Diskuse

BMW 6 Coupé (F13): Oficiální premiéra, fotogalerie, video

13.3.2011

Z Mnichova dnes přišla novina o velkém kupé, které bude na silnicích dělat velkou radost.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 13.03.2011  12:16

    velmi...

    americke ;)
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 13.03.2011  13:17

    Vysvětlete mi PROČ...

    Cabrio diody pro blinkr nemá, a Coupe má??? Proč jako??? Ví to někdo?
    Kdo mi to zodpoví, získá diodovou Nobelovku. Fakt by mě to zajímalo :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 13.03.2011  13:40

      « Re: Vysvětlete mi PROČ...

      Na kterých snímcích to vidíš?
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 13.03.2011  17:27

        « Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

        Zde Cabr: [odkaz]

        Zde Coup: [odkaz]

        + ta světelná optika je v hlavních světlometech taky úplně jiná... to je fakt divné.
        • 00 Reagovat !

          foto ryman

          ryman 13.03.2011  18:13

          « Re: Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

          mě se zdá, že ty světlomety nejsou stejné (ale může to být klidně úhlem focení).. tak možná proto..
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 13.03.2011  18:32

            « Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

            Podívej se pořádně.
            • 00 Reagovat !

              foto Johny-Rico

              Johny.Rico 13.03.2011  18:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

              :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto ryman

              ryman 13.03.2011  21:12

              « Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

              jasne, ja nemyslel vnitrek, ale zdalo se mi, ze tvarove nejsou stejne, konkretne pravy roh, ale jak na to tak koukam, tak tvarove stejne budou, jen vnitrek bude jiny, a proc? to je snad fuk ne.. beztak to bude v priplatkove vybave..
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 13.03.2011  18:27

          « Re: Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

          Napadlo mě několikero vysvětlení - světlomety na coupé přijdou až po faceliftu a je to jen lákadlo, jsou rozdíly v legislativních požadavcích na různých trzích, coupé má jinou verzi světel, přičemž světla coupé jsou pokročilejší a budou k dispozici jako výbava (na vybraných trzích), cabrio nafoceno se základní verzí, popř. v době focení cabria nebyla k dispozici pokročilá verze nebo se jedná teaser od BMW k odzkoušení reackí a pozornosti širší veřejnosti a nikdy se nebudou sériově montovat.
          • 00 Reagovat !

            foto Johny-Rico

            Johny.Rico 13.03.2011  18:56

            « Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

            Takže bychom cca 3-4 roky čekali na FL (no spíš ty 3), abychom si mohli pořídit ty krásné světla s diodami? Je to možné! Bylo by to ale divné, protože každá automobilka vždy to co vystavila hned zařadila do prodeje.

            K tomu cabru a základními světly; Jsou to jasně halogeny. Z toho, co vidím u Coupe je mi patrné, že xenon tam asi vymřel (nevidím baňku), protože to vypadá na diody v hlavních světlometech.

            Jsem zvědav, jak se to vyvine.
            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 13.03.2011  22:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vysvětlete mi PROČ...

              Ještě je tu možnost, že se objeví s novou M6, což by mohlo být dříve.
  • 00 Reagovat !

    foto super7

    super7 13.03.2011  13:49

    velké coupé

    po všech těch tragických zprávách, které se denně valí "z agentur", je tohle pro mě malá útěcha, že aspoň něco na tom světě ještě funguje.. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 13.03.2011  13:51

    f-13 Luckyfighter

    U mě za 1. To dobré z minulé generace zůstalo, ta červená mu náramně sluší a díky pohledné zadní části vypadá cabrio se střechou dole stejně lákavě jako coupé (se střechou nahoře >:D ).
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 13.03.2011  14:14

      « Re: f-13 Luckyfighter

      Souhlasím, opravdu povedený kousek od BMW! Ode mě taky 1. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  14:00

    Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

    BMW uz nesklada ram karoserie z umele hmoty a ruznych casti.

    Nyni je opet titerny. :no:

    Napriklad a stlpiky, to je co? Ked na to spadne srna a nie kamion tak z vodica nic nezostane.

    Za design cista 5.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 13.03.2011  14:32

      « Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

      Zbytek rozumu si nechal v nicku, z "myšlení" máš za špinavých 5. :-O >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 13.03.2011  15:01

        « Re: Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

        Toto je diskusia o autach a nie osobnych utokoch.

        Z logickeho myslenia a spravania, mas vyhadzov. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 13.03.2011  19:18

          « Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

          I diskuse o autech může mít alespoň minimální "inteligenční" úroveň, která zrovna tobě naprosto schází (nesoudím jen podle jednoho příspěvku), takže o nějakém logickém myšlení (natož svém) tu můžeš psát opravdu jen teoreticky...

