označení M550i.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - boost.
13. 10. 2016 11:15
Re: U mně dobrý,
U 530d je rozdíl -80 kg, 535iA/ 540i -95 kg. A to při zvětšení rozměrů (bohužel...) a pravděpodobně lepší standard výbavě.

To de.
Avatar - Dinar
13. 10. 2016 12:42
Re: U mně dobrý,
Ano, díval jsem se, 530d 1715 kg, to je při těch rozměrech hodně slušný, 540i dokonce 1670 kg, éčka se šestiválcem mají o 150 kg víc. Tak jen zbývá doufat, že nepo.serou nastavení podvozku a řízení. ;-)
13. 10. 2016 11:11
Co dodat?
Co dodat, prostě automobilová bomba v každém směru. Vidiš Bangle, jak vypadá opravdu elegantní Báwo, ty ignorante?!! :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - speedfred
13. 10. 2016 11:42
Re: Co dodat?
Po rokoch vypada aj Banglova e60 v m pakete parádne,samozrejme keď je neponičená.
Toto je ale ďaleko lepsie uz na foto,takze na živo by to mohlo byť bez toho chrómu krásne.
2er coupe nič-moc na fotkách ,ale v reálne je úžasná .
13. 10. 2016 12:07
Re: Co dodat?
No pro mě je Banglovská pětka učiněná hrůza - hlavně ta šikmá boční linie víka kufru s navazujícíma lampama - tak to měla už jenom 1. generace Kie Rio sedan! Do faceliftu byly taky hnusné výplně předních dveří s tím šikmým umístěním tlačítek a nikdy se mi nelíbila ani palubka. Prostě eklhaft, i když uznávám, že o něco menší než ta katastrofická Bagleho sedmička (hlavně před faceliftem)!
Avatar - speedfred
13. 10. 2016 12:41
Re: Co dodat?
no interier u e6x to bolo ozaj strohé a po čase aj hodne ošúpané.
F10 a toto parádny inetrier ,aspoň na fotkách.
Avatar - wakantanka
13. 10. 2016 13:38
Re: Co dodat?
ja ti neviem, ale Banglova 5 mi príde čím ďalej tým krajšia a zaujímavejšia, teda zvonka.
13. 10. 2016 16:14
Re: Co dodat?
Bangle byl myslím první, kdo totálně rozbil třídy, každá vypadala jinak a naprosto suverénně. A E60ka v M-paketu na M5 kolech je pořád nádherné auto, řekl bych nejhezčí Banglův počin vůbec. Když jsem viděl poprvé tu žraločí ploutev na hřbetě, byl jsem ztracen:)
Avatar - white label
14. 10. 2016 01:03
Re: Co dodat?
Obávám se, že zrovna u E60 ses neztratil pouze ty, ale bohužel především Bangle... ;-)
Avatar - wakantanka
14. 10. 2016 08:22
Re: Co dodat?
Mne sa E60 stále páči aj bez M-paketu, stačia pekné kolesá a to auto vyzerá z vonka stále výborne. Ale 7-er alebo 3-er z tej doby neviem prísť na chuť dodnes. Ťažko povedať čím to je, ale E60 bola a stále je pre mňa krásne zaujímavé auto.
13. 10. 2016 11:27
korigujem hodnotenie
Rychle sudy sa nie vzdy vyplatia a vzdy sa oplati pockat si na oficialne fotky. Vcera som to ohodnotil na 3. Z dnesnych ofiko fotiek je to o stupienok vyssie, davam znamku 2. Stale mi tam nie uplne smakuju tie zadne svetla. Zasluzili by si uz facelift >:D Na druhu stranku, profil vyborny, najma prednej casti, ktora posobi hodne dravo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
13. 10. 2016 16:39
Re: korigujem hodnotenie
Souhlasím. Teda na předku bych tedy možná trochu zkrátil přední převis... Zadní světla mi připadají jakoby o číslo až dvě větší než by bylo akorát...
13. 10. 2016 11:28
aj video ok
je to pekné, jak má byť. Je fakt, že zadné by som skrátil a že tie chrómy na hmlovkách vyzerajú jak pežot fejslift, ale to sú také prkotiny. Páči sa mi, že teraz je D3 pekne usadená a každý z nich si našiel svoj chlievik.
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2016 11:50
NUDA
NUDA, NUDA, NUDA
design vzrušující jak lednička s mrazákem s led osvětlením :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
13. 10. 2016 12:03
Moc pěkné
pilování stylu současné generace, absolutně nebyl žádný důvod pro nějakou divokou změnu. Je dobře, že odstranili hlavní přešlap současné pětky a to nevzhlednou příčnou spáru na předku kapoty a kapota je zase celistvá až k ledvinkám. Možná je to kravina, ale v mých očích to posunuje předek o dva levely výše.
Rozbalit vlákno
2
13. 10. 2016 13:00
Re: Moc pěkné
No hezčí to určitě je, ale každý větší ťukanec na předek se teď pořádně prodraží. Ale to majitele takového auta asi nepálí, to spíš pojišťovnu... :-)
13. 10. 2016 13:09
Re: Moc pěkné
No hezčí to určitě je, ale každý větší ťukanec na předek se teď pořádně prodraží. Ale to majitele takového auta asi nepálí, jen pojišťovnu... :-)
Avatar - Barry Lyndon
13. 10. 2016 13:24
hodnocení vzhledu je subjektivní, ale pokud má skutečně Cx =
na Cx = 0,22 totiž vůbec nevypadá (vypadá normálně). Trumfli tak MB v jeho parádní diciplině.

