v tabulce všechna data zůstala stejná, jen spotřeba klesla z 2,1 na 1,9 l, nicméně na spirttmonitoru je sice jen jeden člověk, ale udává průměrku nějakých 5,4 l a skoro všude reálné zkušenosti říkají, že pod 4 se nedostaneš. Automobilky si tvoří svojí vlastní "mysliveckou latinu"? ;-)
Norma se samozřejmě hodí, že když velkou část testu jedu na baterku až do mrtě, co na tom, že v reálu se takhle s tímto autem nejezdí. A hlavně, v normě se celých 100 km a více rozhodně laboratorně nenajezdí, kdy už by samozřejmě benzín tekl proudem.
a neni to fuk, kdo si i8 kupuje kvulinejake tabulkove spotrebe? jo u rodinneho/firemniho auta pro setrilky kde se kouka na kazdou kacku za palivo bude asi tabulkova spotreba dulezita, ale u sportovniho GT? beztak na to auto vetsina z nas tady nema
5,4 litru, safra to je min nez muj rodinnej kombik :yes:
no jak ktere a jak u kterych modelu, ja mam v technicaku tusim 6,6 prumernou a mam prumernou 6,5 :-) ale ze bych si to nekoupil kdyby tam bylo treba napsano 8 litru nebo naopak to melo u me vetsi prioritu kdys by tam byli 4 litry, to asi ne
Nj, to ale nemá žádnou souvislost se lživým tvrzením BMW že i8 spotřebuje 1,9 ltr. na 100 km, když je realita o 200% jinde
Je přece jasné že tenhle rozpor se týká v prvé řadě hybridů, ale že i leckteré standartní pohony jsou tabulkově mimo realitu. Pokud máš auto soukromě je to asi fuk, ale v případě firemních takové rozdíly už můžou dělat dost problémy
zakon jim udava zverejnit tu kterou jim nameri v testu, takze co maj jako uvadet? kdyby ucadeli vic u oficialni spotreby, tak by jim klepla prez prsty EK, coz je pro ne vetsi pruser nez nespokojeni diskuteri na forech
ano muzou uvadet i beznou spotrebu nekde dal v PR textech aby zakaznika lepe informovali, ale oficialne musi uvadet ty nesmysly co jim nameri v NEDC, stezuj si u Ek jaky nesmysly po automobilkach chtej :yes:
Chce to holt na český i evropský úrovni volit jinak než [odkaz] ;-)
Včera sem viděl pár minut Událostí komentářů = Pilný, Gazdík a Valachová. Dva docela rozumný chlapi co mluvili rozumně co a jak se musí udělat = a jedna totální mimoňka >:D
Když automobilka lže podvádí atd. = prostě je zažalovat. Zatim tady na to spíš koukáme jak na absurdnost a dokonce se smějeme amíkum který to dělaj = a dokonce tu sou zastánci těch nadnárodních ultrabohatejch podvádějících koncernů :-|
Přechod z NEDC na WLTP je správnej směr, tak po tomhle krůčku eště krok = a [odkaz] :-)
No, posledních deset let fakt ve velkém. Do té doby to ještě relativně šlo. Já třeba mám u Clia psanou spotřebu 5,9 litru a jezdím o dvě deci méně, většinou ve dvou a krátké trasy s polovinou dálnice. U 206 bylo psáno 5,5 a jezdil jsem s ní za 5,5... Teď? U pracovních Fabií a Octavií je psáno někde kolem 3,5-4,5 litrů a realita je u šesti a výše.
...pred rokom som sa rozhodol kupit si nove naozaj sportove auto...bol som i v BMW..a povozil som sa z i8...nie,nie nieeeeeee..uzke gumy..materialy nic moc...spotreba cca8/aku ma logiku rozm.nad spotr. u sportakov?/...skoncil som u Porsche..hold klasika je klasika >:D
nie,nie Hammunasakra...I8...stacilo....mozno Teslu roadster 1,9s na 100.....ked na >:D tankovani nebudem musiet stravit doobedie a nebude tazka ako slon...
Tesla Roadster bude cenově eště trochu jinde = a samozřejmě i parametrově. Po tisíci kilometrech = je malá pauza docela rozumná věc :-)
Těžký jako slon je [odkaz]
i8 jezdí docela zajímavě = na mírně posílenej roadster sem docela zvědavej
1000km??? >:D prosim ta....mozno v roku 2050...ked to pojde ako z modelom3...tak 2100...a to Tesla pri sucasnych výsledkoch uz nebude >:D ..ale ano po meste tie elektro mutanty maju zmysel :yes: j ked su ciste ako najblizia elektraren >:D
1000km??? >:D prosim ta....mozno v roku 2050...ked to pojde ako z modelom3...tak 2100...a to Tesla pri sucasnych výsledkoch uz nebude >:D ..ale ano po meste tie elektro mutanty maju zmysel :yes:
Skanzen nejsme bohužel jen kvůli autum = to že nás ekonomicky najednou po 90 letech marnýho snažení doháněj Slováci atd. = to neni dobrý
Vtipnej postřeh z Dubaje = auta taxíky většinou říděj baby = a jezděj jako šílený. Servis v hotelu včetně úklidu a pokojskejch = většinou dělaj chlapi :-)
>:D neviem prijst tymto elektoautam na chut...pri sucasnych cenách to nie je atraktivne vôbec a to tu v SK >:D mame dotaciu 5000 euro...asi som fakt spiatocnik....vizionarov Slovaci vzdy poslali do Ciech >:D >:D napr.stavat hniezda pre bocianov >:D >:D t.j Čapi hnizda >:-[]
Když je auto lehké, nepotřebuje až tak široké gumy a obří velikost disků. To je zvrácenost dnešní doby, že na 1,4 TSI najdeš 18ky s rozměrem 225-235. Před pár lety zajela několik rekordů různých okruhů Honda Integra na standardních kolech 195/50 r15.
Koukl jsem na video a informace že u spalováku je do převodovky integrovaný elektromotor/generátor není úplně důvěryhodná. Nikdy jsem neslyšel že by spalováku i8 pomáhal i nějaký zadní elektromotor
Celkově je projev redaktora z videa standartně novinářsko - diletantský, taže mám dost pochyby o serióznosti jeho informací. Což samozřejmě nevylučuje že tam ten generátor opravdu je