          P.S. To, že se ti případně jakékoli auto osobně nelíbí, je ten nejmenší problém..., ale i to se dá napsat s reálně "zdravým rozumem"...
          • 00 Reagovat !

            foto zdravy-rozum

            zdravy rozum 13.03.2011  19:20

            « Re: Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

            Toto je diskusia o autach a nie osobnych utokoch.

            Z logickeho myslenia a spravania, mas vyhadzov. :no: :no:
            • 00 Reagovat !

              foto zdravy-rozum

              zdravy rozum 13.03.2011  19:25

              « Re: Re: Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

              a preco nejdes tam kde je libi nelibi?
      • 00 Reagovat !

        foto ryman

        ryman 13.03.2011  18:15

        « Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

        >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto zdravy-rozum

          zdravy rozum 13.03.2011  19:20

          « Re: Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

          Toto je diskusia o autach a nie osobnych utokoch.

          Z logickeho myslenia a spravania, mas vyhadzov. :no: :no:
          • 00 Reagovat !

            foto ryman

            ryman 13.03.2011  21:17

            « Re: Re: Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

            klidni se.. nikdo tady na tebe neutoci ani ti nenadava.. bylo ti jen slusne receno, ze tady pises nesmysly.. coz je objektivni fakt. to ze tobe pripada, ze tady jsou vsichni divni a jen ty jsi letadlo je tvoje subjektivni vnimani reality, ktere se se zdravym rozumem vubec neshoduje..
    • 00 Reagovat !

      foto zdravy-rozum

      zdravy rozum 13.03.2011  15:02

      « Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

      by som doplnil, ze auto ako celok je puhy podvod. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 13.03.2011  19:24

        « Re: Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

        Otazne zostava, ci by sa dalo vybrat nieco lepsie.

        Napriklad firemani, by mohli oponovat ze Borscaky krasne horia, a na prednej palivovej nadrzi maju aj dokonale prisposobenu bateriu.

        Snad len mercedes. Skoda tak vela aut sa vyraba a ked kupe tak len par moznosti. Ostatne aston, mclaren a podobne su uz ina kategoria.

    • 00 Reagovat !

      foto Andromeda

      Andromeda 13.03.2011  16:10

      « Re: Vsimnete si ze kvuli soudnim sporum

      Diskuze pod plážovým Rinspeedem už je historie 8-s ...
  • 00 Reagovat !

    foto THE-KLF-

    THE KLF ™ 13.03.2011  14:48

    Spotreba

    U nových BMW hlavne beznínových motorov to vyzerá, že onedlho sa nám bude v nádrži sám beznín vyrábať, aspoň čo sa týka papierových hodnôt. Klobúk dole.
    A realita?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2011  14:52

    ....

    škoda že nezůstali ty super zpětný zrcátka a skleněná střecha asi taky nebude jako na konceptu

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto JayJay3

    JayJay3 13.03.2011  15:00

    Z bocnihu profilu zklamani...

    ...hlavne diky dlouhymu previsu, takze zadek pusobi dost tezkopadne, zbytek je ale :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MAP2009

    MAP2009 13.03.2011  15:27

    Design

    posledních modelů BMW je pro mě zklamáním
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 13.03.2011  19:02

      « Re: Design

      A jaké mínění máš o X6? :-) Dle toho, co jsi napsal se vsadím, že kdyby tehda měla X5 50i, bereš ji. Prootže jsi chtěl ale pořádně suvko a reaktorem, vzal jsi X6, co? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto MAP2009

        MAP2009 13.03.2011  19:16

        « Re: Re: Design

        No já x6 nepočítám do posledních modelů. Přece jenom je na trhu už myslím tři roky. X5 mě nikdy nebrala. Ale spíš mám na mysl tuhle šestku a pak předchozí pětku. Měl jsem 530D s M paketem a dodnes mě přijde designově daleko dravější než současná pětka. Neříkám že byla lepší, ale co se desginu týká....
        • 00 Reagovat !

          foto fuzzy

          fuzzy 13.03.2011  21:41

          « Re: Re: Re: Design

          S porovnáním staré 5 v M paketu se současnou naprosto souhlasím. Pětka si sjednocení designu odnesla podle mě zdaleka nejhůř.

