Motorky
reklama :no:
vše je perfektní bez chybičky. no.
vše je perfektní bez chybičky. no.
Tak tady musím souhlasit!!!
Nemám nic proti těmto motorkám, hodně lidem by to stačilo, kdyby... kdyby to vypadalo celé udělané aspoň tak jako je Duke 390.
Přiznám se, že hodnotím jen z fotek a tech. parametrů, ale z toho co vidím je Duke o světelné roky dál, dá se pořídit levněji, vzhledově téměř nelze rozeznat od dospělého brášky, ale tohle je jak 15 et staré motorka.
Když vidím jen ty řídítka a páčky tenčí než co mám na kole (o skůtru nemluvím), tenká řídítka, přiznané ošklivé šrouby..., tak tohle žádný terno nebude amoc bych za to nedal, že to bude mít podobný druh vzniku, jako reinkarnová JAWA 350, tedy, že tady bude ne jen indická výroba, ale v podstatě nějaká reální indická předloha.
Takže tohle ne. Duke 390 je úúúplně jinde a našlo by se mnohem víc lepších možností na výběr.
Nemám nic proti těmto motorkám, hodně lidem by to stačilo, kdyby... kdyby to vypadalo celé udělané aspoň tak jako je Duke 390.
Přiznám se, že hodnotím jen z fotek a tech. parametrů, ale z toho co vidím je Duke o světelné roky dál, dá se pořídit levněji, vzhledově téměř nelze rozeznat od dospělého brášky, ale tohle je jak 15 et staré motorka.
Když vidím jen ty řídítka a páčky tenčí než co mám na kole (o skůtru nemluvím), tenká řídítka, přiznané ošklivé šrouby..., tak tohle žádný terno nebude amoc bych za to nedal, že to bude mít podobný druh vzniku, jako reinkarnová JAWA 350, tedy, že tady bude ne jen indická výroba, ale v podstatě nějaká reální indická předloha.
Takže tohle ne. Duke 390 je úúúplně jinde a našlo by se mnohem víc lepších možností na výběr.
Hlavne si treba uvedomit ze 310 bola predstavena uz min rok, to ze sa u nas nepredavala je ina vec.
Duke je tohtorocny model. Pozri si duke 2016 a zistis, ze novy poriadne vylepšili, ved aj cena modelu 2017 je niekde inde.
Duke je tohtorocny model. Pozri si duke 2016 a zistis, ze novy poriadne vylepšili, ved aj cena modelu 2017 je niekde inde.
A k cene
bmw 310 je za 4850
Ktm 390 je za 5890
Takze kde ju dostanes lacnejsie?
A oboje vyrobene v indii
bmw 310 je za 4850
Ktm 390 je za 5890
Takze kde ju dostanes lacnejsie?
A oboje vyrobene v indii
Duke podražil, ale jak píšeš je notně vylepšen. Rozdíl základních cen 17 tis. není nic zásadního. Něktří dealeři je nabízejí o chloupeček levněji a loňsky model sem někde viděl i za 129 tis. Kč...
Teď je sezóna, koukal sem na nesezónní ceny.
Teď je sezóna, koukal sem na nesezónní ceny.
Ano suhlasim, tiez by som isiel do 2017 Duke 390. Len som chcel povedat, ze je to tazko porovnavat teraz, v 2016 boli tie motorky viac menej rovnake. V 2017 ma duke jednoznacne navrch.
Ale zase ked si zoberies, bmw za 4800 eur, perfektny zaciatok 😄.
A úprimne, nikto nebude riesit, ci to vyrobili v indii, za
Ale zase ked si zoberies, bmw za 4800 eur, perfektny zaciatok 😄.
A úprimne, nikto nebude riesit, ci to vyrobili v indii, za
je to fajn, že sa snazia dostat na trh so strojmi za pristupnú cenu
v tom ozaj nevidim problem....
v tom ozaj nevidim problem....
