Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
hned zkraje jsem měl problém rozeznat pětku a sedmičku a až časem se mi to podařilo. U mně dobrý. Kdo čekat, že z pětky bude třeba hatchback, aby byla nějaká změna, musí být zklamán😊
fOE
Na pochvalu. :yes:
Full LED v základu, ale blinkry LED nejsou. [odkaz]
LOL, tak beru zpet. Ze tam nacpou zarovicku, tomu se mi nechtelo verit. >😁
Nemela nahodou uz F10 LED blinkr vzdy a vsude?
Nemela nahodou uz F10 LED blinkr vzdy a vsude?
Pre-LCI xenon - LED blinkry všade
LCI xenon - vpředu klasické žárovičky blinkru
LCI full LED - LED blinkry všade
LCI xenon - vpředu klasické žárovičky blinkru
LCI full LED - LED blinkry všade
Pockat, to mi chces rict ze u F10 vazne s LCI zhorsili predni svetla tak ze do nich dali zarovicku, ikdyz v predFL byli vsude LED? Vim ze menili s LCI umistneni blinkru z klasickeho po stranach na linku nad celym svetlem, ale ze poFL delali i zarovickovou verzi me uplne obeslo. 😲
Je to tak, preface xenon měl led blinkry, vypadají jako komůrky v úle, poface tam má klasickou žárovku. Poface dostala f10 jako option full led světla, ta mají blinkr jako led proužek na horní hraně světel. 😉
simson33
"Steptronic se strategií řazení ovlivňovanou navigačními údaji" - to už nemá s řízením auta nic společného...
Snad chceš, aby samočinná převodovka řadila co nejlépe a pokud možno tě nijak neotravovala, ne? Pokud se má přiblížit tomu, jak to dělá člověk, musí umět plánovat dopředu. Ty také nezařadíš nahoru 50 metrů před stoupáním, když si myslíš, že to ten vyšší stupeň neutáhne. Nebo před zatáčkou, když víš, že budeš muset zpomalovat. Na trhu je to minimálně 6 let (pomalu končící A6-A8 to mají od uvedení na trh, stejně tak propojení se světlomety).
Určitě máš pravdu, já to spíš myslel tak, že je to další krok k autonomnímu řízení, kam všechny automobilky neomylně směřují a že se mi to vůbec nelíbí. Jasně, je to logické - na koních se taky už běžně nejezdí, tak proč by se mělo v autě řadit. Pokrok nezastavíš, za chvíli se nebude ani točit volantem, protože v autě žádný nebude. Nikomu to ale vadit nebude, protože se bude řešit nová úroveň propojení auta s mobilním telefonem. :no:
V téhle třídě jsou zkrátka samočinné převodovky standard. A ve chvíli, kdy mě neotravuje a prostě funguje, mi manuál nijak nechybí. Pozorování převodovky, jak je dobrá, mi přineslo i radost. Protože to není jednoduché a je vidět, jak si na tom dali záležet. To je něco, co dokáži ocenit.
Mimo sportovních aut budu o manuální uvažovat asi jen u levnějších aut, kde je nabídka kolikrát nic moc (pokud je například motor relativně slabý, neumím si moc dobře představit, že bych si připlatil za převodovku, která ho ještě víc otupí).
Mimo sportovních aut budu o manuální uvažovat asi jen u levnějších aut, kde je nabídka kolikrát nic moc (pokud je například motor relativně slabý, neumím si moc dobře představit, že bych si připlatil za převodovku, která ho ještě víc otupí).
Ale určitě vidíš, že u automatického řazení to nekončí. Řekl bych, že automatické řízení je opravdu blíže, než si mnoho lidí myslí. Osobně tipuju, že přespříští generace S-Klasse už v některých zemích bude mít povolení pro autonomní jízdu.
A až se to stane, tak začne odpočítávání...
A až se to stane, tak začne odpočítávání...
A jak jsem v minulosti napsal, jsou situace, kdy bych to ocenil. Například při parkování ve městě, kdybych si mohl vystoupit před cílem a mohl nechat hledání místa na autu. Nebo bych nemusel řešit, že si dám k jídlu víno. Krásná je možnost volby. Takže pokud to auto budu moci stále řídit a bude o co stát, tedy ho bude radost řídit, tak proč ne. Myslím si, že pokud tahle možnost zmizí, tak to bude díky zákonodárcům, poptávka tu totiž vždy bude.
