jasne, ja nemyslel vnitrek, ale zdalo se mi, ze tvarove nejsou stejne, konkretne pravy roh, ale jak na to tak koukam, tak tvarove stejne budou, jen vnitrek bude jiny, a proc? to je snad fuk ne.. beztak to bude v priplatkove vybave..
Napadlo mě několikero vysvětlení - světlomety na coupé přijdou až po faceliftu a je to jen lákadlo, jsou rozdíly v legislativních požadavcích na různých trzích, coupé má jinou verzi světel, přičemž světla coupé jsou pokročilejší a budou k dispozici jako výbava (na vybraných trzích), cabrio nafoceno se základní verzí, popř. v době focení cabria nebyla k dispozici pokročilá verze nebo se jedná teaser od BMW k odzkoušení reackí a pozornosti širší veřejnosti a nikdy se nebudou sériově montovat.
Takže bychom cca 3-4 roky čekali na FL (no spíš ty 3), abychom si mohli pořídit ty krásné světla s diodami? Je to možné! Bylo by to ale divné, protože každá automobilka vždy to co vystavila hned zařadila do prodeje.
K tomu cabru a základními světly; Jsou to jasně halogeny. Z toho, co vidím u Coupe je mi patrné, že xenon tam asi vymřel (nevidím baňku), protože to vypadá na diody v hlavních světlometech.
U mě za 1. To dobré z minulé generace zůstalo, ta červená mu náramně sluší a díky pohledné zadní části vypadá cabrio se střechou dole stejně lákavě jako coupé (se střechou nahoře >:D ).
I diskuse o autech může mít alespoň minimální "inteligenční" úroveň, která zrovna tobě naprosto schází (nesoudím jen podle jednoho příspěvku), takže o nějakém logickém myšlení (natož svém) tu můžeš psát opravdu jen teoreticky...
P.S. To, že se ti případně jakékoli auto osobně nelíbí, je ten nejmenší problém..., ale i to se dá napsat s reálně "zdravým rozumem"...
klidni se.. nikdo tady na tebe neutoci ani ti nenadava.. bylo ti jen slusne receno, ze tady pises nesmysly.. coz je objektivni fakt. to ze tobe pripada, ze tady jsou vsichni divni a jen ty jsi letadlo je tvoje subjektivni vnimani reality, ktere se se zdravym rozumem vubec neshoduje..
U nových BMW hlavne beznínových motorov to vyzerá, že onedlho sa nám bude v nádrži sám beznín vyrábať, aspoň čo sa týka papierových hodnôt. Klobúk dole.
A realita?
A jaké mínění máš o X6? :-) Dle toho, co jsi napsal se vsadím, že kdyby tehda měla X5 50i, bereš ji. Prootže jsi chtěl ale pořádně suvko a reaktorem, vzal jsi X6, co? :-)
No já x6 nepočítám do posledních modelů. Přece jenom je na trhu už myslím tři roky. X5 mě nikdy nebrala. Ale spíš mám na mysl tuhle šestku a pak předchozí pětku. Měl jsem 530D s M paketem a dodnes mě přijde designově daleko dravější než současná pětka. Neříkám že byla lepší, ale co se desginu týká....
Minulá šestka si u mě moc sympatií nezískala, asi hlavně kvůli designu... a asi i proto, že jako kupátko by mi stačila i trojka. Nová generace je z venku o hodně lepší, ale zase interiér mě moc neoslovil. Příliš strohé linky středového panelu, příliš stříbrných doplňků na dveřích, podivné napasování palubky na dveře... a kde je ruční brzda? Jasně, efektní obšití kůží a špičkové materiály asi pochyby rozptýlí... ale na pohled nic moc
Ja až taký kritický nie som, ale predpokladám, že mimo obdobnej super vybavenej verzie (koža na palubovke a pod.) to bude dosť strohé. Plus opticky sa mi javí stredový tunel ako veľmi široký a zrejme obmedzujúci.
Mě tenhle počin připadá jako Di-Caprio vedle Belmonda (minulá řada 6)... Charisma je fuč... Za chvíli vážně začnu chodit na krásná auta koukat jen do bazaru....
Trefil jsi to... a nebudeš tam chodit jen abys okukoval, ale aby sis mohl taky aspoň pořídit plnotučný V8, V/R6 a tak... kdo ty motory bude v bazaru mít za 5 let, vydělá.
To je možné, ale z DiCapria vyrostl dle mého názoru velmi dobrý herec, což platí i pro novou 6er. Nedalo se čekat, že bude nadále pokračovat Bangelovo pojetí designu, nenapadá mě, k jakému herci minulou 6er přirovnat, ale Belmondo by to určitě nebyl.
"U nás se proslavil díky seriálu BEVERLY HILLS 90210." To byla narážka na to, že v tomto seriálu jezdil s černým 356. ;-) Ale to ty nemůžeš vědět, protože si v autosalónu rozjímal, jestli černou nebo bílou. >:-[]
Z BEVERLY HILLS jsem viděl tak pět minut a i podle nich věřím, že jsem o nic nepřišešel, nebo? ;-)
I to rozjímání o černé a bílé by bylo vrcholným projevem "intelektualismu", ve srovnání s pravidelným sledováním podobného seriálu... >:-[]
>:D to každopádně. Dneska už to samozřejmě vidím jinak, ale jako mladej jsem se na to těšil, chodilo to v neděli od 6 na Nově. Ach, kde jsou ty bezstarostný časy... [odkaz] PS. je to až to čtvrtý auto, co se objeví v záběru, kdyby si to nepoznal. >:-[]
Souhlas, Belmondova kariéra byla velmi dlouhá, to se o Banglově 6er určitě říct nedá.
