Po velké ofenzívě Mercedesu s jeho BLUETECem přichází se svou čistou dieselovou technikou za Američany také BMW. Pozornost však není zaměřována na supernízkou spotřebu, ale na mimořádnou dynamiku spojenou s čistým provozem.
Pokud jste traktorista,taxikář nebo člověk s autem pracující
tak jistě ano.Ale kde jsou emoce,adrenalin blesková reakce?
To naftě chybí.Slyšet zvuk třeba 4.4BMW při startování a rozeběhu to jsou emoce.Šlápnu a jedu hned žádný turbo díry atd.Nedávno jsem měl půjčené A5 Tdi automat.Nechápu jak si někdo tohle auto může koupit-pokud nehodnotíme jak vypadá a jak precizně má provedený interiér.Vypadá jako sporťák a na semaforech chrochtá-automat samozřejmě zatáčku nepozná tudíž předem nepodřadí v druhé polovině potřebujete rychle vyjet a vono to nepodřadí a je tam díra.Sportovní auta mají být v manuálu a benzín pro zvuk. kulisu i V8.
Taky miluju benzin, V8 a manual, ale treba Porsche ma automaty, se kterejma se projizdej a vyjizdej zatacky jedna basen. Chce to ale jinou techniku jizdy, takze se ucit, se ucit, se ucit :-) Myslim ale, ze tohle neni mireny na ty nejsportovneji zalozeny ridice, ale na beznyho uzivatele a tam to rozhodne splni vsechno co to splnit ma. Jo a na Audi mi nesahejte!!! >:-[] Jinak jako idealni auto bych bral Audi Q7 se vzduchovym podvozkem z X5 a motorem z 535d, pokud bych kaslal na naftu, tak pak nema Cayene chybu (krome spotreby). Jako limuzinu zase jedine A8, na vyblbnuti Prsche Cayman S. HOWK.
Je to vec názoru. Podľa mňa nie je dôležitý ani tak druh motora, ako jeho objem a počet valcov. Všetko záleží od naladenia motora, výfuku atď a nemyslím si, že by diesel nejak zaostával za benzínom. Najkrajší zvuk majú veľké turbodiesly v kamiónoch, možno mi dáte za pravdu, ak ste sa v tom niekto viezli, ten pocit zo sily motora je perfektný.
Nejsem taxikář, ani traktorista a e svém zaměstnání ujedu ročně kolem 50 tis km. Řídím rád, ale adrenalin mi řízení už nepřináší. Pro zajímavost: řidičský průkaz mám 37 let. Za volantem si nepotřebuji dokazovat, že mám dostatečně velké péro a bleskové reakce. Lepší je předvídat, co toho druhého může v tom jeho mozečku, nadopovaného falešnou představou o vlastní výjimečnosti, napadnout za hovadinu. To všechno pochopíš, až překročíš svůj první milion km. Včetně faktu, že s dieselem se vždy jezdí mnohem lépe!
boze ty si .....! Co do mna rypes? Nemas ine na praci? Vies co? Toto bola poslenda reakcia na teba! A mozes si menit IP kolko chces...nie je zle mat kamarata admina V TCOME ;-)
Si len slaboduchy user dsl od telecomu ;-)
HOWK A MAJ SA!
nereagujte na neho. Nech nema zivnu podu. Ma v profile kontakt na ICQ a rad si s nim pokecam tam. Tu je diskusia o inom ;-)
A s "anonymom" sa nebavim ;-)
:yes::yes: Presne tak...adrenalin prinasi paragliding a ne jezdeni jako prase...i kdyz oboji muze skoncit frakturou lebky...pri tom paraglidingu obvykle jen vlastni...na silnici takovej vul zabije slusneho ridice naftaku ;-\
...provozni zazitky,bezte si o kus dal treba k ST.Zde je na prvnim miste ekologieee!!!!!(co treba k tomu,,prdnout"jeste vodu a premenit naftu v,,emulzi"./uz jsem o tom cet,ale-kdovijak by to reagovalo s mocovinou......
Ani ja niesom taxikar a najazdim 50t rocne. Mam 28r. Ked sa pozrem spatne tak mozem byt vdacny ze som v zdravi prezil svoje roky jazdenia. Silne auta, maly rozum a ziadny strach. Teraz uz rozumnejsi viem ze 10-15 minut nic neznamena a radsej si jazdu vyhutnam ako byt strnuly a bat sa co nastane. Takze dajte mi Porsche nech ma baby zeru ale radsej s motorom 1,6 nech sa nezabijem >:D a hlavne nikomu neublizim!!!
Maly vykon motoru jeste neni zarukou bezpecne jizdy - spise zcela naopak. Naproti tomu vhodny diesel uz svoji mentalitou je zasadnim elementem bezpecnosti - dokaze vychovat ridice tak, aby byl predvidavejsi, vyrovnanejsi, ohleduplnejsi.
Proto je jasne, z jakych lidi se bezne rekrutuji priznivci benzinovy aut a naopak.
Benzín i nafta mají svoje. Moderní diesely rozhodně nemají citelné turbolagy. Problém je samozřejmě charakteristika osmiventilů. Druhá věc je kultura projevu, než se diesel zahřeje tak je to zvlášť v zimě fakt hrůza.
Ádo, Audi vyrábí A5 s motorem 3.0 TDi v Quattru, také vyrábí A5 s motorem 2,7 TDi s automatem a jen předním náhonem. No a také vyrábí S5 s motorem V8 (asi 350 PS) s manuálem v quattru.
Vždy prosím porovnávej porovnatelné, a ne "hrušky s jablky!"
Díky!
Tohle je všechno super,ale zapomíná se,že normální Američan si kupuje každé 3-4 roky nové auto tam vše asi bude fungovat.
No a vraťme se do Čech ta doba bude jistě dvojnásobná,kvalita nafty kolísavá a servisní střediska méně kvalitní a výrazně dražší to nemluvím o silnicích.Chci tím napsat,že u nás tyto přetechnizované motory trpí.Taxikář nedá dopustit na 2.5D 20v
od Merc. a offrouďák na 4.2D v Landcruiseru.Proč asi?
Nerekl bych, ze jeste stale plati, ze vice elektroniky v motorech, znamena i vetsi kazivost. Mozna to obecne platilo zacatkem noveho milenia, kdy napr. takovej Medak mel dost znacne problemy s elektronikou vubec, ale zda se, ze casem se to vychytalo a dnes se neda tvrdit, ze by se tyto nove a elektronikou nadupane motory kazily nejak vice, nez-li by bylo zdravo... Je ale pravda, ze nove motory jsou extremne nachylne na kvalitu paliva a tudiz, pokud u nas netankujes u nejakejch "shitovejch" no-name pump nekde v Horni-dolni, abys v dobre vire naivne usetril par babek za cenu oddelani motoru..., ale u serioznich a zavedenych distributoru jako jsou Shell, OMV apod., bys nemel mit problem. :-!
Tesi me, ze ciste turbo diesly se chystaji pro Ameriku. Zato tady v Evrope si to smlsnem - diky dvojimu emisnimu metru neni zadna takova vec potreba, limity zdravi neskodneho CO2 splni ropaky hrave a co se tyce NOx a sazi ... kdo by se s tim zatezoval (krome zdravotnich pojistoven).