Diskuse

BMW G 310 R: Proč je tahle motorka revoluční?

4.6.2017

O BMW obvykle nemluvíme v souvislosti s malým objemem a lákavou cenou. Příchod třístovky tak přepisuje dějiny.

 

  • 10 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 04.06.2017  18:25

    super revoluce!

    tak bavorak nam zacina predavat uz lacne motorky....
    fakt revolucia!
    :-!
    • 02 Reagovat !

      foto nebezpecnavosa

      nebezpecnavosa 04.06.2017  18:47

      « Re: super revoluce!

      A co z toho jako vyplývá ?
      • 10 Reagovat !

        foto Zappa

        Zappa 05.06.2017  07:43

        « Re: Re: super revoluce!

        že začať dovážať lacne výrobky z Indie a nalepiť na to znak BMW nie je to pravé, čo by c
        fanda značky očakaval?!
        ( aj ked ako píšu v článku - nálepky nejak nedržia?)
        :no:
        • 02 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 05.06.2017  10:40

          « Re: Re: Re: super revoluce!

          už jsi někdy jel na motorce,že tak mudruješ? nebo jen cítíš potřebu za každou cenu se po ránu vyzvracet...
          • 10 Reagovat !

            foto Zappa

            Zappa 05.06.2017  12:18

            « Re: Re: Re: Re: super revoluce!

            možno kebyze normalne komunikujes, tak by som sa ti snažil vysvetlit, ze mam peknu sajdku s ručným radenim a aj nejake to GS som zodral, ale kedze sa klasicky prezentuješ ako jeblo, tak asi ťa len grcať do papule
            • 01 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 05.06.2017  15:11

              « Re: Re: Re: Re: super revoluce!

              Jeblo je tvoj ocko ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Plautus

      Plautus 04.06.2017  19:03

      « Re: super revoluce!

      Nevidím na tom nič zlé, keď značka chce, aby mladí jazdci vyrastali na jej strojoch. Alebo majú mladí borci hneď sadať na 800vku?
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 04.06.2017  19:05

        « Re: Re: super revoluce!

        presne tak! Nejak si musí vychovať klientelu aj na drahšie motky
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 05.06.2017  14:33

        « Re: Re: super revoluce!

        To je pochopitelné. Jen aby to mělo něco s těmi většími stroji společného. Výkon není takový problém (a je tu možnost omezení), s laciností je to horší.
        • 00 Reagovat !

          foto Plautus

          Plautus 05.06.2017  19:02

          « Re: Re: Re: super revoluce!

          Obmedziť výkon na veľkej mašine nie je problém, samotní výrobcovia ponúkajú "e-verzie" podľa EÚ legislatívy s obmedzeným výkonom. Problém môže byť hmotnosť. Nie každý uhrovitý mladík si trúfa na veľkú mašinu. Osobne som toho názoru, že je vhodnejšie začať na malej obratnej motorke, získať prvotné dovednosti a skúsenosti v premávke. Ono tie e-verzie vačšinou nemajú len znížený výkon, bývajú použité i iné komponenty na podvozku (vidla, brzdy...). Ono sa to tvári ako veľká motorka, cena výhodnejšia, komponenty osekané, hmotnosť identická, príp. nepatrne nižšia, ako veľký stroj. Trieda malých motoriek dáva ďalšiu možnosť si vybrať, tak prečo nie... Každý si musí zvážiť, čo očakáva a čo mu vyhovuje. A napr. tu už spomínaný Duke 390 je ideál do mesta pre niekoho, kto nechce hoblovať asfalt skútrom. Malá, obratná, slušne postavená a dobre vyzerajúca motorka. Toto BMW som naživo zatiaľ nevidel a neošahal a z obrázkov súdiť nejdem.
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 06.06.2017  08:28

            « Re: Re: Re: Re: super revoluce!