...vystoupíš před cílem a necháš hledání místa na autu..............to jo, ale jak potom najdeš auto... >😁
Proč bych ho hledal? Ještě u stolu vytáhnu telefon, zadám mu, kdy a kde má na mne čekat a je to. Problém je jiný... po dvouhodinovém obědě bys také mohl zjistit, že autu došel benzín, nebo že stojí na druhém konci města. 😄 Problém zjištění, kde auto stojí, byl vyřešen (do jisté míry - v podzemních garážích to nefungovalo) před více než deseti lety a dnes ti to umí ukázat aplikace od automobilky.
zbytočne sa vzrušuješ, naša generácia si to poctivo odkrúti volantom a tá budúca už o volant aj tak nestojí. Ty potrebuješ volant a máš ho, nextící potrebujú dispej a budú ho mať. Čo nás do toho, na čom budú jazdiť fejsbúkáči, tí si nebudú vyberať medzi bávom a medveďom, ale medzi icarom a windowscarom. Je to v pohode.
Rád bych sdílel tvůj optimismus, že za 20 let ještě půjde koupit auto, které půjde normálně řídit! 😉
TeeJay
No né, zase jednou hezká pětka? 😄
Jinak oceňuji, že u BMW ví, co je dobrý design, hrana v rohu zadního nárazníku z Accordu a stejný přechod kapes v předním nárazníku do blatníku Civic X :yes: >😒]
Jinak oceňuji, že u BMW ví, co je dobrý design, hrana v rohu zadního nárazníku z Accordu a stejný přechod kapes v předním nárazníku do blatníku Civic X :yes: >😒]
To víš, každá špičková značka se dnes designově inspiruje u těch nejlepších v tomto ohledu..., samozřejmě mám také na mysli především Hondu a Toyotu. >😁 >😒]
Dinar
jen ty "luxury paket" verze na mně moc nefungují, stejně jako u sedmičky, čím míň chromu tím ta auta vypadají lépe, třeba rámeček mlhovek v chromu mi esteticky zcela bortí přední část, je to čajna jak prase.
Takže exterier bude chtít střídmost při práci s konfigurátorem, nejlépe základ nebo sport paket, anebo přitopit za mpaket, který vypadá líp než u F10, opravdová bída je ale nabídka barev. Interier je naprosto dle mého gusta, v podstatě v jakémkoliv zobrazeném provedení se mi líbí, velmi. Celkově má ode mně pětka za 1- . :yes😒br />
P.S. Pro ty, co stále "pochybovali" o motorech, tříválec v pětce není, naopak osmiválec mimo M5 ano, na jednom z obrázků v galerii je celkem jasně vidět označení M550i.
Takže exterier bude chtít střídmost při práci s konfigurátorem, nejlépe základ nebo sport paket, anebo přitopit za mpaket, který vypadá líp než u F10, opravdová bída je ale nabídka barev. Interier je naprosto dle mého gusta, v podstatě v jakémkoliv zobrazeném provedení se mi líbí, velmi. Celkově má ode mně pětka za 1- . :yes😒br />
P.S. Pro ty, co stále "pochybovali" o motorech, tříválec v pětce není, naopak osmiválec mimo M5 ano, na jednom z obrázků v galerii je celkem jasně vidět označení M550i.
U 530d je rozdíl -80 kg, 535iA/ 540i -95 kg. A to při zvětšení rozměrů (bohužel...) a pravděpodobně lepší standard výbavě.
To de.
To de.
Ano, díval jsem se, 530d 1715 kg, to je při těch rozměrech hodně slušný, 540i dokonce 1670 kg, éčka se šestiválcem mají o 150 kg víc. Tak jen zbývá doufat, že nepo.serou nastavení podvozku a řízení. 😉
Arese
Co dodat, prostě automobilová bomba v každém směru. Vidiš Bangle, jak vypadá opravdu elegantní Báwo, ty ignorante?!! 😄
Po rokoch vypada aj Banglova e60 v m pakete parádne,samozrejme keď je neponičená.
Toto je ale ďaleko lepsie uz na foto,takze na živo by to mohlo byť bez toho chrómu krásne.
2er coupe nič-moc na fotkách ,ale v reálne je úžasná .
Toto je ale ďaleko lepsie uz na foto,takze na živo by to mohlo byť bez toho chrómu krásne.
2er coupe nič-moc na fotkách ,ale v reálne je úžasná .