          Jinak tahle nová 6 se mi líbí tak na 8/10, slovy řečeno - pecka! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 13.03.2011  18:35

    Šestka

    Minulá šestka si u mě moc sympatií nezískala, asi hlavně kvůli designu... a asi i proto, že jako kupátko by mi stačila i trojka. Nová generace je z venku o hodně lepší, ale zase interiér mě moc neoslovil. Příliš strohé linky středového panelu, příliš stříbrných doplňků na dveřích, podivné napasování palubky na dveře... a kde je ruční brzda? Jasně, efektní obšití kůží a špičkové materiály asi pochyby rozptýlí... ale na pohled nic moc
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.03.2011  21:49

      « Re: Šestka

      Ja až taký kritický nie som, ale predpokladám, že mimo obdobnej super vybavenej verzie (koža na palubovke a pod.) to bude dosť strohé. Plus opticky sa mi javí stredový tunel ako veľmi široký a zrejme obmedzujúci.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2011  18:39

    Pro koho ještě je stará šestka víc?

    Mě tenhle počin připadá jako Di-Caprio vedle Belmonda (minulá řada 6)... Charisma je fuč... Za chvíli vážně začnu chodit na krásná auta koukat jen do bazaru....
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 13.03.2011  18:59

      « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

      Trefil jsi to... a nebudeš tam chodit jen abys okukoval, ale aby sis mohl taky aspoň pořídit plnotučný V8, V/R6 a tak... kdo ty motory bude v bazaru mít za 5 let, vydělá.
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 13.03.2011  19:13

      « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

      To je možné, ale z DiCapria vyrostl dle mého názoru velmi dobrý herec, což platí i pro novou 6er. Nedalo se čekat, že bude nadále pokračovat Bangelovo pojetí designu, nenapadá mě, k jakému herci minulou 6er přirovnat, ale Belmondo by to určitě nebyl.
      • 00 Reagovat !

        foto T613

        T613 13.03.2011  19:19

        « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

        Luke Perry >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 13.03.2011  19:42

          « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

          Jo, Luke Perry a "Final Storm", to by taky docela sedlo... ;-)

          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 13.03.2011  20:11

            « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

            co si komu udělal, že ses na to díval? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 13.03.2011  20:18

              « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

              Neboj nedíval, jen jsem si vygůgloval ten název... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto T613

                T613 13.03.2011  20:25

                « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                jo to říkají všichni "co znají název nějakého braku" >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 13.03.2011  20:37

                  « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                  Jak víš, že je to brak, že bys to už viděl... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto T613

                    T613 13.03.2011  20:42

                    « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                    viděl jsem to hodnocení - 6% >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 13.03.2011  20:47

                      « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                      Aha, tak toho jsem si vůbec nevšiml... >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Pekelna-Micinka

                  Pekelná Micinka 13.03.2011  20:40

                  « Re: Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                  Ale je i dost filmů, který neobstáli před kritikou, mají svoje chyby a i tak jsou zajímavý, pro mě třeba horor Island of the Dead.
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 13.03.2011  19:43

          « Re: Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

          >:D Bohužel, ten už má Porsche.. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 13.03.2011  19:45

            « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

            Jak bohužel? >:-[]
            Má Porsche, dvě děti, dva psy... a prase... :-)

            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Pekelna-Micinka

              Pekelná Micinka 13.03.2011  20:00

              « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

              "U nás se proslavil díky seriálu BEVERLY HILLS 90210." To byla narážka na to, že v tomto seriálu jezdil s černým 356. ;-) Ale to ty nemůžeš vědět, protože si v autosalónu rozjímal, jestli černou nebo bílou. >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 13.03.2011  20:07

                « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                Z BEVERLY HILLS jsem viděl tak pět minut a i podle nich věřím, že jsem o nic nepřišešel, nebo? ;-)
                I to rozjímání o černé a bílé by bylo vrcholným projevem "intelektualismu", ve srovnání s pravidelným sledováním podobného seriálu... >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Pekelna-Micinka

                  Pekelná Micinka 13.03.2011  20:11

                  « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                  >:D to každopádně. Dneska už to samozřejmě vidím jinak, ale jako mladej jsem se na to těšil, chodilo to v neděli od 6 na Nově. Ach, kde jsou ty bezstarostný časy... [odkaz] PS. je to až to čtvrtý auto, co se objeví v záběru, kdyby si to nepoznal. >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Navtech

                  Navtech 13.03.2011  20:29

                  « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

                  Jasně, Brendo! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 13.03.2011  19:34

        « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

        Souhlas, Belmondova kariéra byla velmi dlouhá, to se o Banglově 6er určitě říct nedá.
        Ani jednoho z těch herců nijak zvlášť nemusím, ale když už, tak určitě raději toho DiCapria, který "zraje" poměrně slušně. A hlavně Belmondo není třeba Delon, proti němu je to spíš jen takový "šašek" (myšleno v dobrém).