Nemohu si pomoci, ale raději by jsem si v případě, že má člověk papíry jen na 35KW, pořídil podladěnou šestistovku, nebo sedmistovku, jako například MT07, která se dělá i jako M2 verze s 35KW, ale má 67Nm (vs 28Nm tohoto BMW).
ale rozhodne nebudu mat taku nizku hmotnost a vyvazenie kvoli lahsiemu motoru ako 310... myslim ze tato 310 nejaky zmysel ma hlavne ked funguje tak dobre
Rozdíl tam je 20 Kg, což už je u motorky znát. Ale je pravda, že hlavně pro začínající jezdce je R310 lepší volba. A přesně pro takové zákazníky to bude. Aby se na tom "vyučili" a pak si koupí něco většího s největší pravděpodobností.
koncept rozhodne nie je zly ani cena, skor ludi vzrusuje, ze to nevyraba sam vyrobca vo svojej tovarni ale niekde inde za ine peniaze... ale ked sa to este cina stale nenaucila ? pride skuseny vyrobca a dokaze ze sa to da aj kvalitativne aj funkcne...
pre zacinajuceho jazdca za 130tis dobra masina a urcite nejaky ten cas vydrzi, nie je to ani tak slabe ako nejaka 125ka a predsa len robustnejsie a bezpecne aj na nejaku tu dospelejsiu jazdu a vymetanie okresiek... ideal
Nove Jawy maju myslim o problem viac 😄 ;-\
pre zacinajuceho jazdca za 130tis dobra masina a urcite nejaky ten cas vydrzi, nie je to ani tak slabe ako nejaka 125ka a predsa len robustnejsie a bezpecne aj na nejaku tu dospelejsiu jazdu a vymetanie okresiek... ideal
Nove Jawy maju myslim o problem viac 😄 ;-\
Když šla MT-07 před několika lety na trh, tak stála necelých 130. Tenkrát to byl kauf roku. 😄 Samozřejmě hned druhý rok citelně podražila.
fakt revolucia!
:-!
fanda značky očakaval?!
( aj ked ako píšu v článku - nálepky nejak nedržia?)
:no:
Samozřejmě (že si ne každý troufne). Najdeš však stroje, které jsou celkem lehké. MT-07 neměla ani 180 kg, jestli si dobře vzpomínám (snad 177). To je krása. Opravdu na nich používají jiné komponenty? Já se o to nikdy nezajímal, udělal jsem si rovnou A, ale myslel jsem, že jen přihodí omezovač (cena tedy bude případně ještě o něco vyšší). Kdyby měla mít jiné komponenty, tak mi to nebude dávat smysl (pointa je vyhnout se brzké výměně motorky - dealer odstraní omezovač, vyřídí papíry a je hotovo). Pokud to tedy nebudou zrovna ty komponenty, které bych stejně plánoval vyměnit. Pokud budeš muset čekat dva roky, než si budeš moct udělat neomezené papíry, tak se o tom dá uvažovat. Za dva roky si už motorky trochu užiješ. Právě Yamaha myslím nic odpovídajícího nemá (v MT řadě). Má 125 a pak až 700, kterou dělají i v omezené verzi. Je tedy zjevné, že plní tuhle roli. Ale nikdy jsem tu omezenou neviděl a ani neznám cenu.
Samozřejmě, horses for courses. Kdybych chtěl něco menšího do města, neměl bych třeba problém se základním Scramblerem se 400 (příjemným překvapením bylo, že je to dvouválec, jak se na Ducati patří). Verze s 800 jsou zajímavější, ale když nemáš papíry... Jen to není laciná motorka, začíná myslím na 200. Mimochodem, tenhle prcek se 400 váží prakticky stejně jako MT-07 (s ABS je mokrá na papíře myslím 182 vs. 183 ve prospěch MT-07; 177 bylo bez ABS).
Citan je osobne motorove vozidlo, co tu zase melies o autach, ked je rec o motorkach?
alebo len tak pogrckavas na rano po vikende? :-!
Toto by sme si naozaj mohli odpustiť 😉
Snáď nebudete viesť proxy vojnu BMW vs. MB (zoradené abecedne >😒] ).