Mimochodem kolik že mají Škodovky? Už se dostaly alespoň pod 0,3? >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
13. 10. 2016 13:45
Re: hodnocení vzhledu je subjektivní, ale pokud má skutečně
Evidentně jsou natáčecí lamely v ledvinkách (viz obrázky 100, 101, 39, 41).

Co je ta kulatá díra v levé ledvince ale nevím (třeba na tom obrázku 39)
Avatar - speedfred
13. 10. 2016 14:34
Re: hodnocení vzhledu je subjektivní, ale pokud má skutečně
nočné videnie ??
14. 10. 2016 09:54
Re: hodnocení vzhledu je subjektivní, ale pokud má skutečně
No, evidentně - obvzlášť když je to na obrázku 131 přímo napsáno ;-)

Tu díru bych viděl jako vstup k nějakému čidlu, které by bylo stavěním lamel ovlivněno ??
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2016 15:37
U mě dostatečný
Což v případě BMW rozhodně není pochvalou. Zkrátka takový dobrý čtverec...

Ano, proti předchozí generaci má vzhled určitý benefit. Nicméně vozu chybí bohužel to nejzásadnější - vyváženost. Přední část je tak masivní, jako by pod kapotu chtěli cpát přinejmenším desetiválec. Začíná to už nezvykle mohutným předním převisem a vysokou kapotou, vzdálenost mezi motorovou přepážkou a přední nápravou je také až přehnaná. Celá kabina je tak výrazně posunutá vzad a vůbec neladí její lehkost s těžkopádnou přídí.

E-classe může být úplně v klidu, v Mnichově si evidentně řekli bližší košile než kabát.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
13. 10. 2016 16:43
Re: U mě dostatečný
asi záleží na vkusu toho kterého soudruha. Já vidím vnější design tohoto BMW na horší dvojku, zatímco MB-E sotva na čtyřku :-)
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2016 15:51
Bohužel
Další BMW, kde auto bez M-paketu vypadá podstatně líp 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2016 16:23
nic moc
Uvidíme, až se uvidíme, ale z fotek je to takové nic neříkající nevyvážené, prapodivně konzervativní auto. Při srovnání s E - klasse působí Mercedes dotaženěji, dynamičtěji a "lehčeji". Opticky BMW prohrává i v interiéru, který působí jak z o třídu nižšího auta. Na druhou stranu tohle všechno nahrává Alfě, pokud opravdu plánuje comeback do této třídy - kreslit auta umí a pokud jej i patřičně poskládají, tak by to tomuhle nemastnému neslanému kousku mohlo uloupit pár potenciálních kupců.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Londonbridge
13. 10. 2016 16:35
BMW...
Alfa urcite umi kreslit nadherne auta len to ma maly hacik ktory sa vola image a tam Alfa bodovat este dlho nebude...Este tam bol v minulosti problem kvality a spolahlivosti to budu musiet tiez napravit...Jednoducho za ten BMW znak na kapote zaplatia zakaznici pekny balik a inak to nebude...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
13. 10. 2016 18:01
Obočnatci z Istanbulu
Ten čumák se mi, stejně tak jako u nové 7er nelíbí. Je zde moc zdůrazněná šířka, ta linka vedoucí od ledvin přes světla. Zejména mi nesedí ten prvek nesoucí blinkr, který je právě do téhle linky posazen, nese a odráží světlo a vpodstatě tak působí jako další chromový prvek, což upozaďuje světlomety jako takové a zároveň nesedí k zažité tradici BMW ve střífdmém používání chromových prvků.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Skipper
13. 10. 2016 19:17
Nelíbí
Nemůžu si pomoct, ale to auto se nepovedlo. Jednak mám pocit, že BMW vykrádá samo sebe a že všechny dizsjnové prvky, které se na pětce objevili, jsem už viděl u jiných modelů. Přitom se 5er od zbytku produkce vždy lehce odlišovala. Teď ti vypadá, že 7er secspářila s 5er a jejích potomek pak s 2er. To ale není to nejhorší. Dle fotek je to auto vizuálně moc otylé a těžké. Přitom 5er byl vždy trochu atlet.
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2016 04:09
Ach jo
Jednoznačně zklamání ;-\ Interiér je z hlediska praktičnosti tragédie. Větší displej navigace za chvíli bude mít i e-UP, navíc je to zase ten hnusnej tablet zapíchnutej do palubky. Bože kde jsou naše kapličky? Kde je orientace na řidiče? A vůbec, kde je madlo dveří? Tvl, co to je?

Exteriér radši ani komentovat nebudu. A to už Baworáky jezdím 15 let.. :'-(
Rozbalit vlákno
0