        P.S. K minulé šestce by se asi nejlíp hodil Jean Marais, respektivě spíš jeho známá role a stejnojmenný film "Hrbáč", evokující neslavně proslulé Bangleovo víko kufru (7er/6er)...

        [odkaz]
        ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Pekelna-Micinka

          Pekelná Micinka 13.03.2011  19:51

          « Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

          Zajímavé, jak ten až francouzsky působící zadek, zejména kvůli světlům vyvolává asociace s francouzskými herci. Mě žádný příznačný "ksicht" nenapadá, ne proto, že by se zadek minulé 6er nelíbil, ale zkrátka proto, že bych takovýto příměr prostě nezvolil. Navíc jsem zjistil, že z hlavy neznám žádného německého herce, takže ani charakterního.
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 13.03.2011  22:42

          « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

          Di Caprio skutečně zraje velmi slušně. Jak jsem ho kdysi z neznalosti vysloveně nesnášel, tak dnes před některými jeho výkony smekám. Doporučuji pozornosti v Česku prakticky nesehnatelný film Total Eclipse, kde Leo hraje Arthura Rimbauda.

        • 00 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 14.03.2011  08:41

          « Re: Re: Pro koho ještě je stará šestka víc?

          Tak když to říká podomní prodavač hrnců a ovčích houní, nelze než souhlasit >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Magistr

    Magistr 13.03.2011  18:45

    Bez manuálu

    Ne že by to bylo nějaké překvapení, ale žádný atmosférický motor a zejména žádná ruční převodovka :-( Přitom minimálně k šestiválci má BMW "v regále" i manuál.

    Naopak pokud jde o design, jednoznačně :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 13.03.2011  18:54

    Nechápu

    ty negativní ohlasy v diskuzi. BMW představilo klasické velké kupé téměř dokonalých proporcí, s dravčím pohledem, skvělou technikou a interiérem. Vždyť přece tohle je přesně to, po čem tady "purističtí fans" BMW stále volají.
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 13.03.2011  19:03

      « Re: Nechápu

      Ta * (zadek) je ukázková, ale z profilu ten xicht... no nevim... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 13.03.2011  19:40

        « Re: Nechápu

        Myslím, že ve skutečnosti s možností vnímat hloubku prostoru to bude ok
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 13.03.2011  20:23

    6er

    Kupé je snad ještě nádhernější než cabrio (pokud to ještě vůbec lze). Absolutní čistota linií, moderní prvky, zkrátka vytříbený design, kterému nechybí nic. Navíc chválím BMW za dobře zvolenou barvu prezentovaných vozů (narozdíl od 1 M). Taky chválím redakci za přiložené fotky historických kupé od BMW, radost pohledět :yes:
    Myslím, že zde opět máme leadra třídy a nositele nejmodernějších technologií :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 13.03.2011  20:42

      « Re: 6er

      Ta barva presentovaná na 1M není úplně nepodobná...,i když tenhle odstín je znatelně povedenější...
      [odkaz]
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 13.03.2011  21:06

        « Re: Re: 6er

        Už jsem ti to psal pod Aventadorem, ta barva na 6er je evidentně červená - nevím jak ve skutečnosti, ale fotky porovnáváme stejný, takže jestli ti to "táhne" do oranžova, pak je to tvým monitorem. Porovnej barvu na prazích, tam je stín. [odkaz]
        [odkaz]

        Čistě pro srovnání - barvu 1M na téhle fotce bych přirovnal k té oraanžovočervené na Aventadoru.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 13.03.2011  21:27

          « Re: 6er

          A tenhle rozdíl je taky jen monitorem? ;-)

          [odkaz]
          [odkaz]

          První odkaz má blíž k oranžovo-hnědé 1M, druhý k červeno-oranžovému Aventadoru.
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 13.03.2011  21:47

            « Re: Re: 6er

            Ne není, první je evidentně studiová fotka, nějak nasvícená, to druhé je venku . Bohužel stále je tam je rozdíl, protože zatímco ta první je spíše blízká Aventadoru, jak ho známe z fotek od ACZ, tak ta druhá je zcela jasně nasvícená bílým světlem a tudíž o nějakém nádechu do oranžova nemůže být řeč. Opět se vracím k mým odkazům - ty prahy nejsou nijak zvlášť osvětleny a tedy zkerslení barvy dané nasvícením je minimální. Podívej jak oranžová je jednička nasvícená nažloutlým světlem od (asi zapadajícího) sluníčka. [odkaz] A porovnej v obdobné situaci 6er [odkaz] PS. nechci se po tobě vozit, chtěl bych, abychom to oba měli příležitost vidět stejně (byť názory se můžeme lišit).
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 13.03.2011  22:12