No pro mě je Banglovská pětka učiněná hrůza - hlavně ta šikmá boční linie víka kufru s navazujícíma lampama - tak to měla už jenom 1. generace Kie Rio sedan! Do faceliftu byly taky hnusné výplně předních dveří s tím šikmým umístěním tlačítek a nikdy se mi nelíbila ani palubka. Prostě eklhaft, i když uznávám, že o něco menší než ta katastrofická Bagleho sedmička (hlavně před faceliftem)!
no interier u e6x to bolo ozaj strohé a po čase aj hodne ošúpané.
F10 a toto parádny inetrier ,aspoň na fotkách.
F10 a toto parádny inetrier ,aspoň na fotkách.
ja ti neviem, ale Banglova 5 mi príde čím ďalej tým krajšia a zaujímavejšia, teda zvonka.
Bangle byl myslím první, kdo totálně rozbil třídy, každá vypadala jinak a naprosto suverénně. A E60ka v M-paketu na M5 kolech je pořád nádherné auto, řekl bych nejhezčí Banglův počin vůbec. Když jsem viděl poprvé tu žraločí ploutev na hřbetě, byl jsem ztracen😊
Mne sa E60 stále páči aj bez M-paketu, stačia pekné kolesá a to auto vyzerá z vonka stále výborne. Ale 7-er alebo 3-er z tej doby neviem prísť na chuť dodnes. Ťažko povedať čím to je, ale E60 bola a stále je pre mňa krásne zaujímavé auto.
Elixir
Rychle sudy sa nie vzdy vyplatia a vzdy sa oplati pockat si na oficialne fotky. Vcera som to ohodnotil na 3. Z dnesnych ofiko fotiek je to o stupienok vyssie, davam znamku 2. Stale mi tam nie uplne smakuju tie zadne svetla. Zasluzili by si uz facelift >😁 Na druhu stranku, profil vyborny, najma prednej casti, ktora posobi hodne dravo.
Souhlasím. Teda na předku bych tedy možná trochu zkrátil přední převis... Zadní světla mi připadají jakoby o číslo až dvě větší než by bylo akorát...
Nonsens
je to pekné, jak má byť. Je fakt, že zadné by som skrátil a že tie chrómy na hmlovkách vyzerajú jak pežot fejslift, ale to sú také prkotiny. Páči sa mi, že teraz je D3 pekne usadená a každý z nich si našiel svoj chlievik.
Ham.
pilování stylu současné generace, absolutně nebyl žádný důvod pro nějakou divokou změnu. Je dobře, že odstranili hlavní přešlap současné pětky a to nevzhlednou příčnou spáru na předku kapoty a kapota je zase celistvá až k ledvinkám. Možná je to kravina, ale v mých očích to posunuje předek o dva levely výše.
No hezčí to určitě je, ale každý větší ťukanec na předek se teď pořádně prodraží. Ale to majitele takového auta asi nepálí, to spíš pojišťovnu... 😄
No hezčí to určitě je, ale každý větší ťukanec na předek se teď pořádně prodraží. Ale to majitele takového auta asi nepálí, jen pojišťovnu... 😄
Barry Lyndon
na Cx = 0,22 totiž vůbec nevypadá (vypadá normálně). Trumfli tak MB v jeho parádní diciplině.
Mimochodem kolik že mají Škodovky? Už se dostaly alespoň pod 0,3? >😁
Mimochodem kolik že mají Škodovky? Už se dostaly alespoň pod 0,3? >😁
Evidentně jsou natáčecí lamely v ledvinkách (viz obrázky 100, 101, 39, 41).
Co je ta kulatá díra v levé ledvince ale nevím (třeba na tom obrázku 39)
Co je ta kulatá díra v levé ledvince ale nevím (třeba na tom obrázku 39)
rohYpnol
Což v případě BMW rozhodně není pochvalou. Zkrátka takový dobrý čtverec...
Ano, proti předchozí generaci má vzhled určitý benefit. Nicméně vozu chybí bohužel to nejzásadnější - vyváženost. Přední část je tak masivní, jako by pod kapotu chtěli cpát přinejmenším desetiválec. Začíná to už nezvykle mohutným předním převisem a vysokou kapotou, vzdálenost mezi motorovou přepážkou a přední nápravou je také až přehnaná. Celá kabina je tak výrazně posunutá vzad a vůbec neladí její lehkost s těžkopádnou přídí.
E-classe může být úplně v klidu, v Mnichově si evidentně řekli bližší košile než kabát.