            Technicky to problém není, ale mám takový pocit, že je tam limit, jaký výkon ta základní motorka může mít. Takže pořád potřebuješ dostatečně slabou motorku. Problematičnost jsem bral z hlediska image, značky. Slabší motorka tě moc nepoškodí a máš právě možnost nejít do těch úplných prcků a zastavit se na něčem, co lze omezit pro A2.

            Samozřejmě (že si ne každý troufne). Najdeš však stroje, které jsou celkem lehké. MT-07 neměla ani 180 kg, jestli si dobře vzpomínám (snad 177). To je krása. Opravdu na nich používají jiné komponenty? Já se o to nikdy nezajímal, udělal jsem si rovnou A, ale myslel jsem, že jen přihodí omezovač (cena tedy bude případně ještě o něco vyšší). Kdyby měla mít jiné komponenty, tak mi to nebude dávat smysl (pointa je vyhnout se brzké výměně motorky - dealer odstraní omezovač, vyřídí papíry a je hotovo). Pokud to tedy nebudou zrovna ty komponenty, které bych stejně plánoval vyměnit. Pokud budeš muset čekat dva roky, než si budeš moct udělat neomezené papíry, tak se o tom dá uvažovat. Za dva roky si už motorky trochu užiješ. Právě Yamaha myslím nic odpovídajícího nemá (v MT řadě). Má 125 a pak až 700, kterou dělají i v omezené verzi. Je tedy zjevné, že plní tuhle roli. Ale nikdy jsem tu omezenou neviděl a ani neznám cenu.

            Samozřejmě, horses for courses. Kdybych chtěl něco menšího do města, neměl bych třeba problém se základním Scramblerem se 400 (příjemným překvapením bylo, že je to dvouválec, jak se na Ducati patří). Verze s 800 jsou zajímavější, ale když nemáš papíry... Jen to není laciná motorka, začíná myslím na 200. Mimochodem, tenhle prcek se 400 váží prakticky stejně jako MT-07 (s ABS je mokrá na papíře myslím 182 vs. 183 ve prospěch MT-07; 177 bylo bez ABS).
    • 03 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 05.06.2017  11:24

      « Re: super revoluce!

      tak revoluce MB ve formě prestižního modelu Citan už proběhla před nějakým časem:)
      • 10 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 05.06.2017  12:12

        « Re: Re: super revoluce!

        už jsi někdy jel na motorce,že tak mudruješ? nebo jen cítíš potřebu za každou cenu se po ránu vyzvracet... :-!

        Citan je osobne motorove vozidlo, co tu zase melies o autach, ked je rec o motorkach?
        alebo len tak pogrckavas na rano po vikende? :-!
        • 01 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 05.06.2017  15:12

          « Re: Re: Re: super revoluce!

          Kdyz ctu tvoje prispevky, jde mi to samo:)
          • 00 Reagovat !

            foto Plautus

            Plautus 05.06.2017  19:09

            « Re: Re: Re: Re: super revoluce!

            Hoši, hoši, diskutujete tu na úrovni (vekových) užívateľov kolobežiek.
            Toto by sme si naozaj mohli odpustiť ;-)
            Snáď nebudete viesť proxy vojnu BMW vs. MB (zoradené abecedne >:-[] ).
  • 10 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 04.06.2017  20:20

    průhledná

    reklama :no:
    vše je perfektní bez chybičky. no.
    • 30 Reagovat !

      foto wolff

      wolff 04.06.2017  20:34

      « Re: průhledná

      Tak tady musím souhlasit!!!
      Nemám nic proti těmto motorkám, hodně lidem by to stačilo, kdyby... kdyby to vypadalo celé udělané aspoň tak jako je Duke 390.

      Přiznám se, že hodnotím jen z fotek a tech. parametrů, ale z toho co vidím je Duke o světelné roky dál, dá se pořídit levněji, vzhledově téměř nelze rozeznat od dospělého brášky, ale tohle je jak 15 et staré motorka.