              « Re: 6er

              Jasně, že je 6er červenější, než 1M (a tím podobnější Aventadoru), ale určitá podobnost (i když menší) je i mezi 6 er a 1M, záleží hodně na konkrétní fotce/světlu. Aventador je taky na některých fotkách vyloženě oranžový a ne červenooranžový...
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 13.03.2011  23:53

                « Re: Re: 6er

                Řekl bych, že podobnost barev u BMW bude ovlivněná těmi částečkami, co vytvářejí metalický efekt, je možné, že jejich část má shodnou barvu nebo odrazivé vlastnosti a tak se barva chová při nasvícení slunečním světlem podobně, kdežto ve stínu se tento efekt neaplikuje, takže více vynikne "barvivo" a základní odstín. To co linkuješ bych já, z toho co vidím, už označil jako červenooranžové.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 14.03.2011  00:08

                  « Re: 6er

                  To víčko nádrže Aventadoru je na hraně. Každopádně je spíš čistě oranžové, než čistě červené...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Pekelna-Micinka

                    Pekelná Micinka 14.03.2011  00:41

                    « Re: 6er

                    Barva na Aventadoru bude dost specifická a asi má perleťový efekt, což nevím, zda, ale mohlo by ho mít i BMW. Každopádně na hranách je to víčko oranžové, na ploše je to taková ta "mrkev", rozhodně ten základ tý barvy je sytější než na té 1er M, a více do červena než ta pěkná "pomerančová"¨oranžová na Murcielagu. Tady je hezky vidět jak ta barva "pracuje" [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 13.03.2011  21:14

        « Re: Re: 6er

        Nepodobná není, ale na 6er je to taková vínová moc příjemná barva, na 1 M to je oranžová vyblitina ošklivá.
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  21:49

    No fakt vidim certa idem inam

    Oni zidobolsevci tak vypadaju, napriklad africania nie ale tito hej.

    VW ma teraz vo vyskume tensie predne nosniky, ze to prejde cez krash testy, pritom ADAC povedela ze crash testy su prilis slabe a sluzia len ako albi pre automobilky.

    Skoda ma velmi nekvalitne auta fabia, octavia supreb krash testy otras.

    Vidim certa vo vedeni ako riaditela idem prec. Podvod, odrb. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 13.03.2011  21:51

      « Re: No fakt vidim certa idem inam

      nechoď pryč! budeme smutní! Ty jsi naše světlo na konci tunelu!
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 13.03.2011  21:57

        « Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

        Existence Coltu M1911 je, zdá se, naprosto opodstatněná. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Cara-Binieri

          Cara Binieri 13.03.2011  21:59

          « Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

          Tady je M1911 málo...
          • 00 Reagovat !

            foto T613

            T613 13.03.2011  22:01

            « Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

            tohle už je pomalu na odstřel admina ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto Cara-Binieri

              Cara Binieri 13.03.2011  22:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

              Dávají Eddieho Murphyho, to se asi nepracuje... :-)
              Škoda, mohla to být fajn diskuse.
              • 00 Reagovat !

                foto T613

                T613 13.03.2011  22:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

                já se bavím >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Cara-Binieri

                  Cara Binieri 13.03.2011  22:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

                  Mě je z postiženejch akorát tak smutno. :-)
                  Tenhle schytal místo Alzheimera spíš zásah židobolševikem...
                  • 00 Reagovat !

                    foto T613

                    T613 13.03.2011  22:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

                    kdo ví co se mu v mládí stalo :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 13.03.2011  22:16

                    « Re: No fakt vidim certa idem inam

                    Tenhle by potřeboval spíš pár pořádných ran "živým" bolševníkem... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto T613

                      T613 13.03.2011  22:17

                      « Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

                      není to příliš málo kruté? >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 13.03.2011  22:38

                        « Re: No fakt vidim certa idem inam

                        Není, teda pokud by se to udělal pořádně...
                        • 00 Reagovat !

                          foto T613

                          T613 13.03.2011  22:51

                          « Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

                          jdu do toho s tebou!
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 13.03.2011  22:58

                            « Re: No fakt vidim certa idem inam

                            Už nám chybí jen pořádný bolševník...
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 13.03.2011  21:59

          « Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

          jsem věděl, že jednou dostaneš rozum >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Pekelna-Micinka

            Pekelná Micinka 13.03.2011  22:11

            « Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

            Vždyť jsem psal, ES'
            A
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 13.03.2011  22:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

              udělej si už něco s tou klávesnicí ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Pekelna-Micinka

                Pekelná Micinka 13.03.2011  22:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

                Chtěl jsem říct, že jsem psal, že v p M
                • 00 Reagovat !

                  foto T613

                  T613 13.03.2011  22:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No fakt vidim certa idem inam

  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  21:55

    Ja byt BMW tak sa to hanbim ukazat

    Auto je zastarale. A stlpiky su naprd slabe, cela konstrukcia skeletu je titerna.