Ano, proti předchozí generaci má vzhled určitý benefit. Nicméně vozu chybí bohužel to nejzásadnější - vyváženost. Přední část je tak masivní, jako by pod kapotu chtěli cpát přinejmenším desetiválec. Začíná to už nezvykle mohutným předním převisem a vysokou kapotou, vzdálenost mezi motorovou přepážkou a přední nápravou je také až přehnaná. Celá kabina je tak výrazně posunutá vzad a vůbec neladí její lehkost s těžkopádnou přídí.
E-classe může být úplně v klidu, v Mnichově si evidentně řekli bližší košile než kabát.
asi záleží na vkusu toho kterého soudruha. Já vidím vnější design tohoto BMW na horší dvojku, zatímco MB-E sotva na čtyřku 😄
coubes
Uvidíme, až se uvidíme, ale z fotek je to takové nic neříkající nevyvážené, prapodivně konzervativní auto. Při srovnání s E - klasse působí Mercedes dotaženěji, dynamičtěji a "lehčeji". Opticky BMW prohrává i v interiéru, který působí jak z o třídu nižšího auta. Na druhou stranu tohle všechno nahrává Alfě, pokud opravdu plánuje comeback do této třídy - kreslit auta umí a pokud jej i patřičně poskládají, tak by to tomuhle nemastnému neslanému kousku mohlo uloupit pár potenciálních kupců.
Londonbridge
Alfa urcite umi kreslit nadherne auta len to ma maly hacik ktory sa vola image a tam Alfa bodovat este dlho nebude...Este tam bol v minulosti problem kvality a spolahlivosti to budu musiet tiez napravit...Jednoducho za ten BMW znak na kapote zaplatia zakaznici pekny balik a inak to nebude...
Pekelná Micinka
Ten čumák se mi, stejně tak jako u nové 7er nelíbí. Je zde moc zdůrazněná šířka, ta linka vedoucí od ledvin přes světla. Zejména mi nesedí ten prvek nesoucí blinkr, který je právě do téhle linky posazen, nese a odráží světlo a vpodstatě tak působí jako další chromový prvek, což upozaďuje světlomety jako takové a zároveň nesedí k zažité tradici BMW ve střífdmém používání chromových prvků.
Skipper
Nemůžu si pomoct, ale to auto se nepovedlo. Jednak mám pocit, že BMW vykrádá samo sebe a že všechny dizsjnové prvky, které se na pětce objevili, jsem už viděl u jiných modelů. Přitom se 5er od zbytku produkce vždy lehce odlišovala. Teď ti vypadá, že 7er secspářila s 5er a jejích potomek pak s 2er. To ale není to nejhorší. Dle fotek je to auto vizuálně moc otylé a těžké. Přitom 5er byl vždy trochu atlet.
DeTomaso
Jednoznačně zklamání ;-\ Interiér je z hlediska praktičnosti tragédie. Větší displej navigace za chvíli bude mít i e-UP, navíc je to zase ten hnusnej tablet zapíchnutej do palubky. Bože kde jsou naše kapličky? Kde je orientace na řidiče? A vůbec, kde je madlo dveří? Tvl, co to je?
Exteriér radši ani komentovat nebudu. A to už Baworáky jezdím 15 let.. 😢
Exteriér radši ani komentovat nebudu. A to už Baworáky jezdím 15 let.. 😢
vydechama, jsou na nem modry a cerveny tecky, tak to mam na mysli, je (nebo spis byla) to bezna vec u vsech BMW, konkurence to nema a protoze se jedna o zdanlivou malickost, kdo nema s BMW zkusenost, vetsinou o tom ani nevi.
co s tím [odkaz] SOUDRUZI 😄 kde se stala chyba [odkaz] ? 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
(Dnes jenom 4 patra smajlíků, nějak nám vadneš.)
hochu, to je tím stářím a poločasem rozpadu [odkaz] a vzdalováním se od slunce s čím dál menší energijí, neboj taky ti zvadne anebo vyschne 😉 >😁
Jasně, teorii jste objasnili níž. A prakticky? Nikdy jsem u automatiké klimy neměl pocit, že bych musel něco extra regulovat.
Já třeba nevím jestli v tom "jedu sám" ale první co v jakémkoliv autě udělám je že ty střední výdechy úplně vypnu. Nevyhovuje mi nic jiného než vzduch na okno nebo na nohy nebo kombinace, ale asi to bude mou výškou kde mi ten proud vzduchu co vane přes okno akorát tak dráždí mé poslední zbytky vlasů na hlavě >😒] Takové kolečko mi osobně tedy nejen že chybět nebude, ale navíc pro mě uvolnilo místo pro důležitější prvky ovládání. Výše zmíněnému "motorkáři" však jistě chybět bude.