      Když vidím jen ty řídítka a páčky tenčí než co mám na kole (o skůtru nemluvím), tenká řídítka, přiznané ošklivé šrouby..., tak tohle žádný terno nebude amoc bych za to nedal, že to bude mít podobný druh vzniku, jako reinkarnová JAWA 350, tedy, že tady bude ne jen indická výroba, ale v podstatě nějaká reální indická předloha.

      Takže tohle ne. Duke 390 je úúúplně jinde a našlo by se mnohem víc lepších možností na výběr.
      • 00 Reagovat !

        foto tomoooo

        tomoooo 05.06.2017  10:44

        « Re: Re: průhledná

        Hlavne si treba uvedomit ze 310 bola predstavena uz min rok, to ze sa u nas nepredavala je ina vec. Duke je tohtorocny model. Pozri si duke 2016 a zistis, ze novy poriadne vylepšili, ved aj cena modelu 2017 je niekde inde.
      • 00 Reagovat !

        foto tomoooo

        tomoooo 05.06.2017  10:59

        « Re: Re: průhledná

        A k cene bmw 310 je za 4850 Ktm 390 je za 5890 Takze kde ju dostanes lacnejsie? A oboje vyrobene v indii
        • 00 Reagovat !

          foto wolff

          wolff 05.06.2017  14:22

          « Re: Re: průhledná

          Duke podražil, ale jak píšeš je notně vylepšen. Rozdíl základních cen 17 tis. není nic zásadního. Něktří dealeři je nabízejí o chloupeček levněji a loňsky model sem někde viděl i za 129 tis. Kč...
          Teď je sezóna, koukal sem na nesezónní ceny.
          • 00 Reagovat !

            foto tomoooo

            tomoooo 05.06.2017  15:38

            « Re: Re: Re: průhledná

            Ano suhlasim, tiez by som isiel do 2017 Duke 390. Len som chcel povedat, ze je to tazko porovnavat teraz, v 2016 boli tie motorky viac menej rovnake. V 2017 ma duke jednoznacne navrch. Ale zase ked si zoberies, bmw za 4800 eur, perfektny zaciatok :-). A úprimne, nikto nebude riesit, ci to vyrobili v indii, za <5000, ti to moze byt jedno. A lojalita k znacke sa buduje. Odla mna od bmw super tah.
            • 00 Reagovat !

              foto tomoooo

              tomoooo 05.06.2017  15:40

              « Re: Re: Re: Re: průhledná

              Tak ma to odrezalo. Za <5000 nikto nebude riesit, ci to bolo vyrobene v indii. A lojalita k znacke sa buduje . Podla mna od bmw super tah.
  • 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 05.06.2017  12:01

    Pre "Karel"

    Karel,Karel ty si mal v Motobydle asi pravdu. Pozri na tých dvoch hore. >:D :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto Zappa

    Zappa 05.06.2017  12:24

    ceny

    je to fajn, že sa snazia dostat na trh so strojmi za pristupnú cenu
    v tom ozaj nevidim problem....
  • 20 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 05.06.2017  12:24

    raději podladěnou velkou motorku

    Nemohu si pomoci, ale raději by jsem si v případě, že má člověk papíry jen na 35KW, pořídil podladěnou šestistovku, nebo sedmistovku, jako například MT07, která se dělá i jako M2 verze s 35KW, ale má 67Nm (vs 28Nm tohoto BMW).
    • 00 Reagovat !

      foto lamal

      lamal 05.06.2017  13:12

      « Re: raději podladěnou velkou motorku

      ale rozhodne nebudu mat taku nizku hmotnost a vyvazenie kvoli lahsiemu motoru ako 310... myslim ze tato 310 nejaky zmysel ma hlavne ked funguje tak dobre
      • 00 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 05.06.2017  13:49