    Riaditelia vyzeraju ako certi, zidobolsevici, ako Klaus. Porste podvod.

    Preco nie je clanok normalny, teda ja hodnotiaci a kriticky. Nie je to puhy opis, ale ked nieco chvalim napisem aj zel veci.

    Farba a tvar sedaciek je naprd ked sedite v alobale. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 13.03.2011  21:56

      « Re: Ja byt BMW tak sa to hanbim ukazat

      čím se živíš? nebo z tebe udělali nezaměstnaného? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  21:57

    Lebo to tam je ako zidovka vybera farby.

    Lebo to tam je ako zidovka vybera farby.

    O to nejde, ale co je na auite nove oproti hrozne nebezpecnemu predchodcovi co sa pri bocnych narazoch rozletel na casti?
    • 00 Reagovat !

      foto zdravy-rozum

      zdravy rozum 13.03.2011  21:58

      « Re: Lebo to tam je ako zidovka vybera farby.

      Inak mne sa paci anic proi nej nemam, ale to maju byt fotky o autae anie osobne veci.

      Co je na tych fotkach o aute? Nic. Len farby a tvary a vyroba.

      A auto je kde.

      preco takyto podvod?
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 13.03.2011  21:58

      « Re: Lebo to tam je ako zidovka vybera farby.

      že ho nemáš?
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 13.03.2011  22:04

        « Re: Re: Lebo to tam je ako zidovka vybera farby.

        A preco by som ho mal mat?

        Kolko ty mas rokov? 12 alebo 3,5?
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 13.03.2011  22:04

          « Re: Re: Re: Lebo to tam je ako zidovka vybera farby.

          já mám tři světelné roky :-)
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 14.03.2011  11:03

            « Re: Re: Re: Re: Lebo to tam je ako zidovka vybera farby.

            Napis mu neco ze StarTreku, treba ze mas 14 kerikamu, nebo tak neco... On je urcite z nejake hodne vzdalene galaxie >:D
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  22:01

    To je ako modna prehliadka

    ludia, farby, tvary, vyroba

    A auto samotne? Kde je jeho prevratna bezpecnost oproti predchadzajucej generacii?

    Kde je vyssia spolahlivost?

    kde je erogonomia?

    Kde je zdravotna nezvadnost?

    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 13.03.2011  22:03

      « Re: To je ako modna prehliadka

      kde je zdravý rozum??
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 13.03.2011  22:05

        « Re: Re: To je ako modna prehliadka

        Presne kde?

        BMW ho ma ale nie dostatok. Su podli ale nevedia ze sa to nevyplati.

        Napriklad zidia klamu a podvadzaju a potom sa nad nimi skoro nikto nezlutuje a kazia to ostatnym normalnym zidom. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 13.03.2011  22:08

          « Re: Re: Re: To je ako modna prehliadka

          koukám, že zdravý rozum nikde :-)
      • 00 Reagovat !

        foto zino

        zino 13.03.2011  22:41

        « Re: Re: To je ako modna prehliadka

        >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 13.03.2011  22:02

    BMW CUP 6

    Mně se snad na starý kolena ještě začnou líbit bavoráci... Ať koukám, jak koukám, ať hledám jak hledám, na tom autě nejde nalézt jedinou vadu, jedinej kaz.

    Velké coupé, stylový ideál posledních padesáti let. Auto sedí, je přičaplé k silnici, přední kapota, ty sbíhající se linie směrem ke znaku BMW, to je doslova fantastické. Tvar (přimhouřených) ledvin, podmračené oči... dravec k pohledání. V kontrastu k tomu absolutně elegantní boční silueta, špičkově dimenzované chrom rámečky kolem oken a pak záď... tak myslím, že v zádi to Mnichov zvládá opravdu na úrovni maximálního mixu německého technického a italského uměleckého stylu. Záď je nejen bavoráckou, ale evropskou událostí roku.

    Tohle je bavorák, který vizuálně přepsal sám sebe.

    BRAVO BMW :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto zdravy-rozum

      zdravy rozum 13.03.2011  22:06

      « Re: BMW CUP 6

      Vykasli sa na to..
      malo mieta na naohy vpredu.