Ani jednoho z těch herců nijak zvlášť nemusím, ale když už, tak určitě raději toho DiCapria, který "zraje" poměrně slušně. A hlavně Belmondo není třeba Delon, proti němu je to spíš jen takový "šašek" (myšleno v dobrém).
P.S. K minulé šestce by se asi nejlíp hodil Jean Marais, respektivě spíš jeho známá role a stejnojmenný film "Hrbáč", evokující neslavně proslulé Bangleovo víko kufru (7er/6er)...
Zajímavé, jak ten až francouzsky působící zadek, zejména kvůli světlům vyvolává asociace s francouzskými herci. Mě žádný příznačný "ksicht" nenapadá, ne proto, že by se zadek minulé 6er nelíbil, ale zkrátka proto, že bych takovýto příměr prostě nezvolil. Navíc jsem zjistil, že z hlavy neznám žádného německého herce, takže ani charakterního.
Di Caprio skutečně zraje velmi slušně. Jak jsem ho kdysi z neznalosti vysloveně nesnášel, tak dnes před některými jeho výkony smekám. Doporučuji pozornosti v Česku prakticky nesehnatelný film Total Eclipse, kde Leo hraje Arthura Rimbauda.
Ne že by to bylo nějaké překvapení, ale žádný atmosférický motor a zejména žádná ruční převodovka :-( Přitom minimálně k šestiválci má BMW "v regále" i manuál.
ty negativní ohlasy v diskuzi. BMW představilo klasické velké kupé téměř dokonalých proporcí, s dravčím pohledem, skvělou technikou a interiérem. Vždyť přece tohle je přesně to, po čem tady "purističtí fans" BMW stále volají.
Kupé je snad ještě nádhernější než cabrio (pokud to ještě vůbec lze). Absolutní čistota linií, moderní prvky, zkrátka vytříbený design, kterému nechybí nic. Navíc chválím BMW za dobře zvolenou barvu prezentovaných vozů (narozdíl od 1 M). Taky chválím redakci za přiložené fotky historických kupé od BMW, radost pohledět :yes:
Myslím, že zde opět máme leadra třídy a nositele nejmodernějších technologií :yes::yes:
Už jsem ti to psal pod Aventadorem, ta barva na 6er je evidentně červená - nevím jak ve skutečnosti, ale fotky porovnáváme stejný, takže jestli ti to "táhne" do oranžova, pak je to tvým monitorem. Porovnej barvu na prazích, tam je stín. [odkaz]
[odkaz]
Čistě pro srovnání - barvu 1M na téhle fotce bych přirovnal k té oraanžovočervené na Aventadoru.
Ne není, první je evidentně studiová fotka, nějak nasvícená, to druhé je venku . Bohužel stále je tam je rozdíl, protože zatímco ta první je spíše blízká Aventadoru, jak ho známe z fotek od ACZ, tak ta druhá je zcela jasně nasvícená bílým světlem a tudíž o nějakém nádechu do oranžova nemůže být řeč. Opět se vracím k mým odkazům - ty prahy nejsou nijak zvlášť osvětleny a tedy zkerslení barvy dané nasvícením je minimální. Podívej jak oranžová je jednička nasvícená nažloutlým světlem od (asi zapadajícího) sluníčka. [odkaz] A porovnej v obdobné situaci 6er [odkaz] PS. nechci se po tobě vozit, chtěl bych, abychom to oba měli příležitost vidět stejně (byť názory se můžeme lišit).
Jasně, že je 6er červenější, než 1M (a tím podobnější Aventadoru), ale určitá podobnost (i když menší) je i mezi 6 er a 1M, záleží hodně na konkrétní fotce/světlu. Aventador je taky na některých fotkách vyloženě oranžový a ne červenooranžový...
[odkaz]
Řekl bych, že podobnost barev u BMW bude ovlivněná těmi částečkami, co vytvářejí metalický efekt, je možné, že jejich část má shodnou barvu nebo odrazivé vlastnosti a tak se barva chová při nasvícení slunečním světlem podobně, kdežto ve stínu se tento efekt neaplikuje, takže více vynikne "barvivo" a základní odstín. To co linkuješ bych já, z toho co vidím, už označil jako červenooranžové.
Barva na Aventadoru bude dost specifická a asi má perleťový efekt, což nevím, zda, ale mohlo by ho mít i BMW. Každopádně na hranách je to víčko oranžové, na ploše je to taková ta "mrkev", rozhodně ten základ tý barvy je sytější než na té 1er M, a více do červena než ta pěkná "pomerančová"¨oranžová na Murcielagu. Tady je hezky vidět jak ta barva "pracuje" [odkaz]
Mně se snad na starý kolena ještě začnou líbit bavoráci... Ať koukám, jak koukám, ať hledám jak hledám, na tom autě nejde nalézt jedinou vadu, jedinej kaz.
Velké coupé, stylový ideál posledních padesáti let. Auto sedí, je přičaplé k silnici, přední kapota, ty sbíhající se linie směrem ke znaku BMW, to je doslova fantastické. Tvar (přimhouřených) ledvin, podmračené oči... dravec k pohledání. V kontrastu k tomu absolutně elegantní boční silueta, špičkově dimenzované chrom rámečky kolem oken a pak záď... tak myslím, že v zádi to Mnichov zvládá opravdu na úrovni maximálního mixu německého technického a italského uměleckého stylu. Záď je nejen bavoráckou, ale evropskou událostí roku.
Tohle je bavorák, který vizuálně přepsal sám sebe.