Technika
Tohle je všechno super,ale zapomíná se,že normální Američan si kupuje každé 3-4 roky nové auto tam vše asi bude fungovat.
No a vraťme se do Čech ta doba bude jistě dvojnásobná,kvalita nafty kolísavá a servisní střediska méně kvalitní a výrazně dražší to nemluvím o silnicích.Chci tím napsat,že u nás tyto přetechnizované motory trpí.Taxikář nedá dopustit na 2.5D 20v
od Merc. a offrouďák na 4.2D v Landcruiseru.Proč asi?
No a vraťme se do Čech ta doba bude jistě dvojnásobná,kvalita nafty kolísavá a servisní střediska méně kvalitní a výrazně dražší to nemluvím o silnicích.Chci tím napsat,že u nás tyto přetechnizované motory trpí.Taxikář nedá dopustit na 2.5D 20v
od Merc. a offrouďák na 4.2D v Landcruiseru.Proč asi?
Jakoze X5 3.0sd po ctyrech letech provozu (servisu BMW) nepojede? ...si delas srandu, ze jo? 😄
Nerekl bych, ze jeste stale plati, ze vice elektroniky v motorech, znamena i vetsi kazivost. Mozna to obecne platilo zacatkem noveho milenia, kdy napr. takovej Medak mel dost znacne problemy s elektronikou vubec, ale zda se, ze casem se to vychytalo a dnes se neda tvrdit, ze by se tyto nove a elektronikou nadupane motory kazily nejak vice, nez-li by bylo zdravo... Je ale pravda, ze nove motory jsou extremne nachylne na kvalitu paliva a tudiz, pokud u nas netankujes u nejakejch "shitovejch" no-name pump nekde v Horni-dolni, abys v dobre vire naivne usetril par babek za cenu oddelani motoru..., ale u serioznich a zavedenych distributoru jako jsou Shell, OMV apod., bys nemel mit problem. :-!
BMW to mají licencované od Daimlera!
Když už tak od Daimler AG 😉
Volkswagen AG, Audi AG, Škoda Auto a. s. a SEAT S.A. to rovněž mají licencované od Daimler AG 😄
Tesi me, ze ciste turbo diesly se chystaji pro Ameriku. Zato tady v Evrope si to smlsnem - diky dvojimu emisnimu metru neni zadna takova vec potreba, limity zdravi neskodneho CO2 splni ropaky hrave a co se tyce NOx a sazi ... kdo by se s tim zatezoval (krome zdravotnich pojistoven).
tak jistě ano.Ale kde jsou emoce,adrenalin blesková reakce?
To naftě chybí.Slyšet zvuk třeba 4.4BMW při startování a rozeběhu to jsou emoce.Šlápnu a jedu hned žádný turbo díry atd.Nedávno jsem měl půjčené A5 Tdi automat.Nechápu jak si někdo tohle auto může koupit-pokud nehodnotíme jak vypadá a jak precizně má provedený interiér.Vypadá jako sporťák a na semaforech chrochtá-automat samozřejmě zatáčku nepozná tudíž předem nepodřadí v druhé polovině potřebujete rychle vyjet a vono to nepodřadí a je tam díra.Sportovní auta mají být v manuálu a benzín pro zvuk. kulisu i V8.
Si len slaboduchy user dsl od telecomu 😉
HOWK A MAJ SA!
A s "anonymom" sa nebavim 😉
Proto je jasne, z jakych lidi se bezne rekrutuji priznivci benzinovy aut a naopak.
Vždy prosím porovnávej porovnatelné, a ne "hrušky s jablky!"
Díky!
Ještě jednou se omlouvám,díky.