      V BMW si pokazis gule alebo pochvu, zaparenia, kvasinky atd...
    • 00 Reagovat !

      foto zino

      zino 13.03.2011  22:40

      « Re: BMW CUP 6

      :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  22:02

    Co maju vsetci vodici BMW?

    Sparene prirodzenia. Pravu nohu mozno dat len dolava.
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 13.03.2011  22:10

      « Co maju vsetci vodici BMW?

      vzhledem k tomu, že se množíš zřejmě buněčným dělením jako stejně geniální Sheldon, tak se tě tento problém netýká a můžeš si ho v klidu koupit :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 13.03.2011  23:48

        « Re: Co maju vsetci vodici BMW?

        Jenže dr.Cooper je vysoce morální bytost. Mě se spíš zdá, že se matelkova DNA záhadně protla s komunistou na kreku. 8-s Tohle je na ban...
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  22:41

    Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

    je teraz aktualny clanok

    [odkaz]

    Pritom to nie je pravda.
    Predsa Gross, cesky zidovsky premier, ukradol statne peniaze a teraz ked ma ist pre odhalenie penaznych tokov svajciarskou policiou do basy, tak je na webe len clanok, ze vystupuje z politickej strany pre ktoru kradol, po tom co si vacsina cechov zvolila.

    Teda Cesi sami chcu, aby ich Zidia okradali, a nie naopak.

    Praroubek ´vypada ako zid uz z kilometra. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto zdravy-rozum

      zdravy rozum 13.03.2011  22:43

      « Re: Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

      No a BMW nam ukazuje roznych zidov miesto auta.

      To su co ako krasni alebo co?

      Cak nech ukatzu auto samotne. Nie? Alebo to je nejaka PR pre stat Israel?

      Nieco ako reklama na CSob v kazdom zadku?

      Takzvane vtlacanie do pamate? Iste. :no: :no: :no:
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 13.03.2011  22:45

        « Re: Re: Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

        BMW auto ukaz.
        Nie zamestnacov, na tych su zvedavi len uchylaci. Ja nie.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.03.2011  22:49

          « Re: Re: Re: Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

          zdravy rozum , mam pocit, že keby ťa niekto 5 minut hladkal po hlave, začneš pľuť
          • 00 Reagovat !

            foto zdravy-rozum

            zdravy rozum 13.03.2011  22:55

            « Re: Re: Re: Re: Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

            No hej zid slintaju.

            Napriklad aj ked isli za Kajfasom a Anaiasom tak rabini pluli, ked ich Jesus hladkal po hlavach. To vo filme ale iste aj bezne, kedd ta to napadlo bez priciny.

            Sa daj nejako liecit to sa da. Niekedy nemusi to byt epilepsia. Chod na interne alebo endokrino.

            Drzim ti palce. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto zdravy-rozum

              zdravy rozum 13.03.2011  22:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

              To teraz od aprila mozes ista na odborna aj sam bez predpidu praktika. daj si aj secondo opinion. Tu je diskusia o autach. A ja nie som specializaciou internista.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 13.03.2011  23:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

                ty niesi svojpravny, však?
              • 00 Reagovat !

                foto mariachi

                mariachi 14.03.2011  10:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poláci za války ve velkém okrádali židy, ukazuje kniha

                Odkud ty ses tu vlastne vzal?

                Nechces tam zase tahnout zpatky?
  • 00 Reagovat !

    foto zino

    zino 13.03.2011  22:43

    Chory rozum...

    zdravy rozum nam ochorel... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto zdravy-rozum

      zdravy rozum 13.03.2011  22:50

      « Re: Chory rozum...

      Tak nie si tak daleko.

      Teraz je to aktualna tema aj na novinky.cz.
      [odkaz]

      Ide o to ze clanok tu nie je o aute ale o zidovskych zamestnancoch. Co by pred 20 rokmi bolo nepredstavitelne. Ludia postupne hlupnu.

      O aute nic, zidov pofotenych plno.
      Ptotm niekomu hrabne a mysli si ze vsetci su taki ako ti z vedenia BMW co maju tie otrasne fotky na svedomi, tie to o BMW a aj tie z koncentrakov tam to zacalo rovnako. Vila tugendat, 90 percent pravnikov v berline zidov potom sa niet co cudovat.

      Ten isty system. Podvod.

      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 13.03.2011  22:52

        « Re: Re: Chory rozum...