        « Re: Re: raději podladěnou velkou motorku

        Rozdíl tam je 20 Kg, což už je u motorky znát. Ale je pravda, že hlavně pro začínající jezdce je R310 lepší volba. A přesně pro takové zákazníky to bude. Aby se na tom "vyučili" a pak si koupí něco většího s největší pravděpodobností.
        • 00 Reagovat !

          foto lamal

          lamal 05.06.2017  14:33

          « Re: Re: Re: raději podladěnou velkou motorku

          koncept rozhodne nie je zly ani cena, skor ludi vzrusuje, ze to nevyraba sam vyrobca vo svojej tovarni ale niekde inde za ine peniaze... ale ked sa to este cina stale nenaucila ? pride skuseny vyrobca a dokaze ze sa to da aj kvalitativne aj funkcne...

          pre zacinajuceho jazdca za 130tis dobra masina a urcite nejaky ten cas vydrzi, nie je to ani tak slabe ako nejaka 125ka a predsa len robustnejsie a bezpecne aj na nejaku tu dospelejsiu jazdu a vymetanie okresiek... ideal

          Nove Jawy maju myslim o problem viac :-) ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 05.06.2017  16:01

            « Re: Re: Re: Re: raději podladěnou velkou motorku

            Když šla MT-07 před několika lety na trh, tak stála necelých 130. Tenkrát to byl kauf roku. :-) Samozřejmě hned druhý rok citelně podražila.
            • 00 Reagovat !

              foto lamal

              lamal 05.06.2017  17:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: raději podladěnou velkou motorku

              myslim ze som to zachytil, zda sa mi, ze aj v nejakych testoch to bolo... s poznamkou, ze cena je ´´momentalne´´ velmi priazniva :-)
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 05.06.2017  22:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: raději podladěnou velkou motorku

                I pozdější cena ke 150 byla dobrá. Ne úplně příjemný byl příplatek za ABS.
      • 00 Reagovat !

        foto Plautus

        Plautus 05.06.2017  19:18

        « Re: Re: raději podladěnou velkou motorku

        Presne! Hmotnosť vidím v tomto prípade ako oveľa významnejší parameter ako výkon.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Bouře odřízla 6 tisíc lidí. Ráj z Pána prstenů zatopila ničivá voda

Bouře odřízla 6 tisíc lidí. Ráj z Pána prstenů…

Na 6000 lidí zůstalo odříznuto od okolního světa v důsledku bouře Gita v zátoce Golden Bay, která je považována…

Mléko zatracované i vynášené: 4 mýty a pravdy o »bílém zlatě«

Mléko zatracované i vynášené: 4 mýty a pravdy o…

Vynášené i zatracované mléko! Patří nebo nepatří do našeho jídelníčku: Měli by ho pít jen děti a dospělí už ne?…

 

iSport.cz

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Čeští hokejisté si na zimních olympijských hrách 2018 v Pchjongčchangu zahrají o medaile! Nejdříve postoupili…

Bank o posunutí závodu Ledecké: Napadaly mě věci, které nejde napsat

Bank o posunutí závodu Ledecké: Napadaly mě věci,…

PŘÍMO Z PCHJONGČCHANGU | Ze zlatého super-G na středeční sjezd a až teprve potom na snowboardovou misi? Pro…

 

Reflex.cz

Kimovy hry: KLDR poslala na olympiádu své sexy otrokyně. A svět jí to zbaštil

Kimovy hry: KLDR poslala na olympiádu své sexy…

Kam čert (v našem případě diktátor) nemůže, tam nastrčí ženu. Lépe řečeno, hned stovky žen.…

Pokuta 2,1 miliardy liber za nefér vyhledávání? Pár, který šel do války s Googlem, poprvé promluvil s médii

Pokuta 2,1 miliardy liber za nefér vyhledávání? Pár,…

Britský pár, který by mohl stát Google, jednu z nejvlivnějších firem světa, na pokutě 2,1 miliardy liber, poprvé…