        Pritom ani nie su vhodni.

        napriklad nemozu byt objektivne pravnikmi lebo su prilis navyknuti na podvod a tak sa nimi aj stali.
      • 00 Reagovat !

        foto zino

        zino 13.03.2011  22:55

        « Re: Re: Chory rozum...

        ty tu o čom točíš? Nezabudol si ráno na tabletky?
        • 00 Reagovat !

          foto zdravy-rozum

          zdravy rozum 13.03.2011  22:57

          « Re: Re: Re: Chory rozum...

          Pluli rabini po hladkani.

          No a lekara chod na iny web. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 14.03.2011  10:54

          « Re: Re: Re: Chory rozum...

          Cesky to neni.

          A slovensky asi taky ne...

          Co to, kruci, je? :-O
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 13.03.2011  23:00

    Clanok o BMW a ao BMW nic

    Pofoteni zamestnaci ,farby tvary, PR pre zidovske etnikum na fotkach. Vtlacanie asociacii zidov a drahych aut do vnimania ludi a podvedomej pamate.

    Velmi nebezpecne.
    Toto vyvolava prenasledovanie nevinnych zidov.

    Nie vsetci zidia su zli.
    Najblizsie clanok o aute, a jeho technike a vyznamnych zmenach bezpecnosti errgonomie a pohodlia, zdravotnych otazok atd.
    • 00 Reagovat !

      foto zino

      zino 13.03.2011  23:19

      « Re: Clanok o BMW a ao BMW nic

      že ty si si dnes fúkol? (ale poriadne...)
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 14.03.2011  10:58

        « Re: Re: Clanok o BMW a ao BMW nic

        A to si predstav, ze i tohle ma volebni pravo...
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 14.03.2011  09:07

    Ale my potrebujeme nieco ine ako farbicky a tvary

    Toto treba v BMW riesit!!!!

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto zdravy-rozum

      zdravy rozum 14.03.2011  09:09

      « Re: Ale my potrebujeme nieco ine ako farbicky a tvary

      Presne ako som vcera pisal

      A stlpik karoserie pri celnom okne, nemozu byt take smiesne pliesky.

      Keby bol na tom Sharane riadny A stlpik, aspon 3 krat tak pevnejsi(neznamena tazsi) tak mohli prezit.

      Jednoducho, zidobolsevici v BMW a VW ukaazuju ludom farbicky a tvary a auto ako take je nanic.
      • 00 Reagovat !

        foto zdravy-rozum

        zdravy rozum 14.03.2011  09:11

        « Re: Re: Ale my potrebujeme nieco ine ako farbicky a tvary

        A pisal som dokonca aj o srne a kamione.

        Tunajsi smejdi ako 825 galaxia a im podobni namiesto toho aby vymyslali ako auto zlepsit, a objektivne v diskusii hodnotit pridavali len svoje zidobolsevicke dristy. :no: :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto zdravy-rozum

          zdravy rozum 14.03.2011  12:52

          « Re: Re: Re: Ale my potrebujeme nieco ine ako farbicky a tvary

          A VW to uplne zabil tym ze bezpecnost znizuje, ze staci ked sa splnia crash testy EuroNCAP pritom ADAC jednoznacne uviedol ze tie testy su len akoze, laibi pre automobilky.
  • 00 Reagovat !

    foto zdravy-rozum

    zdravy rozum 14.03.2011  15:56

    Celych 90% ctenaru Auto.cz hodnoti alobal pozitivne

    Jak muze nekdo tohle ohodnotit na 1 nebo 2.

    Vzdyt je to alobalovej srot, titerny plisky. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto HitmanPB

      HitmanPB 16.03.2011  02:10

      « Re: Celych 90% ctenaru Auto.cz hodnoti alobal pozitivne

      Ježiš Ty si ale * 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto CIZEK

    CIZEK 17.03.2011  17:57

    bravo

    Opravdu povedený vůz, ale u mě stejně vyhrává první generace (635CSi) to bývalo teprve fáro a i dnes, když ho vidím tak mi doslova vyrazí dech.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli: Už se loučil s manželkou Lenkou a jejich dětmi

Ztraceného dobrodruha zachránili na poslední chvíli:…

Byl ztracený v odlehlé džungli mezi znesvářenými kmeny domorodců a navíc dostal smrtící malárii. Britský…

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

 

iSport.cz

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím duelu chyboval už podruhé

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím…

Sudí Miroslav Zelinka upřel fotbalistům Sparty Praha v závěru pátečního utkání 14. kola první ligy proti Jihlavě…

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má být zlatá bunda

Česká móda pro olympiádu v Koreji je venku, hitem má…

S ukrytým zlatem poletí čeští reprezentanti na olympiádu do korejského Pchjongčchangu. Hitem kolekce, která byla…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…